«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Η παγκοσμιοποίηση ετοιμάζει την φίμωση της ελεύθερης ενημέρωσις!

ΣΟΠΑ ΣΟΠΑ 1

Τον στραγγαλισμό της ελεύθερης ενημέρωσις την σχεδιάζουν τα ρεμαλια καιρό!

Ετοιμάζονται να κλείσουν χιλιάδες πατριωτικές και ανεξάρτητες ιστοσελίδες, με πρόσχημα την παραβίαση προσωπικών δεδομένων????? και αυτές που θα υπάρχουν θα ελέγχονται από το σύστημα και θα σου πλασάρουν αυτά που θέλουν!

Νόμοι υπάρχουν και μάλιστα περισσότερο και από αϊτούς που χρειάζεται μια δημοκρατία:

Μόνο τέτοια ενημέρωση θα έχεις!!!!!!

Το κατακόκκινο σπορ ηλεκτρικό αυτοκίνητο Tesla Roadster με τον «Αστράνθρωπο» στο τιμόνι του, που ταξιδεύει στο διάστημα από τις 7 Φεβρουαρίου με τον πύραυλο Falcon Heavy της Space X του Έλον Μασκ, υπάρχει πιθανότητα 6% να πέσει στη Γη και 2,5% να πέσει στην Αφροδίτη έπειτα από ένα εκατομμύριο χρόνια, σύμφωνα με εκτιμήσεις Τσέχων και Καναδών επιστημόνων.

Ουαχα χουχα!!!!!!!!!!!

ΠΛΑΤΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ

GDPR: 10 βήματα για να προετοιμάσεις την επιχείρησή σου

 Posted on February 12, 2018 by 

GDPR: 10 βήματα για να προετοιμάσεις την επιχείρησή σου

Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας σε συνδυασμό με την αυξημένη ανταλλαγή δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, δημιούργησαν την ανάγκη για τη θέσπιση ενός αυστηρότερου νομοθετικού πλαισίου σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο προχώρησε στη δημιουργία και ψήφιση του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR), ο οποίος τίθεται σε εφαρμογή στις 25 Μαΐου του 2018.

Ο νόμος εφαρμόζεται σε εταιρίες οι οποίες επεξεργάζονται και διαχειρίζονται προσωπικά δεδομένα Ευρωπαίων πολιτών, είτε η έδρα τους βρίσκεται εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης είτε εκτός.

Τρία βασικά σημεία της νομοθεσίας

    1. Δίνει στους πολίτες τον έλεγχο σχετικά με την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων.

    2. Απλοποιεί τις νομικές διαδικασίες για τα προσωπικά δεδομένα σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αφού πλέον θα λειτουργούν όλες οι εταιρίες στο πλαίσιο ενός κανονισμού.

    3. Επιβάλει σημαντικά πρόστιμα τα οποία, ανάλογα με το είδος της παραβίασης, μπορούν να φτάσουν τα €20.000.000 ή το 4% του συνολικού ετησίου κύκλου εργασιών μιας επιχείρησης.

Τι ορίζονται ως Προσωπικά Δεδομένα;

O GDPR δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στον καθαυτό ορισμό των προσωπικών δεδομένων σήμερα. Το επίσημο έγγραφο το οποίο μπορείς να βρεις εδώ, ορίζει τα προσωπικά δεδομένα ως οποιαδήποτε πληροφορία που συνδέεται με ένα φυσικό πρόσωπο έμμεσα ή άμεσα.
Για παράδειγμα:

  • Όνομα

  • Διεύθυνση email

  • Πληροφορίες Τοποθεσίας

  • Διεύθυνση IP

Τι ορίζονται ως Ευαίσθητα Προσωπικά Δεδομένα;

Τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα είναι κατηγορίες που χρήζουν ειδικής προστασίας, καθότι η επεξεργασία τους μπορεί να κρύβει κινδύνους για τα θεμελιώδη δικαιώματα και τις ελευθερίες του ατόμου.
Για παράδειγμα:

  • η φυλετική ή εθνοτική καταγωγή

  • τα πολιτικά φρονήματα

  • οι θρησκευτικές ή φιλοσοφικές πεποιθήσεις

  • η συμμετοχή σε συνδικαλιστική οργάνωση

  • η υγεία ή η σεξουαλική ζωή

11 βήματα για να προετοιμαστείς για το νέο κανονισμό

1. Ενημερώσου σχετικά με τον GDPR

Ο GDPR θα έχει αντίκτυπο στις εταιρίες που διατηρούν και επεξεργάζονται δεδομένα, οπότε αν η επιχείρησή σου κρατάει τα δεδομένα των πελατών, είναι καλό να ενημερωθείς σχετικά. Αρχικά θα χρειαστεί να αντιληφθείς πλήρως τους ορισμούς των προσωπικών δεδομένων που αναφέραμε παραπάνω, αλλά και τους περιορισμούς του Κανονισμού και έπειτα να εντοπίσεις τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν στην εταιρία σου, ώστε να αρχίσεις να προσαρμόζεσαι στις νέες διατάξεις.

2. Χαρτογράφησε τα δεδομένα που λαμβάνεις και επεξεργάζεσαι

Το να αντιληφθείς ποια δεδομένα ορίζονται ως προσωπικά και το να βρεις πού και πώς αποθηκεύεις αυτά τα στοιχεία είναι δυο διαφορετικά πράγματα. Οι περισσότερες εταιρίες δεν αντιλαμβάνονται τις μισές πληροφορίες που αποθηκεύουν – οι πληροφορίες αυτές χαρακτηρίζονται ως “dark” data.

Αρχικό σου μέλημα είναι η εύρεση καθώς και η χαρτογράφηση των προσωπικών δεδομένων, ώστε να γνωρίζεις ανά πάσα στιγμή πού βρίσκονται και πώς καταλήγουν εκεί.

Μπορείς να ξεκινήσεις την έρευνα από:

  • το site σου (για παράδειγμα, οι χρήστες του WordPress πρέπει να τσεκάρουν τα plugin τους όπως το Akismet και τις φόρμες επικοινωνίας)

  • τα ηλεκτρονικά αρχεία που διατηρείς, όπως βάσεις δεδομένων σε excel, πληροφορίες σε pdf, ακόμα και αρχεία που αποθηκεύονται στο cloud

  • και τέλος συνιστάται προσοχή στα:

    • email & email marketing software

    • social media

    • messaging apps, όπως το Facebook

    • managment software της εταιρίας

Αφού εντοπίσεις όλα τα δεδομένα που αποθηκεύεις, οργάνωσε ένα αρχείο με αυτά και διάγραψε ό,τι δεν χρειάζεται πλέον.

3. Επικοινωνία με τον πελάτη

Επικοινώνησε την πολιτική απορρήτου με απλή γλώσσα. Δώσε στους πελάτες σου όλες τις απαραίτητες πληροφορίες όταν ζητάς τα προσωπικά τους δεδομένα: τον σκοπό για τον οποίο τα επεξεργάζεσαι, για πόσο καιρό θα τα κρατήσεις και ποιος άλλος έχει τη δυνατότητα να τα επεξεργαστεί.

4. Δικαιώματα του πολίτη που είναι υποκείμενο επεξεργασίας δεδομένων

Τα προσωπικά δεδομένα θεωρούνται ένα πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο και για τον λόγο αυτό ο GDPR δίνει τον έλεγχο στους πολίτες για τη διαχείριση αυτών. Τα δικαιώματα των πολιτών σχετικά με τα δεδομένα τους περιλαμβάνουν:

  • την σωστή πληροφόρηση για την επεξεργασία τους

  • την ανεμπόδιστη πρόσβαση του ιδιοκτήτη σε αυτά

  • την άμεση διόρθωσή τους όταν παρατηρηθεί λάθος

  • την διαγραφή τους όταν δεν είναι πια απαραίτητα

  • την μεταφορά τους όταν το επιθυμεί ο ιδιοκτήτης

  • το δικαίωμα στην ένσταση όταν αυτά χρησιμοποιούνται αθέμιτα

  • τους περιορισμούς στην επεξεργασία τους

Η διαδικασία που επιτρέπει τις παραπάνω λειτουργίες θα πρέπει να είναι απλή και προσιτή στον πολίτη.

5. Πρόσεξε τις νομικές σου υποχρεώσεις

Όπως είδαμε παραπάνω, ένας πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει διαγραφή των προσωπικών του δεδομένων. Ταυτόχρονα, εσύ σαν επαγγελματίας ίσως χρειάζεται να διατηρείς κάποια από αυτά. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιας περίπτωσης είναι η διατήρηση ενός αρχείου πληρωμών για φορολογικούς λόγους, για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Από τη στιγμή που έχεις νομική υποχρέωση απέναντι σε φορολογικούς φορείς, μπορείς να διαγράψεις όλα τα στοιχεία του πελάτη εκτός από αυτά που χρειάζεσαι για το φορολογικό σου αρχείο και τα οποία δεν μπορείς να επεξεργαστείς για άλλους σκοπούς.

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι που σε υποχρεώνουν νομικά να διατηρείς αρχείο με προσωπικά δεδομένα, οπότε φρόντισε να ενημερωθείς γι’ αυτούς και στη συνέχεια να ενημερώσεις και τους πελάτες σου σχετικά.

6. Διαρροή δεδομένων

Σε περίπτωση παραβίασης των συστημάτων σου και διαρροής προσωπικών δεδομένων οφείλεις να γνωστοποιήσεις το γεγονός εντός 72 ωρών τις αρμόδιες Αρχές αλλά και στα ενδιαφερόμενα άτομα, εφόσον η παραβίαση αυτή μπορεί να αποτελέσει ρίσκο για τα δικαιώματα και τις ελευθερίες τους.

7. Προστάτευσε τα ευαίσθητα δεδομένα

Χρησιμοποίησε πρόσθετα μέτρα προστασίας για πληροφορίες που αφορούν την υγεία, τη φυλή, τον σεξουαλικό προσανατολισμό, τη θρησκεία και τις πολιτικές πεποιθήσεις. Σε αυτές τις περιπτώσεις θα χρειαστεί να πάρεις ειδική συγκατάθεση για την επεξεργασία των δεδομένων. Ενημέρωσε το κοινό σου σχετικά και διαβεβαίωσέ τους για την ασφάλεια των προσωπικών τους δεδομένων.

8. Όρισε έναν Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων

Σε μερικές περιπτώσεις είναι αναγκαίος ο καθορισμός ενός Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων (Data Protection Officer), κυρίως για τις δημόσιες αρχές, τους οργανισμούς που παρακολουθούν συστηματικά δεδομένα σε μεγάλη κλίμακα και τους οργανισμούς που παρακολουθούν ευαίσθητα δεδομένα σε μεγάλη κλίμακα ή επεξεργάζονται ποινικά μητρώα.

9. Διαβίβαση δεδομένων εκτός της Ε.Ε.

Η μεταφορά δεδομένων σε χώρες εκτός Ε.Ε. πρέπει να γίνεται υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Πριν διαβιβάσεις τα δεδομένα κάποιου πελάτη σου σε χώρα εκτός της Ε.Ε., σύναψε μαζί του μια συμφωνία, ώστε να καλυφθείς νομικά.

10. Διαμοιρασμός δεδομένων σε συνεργάτες

Οι συνεργάτες που εκτελούν εκ μέρους σου ενέργειες σχετιζόμενες με προσωπικά δεδομένα πελατών (όπως π.χ. ηλεκτρονικές πληρωμές) πρέπει να συμβαδίζουν με τους κανόνες του GDPR. Επανεξέτασε τις συνεργασίες σου, ελέγχοντας τις προθέσεις τους γύρω από τον κανονισμό και αν δεν έχουν ξεκινήσει να λαμβάνουν μέτρα για διαδικασίες συμμόρφωσης, ψάξε για άλλες εναλλακτικές.

Καταλήγοντας…

Η προετοιμασία για τον GDPR είναι σημαντική και αποτελεί ένα μεγάλο βήμα προς τη νομική εξασφάλιση της εταιρίας σου. Παράλληλα, είναι μια διαδικασία που θα απαιτήσει τη συνεχή παρακολούθηση και προστασία των δεδομένων από τη στιγμή που ο νόμος θα τεθεί σε εφαρμογή.

Ελπίζω να σε βοηθήσαμε να κάνεις μια αρχή με τα παραπάνω βήματα! Αν υπάρχουν τεχνικές ή διαδικασίες που ακολούθησες και σε βοήθησαν να συμμορφωθεί η εταιρία σου με τον GDPR, θα θέλαμε να μάθουμε για αυτές, οπότε πες τις μας ένα σχόλιο!

Βάσω Χρυσικού

Μέσα από συνεχή ενημέρωση και παρακολούθηση των νέων δεδομένων στον τεχνολογικό κλάδο, σκοπός μου είναι να σου προσφέρω απαντήσεις σε οποιαδήποτε απορία αφορά την ιστοσελίδα σου.

https://top.host/el/blog/gdpr-προετοιμασία-επιχείρησης/?omhide=true&utm_source=Top.Host+Blog&utm_campaign=11a31ff609-RSS_EMAIL_CAMPAIGN&utm_medium=email&utm_term=0_e5c539974e-11a31ff609-129924405

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>