«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ

Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΛΕΙΤΑΙ Α

Πέρα από όσα λένε οι πολιτικοί μας για να καλύψουν τις πο­μπές και την ανε­πάρκεια τους στη διακυβέρνηση της χώρας, η τραγική πραγματικότητα την ο­ποία βιώνουμε μας οδηγεί σε τραγικές διαπιστώσεις που έφε­ραν το λαό σε κατάσταση αφα­σίας και ηττοπάθειας.

Είναι τό­σα τα λάθη της εξωτερικής πολι­τικής που έγιναν από το 74 ως σήμερα που δύσκολα ανατρέπο­νται τα όσα κατέστησαν πλέον και έγιναν καθεστώς.

Το χειρό­τερο ακόμη είναι πως και σε αυ­τή τη δυσχερή θέση η πολιτική ηγεσία της χώρας εξακολουθεί λόγω αδυναμίας, ανικανότητας ή εξωτερικών πιέσεων να θέτει τα προβλήματα κάτω από το χα­λί και να δίνει χρόνο και αφορ­μές ,οι γείτονες και όχι μόνον, να κερδίζουν εις βάρος μας.

Αν δεν ισχύουν αυτά τα λογικά συ­μπεράσματα και δεχτούμε πως όλα γίνονται σε διατεταγμένη υ­πηρεσία και με εντολές από τους ξένους, τότε ασφαλώς υ­πάρχει τεράστιο θέμα εθνικών ευθυνών.

Μη γελιέστε. Οι Τούρκοι είναι εδώ…

  1. Έχουν μπει μέσα στην οικονο­μία της χώρας και ελέγχουν με­γάλες επιχειρήσεις: Χίλτον, Φλοί­σβος, Ελληνικό, τράπεζες, βιομη­χανίες, επιχειρήσεις, εμπόριο.

  2. Πολιτιστικά έχουν διεισδύσει σε όλα τα κυκλώματα και οργα­νώνουν ανοικτά ή καμουφλαρισμένα καλλιτεχνικές εμφανίσεις τόσο μέσα στην Ελλάδα όσο και στην Τουρκία με καλλιτέχνες που δέχονται να προωθήσουν το σχέδιο, ιδίως τραγουδιστές. Έ­χουν αναπτύξει ιδιαίτερες σχέ­σεις με τοπικούς παράγοντες σε πόλεις όπου υπάρχουν μου­σουλμανικά μνημεία και προω­θούν ανάπτυξη δράσεων και ε­παναλειτουργία των μεντρεσέ- δων. Π.χ. Καβάλα, Δράμα, Σέρ­ρες, Λάρισα, κ.λ.π.

  3. Έχουν προσεταιριστεί δημάρ­χους και τοπικούς πολιτικούς που προωθούν συνεργασίες και προπαγάνδα. Π.χ. Μπουτάρης, δήμαρχος Δράμας κ.λ.π.

  4. Έχουν ουσιαστικά ενσωματώ­σει τη Δυτική Θράκη στην δι­καιοδοσία της Τουρκίας, και την αξιοποιούν ως μία επαρχία του δικού τους κράτους. Περισσότε­ροι είναι οι υπουργοί και οι δη­μόσιοι παράγοντες της Τουρκί­ας που επισκέπτονται τη Θράκη, παρά οι δικοί μας ! Έχουν πετύχει τους περισσότερους στό­χους τους. Ελέγχουν την οικονο­μία της περιοχής μέσω της τουρκικής τράπεζας. Είναι η πλειοψηφία και η μειονότητα εί­ναι οι Έλληνες. Έχουν μουσουλ­μάνους βουλευτές στη Βουλή. Είναι έτοιμοι και οργανωμένοι για αυτονόμηση και ανεξαρτησί­α της Θράκης.

  5. Σήμερα, με τους πιο μέτριους υπολογισμούς υπάρχουν στην Ελλάδα με οποιαδήποτε νομική μορφή ή ονομασία πάνω από 2.000.000 αλλοδαποί, οι περισ­σότεροι των οποίων είναι μου­σουλμάνοι. Ανάμεσα σε αυτούς είναι σκληροί ισλαμιστές του IS- SIS, είναι γκιουλενιστές, είναι πράκτορες είναι σωματέμποροι και διακινητές, είναι Κούρδοι μα­χητές, είναι κακοποιό στοιχεία. Όλους όμως αυτούς τους ενώ­νει το Ισλάμ….

  6. Τα νησιά μας και ιδιαιτέρως του Ανατολικού Αιγαίου έχουν σήμερα περισσότερους αλλοδα­πούς από τους γηγενείς κατοί­κους. Ακόμη και στη Μύκονο, έ­να 40 % είναι αλλοδαποί για να μην ισχυριστούμε ότι είναι πε­ρισσότεροι από τους ντόπιους. Αν όλοι αυτοί οι αλλοδαποί πα­ραμείνουν για πέντε χρόνια στη χώρα μας, αυτομάτως τα 2.000.000 θα γίνουν 4.000.000 αφού τεκνοποιούν ελεύθερα.

  7. Τα περισσότερα τουριστικά θέ­ρετρα και νησιά που γειτνιάζουν με την Τουρκία στηρίζουν την οι­κονομία τους στους Τούρκους κροίσους που κάνουν διακοπές σ αυτά και ξοδεύουν πολλά χρήμα­τα κατά τη διαμονή τους.

Αν όλα αυτά γίνονται ειρηνικά και με την ανοχή της ελληνικής κυβέρνησης διαχρονικά, υπάρ­χουν και άλλα που έγιναν από το 74 κι εντεύθεν σε επίπεδο πολι­τικής και διπλωματίας.

  1. Όταν ο Καραμανλής μας έ­βγαλε το 74 από το ΝΑΤΟ ου­σιαστικά παρέδωσε τα στρατη­γεία και το μισό Αιγαίο στους Τούρκους.

Όταν το ’75 υπέγραψε στο Μοντρέ το σύμφωνο περί μη μο­νομερούς ενέργειας στο Αιγαίο, ενταφίασε την εκμετάλλευση των πετρελαίων.

  1. Όταν ο Ανδρέας Παπανδρέου με το μη πόλεμος και το δεν διεκδικούμε τίποτα, έβαλε στο ράφι το Κυπριακό και τις διεκδι­κήσεις μας αναγνωρίζοντας αρ­γότερα στη Βουλή ότι ήταν δικό του λάθος.

  2. Το βάλαμε στα πόδια και δεν επεκτείναμε στα 12 μίλια τα ναυ­τικά μας σύνορα γιατί η Τουρκία απείλησε πως αυτό είναι αφορ­μή πολέμου!

  3. Ο Κων. Μητσοτάκης διατήρη­σε κάποια ισορροπία και ανακω­χή χωρίς να προλάβει να διορ­θώσει την κατάσταση, ενώ οι Τούρκοι πράκτορες έβαζαν φω­τιές σε κάθε σημείο της χώρας, έκτοτε, κάθε καλοκαίρι.

  4. Ο Σημίτης στη συνέχεια ανα­γνώρισε στη Μαδρίτη πως η Τουρκία έχει ζωτικά συμφέρο­ντα στο Αιγαίο και στην κρίση των Ιμίων το 96 παρέδωσε την κυριαρχία των νησίδων στην Τουρκία δεχόμενος ότι δεν έ­χουμε δικαίωμα εκεί ούτε για σημαίες, ούτε για τρόπαια, ούτε για πλοία. Ευχαρίστησε μάλιστα και τις ΗΠΑ δημόσια από το βή­μα της Βουλής, γιατί απέτρεψε την πολεμική σύρραξη μεταξύ των δύο χωρών.

  5. Αμέσως ο διάδοχός του Γιώρ­γος Παπανδρέου επισκεπτόμενος το Ερζερούμ με το μπλε κα­σκόλ στους ώμους, αποδέχθηκε δημόσια δήλωση του Ερντογάν πως οι τουρκικές παραβάσεις και παραβιάσεις στο Αιγαίο δεν είναι παράνομες γιατί γίνονται σε εναέριο χώρο της Τουρκίας!

  6. Ο κουμπάρος του Ερντογάν Κων. Καραμανλής προσπάθησε να αναπτύξει καλές σχέσεις μαζί του, αλλά δεν τον ενημέρωσε για τη συνεργασία που είχε με τον Πούτιν, γεγονός που το εκ­μεταλλεύτηκε άριστα ο Ερντο­γάν και ανέτρεψε όλη την πολιτι­κή του για τους αγωγούς.

  7. Ταυτόχρονα ο Τούρκος Πρόε­δρος ανέπτυξε ιδιαίτερες σχέ­σεις με τα Σκόπια και την Αλβα­νία, αφού ο Σαμαράς παρέδωσε το όνομα Μακεδονία στη γειτο­νική χώρα και η Τουρκία ήταν η πρώτη που την αναγνώρισε με το όνομα αυτό.

  8. Κι ερχόμαστε στην περίοδο Τσίπρα, ο οποίος ζώντας στις αρι­στερές του αυταπάτες, δήλωσε πως στην θάλασσα δεν υπάρχουν σύνορα και άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου για να στέλνει έκτοτε ο Ερντογάν χιλιάδες αλλοδαπούς.

Ποια είναι σήμερα η εικόνα; Ε­μείς υποστηρίζουμε ανεδαφικώς,  ότι η Ελλάδα είναι μια όαση ειρήνης ασφάλειας και σταθερό­τητας, ενώ στην πραγματικότη­τα είμαστε απομονωμένοι από ό­λους, με τους γείτονες να κερδί­ζουν καθημερινά εις βάρος μας και η Τουρκία να μας έχει περι­κυκλώσει με Αλβανία και Σκόπια εξωτερικώς και εσωτερικώς με εκατομμύρια μουσουλμάνους έ­τοιμους σε κάθε περίπτωση. Οι Τούρκοι είναι εδώ

Δημητρης Μπακαλιδης

http://arxaiaithomi.gr/

8 comments to ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ

  • .
    .
    .
    .
    .
    ΒΙΝΤΕΟ
    .
    .
    .

    Πλούταρχος. Περί Λακεδαιμονίων – Γ. Λεκάκης
    .
    .
    .
    .
    Δημοσιεύτηκε στις 23 Ιουλ 2016
    .
    .
    .

    • .
      .
      .
      ΙΣΤΟΡΙΑ
      .
      .
      Ποιος ήταν ,αλήθεια, ο Δασκαλογιάννης και πότε έζησε;
      .
      .
      .
      .
      17.06.17
      367
      .
      .
      https://cdn.cretalive.gr/_largeImage/sfakia-daskalogiannis-700×480.jpg?mtime=20170616103233 Ήταν 17 Ιουνίου 1771…σε μια πλατεία του Χάνδακα ή μήπως του Μεγάλου Κάστρου;
      .
      Της Ελένης Μπετεινάκη**

      .

      Από χθες το ΄χα σκεφτεί. Στο Κάστρο μας κατέβηκα. Μέσα στα σπλάχνα του για μια ακόμα φορά περπάτησα. Στάθηκα σιωπηλά μπροστά στην κλειστή πια, καινούργια, πόρτα που λένε πως ίσως εκεί να τον είχαν φυλακίσει και προσπάθησα να αφουγκραστώ …την ιστορία. Ένας αναστεναγμός, ένας λυγμός, μια λέξη, ένα παράπονο, κάτι από το παρελθόν των φοβερών εκείνων ημερών που ΄χαν σημαδέψει τον άνθρωπο, τον τόπο μας, την δίψα για εκδίκηση με αίμα των Τούρκων για τα παλληκάρια, τους ήρωες της Κρήτης!
      .
      .
      Και σήμερα το πρωί, χαράματα σχεδόν σε μια από τις συνηθισμένες βόλτες μου, με το ποδήλατό μου, σταμάτησα στην πλατεία Δασκαλογιάννη, σαν φόρο τιμής στο παλικάρι, σαν θύμηση της θηριωδίας, σαν σελίδα της ιστορίας μας που δεν θέλω να ξεχαστεί.
      .
      .
      Είναι η πίσω πλευρά των Δικαστηρίων, η πλατεία μπροστά από το Ταχυδρομείο. Τόπος συνάντησης εκατοντάδων Ηρακλειωτών καθημερινά… Ερημιά τέτοια ώρα, ένα δυο σκυλιά τριγύριζαν και δυο νεαρά παιδιά που μάλλον έδειχναν να πηγαίνουν για ύπνο ύστερα από ολονύχτιο ξενύχτι. Απόλυτη ησυχία τριγύρω … Κατέβηκα από το ποδήλατο και τα σκαλιά και στάθηκα για μια ακόμα φορά μπροστά σε εκείνο το μαρμάρινο άγαλμα που χρόνια τώρα στέκει εκεί αμίλητο, ακούνητο για να θυμίζει σε όλους μας πως τέτοιοι άνθρωποι δεν υπάρχουν πια….
      Ίσως να υπάρχει και μια αντίστοιχη πλατεία στα Χανιά ή στα Σφακιά ή στην Ανώπολη.
      .
      .
      Δεν ξέρω για να είμαι ειλικρινής. Ανατρίχιασα για μια ακόμη φορά, στις θύμησες, στα γεγονότα! Πλατεία Δασκαλογιάννη …
      .
      .
      Ποιός προσέχει τις λεπτομέρειες ,σκέφτηκα!
      .
      Ποιος ήταν ο Δασκαλογιάννης αλήθεια και πότε έζησε;
      .
      .
      Με μια γρήγορη ματιά στο διαδίκτυο βρίσκει κανείς όλη σχεδόν την βιογραφία του κι αν ψάξει λίγο παραπέρα ίσως πραγματικά βρει ιστορίες για ένα άνθρωπο που αγάπησε πολύ τον τόπο του, την οικογένεια, το εμπόριο, την θάλασσα αλλά και τη ζωή. Γιατί μόνο αν αγαπάς τόσο πολύ τη ζωή, αντέχεις να τη δεις να τελειώνει τόσο μαρτυρικά και τόσο παράλογα, που το ανθρώπινο μυαλό μπορεί και να σαλέψει, ακούγοντας ή βλέποντας με τα ίδια του τα μάτια αυτό το φρικτό τέλος της. Έτσι κι ο Νικολός ο αδελφός του, που οι Τούρκοι τον υποχρέωσαν να δει τον αργό και μαρτυρικό θάνατο του Γιάννη Βλάχου ή Δασκαλογιάννη του αδελφού του, έχοντας τον καθισμένο σε μια καρέκλα και κρατώντας του ακούνητο το κεφάλι για να παρακολουθεί το αποτρόπαιο θέαμα, ως που λένε πως έχασε τις αισθήσεις και τα λογικά του εκείνη την μέρα…
      .
      Ήταν 17 Ιουνίου 1771…σε μια πλατεία του Χάνδακα ή μήπως του Μεγάλου Κάστρου;
      .
      Γεννιέται ανάμεσα στα 1722 και στα 1730. Αδιευκρίνιστη μέχρι σήμερα η ημερομηνία αυτή. Τόπος του η Ανώπολη Σφακίων και τ΄ όνομά του λένε πως ήταν Ιωάννης Βλάχος αλλά επειδή ήταν πολύ μορφωμένος τον αποκαλούσαν Δάσκαλοκαι επειδή τα προσωνύμια ή παρατσούκλια, όπως τα λέμε στην Κρήτη, ήταν πολύ συνηθισμένα από τότε στο νησί, τον αποκαλούσαν κάποιες φορές Δασκαλογιάννηή τουλάχιστον έτσι έφτασε ως τις μέρες μας.
      .
      .
      Πολυταξιδεμένος Σφακιανός, με πατέρα πλούσιο και καραβοκύρη που τον σπούδασε όπως έκαναν τότε οι εύπορες οικογένειες στην Ιταλία και λέγανε πως ήταν ρήτορας δεινός. Μιλούσε άπταιστα Ιταλικά και Ρώσικα. Είχε μέτριο ανάστημα και ήταν χαρούμενος άνθρωπος. Η φήμη του είχε περάσει τα σύνορα του νησιού μα και της χώρας του κι έφτανε ως την Ρωσία και την αυλή της αυτοκράτειρας Αικατερίνης της Β΄. Είχε τέσσερα αδέρφια, το Νικόλαο ή Χατζή Σγουρομάλλη, τον Παύλο, το Μανούσο και τον Γεώργιο. Το όνομα της γυναίκας του ήταν Σγουρομαλλίνη ή Ξανθομαλλίνη. Καταγόταν από το Ρέθυμνο και είχαν αποκτήσει 6 παιδιά, τέσσερις κόρες και δύο γιους. Τη Μαρία, την Ανθούσα, την Ελευθερούσα, το όνομα της τέταρτης δεν έγινε ποτέ γνωστό στα γραπτά που διασώζονται, τον Ανδρέα και το Νικολάκη.
      .
      .
      https://cdn.cretalive.gr/_750xAUTO_fit_center-center_86/2017b.jpg?mtime=20170616103334
      .
      .
      Σαν έμπορος και καραβοκύρης και ο ίδιος είχε τέσσερα τρικάταρτα καράβια και μαζί με τ’ αδέρφια του, ναυτικά «πρακτορεία» στα κυριότερα λιμάνια και σε πολλά ελεύθερα ελληνικά νησιά, όπως ήταν τα Κύθηρα.
      .
      .
      Λόγω της ιδιοσυγκρασίας, της μόρφωσης και των ιδεών του ανακατεύτηκε στα περίφημα Ορλωφικά και δέχτηκε να συμμετέχει στο επαναστατικό κίνημα, πιστεύοντας στις υποσχέσεις της Ρωσίας για συμπαράσταση και βοήθεια. Έτσι υποκινεί την γνωστή επανάσταση των Σφακίων ή του Δασκαλογιάννη όπως την γνωρίζουμε στα 1770.
      .
      .
      Ήταν 25 του Μάρτη όταν υψώθηκε η σημαία της επανάστασης στην Ανώπολη Σφακίων. Οι υποσχέσεις του Αλέξιου Ορλώφ αποδεικνύονται ψεύτικες, μιας και ο ίδιος αντί να έρθει στα Χανιά με τον στόλο του για βοήθεια πηγαίνει στον Τσεσμέ και συμμαχεί με τους Τούρκους. Ο Δασκαλογιάννης δείχνοντας αμέριστο θάρρος, συνεχίζει την επανάσταση του και μάλιστα δίνει μια από τις πιο μεγάλες του μάχες στα στενά της Νίμπρου για δύο ολόκληρες ημέρες. Δίνει εντολή στα γυναικόπαιδα να επιβιβασθούν στα καράβια, πληροφορία που αμέσως μαθαίνουν οι Τούρκοι και ένας πολυάριθμος στρατός 6000 αντρών καταφθάνει στην περιοχή με σκοπό να τους εμποδίσουν.
      .
      .
      Ακολουθεί σφοδρή μάχη όπου σκοτώνονται 300 Σφακιανοί από μια δύναμη 700 ανδρών στην περιοχή του σημερινού Λουτρού και οι Τούρκοι εισβάλουν στην Ανώπολη. Σκοτώνονται όλοι σχεδόν οι Κρητικοί που ήταν εκεί. Μόνο εκατό γυναικόπαιδα που αιχμαλώτισαν οι Τούρκοι επέζησαν από τούτο το άγριο μακελειό. Η μανία των Τούρκων που επιτέλους εισβάλουν στην δύσβατη περιοχή δεν εξαντλείται στην αφαίρεση τόσον ψυχών αλλά συνεχίζει και εκτονώνεται και στην γη, κόβοντας δέντρα και ξεριζώνοντας ακόμα και τα αμπέλια με τις ελιές. Όσους άνδρες συλλάμβαναν τους έσφαζαν επί τόπου, ενώ τις άσχημες γυναίκες, τα παιδιά και τους γέρους τους έριχναν σε γκρεμούς για να διασκεδάσουν.
      .
      .
      Από τούτη την φονική μάχη δεν γλιτώνουν ούτε τα αγόρια του Δασκαλογιάννη αλλά ούτε και η γυναίκα του με τις δύο μεγάλες του κόρες που βρίσκονταν ανάμεσα στα γυναικόπαιδα που θα αποβιβάζονταν στα καράβια. Τραυματίζεται η Σγουρομαλλίνη και οι δύο της κόρες πέφτουν στα χέρια των Τούρκων που όταν έμαθαν ότι είναι κόρες του, τις παρέδωσαν στο σερασκέρη*. Τότε κι εκείνος αποφασίζει να παραδοθεί στον Πασά. Οι άλλοι αρχηγοί έχουν αντίθετη γνώμη, όμως αυτός υποκύπτει στις υποσχέσεις του Τούρκου Πάσα πως δεν θα πειράξει καθόλου τα Σφακιά αν παραδοθεί.
      .
      .
      Η συνέλευση των αρχηγών της περιοχής ολόκληρης αποφασίζει να μην γίνει αυτή η παράδοση και τότε οι Τούρκοι τους περικυκλώνουν στο φαράγγι της Αράδαινας και ακλουθεί ένα δεύτερο μεγάλο μακελειό που κράτησε μέρες με πολλές βιαιοπραγίες ανάμεσα σε Τούρκους και Κρητικούς ή μη, που βρίσκονταν εκεί για βοήθεια. Τότε ο Δασκαλογιάννης φέροντας το βάρος όλης της ευθύνης για την ανελέητη καταστροφή αποφασίζει την οριστική παράδοσή του στον Πασά. Εκείνος πάλι στέλνοντας μια επιστολή μηνύει σε όλους τους αρχηγούς τα παρακάτω :
      .
      .
      «Προς τους καπεταναίους των Σφακίων.
      .
      Με το γενικό αρχηγό σας τον οποίο θεωρώ φίλο και όχι αιχμάλωτο έδωσα τις ακόλουθες συμφωνίες που πρέπει να παραδεχτείτε όλοι, αλλιώς θα σας καταστρέψομε εντελώς.
      .
      Πρώτον: Ο αρχηγός Δασκαλογιάννης δεν θα επιστρέψει στα Σφακιά αλλά θα παραμείνει μαζί μας, για τρία χρόνια, με την περιποίηση φυσικά που απαιτεί η θέση του.
      .
      Δεύτερον : Πρέπει να δηλώσουν οι Σφακιανοί εγγράφως ότι αναγνωρίζουν την τούρκικη κυβέρνηση της Κρήτης.
      .
      Τρίτον : Οι Σφακιανοί θα εξακολουθούν να έχουν τα όπλα τους, θα διοικούνται σύμφωνα με τα έθιμά τους, και θα πληρώνουν κάθε χρόνο 5000 γρόσια.»
      .
      Τα περιθώρια στενεύουν, οι αρχηγοί δέχονται την συμφωνία την οποία επικυρώνουν στέλνοντας την απάντησή τους και 500 πρόβατα δώρο και παρουσιάζονται οι ίδιοι στον Χασάν Πασά. 75 οπλαρχηγοί, ο Πρωτόπαππας και άλλοι έξι παπάδες. Όμως εκείνος τους συλλαμβάνει και του οδηγεί στο Μεγάλο Κάστρο, το σημερινό Ηράκλειο, έγκλειστους και με πολλά βασανιστήρια στις φυλακές του φρουρίου του Κούλε.
      .
      Ο Στέφανος Ξανθουδίδης γράφει σχετικά με την τελευταία πράξη αυτού του δράματος :
      .
      «… αφού εφόνευσεν τον αδελφόν του Δασκαλογιάννη Νικόλαον και άλλους τινάς, τον Δασκαλογιάννην εκράτησεν ιδιαιτέρως εις το Κονάκι, την δε κόρην του Μαρίαν έδωκεν εις τον Δεφτεντάρην. Εν έτος κατόπιν αφού μάτην δια δολίων μέσων πρασπαθήσας να φέρη εκ Κυθήρων, όπου είχον καταφύγει, και τους δύο άλλους αδελφούς του Δασκαλογιάννη απέτυχε, διατάσσει να θανατώσωσι εκδέροντες αυτόν ζώντα. Το περιστατικόν διηγήθη κατά το 1838 γέρων Οθωμανός αυτόπτης μάρτυς του τραγικού θεάματος. Εις την Πλατείαν των Τριών Καμαρών επήξαν θρόνιον ξύλινον, και αφού τον πρόσεδεσαν επ΄ αυτό, ώστε να μη δύναται να κινηθή, ήρχισεν ο δήμιος να τον εκδέρη από της κεφαλής αποσπών το δέρμα κατά λωρίδας εν μέσω των καγχασμών του Τούρκικου όχλου. Εις άλλος εκράτει καθρέπτην προ των οφθαλμών του θύματος, ερωτών, αν είναι ωραίος με τα κόκκινα και χωρίς τομάρι.Το θύμα ετήρει σιγήν μορφάζον μόνον ενίοτε εκ των φοβερών αλγηδόνων του προσήγαγον τότε και τον αδελφόν του Χατζή Σγουρομάλλην, και μόνον τότε και οι δύο αδελφοί οικτείραντες την δυστυχίαν των εξέβαλον δυνατούς μυκηθμούς. Αφού κατ ΄αυτόν τον τρόπον εθανατώθη ο μάρτυς αυτός της κρητικής ελευθερίας, αφέθη εκεί το σώμα του επί δύο ημέρας, και κατόπιν έδωκαν την άδειαν εις τέσσαρας Χριστιανούς και το έφεραν και το έθαψαν εις λάκκον, ως διηγείτο ο γέρων Οθωμανός, περί τα 10 – 15 βήματα από την Ν.Α. γωνίαν του φρουρίου Ακ- Τάμπιας, εκεί δηλ. περίπου όπου εκτίσθη τελευταίον το Βρεφοκομείον Γερωνυμάκη… ».
      .
      .
      Στην παραπάνω διήγηση αναφέρεται επίσης πως οι άνδρες που είχαν φυλακιστεί στον Κούλε έμειναν εκεί ακόμα 3 χρόνια με φοβερά βασανιστήρια, εργαζόμενοι αλυσοδεμένοι και την διάρκεια της νύχτας σε καταναγκαστικά έργα.
      .
      .
      Στερημένοι τροφής και ύστερα από πολλές κακουχίες κατόρθωσαν κάποτε κάποιοι να αποδράσουν από την δυτική παραλία, βαδίζοντας πάνω σε βράχους ή κολυμπώντας και όσοι δεν συνελήφθησαν, κατάφεραν ύστερα από μέρες ταλαιπωριών να φτάσουν στην Μεσαρά , όπου ο Κουρμούλης τους παρέλαβε και τους έκρυψε σε σπήλαια. Εκεί απεβίωσε και ο Πρωτόπαππας. Ελάχιστοι κατάφεραν να φτάσουν στα Σφακιά.
      .
      .
      Το 1939 το άγαλμα του ήρωα Δασκαλογιάννη τοποθετήθηκε στην πλατεία που έφερε πλέον και το όνομά του.
      Θρύλος, μύθος, ιστορία …τι συνέβη στ΄αλήθεια; Κανείς δεν ξέρει , μόνο οι παραδόσεις μας λένε ότι έχει διασωθεί και εκείνο το περίφημο λαϊκό ποίημα του Σφακιανού ριμαδόρου Μπάρμπα – Παντζελιό με τους 1.034 δεκαπεντασύλλαβους ομοιοκατάληκτους στίχους, το γνωστό « Τραγούδι του Δασκαλογιάννη».
      .
      .
      Τούτες οι θύμησες ήρθαν σήμερα… Φρίκη και μόνο στη σκέψη, αδύνατον να χωρέσει ο ανθρώπινος νους τούτη την πράξη… Συλλογίστηκα πως σε λίγο θα γεμίσει γέλια και φωνές η πλατεία, μικροπωλητάδες και μηχανάκια σταθμευμένα παράνομα και κανένας δεν θα γυρίσει να κοιτάξει για λίγο τούτη τη μορφή. 246 χρόνια έχουν περάσει ..σαν σήμερα. Εδώ κοντά, δίπλα μας στη ίδια γη που πατάμε …
      .
      .
      Πήρα το ποδήλατο και κατευθύνθηκα στο λιμάνι, ξανά. Από λίγο πιο μακριά του΄πα τις σκέψεις μου, σιγανά και συνάμα δυνατά να τις ακούσει μόνο αυτός, όπως κάθε φορά….
      .
      .
      -Άρχοντά μου, αντέχεις τόσα χρόνια, τόσες τρικυμίες και τόσα τερτίπια της μοναδικής ερωμένης σου, της θάλασσας ,αλλά πως… πως άντεξες να ακούς τούτες τις κραυγές;
      Αν και μπουνάτσα σήμερα, ένοιωσα κι εγώ την ταραχή του. Σήμερα σαν να με άφησε να νοιώσω κομμάτι του τότε, κι ήταν σαν να άκουσα φωνές , κλάματα, παρακάλεσες, πόνο πολύ…
      Την ίδια στιγμή ένας υπέροχος ήλιος είχε αρχίσει να ανεβαίνει σιγά σιγά σκορπώντας κάθε δυσάρεστη σκέψη, κάθε ασχήμια. Τον κοίταξα χαμογελαστή πια. Τον ένοιωσα για μια ακόμα φορά… Πότε δεν ήθελε, δεν έφταιγε αυτός… όμως τι να ΄κανε …
      Πέτρα ήταν, δεν ήταν άνθρωπος. Κι όμως κι οι πέτρες έχουν ψυχή, φωνή και δύναμη και κάποιες φορές ραγίζουν…
      *σερασκέρης (διοικητής μεγάλης στρατιωτικής μονάδας )
      ** Η Ελένη Μπετεινάκη είναι νηπιαγωγός
      .
      .
      ΠΗΓΕΣ :
      Χάνδαξ – Ηράκλειον, Στέφανος Ξανθουδίδης, 1927
      Ιστορία της Κρήτης, Θεοχ. Δετοράκης, 1990
      Wikipedia.gr
      Περιοδικό Στιγμές
      Kairatos.gr
      http://zhtunteanagnostes.blogs
      .
      .
      https://www.cretalive.gr/history/poios-htan-alhtheia-o-daskalogiannhs-kai-pote-ezhse
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      «Σαν θες να μάθεις» – Κουρήτες – Πεντοζάλι – Μαρτσάκης Σκορδαλός (Pentozali Martsakis)
      .
      .
      .
      «Σα θες να μάθεις τω Σφακιώ ο τόπος ήντα βγάνει
      .
      πες στσι Μαδάρες να σου πουν για το Δασκαλογιάννη
      .
      .
      .
      .
      ΤΟΥΡΚΟΣ ΚΑΛΟΣ , – Μ Ο Ν Ο – ΝΕΚΡΟΣ ………….
      .
      .
      .
      .
      .
      .

  • .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Η παρουσία της Λακωνίας στην αρχαιότητα και το νόημα της μελέτης της – Κυριάκος Κάσσης
    .
    .
    Δημοσιεύτηκε στις 4 Ιουν 2016
    .
    .
    .
    .
    «Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΗΣ».
    .
    .
    .
    .
    .
    .

  • .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Όλοι Αντέγραψαν τους Έλληνες – Δρ. Λεωνίδας Λ. Μπίλλης
    .
    .
    Δημοσιεύτηκε στις 3 Ιαν 2016
    .
    .
    —————————————————————————————————————————
    .
    Σύντομο βιογραφικό σημείωμα ομιλητή
    .
    Ο Λεωνίδας Μπίλλης, εκ Βορείου Ηπείρου καταγόμενος και γεννημένος στην Αθήνα το 1958,
    .
    .
    είναι διδάκτορας του τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, πτυχιούχος του Οικονομικού τμήματος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και πτυχιούχος Μελετητής Οικονομικών Μελετών και Μελετών Επιχειρησιακής Έρευνας.
    .
    .
    Είναι καθηγητής προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης και εξειδικευμένων σεμιναρίων σε θέματα επιχειρηματικών και επαγγελματικών δεξιοτήτων απ` το 1987, έχοντας στο ενεργητικό του περισσότερες από 25.150 ώρες διδασκαλίας, τόσο σε Οργανισμούς του Δημοσίου, όσο και σε φορείς Ιδιωτικών Επιχειρήσεων και Πολιτιστικών Συλλόγων.
    .
    .
    Στο θεματολόγιο των εισηγήσεων του, περιλαμβάνονται πλείστα όσα θέματα αφορούν την Διοίκηση και Οργάνωση των Επιχειρήσεων (Μάνατζμεντ) κι έχει διατελέσει τακτικός καθηγητής των Σχολών της Ελληνικής Αστυνομίας διδάσκοντας θέματα Ηγεσίας και θέματα Σχέσεων Κράτους-Πολίτη. Επίσης είναι Σύμβουλος στο Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης.
    .
    .
    Έχει συμμετάσχει κατ` επανάληψη σε τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές για θέματα των γνωστικών του αντικειμένων και στο πλαίσιο της συγγραφικής του δραστηριότητας απαριθμεί δέκα βιβλία-μελέτες ενώ έχει αρθρογραφήσει επανειλημμένα στον ημερήσιο και επαγγελματικό τύπο για ελληνοκεντρικά θέματα και θέματα επιχειρησιακής έρευνας στα οποία κατέχει και πτυχίο μελετητή Β΄ τάξης.
    .
    Τέλος είναι μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου και μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Κοινωνιολόγων.
    .
    Επικοινωνία: τηλ.: 6977225644,
    ηλεκτρονική διεύθυνση: llbillis@hotmail.gr
    .
    .
    .
    .
    .

  • .
    .
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ,
    .
    .
    .
    ΛΕΥΤΕΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΜΑΣ ΕΛΛΑΔΑ !
    .
    .
    .
    Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ………………….
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

  • .
    .
    .
    .
    .
    ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ………..
    .
    .
    .
    ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ ! ΤΕΛΕΙΩΜΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ !
    .
    .
    ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ……………..
    .
    .
    .
    .
    .
    ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .