«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΩΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΖΑΛΙΣΕΙ …!!! ΩΡΥΟΝΤΑΙ ΠΡΟ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ… ΑΥΤΗ Η ΛΕΞΙΣ ΛΕΓΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟ…ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΔΩ ΠΡΩΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ… ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΥΝ…

Η εικόνα ίσως περιέχει: υπαίθριες δραστηριότητες

ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΩΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΖΑΛΙΣΕΙ …!!!
ΩΡΥΟΝΤΑΙ ΠΡΟ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ…
ΑΥΤΗ Η ΛΕΞΙΣ ΛΕΓΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟ…ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΔΩ ΠΡΩΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ…

ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΥΝ…

ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΣΠΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΥΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ.

ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ

ΟΥΤΕ ΠΡΟ ΟΥΤΕ καί ΠΡΩΤΟ…!!!

ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ Η ΙΔΙ΄Α ΤΟΥ ΤΥΦΩΕΩΣ, ΩΓΥΓΟΥ, ΔΑΡΔΑΝΟΥ ΚΑΙ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΟΣ ΓΛΩΣΣΑ.

Ὑποδείγματος χάριν ἡ συλλαβική ρίζα ΑΡ πού δηλώνει τήν ἀρχικήν ροήν(ΑΡ) …εἰς τό ὄνομα ΔΑΡΔΑΝΟΣ ἤτοι ἐπί τῆς ἐποχῆς τοῦ ΔΑΡΔΑΝΟΥ, ἀνιχνεύεται μέ ἕνα Δ ἔμπροσθεν, ἝΝΑ ΔΕΛΤΑ πού δηλοῖ τήν ΔΥΝΑΜΙΝ ΤΗΣ ΡΟΗΣ..ὡς ΔΑΡ…!!! Βλέπε καί ΔΑΡθείς ΔΑΡσιμον..κτλ.

Ἒξ ἄλλου ἡ βασική ρίζα τοῦ ρήματος ΑΡΔεύω εἶναι ΑΡΔ …!!!
ΑΡΔ;;

ΝΑΙ ΑΡΔ…

ΕΠΑΝΑΛΑΒΑΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΑΡΔ συνεχῶς…ΑΡ(ΔΑΡ)(ΔΑΡ)(ΔΑΡ) Δ καί δεῖτε καί τό ΔΑΡ τοῦ ΑΡΔΕΥΩ…!!!
ΤΗΝ ΕΠΟΧΗΝ ΤΟΥ ΔΑΡ λοιπόν ἔγινε τό ΑΡΔ…ἤτοι τό
ΑΡΔ ΕΥΕΙΝ ΤΉΝ ΔΑΝ…ἤτοι τήν ΓΗΝ (ΔΑ ΔΑΣ ΔΑ ΔΑΝ…)

Ἡ Δύναμις (Δ) λοιπόν τῆς ἀρχικῆς ροῆς (ΑΡ) καί ἐφ ὅσον ἡ συλλαβική ρίζα ΑΡ ἐνδύεται καί τήν ἔννοια τῆς ροῆς τοῦ ὕδατος ,βλέπε ΑΡδεύω…κατανοοῦμεν τί σημαίνει ὁ κατακλυσμός τοῦ ΔΑΡδάνου …ΟΤΙ ΔΗΛΑ ΔΗ Η ΓΗ ΕΠΟΤΙΣΘΗ ΔΙΑ ΔΥΝΑΜΕΩΣ ΜΕ ΝΕΡΟΝ…!!!

Η ΑΡΔΕΥΣΙΣ ΤΗΣ ΔΑΣ ..Μέ ΝΕΡΟΝ ΔΑΡ ΔΑΝ(ερόν)
Ἐάν ἀναλύσωμεν προσέτι τήν ρίζαν ΔΑΝ ἡ ὁποία ἐμπεριέχει ἐπίσης τήν συλλαβικήν ΑΝ(βλέπε ΑΝΩ ΑΝΑ κτλ) τότε κατανοοῦμεν ὅτι ΔΑΝ σημαίνει δύναμις (Δ) ἐκ τῶν ΑΝΩ…. Τό γράμμα Ν σημαίνει ἀρχικῶς τόν ΝΟΥΝ ἀλλά ἐπειδή καί τό ΝΕΡΟΝ ἔχει ΝΟΥΝ τό γράμμα Ν δηλοῖ καί τό ΝΗΡΟΝ στοιχεῖον Βλέπε ΝΗΡΕΥΣ …ΝΗΡΗΪΣ …ΝΑΜΑ…ΝΑΦΘΑ(τό νερόν ΝΑ τοῦ φωτός…τῆς φωτιᾶς..Φ πού θεᾶται Θ..)

ΕΠΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΕΞΗΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΛΛΑΒΙΚΗΝ ΡΙΖΑΝ ΚΑΙ ΛΕΞΙΝ ΜΑΝ(ΑΝΗΡ)

Ἡ ρίζα ΜΑΝ εἶναι καί αὐτή τοῦ ΤΥΦΩΕΩΣ…εἶναι ρίζα ΩΓΥΓΙΑ ΔΑΡΔΑΝΙΑ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΙΑ καί πόσων ἄλλων ἐποχῶν πού ἀγνοοῦμεν…

Προέρχεται ἐκ τοῦ γράμματος Μ …ΜΑ πού σημαίνει τήν ΜΑ ΜΑ ..τήν ΤΡΟΦΗΝ… βλέπε ΜΑστός τροφή καί ΜΑια τροφός …
Κατόπιν δέ παρατηροῦμεν τήν μεταφορά τῆς ἐννοίας τῆς ὑλικῆς τροφῆς ΜΑ εἰς πνευματικήν τροφήν ΜΑ…

Ἐπειδή ὅμως ἡ πνευματική τροφή εἶναι αὐτή τοῦ ΝΟΟΣ τίθεται ἕνα Ν καί δημιουργεῖται ἡ ρίζα ΜΑΝ ἐξ οὗ καί τό (ΜΑΝ)ΘΑΝΩ Ε(ΜΑΝ)ΘΑΝΟΝ …Ε(ΜΑ)ΘΟΝ.

Παρατηροῦμεν ἐπίσης ἐδῶ ὅτι τό Ν τίθεται στόν ἐνεστῶτα χρόνον ὅπου ὁ ΝΟΥΣ δραστηριοποιεῖται…
ὅπως ἐπίσης εἰς τόν παρατατικόν ὅπου δηλώνεται μία παρελθοντική περίοδος κατά τήν διάρκειαν τῆς ὁποίας ὁ ΝΟΥΣ ἠργάζετο…!!!

Μόλις ἡ ἐργασία τοῦ ΝΟΟΣ τελειώσει, ἀφαιρεῖται τό Ν καί διά τοῦτο λέγομεν ΜΑθήσομαι (διότι ἐδῶ ὁ ΝΟΥΣ στό μέλλον δέν εἶναι σίγουρον ὅτι θά ἐργασθῆ…) Ὅπου ὅμως ἐχει τελειώσει ἔχομεν (ΜΑ)θησις ἔ(ΜΑ)θον ΜΕ(ΜΑ)θηκα ἐΜΕ(ΜΑ)θήκειν κτλ

Ἡ τροφή πρωτίστως ὑλική καί κατόπιν πνευματική ἐκφράζεται διά τῶν λέξεων ὅπως ΜΑΜΑ ΜΑστός ΜΑια (τροφή) καί ὅπως ΜΑστωρ ΜΑθητής,
ΜΑΝθάνω, ΜΑΩ (πνεῦμα) ….κτλ

ΜΑ΄Ϊ στά κινέζικα σημαίνει ΑΓΟΡΑΖΩ ἀλλά καί ΠΟΥΛΩ
Οἱ ἔννοιες τῶν βασικῶν λέξεων τῆς ἀνταλλαγῆς τῆς ΤΡΟΦΗΣ παγκοσμίως εἶναι ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ. ΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΕ ΓΛΩΣΣΑ…(ΓΕΛΩΣ). ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΔΕΝ ΜΕΤΕΚΙΝΗΘΗΣΑΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗΝ…
ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΟΔΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΔΗ ΙΩΝΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΙΝΑ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΑΝ…!!!

Κατανοοῦμεν λοιπόν ὅτι καί ἡ συλλαβική ρίζα ΜΑΝ εἶναι ἑλληνική…!!! Διαπιστώνομεν δέ καί λογικῶς πλέον ὅτι κάποτε ὡς συλλαβική ρίζα ἐταξίδεψεν εἰς τόν πλανήτην ΓΑΙΑΝ καί παρέμεινεν ἔως σήμερον δηλώνοντας τόν ΜΑΝ ἤτοι τόν ΑΝ ΔΡΑ αὐτόν δηλα δή πού μέ ΝΟΥΝ(ΑΝ)… ΔΡΑ …!!!

Αὐτή ἡ διαπίστωσις ἐνισχύεται καί ἀπό τήν περιγραφήν τοῦ ΑΝΔΡΟΣ ΟΔΥΣΣΕΩΣ εἰς τήν ΟΜΗΡΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑΝ. ..

ΑΝΔΡΑ ΜΟΙ ΕΝΕΠΕ ΜΟΥΣΑ ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΝ ΟΣ ΜΑΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΛΑΧΘΗ ΕΠΕΙ ΤΡΟΙΗΣ ΙΕΡΟΝ ΠΤΟΛΙΕΘΡΟΝ ΕΠΕΡΣΕΝ
Καί στήν συνέχεια τό ἐπεξηγεῖ γράφων…ΠΟΛΛΩΝ Δ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΙΔΕΝ ΑΣΤΕΑ ΚΑΙ ΝΟΟΝ ΕΓΝΩ….!!!
Δηλα δή εἶδε τίς πόλεις πολλῶν ἀνθρώπων καί ΕΓΝΩΡΙΣΕΝ ΤΟΝ ΝΟΥΝ…δηλα δή ΜΑΝθάνων ἀπέκτησεν ΓΝΩσεις ..ὁ ΜΑΝ….!!! ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΜΑ ΤΩΝ ΣΕΙΡΗΝΩΝ ΗΚΟΥΣΕΝ ΚΑΙ ΕΠΕΒΙΩΣΕΝ…Ο ΜΑΝθάνων Ο ΜΑ΄Ν (θανων) …Ο ΝΟΥΣ πού Θεᾶται(ΘΑΝ)…καί ἄν τά θέματα ΘΑΝ καί ΘΑΝΩΝ σᾶς θυμίζουν τόν ΘΑΝΑΤΟΝ σημαίνει ὅτι πιθανόν ὐπάρχει καί σημασιολογική σχέσις.

Βλέπε ἐπίσης τόν ΑΛΚ ΜΑΝα (ΑΛΚ ΜΑΝ) ποιητήν Σπαρτιάτην τοῦ 7ου πΧ αἰῶνος … τό ὄνομα τοῦ ὁποίου σημαίνει ὁ ἰσχυρός(ΑΛΚ) ἄνδρας(ΜΑΝ) …!!!

Ἀλλά εἴπομεν ὅτι οἱ Ἕλληνες εἶχαν ἔξι βασικούς ἄνδρες θεούς καί ἐπίσης ἔξι βασικές γυναῖκες θεές…!!!
Διά τοῦτο ὑπάρχει καί ἡ ΑΛΚ ΜΗΝ..Η..!!! Ἡ Ἱσχυρά ΓΥΝΗ ..ἡ ΙΣΧΥΡΑ τοῦ ΝΟΟΣ καί τῆς ΜΑθήσεως ΓΥΝΗ …ἠ ΘΕΑ ἤτοι ἡ ΜΗΝ…!!! Βλέπε ἐπίσης καί τήν ΜΗΝ δήλα δή τήν ΣΕΛΗΝΗΝ…!!!

Ἐπειδή οἱ ἕλληνες ἄνδρες ἐταξίδευον ἀνά τόν κόσμον ἰδρύοντας ἀποικίες καί ἐμπορικά κέντρα γιά αὐτόν τόν λόγον φαίνεται ὅτι καί ἡ ἀνδρική ἔκδοσις τοῦ ΜΑΝ υἱοθετήθη ὡς ὄνομα οὐσιαστικόν δηλόν τό γένος καί τίς ἰκανότητες ἐνῶ τό θηλυκόν ΜΗΝ κυρίως ὡς θεότης βλέπε ΜΟΥΝ.

Εἰς μίαν πανάρχαιαν ἐποχήν εἶναι φανερόν ὅτι ΜΑΝ ἐσήμαινε τόν ἄνδρα τόν ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΝ ἤ τόν ΗΜΙΘΕΟΝ καί ΜΗΝ τήν ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ἤ τήν ΘΕΑΝ.

Ὅπερ ἔδει δεῖξαι.

Ευφροσύνη Κατσουρά προς ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΦΥΠΝΙΣΙΣ

 

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>