«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΟΙ ΚΑΛΦΑΔΕΣ, ΟΙ ΡΑΠΤΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΠΑΛΩΜΑΤΗΔΕΣ ΤΟΥ  ΚΡΑΤΙΔΙΟΥ ΤΗΣ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ, ΠΑΛΙ ΕΝ ΔΡΑΣΗ!

ΑΡΣΕΝΙΚΕΣ ΠΟΡΝΕΣ α

PD Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou  Bleibergweg 114 D-40885 Ratingen Tel.+Fax: 0049 2102 325 13 E-Mail:  chaziteo@t-online.de

 28.11.2018

ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ.

Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

Ειναι ο σημερινος Ρωμιος Ελληνας; Ειναι η σημερινη ετοιμοθανατη Ελλαδα των Μνημονιακων και της πραξικομματικης κυβερνησης της «αριστεροδεξιας», πραγματι η Ελλας;

Ειναι η συνταγματικη αναθεωρηση που επιδιωκεται πραγματι αναγκαια ‘η σκετη στρατηγικη κορο’ι’δια για τις τρεις εκλογικες αναμετρησεις του ετους 2019;

Ο Ελληνας βιασθηκε πνευματικα και εγινε χριστιανος, κακοποιηθηκε εθνικα και εγινε βυζαντινος και δολοφονηθηκε συνειδησιακα και εγινε Ρωμιος, δηλαδη το τραγικο ιστορικο υποπρο’ι’ον της αγνοιας και του φοβου, ο αβεβαιος, αλογος, ανασφαλης, σχεδον αγλωσσος, αγχωδης, αξιοθρηνητος,  βαρια αρρωστος, ταπεινωτικα ηττημενος, εξοντωτικα κουρασμενος, βαθια δυστυχισμενος, τρωτος και πολλα αλλα παρομοια ανθρωπακος.

Κατι τετοιο καθε αλλο παρα Ελληνας μπορει να ειναι.

Αυτο αλλωστε υποστηριζουν και τα  απολιθωματα της βυζαντινης θεοκρατιας του παρακρατους της ορθοδοξου χριστιανικης εκκλησιας και οι διδασκαλοι της σχιζοφρενους και ετσι ονομασθεισης ρωμα’ι’κης υποστασεως του γενους, οτι ο ορθοδοξος υπερεθνικος χριστιανος Ρωμιος, δεν μπορει να εχει την εθνικη ιδιοτητα του Ελληνα.

Οι Ελληνες γενικα δεν επισκεπτονται τις ταβερνες της ελπιδας και τους φραγμενους σταυλους σαν τα στρημογμενα και πανικοβλημενα προβατα, τεντωνοντας μαλιστα τον λαιμο τους και γλυφοντας το χερι και το μαχαιρι του σφαγεα τους και περιμενοντας με ανυπομονοσια για να σφαγουν και για να προλαβουν την βοσκη στα αιωνια και καταπρασινα χωραφια της αλλης ζωης.

Τα ιδια ισχυουν και για τους δηθεν αυθαιντικους εκπροσωπους της επισημης ηγετικης ταξης εκ του «Κολεγιου των Αθηνων» του σημερινου πολιτικου μορφωματος του αττικου δημιουργηματος, που φερει ψευδεπιγραφα την ονομασια Ελλας.

Εκτος εαν η αναβιωση των λεξεων «Ελλην» και «Ελλας» θα αποτελουσε μια βραδυφλεγη βομβα, της οποιας επικειται η εκρηξη, που θα ισοπεδωνε οτι βρωμικους καρπους εσπειραν για εκδικηση οι Ιουδαιοι στην πατριδα μας, δηλαδη την απολιτισια, την ανιστορια, την ανελληνισια, την σχιζοφρενεια του ελληνοχριστιανικου πολιτισμου, την ιουδα’ι’κη θρησκευτικη αιρεση που αναθεματιζει καθε Κυριακη της Οροδοξιας στις εκκλησιες της επτα φορες τους Ελληνες και την Ελλαδα και αλλα πολλα.

Σημερα επειτα απο 1200 χρονια κυριαρχιας του βυζαντινισμου, 500 χρονια συγκυριαρχιας του οθωμανισμου και βυζαντινισμου και 200 περιπου χρονια κυριαρχιας του νεοβυζαντισμου, ο τελευταιος εχει κατανοησει, οτι η παρουσια του και οι επεμβασεις του δεν χρειαζεται να ειναι πλεον προκλητικα ορατες και αμεσες, αφου μετα την επανασταση του 1821 εχει εγκαταστησει επιδεξια στην κρατικη μηχανη και στο εκαστοτε αναθεωρημενο και μη Συνταγμα αυτης, τον δικο του «αυτοματο πιλοτο».

Εαν ο θεοκρατικος αυτος βυζαντινισμος δεν εξοντωθει κατα γνησιο ελληνικο τροπο θα συνεχισει να επιβιωνει για να ασκει τυραννια στο ελληνικο εθνος, για την εξοντωση του οποιου δημιουργηθηκε, αγωνισθηκε και επετυχεν με τον Αλλαριχο και με το πρωτο Αουσβιτς της Ιστοριας στην παλαια Σκυθοπολη της Παλαιστινης.

Υπ΄αυτην την εννοια το σημερινο αττικο δημιουργημα δινει την απατηλη εντυπωση μιας καθ’ ολα ευρωπα’ι’κης κοινωνιας της δυσης.

Δεν ειναι ομως, παρ’ ολο που η πολιτικη, οικονομικη, αμυντικη και πολιτιστικη εξαρτηση της δηθεν εθνοκρατικης οντοτητας απο την δυση ειναι μεν πληρης, ο πληθυσμος της ομως κατα τα τελευταια 40 χρονια εχει βαθια αλλοιωθει και αποτελειται κατα περιπου 50 % απο καθε καρυδιας καρυδι.

Ενα τετοιο ομως κρατος δεν μπορει παρα να προωθει τους παντοτε ευκολα χειραγωγουμενους, φελλους Ρωμιους στα πολιτειακα αξιωματα, να τοποθετει «ημετερους» σε θεσεις κλειδια του κρατικου μηχανισμου, να προβαλλει εντεχνα παντοειδη οικονομικα και αλλα προσκομματα στην επιστημονικη ερευνα, να στραγγαλιζει καθε δημιουργικη δυναμη εν τη αναδυσει της.

Το υβριδιο αυτο της Ρωμιοσυνης, δηλαδη το αττικο δημιουργημα, δεν εχει στην ουσια αιτιαν γεννησεως και ειναι νοθο προ’ι’ον της χειριστης πνευματοκτονιας της παγκοσμιας ιστοριας.

Ουδεις απο τους Ρωμιους και συμμαχους αυτων πιστευει συνειδητα ‘η ασυναισθητα, οτι το σημερινο προβλημα του αττικου δημιουργηματος εχει καποια σχεση με την οικονομικη αναπτυξη, κοινωνικη πολιτικη, κοινοβουλευτικες πρακτικες, αμυνα και γενικα με οσα αποτελουν τον λογο υπαρξης του κρατιδιου αυτου.

Ολοι οι ανθρωποι του πλανητη Γη κατεχονται απο την θεμιτην επιθυμιαν να μειωσουν στο ελαχιστο τις αβεβαιοτητες της πολιτικης τους ζωης.

Για τον λογο αυτο εκπονουν ενα ειδος θεμελιωδους νομου ‘η συστηματος αρχων, που ρυθμιζει τις εννομες σχεσεις της κρατικης εξουσιας προς τους υπηκοους της και που αποκαλειται γενικα «Συνταγμα».

Τα συγχρονα κρατη εχουν αποκτηση τα Συνταγματα τους με παραχωρηση, εκπονηση, επανασταση ‘η και εξελιξη.

Υπαρχει η κατηγορια των «αγραφων» και «γραπτων» Συνταγματων.

Εμείς θα ζήσουμε jpg

Τα γραπτα Συνταγματα μπορουν κατα καιρους και απο τις προκυπτουσες αναγκες να αναθεωρουνται.

Ο γραφων προτυνει στους Μπαλωματιδες του ακομη ισχυοντος Συνταγματος, την αναθεωρηση ‘η καλλυτερα καταργιση των Αρθρων 3, 18, 59 και 105.

Σχετικα με τις διαταξεις του Αρθρου 3 προτεινεται η αντικατασταση του Αρθρου αυτου με το Αρθρο 116 του Συνταγματος της Αυστραλιας «το ελληνικο Κοινοβουλιο δεν θα κανει κανενα νομο, για να εδραιωσει οποιαδηποτε θρησκεια ‘η να επιβαλει οποιαδηποτε θρησκευτικη τελετουργια ‘η να παρεμποδισει την ελευθερη εξασκηση οποιασδηποτε θρησκειας και δεν χρειαζεται καμια θρησκευτικη εξεταση ως προσον για καμια υπηρεσια ‘η δημοσιο λειτουργημα κατω απο την δικαιοδοσια του ελληνικου κρατους».

Η καταργιση του Αρθρου 18 πηγαζει απο την πραγματικοτητα, οτι οι αναφερομενες περιουσιες οπως αυτη της μονης των Βλαταδων Θεσσαλονικης (Τσαους Μοναστηρι) ειναι περιουσιες που απεκτηθηκαν απο προδοσιες στους Τουρκους δραστηριοτητων Ελληνων αγωνιστων που δωσανε το αιμα τους για μια πατριδα λευτερη.

Σκετη κορο’ι’δια αποτελει το Αρθρο 59, παρ. 1, δηλαδη ο ορκος των βουλευτων πριν αυτοι αναλαβουν τα καθηκοντα τους «Ορκιζομαι στο ονομα της Αγιας και Ομοουσιας και Αδιαιρετης Τριαδας να ειμαι πιστος στην Πατριδα και το δημοκρατικο πολιτευμα, να υπακουω στο Συνταγμα και τους νομους και να εκπληρωνω ευσυνειδητα τα καθηκοντα μου» το οποιο πρεπει να καταργηθει και να αντικατασταθει με εναν ορκο στις αρχαιοελληνικες αρετες, αρχες, αξιες και ιδανικα.

Ποταμια μελανης και αιματος εχυσαν οι ταγοι της Χριστιανοσυνης για το «Ομοουσιος του Θεου» του Ιησου της Ναζαρετ.

Τι σημαινει και τι ειναι ομως το «Ομοουσιος» και η «Ουσια»;

Η λογικη απαντιση ειναι ενα «Τιποτε»!

Η διχογνωμια ομως για ενα «Τιποτε» οδηγησε την Χριστιανοσυνη για εναν ολοκληρο αιωνα στην διασπαση εως οτου ο τεος ηλιολατρης αυτοκρατορας του Βυζαντιου Κωνσταντινος διεταξεν να ριχθουν στην φωτια ολα τα Βιβλια του Αρειου.

Τι σημαινει ομως η «Αγια Τριαδα»;

Υπαρχει ενας Θεος σε τρια κομματια ‘η τρις Θεοι σε εναν Θεο;

Η απαντιση των ταγων της Χριστιανοσυνης δεν περιεχει τιποτε το λογικο: «την ενοτητα του Θεου αποτελουν τρια προσωπα: ο πατερας, ο υιος και το αγιο πνευμα.

Τα τρια προσωπα στην πραγματικοτητα διαφερουν μεταξυ τους».

Την διατυπωση του Αγιου Αθανασιου: «ο πατερας ειναι Θεος, ο υιος ειναι Θεος και το αγιο πνευμα ειναι Θεος, αλλα παρ’ ολα αυτα δεν προκειται για τρις Θεους, αλλα μονο για εναν».

Σε αυτην φαινεται ξεκαθαρα η παραλογια.

Τα ιδια περιπου διατυπωνει και ο Αγιος Γρηγοριος. 

Οπως φαινεται απο τα ως ανω η «Αγια Τριαδα» ειναι το μαγικο ραβδι των μαγων της απατης.

Αυτη η απατη επεκτεινεται με την θεοτοκο Μαρια, δηλαδη την βασιλισσα του Ουρανου, η οποια σε ολα, με εξαιρεση το ονομα της, ειναι μια Θεα που στεκεται πολυ κοντα στην δευτερη θεση μετα τον Θεον.

Εν συνεχεια ακολουθει το «Πανθεον» με ενα στρατευμα Αγιων που δεν ειναι Θεοι αλλα ειδικοι για διαφορους τομεις.

Οι ειδικοτητες επεκτεινονται απο πονους της κοιλιας, μεσω κοκκαλων,τεχνιτων βομβων εως τις ασθενειες του πεπτικου συστηματος.

Με το στρατευμα αυτο συνυπαρχουν οι ουρανιες συντεχνιες:

Σεραφειμ, Χειροβειμ, Θρονοι, Εξουσιες, Αξιες, Δυναμεις, Βασιλεια, Αρχαγγελοι, απλοι Αγγελοι και οι προσωπικοι για την προστασια καθε ανθρωπου.

Με ευχελαια του Αγιου Τρυφωνος λυνονται τα προβληματα των γεωργικων καλλιεργειων.

Τα ατυχηματα αυτοκινητων ατυχηματα καταπολεμουνται με αγιασματα…στα αυτοκινητα.

Λιγο περισσοτερο κοστιζει η ασφαλεια ζωης υπο την προστασια ενος Αρχαγγελου.

Τελος επιβαλλεται η ολικη καταργιση του Αρθρου 105, παρ. 1, 2, 3, 4 και 5 για το καθεστως του Αγιου Ορους.

Αυτο κακως ειναι συνταγματικα αυτοδιοικητο.

Οι Μονες του Αγιου Ορους ειναι αυτες που προδωσαν στους Τουρκους τους «μαχομενους Ελληνας» και γι’ αυτο επιβαλλεται η απαλλοτριωση των περιουσιων τους.

Στο Αγιο Ορος, δηλαδη στον Κηπο της Θεας Αρτεμιδος υπαρχουν μια σειρα απο αρχαιες πολεις που πρεπει να ανασκαφουν και ας εχουν κτισθει πανω απο τα θεμελια αυτων οι Μονες των απατεωνων.

Ο γραφων τελειωνει με τις προτασεις του στους Μπαλωματηδες του Συνταγματος.

Η δικαστικη εξουσια, η δηθεν τυφλη Θεα, ειναι η κυρια και η αποκλειστικη υπευθυνη για οσα δεινα μαστιζουν την κοινωνια του αττικου δημιουργηματος.

Καθημερινα η μονοφθαλμη αυτη πορνη εγκλειματει σε βαρος της κοινωνιας του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης, η οποια μαστιζεται απο φαινομενα εκτεταμενης διαφθορας με μετατροπη του δημοσιου κεφαλαιου σε προσωπικες περιουσιες.

Το προβλημα, αυτην την εποχη του 2018 στο αττικο δημιουργημα, ειναι οτι ολοι οι λειτουργοι του Κοινοβουλιου και της σημερινης αριστεροδεξιας κυβερνησης του ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ συνειδητα υποτασσονται σε ξενα συμφεροντα.

Ο μονος ο οποιος χωρις στρατιωτικο πραξικοπημα θα μπορουσε να σταματησει τις ως ανω δυο διαβρωμενες και διεφθαρμενες εξουσιες (νομοθετικη και εκτελεστικη) ηταν η δικαστικη εξουσια.

Η μονοφθαλμη αυτη πορνη ομως εχει απομακρυνθει απο τις «Θερμοπυλες», δηλαδη δεν αγωνιζεται για την δοξα του Λεωνιδα.

Δεν κατεχει εκεινες τις συνθηκες, που θα της εδιναν πραγματικη διοικητικη αυτονομια και δεν θα επετρεπαν στην εκαστοτε κυβερνηση να αντιλαμβανεται τους δικαστικους λειτουργους σαν υπαλληλους της.

Δεν μπορει ο καθε υπουργος Δικαιοσυνης να αποφασιζει για την ιεραρχια της Δικαιοσυνης.

Κατι τετοιο ομως προ’υ’ποθετει την συνδεση των μισθων των λειτουργων της Δικαιοσυνης σε σχεση με καποιο σταθερο οικονομικο μεγεθος.

Τοτε μονο θα ειναι σε θεση να πουν στην οποιαδηποτε νομοθετικη και εκτελεστικη εξουσια το τι απαγορευεται βαση του ισχυοντος Συνταγματος να κανουν, που σημαινει οτι μπορει να «παραγει» πολιτικη με το Αρθρο 93 παρ. 4 του Συνταγματος, χωρις να την ασκει και αρα χωρις να υπερβαινει τα ορια της.

Αρα η Δικαστικη Εξουσια ειναι η μονη Εξουσια που μπορει να ελεγξει με απολυτο τροπο τις δυο υπολοιπες, οταν αυτες θιγουν τα συμφεροντα του πολιτη και αρα κινουνται αντισυνταγματικα.

Μπορει συνεπως να σταματησει την προδοσια των πολιτικων πασης κομματικης αποχρωσης.

Με το Αρθρο 93 παρ. 4 του ισχυοντος ακομη Συνταγματος γινεται η Εξουσια της Δικαιοσυνης πανισχυρη και διασφαλιζεται η ανεξαρτησια της.

Παρ’ ολα αυτα αγνοωντας τον συνταγματικο της ρολο, δεν υπερασπισθηκε την θεση της.

Για μερικες μισθωτικες αυξησουλες για την αποφυγη του κοστους της μαχης για ανεξαρτησια υπεκυψε στις δυο αλλες εξουσιες, τις οποιες οχι απλα δεν ελεγχει, αλλα απλα υπηρετει.

Σε αυτην καταλογιζονται η αρρωστη αναπτυξη του κομματισμου, η παρανομη ιδιωτικοποιηση οικονομικων γιγαντων του δημοσιου, η παρανομη δυνατοτητα των ξενων να αγοραζουν ελληνικη γη, η εκρηξη της διαφθρορας στον κρατικο μηχανισμο, η κατασκευη απο την εκτελεστικη εξουσια του πολιτικου σκηνικου του μελλοντος μεσω των γραπτων και ηλεκτρονικων ΜΜΕ και η προδοσια της ανεξαρτησιας της και του θεσμικου της ρολου εξαιτιας της ιδιοτελειας και της φιλοδοξιας των στελεχων της.

 Στην αναθεωρηση του ακομη ισχυοντος Συνταγματος δεν κρυβεται το κυριο προβλημα της Ελλαδος αλλα στο πολιτευμα της.  

Ο σημερινος «Κοινοβουλευτισμος» ‘η το «Παρλαμεντο» του αττικου δημιουργηματος δεν εχει καμμια σχεση με ολα τα αλλα «Πολιτευματα» και την «Δημοκρατια» που ανακαλυψαν οι Ελληνες αλλα και γενικα με καθε εκδηλωση του «Ελληνικου Πολιτισμου».

Εμφανισθηκε στην δυτικη Ευρωπη σαν πολιτικο προ’ι’ον των εβραιογεννων αστικων επαναστασεων στην Αγγλια και στην Γαλλια και ολοκληρωθηκε σαν συστημα αναπτυσσοντας θεσμους και τυπους που ισχυαν ηδη στα φεουδαρχικα και μεσαιωνικα Παρλαμεντα.

Προκειται συνεπως για ενα απολυτως ξενο φρουτο που το πλασσαρισαν στην πολιτικη αγορα του αττικου δημιουργηματος και το ονομασαν Δημοκρατια και για τον λογο αυτο παρ’ ολες τις μεχρι σημερα ιλαροτραγωδικες  αναθεωρησεις του, δεν λειτουργησε ποτε κανονικα σαν δημοκρατικο συστημα.

Οι εκλεγομενοι, αντιπροσωποι ‘η κομματα, στην πραγματικοτητα δεν αντιπροσωπευουν τιποτε αλλο απο εναν αριθμο, ενα αθροισμα ψηφων ποιοτικα και ηθικα αχροων, ουδετερων και αδιαφορων Ρωμιων (1, 2).

Αυτα τα «αθροισματα-βουλευτες» ‘η τα «αθροισματα-κομματα» δεν εχουν επισης καμμια ποιοτικη ‘η ηθικη διαβαθμιση, ειναι ισοπεδωμενα, σαν τις ψηφους που τα ανεδειξαν.

Για την Ελλαδα ειναι ιδανικο το πολιτευμα των Λακεδαιμονιων του Ξενοφωντα, που ανεπτυξε με ορισμενες παραλλαγες ο Ιωαννης Καποδιστριας για την Ελβετια, οπου εφαρμοζεται επιτυχως μεχρι τις ημερες μας.

Αυτο καταλληλα επεξεργασμενο πρεπει να εφαρμοστει και στην χωρα που εντοπισθηκε και εφαρμοστηκε στην αρχαια εποχη.

Για τους σημερινους υπηκοους του αττικου δημιουργηματος ηλθε η εποχη να ακολουθησουν τα οσα προ 110 περιπου χρονια επροτεινε ο μεγαλος «Ελληνας Οραματιστης» Περικλης Γιαννοπουλος (3):

«Οπως οταν ηλθε η ωρα επεταξαμεν το πολιτικο προσχημα και εφωναξαμεν: ειμεθα Ελληνες, ουτω και τωρα ο Ελλην πρεπει να ειναι ετοιμος δια την ωρα της Αναγκης να πεταξει και τον πνευματικον Εβρα’ι’σμον και να ξαναφωναξη – αν θελει να γλυτωση – απο το σλαβικο και εβρα’ι’κο ποταμι, ειμαι Ελλην…και αδυνατον πλεον το ελληνικο πνευμα να επιτρεψη εις τον Ελληνα, χαριν ανοητατων λογων, να στερηται της συναισθησεως ακριβως της τρισμεγιστης του δυναμεως.

Της  Ελληνικοτητος του!

Ως Χριστιανοι εισθε χαμενοι μεταξυ της αγελης των χριστιανικων λαων.

Ως Ελληνες, ξεχωρηζομενοι, δυνατον να σωθηται».

Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

Βιβλιογραφια

  1. Λαμπρου Δ.: Το Παραμυθι του Παρλαμεντου

                                  Δαυλος αρ. 267, Μαρτιος 2004, σ. 17477-17488

  1. Λαμπρου Δ.: Οι Αμισθοι Πολιτικοι της αρχαιας Ελλαδας

                                 Δαυλος αρ. 267, Μαρτιος 2004, σ. 17477-17488

  1. Αποστολιδης Π.: Πισω στο κρυφο Σχολειο

                                 Δαυλος τομ. Β’ σελις 898

http://arxaiaithomi.gr/

Μοιραστείτε το!

3 comments to ΟΙ ΚΑΛΦΑΔΕΣ, ΟΙ ΡΑΠΤΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΠΑΛΩΜΑΤΗΔΕΣ ΤΟΥ  ΚΡΑΤΙΔΙΟΥ ΤΗΣ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ, ΠΑΛΙ ΕΝ ΔΡΑΣΗ!

    • .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΑΝ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ ΜΑΣ
      .
      .
      Δευτέρα, 3 Δεκεμβρίου 2018
      .
      .
      .
      .

      https://1.bp.blogspot.com/-BIlqw5YqbxM/XAWWlIiMWmI/AAAAAAAAGbk/sdlUa3AZTYcLjR962GrfRArwMof9RyAkgCLcBGAs/s320/pic1.jpg

      .
      .
      H Aθηνά αποκαλύπτει την Ιθάκη στον Οδυσσέα
      .
      .
      Φανταστείτε την εξής εικόνα: ο σιδηροδρομικός σταθμός μιας πόλης της Παδάνιας, το βράδυ μιας ασφυκτικής καλοκαιρινής Κυριακής.
      .
      Λίγοι επιβάτες κατεβαίνουν από το τρένο μιας δευτερεύουσας γραμμής, για να περιμένουν την ανταπόκριση.
      .
      Στο εσωτερικό του σταθμού, το γραφείο εισιτηρίων είναι ήδη κλειστό, όπως και τα δύο ή τρία μαγαζιά, το μπαρ και το περίπτερο.
      .
      Μεταξύ της εξόδου και των κήπων με θέα στην πλατεία υπάρχει μεγάλη αναταραχή και ένα πλήθος που αποτελείται από Αφρικανούς.
      .
      Οι γυναίκες, από τη συμπεριφορά και την ενδυμασία είναι εμφανώς σε αναμονή για να αρχίσουν ένα αρχαίο, θλιβερό επάγγελμα στους δρόμους των κοντινών μεγάλων πόλεων.
      .
      Μεταξύ των ανδρών επικρατούν κάποιοι τύποι που μοιάζουν με μπράβους, κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για τους εκμεταλλευτές των γυναικών.
      .
      Ωστόσο, δεν είναι λίγοι και οι νέοι άνδρες με κινητό τηλέφωνο, ακουστικά και καπέλο, όπου σταματάνε εμπρός από τα μαγαζιά ζητώντας ελεημοσύνη.
      .
      Δείχνουν περίεργοι και αμήχανοι. Μία επιβάτης ανεβαίνει βιαστικά πάνω στο πεζοδρόμιο και μουρμουρίζει στο συνοδό της:
      .
      “είμαστε στην Αφρική”.
      .
      .
      Έκανα παρόμοιες σκέψεις, ελπίζοντας στην απελευθερωτική αναγγελία του τρένου για την επιστροφή στο σπίτι, αλλά στον τόνο της κυρίας υπήρχε μια συνεσταλμένη θλίψη, χωρίς εχθρότητα ή ηθικισμό.
      .
      Ποιος ξέρει γιατί, με έκανε να θυμηθώ μία φράση που είχα διαβάσει πολλά χρόνια πριν:
      .
      “αγαπώ τη χώρα μου γιατί είναι δική μου.”.
      .
      Πρόκειται για μια φράση που γράφτηκε επτά αιώνες πριν, από ένα χριστιανό επίσκοπο, ονόματι Stephen Orbelian, ιστορικό της Αρμενίας, μίας άτυχης χώρας, πολύ κοντά στην Τουρκία.
      .
      Το πιο παράξενο πράγμα είναι η πηγή εκείνης της μακρινής θύμησης, όχι ένα φιλοσοφικό κείμενο ή ένα λογοτεχνικό έργο, αλλά ένα αστυνομικό μυθιστόρημα του Rex Stout που περιστρέφεται πάνω στην επιβλητική φιγούρα του Nero Wolfe, τον ντετέκτιβ που αγαπά τις ορχιδέες και δεν αφήνει ποτέ το σπίτι του στο κέντρο της Νέας Υόρκης.
      .
      Αγαπώ την χώρα μου γιατί είναι δική μου.
      .
      Πρόκειται για λίγες καθοριστικές λέξεις, λεπτές, κάθε άλλο παρά ρητορικές.
      .
      Δεν μιλά για πατρίδα ή για έθνος, μόνον για τη χώρα, τον τόπο και η αγάπη για αυτόν δεν αφορά περασμένες δόξες, ιστορικές αποστολές ή μελλοντικές πορείες.
      .
      Αναδύεται περισσότερο μία μετρημένη ιδέα κατοχής και η υπερηφάνεια του κατόχου.
      .
      Δικό μου είναι εκείνο που αναγνωρίζω, που βρίσκεται κάτω από τα πόδια μου, οι πέτρες, οι φωνές, οι πεποιθήσεις, τα ήθη, τα πρόσωπα που μου μοιάζουν.
      .
      Οι λόγοι του Ορμπελιάν είναι ουσιώδεις:
      .
      ο τόπος μου είναι δικός μου,
      .
      είναι η πρώτη εικόνα που είδα ως παιδί, είναι η κοινότητα που με προστατεύει, είναι οι λέξεις που περιγράφουν τα πράγματα, τα πρόσωπα, τα συναισθήματα,
      .
      και προφέρονται σε μια ορισμένη γλώσσα, μεταξύ των σπιτιών, των βουνών, των ποταμιών, που βρίσκονται πάντα εκεί, τα ίδια που συντρόφεψαν την ζωή άλλων όπως εμένα.
      .
      Μία από τις μεγαλύτερες συγκινήσεις της παιδικής μου ηλικίας ήταν η επίσκεψη στο τοπικό νεκροταφείο, όπου διάβασα το επίθετο μου κάτω από παλαιές φωτογραφίες ανθρώπων τόσο όμοιων με τη μαμά, με το μπαμπά και με τους παππούδες.
      .
      Χωρίς να το γνωρίζω, άρχισα να αγαπώ κάτι, απλά διότι ήταν δικό μας και ζωντανό, βρισκόμενο γύρω από εμάς.
      .
      .
      https://3.bp.blogspot.com/-IkfK-iVXeP0/XAWW-oWo4jI/AAAAAAAAGbw/o0I84vUeVJMaaNm3hAabviodEm2HAoIlACLcBGAs/s320/pic2.jpg
      .
      .
      O Oδυσσέας με το γέρο πατέρα του
      .
      .
      Σε εκείνο το σταθμό του τρένου, αμήχανος από τη βαθιά αλλοτριότητα των ανθρώπων που έβλεπα, κατανόησα ξαφνικά, γιατί, από καιρό, δεν καταφέρνουμε πια να αγαπάμε την χώρα μας.
      .
      Διότι, δεν είναι πια δική μας!
      .
      Απαλλοτριώθηκε.
      .
      Και όχι μόνο λόγω της μαζικής εισροής μεταναστών,αλλά και γιατί τίποτα δεν έχει διασωθεί απο αυτή, που να μοιάζει σε εκείνο που υπήρχε λίγες δεκαετίες πριν.
      .
      Η μεγάλη ομορφιά του φυσικού τοπίου όπως των χωριών και των πόλεων, έδωσε τη θέση της σε ανώνυμα περίχωρα με την ίδια γκρίζα απόχρωση.
      .
      Ακόμα και τα γκράφιτι φαίνονται όμοια, δεν είναι παρά άμορφες κηλίδες που κάποιοι ονομάζουν τέχνη.
      .
      Θλιβερές εικόνες: χιλιόμετρα κύβων και παραλληλεπίπεδων κατά μήκος των μεγαλυτέρων οδών, αποθήκες για κάθε χρήση, παντού κυριαρχεί η εγκατάλειψη.
      .
      Τα ιστορικά κέντρα των πόλεων έχουν αφεθεί στην παρακμή ή στον έλεγχο των εγκληματιών εκατό διαφορετικών εθνοτήτων.
      .
      Μια γενικευμένη αδιαφορία είναι κυριαρχή.
      .
      Δεν μοιραζόμαστε πλέον καμία κοινή αρχή ώστε να αποτελούμε κοινότητα.
      .
      Ο Θεός πέθανε, η οικογένεια έγινε ‘ουράνιο τόξο’ ή ‘διευρύνθηκε’.
      .
      Τα τελευταία πρόκειται για ευφημισμούς φτιαγμένους για να μην αναγνωρίσουμε το τέλος της.
      .
      Η εργασία δεν υπάρχει και όταν υπάρχει είναι παροδική ή ‘ευέλικτη’.
      .
      Η χώρα μας έχει καταντήσει πλέον σαν τρόλεϊ σουπερ μάρκετ, μια ελαφριά αποσκευή κατάλληλη για μία τσιγγάνικη ζωή.
      .
      Αλλά δεν μπορούμε να λέμε τσιγγάνος πλέον, δεν επιτρέπεται.
      .
      Να το λέμε νομάδας λοιπόν.
      .
      Ένας νομάδας εφοδιασμένος με smartphone, γρήγορη σύνδεση και πιστωτική κάρτα.
      .
      Και από την άλλη, η σκοτεινή πλευρά της Σελήνης… μάζες φτωχών ξεριζωμένων, εξαπατημένων από κυνικούς εκμεταλλευτές, ανθρώπων, συνωστισμένες μέσα σε ένα κέντρο υποδοχής.
      .
      Και όποιος είναι ξεριζωμένος, ξεριζώνει με τη σειρά του, πρόκειται για φαύλο κύκλο…
      .
      Το καλοκαίρι, η αποσύνθεση της κοινωνίας φαίνεται να γίνεται ορατή και απτή.
      .
      Είναι σαν να την ακούς, να τη μυρίζεις.
      .
      Ίσως είναι η εποχή της προσωπικής απογοήτευσης.
      .
      Προτιμούμε τη μοναξιά όχι γιατί μας αρέσει, αλλά επειδή σηματοδοτεί την απόσταση από αυτό που δεν μας αρέσει και πάνω από όλα δεν μπορούμε πλέον να καταλάβουμε..
      .
      Στο μακελειό του πολέμου των χαρακωμάτων (Α΄ Παγκόσμιος), η καταστροφή που επικρατούσε προκάλεσε τη φρίκη του Giuseppe Ungaretti, αλλά τον έκανε να πει,
      .
      “Η καρδιά μου είναι η πιο βασανισμένη χώρα”.
      .
      Το βάσανο είναι ότι σταματήσαμε να αγαπάμε τη χώρα μας, και αυτό διότι πλέον δεν την αναγνωρίζουμε.
      .
      Αλλά πως να αγαπήσεις αυτό που δεν είναι πιά δικό σου,
      .
      όταν τα πρόσωπα, οι τρόποι και οι φωνές έχουν αλλάξει γύρω σου;
      .
      .
      https://2.bp.blogspot.com/–5wNXYadZdY/XAWXe5toGNI/AAAAAAAAGb8/qMnBJTZGi2MXAeyiiq6FED3sOEgjm354wCLcBGAs/s320/pic3.jpg

      .
      .
      Τηλέμαχος και Θεοκλύμενος
      .
      .
      Ο Οδυσσέας,
      .
      ο ήρωας αρχέτυπο του δυτικού πολιτισμού, ο πανούργος, ερευνητής του κόσμου,
      .
      λαχταρούσε ένα νησάκι φτιαγμένο από πέτρες:
      .
      την Ιθάκη.
      .
      Μέσα στην απεραντοσύνη της θάλασσας,
      .
      ήξερε ότι εκείνος ο βράχος, ένας από τους πολλούς της ελληνικής θάλασσας,
      .
      ήταν ο προορισμός του ως πατρίδα,
      .
      τόπος της ψυχής αλλά και μοίρα του φυσικού σώματος που θέλει να βρει την ανάπαυση.
      .
      Συμβολιζόταν από το νυφικό κρεβάτι φτιαγμένο από τα ίδια του τα χέρια.
      .
      Εκεί ήταν που ήθελε να γυρίσει.
      .
      Για να διεκδικήσει τα δικαιώματα του ως βασιλιάς βέβαια αλλά και προπάντων για να μπορέσει να ξαναδεί τα αγαπημένα του πρόσωπα,
      .
      να αναπνεύσει τον αέρα της περιοχής που γεννήθηκε.
      .
      Ο σκύλος Άργος, ο γέρος πατέρας Λαέρτης,
      .
      ο βοσκός Εύμαιος, η σύζυγος Πηνελόπη, ο γιός Τηλέμαχος ήταν ‘δικοί του’
      .
      περισσότερο από το θρόνο και ο Οδυσσέας ήταν σίγουρος ότι η Ιθάκη τον περίμενε.
      .
      Αυτή είναι η διαφορά, στην εποχή μας,
      .
      όσοι μπορούν να δουν,
      .
      βλέπουν πως η Ιθάκη δεν υπάρχει πια.
      .
      Αγαπούσαμε τη χώρα μας γιατί ήταν δική μας,
      .
      μέχρι που ήταν δική μας.
      .
      Για χίλιους λόγους, δεν είναι πια
      .
      και μεταμορφωθήκαμε σε εξόριστους,
      .
      χωρίς καν να μετακινηθούμε από το σπίτι μας.
      .
      .
      Άρθρο του Roberto Pecchioli
      .
      Μετάφραση: Ιωάννης Αυξεντίου
      .
      .
      http://theodotus.blogspot.com/2018/12/blog-post.html
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      https://www.youtube.com/watch?v=ovYIBNCQaGk&t=27s

Leave a Reply to Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ Cancel reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>