ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΣΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΕΛΛΗΝΕΣ Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ. ΕΝΩΜΕΝΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΣΕ(ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΛΕΥΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΧΘΡΟ! ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ, ΕΦΙΑΛΤΕΣ, ΚΑΙ ΚΟΤΖΑΜΠΑΣΗΔΕΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΑΣΗ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 120, ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΓΕΡΘΕΙΤΕ ΜΗΝ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΕΓΚΑΘΕΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ. Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΓΕΡΘΕΙΤΕ ΣΤΡΑΤΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΛΑΟΣ ΕΓΕΡΘΕΙΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ, ΜΑΣ ΦΩΝΑΖΕΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ, ΜΟΝΟ ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ!
«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

Η ΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

ΕΛΛΗΝΕΣ Η ΑΡΧΉ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ!!!

Η Γενετική Ιστορία των Κατοίκων της Ελλάδας: Το DNA των Ελλήνων

ΚΑΙΡΟΣ

O καιρός σήμερα

Έτσι ήταν η Θεσσαλονίκη στην αρχαιότητα – Εντυπωσιακές τρισδιάστατες εικόνες

Εξημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

NASA: Αυτή η τεράστια μαύρη τρύπα κανονικά «δεν θα έπρεπε να υπάρχει»

NASA Αυτή η τεράστια μαύρη τρύπα κανονικά «δεν θα έπρεπε να υπάρχει

Μια υπερμεγέθη μαύρη τρύπα σε απόσταση 130 εκατομμυρίων ετών φωτός από τη Γη ανακάλυψε το διαστημικό τηλεσκόπιο Hubble της NASA μόνο που αυτή – σύμφωνα με όσα αναφέρουν οι επιστήμονες – δεν θα έπρεπε να υπάρχει εκεί με δεδομένο ότι ισχύει η θεωρία της σχετικότητας του Αϊνστάιν.

Σύμφωνα με την NASA η αινιγματική μαύρη τρύπα έχει έναν λεπτό δίσκο που περιστρέφεται ξέφρενα γύρω από αυτήν.

Το περίεργο, εξηγεί ο διαστημικός οργανισμός, είναι ότι σύμφωνα με τις τρέχουσες αστρονομικές θεωρίες, ο δίσκος δεν πρέπει να είναι εκεί.

«Δεν έχουμε δει ποτέ άλλοτε με τόση σαφήνεια τα αποτελέσματα της γενικής και της ειδικής σχετικότητας σε ορατό φως», δήλωσε ο Μάρκο Τσιαμπέρτζε, μέλος της ομάδας που διενήργησε τη μελέτη με το Hubble.

Η μαύρη τρύπα βρίσκεται στην καρδιά ενός σπειροειδούς γαλαξία που ονομάζεται NGC 3147. Μαύρες τρύπες όπως αυτή περιγράφονται ως «υποσιτισμένες» λόγω της έλλειψης υλικού που να αιχμαλωτίζεται από τη βαρύτητα, ώστε να τις «τροφοδοτήσει» και το περιβάλλον υλικό συνήθως εξαπλώνεται σε μια ομίχλη σε σχήμα ντόνατ.

Ωστόσο, ο δίσκος που περικλείει αυτή την «πεινασμένη» μαύρη τρύπα κινείται σε ταχύτητα 10% μεγαλύτερη από αυτήν του φωτός και μοιάζει με εκείνους που βρίσκονται σε εξαιρετικά ενεργούς γαλαξίες με «γεμάτες, μαύρες τερατώδεις τρύπες», δήλωσε η NASA.