«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Όταν τα χαράτσια δεν γίνονται για την ασφάλεια του λαού, αλλά για να τον λεηλατούν, πως λέγετε;;; Οι σαράφηδες, αγιογδύτες με σφραγίδα του προστάτη τους!

Δεν είμαι αντίθετος στην αυστηρότητα των νόμων, θα μπορούσα να πω και για αυστηρότερους σε μερικές περιπτώσεις, με την προϋπόθεση ότι η πολιτεία έχει κάνει το καθήκον της, σε ότι της ανάλογή;;;

Παιδεία και καθημερινή διδακτική ύλη σε αυτά τα θέματα, στην πρώτη και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Και εφαρμογή των νόμων από τον εργάτη ως τον πρωθυπουργό με την ίδια αντιμετώπιση.

Ξέρετε το ακούω είδη……..Είσαι λαϊκιστής ρε!!!!!!

Λακκούβες, ελλιπής ή εσφαλμένη σήμανση, πινακίδες κρυμμένες  βΛακκούβες, ελλιπής ή εσφαλμένη σήμανση, πινακίδες κρυμμένες  ζ

  1. ) Δρόμοι με κατεύθυνση το άγνωστο, πέτρες, λακκούβες, κριμένες πινακίδες, λωρίδες σήμανσης των δρόμων και πολλά πάμπολλα άλλα!

  2. Λακκούβες στους δρόμους ΑΛακκούβες στους δρόμους Γ
  3. ) Ο νόμος να είναι για όλους ίδιος, όχι προς το χρηματικό πρόστιμο, αλλά σε διακρίσεις των πολιτών, ο ένας υποχρεούται να βασανίζετε και έτσι πρέπει, να μάθει τα σήματα και μηχανολογία και οδήγηση και ο άλλος  Ο Ρομά να μην έχει πάει σχολείο, να μην ξέρει να διαβάσει να γράψει, να μη ξέρει τα κακά της μοίρας του και να παίρνει δίπλωμα;;;;;;;;

  4. ) Εμένα αν με σταματήσει ο τροχονόμος και έχω στην καρότσα μου κόσμο για τα χωράφια, καταστράφηκα, οι γύφτοι την ίδια ώρα που έχει σταματήσει εμένα είναι δίπλα μου με παιδάκια μικρά και μεγάλα, γεμάτη η καρότσα και δεν τρέχει τίποτα, αυτού κυκλοφορούν με μηχανές που βγάζουν σκέτο θάνατο, χωρίς φανάρια, κρέμονται οι λαμαρίνες, χωρίς ΚΤΕΟ και δεν τρέχει τίποτα και πολλά άλλα!!!

  5. 24
  6. Αυτοκίνητα με ιδικές πινακίδες, ιδικές μάρκες, με ιδικούς οδηγούς, έχουν ελευθέρας!

  7. Αν με πιάσουν να έχω στο αυτοκίνητο κανένα τελάρο με κηπουρικά, η οτιδήποτε άλλο και δεν έχω τιμολόγια, καλύτερα να αυτοκτονήσω, οι γύφτοι έχουν γαμήσι το εμπόριο και τους νόμιμους επαγγελματίες, σε λαϊκές αγορές, έξω από τα καταστήματα, σε χωριά, και παντού χωρίς καμία απόδειξη, ούτε ποιανού είναι, ούτε πως τα προμηθεύτηκαν, ούτε πως τα πουλάνε, έχουν κατακλέψει τα αγροκτήματα του κόσμου με αυτοκίνητα χωρίς αριθμούς, άδειες, κλεμμένα και δεν ανοίγει μύτη!!!!!

  8. Άρα η εγκάθετη βουλή εκτελεί συμβόλαια θανάτου προς τον ελληνικό λαό με εντολή των Ευρωπαϊκών θεσμών, δεν έχουν καμία διαφορά με τα τούρκικα χαράτσια!!!

  9. Σε αυτούς του νόμους λέμε να πάνε να γαμηθούνε!!!

Νέος ΚΟΚ για… πλούσιους και φτωχούς

Νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) για …πλούσιους και φτωχούς (!) και μετατροπή των ηλεκτρονικών εφαρμογών κλήσης ταξί (applications) σε μεταφορικές εταιρείες, προβλέπει το τελικό κείμενο του νομοσχεδίου με τον τίτλο «Ρυθμίσεις Θεμάτων Μεταφορών» που κατέθεσε χτες τη νύχτα στη Βουλή, ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, το νομοσχέδιο θα ξεκινήσει εντός των ημερών να συζητείται στις αρμόδιες επιτροπές της Bουλής.

Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τον κλάδο των ταξί, το νομοσχέδιο προσαρμόστηκε στην απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, με την οποία κρίθηκε ότι οι υπηρεσίες της Uber συνιστούν μεταφορικό έργο, ενώ επιχειρεί να ρυθμίσει συνολικά τη λειτουργία των εταιρειών διαδικτυακής μεσολάβησης για τη μίσθωση ταξί.

Με βάση τις προβλέψεις του νομοσχεδίου, οι εταιρείες διαμεσολάβησης (Beat, Mytaxi, Taxiplon, Uber κ.λ.π) καλούνται πλέον να αποκτήσουν ειδική άδεια και να ορίσουν νόμιμο εκπρόσωπό τους στην Ελλάδα. Σε ό,τι αφορά τη φοροδιαφυγή που έχει καταγγελθεί επανειλημμένα από τους εκπροσώπους των ιδιοκτητών ταξί, τα έσοδα των εταιρειών διαμεσολάβησης προβλέπεται να φορολογούνται με βάση την κείμενη νομοθεσία και να εκδίδονται διαφορετικά φορολογικά στοιχεία προς τους συνεργαζόμενους οδηγούς και διαφορετικά για τον επιβάτη.

Από το νομοσχέδιο απαλείφθηκε η πρόβλεψη για την επιβολή ελάχιστης χρέωσης στη μίσθωση τουριστικών οχημάτων. Υπενθυμίζεται, ότι οι εκπρόσωποι των ταξί ζητούσαν να μπει πλαφόν ύψους 90 ευρώ στις συγκεκριμένες χρεώσεις.

Για την αδειοδότησή τους, οι εταιρείες διαμεσολάβησης θα καλούνται να υποβάλλουν μία σειρά από δικαιολογητικά, όπως είναι η σύμβαση ορισμένου χρόνου με τουλάχιστον τρεις οδηγούς ταξί, επικυρωμένες άδειες κυκλοφορίας των οχημάτων με τα οποία συνεργάζονται, στοιχεία για τις σχέσεις εργασίας με τους οδηγούς κ.α.

Σε περίπτωση χρήσης οχήματος για το οποίο δεν έχει καταρτιστεί σύμβαση, προβλέπεται η αφαίρεση της άδειας οδήγησης για δύο έτη, ενώ στο ίδιο διάστημα θα απαγορεύεται στους παραβάτες να ιδρύσουν άλλο φορέα διαμεσολάβησης. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί πως λειτουργούν χωρίς άδεια, θα διακόπτεται η πρόσβαση στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα, επίσης για δύο χρόνια.

Οι προβλέψεις του νέου ΚΟΚ

Με το ίδιο νομοσχέδιο, θεσπίζεται νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), ο οποίος περιλαμβάνει χαμηλότερα πρόστιμα για τους φτωχούς και ακριβότερα για τους πλούσιους παραβάτες!

Συγκεκριμένα, ο νέος …ταξικός ΚΟΚ προβλέπει την επιβολή ενός προστίμου βάσης (ίδιο για όλους τους θνητούς), το οποίο θα είναι μειωμένο κατά 40% σε σχέση με τα ισχύοντα σήμερα. Όμως, το πρόστιμο θα αυξάνεται στη συνέχεια με βάση τα οικονομικά στοιχεία του παραβάτη, που θα αντλούνται μέσω του συστήματος Τaxis σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών!

Δηλαδή, από τη στιγμή που θα κόβεται η κλήση από τον τροχονόμο, θα αποστέλλεται στο υπουργείο Οικονομικών. Εκεί, το υπουργείο Οικονομικών θα ταυτοποιεί από το Taxis το πρόστιμο και θα το αποστέλλει στον παραβάτη μέσω της Εφορίας! Ετσι, ο παραβάτης, ανάλογα με το εισόδημά του, θα λαμβάνει και το ανάλογο πρόστιμο-πεσκέσι (το ύψος τους θα καθοριστεί με υπουργικές αποφάσεις)!

Δεν αλλάξουν τα πρόστιμα για τις σημαντικές παραβάσεις που στοιχίζουν ανθρώπινες ζωές, όπως είναι η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, η παραβίαση του STOP και της παραχώρησης προτεραιότητας, η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, η οδήγηση για εντυπωσιασμό ή η τέλεση αυτοσχέδιων αγώνων, η παραβίαση των σιδηροδρομικών διαβάσεων και η αναστροφή σε αυτοκινητόδρομο ή σήραγγα.

Για τις συγκεκριμένες παραβάσεις προβλέπεται πως εάν ο οδηγός μέσα σε πέντε χρόνια διαπράξει τρεις φορές κάποια από αυτές, θα του αφαιρείται για πάντα το δίπλωμα.

Παράλληλα, καταργείται η διάταξη με την οποία εάν το πρόστιμο πληρωθεί εντός 10 ημερών, μειώνεται στο μισό.

Με το νομοσχέδιο εισάγονται στο νέο ΚΟΚ και νέες κατηγορίες παραβάσεων, αλλά και ποινές χωρίς οικονομική επιβάρυνση.

Συγκεκριμένα, οι ποινές ομαδοποιούνται σε τρεις βασικές κατηγορίες, ανάλογα με την επικινδυνότητα των παραβάσεων: Χαμηλής επικινδυνότητας (Ε1), μεσαίας επικινδυνότητας (Ε2) και υψηλής επικινδυνότητας (Ε3).

Τα πρόστιμα για την πρώτη κατηγορία είναι μέχρι 100 ευρώ, για τη δεύτερη από 101 έως 300 ευρώ και για την τρίτη από 301 έως 600 ευρώ.

Περαιτέρω, οι παραβάσεις κατατάσσονται και στις κατηγορίες: α) Της πολύ υψηλής συχνότητας πρόκλησης ατυχημάτων και β) της αντικοινωνικής οδικής συμπεριφοράς.

Τέτοιες παραβάσεις είναι η χρήση κινητού κατά την οδήγηση, η έλλειψη κράνους και ζώνης ασφαλείας η στάθμευση σε ράμπες ή η παρεμπόδιση της διάβασης των ατόμων με αναπηρία και η χρήση της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης στους αυτοκινητοδρόμους.

Οι παραβάσεις του ΚΟΚ που θα τιμωρούνται μόνο με διοικητικές ποινές

Χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση: Αφαίρεση πινακίδων κυκλοφορίας και άδειας οδήγησης για 60 μέρες.
Οχήματα που παρεμποδίζουν ράμπες ή σταθμεύουν σε θέσεις ΑμΕΑ: Αφαίρεση πινακίδων κυκλοφορίας και άδειας οδήγησης για 60 μέρες.
Χρήση Λωρίδας Εκτάκτου Ανάγκης (ΛΕΑ): Αφαίρεση πινακίδων κυκλοφορίας και άδειας οδήγησης για 60 μέρες.
Οδηγοί βαρέων οχημάτων που κινούνται συνεχώς στην αριστερή λωρίδα: Αφαίρεση άδειας οδήγησης για 30 μέρες.
Οδηγοί που πετούν τσιγάρα και αντικείμενα από τα παράθυρα: Αφαίρεση πινακίδων κυκλοφορίας και άδειας οδήγησης για 60 μέρες.
Οδηγοί που δεν φορούν ζώνη ή κράνος: Αφαίρεση πινακίδων κυκλοφορίας και άδειας οδήγησης για 60 μέρες.
Έλλειψη παιδικού καθίσματος: Αφαίρεση πινακίδων κυκλοφορίας και άδειας οδήγησης για 60 μέρες.
Για όλες τις προαναφερόμενες παραβάσεις, σε περίπτωση υποτροπής εντός έξη μηνών, η άδεια οδήγησης θα αφαιρείται για 120 μέρες (60 μέρες για τους οδηγούς των φορτηγών που κινούνται στην αριστερή λωρίδα) και ο παραβάτης θα υποχρεώνεται να ξαναδώσει εξετάσεις για να αποκτήσει καινούργια.

Οι «γουρούνες»

Ο νέος ΚΟΚ απαγορεύει την κυκλοφορία στην άσφαλτο των τετράτροχων μοτοσυκλετών μηχανών (γουρούνες). Οι τετράτροχες μοτοσυκλέτες με κυβισμό μέχρι 125 κυβ. εκατοστών, δεν θα επιτρέπεται να κυκλοφορούν πλέον στην άσφαλτο, καθώς είναι η συχνή εμπλοκή τους σε τροχαία ατυχήματα.

Η απαγόρευση αυτή εξαιρεί τις «γουρούνες» με κυβισμό άνω των 125 κυβ. εκατοστών, οι οποίες θα επιτρέπεται μεν να κυκλοφορούν στην άσφαλτο, αλλά με νέες ενισχυμένες προδιαγραφές ασφαλείας. Επίσης, οι οδηγοί που θα τις οδηγούν, θα πρέπει να διαθέτουν ειδικό δίπλωμα κι όχι απλά δίπλωμα οδήγησης δικύκλου ή αυτοκινήτου (καθιέρωση νέας κατηγορίας).

Τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα Ι.Χ

Αλλαγές προβλέπονται και για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, για τα οποία θεσπίζονται μηχανισμοί ελέγχου, με στόχο την καταπολέμηση των παράνομων κυκλωμάτων. Μεταξύ άλλων, θεσπίζονται συγκεκριμένες βεβαιώσεις που πλέον θα παρέχονται με ηλεκτρονικό τρόπο. Τέτοιες βεβαιώσεις είναι η έγκριση τύπου με την οποία ταξινομήθηκε ένα αυτοκίνητο, η ημερομηνία ταξινόμησης, η βεβαίωση από επίσημους αντιπροσώπους σχετικά με το ποιες ανακλήσεις έχουν γίνει, βεβαίωση του ΚΤΕΟ της χώρας προέλευσης κ.α. Θα χρειάζεται ακόμη και υπεύθυνη δήλωση του αγοραστή, που θα δηλώνει ότι έχει λάβει υπόψη του όλα τα προαναφερθέντα στοιχεία.

Οι έλεγχοι στις Οδικές Μεταφορές

Στο υπουργείο Μεταφορών θα δημιουργηθεί Ψηφιακό Μητρώο Οδικών Μεταφορών, όπου θα καταγράφονται ψηφιακά ανά επιχείρηση, τα οχήματα, οι οδηγοί, οι σχέσεις εργασίας, κλπ. Σήμερα, για να γίνουν οι έλεγχοι αυτοί στις μεταφορικές εταιρείες, απαιτούνται μικτά κλιμάκια από τρεις υπηρεσίες, χωρίς να υπάρχει η απαιτούμενη αποτελεσματικότητα.

Οι πινακίδες κυκλοφορίας

Με το νομοσχέδιο προβλέπεται ότι κάθε πινακίδα κυκλοφορίας οχήματος που θα αφαιρείται, θα καταχωρείται μηχανογραφικά στο αρχείο, στο οποίο θα τηρούνται τα στοιχεία όλων των οχημάτων της οικείας οργανικής μονάδας του υπουργείου Μεταφορών. Για την επανάκτηση των πινακίδων κυκλοφορίας θα καταβάλλεται τέλος 30 ευρώ. Κι αυτό, καθώς για τα οχήματα που είναι σε ακινησία, μετά την πάροδο 2 ετών, η αρμόδια ΔΟΥ θα προβαίνει σε καταστροφή των πινακίδων κυκλοφορίας τους.

Σε ό,τι αφορά τα κρατικά οχήματα, η αρμόδια υπηρεσία που θα προβαίνει σε καταστροφή των πινακίδων κυκλοφορίας τους, με την πάροδο 2 ετών από τη λήξη του διοικητικού μέτρου της αφαίρεσης, θα είναι η Ελληνική Αστυνομία.

Οι αρμόδιες κατά περίπτωση υπηρεσίες, θα χορηγούν βεβαίωση καταστροφής των πινακίδων κυκλοφορίας, κατόπιν αίτησης εκ μέρους του ιδιοκτήτη – κατόχου του οχήματος.

ΠΛΑΤΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>