«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Οι Έλληνες και η αλαζονεία των άλλων – η απάντηση του Φρειδερίκου Νίτσε-

 

 νιτσε μ

Η αλαζονεία είναι γνώρισμα της συμπεριφοράς των ανθρώπων, που εκπορεύεται από την υπερτίμηση του εαυτού των.

Απομονώνει τα άτομα από τους συνανθρώπους τους.

Οι αλαζόνες θεωρούν τους άλλους κατώτερους, τους χρησιμοποιούνε πολλές φορές ως αντικείμενα και τους ταπεινώνει.

Οι αλαζόνες δεν έχουν ανοιχτό φιλοσοφικό πνεύμα, τυφλώνονται από το φώς του ηλίου, φοβούνται τις ίδιες τις σκιές τους, και ξαναμπαίνουν εις την σιγουριά του σπηλαίου.

Ο φιλοσοφημένος όμως άνθρωπος θέτει συνεχώς ερωτήματα για το «τι», «πως» και «γιατί», είναι ο μόνος που μπορεί να δει  την αλήθεια και παρόλο που γνωρίζει ότι θα χλευαστεί εις την προσπάθεια του να την μεταφέρει και εις τους υπολοίπους μέσα εις το σπήλαιο, ο Πλάτων υποστηρίζει «πως είναι χρέος του να τους μεταδώσει την γνώση αυτή».

Η γνώση και η αλήθεια είναι οι αρετές, τα όπλα και η δύναμη των Ελλήνων οι οποίοι δεν τυφλώνονται από το φώς του ήλιου.

Είναι αυτοί οι οποίοι μεταλαμπάδευσαν αυτά εις την Οικουμένη.

Όμως η τωρινή οικονομική κρίση και η συνεχιζόμενη τώρα 11-ετής και διαρκής μνημονιακή κατακρεούργηση και εξαθλίωση  του Ελληνικού Λαού έχει ως αναπόφευκτη συνέπεια την πτώση των μασκών, όπου όλα βγαίνουν εις το φώς.

Μόλις προ 7 ετών  ο τότε  Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Jean-Claude Juncker παραδέχθηκε δημοσίως ότι αυτός και οι συνάδελφοι του με τις Κυβερνήσεις τους «γνώριζαν  επί πολλά χρόνια για το κερδοσκοπικό παιχνίδι που παίζονταν εις βάρος της Ελλάδος, και το όφελος που είχαν από αυτό οι δικές τους Οικονομίες.

Ότι σκόπιμα δεν έλαβαν μέτρα για να το σταματήσουν»!

Όμως δεν μας εκπλήσσει η κυνική, ανερυθρίαστη και ελεεινή αυτή συμπεριφορά, η οποία προκαλεί αποστροφή σε όλους τους ανθρώπους, ενός θλιβερού Οργάνου και των ομοίων του της Ε.Ε. απέναντι της Ελλάδος!

Όπως δεν μας εκπλήσσει ούτε και η τότε (12.Νοε.2014) δημοσίευση αποσπασμάτων από το Βιβλίο «Stress Test: Reflections on Financial Crises» του πρώην Υπουργού Οικονομικών των ΗΠΑ  Τίμοθι Γκάιτνερ, το οποίο κυκλοφόρησε την 14.Μαϊου 2014.  Εις το οποίο αναφέρονται πρωτοφανείς λεπτομέρειες από την Συνάντηση Κορυφής των Ηγετών G7 τον Φεβρουάριο του 2010 εις το Καναδά,  για την κρίση που «προκάλεσε η Ελλάδα», επι λέξει τα κάτωθι:

«Ξέρετε, οι Ευρωπαίοι βασικά ήρθαν σε εκείνη τη συνάντηση λέγοντας: «Θα δώσουμε εις τους Έλληνες ένα μάθημα.

Είναι πραγματικά φριχτοί.

Μας είπαν ψέματα.

Είναι απαίσιοι και άσωτοι και εκμεταλλεύθηκαν βασικά τα πάντα, και θα τους συντρίψουμε». 

Αυτή ήταν η στάση όλων!»

 

Όμως η ανήκουστη, αλαζονική και υβριστική συμπεριφορά των φαιδρών και απεχθέστατων Ηγετών της ευρωπαϊκής(Ε.Ε.) φαρισαϊκής αθλιότητας και των ομοίων Συνεταίρων τους απέναντι των Ελλήνων δεν μας εκπλήσσει, αλλά ούτε και μας αγγίζει.. Η Παγκόσμια Ιστορία μιλάει απο μόνη της.

Εμείς οι Έλληνες, αλλά και η πλειονότητα των Λαών του πλανήτη, έχουμε συνηθίσει να ανεχόμαστε τις βάρβαρες συμπεριφορές όλων εκείνων, οι οποίοι επί εκατονταετηρίδες καταληστεύουν την ανθρωπότητα, και ευθύνονται για όλα τα ανείπωτα δεινά που έχουν προκαλέσει με την Άλωση της Κωνσταντινούπολης (1204) και την εγκληματική Αποικιοκρατία, εις την Αφρική, την Ασία και την Αμερική και το σκλαβοπάζαρο δεκάδων εκατομμυρίων ανθρώπων και την καταστροφή Πολιτισμών.

Με τις αναρίθμητες και αποτρόπαιες επεμβάσεις, τους εκβιασμούς και  απειράριθμους πολέμους εναντίον των δύσμοιρων Λαών, τους δύο Παγκοσμίους Πολέμους με τις ανυπολόγιστες καταστροφές, και απώλειες δεκάδων εκατομμυρίων ανθρώπων εις βάρος της ανθρωπότητας.

Ούτε όμως  μας φοβίζουν οι απειλές τους,  ότι θα μας «συντρίψουν»! Αυτοί οι οποίοι με την σιωπή και την ανοχή συγκεκριμένων Οργάνων της Ε.Ε. και εμμέσως μερικών άλλων Δυνάμεων, εγκληματούν απέναντι της Πατρίδος μας και κερδοσκοπούν εις βάρος του Ελληνικού Λαού.

Αυτοί οι οποίοι ανέδειξαν την «μίζα έναντι της μίζας» για να θησαυρίζουν πολλαπλάσια εις βάρος του Λαού μας.

Αυτοί οι οποίοι επί δεκαετίες διέφθειραν με τις «μίζες έναντι της μίζας»  το Πολιτικό Σύστημα της χώρας μας και μετέτρεψαν την Πολιτική Ελίτ της Πατρίδας μας σε δικά τους και πειθήνια όργανα και μαριονέτες, και τους κατέστησαν όμοιους τους, πιστά αντίγραφά τους.

Αυτοί οι οποίοι χρησιμοποίησαν και χρησιμοποιούν τα πειθήνια Όργανά τους για να χρεοκοπούν, να ταπεινώνουν την Πατρίδα μας,  να προκαλούν ανείπωτα δεινά εις τον Λαό μας.

Εμείς οι Έλληνες δεν  φοβόμαστε όμως τις απειλές των αλαζόνων εχθρών της Πατρίδας μας.

Ούτε φοβόμαστε τις ανάρμοστες και αντεθνικές συμπεριφορές, τις απειλές και τους εκβιασμούς όλων εκείνων των αυτοχθόνων, οι οποίοι όμως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,  διότι  κατέστησαν πειθήνια όργανα και μαριονέτες των  εχθρών της Πατρίδος μας.

Ομως την πιο εύστοχη και αποστομωτική απάντηση σε όλους του αλαζόνες την δίνει ο Φρειδερίκος Νίτσε εις το πρώτο του βιβλίο που έγραψε το 1872 με τον τίτλο «Η γέννηση της Τραγωδίας», και συγκεκριμένα εις το κεφάλαιο 15, όπου κάνει μία ιδιαιτέρα μνεία εις το Ελληνικό Έθνος, αποδεικνύοντας ότι ο Νίτσε είναι πολύ μπροστά απο την εποχή του.

Διαβάστε το κάτωθι χαρακτηριστικό απόσπασμα:

 «Αποδεδειγμένα σε κάθε περίοδο της εξέλιξής του ο δυτικοευρωπαϊκός πολιτισμός προσπάθησε να απελευθερώσει  τον εαυτό του από τους Έλληνες.

Η προσπάθεια αυτή είναι διαποτισμένη με βαθύτατη δυσαρέσκεια, διότι οτιδήποτε κι αν δημιουργούσαν,  φαινομενικά πρωτότυπο και άξιο θαυμασμού, έχανε χρώμα και ζωή εις την σύγκρισή του με το ελληνικό μοντέλο, συρρικνωνότανε, κατέληγε να μοιάζει με φθηνό αντίγραφο, με καρικατούρα. Έτσι ξανά και ξανά μια οργή ποτισμένη με μίσος ξεσπάει εναντίον των Ελλήνων, εναντίον αυτού του μικρού και  αλαζονικού έθνους, που είχε το νεύρο να ονομάσει βαρβαρικά ότι δεν είχε δημιουργηθεί εις το έδαφός του.

Μα ποίοι, επιτέλους, είναι αυτοί των οποίων η ιστορική αίγλη υπήρξε τόσο εφήμερη, οι θεσμοί τους τόσο περιορισμένοι, τα ήθη τους αμφίβολα έως απαράδεκτα, και οι οποίοι απαιτούν μια εξαίρετη θέση ανάμεσα εις τα έθνη, μια θέση πάνω από το πλήθος.

Κανένας από τους επανεμφανιζόμενους εχθρούς τους δεν είχε την τύχη να ανακαλύψει το κώνειο, με το οποίο θα μπορούσαμε μια για πάντα να απαλλαγούμε απ’ αυτούς.

Όλα τα δηλητήρια του φθόνου, της ύβρεως, του μίσους έχουν αποδειχθεί ανεπαρκή να διαταράξουν την υπέροχη ομορφιά τους.

Έτσι, οι άνθρωποι συνεχίζουν να νιώθουν ντροπή και φόβο απέναντι εις τους Έλληνες.

Βέβαια, πού και πού, κάποιος εμφανίζεται που αναγνωρίζει ακέραιη την αλήθεια, την αλήθεια που διδάσκει ότι οι Έλληνες είναι οι ηνίοχοι κάθε επερχόμενου πολιτισμού και σχεδόν πάντα τόσο τα άρματα όσο και τα άλογα των επερχόμενων πολιτισμών είναι πολύ χαμηλής ποιότητας σε σχέση με τους ηνίοχους, οι οποίοι τελικά αθλούνται οδηγώντας το άρμα εις την άβυσσο, την οποία αυτοί ξεπερνούν με αχίλλειο πήδημα».

Γεώργιος Εμ.Δημητράκης

Υποσημείωση: Ο αρθρογράφος κρητικής (Μαριού/ Ν. Ρεθύμνης) και θρακικής καταγωγής γεννήθηκε και διαμένει εις την Ξάνθη. Σπούδασε Πολιτικές-Οικονομικές Επιστήμες και Κοινωνιολογία εις την Βόννη και Ιστορία και Πολιτιστική κληρονομιά εις την Αθήνα. Διετέλεσε επί 30-ετίας Διπλωματούχος Ξεναγός για όλη την Ελληνική Επικράτεια.

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>