«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Ποιός φοβάται τον Επιτάφιο του Θουκυδίδη; Της Δήμητρας Λιάτσα

ΘΟΥΚΙΔΙΔΗΣ Ω

Οι ΦΡΥΚΤΩΡΙΕΣ παρουσιάζουν την ομιλία της φιλολόγου και συγγραφέως κας ΔΗΜΗΤΡΟΣ ΛΙΑΤΣΑ με θέμα: “ΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟΝ ΕΠΙΤΑΦΙΟ ΤΟΥ ΘΟΥΚΥΔΙΔΗ;”.

Λίγα λόγια για τον Επιτάφιο του Θουκυδίδου Πρόκειται για τον εγκωμιαστικό λόγο που εκφωνήθηκε από τον Περικλή κατά την τελετή της ταφής (Επιτάφιος Λόγος) των νεκρών του πρώτου έτους του Πελοποννησιακού Πολέμου, στο “Δημόσιον Σήμα” του Κεραμεικού, τον χειμώνα του 431 π.Χ..

Ο λόγος βρίσκεται στο δεύτερο βιβλίο του έργου (Θουκυδίδου, Ιστοριών Β΄ 35-47) και περιλαμβάνει ένα φλογερό ύμνο στην Αθηναϊκή δημοκρατία και την αγάπη του Αθηναίου προς την ελευθερία.

Λίγα λόγια για την ομιλία Στην παρούσα ομιλία διερευνούνται οι λόγοι που οδήγησαν στην κατάργηση του “Επιταφίου” από την διδακτέα ύλη της γενικής παιδείας, καθώς και οι βαθύτερες αιτίες του ευρύτερου εγκλήματος που διαπράττεται εναντίον της Δημόσιας Παιδείας.

Η κατάργηση του “Επιταφίου” εντάσσεται στην μακρά σειρά “μεταρρυθμίσεων” που συντελούν στην υποβάθμιση της ποιότητος του Δημοσίου Σχολείου (κατάργηση πολυτονικού, αχρήστευση βασικών κανόνων γραμματικής και συντακτικού, κατάργηση τρίτης κλίσεως ονομάτων, …).

Ο απώτερος σκοπός όλων αυτών είναι, κατά την ομιλήτρια, να κατασταθούν οι άνθρωποι αμόρφωτοι και ως εκ τούτου ευκολο-κυβέρνητοι. Θεωρείται βέβαιον ότι ένα τόσο φλογερό μανιφέστο, όπως ο “Επιτάφιος” (αλλά και η “Αντιγόνη”) θα ανάψει την θρυαλλίδα της σύγκρισης με την σημερινή πολιτική πραγματικότητα. Οι ιδέες και αρετές που προβάλλονται μέσα από το κείμενο θεωρούνται ενοχλητικές για την σημερινή “καθεστηκυία τάξη”.

Για τον λόγο αυτόν αμφισβητούνται αξίες όπως: ιστορική και γενετική ΣΥΝΕΧΕΙΑ με τους προγόνους, ΧΡΕΟΣ απότισης τιμών και μνήμης στους προγόνους, ΑΥΤΟΧΘΟΝΙΑ, ΑΡΕΤΗ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΗΡΩΙΣΜΟΣ, ηγεμονική ΔΥΝΑΜΗ, εδαφική ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ, ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ, ΙΣΟΤΗΤΑ έναντι των νόμων, προσωπική ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ του εμπορίου, ΕΥΗΜΕΡΙΑ πόλεως, ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ πολιτών.

Αποσπάσματα που “ενοχλούν”: – “Ἄρξομαι δὲ ἀπὸ τῶν προγόνων πρῶτον” (Θα ξεκινήσω πρώτα από τους προγόνους μας.) – Σ΄ αυτούς, λοιπόν, τους προγόνους είναι δίκαιον και πρέπον να αποδώσουμε την τιμή αυτής της μνήμης. – διότι αυτοί οι πρόγονοι ζώντας στην χώρα τούτη, οι ίδιοι πάντα, η μία γενιά ύστερα από τη άλλη… – … χάριν στην ανδρεία τους, μας παρέδωσαν την χώρα αυτήν ελεύθερη έως σήμερα. – Οι πρόγονοι λοιπόν είναι αξιέπαινοι, αλλά ακόμα περισσότερο οι πατέρες.

Γιατί σε αυτά που κληρονόμησαν, απέκτησαν και την ηγεμονία. – Εμείς οι τωρινοί αυξήσαμε την δύναμη της ηγεμονίας αυτής, και ετοιμάσαμε την πόλη να έχει απόλυτη αυτάρκεια, τόσο για πόλεμο όσο και για ειρήνη. – Όλοι οι πολίτες είναι ίσοι μπροστά στους νόμους, για τις ιδιωτικές τους διαφορές. Στα δημόσια αξιώματα, όμως, προτιμάται κάποιος για την προσωπική του ικανότητα.

Ούτε επειδή κάποιος είναι φτωχός, και ενώ μπορεί να κάνει κάτι καλό στην πατρίδα του, εμποδίζεται από την ασήμαντη κοινωνική του θέση. – Αυτόν που δεν λαμβάνει μέρος στα κοινά τον θεωρούμε όχι φιλήσυχο αλλά ἀχρηστο – Η πόλη μας έχει όλα τα αγαθά – Στόχος του καλού ηγέτη είναι η ευημερία της πόλεως και η ευδαιμονία των πολιτών – Και έχουμε πολίτευμα που δεν μιμείται τους νόμους των άλλων. – Και ονομάζεται δημοκρατία όχι επειδή η εξουσία βρίσκεται στα χέρια ολίγων, αλλά στα χέρια των πολλών. – Και υπακούμε στους άρχοντες και τους νόμους, ιδιαιτέρως σε εκείνους τους νόμους που έχουν ψηφιστεί για την προστασία των αδικημένων.

Αλλά και στους άλλους τους νόμους, τους άγραφους, που φέρουν καταισχύνη στους παραβάτες τους. 

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα ομιλήτριας Η Δήμητρα Λιάτσα του Σαλονικιού γεννήθηκε το 1963 στην Θεσσαλονίκη.

Έκανε φιλολογικές σπουδές. Ξένες γλώσσες: Αγγλικά, Γαλλικά και Ιταλικά. Εργάστηκε επί σειρά ετών στην επιμέλεια βιβλίων.

Μετέφρασε άνω των 30 τίτλων κυρίως από την Αγγλική γλώσσα. Έγραψε άρθρα σε περιοδικά και εφημερίδες, με αντικείμενο την Ελληνική Γραμματεία.

Έδωσε σειρά ομιλιών προσκεκλημένη από το Ινστιτούτο Αριστοτέλης, με θέμα την Ελληνική Γραμματεία, την Ιστορία και την παιδεία.

Από το 2009 ασχολείται με την συστηματική μελέτη του Ομήρου και από το 2014 με την ανάγνωση, τον σχολιασμό και την ανάρτηση στο διαδίκτυο ολόκληρης της Οδύσσειας.

Από το 2009 ασχολείται με την συστηματική μελέτη του Ομήρου και από το 2014 με την ανάγνωση, τον σχολιασμό και την ανάρτηση στο διαδίκτυο ολόκληρης της Οδύσσειας.

Από το 2017 θα ξεκινήσει και την ανάγνωση, τον σχολιασμό και την ανάρτηση στο διαδίκτυο ολόκληρης της Ιλιάδος.

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή καταγγελία, παρακαλώ, ενημερώστε μας στην κεντρική ιστοσελίδα: http://www.fryktories.net

ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ

Μοιραστείτε το!

2 comments to Ποιός φοβάται τον Επιτάφιο του Θουκυδίδη; Της Δήμητρας Λιάτσα

  • .
    .
    .
    .
    Πώς Κατείχαν Τότε Αυτές Τις Γνώσεις ? Παρθενώνας
    .
    https://www.youtube.com/watch?v=C5PJJAxgfiU
    .
    .
    .
    Ένα από τα μεγαλύτερα αρχιτεκτονικά δημιουργήματα,
    .
    όχι του αρχαίου κόσμου αλλά και του σύγχρονου,
    .
    ίσως για μερικούς το τελειότερο οικοδόμημα όλων των εποχών,
    .
    αποκαλύπτει σε αυτό το άρθρο τα εκπληκτικά του μυστήρια αλλά και τα επιμελώς κρυμμένα μυστικά του.
    .
    Γιατί και από τι ξεχωρίζει αυτό το οικοδόμημα;
    .
    Θα μπορούσαν σήμερα τα μυστικά του Παρθενώνα να γίνουν η αιτία ώστε να κατασκευαστεί ένας πανομοιότυπος Παρθενώνας;
    .
    Πώς οι άνθρωποι εκείνης της εποχής κατείχαν όλες αυτές τις γνώσεις και πώς μπόρεσαν να τις εφαρμόσουν;
    .
    Υπάρχουν πάρα πολλά παρόμοια αινίγματα από τα οποία, ελάχιστα εξηγούνται καθώς οι σύγχρονοι επιστήμονες, έχουν παραδεχτεί πως ακόμα και με τα πιο σύγχρονα μέσα που διαθέτουμε σήμερα,
    .
    είναι πρακτικά αδύνατον να μπορέσει να ξαναφτιαχτεί το ίδιο κτίσμα με τις ίδιες λεπτομέρειες.
    .
    Μυστήριο περιβάλλει το πιο εμβληματικό μνημείο της αρχαίας Ελλάδας,
    .
    σχετικά με την αρχιτεκτονική του, τον σκοπό της κατασκευής του και τον τρόπο.
    .
    Έχει διεξαχθεί διαρκής συζήτηση σχετικά με το περιεχόμενο της τοιχογραφίας που διακοσμεί το εσωτερικό του Παρθενώνα:
    .
    Μία από τις θεωρίες είναι ότι μπορεί να είχαν προοριστεί ως αναπαραστάσεις των ανθρώπων που βοήθησαν να χτιστεί. Ο ναός περιέχει επίσης δύο εσωτερικούς θαλάμους, οι μικρότεροι από τους οποίους δεν έχουν ποτέ ξεκαθαρίσει τον σκοπό τους.
    .
    .
    .
    .

    https://www.youtube.com/watch?v=C5PJJAxgfiU

  • ..
    .
    MYPMIΔONAΣ ……………………………….τώ βίω μάχου
    .
    ΑΝ ΟΧΙ ΕΓΩ ΠΟΙΟΣ ;
    .
    .
    .
    http://1.bp.blogspot.com/-GrWJNXPkMXQ/Vk8JDvNGiSI/AAAAAAAAAaY/PuqbWvYhkS8/s200/chernoe-solnce-mifologicheskie-predposylki.jpg
    .

    “Ο άνθρωπος δεν προσπαθεί πλέον να συναντήσει τη ζωή,
    αλλά να αποφύγει τον θάνατο.
    .
    Τούτο σημαίνει ότι ο χαρακτήρας της ανθρώπινης πράξης δεν είναι θετικός αλλά αρνητικός.
    .
    Ο σκοπός της τροφής λ.χ. δεν είναι να προσφέρει την ευωχία του γεύματος,
    αλλά να αφαιρέσει τον εφιάλτη της πείνας.
    .
    Γι’ αυτό στον άνθρωπο της αρνητικής ηθικής η πείνα προηγείται του γεύματος…”
    Δ. Λιαντίνης.
    .
    Πόσο πιο συμπυκνωμένα μπορεί να περιγράψει κάποιος τη σημερινή πραγματικότητα;
    .
    Πόσο πιο ολιστικά;
    .
    Έρχεται ο Λιαντίνης και με μία φράση κι ένα παράδειγμα,
    ξεγυμνώνει τη πραγματικότητα των δήθεν υλικών παραδείσων.

    .
    Κι αφήνει όχι ένα γυμνό κορμί προς τέρψιν οφθαλμών, αλλά ένα ταλαιπωρημένο, ασθενικό και άσχημο σώμα, που προκαλεί σε όλους αποστροφή…………………………
    .
    Αυτοί που διαφεντεύουν τις τύχες των Λαών,
    ανέλαβαν την εξουσία σε χώρες με πλούτο, με κοινωνικές δομές και πολιτισμό.
    .
    Και κατάφεραν σε λιγότερο από εκατό χρόνια, να τις χρεοκοπήσουν, να διαφθείρουν τους λαούς, να απαλείψουν την παιδεία και να εξαφανίσουν τη κοινωνική συνοχή.
    .
    Για να εγκαταστήσουν ένα μοντέλο διακυβέρνησης με στόχο το υπέρτατο κέρδος για τους ίδιους, αντιστρέφουν το λογικό και το φυσιολογικό και δοξάζουν τη παράνοια και τη διαστροφή.
    .
    Διαφημίζουν άντρες με μούσι ντυμένους γυναικεία και διδάσκουν στα σχολεία όχι την αυτοσυγκράτηση και την πειθαρχεία, αλλά το σεξουαλικό ξεσάλωμα και την αναρχία.
    .
    Όχι φυσικά από ιδεολογία, αλλά γιατί γνωρίζουν πως άνθρωποι παρατημένοι στα βίτσια και στην αναρχία, είναι εύκολοι στόχοι και θύματα για τα συμφέροντά τους.
    .
    .
    Μια αδυσώπητη πλύση εγκεφάλου, οδηγεί τους Λαούς, στη παγκοσμιοποίηση.
    .
    Σε ένα κόσμο χωρίς ελευθερίες, χωρίς αυτοδιάθεση, χωρίς ελπίδα.
    .
    Μια παγκοσμιοποίηση που απαιτεί να εξισώσει τα άνισα και να απαγορεύσει τη σκέψη.
    .
    Αυτό είναι το σχέδιο.
    .
    Πριν γίνει πολύ συγκεκριμένο, πριν γίνει πολύ απτό, ο πολύς κόσμος δεν μπορούσε να το αντιληφθεί.
    .
    Τώρα όμως βρισκόμαστε στην πλήρη ανάπτυξή του.
    .
    Και ο κόσμος έχει αρχίσει να αντιδρά.
    .
    Η βίαιη προσπάθεια διαγραφής της ταυτότητας, είτε αυτή γίνεται με πόλεμο είτε γίνεται μέσω των Μέσων Μαζικής Εξαπάτησης, που δημιουργούν μυαλοπλυμμένους δούλους, φέρνει κι αντίδραση.
    .
    .
    Οι λαοί της Ευρώπης (τουλάχιστον) άρχισαν να αντιλαμβάνονται τον ιστό που πλέκεται γύρω τους.
    .
    Επιστρέφουν στις αξίες της οικογένειας και του Έθνους.
    .
    Αργά είναι αλήθεια.. αλλά σταθερά.
    .
    Ο δρόμος είναι πια φανερός και όλοι καταλαβαίνουν τι πρέπει να γίνει.
    .
    Να προστατεύσουμε το Έθνος μας. Να υπερασπιστούμε τις οικογένειές μας.
    .
    Να αγκαλιάσουμε τις παραδόσεις, τα ήθη και τα έθιμά μας.
    .
    Ακούγεται παράδοξο αλλά, η προοδευτικότερη κίνηση που μπορούμε να κάνουμε σήμερα, είναι να επιστρέψουμε στις ρίζες μας.
    .
    Και η επαναστατικότερη, η πιο ακραία κίνηση, είναι να κλείσουμε τις τηλεοράσεις.
    .
    Να αντισταθούμε στις «σειρήνες» που τραγουδούν τις νότες του ατομικισμού και του προσωπικού οφέλους.
    .
    Η πραγματική ελευθερία, βρίσκεται στη ζωή με νόημα και προσφορά.
    .
    Οι Εθνικές κοινότητες, είναι οι μήτρες τέτοιων αξιών.
    .
    Και πρέπει να τις προστατεύσουμε.
    .
    Ο Αριστοτέλης δίδασκε πως,
    .
    .
    «ελευθερία μπορεί να έχει μόνο ο δημιουργικός άνθρωπος».
    .
    .
    Και σαν τέτοιο αναγνώριζε μόνον όποιον έχει συνείδηση των καθηκόντων του απέναντι στην κοινότητα, και ενεργεί σύμφωνα μ’ αυτά.
    .
    .
    Όποιος βιώνει την ευθύνη της Κοινότητος, αυτός είναι ελεύθερος.
    .
    .
    Αυτό εννοούσε και ο Δραγούμης όταν έγραφε:
    .
    .
    «Πρέπει να φαντάζομαι πως από μένα μόνο εξαρτάται η σωτηρία του έθνους.
    .
    .
    Και αν δεν ήμουν εγώ, δεν θα ήταν κανένας άλλος που να το σώσει.
    .
    .
    Ή να μην κοιτάζω τι κάνουν οι άλλοι και να φαντάζομαι πως μόνο εγώ έχω το μεγάλο χρέος της σωτηρίας».
    .
    .
    .
    Μην αναρωτιέστε λοιπόν, ποιος θα μας σώσει.
    .
    .
    Μην ψάχνετε συμμάχους ή βοηθούς.
    .
    .
    Όλο το μέλλον, λαμπρό, περήφανο κι αγωνιστικό βρίσκεται στα χέρια μας.
    .
    .
    http://myrmithonas.blogspot.gr/2015/11/blog-post_20.html
    .
    .
    .
    ΜΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
    .
    ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΜΟΑΙΜΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ
    .
    ΑΔΕΛΦΙΑ ΚΡΑΤΑΤΕ ΨΗΛΑ ΤΑ ΙΔΕΩΔΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ
    .
    .
    .
    .

Leave a Reply to ΝΕΜΕΣΙΣ Cancel reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>