Η ΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

ΕΛΛΗΝΕΣ Η ΑΡΧΉ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ!!!

Η Γενετική Ιστορία των Κατοίκων της Ελλάδας: Το DNA των Ελλήνων

ΚΑΙΡΟΣ

O καιρός σήμερα

το χρήμα ως χρέος 1) με υπότιτλους

το χρήμα ως χρέος 2) με υπότιτλους

το χρήμα ως χρέος 3) με υπότιτλους

ΟΙ ΝΕΟΚΟΜΙΤΑΤΖΗΔΕΣ ΤΗΣ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΥΓΜΑΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΡΗΣΙΜΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΔΕΞΙΑΣ, ΞΕΠΟΥΛΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ ΤΗΣ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ!

PD Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou Bleibergweg 114 D-40885 Ratingen Tel.+Fax: 0049 2102      32513 E-Mail: chaziteo@t-online.de

        28.01.2018

ΟΙ ΝΕΟΚΟΜΙΤΑΤΖΗΔΕΣ ΤΗΣ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΥΓΜΑΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΡΗΣΙΜΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΔΕΞΙΑΣ, ΞΕΠΟΥΛΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ ΤΗΣ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ!

 το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΚΤΡΟΦΕΙΟ ΝΓ. Θ. Χατζηθεοδωρου

Κομιτατο σημαινει Επιτροπη και Κομιτατζης ο ανθρωπος της Επιτροπης.

Με την νομιμοποιηση του ΚΚΕ το 1974 (ιδρυθηκε στις 17.11.1918 στον Πειρεα απο 14 ατομα εκ των οποιων ησαν, οι Εβραιοι Θες/νικης Αβρααμ Μπεναρογια και Αλμπερτο Αρδιτι, οι Εβραιοι Αθηνων Φρανς Πετρουσκα και Κουν Βεντουρα, ο Εβραιος της Καβαλας Αντζελ Πεκνα και ο Εβραιος της Κερκυρας Φρανς Τζουλατι). αρχιζει η προπαγανδα του προδοτικου αυτου κομματος για παραποιηση της δρασης του ΕΑΜ-ΕΛΛΑΣ-ΝΟΦ (Νατιοναλεν Οσλομποτιτελεν)-ΣΝΟΦ (Σλαβομακεντοσκι Νατιοναλεν Οσλομποτιτελεν) και την δημιουργια εκ του μη εχοντος, με εκατονταδες βιβλια και σεμιναρια, με εκατονταδες διαλεξεις και χιλιαδες συζητησεις, τηλεοπτικα εργα και κινηματογραφικα φιλμ, ραδιοφωνικες εκπωμπες και πολλα αλλα, μιας ψευδεπιγραφης εθνικης αντιστασης.

Στην πραγματικοτητα ποτε το ΕΑΜ-ΕΛΛΑΣ-ΝΟΦ-ΣΝΟΦ και το ιδιο το ΚΚΕ ελαχιστα ασχοληθηκαν με τον πολεμο κατα των Ιταλων, Γερμανων και Βουλγαρων, αλλα μονο με την εξοντωση των Ελληνων πολιτικων τους αντιπαλων και για την εξουσια, ως υπεργολαβοι των Βουλγαρων και Γιουγκοσλαβων.

Η παραποιηση αυτη αποσιωπα την ιδρυση το 1893 στην Ρεσνα απο τους Εβραιοβουλγαρους εθνικιστες και δασκαλους Γκοτεφ και Γκοτσε Ντελτσεφ της ετσι ονομασθεισης «Μυστικης Μακεδονικης Επαναστατικης Οργανωσης» η οποια μετονομαζεται το 1896 για να  περιλαμβανει και την Θρακη σε «Εσωτερικη Μακεδονο-Ανδριανοπολιτικη Επαναστατικη Οργανωση» γνωστη ως ΕΜΕΟ.

Το συντονιστικο ογανο της ΕΜΕΟ υπηρξε το Τσεντραλεν Κομιτετ, δηλαδη η Κεντρικη Επιτροπη.

Η εξεγερση του Ιλιντεν (ημερα του Προφητη Ηλια) το καλοκαιρι του 1903, με ενεργο συμμετοχη των Εβραιων, υπο την ηγεσια των αδερφων Καμχη, σηματοδοτει επισημα με την ενοπλη δραση των Βουλγαρων Κομιτατζηδων στην Ελληνικη Μακεδονια, τη απαρχη της οποιας βρισκονταν στο ετος 1878  Απο τα χρονια ηδη της Τουρκοκρατιας, ο εβρα’ι’κης καταγωγης Τσαλ Μπεης, ειχε επιδοθει στην σφαγη του Μακεδονικου Ελληνισμου.

Ακομη και η ιδρθση του Μακεδονικου Κομιτατου των Βουλγαρων κατα τα ετη 1878-  1908 μ.Χ. ηταν εβρα’ι’κη εμπνευση, που υλοποιηθηκε απο τους Βουλγαρους κρυπτοεβραιους Γκοτεφ (Γιοζεφ) και Γκοτσε (Γιαγκοφ) Ντελιτσεφ.

Με το αριστοτεχνικο συνθημα «η Μακεδονια στους Μακεδονες» η ΕΜΕΟ αρχισε να προωθη τις μεταρρυθμισεις που ειχαν επιβληθει στην Τουρκια με το αρθρο 23 της Συνθηκης του Βερολινου, για τα τοτε βιλαετια της Μακεδονιας.με στρατηγικο στοχο την Μεγαλη Βουλγαρια.

Μια «αυτονομη Μακεδονια» θα αποτελουσε το ενδιαμεσο σταδιο για την ευκολη μετα ενσωματωση της στην Βουλγαρια.

Το πειραμα αυτο ειχε αλλωστε επαναλειφθει με επιτυχια στην «Ανατολικη Ρωμυλια», η οποια λιγο μετα την αυτονομηση ενσωματωθηκε πραξικοπηματικα στην Βουλγαρια.

Οπως και σημερα με την ονομασια της FYROM ετσι και τοτε το «αττικο δημιουργημα», δηλαδη το «κρατιδιο της Ρωμιοσυνης» παρεμενει εδω και 115 χρονια αποστραβωμενο.

Οταν τον Νοεμβριο του 1918 σιγουσαν τα πολεβολα του 1ου Παγκοσμιου Πολεμου και επικρατουσε η Οκτωβριανη Επανασταση των Μπολσεβικων, η Μακεδονια ανοιγε για τον Κομμουνισμο ‘η Σοσιαλισμο τον δρομο για τις ζεστες θαλασσες και γι’ αυτο επρεπε να γινη αυτη με καθε τροπο Σοβιετικη.

Ηδη απο τις αρχες του 1943 το παντοτε προδωτικο ΚΚΕ λειτουργουσε για τα συμφεροντα του Εβραιοκρατη Τιτο της Γιουγκοσλαβιας, αιματοκυλωντας την Ελλαδα μεταξυ 1946-1949.

Μεχρι τις ημερες μας το προδοτικο αυτο κομμα, με την παραφυαδα του που φερει το ονομα ΣΥΡΙΖΑ, συνεργαζεται αρμονικα με το αλλο εβρα’ι’κο δημιουργημα που κυριαρχει εδω και 1.700 χρονια πανω στους βυζαντινορδοδοξους ζητιανους Ρωμιους του πλανητη μας.

Ποσο φαιδροι θα πρεπει να ειναι οι βυζαντινορδοδοξοι ζητιανοι Ρωμιοι του κρατιδιου της Ρωνιοσυνης για να αντιπροσωπευονται στην Βουλη τους, απο το 2015, απο κατι ξεπουλημενα νεοφιλελευθερα εβραιοαριστερα και εβραιοδεξια γομαρια; Θα πρεπει να πασχουν βαρυτατα απο σπογγειωμορφη εγκεφαλοπαθεια!

Απο το 2015 εως σημερα ο ΣΥΡΙΖΑ με τους ηλιθιους της ΑΝΕΛ καταναλωσε τοσο παραλογισμο, παρηγαγε τοσους ωκεανους ψευδων ωστε ολοι οι βυζαντιορθοδοξοι ζητιανοι Ρωμιοι να στεκουνται αμηχανα χασκοντες απεναντι στο θεαμα μιας ψευτοκυβερνησης που τα υποσχεθηκε ολα και τα αρνηθηκε ολα!

Το κυριο Προβλημα!

Οι συγχρονοι και χριστιανικα διαβρωμενοι βυζαντιορθοδοξοι ζητιανοι Ρωμιοι του πλανητη μας, που κατοικουν σημερα στην χωρα που ψευδωνυμα ονομαζεται απο τους ιδιους «Ελλας» και απο τους ξενους «Griechenland» ‘η παρομοια. και εχουν παρα φυση τροπο σκεπτεσθαι και φερους επισης ψευδωνυμα τον ενδοξο τιτλο του «Ελληνα», αποτελουν στην πραγματικοτητα την εσχατη καταπτωση και τον ακροτατο αυτο-εξευτελισμο αυτου.

Οι γνησιοι Ελληνες δεν εγιναν ποτε ως οι σημερινοι βυζαντινορθοδοξοι Ρωμιοι, «Βελαζον Ποιμνιο», δηλαδη ισκιοι στην συννεφια, «Ρωμιοεβραιοι» και ποτε δεν επεβαλαν σε αλλους τα πιστευω τους.

Σημερα στον καταλογο των εθνων η  Ελλαδα ειναι μια σβησμενη χωρα με μια γλωσσα που δεν μιλιεται και μια γραφη που δεν γραφεται και με εναν λαο χωρις ταυτοτητα.

Τι σχεση μπορει να εχουν συνεπως οι αρχαιοι Ελληνες με τους σημερινους βυζαντινορδοδοξους ζητιανους Ρωμιους πασης κομματικης αποχρωσης και ιδιαιτερα σημερα με τους Νεοκομιτατζηδες της Αριστερας και των ηλιθιων Ρωμιων της δεξιας; Με τους αρχαιους Ελληνες εχουν σχεση μονο αυτοι που τους ανακαλυψαν,τους αναστυλωσαν και τους εξηγησαν. Κατα τον «Πανηγυρικο» του Ισοκρατη,  παρ. 50

«Το των Ελληνων ονομα πεποιηκε μηκετι του γενους, αλλα της διανοιας δοκειν ειναι, και μαλλον Ελληνας καλεισθαι τους της παιδευσεως της ημετερας ‘η τους της κοινης φυσεως μετεχοντας».

Λυση του Προβληματος!

Λυτρωση δια της Θεμιδος, Δικης, Νομου, Νεμεσεως και Καθαρσεως.

Η λεξη «Λυτρωση» σημαινει την εξαγορα της ελευθεριας ενος αιχμαλωτου, ενος δεσμιου αντι λυτρων ‘η την κοσμογονικη και αιματερα απελευθερωση ενος λαου απο την σκλαβια.

Η «Θεμις» χρονολογικα εμφανιζεται για πρωτη φορα στο κειμενο της «Θεογονιας» του Ησιοδου (στιχος 16) οπου συνδεεται με την «Αιδω». Εαν αυτη εξετασθει σαν «εντροπια», δηλαδη σαν «αταξια», διδει το μεγεθος της σημασιας των θεσμων βασει των οποιων λειτουργουσαν οι πολεις των αρχαιων

Ελληνων. Στην Κοσμογονια, η Θεμιδα συγκρατει τα πλανητικα συστηματα απο την «εντροπια».

Ολα τα συστηματα της Φυσικης στο Συμπαν τεινουν προς μια κατασταση ισορροπιας, που ανταποκρινονται σε μια κατασταση μεγιστης εντροπιας. Για αυτην ο Ηρακλειτος ελεγεν: «Ηλιος γαρ ουχ υπερβησεται  μετρα, ει δε μη, Ερινυες μιν Δικης επικουροι εξευρησουσιν» Η Δικη στον Ομηρο (Οδυσσεια Λ. 218) συνυπαρχει με την μοιρα του ανθρωπου, «αυτη δικη εστι βροτων». Στην Ωδυσσεια Ω 265 η Δικη εκφραζει τις συνηθειες που δεν αλλαζουν και επιβαλλουν και στους αλλους την αναγνωριση τους και τις καθιστουν κανονες συμπεριφορας, ταξεως, αρμονιας, δια της οποιας επιτυγχανεται η ευρυθμη κοινωνικη συμβιωση. Ο Ησιοδος στην Θεογονια (στιχοι 225-229) λεγει οτι αυτοι που «δικας διδουσι θειας», εκδιδουν αποφασεις αμεσως στηριζοντας την κριση τους στο κοινο συμφερον διοτι θελουν η πολη τους να ανθοφορη και οι πολιτες να ευτυχουν. Πολλες φορες μια ολοκληρη πολη τιμωρηθηκε εξαιτιας ενος κακου ανδρος που μηχανευθηκε εργα βλαβερα και ανοσια. Η τιμωρια μιας ολοκληρης πολεως ‘η η συλλογικη ευθυνη πηγαζει απο την ιδια «Δικη», δηλαδη απο την δευτερη κορη της «Θεμιδας» Η συνεχης αναπτυξη του κοινωνικου γιγνεσθαι στην Ελληνικη Αρχαιοτητα ωδηγουσε δια της Ευνομιης (νεμω = διανεμω κατα τροπον που φερει το «ευ» σ’ ολους) στην

συνειδητοποιηση της σημασιας του «κοινου συμφεροντος», της «Δικης», η

οποια διασφαλιζονταν δια της διωξεως των κατευθυνσεων εκεινων οι οποιες «κτυπουν» και διαχωριζουν, προκαλωντας στις ψυχες των ανθρωπων την

συγχυση. Χωρις τις «Ερινυες» οι πολλοι ανθρωποι δεν συνειδητοποιουν την σημασια του κοινου συμφεροντος. Αυτες υπηρξαν διωκτριες των κακων πραξεων, ως της επιορκιας, της ανθρωποκτονιας, της αγνωμονης διαγωγης προς τους γονεις, της κακομεταχειρησεως των ικετων, της ελλειψεως σεβασμου προς τους γεροντες, οπως και καθε αλλης αλαζονικης και αυθαδης διαγωγης.

Ο «Νομος» ειναι μεν αναγκαιο να ειναι επιτακτικος ‘η απαγορευτικος, αλλα δεν μπορει να ειναι παντου και παντοτε παρων. Επειτα η ισχυς και η εφαρμογη του εξαρτωνται απο τα προς τουτου τεταγμενα οργανα, που δεν ειναι παρα ανθρωπινες υπαρξεις, με τις ιδιαιτεροτητες τους, τις αδυναμιες αλλα και τις εξαρτησεις τους ‘η και τις ικανοτητες τους. Γι’ αυτο η αρχαιοελληνικη Σκεψη

απευθυνθηκε και στον εσωτερικο κοσμο του Ελληνα. Αφου «εγκατεστησε», κατα θεια παραχωρηση, την «Αιδω και την Δικη» στην συνειδηση του, τον κατεστησε «δικαιοφορον» ον, δηλαδη υπαρξη που φερει το δικαιο μαζι της.

Για τους πολιτικους ομως, που προδιδουν την πατριδα τους και τον λαον αυτης, οπως γινεται σημερα στο κρατιδιο της Ρωμιοσυνης, γινεται απολυτως αναγκαια η εφαρμογη των αρχαιοελληνικων νομων, που αναφερονται στο εργο του Λυκουργου «κατα Λεωκρατους», για παραδειγματικη τιμωρια των λυμεωνων του Ελληνισμου και της Ελληνικοτητας.

Οι εν ζωη βρισκομενη προδοτες πρεπει να αντιμετωπισουν τις ομοβροντιες των εκτελεστικων  αποσπασματων στο Γουδι, οι δε ηδη αποβιωσαντες, θα ξαναχωθουν, θα αλεθουν τα κοκκαλα τους και θα πεταχθουν οι σκονες τους εκτος της ελληνικης επικρατειας.

Η «Νεμεσις» (= απονομη του οφειλομενου, εκ του νεμω) στην αρχαιοελληνικη αξιολογια αποτελει την τιμωρω της ανθρωπινης οιησης, της αλαζονειας και των μεγαλων εγκληματων (Πινδαρου Πυθιονικοι, 10.69, Αισχυλου Αποσπασματα 224, Σοφοκλεους Ηλεκτρα 792 κ.α.). Στον Ηισιοδο αναφερεται η Νεμεσις ως κορη της Νυκτος (Θεογονια, 223) και ειναι ασυμβηβαστη με την Αιδω (εργα και Ημεραι, 200). Η Αιδως (=εντροπη, συστολη), θεοτητα η οποια συσχετιζεται με τις τρεις Ωρεσμ θυγατερες της Θεμιδος και του Διος, Ευνομια, Δικη και Ειρηνη (Θεογονια, 902).

Η «Καθαρσις» ως αποκατασταση του αληθινου στην αρχαιοελληνικη αντιληψη περι Δικαιων και Ενθεων οπως παρισταται αυτη στην αρχαια αρχαιοελληνικη τραγωδια «Προμηθευς Δεσμωτης», ειναι τελειως ασχετη προς την αντιστοιχη αντιληψη των τριων εβραιογενων θρησκειων. Η Καθαρσις στην αρχαιοελληνικη τραγωδια περαινεται με τον ελεον (εξιδανικευμενο συναισθημα) και τον φοβον. Αυτη ειναι συνεπως ο τελικος σκοπος που λυτρωνει τοσο τον μοιραιο ανθρωπο

του δραματος οσο και τον θεατη. Ο μεταφυσικος φοβος των τριων εβραιογενων

θρησκειων, που συνδεεται αμεσα με την εννοια της σωτηριας, απουσιαζει ολοκληρωτικα απο την αρχαιοελληνικη συλλογιστικη.

Για την σημερινη τους σκλαβια και την αποδεσμευση τους απ’ αυτην τι θα μπορουσαν να δωσουν οι βυζαντινορθοδοξοι ζητιανοι Ρωμιοι, σαν λυτρα;

Τις αδυναμιες τους, τα παθη τους, τα ελαττωματα τους, τις κακιες τους, τις προληψεις τους, την θρησκευτικη δεισιδαιμονια τους, δηλαδη ολα αυτα απο τα οποια μονο ωφελεια θα ειχαν και οχι ζημια;

Εαν συνεπως αυτα ειναι η λυτρωση, για να την απολαυσουν και να την ζησουν οι βυζαντινορθοδοξοι ζητιανοι Ρωμιοι, δεν εχουν παρα να σπασουν και να μεταξουν μακρυα αυτα τα δεσμα, που εχουν δημιουργησει με τις συνθηκες του βιου τους ως Τουρκο- και Εβραιορωμιοι, που εχουν διαμορφωσει και ακομη τις ποταποτητες της ζωης τους, τα αντικοινωνικα τους παθη, τις ανθρωπινες αδυναμιες και την προσηλωση τους κατα αποκλιστικοτητα στα υλικα. Οταν οι βυζαντιορθοδοξοι ζητιανοι Ρωμιοι απαλλαγουν απο αυτα τα δεσμα, τοτε η εδω και 1.700 χρονια θαμενει ελληνικη τους ψυχη θα βγει απο τον ταφο της και θα πεταξει ελευθερα προς την ορθην κατευθυνση της ευδαιμονιας και της ευτυχιας, διοτι με αυτα την προοριζει η φυση και προς αυτα την ωθει με τους νομους της ζωης.

Η λυτρωση αυτη ειναι η απελευθερωση της ψυχης απο ολα τα δεσμα της Ρωμιοσυνης και της υλης, απο την συνδεση  με την Γη και απο τον νομο του θανατου.

Η Λυτρωση αυτη μπορει να συγκριθη με την αθανασια.

 

Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

Related posts: