«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΟΥΑΙ Ο ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΠΟΛΙΝ ΕΝ ΑΙΜΑΣΙ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΩΝ ΠΟΛΙΝ ΕΝ ΑΔΙΚΙΑΙΣ!!!

ΣΟΛΟΝΑΣ

PD Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou Bleibergweg 114 D-40885 Ratingen Tel.+Fax: 0049 2102 32513 E-Mail: chaziteo@t-online.de

      30.06.2018

Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

Οι αρχαιοι Αθηναιοι ειχαν οπωσδηποτε ζωντανη τη συνειδηση ότι, προτου φτασουν στην «Σεισαχθεια», στον Κλεισθενη και στη Δημοκρατια, ειχαν περασει από μια μακροχρονη περιοδο αναρχιας και βιας.

Το νοημα αυτης της περιοδου το ειχαν μετουσιωσει μεσα στους Διονυσιακους μυθους. Και όμως ουτε ο Μυθος της Αντιδρασης, αλλα και ουτε καν μια εστω και δισημαντη εννοια της Αντιδρασης, μπορεσαν ποτε να εισχωρησουν μεσα στο σωμα του αθηνα’ι’κου πολιτισμου και αυτό είναι παραξενο για έναν λαο που μεταμορφωνε σε Μυθους όλα τα θεμελιωδη γεγονοτα της ζωης του.

Στο σημειο αυτό θα μπορουσε καποιος να κανει έναν «παραλληλισμο», που ισως δεν είναι τοσο ανοσιος οσο φαινεται, αναμεσα σε αυτην την «συνωμοσια σιωπης» και τις προσπαθειες της σημερινης ελληνικης αστικης ταξης να «ξεχασει» τον τροπο με τον οποιο ανεβηκε στην εξουσια.

Ο Ελληνας σημερα και μαζι του ο δυτικος ανθρωπος επαθε και εμαθε να μην δινει αξια και υπευθυνοτητα στον εαυτο του παρα μονο στο μετρο που τον αναγνωριζει σαν ενεργητικο ιστορικο ον, σαν εξουσιαστη και δημιουργο της Ιστοριας.

Περισσοτερο ο δυτικος ανθρωπος βρεθηκε ξαφνικα χαμενος μεσα σε έναν κοσμο από πραγματα και γεγοινοτα που τον ξεπερναν και τον μετατρεπουν σε οργανο μιας νεας Λογικης και ενός Μηχανισμου που οσο λιγοτερο τον αγνοει τοσο περισσοτερο αρνειται να αναγνωρισει μεσα του τον εαυτο του και τοσο περισσοιτερο του φαινεται απανθρωπος και μοιραιος.

Μεσα σε ένα τετοιο κοσμο οπου ο δυτικος ανθρωπος και η ιστορικη του υπαρξη δεν μπορουν πια να αρμονιστουν, αυτή η αναγνωριση της Τραγωδιας της Ιστοριας και η συμβιωση και η συμφιλιωση με το Αρνητικο εξυπακουει την ςγκαταλειψη της ανθρωπινης αυτονομιας και της ανθρωπινης κλιμακας πανω στις οποιες θεμελιωνεται κάθε ενεργητικη αντιληψη της Ευθυνης και κάθε αισιοδοξη καταφαση του ανθρωπου μεσα στην Ιστορια.

Ο δυτικος ανθρωπος σημερα βλεπει την Ιστορια όχι πια κατω από την κατηγορια της Ελευθεριας αλλα κατω από την κατηγορια του Πεπρωμενου.

Πως λοιπον είναι δυνατο να παρουν οι ανθρωποι της Δυσης ετσι «στα σοβαρα» την εμπειρικη τους υπαρξη, τη θεση τους μεσα στους συγχρονους τους, τον διαρκη πολεμο που μεσα του ζουν και που απεναντι του δεν μπορουν να αμυνθουν ουτε με την αισιοδοξια μιας ιστορικης παλης αλλα και ουτε με την καθαρση της Τραγωδιας;

Σε καμμια περιπτωση!

Για τον λογο αυτό η μονη υπαρκτη διεξοδος της ελληνικης οικονομιας ηταν, είναι και θα είναι μια πολιτικη εθνικης αξιοποιησης των υπαρχοντων φυσικων πορων και του ανθρωπινιου δυναμικου μεσα από εθνικο σχεδιασμο και προγραμμα!

Κάθε τι άλλο ως π.χ. Μνημονια Σωτηριας με Σωσιβια από Μολυβδο, συμβαδιζε και συμβαδιζει με τις ληστρικες πολιτικες των «Ανοιχτων Συνορων» και της «Παγκοσμιας Ελευθερης Αγορας» και γι’ αυτό οδηγησαν στην χρεοκοπια της ελληνικης οικονομιας. Συνεπως η σημερινη τραγικη οικονομικη κατασταση της Ελλαδος είναι αμεση και εντελως αναμενομενη συνεπεια της εθνοκτονου πολιτικης που εφαρμοζεται ανελλιπως και στην Ελλαδα μετα το 2007.

Ολοκληρο το κομματικο φασμα της Ελλαδος εξυπηρετει από την χρονια της δημιουργιας του Ευρω, το 2001, τα ιδια καθαρματα της Ε.Ε. και σε καμμια περιπτωση τον ελληνικο λαο.

Αυτό φαινεται ξεκαθαρα στην εξελιξη του δημοσιου χρεους.

Το 2001 το δημοσιο χρεος της Ελλαδος ηταν 151,8 δισεκατομμυρια ευρω, ενώ αυτό όταν η Ελλας το 2010 μπηκε στο ετσι ονομασθεν προγραμμα σωτηριας της Ε.Ε. και του ΔΝΤ εφθασε τα 299 δισεκετομμυρια ευρω και όταν βγει από το προγραμμα αυτό τον Αυγουστο του 2018 θα είναι περιπου 343,7 δισεκατομμυρια ευρω (Μαρτιος 2018) χωρις να υπολογιζονται οι πληρωμενοι ηδη τοκοι και χρεολυσια πολλων εκατανταδων δισεκατομμυριων ευρω.

Η Αληθεια να λεγεται! Από τα δανεια των Μνημονιων Ι, ΙΙ και ΙΙΙ τα μεγαλυτερα ποσα πηγαν απευθειας στους κατοχους των ελληνικων Ομολογων και στην ανακεφαλαιοποιηση των λεγομενων ελληνικων τραπεζων και σε αλλους τοκογλυφους και κερδοσκοπους για την αποπληρωμη των παλαιωτερων τοκογλυφικων δανειων.

Με αλλα λογια!

Η Ελλας οδηγηθηκεν σε αυτην την τραγικη οικονομικη κατασταση διοτι οι κυβερνωντες εδώ και δεκαετιες επελεξαν απολυτως συνειδητα αυτόν ακριβως τον δρομο των «ξενων επενδυσεων»

απλως και μονο διοτι μια πολιτικη κατευθυνση εθνικης κυριαρχιας ηταν αντιθετη προς τα συμφεροντα του παγκοσμιου ληστρικου παρασιτισμου των τοκογλυφων και των χρηματιστων του οποιου οι ιδιοι αποτελουν την πολιτικη εκφραση.

Από την ενταξη της Ελλαδος στην Ευρωζωνη και την μετοικηση του κεντρου ενδιαφεροντος των «επενδυσεων» του διεθνους ληστρικου εμποροχρηματιστικου κεφαλαιου στις χωρες της Ασιας, επαψε το ενδιαφερον από τους διεθνεις κερδοσκοπους να επενδυουν σε χωρες με μηνιαιους μισθους 600 ευρω, ενώ μπορουν να επενδυουν σε χωρες της Ασιας με μηνιαιους μισθους των 250 ευρω. Αυτό ανηκει στα προαπαιτουμενα της ψυχρης μηχανης των καθαρματων της Ε.Ε. και του ΣΥΡΙζΑΝΕΛ και αυτό προσπαθουν με την μεταμνημονιακη επιβλεψη να επιτυχουν, δηλαδη μια Ελλαδα με μηνιαιους μισθους των 250 ευρω και συνταξεων των 200 ευρω.

Η σημερινη εποχη στην Ελλαδα εχει  ξεμασκαρευτει απ’ ολες τις ιδεολογιες και τις αυταπατες και δεν εχει να παρουσιασει, δεν εχει να αντιτασσει, παρα μονο την παναρχαια υβρη της εξουσιας.

Παμπολες φορες και όχι μονο στην αρχαιοελληνικη Ιστορια, υπηρξαν μαζες ανθρωπων που τους επνιξε η αδικια και που τοσο σεβας ειχαν για τον εαυτο τους, τοσο ψηλα εβαζαν τον εαυτο τους γιατι τοσο μειωμενο και εξευτελισμενο τον εβλεπαν στην πραγματικοτητα και από την πραγματικοτητα, ώστε τα παθηματα και τις συμφορες τους τολμησαν να τις προβαλουν με την καρδια του Συμπαντος, να τις αναγνωρισουν με τους ιδιους τους Θεους.

Ο όρος είναι σύνθετος από τα αρχαία ελληνικά, από το «σείω» (ταρακουνώ) + «άχθος» (βάρος, χρέος). Ουσιαστικά σήμαινε την «αποτίναξη των βαρών».Πριν την απαγόρευσή της από το Σόλωνα, στην Αθήνα ίσχυε ο θεσμός της υποδούλωσης για χρέη: ένας πολίτης που δεν μπορούσε να ξεπληρώσει το δανειστή του έχανε την ελευθερία του. Τα νομοθετικά μέτρα του Σόλωνα ήταν πολύ τολμηρά, αλλά και δραστικά. Βασίζονταν στην αρχή της δίκαιης ανισότητας και όχι της απόλυτης ισότητας, ενώ επιδίωκαν να αποτρέψουν την εμφύλια διαμάχη και τη διάλυση της πολιτικής κοινότητας της Αθήνας, διατηρώντας παράλληλα την κοινωνική διαστρωμάτωση και την προβολή αυτής της διαστρωμάτωσης στη νομή της εξουσίας.

Ο όρος είναι σύνθετος από τα αρχαία ελληνικά, από το «σείω» (ταρακουνώ) + «άχθος» (βάρος, χρέος). Ουσιαστικά σήμαινε την «αποτίναξη των βαρών».Πριν την απαγόρευσή της από το Σόλωνα, στην Αθήνα ίσχυε ο θεσμός της υποδούλωσης για χρέη: ένας πολίτης που δεν μπορούσε να ξεπληρώσει το δανειστή του έχανε την ελευθερία του. Τα νομοθετικά μέτρα του Σόλωνα ήταν πολύ τολμηρά, αλλά και δραστικά. Βασίζονταν στην αρχή της δίκαιης ανισότητας και όχι της απόλυτης ισότητας, ενώ επιδίωκαν να αποτρέψουν την εμφύλια διαμάχη και τη διάλυση της πολιτικής κοινότητας της Αθήνας, διατηρώντας παράλληλα την κοινωνική διαστρωμάτωση και την προβολή αυτής της διαστρωμάτωσης στη νομή της εξουσίας.

Γιατι η μεγαλη και σπανια τολμη του Ελληνα είναι να φτιαχνει τους Θεους του όχι στα μετρα της αδυναμιας του, αλλα στην κλιμακα της απεραντης ιδεας που με την τραγικη δοκιμασια αποκτα για την αξιοπρεπεια του.

Κατω από τις σημερινες συνθηκες, η Εξουσια στην Ελλαδα, σαν μια καινουργια διασταση του Ελληνα, θα μπορουσε να γινει το περιεχομενο μιας νεας Τραγωδιας με την οποια ο Ελληνας θα εβαζε τα πιο ψηλα, τα πιο ριζικα και τα πιο επικινδυνα ερωτηματα για την ανθρωπινη υπαρξη του γενικα.

 Ισως σε καμια άλλη θετρικη μορφη περαν της Τραγωδιας δεν θα μπορουσαν να συνδυαστουν, με τετοιο συστηματικο και μονιμο τροπο, οι ασκουντες εξουσια και οι «ελιτ», που αποτελουν τους «πρωταγωνιστες» της τραγωδιας, με τις πληβειακες «μαζες» του χωρου.

Η γέννηση της Δημοκρατίας στην Αρχαία Αθήνα

Αντιθετα, σημερα στο κρατιδιο της Ρωμιοσυνης δεν υπαρχει κανενα τετοιο ανθρωπινο περιεχομενο, κανενας ανωτερος συμβολισμος, κανενα «σημαδι» με το οποιο ο σημερινος Ρωμιος να αναγνωριζε τον εαυτο του σαν ολοτητα χωρις να το θεωρει σαν μια απροσωπη, τρομοκρατικη μηχανη και όχι σαν ένα τραγικο προβλημα.

Η εξουσια στο κρατιδιο της Ρωμιοσυνης φαινεται να πηρε τις ολοκληρωτικες και εξοντικες διαστασεις ενός «Πεπρωμενου».

Το σημερινο κρατιδιο της Ρωμιοσυνης προσπαθει να δικαιωσει τον εαυτο του με τον απατηλο «μυθο» της προσωρινοτητας, της «μεταβατικης περιοδου», των «προσωρινων μετρων οικονομιας και εθνικης ασφαλειας», της εθνικης σωτηριας, των αναγκαιων θυσιων και με αλλα πολλα παρομοια.

Μπορει ένα τετοιο κρατιδιο, όπως αυτό της Ρωμιοσυνης, να επιζησει ακομη για πολύ καιρο και να συνυπαρξη στο Αρχιπελαγος του Αιγαιου με την Τουρκια;

Ασφαλως όχι χωρις την επανιδρυση και τον επαναπροσδιορισμο του στον τομεα της «Ειρηνης του Τρομου»!

Η αρχαία αθηναϊκή δημοκρατία

Ο Τουρκος δεν αλλαζει και συνεπως τα περι καλης γειτονιας και τα περι μειωσης της εντασης στο Αρχιπελαγος του Αιγαιου εάν προχωρησουν οι διαπραγματευσης ενταξης της Τουρκιας  στην Ε.Ε., αποτελουν γελοιοτητες.

Ο νεος Σουλτανος Ρετσεπ Ταγιν Ερτογαν ως μουσουλμανικη «Σφιγξ», όπως και η πεφωτισμενη στρατιωτικη ηγεσια, κεμαλικη και μη, επιθυμουν στην πραγματικοτητα την διακοπη των ετσι και αλλως αχρηστων ενταξιακων διαπραγματευσεων για να αποφυγουν τοσο παραχωρησεις στην Ελλαδα στο Αρχιπελαγος του Αιγαιου και στην Κυπρο οσο και τον κινδυνο αυτονομισης ενός μεγαλου μερους των 70 εθνοτητων από τις οποιες αποτελειται η Τουρκια και την αντικατασταση της ενταξης προς την κατευθυνση μιας «ειδικης σχεσης» που ακομη θα προσδιοριθει και θα συνδεεται με αφορητους εκβιασμους της Ελλαδος και της Κυπρου για υποχωρησεις σε όλα τα μετωπα, από την δυτικη Θρακη, Αρχιπελαγος του Αιγαιου μεχρι την Κυπρο.

Οι σημερινες πολιτικες ηγεσιες πασης κομματικης αποχρωσης είναι ανικανες να παραγουν δυνατοτητες στρατιωτικης ισχυος και ευθυνονται για τα επακολουθα ρηγματα στο κυρος του ελληνικου κρατους και στην αμυντικη του και γιατι όχι και στην επιθετικη του ικανοτητα.

Εκ των πραγματων πλεον επιβαλλεται προτεραιοτητα στην αεροπορικη και πυραυλικη ικανοτητα και στην δυνατοτητα αποκτισης δικου της πυρηνικου οπλοστασιου.

Σε πολλα αθρα του εχει τονισει ο γραφων, ότι στην αναπτυξη του πυρηνικου τομεα θα μπορουσε να παιξη πρωτευοντα ρολο το Πολυτεχνειο  Δημοκριτος της  Θρακης και δη αρχης γενομενης στην γενετειρα του Δημοκριτου στα Αβδηρα.

Σημερα κάθε φοιτητης της Φυσικης είναι σε θεση, εάν του δοθουν οι προ’υ’ποθεσεις, να κατασκευασει μια ατομικη βομβα.

Κάθε ατομικη βομβα αποτελειται από ένα σφαιρικο μεταλλικο σωμα που περιεχει εμπλοτισμενο Πλουτονιο-239 και Ουρανιο-235 και μια πηγη Νεοτρονιων η οποια δραστηροποιηται όταν το ΤΝΤ (Trinitrotoluol) που καλυπτει την εσωτερικη επιφανεια της σφαιρας, εκραγει.

Δια της πιεσης της εκρηξης και της συμπιεσης των ραδιενεργων στοιχειων επιτυγχανεται η κρισιμη μαζα της διασπαζομενης υλης.

Ο βομβαρδισμος με Νεοτρονια των ραδιενεργων στοιχειων οδηγει αυτά σε μια μη ελεγχομενη αλυσιδωτη πυρηνικη αντιδραση με αποδεσμευση τεραστιων ποσοτητων ενεργειας,

Πολιτευματα και δη επιτυχημενα που θα μπορουσαν να εφαρμοσθουν σε ένα υπο επανιδρυση Ελληνικου Κρατους είναι η των «Αθηναιων Πολιτεια» που πραγματευθηκεν ο Αριστοτελης και η «Λακεδαιμονιων Πολιτεια» του Ξενοφωντα που επεξεργασθηκεν ο Ιωαννης Καπουδιστριας για την Ελβετια, οπου εφαρμοζεται επιτυχως μεχρι των ημερων μας!!!

Η Ελβετια με τα καντονια της εκλεγει μια μικρα Βουλη 100 Βουλευτων και μια Γερουσια 50 αριστων πολιτων της Χωρας απ’ ολους τους τομεις της κοινωνικης ελιτ που καλουνται (δεν εκλεγονται!) να υπηρετησουν την Πατριδα τους.

Η Κυβερνηση είναι ολιγαριθμη. Σε αυτην συμμετεχουν όλα τα κομματα που ελαβαν στις εκλογες πανω από 5 % των Ψηφων.

Η Κυβερνηση είναι συνεπως πολυκομματικη.

Τα μελη αυτης εκλεγουν έναν Πρωθυπουργο με διετη θητεια χωρις δικαιωμα επανεκλογης.

Οι τυχων διχιγνωμιες μεταξυ Κυβερνησης και Γερουσιας λυνονται με Δημοψηφισματα, Σε αυτά αποφασιζει ο Λαος και ότι αποφασιζει γινεται Νομος.

Προληπτική απομάκρυνση από την Αθήνα για 10 χρόνια όσων πολιτών είχαν αποκτήσει μεγάλη δύναμη , από φόβο μήπως επιχειρήσουν να γίνουν τύραννοι. Στόχος : προστασία του δημοκρατικού πολιτεύματος. Αποτέλεσμα : άξιοι πολιτικοί ( π.χ. Θεμιστοκλής, Αριστείδης ) εξορίστηκαν από την Αθήνα , γιατί έπεσαν θύματα των πολιτικών τους αντιπάλων. οστρακισμός : Κάθε πολίτης κατέγραφε σε όστρακο το όνομα όποιου θεωρούσε επικίνδυνο για το πολίτευμα της δημοκρατίας. Σε ειδική συνεδρίαση της Εκκλησίας του Δήμου, με μυστική ψηφοφορία, αποφάσιζαν οι Αθηναίοι την απομάκρυνση ή όχι για δέκα (10) χρόνια από την πόλη εκείνου που το όνομά του είχε γραφεί στο μεγαλύτερο αριθμό οστράκων.

Προληπτική απομάκρυνση από την Αθήνα για 10 χρόνια όσων πολιτών είχαν αποκτήσει μεγάλη δύναμη , από φόβο μήπως επιχειρήσουν να γίνουν τύραννοι. Στόχος : προστασία του δημοκρατικού πολιτεύματος. Αποτέλεσμα : άξιοι πολιτικοί ( π.χ. Θεμιστοκλής, Αριστείδης ) εξορίστηκαν από την Αθήνα , γιατί έπεσαν θύματα των πολιτικών τους αντιπάλων. οστρακισμός : Κάθε πολίτης κατέγραφε σε όστρακο το όνομα όποιου θεωρούσε επικίνδυνο για το πολίτευμα της δημοκρατίας. Σε ειδική συνεδρίαση της Εκκλησίας του Δήμου, με μυστική ψηφοφορία, αποφάσιζαν οι Αθηναίοι την απομάκρυνση ή όχι για δέκα (10) χρόνια από την πόλη εκείνου που το όνομά του είχε γραφεί στο μεγαλύτερο αριθμό οστράκων.

Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

Τα 7 πρώτα πολιτεύματα της Αθήνας και η Δημοκρατία τότε και εως σήμερα

https://klara970.wordpress.com/2018/06/30/τα-7-πρώτα-πολιτεύματα-της-αθήνας-και-η/

Απαγορεύεται η αντιγραφή ολόκληρου, ή αποσπάσματος του άρθρου, χωρίς την έγκριση της ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΘΩΜΗΣ

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>