«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Α!ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ

Η ΚΥΡΙΑ ΛΥΝΟΥ ΑΘΗΝΑ, ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΣΗΓΗΤΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΛΟΓΩ ΚΡΟΥΣΜΑΤΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ “PROLEPSIS” ….

ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΙΠΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ…ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η PFIZER ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΩΡΕΕΣ…

ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΕ ΤΩΡΑ ΤΙ ΠΡΕΜΟΥΡΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΑΣΕ ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ, Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΤΗΣ PFIZER !!

ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ…ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ.

Paris Leone

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο που λέει "mKo ΠΟΥ ΠΑΡΕΊΧΕ "ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΟΥΛΑ" ΣΤΟΝ ΛΙΓΝΑΔΗ ΕΙΝΑΙ Η SOLIDARITY NOW, ME ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΛΥΜΠΕΡΑΚΗ αλληλεγγύη NOW LIDARITY This is our common ground EONIKH ΟΜΑΣ MIMLAION ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΛΥΜΠΕΡΑΚΗ ΑΝΗΨΙΑ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΤΟΥ KKE ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ. ΠΡΩΗΝ ΣΥΡΙΖΑ) ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ KN ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΜΕΤΡΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ (1990-1996) ΥΠΗΡΞΕ ΑΝΤÎΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΔΡΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕ ΕΝΑ ΦΕΓΓΑΡΊ ΜΕ TO KOMMA ΤΟΥ ΘΑΝΟΥ ΤΖΗΜΕΡΟΥ), ΕΝΩ ΑΠΟ TO 2014 ΕΝΤΑΧΘΗΚΕ ΣΤΟ KOMMA ΠΟΤΑΜΙ."

ΜΚΟ SolidarityNow: «Καμία εμπλοκή με τον χώρο του θεάτρου και με δραστηριότητες του Λιγνάδη»

Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 20 Φεβρουαρίου 2021, 20:15

ΜΚΟ SolidarityNow: «Καμία εμπλοκή με τον χώρο του θεάτρου και με δραστηριότητες του Λιγνάδη»

Η μη κυβερνητική οργάνωση SolidarityNow διαψεύδει αναφορές στον Τύπο και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης για εμπλοκή της σε κυκλώματα εκμετάλλευσης και μαστροπείας ανηλίκων προσφύγων.

Σε ανακοίνωσή της δηλώνει «κατηγορηματικά» ότι ουδέποτε είχε εμπλοκή «με τον χώρο του θεάτρου, του θεατρικού παιχνιδιού ή με δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχε ο κ. Λιγνάδης».

Όπως διευκρινίζει, πραγματοποιεί δράσεις προστασίας ασυνόδευτων ανηλίκων από τον Οκτώβριο 2020, όταν ανέλαβε την ευθύνη για ασυνόδευτα παιδιά 16-18 χρόνων σε διαμερίσματα στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, καθώς και την προσωρινή φιλοξενία 170 ασυνόδευτων παιδιών σε δομές στην Κοζάνη, τα Ιωάννινα και την Κόνιτσα. Προ του 2020, παρείχε υπηρεσίες μόνο σε οικογένειες, όπου συνεργαζόταν στενά με τους γονείς.

Σε ό,τι αφορά προγράμματα ή δράσεις ανηλίκων, σημειώνει ότι εφαρμόζει με αυστηρότητα πρωτόκολλα παιδικής προστασίας τόσο σε προληπτική όσο και σε απολογιστική βάση, τα οποία περιλαμβάνουν ελέγχους για το ποιοι έρχονται σε επαφή με ανηλίκους, την παρουσία τρίτων, καθώς και άλλες δικλείδες ασφαλείας.

Τέλος, το SolidarityNow εκφράζει τον αποτροπιασμό του «για μια ειδεχθή πρακτική που καταχράται κάθε έννοιας παιδικής προστασίας, εκθέτει την έννοια της αλληλεγγύης και στοιχειοθετεί όνειδος για κάθε άτομο που συμμετέχει, συνδράμει ή ανέχεται τέτοιες πράξεις».

Η προστασία των πλέον ευάλωτων ατόμων, όπως τα ασυνόδευτα ανήλικα ή τα προσφυγόπουλα, καταλήγει η ανακοίνωση, «είναι ύψιστο καθήκον μιας πολιτισμένης κοινωνίας. Οι άνθρωποι του SolidarityNow δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο καθήκον αυτό και τηρούν με σχολαστικότητα τα διεθνή πρότυπα παιδικής προστασίας με σεβασμό στα παιδιά».

 Εμείς βάλαμε την διάψευση??? Μένει να αποδειχθεί;;;;

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο

 Μπορεί να είναι ασπρόμαυρη εικόνα 1 άτομο

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΟΛΕΜΑΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ

«Εδώ και δυο βδομάδες σου έγραφα για τον φυγόκεντρο εγωισμό των Ελλήνων.

Δεν θυμάμαι όμως αν σου έγραψα το χειρότερο.

Κινημένος από την ίδιον αυτήν εγωπάθεια, τη ρίζα αυτήν κάθε ελληνικού κακού, – ας βοηθήσουν οι θεοί να μη γίνει και των δικών μας δεινών η μολυσμένη πηγή (ο Έλληνας δεν συγχωράει στο συμπολίτη του καμιά προκοπή. Όποιος τον ξεπεράσει, ο Έλληνας τον φθονεί με πάθος και αν είναι στο χέρι του να τον γκρεμίσει από εκεί που ανέβηκε, θα το κάνη).

Μα το πιο σπουδαίο, για να καταλάβεις τον Έλληνα, είναι να σπουδάσεις, τον τρόπο με τον οποίο εκδηλώνει τον φθόνο του, τον τρόπο που εφεύρε για να γκρεμίζει καλλίτερα.

Είναι ένας τρόπος πιο κομψός από το δικό μας, γέννημα σοφιστικής ευστροφίας και διανοητικής δεξιοτεχνίας.

Δεν του αρέσει η χοντροκομμένη δολοφονία στους διαδρόμους του Παλατιού, αλλά η λεπτοκαμωμένη συκοφαντία, ένα είδους αναίμακτου ηθικού φόνου, ενός φόνου διακριτικότερου και ευτελέστερου, που αφήνει του δολοφονημένου τη σάρκα σχεδόν ανέπαφη, να περιφερή την ατίμωση και τη γύμνια της στους δρόμους και στις πλατείες.

Γιατί και η συκοφαντία, αγαπητέ μου, την έχουν αναγάγει σε τέχνη αυτό.

Οι θαυμάσιοι, οι φιλότεχνοι Έλληνες οι πρώτοι δημιουργοί του καλού και του κακού λόγου. Το να επινόησης ένα ψέμα για κάποιον και να το διαλαλήσεις, αυτό είναι κοινότυπο και άτεχνο. Σε πιάνει ο άλλος από το αυτί και σε αποδείχνει εύκολα συκοφάντη και σε εξευτελίζει.

Η τέχνη είναι να συκοφαντείς χωρίς να ενσωματώνεις πουθενά ολόκληρη τη συκοφαντία, μόνο να την αφήνεις να τη συνάγουν οι άλλοι από τα συμφραζόμενα και έτσι ασυνείδητα να υποβάλλεται σε όποιον την ακούει.

Η τέχνη είναι να βρίσκεις το διφορούμενο λόγο, που άμα σε ρωτήσουν γιατί τον είπες, να μπορείς να πεις πως τον είπες με την καλή σημασία, και πάλι εκείνος που τον ακούει να αισθάνεται πως πρέπει να τον εννοήσει με την κακή του σημασία.

Η τέχνη είναι να δημιουργείς την ψεύτικη εντύπωση με την όλη ομιλία, χωρίς κανένας λόγος μόνος του χωριστά να είναι ψεύτικος, τόσο που να αναρωτιέται ο καλόπιστος όταν ανακάλυψη την αντίφαση, είναι άραγε αυτό συκοφαντία ή παρεξήγηση;

Υποβλητικός, σεμνότυφος, ντυμένος την ευπρέπεια, πρέπει να είναι ο συκοφαντικός λόγος και να μη διαρκή περισσότερο από ότι θα κούραζε τον ακροατή και όμως με τις πρεπούμενες διακοπές, αν είναι επίμονος, έτσι που να του εντυπώνεται χωρίς ο ίδιος να μπορεί να το καταλάβει πως αυτό του συνέβηκε.

Δεν στηρίζεται σε ανύπαρκτα γεγονότα η περίτεχνη συκοφαντία, αλλά διαλέγει κάποιο ασήμαντο, το βγάζει από τη σειρά του, το φουσκώνει, το βάζει σε άλλη σειρά και έτσι το κάνει να αποδίδει μιαν εντελώς διαφορετική από την αρχική εντύπωση.

Τόσο αλλάζει, χωρίς να το αλλάζει το ίδιο.

Που είναι η συκοφαντία; ρωτάει ο συκοφάντης.

Και πας να πεις, δεν είναι πουθενά• και όμως είναι ολόκληρη εκεί, άπιαστη αλλά ορατή.

Χίλια μήλα έχει η μηλιά και έχει ένα μόνο χαλασμένο. Άμα όμως όλο γι αυτό μιλάς βλέπει ο άλλος μπροστά του μια μηλιά σκουληκιασμένη.

Και όμως οι λέξεις που αρθρώθηκαν δε περιέχουνε ψευτιά καμιά. Το ψέμα είναι πέρα από τις λέξεις, στο νόημα το φευγαλέο. Κάποτε ούτε το ένα μήλο δεν έχει σάπιο, αλλά έχει κάτι που δεν αρέσει στο δήμο, το πλήθος.

Τότε αυτόν που θες να φθείρεις, τον παρουσιάζεις μονάχα από αυτό το κάτι που δεν αρέσει.

Ψέμα; Πουθενά• επιδέξιες αποσπάσεις από τον ολότητα της πραγματικότητας• τονισμός μιας λέξης που δεν ήταν τονισμένη• μια ανεπαίσθητη αλλοίωση του φωτισμού, κάτι αληθινά ελάχιστο, που δεν τολμάς καν να το πεις διαστροφή.

Διότι πραγματικά δεν είναι διαστροφή, δεν είναι ψέμα• είναι όμως συκοφαντία.

Αυτό είναι το όπλο με το οποίο πολεμάει ο Έλληνας τον Έλληνα, ο ηγέτης τον ηγέτη, ποιητής τον ποιητή, αλλά και ανάξιος τον άξιο, ο ουσιαστικά αδύνατος τον ουσιαστικά δυνατό.

Αν και ξένος θα δοκιμάσεις την αιχμή τούτου του όπλου και εσύ όπως τη δοκιμάσα και εγώ.

Θα απορήσεις σε τι κοινωνική περιωπή βάζουν οι Έλληνες τους δεξιοτέχνες της συκοφαντίας, πως τους φοβούνται οι πολλοί και αγαθοί, πως τους υπολήπτονται, οι χρησιμοθήρες και πως γλυκομίλητα τους χαιρετούν όταν τους συναντήσουν στις στοές και στην αγορά.

Είχα γνωρίσει έναν τέτοιο δεξιοτέχνη της συκοφαντίας στην Αθήνα εδώ και είκοσι χρόνια.

Ήταν απ” αυτούς που ονόμαζαν τον παλιό καιρό «λακωνίζοντας»• νοσταλγός κάθε αρχαίου, αρνητής κάθε νέου, έντιμος πολίτης που ασκούσε έντιμα το επάγγελμα του συκοφάντη.

Οι πιο διαλεχτοί συμπολίτες του δοκίμασαν το κεντρί του. Συκοφαντούσε με υπομονή, με ηδονή, με ευσυνειδησία.

Συκοφαντούσε σύμφωνα με τη φύση του, όπως το φίδι δαγκάνει, όπως η δράκαινα δηλητηριάζει, όπως ο ταύρος κερατίζει.

Λίγοι τον περιφρονούσαν, περισσότεροι τον φοβότανε και σε πολλούς άρεσε.

Αρέσει, για να πούμε την αλήθεια, στους περισσότερους Έλληνες, αλλά φευ και σε κάμποσους πια από τους δικούς μας η πετυχημένη, η έντεχνα σκαρωμένη συκοφαντία.

Σχηματίζεται γύρω της μια συμπαθούσα κοινή γνώμη από όλες τις συγκλίνουσες μοχθηρίες, τις ζήλιες, τις αρρωστημένες καχυποψίες, από όλες τις κουρασμένες, τις τραυματισμένες ψυχές.

Και έτσι κρυσταλλώνεται, γύρω από τον αρχικόν ιοβόλο λόγο, ένα στέρεο σάρκωμα, ένας όγκος που στον καθέναν επιβάλλεται και τον φοβάται ο καθένας και αποφεύγει να τον αγγίξει.

Και όμως, τον καιρό που βρισκόμουνα στην Αθήνα δυο-τρεις άνθρωποι, που – δίκαια ή άδικα δεν ξέρω – τους λογιάζουνε πολλοί για απόβλητους και ξεστρατισμένους, τολμήσανε να αντισταθούν σε τούτον τον δεξιοτέχνη και να του κόψουν για καιρό τη λαλιά.

Ένας από αυτούς μέρα μεσημέρι, στη μέση της αγοράς, τον χαστούκισε έτσι δυνατά που έπεσε χάμω και κύλησε μέσα στις σκόνες. Ένας άλλος, καθώς διάβαινε μπρος από τον Αρειο Πάγο ο συκοφάντης, με το ειρωνικό μειδίαμα της οίησης στα πικρά του χείλη, ανέβηκε σε μια ψηλή πέτρα απάνω και στον κόσμο που ήταν μαζεμένος την ώρα εκείνη φώναξε :

Αϊ! Αθηναίοι, τούτος ο υπερόπτης που περνά εκεί δα, παρουσιάσθηκε κατήγορος του ανθρώπου που έσωσε την τιμή και τη ζωή του παιδιού του».

Αν ήταν αλήθεια αυτά που είπε δεν ξέρω.

Θυμάμαι μόνο πως ο δεξιοτέχνης χλώμιασε και αποτραβήχτηκε, χωρίς να πει τσιμουδιά και ούτε αργότερα τόλμησε ποτέ να του απαντήσει.

Τέτοιοι άνθρωποι κατορθώσανε να φιμώσουν το απύλωτο στόμα της συκοφαντίας• μόνο τέτοιοι και με τέτοιους τρόπους, καλέ μου Νάβιε.

Οι καλοί, ας τους πούμε καλούς, είχαν ξεχάσει πως η αρετή αγωνίζεται.

Όλα, βλέπεις ήταν άτονα ή χαλασμένα στην πόλη. Ψάχνω τώρα να θυμηθώ τα ονόματα αυτών των ανθρώπων, αλλά δεν το κατορθώνω. Τι σημασία άλλωστε έχουν τα ονόματα;

Όλους αυτούς τώρα πια, συκοφάντες και συκοφαντημένους τους σκεπάζουν τα χαμομήλια και οι παπαρούνες του Κεραμεικού.

CURA UT VALEAS. (ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ)».

Μάρκος Τύλλιος Κικέρων-Αποσπάσματα από το έργο του: Επιστολές προς τοv Νάβιο Αττίλιο (50 π.Χ περίπου).

Ο Αττίλιο είχε διοριστεί έπαρχος στην Ρωμαϊκή επαρχία της Ελλάδας, και ο Κικέρων με τις επιστολές του τον συμβούλευε και τον ενημέρωνε για τους Έλληνες.

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ STAR

ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΜΑΡΑ ΖΑΧΑΡΕΑ

ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ

ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΔΙΩΞΗ ΓΙΑ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΨΕΥΔΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΘΥΜΑΤΩΝ ΒΙΑΣΜΟΥ?

Θ.Παπαγεωργίου: «Κυρία Μενδώνη, αυτόν τον Πολιτισμό σας τον χαρίζω - Θα κρατήσω τον δικό μου»

Θ.Παπαγεωργίου: «Κυρία Μενδώνη, αυτόν τον Πολιτισμό σας τον χαρίζω – Θα κρατήσω τον δικό μου»

Ο ηθοποιός Θανάσης Παπαγεωργίου αναφερόμενος στις πρόσφατες εξελίξεις γύρω από την υπόθεση του Δημήτρη Λιγνάδη και την αντιμετώπιση από την Λίνα Μενδώνη υπογραμμίζει χαρακτηριστικά:

«Δεν υπερασπίζομαι τον άθλιο που σας εξαπάτησε, αλλά στις πράξεις του, ως εκ της θέσεώς σας, καθρεφτίζεστε κι εσείς και χωρίς να το θέλετε, σχεδόν υποχρεωτικά, γίνεστε το ίδιο «επικίνδυνη» όπως κι εκείνος. Και μοιάζει να το αποδέχεστε τώρα που προσπαθείτε «να την κάνετε» με μικρά πηδηματάκια, πηδώντας πρώτη από το καράβι. Ένας τέτοιος άνθρωπος δεν μπορεί να ηγείται καμιάς δημόσιας αρχής, πόσο μάλλον ενός Υπουργείου Πολιτισμού. Δεν επιθυμώ να γίνω εκλεκτός ενός τέτοιου Υπουργείου που έχει χάσει εντελώς τη σοβαρότητά του και το οποίο δεν μπορώ να έχω σε καμία εκτίμηση. Όχι ότι το είχα και ποτέ, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, αλλά τώρα αισθάνομαι ότι, εξ αιτίας σας, έχει πλέον γελοιοποιηθεί τελείως κι εγώ δεν επιθυμώ να λάβω καμία βοήθεια, αν προέκυπτε, από ένα γελοιοποιημένο υπουργείο Πολιτισμού.

Αναλυτικά η ανοιχτή επιστολή του Θανάση Παπαγεωργίου

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Κυρία Υπουργέ του Πολιτισμού, χτες υπέβαλα στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΠΟΑ την αίτησή μου για επιχορήγηση του Θεάτρου Στοά για τη νέα περίοδο. Σήμερα επιθυμώ να δηλώσω δημοσίως ότι την αποσύρω, επειδή, μετά από πενήντα χρόνια έντιμου και εξαντλητικού αγώνα για ένα καλύτερο θέατρο, αισθάνομαι ότι προδίδω τον αγώνα μου, αν η χώρα μου με κρίνει ικανό για επιχορήγηση με μια απόφαση που θα φέρει την υπογραφή σας, και που θα προέρχεται από έναν άνθρωπο που δεν γνωρίζει, δεν έχει πληροφορηθεί, δεν είναι δουλειά του να ξέρει, δεν έχει καμία ευθύνη, που εξαπατάται από άτομα που κατοικούν στον κόρφο του, που απαξιώνει τόσο εύκολα την τέχνη της υποκριτικής(προφανώς συγχέοντας την με αυτήν της υποκρισίας) και που για όλα φταίνε οι άλλοι, οι απέναντι, οι πρώην, οι πολιτικοί του αντίπαλοι κλπ.

Πιστεύω, κυρία, ότι ο Άρχων ενός Υπουργείου που ασχολείται με τον Πολιτισμό πρέπει βασικά να ανήκει στους πνευματικούς ανθρώπους και για μένα ο πνευματικός άνθρωπος είναι ταυτόχρονα και πολιτισμένος και ευαίσθητος και έντιμος και κυρίως αναλαμβάνει τις όποιες ευθύνες του αναλογούν, έστω κι αν οι προϊστάμενοι-του του φορτώνουν και τις δικές τους.

Ένας τέτοιος άνθρωπος δεν αρνείται τις υποχρεώσεις του, δεν λέει ασύστολα ψεύδη, δεν καταφεύγει σε φτηνές δικαιολογίες, ξεπουλώντας π.χ. τόσο φτηνά – έλεος, κυρία! – τον χθεσινό του φίλο, δεν του φέρεται έτσι άνανδρα κρεμώντας τον ‘στα μανταλάκια’, δεν τον πετάει σαν στυμμένη λεμονόκουπα μόλις δει τα σκούρα επειδή ο φίλος αποδείχτηκε κάλπης.

Δεν υπερασπίζομαι τον άθλιο που σας εξαπάτησε, αλλά στις πράξεις του, ως εκ της θέσεώς σας, καθρεφτίζεστε κι εσείς και χωρίς να το θέλετε, σχεδόν υποχρεωτικά, γίνεστε το ίδιο ‘επικίνδυνη’ όπως κι εκείνος. Και μοιάζει να το αποδέχεστε τώρα που προσπαθείτε ‘να την κάνετε’ με μικρά πηδηματάκια, πηδώντας πρώτη από το καράβι. Ένας τέτοιος άνθρωπος δεν μπορεί να ηγείται καμιάς δημόσιας αρχής, πόσο μάλλον ενός Υπουργείου Πολιτισμού.

https://www.pronews.gr/politismos/prosopa/964767_thpapageorgioy-kyria-mendoni-ayton-ton-politismo-sas-ton-harizo-tha