«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

Εξημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπω. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπω. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Τζήμερε, οι γονείς σου, δεν σου είπαν, ότι το πολύ φύκι φύκι κάνει κακό στο εγκέφαλο;;;;;;;

ΤΖΗΜΕΡΟΣ 1

Ότι είσαι ματάκιας και μπανιστηρτζής της πολιτικής, είναι γνωστό, αυτό που δεν είναι γνωστό, είναι ότι πασαλείβεσαι με τις Μ@λακίες σου Τζήμερε!!!

Γονατίζει με δέος μπροστά στους «σωτήρες Αμερικάνους» ο Τζήμερος

15-08-2018
Εννοείται ότι περιμέναμε το βαρυσήμαντο σχόλιο του Θάνου Τζήμερου για τα όσα έχουν διαδραματιστεί τις τελευταίες ώρες, με τους δύο έλληνες στρατιωτικούς να είναι πια ελεύθεροι και στα σπίτια τους.
Και επειδή ένας Θάνος Τζήμερος δεν απογοητεύει ποτέ το κοινό του, το απόλυτα άκυρο και πάντα βαθιά αντιδραστικό σχόλιό του ήρθε μέσω Twitter. Χρεώνοντας στις ΗΠΑ την απελευθέρωση των δύο ελλήνων στρατιωτικών -πράγμα που σίγουρα έχει βάση- ο Τζήμερος βρήκε ευκαιρία να εξισώσει το γεγονός αυτό με τα γεγονότα του Πολυτεχνείου.
«Αμε-ρι-κάνοι! Σωτή-ρες των λαών!» έγραψε ειρωνικά, δίνοντας τα διαπιστευτήριά του στην υπερδύναμη και δείχνοντας ότι κοινωνικοί αγώνες και δημοκρατικές διεκδικήσεις είναι ψιλά γράμματα για τον ίδιο.

21 comments to Τζήμερε, οι γονείς σου, δεν σου είπαν, ότι το πολύ φύκι φύκι κάνει κακό στο εγκέφαλο;;;;;;;

  • Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2018
    Ο Αριστοτέλης και η προάσπιση του κοινού συμφέροντος στη Δημοκρατία

    https://2.bp.blogspot.com/-bSPYwc15ldk/W2wdIc85AkI/AAAAAAACSks/7D0AgHEB2xQS46qei2cjqnxj0O19ljKAACLcBGAs/s400/2018-08-09_135238.png
    Ο Αριστοτέλης και η προάσπιση του κοινού συμφέροντος στη Δημοκρατία

    Ο Αριστοτέλης, ο μεγάλος μας φιλόσοφος και πρώτος πολιτειολόγος, δεν διέκρινε μόνο τα είδη των πολιτευμάτων μεταξύ τους, αλλά διέκρινε και τα διαφορετικά είδη δημοκρατικού πολιτεύματος. Μάλιστα, ο Σταγειρίτης φιλόσοφος, μας εξηγεί με σαφήνεια και απλότητα ποιο είναι το είδος της Δημοκρατίας που θα πρέπει να αποφεύγει οπωσδήποτε μια πολιτεία προκειμένου να μην καταλύεται το κοινό συμφέρον.
    Μας λέει, λοιπόν, ο Αριστοτέλης στα Πολιτικά του ότι «άλλο ένα είδος Δημοκρατίας είναι εκείνο στο οποίο κυρίαρχος δεν είναι ο νόμος αλλά ο λαός. Σε αυτού του τύπου την Δημοκρατία, οι αποφάσεις δεν λαμβάνονται σύμφωνα με τον νόμο, αλλά σύμφωνα με τα ψηφίσματα της Εκκλησίας του Δήμου. Σε αυτήν την Δημοκρατία είναι όπου κυριαρχούν οι δημαγωγοί”.
    Στη συνέχεια μας εξηγεί ο Αριστοτέλης τον μηχανισμό με τον οποίο συμβαίνει αυτό, λέγοντας ότι:
    «Στα δημοκρατικά πολιτεύματα όπου η κυριαρχία ανήκει στον νόμο δεν χωρούν δημαγωγοί, ενώ παντού όπου δεν κυριαρχεί ο νόμος οι δημαγωγοί ευδοκιμούν. Γιατί όταν η ανώτατη εξουσία δεν ανήκει στον νόμο αλλά στον λαό, ο λαός γίνεται ο ίδιος μονάρχης κι ας αποτελείται από πολλούς, αφού οι πολλοί κυριαρχούν όχι σαν μεμονωμένα άτομα αλλά όλοι μαζί ως σύνολο. Αυτός ο λαός, ως άλλος απόλυτος μονάρχης επιδιώκει να βασιλεύσει μόνος, δεν περιορίζεται από την κυριαρχία του νόμου, γίνεται δεσποτικός και το πάνω χέρι παίρνουν οι πολιτικοί εκείνοι που, κολακεύοντάς τον, τον καθιστούν υποχείριό τους. Μια τέτοια Δημοκρατία είναι ανάλογη με το είδος αυτό του μοναρχικού πολιτεύματος που ονομάζεται τυραννία. Τα ψηφίσματα του λαού στο είδος αυτό της Δημοκρατίας ισοδυναμούν με διατάγματα τυράννου…”.
    Και προσθέτει στη συνέχεια πως:
    «Αυτοί που ευθύνονται στο να έχουν κυρίαρχη δύναμη τα εκάστοτε ψηφίσματα και όχι οι σταθεροί και αναλλοίωτοι νόμοι, είναι οι δημαγωγοί που φέρνουν όλα τα ζητήματα στην κρίση του λαού• και συμβαίνει οι δημαγωγοί να αποκτούν μεγάλη δύναμη, γιατί ο μεν λαός γίνεται κυρίαρχος όλων, αυτοί δε γίνονται οι κυρίαρχοι της γνώμης του λαού, αφού κάνουν τα πλήθη να υπακούν σε αυτούς. Κι όταν τα πράγματα φτάσουν σε τέτοιο σημείο να απαγγελθούν κατηγορίες εναντίον των αρχόντων, οι δημαγωγοί λένε ότι «θα τους δικάσει ο λαός” κι ο λαός δέχεται ευχαρίστως την πρόκληση αυτή”.
    Σύμφωνα με τον Αριστοτέλη όμως, με αυτόν τον τρόπο καταλύονται όλοι οι θεσμοί” και γι’ αυτό «θα μπορούσε κανείς εύκολα να κατακρίνει τη Δημοκρατία αυτού του είδους ότι δεν είναι καν πολίτευμα, αφού εκεί όπου δεν άρχουν οι νόμοι δεν υπάρχει πολιτεία.
    Το σωστό είναι η κυριαρχία του νόμου να εκτείνεται παντού, σε όλα τα θέματα, και μόνο για τα επί μέρους ζητήματα να εκδίδουν αποφάσεις οι πολιτειακές αρχές. Συνεπώς, εφόσον η Δημοκρατία είναι ένα πολίτευμα, είναι φανερό ότι το πολιτειακό σύστημα στο οποίο τα πάντα διοικούνται με ψηφίσματα δεν είναι Δημοκρατία με την κυριολεκτική σημασία της λέξης”.
    Μετά από αυτό το απόσπασμα, στο οποίο ο Αριστοτέλης αναλύει το είδος του δημοκρατικού πολιτεύματος όπου καταλύονται οι νόμοι και κυριαρχούν οι δημαγωγοί, θα ήταν χρήσιμο να εξετάσουμε πώς πρέπει να λειτουργεί μια Δημοκρατία για να είναι πράγματι αντάξια του ονόματός της και να υπηρετεί το κοινό συμφέρον, αλλά και πώς αυτό επηρεάζει εμάς σήμερα και το σύγχρονο πρόταγμα για Δημοκρατία.
    Με βάση την ανάλυση που κάνει ο Αριστοτέλης, τέσσερα φαίνεται ότι είναι τα κύρια ζητήματα που θα πρέπει να λάβουμε υπ’ όψιν μας.
    Πρώτον, ότι είναι δυνατόν να υπάρξουν δημοκρατικές πολιτείες όπου κυρίαρχος δεν είναι ο νόμος αλλά ο λαός, ο οποίος διοικεί την πόλη σύμφωνα με τα ψηφίσματα που εκδίδει στην Εκκλησία του Δήμου.
    Δεύτερον, αυτός ο λαός ο οποίος, αψηφώντας τον νόμο, θέτει τον εαυτό του πάνω από αυτόν και αποφασίζει για όλα με ψηφίσματα, δεν διαφέρει σε τίποτα από τους τυράννους των μοναρχικών πολιτειών και, αντίστοιχα, τα ψηφίσματα που εκδίδει στην Εκκλησία του Δήμου δεν διαφέρουν σε τίποτα από τα διατάγματα των τυράννων.
    Τρίτον, υπαίτιοι γι’ αυτήν την εκτροπή του δημοκρατικού πολιτεύματος, που οδηγεί στην κατάλυση των νόμων και των θεσμών, είναι οι δημαγωγοί οι οποίοι φέρνουν συνεχώς όλα τα ζητήματα για τα οποία πρέπει να ληφθούν αποφάσεις στην κρίση του λαού κι ο λαός ευχαρίστως αποδέχεται την πρόκληση.
    Τέλος, κατ’ αυτόν τον τρόπο, ενώ ο λαός κυριαρχεί πάνω στην πολιτεία κατέχοντας την ανώτατη εξουσία, ο ίδιος κυριαρχείται από αυτούς που επηρεάζουν τη γνώμη του την ώρα που καλείται να λάβει τις αποφάσεις. Έτσι, όμως, ο λαός έχει την ψευδαίσθηση ότι ο ίδιος διοικεί, ενώ στην πραγματικότητα διοικείται δια της δικής του ανώτατης εξουσίας από εκείνους που έχουν την ικανότητα και την βούληση να τον κατευθύνουν και να τον χειραγωγούν.
    Αυτό είναι το βασικό νόημα των όσων αναφέρει εδώ ο Αριστοτέλης. Ποια είναι όμως η σημασία όλων αυτών για εμάς σήμερα; Ποιο είναι τελικά το δημοκρατικό πρόταγμα της εποχής μας; Ποια ακριβώς Δημοκρατία θέλουμε; Ποια είναι η Δημοκρατία εκείνη στην οποία δεν χωρούν δημαγωγοί; Ποια είναι η Δημοκρατία εκείνη στην οποία οι εκάστοτε πλειοψηφίες δεν καταδυναστεύουν την κοινωνία; Ποια είναι τέλος η Δημοκρατία που εφαρμόζει το κοινό συμφέρον, αυτό δηλαδή που συμφέρει και είναι ωφέλιμο για όλα τα μέλη μιας κοινωνίας;
    Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που καλούμαστε να απαντήσουμε, αν μας ενδιαφέρει η Δημοκρατία στην αυθεντική της έκφραση. Κι ο τρόπος να τα απαντήσουμε είναι σε συνάρτηση με το ζητούμενο της εποχής μας. Ποιο είναι όμως αυτό;
    Κατά τη γνώμη μου, το ζητούμενο σήμερα περιλαμβάνει τρία ξεχωριστά βήματα:
    Αρχικά να μπορέσουμε ως κοινωνία να προσδιορίσουμε τα στοιχεία εκείνα που εκφράζουν το κοινό συμφέρον του συνόλου της κοινωνίας μας.
    Στη συνέχεια, αυτά τα στοιχεία να τα θεσπίσουμε ως τους ανώτατους νόμους της ελληνικής κοινωνίας σε επίπεδο Συντάγματος.
    Τέλος, να θεμελιώσουμε ένα δημοκρατικό πολίτευμα που θα εφαρμόζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αυτούς τους ανώτατους νόμους της πολιτείας μας και ταυτόχρονα θα αποτρέπει την κατάλυσή τους.
    Κάτι τέτοιο βέβαια, αν επιτευχθεί, θα έχει ευεργετικές επιπτώσεις στη συνολική θεσμική λειτουργία της πολιτείας μας.
    Σε μια τέτοια περίπτωση, το κοινό συμφέρον, όπως αυτό θα εκφράζεται στους συνταγματικους νόμους που η κοινωνία έχει προηγουμένως θεσπίσει, θα είναι αυτό που κυριαρχεί κι όχι οι δημαγωγοί και οι πρόσκαιρες πλειοψηφίες που παρασύρονται από αυτούς, ενάντια στη θεσπισμένη κυρίαρχη βούληση της κοινωνίας.
    Αν λοιπόν το ζητούμενο είναι να καθορίσουμε το κοινό συμφέρον, στη συνέχεια να το θεσπίσουμε και τέλος να το εφαρμόσουμε, εύλογα αναρωτιέται κανείς ποιο είναι το καταλληλότερο πολίτευμα για να το πετύχουμε.
    Κι εφόσον μιλάμε για Δημοκρατία, τότε με ποιας μορφής Δημοκρατία θα το κατορθώσουμε αυτό; Ποια είναι εκείνη η μορφή της Δημοκρατίας, δηλαδή, που παρέχει το θεσμικό πλαίσιο σε μια κοινωνία ώστε να κάνει πράξη αυτό που τη συμφέρει, χωρίς να εξουσιάζεται ούτε από ολιγαρχικές μειοψηφίες αλλά ούτε κι από οχλοκρατικές πλειοψηφίες;
    Σύμφωνα με όσα μας παραδίδει ο Αριστοτέλης, η Δημοκρατία που επιτρέπει σε μια κοινωνία να πετύχει τον στόχο της, ο οποίος όπως είπαμε είναι η εφαρμογή του κοινού συμφέροντος, οφείλει να λειτουργεί ως εξής:
    το κοινό συμφέρον, αυτό δηλαδή που ωφελεί και τον κάθε πολίτη χωριστά και την πόλη στο σύνολό της, εκφράζεται μέσα από τους κοινούς νόμους της πόλεως, τους οποίους οι πολίτες έχουν από κοινού θεσπίσει (Αριστοτέλης, Πολιτικά).
    Έτσι, λοιπόν, για να εφαρμοστεί το κοινό συμφέρον, πρέπει υποχρεωτικά να εφαρμοστούν οι νόμοι της πόλεως, οι οποίοι αποτελούν και την μοναδική επίσημη έκφραση αυτού του συμφέροντος.
    Ο ρόλος αυτός, της εφαρμογής του κοινού συμφέροντος, ανήκει στις θεσπισμένες αρχές. Οι αρχές, το σύνολο δηλαδή των πολιτειακών αξιωμάτων που υπάρχουν σε μια πολιτεία, θεσπίζονται για να ασκούν διοίκηση σύμφωνα με το κοινό συμφέρον.
    Επειδή όμως όπως είπαμε, το κοινό συμφέρον έχει σε μια πολιτεία τη μορφή του νόμου, οι αρχές υποχρεούνται τελικά να ασκούν διοίκηση και να λαμβάνουν τις αποφάσεις σύμφωνα με τους νόμους.
    Εδώ λοιπόν είναι που έχουμε τη Δημοκρατία όπου κυρίαρχος είναι ο νόμος, διότι αυτός εκφράζει επίσημα το κοινό συμφέρον της πολιτείας.
    Όταν λόγω των κοινωνικών συνθηκών και συγκυριών το κοινό συμφέρον αλλάζει, τότε η Δημοκρατία δίνει τα θεσμικά εργαλεία στους πολίτες να αλλάζουν και τον νόμο, αφού το ένα αποτελεί φυσική συνέχεια του άλλου και Δημοκρατία χωρίς διαρκή αυτοθέσμιση δεν υπάρχει.
    Σε αυτήν τη μορφή της Δημοκρατίας, η εκκλησία του Δήμου ή η συνέλευση του λαού εκδίδει ψηφίσματα μόνο για ειδικές περιπτώσεις• είτε όταν δεν υπάρχει νόμος που να καθορίζει τι πρέπει να γίνει, είτε – όπως μας λέει κι ο Αριστοτέλης – για να αντιμετωπιστούν οι λεπτομέρειες εκείνες που δεν καλύπτει η γενικότητα του νόμου.
    Συνεπώς, όταν κάποιος παίρνει τον λόγο στην εκκλησία του Δήμου και, ενώ υπάρχει νόμος που ορίζει τι πρέπει να γίνει, αυτός φέρνει το ζήτημα στην κρίση του λαού και ο λαός το αποδέχεται, τότε ο δημαγωγός και ο λαός έχουν από κοινού καταλύσει τη δημοκρατική νομιμότητα και λειτουργούν ως κοινοί τύραννοι.
    Άρα, λοιπόν, η Δημοκρατία, για να καταφέρει να προασπίσει επιτυχώς το κοινό συμφέρον, οφείλει να είναι αμείλικτη με εκείνους που αμφισβητούν την κυριαρχία των νόμων της και επιδιώκουν την κατάλυσή τους, παραμερίζοντας τους θεσμούς που έχει θέσει.
    Σε αντίθετη περίπτωση, αν η Δημοκρατία αποτύχει, τότε ξεπέφτει, αλλοιώνεται, εκφυλίζεται. Τι σχέση μπορεί να έχουν όμως όλα αυτά με εμάς και τη σύγχρονη εποχή μας;
    Αν όσα περιγράψαμε παραπάνω τα αναγάγουμε στο σήμερα, θα λέγαμε ότι η Δημοκρατία που κάνει πράξη το κοινό συμφέρον μιας κοινωνίας θα λειτουργούσε κάπως έτσι• η κοινωνία αρχικά κατοχυρώνει στο Σύνταγμά της τους ανώτατους νόμους που εκφράζουν το κοινό συμφέρον των μελών της. Οι συνταγματικοί αυτοί νόμοι αποτελούν το απόλυτο κριτήριο σύμφωνα με το οποίο ασκούνται όλες οι εξουσίες.
    Είναι επίσης αυτοί που καθορίζουν το πλαίσιο στο οποίο ασκούν τις αρμοδιότητές τους τα διάφορα πολιτειακά όργανα. Αυτό σημαίνει πως όταν κάποιο θεσμικό όργανο προτείνει έναν νόμο, μια πολιτική ή ένα νέο κυβερνητικό μέτρο, πρέπει, προτού αυτό τεθεί στην κρίση της κοινωνίας, να αποδείξει ότι η πρότασή του δεν παραβιάζει αλλά προασπίζει το θεσπισμένο κοινό συμφέρον (Σύνταγμα).
    Ένας τρόπος να τηρείται αυτός ο κανόνας είναι να υποχρεούται το όργανο που εισηγείται την πρόταση να αιτιολογήσει 1) ποιο συνταγματικό νόμο εξυπηρετεί η πρότασή του και 2) με ποιον τρόπο η έγκριση της πρότασής του θα ωφελήσει το σύνολο της κοινωνίας.
    Αυτό το στάδιο, με το οποίο ελέγχεται εξονυχιστικά κάθε εισήγηση και πρόταση, φαίνεται απαραίτητο τη στιγμή που όλοι οι νόμοι που ψηφίζονται, όλες οι πολιτικές που ακολουθούνται, όλα τα μέτρα που λαμβάνονται σε μια πολιτεία, δεν έχουν άλλο λόγο ύπαρξης από τη βέλτιστη εφαρμογή του κοινού συμφέροντος• να διευκολύνουν δηλαδή ολοένα και περισσότερους πολίτες κάθε φορά, αν όχι όλους, να απολαύσουν στον μέγιστο βαθμό τα κοινωνικά και πολιτικά αγαθά εκείνα που η ίδια η κοινωνία έχει θέσει στο Σύνταγμά της.
    Κάτι τέτοιο, αν ίσχυε, θα λειτουργούσε ως ασπίδα προστασίας της Δημοκρατίας απέναντι στους κάθε λογής επιτήδειους που επιδιώκουν δικούς τους ιδιοτελείς σκοπούς ενάντια στο κοινό συμφέρον.
    Με ορισμένους μάλιστα θεσμούς ακόμα, όπως π.χ. την παραδειγματική τιμωρία εκείνου που τολμά να προτείνει νόμο ενάντια στο κοινό συμφέρον (κάτι που ίσχυε στην αρχαία Αθηναϊκή Δημοκρατία) ή την αυστηρή απαγόρευση να τίθεται στην κρίση του λαού ζήτημα το οποίο έχει ήδη κριθεί από τον συνταγματικό νόμο που έχει θέσει η κοινωνία, το δημοκρατικό πολίτευμα θα στερεωθεί σε ακόμα πιο στέρεες βάσεις και θα μειωθεί δραματικά η δυνατότητα των εχθρών της Δημοκρατίας να τη χειραγωγήσουν και να την εκμεταλλευτούν προς όφελος τρίτων.
    Σύμφωνα με όσα αναλύσαμε παραπάνω, βλέπουμε ότι διαμορφώνεται ένα δημοκρατικό πολίτευμα όπου ο συνταγματικός νόμος είναι ο απόλυτος κυρίαρχος, διότι σε αυτόν η κοινωνία έχει εναποθέσει την εφαρμογή και την προάσπιση του κοινού συμφέροντος.
    Σε αυτό το πολίτευμα, όπου τελικά το κοινό συμφέρον είναι αυτό που κυριαρχεί μέσω των συνταγματικών νόμων, δεν είναι δυνατόν να υπάρξει χώρος για δημαγωγία, η οποία μπορεί να οδηγήσει πέρα από την κατάλυση των θεσμών και στην παραβίαση των συμφερόντων της κοινωνίας.Σε αυτό το πολίτευμα, δια της θεσμικής ανωτερότητας του συνταγματικού νόμου τον οποίο υπηρετούν όλα τα όργανα της πολιτείας, το κοινό συμφέρον προστατεύεται από τους επιτήδειους που θέλουν να το αλλοιώσουν, αλλά ακόμα κι από τον «κακό εαυτό” που είναι δυνατόν να εκδηλώσει μια κοινωνία, όταν χειραγωγείται, κατευθύνεται και κυριαρχείται από τα κατώτερα ένστικτά της.
    Σε αυτό το πολίτευμα λοιπόν, όπου το κοινό συμφέρον της κοινωνίας θριαμβεύει και δεν δημαγωγείται, ούτε γίνεται αντικείμενο αλλοίωσης από χειραγωγούμενες πλειοψηφίες, οφείλουμε να στηρίξουμε τη Δημοκρατία μας.
    Θεμέλιος λίθος μιας τέτοιας Δημοκρατίας δεν μπορεί παρά να είναι η θέσπιση ενός καινούργιου Συντάγματος από την ίδια την κοινωνία, στο οποίο θα καθορίζεται η έννοια του κοινού συμφέροντος όπως αυτό το αντιλαμβάνεται η ελληνική κοινωνία τη στιγμή της δημιουργίας του. Αυτό το κοινό συμφέρον θα κληθεί να το εφαρμόσει και να το υπερασπιστεί η Δημοκρατία που μόλις περιγράψαμε.

    Αναστάσιος Π. Συριανός

    Σημ.: Για την απόδοση του αρχαίου κειμένου, χρησιμοποιήθηκαν τα έργα του Διονύση Βίτσου «Αριστοτέλη Πολιτικά: ποιοι πρέπει να μας κυβερνούν” και του Κωνσταντίνου Χολέβα «Θεματική επιλογή από τα πολιτικά του Αριστοτέλους”.

    logiosermis

    http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2018/08/blog-post_672.html#ixzz5OFOX3u9M

    • ΥΣ. ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ
      .
      .
      ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΕΘΝΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΕΓΚΡΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ,
      .
      ΕΝΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΞΕΝΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ !
      .
      ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΑ ΑΝΗΚΟΥΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΥΠΑΘΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ …………

      .
      ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΝΟΜΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ,
      .
      ΠΑΛΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ….
      .
      ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
      ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ
      ( ΜΟΝΟΝ ΚΑΤ΄ ΟΝΟΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ )
      ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ …………..
      .
      .
      ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΓΙΔΕΥΣΕΙ ,
      .
      ΣΑΝ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΕΛΛΑΔΑ ,
      .
      ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ
      .
      ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΠΕΡΑΝΤΟΥΣ ΩΚΕΑΝΟΥΣ ΤΗΣ ΓΗΣ
      .
      ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΡΥΔΟΤΣΟΥΦΛΟ ΧΩΡΙΣ ΚΟΥΠΙΑ
      .
      ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΙ ΜΕ ΘΕΟΡΑΤΑ ΚΥΜΑΤΑ ,
      .
      .
      ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ
      .
      ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΟΡΑΤΑ ΚΥΜΑΤΑ
      .
      ΠΑΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ,
      .
      .
      ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΛΕΩ
      .
      ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΕΝΟΣ ΘΕΟΡΑΤΟΥ ΚΥΤΟΥΣ ,
      .
      .
      ( ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΠΟΣΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΑΠΟΜΕΝΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ),
      .
      .
      ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ! ! !
      .
      .
      .
      ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ
      .
      ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΑΦΑΝΙΖΟΥΝ ……….
      .
      ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ
      .
      Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΄
      ΚΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ Η
      .
      ΕΛΛΑΔΑ .
      .
      .
      ΛΕΥΤΕΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .

    • 5/42 Σύνταγμα
      Δόξα και Ηρωισμός

      Αρχική5/42 Σύνταγμα
      5/42 Σύνταγμα
      5/42 Σύνταγμα
      5/42 Σύνταγμα
      Ένα από τα ενδοξότερα Συντάγματα Ευζώνων είναι το 5/42 Σύνταγμα Ευζώνων, το οποίο έχει συνδέσει το όνομα του με στιγμές δόξας και ηρωισμού.

      Το 5/42 δημιουργήθηκε το 1912 με έδρα την Λαμία και αποτελείται από 6 τάγματα. Το σύνταγμα πήρε μέρος σε όλες σχεδόν τις μάχες των Βαλκανικών Πολέμων του 1912-13.

      Το 1918-19 το «42ο Σύνταγμα Ευζώνων», με διοικητή το Νικόλαο Πλαστήρα, οδηγείται από ξενοκίνητα συμφέροντα στη Ρωσία, για να προσφέρει βοήθεια στο παλιό καθεστώς και να πολεμήσει την Οκτωβριανή Επανάσταση (1917). Στις μάχες στο μέτωπο του Δνείπερου ποταμού, χάθηκαν πολύτιμες ζωές συμπατριωτών μας ευζώνων. Όταν οι Γάλλοι, που παρακίνησαν την εκστρατεία, αποχώρησαν από τη Ρωσία, το εκστρατευτικό σώμα του στρατηγού Νίδερ, όπου υπαγόταν το «Ευζωνικό», συμπτύχθηκε προς τη Ρουμανία. Από το Γαλάζι της Ρουμανίας διέπλευσε τη Μαύρη θάλασσα, τον Ελλήσποντο και το Ανατ. Αιγαίο και αποβιβάσθηκε στη Μικρά Ασία.

      5/42 Σύνταγμα
      5/42 Σύνταγμα
      5/42 Σύνταγμα
      Στην Μικρασιατική Εκστρατεία υπό την Διοίκηση του Νικολάου Πλαστήρα το 5/42 έφτασε στην κορυφή της Δόξας του. Η ηρωισμός και η ορμητικότητα των Ευζώνων έκαναν το 5/42 γνωστό στους Τούρκους με το όνομα Σαϊτάν Ασκέρ (Ασκέρι του Διαβόλου). Κατά την προέλαση του, το Σύνταγμα έφτασε μέχρι το Καλέ-Γρότσο, πέρα από τον Σαγγάριο. Κατά την κατάρρευση του μετώπου το Σύνταγμα υπό την διοίκηση του Πλαστήρα κατάφερε να δώσει μάχες υποχωρώντας σε πλήρη τάξη και μαζεύοντας στρατιώτες από διαλυμένες μονάδες. Με την αντίσταση που προέβαλε στους Τούρκους, έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς πρόσφυγες να διαφύγουν.

      Επίσης εκείνη την εποχή το Σύνταγμα κυκλοφόρησε και την δική του εφημερίδα, την Φούντα. Η Φούντα πρωτοκυκλοφόρησε χειρόγραφη στις 20 Φεβρουαρίου 1922, εξασέλιδη, σε χαρτί κοινό του γραψίματος, ριγωμένο, με έξοδα του Συντάγματος των Ευζώνων του Πλαστήρα. Ο τίτλος του φύλλου ήταν δίχρωμος με μπλε και κόκκινο μολύβι, ένα φέσι κόκκινο και μπλε μακριά φούντα

      5/42
      Και αν ο Πλαστήρας ως Διοικητής του ηρωικού Συντάγματος, αγαπήθηκε τόσο από τους πρόσφυγες που έδιναν στα παιδιά τους το όνομα του, δεν συνέβη το ίδιο με τον Συνταγματάρχη Δημήτριο Ψαρρό. Ο Συνταγματάρχης το 1942 οργάνωσε το Σύνταγμα για να εναντιωθεί στον φασίστα κατακτητή. Έδωσε πολλές ηρωικές μάχες στα βουνά της Στερεάς Ελλάδος εναντίον του κατακτητή και το Σύνταγμα για ακόμη μια φορά έγινε το «Ασκέρι του Διαβόλου». Αλλά ότι δεν κατάφεραν όμως οι Τούρκοι και οι Βούλγαροι στους Βαλκανικούς Πολέμους, ότι δεν κατάφεραν οι Τούρκοι στην Μ. Ασία και οι Γερμανοί και οι Ιταλοί, το έκαναν οι ίδιοι οι Έλληνες. Το Σύνταγμα είχε τραγικό τέλος από την προδοτική ενέργεια του ΕΑΜ- ΕΛΑΣ. Ακόμη χειρότερο τέλος είχε ο Συνταγματάρχης Δημήτριος Ψαρρός, αφού βεβήλωσαν το πτώμα του οι «πατριώτες μαχητές του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ».

      Ο Αντιστράτηγος ε.α Καιμάρας Γεώργιος στο βιβλίο του «ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΜΙΑΣ ΘΥΣΙΑΣ» κάνει μια σαφή περιγραφή των γεγονότων που οδήγησαν στη σφαγή 300 παλληκαριών.

      Χαρακτηριστικά είναι τα παρακάτω λόγια για το τραγικό αυτό γεγονός:
      Με τα συναισθήματα αυτά τότε ενεθυμήθην το ολοκαύτωμα του 5/42 Σ.Ε. του Απριλίου 1944 στο ΚΛΗΜΑ ΔΩΡΙΔΟΣ, το οποίον και μετέβαλεν τον ρούν της εθνικής μας Ιστορίας, και της παγκοσμίου τοιαύτης διότι:

      Εις το εσωτερικόν της χώρας μας οι ανηλεής σφαγή των 300 παληκαριών του Συν/χου Ψαρρού, όσον οδυνηρά, ανήθική και αποτρόπαιος υπήρξε, τόσο πιό πολύ επέρασε στας ψυχάς και τις σκέψεις των πανελλήνων, οι οποίοι κατανοήσαντες τους σκοπούς υπάρξεως ΕΑΜ-ΕΛΑΣ, εξοπλίσθησαν με θάρρος αρετή και ανδρεία για να τους πολεμήσουν και να τους αφανίσουν.
      Εις το εξωτερικόν η άμεσος μετάδοσης από το BBC της Αγγλίας του γεγονότος αυτού, το οποίον μάλιστα είχε χαρακτηρισθεί από το αγγλικόν κοινοβούλιον παμψηφεί, ως το 1ον επεισόδιον του 3ου Παγκοσμίου Πολέμου, συνετέλεσεν ώστε να ορθωθεί εγκαίρως τοίχος αντιστάσεως των λαών κατά του κομμουνισμού και να σωθεί η ανθρωπότητα από αυτόν, και δυστυχώς οι ξένοι γρήγορα το ξέχασαν μετά την ευρείαν εκμετάλλευση του δια τη καλυτέραν εξυπηρέτηση των συμφερόντων των, εις βάρος των Ελλήνων.

      Οι Μεγάλοι νεκροί μας
      Ευθύς ως εδέχθησαν τας φονικάς σφαίρας ή τας δολοφονικάς μαχαίρας των, ακολούθησεν η τυμβωρυχία απογυμνωθέντες όχι μόνο από των τιμαλφών πού έφεραν αλλά και ακόμα ειδών υποδύσεως και ενδύσεώς των. Ηκολούθησεν η προς νεκρούς ασέβεια, διότι έμειναν επί τριήμερον άταφοι και μόνο διά λόγους υγειονομικούς ετάφησαν εις τάφον ή ανοίγματα του εδάφους από τα όμβρια ύδατα, επειδή το έδαφος ήταν σκληρόν και πετρώδες.
      Πριν ακόμα γίνει η ταφή τους, εδέχθησαν την προς νεκρούς ασέβειαν από αλλαλάζοντα λαϊκά όργανα (εξ αποστάσεως ολίγων μόνον εκατοντάδων μέτρων) που συνόδευαν λικνιζόμενα γύναια της οργανώσεως του ΚΚΕ <> και πού έδωσαν θεατρικήν παράσταση προς εξύψωσιν του ηθικού των εκεί Ελασιτών. Ηκολούθησεν αφροντισιά των τάφων δι’αρκετά έτη, λογω της απουσίας μας προς θεραπείαν των προσθέτων βασάνων που βρήκαν την χώρα μας τότε και έτσι η παρατεταμένη διάβρωση του εδάφους από τα όμβρια ύδατα είχαν ως αποτέλεσμα την αποκάλυψιν σκελετών, οπότε «μεροκαματιάρηδες» χωρικοί της περιοχής συνέλεξαν τα ηρωϊκά οστά και τα έθαψαν όπως αρμόζει εις ήρωες, οπότε και άρχισαν εκ νέου αι ανευλάβειαι προς αυτά ήτοι : ’ρχισε εκδηλουμένη η προς νεκρούς ιεροσυλία από τους υποψηφίους δι’εκλογήν βουλευτάς διαφόρων κομμάτων, οι οποίοι ήθελαν να προσελκύσουν ψηφοφόρους, εκμεταλλευόμενοι τα έντονα αισθήματα από την σφαγήν των συνανθρώπων της περιοχής και άρχιζαν τον προεκλογικόν των αγώναν τελούντες μνημόσυνον στον τάφο των νεκρών, αν και το 5/42 Σ.Ε. ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΧΡΟΙΑ και ουδέποτε κατά την 9μηνο υπηρεσίαν μου εις αυτό δεν συνήντησα πολιτικό πρόσωπο ή άκουσα πολιτικόν λόγον.
      Το φαιδρό των εκδηλώσεων αυτών ήτο η πεζή και η επί ημιόνων μετάβασίς των στο χωριό ΚΛΗΜΑ απρόσιτιν τότε εις τροχόν. Από την κώμη ΕΥΠΑΛΙΟ, όπου υποχρεωτικά διέμεναν. Κατά τον χρόνο της διακυβερνήσεως της χώρας μας από την στρατιωτικήν κυβέρνησιν επραγματοποιήθησαν μερικά από τα οφειλόμενα στους μεγάλους νεκρούς μας ήτοι :

      Κατεσκευάσθη ασφαλτοστρωμένη οδός συνδέσασα τον τόπο της μεγάλης θυσίας με το οδικόν δίκτυον της χώρας μήκους (4) χιλιομέτρων περίπου και έτσι έγινε προσιτή η επικοινωνία καθ’ όλην την διάρκειαν του έτους.

      http://www.proedriki-froura.gr/542-sintagma/

  • .
    .
    .
    .
    ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ
    .
    .
    ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΛΟΓΩ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΥΠΕΡΟΧΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ,
    .
    .
    ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ !
    ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ !
    .
    .
    ΣΚΟΡΠVΝΤΑΣ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΚΟΡΠVΝΤΑΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΦΟΒΟ ,
    ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΙΖΕΣ ΓΙ ΄ΑΥΤΟΥΣ …..
    .
    .
    ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΕΙ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΓΗΓΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
    ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΣΝΟΗΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
    ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΑΝ ΠΡΟΒΑΤΑ ΣΤΙΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΣΤΑΝΕΣ ……………..
    .
    .
    ΑΛΛΩΣΤΕ Σ΄ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΙΑ !
    .
    .
    ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ …………….
    .
    .
    .
    ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΙΕΡΗ ΕΛΛΑΣ ! ! !
    .
    .
    .

    ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΜΕ
    .
    ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΓΗ ΜΑΣ ! ! !
    .
    .
    .
    .
    .
    .