Η ΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

ΕΛΛΗΝΕΣ Η ΑΡΧΉ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ!!!

Η Γενετική Ιστορία των Κατοίκων της Ελλάδας: Το DNA των Ελλήνων

ΚΑΙΡΟΣ

O καιρός σήμερα

το χρήμα ως χρέος 1) με υπότιτλους

το χρήμα ως χρέος 2) με υπότιτλους

το χρήμα ως χρέος 3) με υπότιτλους

ΜΕΓΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΦΑΛΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΞΟ…….. Η ΟΔΥΣΣΕΙΑΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ ΑΚΟΜΗ! ΓΙΑΤΙ;

PD Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou  Bleibergweg 114 D-40885 Ratingen  Tel.+Fax: 0049 2102 32513 E-Mail: chaziteo@t-online.de

         08.04.2018

 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

Ο συγγραφεας του παροντος πονηματος δεν ειναι θεολογος, κοινωνιολογος, ιστορικος, φιλοσοφος ‘η πολιτικος αλλα μονο ενας επιστημονας θετικων επιστημων που προσπαθει να βρη μια απαντιση στο «Γιατι;» του ως ανω τιτλου.

Ο Ελληνισμος, μετα την καταξιωση του δια του Μεγαλου Αλεξανδρου ως φυσικου πολιτισμικου ηγετη, βρισκονταν στα προθυρα μιας παγκοσμιας εδραιωσης.

Καπου στην διαδρομη του, φαινεται οτι εχασε τον αγρυπνο οδυσσιακο του Γρυπα και για τον λογο αυτο επικρατησε και ασκει μεχρι σημερα εξουσια ο ορνιοχαλδαι’ι’κος συνακτης, ο οποιος με την βοηθεια της πλουσιας ελληνομαθειας του καταγοητευσε και χαναναιοποιησε τους απαιδευτους, αξεστους, δειλους και θεοδουλους πρωτα της Μεσογειου και μετα τους αλλους και ομαδοποιωντας τους ανετρεψε, δαιμονοποιησε και τελικα κατεστρεψε οτιδηποτε Ελληνικο σε τετοιο βαθμο, ωστε σημερα ουδεις απο τους βυζαντινορθοδοξους ζητιανους Ρωμιους του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης, που ψευδεπιγραφα αυτο-ονομαζονται «Ελληνες», να γνωριζη τους πραγματικους του προπατορες και ακομη λιγωτερο τις αρετες, αξιες, αρχες και ιδανικα αυτων!

Η τοσο απαραιτητη και πολυτροπη οδευσσειακη νοοτροπια δεν γεννηθηκε ακομα για να εκτοπιση μια για παντα απο την ενδοξη χωρα των Ελληνων καθε μορφης αβρααμοσταλτου φοβο- και ελπιδοστολιστου προφητη απαραιτητων για δεσποτεια και εκμεταλκλευση.

Αυτο φαινεται ξεκαθαρα στην διατυπωση…

«Εις τ’ ονομα της Αγιας και ομοουσιου και αδιαιρετου Τριαδος…».

Ετσι αρχιζει το Συνταγμα των αρθρων της ετσι ονομασθεισης Ελληνικης Δημοκρατιας, του ισχυοντος ακομη Συνταγματος…..Το Συνταγματικο αυτο κειμενο αναγγελνει απο το 3ο κιολας αρθρο (Σχεσεις Εκκλησιας και Πολιτειας), οτι η επικρατουσα θρησκεια στην Ελλαδα ειναι η θρησκεια της Ανατολικης Ορθοδοξης Εκκλησιας του Χριστου.

Με το φρασιδιο αυτο διακελευεται, οτι ο προσηλυτισμος απαγορευεται, αλλα καθολου δεν διευκρινιζεται απο ποιον σε ποιον.

Το μωσα’ι’κο ιερατειο στην σημερινη πολιτικη πραγματικοτητα του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης αποτελει «κρατος εν κρατει» ‘η καλυτερα «θεοκρατικο παρακρατος» εντος των τειχων μας, που σημαινει, οτι οσο η κατασταση αυτη συνεχιζεται σε ολες τις εκφανσεις του κοινωνικου μας βιου, η Δημοκρατια του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης ειναι ελλειματικη και καθ’ολου Ελληνικη.

Επειδη το μωσα’ι’κο ιερατειο διακονηται απο ενα πολυαμαρτωλο κρατος και χερι-χερι Εκκλησια και Κρατος στην χωρα των πρωταθλητων της διαφθορας συνυπαρχει,  θα ηταν σωτηριο με την βοηθεια των Ενοπλων Δυναμεων μας «αμφοτεροι εις βοθρον πεσουνται»……Εκτελεστε τους πρωτα και μετα δικαστε τους, εφαρμοζοντας τους νομους που αναφερονται στο εργο του Λυκουργου «κατα Λεωκρατους»…..Ολοι οι ως ανω επικαθηνται ως πνευματικη και πολιτικη ταφοπλακα επανω σε μια ουσιαστικα «θαμενη αρχαια Ελλαδα» και ριζωνουν την ολεθρια ιδεα της ανθρωπινης εξαχρειωσης, που πηγαζει απο την αντιληψη του «προπατορικου αμαρτηματος».

Η αντιληψη αυτη αποτελει επιστροφη στην πρωτογονη βαρβαροτητα και αφηνει εντονα τα αποτυποματα της σε ολοκληρο το κοινωνικο οικοδομημα του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης.

Η υπαρξη ‘η μη του θεου ειναι μια μεγαλη ερωτιση, η οποια δεν μπορει να απαντιθη με διαλεκτικα παιχνιδια της τσεπης ως π.χ.

  • με επιλογη καποιου κατηγορημενου, το οποιο στολιζεται με ενα ποιοτικο παραγοντα.

  • Ο θεος ειναι «αγαθος», «ολαγαθος», «γνωστης» κλπ. ’η με συγκρισεις με τον ανθρωπο.

  • Ο ανθρωπος δεν ειναι απειρως μεγαλος, ο ανθρωπος ειναι θνητος, ο θεος ειναι αθανατος.

  • με κατασκευη αναλογιων, ως ο «θεος ειναι οπως ενας πατερας» ‘ η ο «θεος ειναι ο δρομος».

Υπαρχουν τοσο επιχειρηματα για την υπαρξη οσο και επιχειρηματα για την μη υπαρξη του θεου.

Κατα τον Εμπεδοκλη ο θεος δεν προ’υ’πηρξε της δημιουργιας, αλλα ειναι αποτελεσμα αυτης, δηλαδη ειναι ανθρωπινης προελευσης.

Ο θεος-εαν υπαρχει- ειναι τα παντα και παντου και σε καθε ανθρωπο.

Το ονομα «θεος» κατα τον Τσατσομοιρο (1) προερχεται απο το «θ-οος», «θε-αται» ’η «θ-αυμαζει».

Η λεξη αυτη δεν εχει το ιδιο νοηματικο περιεχομενο με την «θεοτητα».

Οι παναρχαιοι Ελληνες (και τετοιους θεωρει ο Αριστοτελης «τους παμπαλαιους και πολυ προ της νυν γενεσεως και πρωτους θεολογησαντες») που ασχοληθηκαν με τις θεολογικες ερευνες, θεωρουσαν ως δημιουργο την φυση, διοτι γι’αυτους αρχη της γεννησης των οντων υπηρξε ο Ωκεανος, δηλαδη το υγρο στοιχειο και τροφος η υπαρχουσα μεσα στο νερο δυναμης (Τηθυς).

Το ονομα «θεος» και «θεοι» χρησιμοποιηται απο την εποχη του Ομηρου και Ησιοδου.

Ο Ξενοφανης ειναι εκεινος που απερριψε την ιδεα των ανθρωπομορφων θεων αναφεροντας (Αποσπασμα Β11, Σεξτος, προς Φυσικους ΙΧ, 193) οτι «ο Ομηρος και ο Ησιοδος απεδωσαν στους θεους ολα οσα ειναι επαισχυντα και αξιοκατακριτα στους ανθρωπους».

Συμφωνα με τον Ηρακλειτο (2), ο συμπαν κοσμος δεν αποτελει δημιουργημα καποιου θεου ‘η ανθρωπου, αλλα ηταν, ειναι και θα ειναι «πυρ αειζωτον», που αναβοσβηνει με ρυθμο και νομο (αποσπασμα 30).

Με την σημερινη γνωση της φυσικης το «πυρ αειζωτον» δεν φαινεται οτι μπορει να ειναι τιποτε αλλο παρα η ενεργεια, που μετατρεπεται σε υλη.

Ο Ηρακλειτος ειναι αυτος που εφθασε στο τολμηρο συμπερασμα, οτι το ον (ουσια) και μη ον ειναι το ιδιο πραγμα, για να αρνηθη και τα δυο με την διαπιστωση, οτι τιποτε απο αυτα δεν υπαρχει.

Καμια ουσια, κανενα στοιχειο και καμια στιγμη δεν υπαρχει, παρα  μονο για να καταστραφη απο την αμεσως επομενη της, που και εκεινη την περιμενει η ιδια μοιρα.

Ο Πλατωνας (3) ως φιλοσοφος του λογου, των ιδεων, της διαλεκτικης μεσα απο τους διαλογους του ακολουθει τον δρομο της αναζητησης του οντος-οντος, της αιωνιας και αναλλοιωτης ουσιας.

Ο Πλωτινος – ο τελευταιος μεγαλος διανοητης του αρχαιου κοσμο – μαζι με τους αμεσους διαδοχους του τον Πορφυριο και τον Ιαμβλιχο υποπιπτουν σε χονδροειδεις προληψεις που αργοτερα απαλειωσαν και την σκεψη των ετσι ονομασθεντων Πατερων της χριστιανικης Εκκλησιας, ως του Ωριγενη, του Αγιου Αυγουστινου και του Αγιου Ιερωνυμου.

Κατα τον Sagan (4): «Εαν καποιος νοει θεο το συνολο των νομων της φυσικης, που κυριαρχουν στο συμπαν, τοτε υπαρχει φυσικα θεος.

Εντουτοις ο θεος αυτος ειναι συγκινητικα ανικανοποιητος.

Δεν εχει κανενα νοημα να προσευχεται κανεις στους νομους της βαρυτητας».

Κατα τον Weinberg (5): «Μερικοι ανθρωποι εχουν αποψεις για τον θεο, οι οποιες ειναι τοσο γενικες και διασταλομενες, ωστε να καταληγουν χωρις αντιδραση στον θεο, ανεξαρτητα απο το που κανεις γυρευει.

Το ψηθυριζουν συνεχως:

Ο θεος ειναι το μεγιστο, ο θεος ειναι το συμπαν, ο θεος ειναι η δικη μας καλυτερη ουσια.

Βεβαιως ειμαστε σε θεση να δωσουμε στην λεξη θεος οπως και σε καθε αλλη λεξη καθε ειδος σημασια.

Εαν υποστηριζεται οτι ο θεος ειναι ενεργεια, τοτε θα μπορουσατε να τον βρητε σε ενα κομματι καρβουνο».

Κατα τον Einstein (6): «Δεν κανω καμια προσπαθεια να κατανοησω εναν προσωποιημενο θεο, διοτι δεν αρκει, οταν γεματος με εκπληξη και θαυμασμο στεκουμε μπροστα στην δομη του κοσμου, την οποια οι ελλειπεις αισθησεις μας αδυνατουν να την κατανοησουν».

Οι σκεψεις και τα αισθηματα των ανθρωπων ενηλικιωνονται απο τις πολυ πολυπλοκες αλληλοδιασυνδεσεις των φυσικων σχηματων της φυσικης στον ανθρωπινο εγκεφαλο.

Ενας αθεος ‘η ενας φιλοσοφικος φυσιολατρης με την ως ανω εννοια ειναι της αποψης, οτι τιποτε δεν υπαρχει περαν του κοσμου της φυσης και της φυσικης.

Δεν υπαρχει καμια υπερφυσικη προσαρμοσμενη νοημοσυνη που καροδοκα πισω απο το παρατηρουμενο συμπαντα κοσμο, κανενα πνευμα, που να υπερβαινει το σωμα και κανενα θαυμα περαν της αισθησης, οτι υπαρχουν φυσικα φαινομενα που ακομη δεν κατανοουμεν.

Μια θρησκεια οπως η χριστιανικη, που θεωρει την ανθρωπινη φυση διεφθαρμενη και ζει με το οραμα μιας ουρανιας βασιλειας, δεν ειναι δυνατον να ευνοη την αναπτυξη μιας καθαρης σκεψης, διοτι δεν της συμφερει.

Η νοηση της θρησκειας αυτης δεν υπεστη μεχρι τις ημερες μας καμια καθαρση και δεν απαλλαχθηκε απο τα απαρχαιομενα ιουδα’ι’κα καταλοιπα του ενστικτου και γι’αυτο παραμενει ανικανη να δημιουργηση μιαν «Λογικη».

Τι σημαινει ομως Αγια Τριαδα και τι σημαινει Ομοουσιος;

Την πρωτη Τριαδα της ετσι ονομασθεισης πρωτης θε’ι’κης φανερωσης την βρισκουμε καπως διαφοροποιημενη σε ολους τους λαους και σε ολες τις λατρειες.

                                Ηλιος, Σεληνη, Γη

                                Βραμα, Βισου, Σιβα

                                Οσιρις, Ιρις, Χορους

                                Οσιρις, Αμμον, Πτα

                                Κρονος, Γιουνο, Ηφαιστειο

                                Πατηρ, Υιος, Αγιο Πνευμα

Υπαρχει ενας θεος σε τρια κομματια ‘η τρις θεοι σε ενα θεο;

Ειναι δυνατον ο Ιησους της Ναζαρετ να ειναι ταυτοχρονα υιος και θεος;

Η απαντιση των ταγων της Χριστιανοσυνης δεν περιεχει τιποτε το λογικο μεσα της.

  1. Διατυπωση του Αγιου Αθανασιου:

«Την ενοτητα του θεου αποτελουν τρια προσωπα: ο πατερας, ο υιος και το αγιο πνευμα.

Αυτα τα τρια προσωπα στην πραγματικοτητα διαφερουν μεταξυ τους:

Ο πατερας ειναι θεος, ο υιος ειναι θεος και το αγιο πνευμα ειναι θεος, αλλα παρ’ολα αυτα δεν προκειται για τρις θεους, αλλα μονο για εναν».

  1. Διατυπωση του Αγιου Γρηγοριου, ενος θαυματουργου και θεολογου της

Χριστιανοσυνης απο τον 3ον μ.Χ. αιωνα:

«Για τον λογο αυτο στην αγια τριαδα δεν υπαρχει κατι που δημιουργηθηκε, τιποτε που κινειται κατω απο κατι.

Ομοιως δεν υπαρχει τιποτε που θα μπορουσε να εισχωρηση, σαν να μην υπηρχε προηγουμενως και ηρθε αργοτερα.

Για τον λογο αυτο ο πατερας ποτε δεν υπηρξε χωρις τον υιο και ο υιος ποτε δεν υπηρξε χωρις το αγιο πνευμα.

Και αυτη η αγια τριαδα ειναι για ολους τους καιρους μη μετατραπεα και μη μεταβαλλομενη».

Οπως φαινεται τουλαχιστον, η «Αγια Τριαδα» ειναι ενα μαγικο ραβδι των μαγων της απατης.

Η απατη αυτη επεκτεινεται με την θεοτοκο Μαρια, δηλαδη την βασιλισσα του ουρανου, η οποια σε ολα, με εξαιρεση το ονομα της, ειναι μια θεα που στεκεται πολυ κοντα στην δευτερη θεση μετα τον θεο.

Εν συνεχεια ακολουθει το Πανθεο με ενα στρατευμα Αγιων που δεν ειναι θεοι αλλα ειδικοι για διαφορους τομεις.

Οι ειδικοτητες επεκτεινονται απο πονους κοιλιας, μεσω κακοποιημενων θυματων, βολιμιας, εμπορων οπλων, σιδηρουργιων, σπασιμου κοκκαλων, τεχνιτων βομβων εως τις ασθενειες του πεπτικου συστηματος.

Με το στρατευμα αυτο συνυπαρχουν οι ουρανιες συντεχνιες : Σεραφειμ, Χειροβειμ, Θρονοι, Εξουσιες, Αξιες, Δυναμεις, Βασιλεια, Αρχαγγελοι, απλοι Αγγελοι και οι προσωπικοι Αγγελοι για την προστασια καθε ανθρωπου. Με ευχελαια του Αγιου Τρυφωνος λυνονται και τα προβληματα των γεωργικων καλλιεργειων.

Τα αυτοκινητικα ατυχηματα καταπολεμουνται με αγιασματα…στα αυτοκινητα.

Λιγο περισσοτερο κοστιζει η ασφαλεια ζωης υπο την προστασια ενος Αρχαγγελου….

Ποταμια μελανης και αιματος εχυσαν οι ταγοι της Χριστιανοσυνης για το «ομοουσιος» του θεου, του Ιησου της Ναζαρετ.

Τι σημαινει και τι ειναι ομως το «ομοουσιος» και η ουσια;

Η ουσια ειναι κατα τον Σωκρατη η αληθηνη φυση τον πραγματων, της υπαρξης του οντος-οντος.

Το αντιθετο της ουσιας ειναι η γενεσις.

Συνεπως η ουσια ειναι και το αει ον.

Για τον Ηρακλειτο τιποτε απο το ον (ουσια) και μη ον υπαρχουν. Αυτο το αει ον μεταμορφωσε η Χριστιανοσυνη σε Αγια Τριαδα, δηλαδη σε «Εξ-ουσια, Περι-ουσια και Παρ-ουσια», δηλαδη σε ενα «Τιποτε».

Η διχογνωμια ομως για ενα «Τιποτε» οδηγησε την Χριστιανοσυνη για ενα ολοκληρο αιωνα στην διασπαση και σε μυριαδες εγκληματα που συνεχιζονται μεχρι τις ημερες μας.

Μη ικανοι και ικανοποιημενοι οι ποιμενες της Χριστιανοσυνης να αγωνιζονται με την πενα και το μυαλο τους, προχωρησαν με το οχλο των πιστων τους και της δεισιδαιμονιας γρηγορα σε εγκληματα.

Οι μεν Δονατιστες παρεδωσαν στο αιμα και στην φωτια την βορεια Αφρικη, οι Ορθοδοξοι λογω το «ομοουσιος» περασαν απο το σπαθι τους Αρειανιστες, και καθε μια απαιτουσε, απο τους προσηλυτισμενους στην Χριστιανοσυνη αυτοκρατορες της ανατολικης ρωμα’ι’κης αυτοκρατοριας την εξολοθρευση των αντιπαλων αιρεσεων της Χριστιανοσυνης, την κατεδαφιση των αρχαιων Ελληνικων ναων και την απαγορευση με την ποινην του θανατου των δογματων που δεν ηταν δικα τους.

Η Χριστιανοσυνη εφθασε μεχρι το σημειο να στηση για τους Ελληνες, κατα τον Ρωμαιο  ιστορικο Αμμιανο Μαρκελλινο, το πρωτο Αουσβιτς της ιστοριας στην πρωην Σκυθοπολη, σημερα Μπετσηαν του Ισραηλ. Τα θυματα απο ολο τον Ελληνικο Κοσμο ξεπερνουν στο χριστιανικο αυτο στρατοπεδο τα 15 εκατομμυρια Ελληνας.

Οι πατερες της Χριστιανοσυνης, για να διαμορφωσουν εννοιλογικα μια «απιστευτη πιστη» που κατασκευασθηκεν απο τον Γκαμαλιηλ Σαουλ, τον μετεπειτα Αποστολο Παυλο, προσετρεξαν απο αναγκη στην «Αρχαιοελληνικη Φιλοσοφια», αλλα εμειναν πιστοι στα ιουδα’ι’κα παραμυθια.

Υπο μορφη «υποκλοπων» αριστοτεχνικα προσαρμοσμενων, αντικαθιστανται η α’ι’διοτητα του κοσμου και η μετεμψυχωση των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων απο το δογμα της εκ του μηδενος δημιουργιας και της προσωπικης αθανασιας.

Οι   αλογες αυθαιρεσιες και οι παραμορφωσεις απο τους πατερες της Χριστιανοσυνης ως π.χ. το αναγκαιο, περιοριζεται στις μεταφυσικες αληθειες και οχι στις λογικες εμπειρικες, χαρακτηρισθηκαν απο τους ιδιους τους «υποκλεπτες» ως επαναστατικες.

Στην ψυχη διδεται μια παραμορφωμενη δυναμικη για να ελευθερωθη αυτη απο τον κλοιο της αναγκαιοτητας.

Η απολυτη αποσταση που δημιουργηθηκε αναμεσα στον κοσμο και στον θεο γεφυρωνεται με το τεχνασμα, οτι η πνευματικη φυση του ανθρωπου δημιουργηθηκε «κατ’εικονα και κατ’ ομοιωση» του θεου.

Η απολυτη αποσταση μεταξυ του κτιστου και ακτιστου βεβαιωνεται περισσοτερο απο τις ατελειες του κτιστου (εαν το κτιστο ηταν τελειο δεν θα ειχε νοημα, αυτο θα ηταν η ιδια η υπερβατικοτητα) και απο την υπαρξη του κακου παρα την εννοια του αγαθου.

Πως ομως συνδεονται τα απολυτα διαφορετικα, δηλαδη το κτιστο και το ακτιστο;

Εαν υπαρχει ρηγμα και χασμα, λογικα καθε συνδεσμος εινα αδυνατος.

Με το τεχνασμα, οτι ο προσωπικος θεος εχει την απολυτη δυνατοτητα δημιουργιας του ατελους ανθρωπου και του κοσμου, γεφυρωνεται εστω και φαινομενικα το χασμα.

Εαν ο πιστος κατανοουσε λογικα και αντιληπτα τα εσαει τελουμενα εργα του θεου θα επαβε αυτος να ειναι δημιουργημα του θεου…Με το τεχνασμα αυτο ο πιστος αποκτα την ικανοτητα να συλλαμβανη το τελειο χωρις να εισερχεται στην φυση αυτου.

Εξηγειται ετσι γιατι οι ευαγγελικες κατηγοριες ειναι ενσαρκες, αμεσες και συγκεκριμενες.

Με την εντεχνα δημιουργηθεισα διαλεκτικη μεταξυ πιστου και θεου γεφυρωνεται η απειρη αποσταση.

Με τον δυ’ι’σμο του κακου και του αγαθου, η φυση αυτοσυλλαμβανεται απο την Χριστιανοσυνη ως ατελης, ως πασχουσα, ως επιρρεπης προς το κακο.

Με το τεχνασμα αυτο των μαγων της απατης, η εγκοσμος συνειδηση του οντος γινεται αδυναμη, πασχουσα, αμαρτωλη…Με την παραμορφωση αυτη τιθενται τα θεμελια του «φοβου» και της «ελπιδας» στις ψυχες των πιστων, δηλαδη οι βασικες προ’υ’ποθεσεις για την δεσποτεια και την οικονομικη εκμεταλλευση….Σκοπημα και εγκληματικα τιθενται τα θεμελια αυτα στο υποσυνειδωτο των πιστων ηδη στη παιδικη ηλικια.

Στο υποσυνειδωτο της παιδικης ηλικιας βρισκονται στιβιασμενα τα παραμυθια για το προπατορικο αμαρτημα, για τον θεο, για τους δαιμονες, για τον διαβολο, για τους αγγελους και αρχαγγελους, για τα πνευματα κ.α.

Στο υποσυνειδωτο των πιστων εχει τον θρονο του ο σατανας.

Εκει στεγαζονται οι αυταπατες, ο παραδεισος και η κολαση.

Δια του «φοβου» παραγεται ηδη απο την παιδικη ηλικια ο τρομος και η υποταγη.

Αυτο αποτελει την «χειριστη μορφη σωματικης και πνευματικης παιδικης κακοποιησης απο τους αντιπροσωπους της πιστης», δηλαδη απο τους υποκριτας και εγκληματιες, που για επαγγελματικους και μονο λογους μεταφερουν στα παιδια αισθηματα ενοχης για δηθεν αμαρτια μη εξομολογησης, που τιμωρειται με την αιωνια φωτια της κολασεως.

Απο την αντιληψη περι θεου-σωτηρος, στην οποια προστεθηκε η πιστη στην τελετουργικη ακαθαρσια του πιστου, προηλθε η ιδεα περι «προπατορικου αμαρτηματος», που δια του βαπτισματος δηθεν αυτο ξεπλενεται.

Οι δολοφονοι αυτοι της παιδικης ηλικιας μετατοπιζουν την αμοιβη και την τιμωρια για την επομενη ζωη, για να δωσουν παρηγορια και στους σκλαβους και στους φτωχους του πνευματος, στους δειλους και καθυστερημενους γονεις, η οποιοι ανεχονται χωρις παραπονα και αντισταση τις ταπεινωσεις αυτης της ζωης και προσκυνουν προθυμα αντι να τους εξοντωνουν, τους εξουσιαστας τους, που δεν ειναι αλλοι απο τους αντιπροσωπους της πιστης και της πολιτικης εξουσιας.

Οι ανθρωποι της πιστης, ωθουμενοι απο τον φοβο τους μηπως χασουν αυτα που πνευματικα βιαια διεκδικουν, δημιουργησαν τον παραδεισο μαζι με τον επιστατη του τον θεο, κατ’εικονα και κατ’ομοιωση, στα δικα τους μετρα.

Μεγαλυτερη ομως ευθυνη για την χειριστη αυτη μορφη σωματικης και πνευματικης παιδικης κακοποιησης φερει η πολιτικη εξουσια του κρατιδιου των πρωταθλητων της διαφθορας, που ανεχεται τους εγκληματιες της θρησκευτικης πιστης και αφηνει να αρχιζη το Συνταγμα των αρθρων της Ελληνικης Δημοκρατιας του ισχυοντος ακομη Συνταγματος με «Εις τ’ονομα της αγιας και ομοουσιου και αδιαιρετου τριαδος».

ΠΟΙΑ ΤΡΙΣΑΘΛΙΟΤΗΤΑ !!!

Υπαρχει καλυτερη αποδειξη, οτι η χωρα μας εξουσιαζεται απο «ανθρωποειδοι» που αισθανονται πρωτα «Χριστιανοι» κατα συνειδηση και επιταγη και υστερα κατα συνθηκη ομιλουντες την Ελληνικη γλωσσα «Ρωμιοι» και καθ’ολου Ελληνες…..Εχουν το δικαιωμα τα «ανθρωποειδοι» αυτα να εμφανιζονται ως «Ελληνες» παντου, κορο’ι’δευοντας τους παντες;

Μηπως ηρθε ο καιρος για τους Ελληνας Αετους του Στρατευματος, να στειλουν ολα τα ως ανω σκουπιδια, σε μια μονο νυχτα, στον επιστατη τους Γιαχβε, στον παραδεισο;

Η Χριστιανοσυνη συνεπως ειναι ενα κατασκευασμα, ασχετη προς τις διδασκασκαλιες του Ιησου της Ναζαρετ, που, οταν δημιουργηθηκε ειχε πολιτικες εβρα’ι’κες βλεψεις για την καταστροφη της ρωμα’ι’κης  αυτοκρατοριας και για παγκοσμια κυριαρχια μεσω της νεας θρησκειας, οπως συνεβει και αργοτερα και συμβαινει και σημερα με τον Καπιταλισμο, Κομμουνισμο και Σοσιαλισμο.

Ετσι εξηγειται και γατι σημερα η εγκληματικη Αριστερα ασκει στο κρατιδιο της Ρωμιοσυνης εξουσια.

Τι Αριστερα, τι Δεξια, τι Κεντρο, τι Κεντροαριστερα, τι Κεντροδεξια! Ολα ειναι τα ιδια σκατα της Χαλδαιο-παλαιοδιαθηκικης ιστοριας!

Ολοι οι ανθρωποφαγοι αυτοι Κυκλωπες μαζι με τις ανθρωποβορες δυναμεις του δηλητηριομανους ιερατειου της Ορθοδοξιας εντος των τειχων μας, πρεπει να τυφλωθουν!

Ο Ελληνισμος με τους αμυθητους θησαυρους προς φυλαξη, πρεπει επιτελους να αποκτηση ενα διαχρονικο υπερασπιτιστικο, ανταξιο των αξιων του ορκισμενο ιερατειο φυλαξης του πολιτισμου του, με οδυσσειακη πολυτροπο νοηση.

Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

Βιβλιογραφια

  1. Τσατσομοιρος Η. «Ιστορια γενεσεως της Ελληνικης γλωσσας»

Δαυλος 2004

  1. Kirk S. «Ηρακλειτος», κοσμολογικα Αποσπασματα

Εκδοσεις Πολυτυπος, Αθηνα 1985

  1. Plato «Timeos 22c, 27c, 34b-35, 32d, 37c»

Übers. F. Schleiermacher u. Müller, Hamburg, Rowolt 1959

  1. Sagan C. «Unsere Kosmos»

Μünchen, Ζürich, Drämer Knaur Verlag 1982

  1. Weinberg S. «Die ersten drei Minuten. Der Ursprung des Universums»

 München 1997

  1. Χατζηθεοδωρου Γ. «Ειμαστε σκονη Αστερων. Η φυσικοχημικη ερμηνεια

Ζωης και Θανατου»

Δαυλος αρ 308, Δεκεμβριος 2007, σ. 21581-21587

Όλα τα άρθρα του  Επιστήμονος Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου,προστατεύονται αυστηρά από τον ΤΗΝ νομοθεσία πνευματικών δικαιωμάτων ολόκληρα και αποσπάσματα ή αναφορά σε αυτά!

http://arxaiaithomi.gr

Related posts: