«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Δύσκολον τον εαυτόν γνώναι, εύκολον τω άλλω υποτίθεσθαι.

Θαλής ο Μιλήσιος, 643-548 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος
Το να γνωρίζεις τον εαυτό σου είναι δύσκολο, αλλά εύκολο να συμβουλεύεις τους άλλους.

• καλοκαγαθίαν όρκου πιστοτέραν έχε.
• μη ψεύδου.
• τα σπουδαία μελέτα.
• φίλους μη ταχύ κτω· ους δ᾿ αν κτήσῃ μη αποδοκίμαζε.
• άρχε πρώτον μαθών άρχεσθαι.
• συμβούλευε μη τα ήδιστα, αλλά τα άριστα.
• νουν ηγεμόνα ποιού.
• μη κακοίς ομίλει.
• θεοὺς τίμα,
• γονέας αιδού.
Σόλων, 630-560 π.χ., Αρχαίος Αθηναίος νομοθέτης & φιλόσοφος

ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΑΣυμβουλές…

– Να κοιμάσαι νωρίς. Η μέρα ξεκινάει από το βράδυ.
– Πριν πας για ύπνο, να έχεις οργανώσει την επόμενη μέρα. Με χαρτί και μολύβι. Μην την αφήνεις στην τύχη. Οι μέρες γίνονται μήνες και οι μήνες γίνονται χρόνια. Μια φορά ζεις. Τίμα την.

– Να έχεις τετράδιο με στόχους. Να το τηρείς ευλαβικά. Να τους σκαλίζεις και να τους ξαναγράφεις. Αυτοί είναι ο μπούσουλας της ζωής σου.
– Γενικά να γράφεις. Σου κάνει καλό. Αλαφραίνει την ψυχή σου.
– Να ξυπνάς νωρίς. Πολύ νωρίς. Εάν το μυαλό σου θέλει να χουζουρέψει να μην το ακούς. Να μάθεις να μη διαπραγματεύεσαι με το μυαλό σου. Να περνάει το δικό σου.
– Να κοιτάς τον εαυτό σου στον καθρέφτη και να του χαμογελάς. Και να του μιλάς όμορφα. Φίλος σου είναι. Ο καλύτερος που έχεις.
– Να κατεβαίνεις για περπάτημα ή για τρέξιμο όπου κι αν μένεις. Τουλάχιστον για 20 λεπτά. Ζεσταίνει τις μηχανές σου.
– Να ακούς κάτι την ώρα που περπατάς. Εμπνευσμένες ομιλίες. Εμπνευσμένους ανθρώπους. Μ’ ένα σμπάρο 2 τρυγόνια.
– Να χαμογελάς σε αυτούς που συναντάς. Να τους λες καλημέρα. Κι ας μη σου λένε. Κάποιο λόγο θα’χουν.
– Να κοιτάς την ομορφιά τριγύρω σου. Παντού υπάρχει.
– Να φτιάχνεις ένα όμορφο πρωινό. Όχι μόνο για σένα.
– Να μπαίνεις στο ντους και να το απολαμβάνεις. Να αφήνεις τις σκέψεις έξω.
– Να ντύνεσαι όμορφα.
– Να φροντίζεις τον εαυτό σου σαν να ήταν ο σημαντικότερος άνθρωπος στον κόσμο. Είσαι. Απλά δε στο’παν.
– Να βρίσκεις 15 λεπτά για να διαβάζεις. Κάθε μέρα.
– Περιόρισε τα social. Μην ανοίξεις τηλεόραση. Είναι ψέμα ότι δεν υπάρχει χρόνος. Εσύ θα τον βρεις. Κανείς δεν στον χαρίζει. Όπως και τη ζωή.
– Να πηγαίνεις στη δουλειά σου με κέφι. Ακόμα κι αν δεν τη γουστάρεις. Αν χρειαστεί να βρεις άλλη. Όσο είσαι εκεί όμως, να την τιμάς. Έτσι τιμάς τον εαυτό σου.
– Να παραδίδεις Χ10 τον μισθό σου. Ακόμα κι αν είναι μικρός. Για σένα το κάνεις.
– Να δουλεύεις ομαδικά. Και να ζεις συλλογικά. Δεν γίνεται αλλιώς.
– Να τρως δεκατιανό. Να σε προσέχεις σαν τα μάτια σου. Μια μπανάνα, ή ένα μήλο. Μην παραμυθιάζεσαι. Εύκολο είναι.
– Να κάνεις παρέα με τους καλύτερους. Αυτούς που έχουν κάτι παραπάνω από σένα. Αυτό που θέλεις. Μην τους φοβάσαι. Μην τους ζηλεύεις. Αυτοί θα σε πάνε παραπάνω. Γίνεσαι αυτός που κάνεις παρέα. Βάλε τον πήχη ψηλά.
– Να χαίρεσαι με τη χαρά του άλλου.
– Να πίνεις μπόλικο νερό.
– Και να αναπνέεις βαθιά. Να φουσκώνει η κοιλιά σου όταν το κάνεις. Κι ας μην είναι της μόδας.
– Να βλέπεις λιγότερο τηλεόραση. Μια ώρα να κόψεις τη μέρα έχεις γλιτώσει 360 ώρες, δηλαδή 9 εργάσιμες εβδομάδες. Όταν οι άλλοι θα έχουν 12 μήνες εσύ θα έχεις 14.
– Να μην πιστεύεις στην τύχη. Εσύ τη φτιάχνεις. Χώνεψέ το και θα αλλάξει όλη σου η ζωή.
– Να τη ζεις τη ζωή. Όταν γελάς να γελάς. Όταν κλαις να κλαις, όταν πονάς να πονάς. Δεν είσαι από πορσελάνη. Δεν θα σπάσεις. Οι πορσελάνες είναι για τη βιτρίνα.
– Να περνάς χρόνο με τον εαυτό σου. Μην το φοβάσαι. Δεν είναι μοναξιά. Είναι κακό να μην μπορείς να κάτσεις μόνος σου μαζί του και να πρέπει να’χει κάτι πάντα ανοιχτό. Σαν να’χεις μουσαφίρη και να τον παρατάς μόνο. Όλες οι λύσεις είναι μέσα σου. Στο μυαλό σου και στην καρδιά σου. Χαμήλωσε το θόρυβο. Κλείσε τη φασαρία και θα σου φανερωθούν. Ο Θεός είναι μέσα σου, λένε. Αυτό εννοούν.
– Να χρησιμοποιείς και το μυαλό σου και την καρδιά σου. Εσύ θα βρεις πότε το ένα και πότε το άλλο. Σαν τον καλό μάγειρα που ξέρει πότε να βάλει αλάτι και πότε πιπέρι.
– Να σε βγάζεις βόλτα. Να σε πηγαίνεις σινεμά. Κι όπου αλλού γουστάρεις. Να νιώσεις ότι σε αγαπάς και σε τιμάς. Δεν το ξέρεις. Η ζωή σου είναι η σχέση σου με τον εαυτό σου.
– Μη σκοτίζεσαι για τις γνώμες των άλλων. Να τις ακούς. Αλλά πρώτα να ακούς τη δική σου.
– Να κλείνεις τα μάτια και να ονειρεύεσαι.
– Να κάνεις πάντα μια καλή πράξη. Να βοηθάς τους τριγύρω σου. Ειδικά αυτούς που δεν ξέρεις. Η οικογένειά σου δεν σταματάει στα παιδιά σου. Όλοι είναι οικογένειά σου. Έτσι μόνο θα ευτυχήσεις. Δεν γίνεται αλλιώς.
– Να κρατάς ημερολόγιο με τις ομορφιές της ζωής. Κάθε μέρα έχει τουλάχιστον 100. Να τις γράφεις όλες. Άμα δεν τις γράφεις φεύγουν. Θαύματα τα λέει ο Δάσκαλός μου. Το ότι περπατάς είναι ένα από αυτά. Γράψτο. Μην το προσπερνάς.
– Μην κουτσομπολεύεις. Κοίτα τη δουλειά σου. Μόνο τον εαυτό σου ορίζεις.
– Να την ψάχνεις. Να ρωτάς. Να διαβάζεις. Να μην πιστεύεις όλα όσα νομίζεις.
– Να εξελίσσεσαι κάθε μέρα. Μέχρι την τελευταία σου.
– Να αγαπάς το διπλανό σου. Πρώτα όμως να αγαπάς τον εαυτό σου. Δεν έχεις άλλον. Μη γελιέσαι. Μόνος έρχεσαι και μόνος φεύγεις από τον κόσμο αυτό. Χωρίς τα παιδιά σου. Χωρίς το αμάξι σου. Χωρίς τα λεφτά σου.
– Μόνο η αγάπη χωράει στις αποσκευές σου. Αυτή που πήρες και αυτή που έδωσες.
– Μόνο αγάπη υπάρχει.
– Γι’ αυτό είσαι εδώ.

Στην κρίση εκάστου

Θέμα: Ιστορικοί ανιστόριτοι ή ….

….. εθνομηδενιστές και αρνησιπάτριδες; Στρατευμένοι σε μια στρεβλή ιδεολογία ή μίσθαρνα όργανα ανθελληνικών κέντρων;
Ευπρόσδεκτες οι αντίθετες απόψεις!
Από ο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ.
Υποστηρίζουν τα Δεκεμβριανά, τα Σκόπια και μιλούν για «τους μύθους του ’21»!
Εν βρασμώ οι ιστορικοί για τους «Γενίτσαρους» συμβούλους του Γαβρόγλου
Μανόλης Γαλάνης 08/05/2017

Ο Χάρης Αθανασιάδης έχει χαρακτηρίσει την Πηνελόπη Δέλτα εθνικίστρια, ενώ ο Πολυμέρης Βόγλης (από το αλβανικό vogli = βόγλη που σημαίνει μικρό) υποστηρίζει τη μετονομασία των Σκοπίων σε Μακεδονία και αποκαλεί τα Δεκεμβριανά «επανάσταση που χάσαμε»
– Μιλούν στο ΘΕΜΑ οι Κ. Φωτιάδης, Γ. Κοντογιώργης, Σ. Καργάκος, Γ. Καραμπελιάς
Θύελλα έχει ξεσπάσει στους κόλπους της επιστημονικής κοινότητας μετά τις αποκαλύψεις του «ΘΕΜΑτος» για τις ανιστόρητες απόψεις των συμβούλων του υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου, στους οποίους ανέθεσε την αναμόρφωση των σχολικών βιβλίων της Ιστορίας.

Οι θέσεις των ιστορικών του ΣΥΡΙΖΑ, μεταξύ άλλων, περί «των σφαγών του ελληνικού στρατού στη Σμύρνη το 1922», των ιστορικών «μύθων των Ελλήνων στην Επανάσταση του 1821», αλλά και της μη αναγνώρισης της Γενοκτονίας των Ποντίων προκαλούν έντονες αντιδράσεις από συναδέλφους τους, οι οποίοι μιλούν ανοιχτά για «τουρκολάγνους» και «αγράμματους».

Στο στόχαστρο των συμβούλων του κ. Γαβρόγλου και της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου έχει μπει η «συμπαγής εθνική ταυτότητα» των Ελλήνων, η οποία, σύμφωνα με τους ίδιους, οικοδομήθηκε πάνω στη διδασκαλία στα σχολεία της ιστορικής συνέχειας του ελληνικού έθνους από την αρχαιότητα έως τη σύγχρονη εποχή, μια συνέχεια που δεν συμμερίζονται.

Αλλωστε ο πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία Αντώνης Λιάκος έχει ξεκαθαρίσει ότι το ζητούμενο δεν είναι η εθνική αλλά η ιστορική συνείδηση.

Σε αυτό το πνεύμα, ο καθηγητής Ιστορίας της Εκπαίδευσης Χάρης Αθανασιάδης, ο οποίος έχει αναλάβει την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και είναι μέλος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία, ζητά από εδώ και στο εξής μια ελαστική εθνική ταυτότητα για τα Ελληνόπουλα, δίνοντας διαλέξεις για τον «τοκογλύφο» στρατηγό Μακρυγιάννη και γράφοντας για την «εθνικίστρια» Πηνελόπη Δέλτα.

Σε ανεκτική εθνική ταυτότητα καταλήγει στη μελέτη που υπέβαλε για λογαριασμό του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής στον υπουργό Παιδείας, αναφορικά με τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν στην Ιστορία, και ο πανεπιστημιακός Πολυμέρης Βόγλης.

Ο κ. Βόγλης, ο οποίος αποδίδει σε «δυσανεξία της ελληνικής κοινωνίας» τη μη αναγνώριση των Σκοπίων με το όνομα «Μακεδονία» από τη χώρα μας, επικεντρώνει την ιστορική του συμβολή στη διδασκαλία του Εμφυλίου στις σχολικές αίθουσες, αποκαλώντας τον ως τη «μοναδική επανάσταση στην Ελλάδα του 20ού αιώνα» και ταξινομώντας τα Δεκεμβριανά στις «επαναστατικές στιγμές» των Ελλήνων.

«Mυαλά θολών ανθρώπων»

Στο πλαίσιο αυτό, ο καθηγητής Ιστορίας Νέου Ελληνισμού στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Κωνσταντίνος Φωτιάδης, μιλώντας στο «ΘΕΜΑ» παίρνει θέση και οριοθετεί την κεντρική βάση της ιστορικής διαφωνίας με τους συμβούλους του κ. Γαβρόγλου αναφέροντας:

«Εγώ ξέρω ότι από τα ομηρικά χρόνια μέχρι σήμερα τη θάλασσα τη λένε θάλασσα, τον ήλιο τον λένε ήλιο και τη γη τη λένε γη.

Αυτές οι θεωρίες περί ασυνέχειας της Ελληνικής Ιστορίας είναι στα μυαλά θολών ανθρώπων και ιστορικών.

Δεν έχουν ξεκάθαρη ιστορική παιδεία οι άνθρωποι που ισχυρίζονται ότι δεν υπάρχει συνέχεια της ελληνικής ιστορίας από εκείνα τα χρόνια μέχρι σήμερα.

Δεν έχει μέλλον αυτή η προσπάθεια αλλαγής της Ιστορίας στα σχολικά βιβλία.

Θα φάνε τα μούτρα τους πολύ σύντομα. Αυτά που λένε για την Επανάσταση του 1821 είναι αστεία.

Οτι δεν υπήρχε Ζάλογγος;

Υπάρχουν τα επίσημα έγγραφα του ελληνικού υπουργείου Εξωτερικών.

Οι άνθρωποι αυτοί έχουν μια καινούρια φιλοσοφία.

Νομίζουν ότι θα γίνουν μοντέρνοι και Ευρωπαίοι.

Αναρωτιέμαι, όμως, αξιοποιούν σωστά τις πηγές;

Οι θεωρίες τους στηρίζονται σε ιστορικές πηγές;

Για παράδειγμα, η κυρία Μαρία Ρεπούση δεν είναι ιστορικός. Ο κ. Χάρης Αθανασιάδης Ιστορία της Εκπαίδευσης έχει κάνει και ανήκει στην ίδια ομάδα με την κυρία Ρεπούση».

Ο κ. Φωτιάδης, ο οποίος έχει συγγράψει 25 βιβλία για τη Γενοκτονία των Ποντίων, είναι ιδιαίτερα καυστικός σχολιάζοντας την άποψη που έχει διατυπώσει ο κ. Αθανασιάδης περί εθνοκάθαρσης και όχι Γενοκτονίας των Ποντίων.

«Στο θέμα της Γενοκτονίας των Ποντίων, όταν στο πλευρό μας έχουμε την Αριστερά της Τουρκίας δεν μας χρειάζεται η Αριστερά της Ελλάδας.

Όσοι στο υπουργείο Παιδείας μιλούν για “εθνοκάθαρση των Ποντίων” παίζουν το παιχνίδι της Τουρκίας – διότι με την εθνοκάθαρση δεν μπορείς να προσφύγεις στα διεθνή δικαστήρια ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Είναι τουρκολάγνοι.

Δεν μπορεί να μας στηρίζουν οι κορυφαίοι αριστεροί διανοούμενοι στην Τουρκία και εμείς να λέμε τέτοια πράγματα.

Ο ελληνικός λαός πρέπει να δει ποιοι θα εκπαιδεύουν τους δασκάλους και τους καθηγητές των παιδιών του.

Δεν μπορεί να λένε ότι δεν έγινε γενοκτονία στον Πόντο.

Ο παππούς μου είχε 6 αδέρφια, σκοτώθηκαν τα 5 και ήρθε μόνος αυτός. Φαντάζεστε πόσα άτομα θα ήταν η δική μου οικογένεια εάν ζούσαν αυτοί οι συγγενείς μου;».

O κ. Xάρης Αθανασιάδης, σύμβουλος του υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου, είχε χαρακτηρίσει την Πηνελόπη Δέλτα εθνικίστρια, ενώ για την καταστροφή της Σμύρνης επικεντρώθηκε σε… δήθεν καταστροφές του Ελληνικού Στρατού

Ο κ. Πολυμέρης Βόγλης, σύμβουλος του κ. Γαβρόγλου, έχει χαρακτηρίσει τα Δεκεμβριανά «αδύνατη επανάσταση», ενώ υποστηρίζει τη μετονομασία των Σκοπίων σε «Μακεδονία»

«Αγράμματοι» ιστορικοί

Αιχμηρή είναι και η τοποθέτηση του πρώην πρύτανη του Παντείου Πανεπιστημίου, καθηγητή Πολιτικής Επιστήμης Γιώργου Κοντογιώργη, ο οποίος μιλά για «αγράμματους» ιστορικούς:

«Οι άνθρωποι αυτοί είναι από αγράμματοι έως ιδεολογικά εθελόδουλοι.

Δηλαδή δεν έχουν επίγνωση του τι σημαίνει συνέχεια ή ασυνέχεια της Ιστορίας.

Παπαγαλίζουν κάποια πράγματα που λένε οι Δυτικοί, οι οποίοι δεν είχαν συνέχεια στην Ιστορία τους διότι γεννήθηκαν ως νέα έθνη τον 18ο-19ο αιώνα.

Το κυριότερο, όμως, είναι ότι προπαγανδίζουν τη δυτική εκδοχή της ασυνέχειας του Ελληνισμού επειδή η Δύση ήθελε να βγάλει στην άκρη την ελληνική συνέχεια, δηλαδή το Βυζάντιο και τον νεότερο Ελληνισμό, για να οικειοποιηθεί η ίδια την αρχαιότητα.

Θέλουν να αλλάξουν τον λαό και αν μπορούσαν να τον αλλάξουν, θα τον άλλαζαν.

Δεν στέκονται ιστορικά αυτές οι απόψεις και είναι βαθιά αντιδραστική η αντίληψη ότι δεν υπάρχει ελληνική συνέχεια».

Ο κ. Κοντογιώργης τονίζει ότι «αφού κυβερνούν αυτοί που θέλουν να αλλάξουν τα βιβλία της Ιστορίας, τελικά θα το πράξουν.

Σημειώστε όμως το εξής, για να αλλάξουν την Ιστορία χρειάζονται δύο πράγματα: να αλλάξουν τον λαό και να καταργήσουν τις πηγές της Ιστορίας, να καταργήσουν τον ελληνικό λαό, να μην ονειρεύεται το παρελθόν του».

«Ηλεκτρολόγοι»

Από την πλευρά του, ο ιστορικός-συγγραφέας Σαράντος Καργάκος σημειώνει:

«Μπορεί να αλλάξουν τα φώτα της Ιστορίας οι διάφοροι “ηλεκτρολόγοι” του υπουργείου Παιδείας, αλλά η Ιστορία (το τι ακριβώς έγινε) δεν αλλάζει.

Το πιθανότερο είναι μέχρι να γραφτούν οι τάχα νέες Ιστορίες να έχει αλλάξει ο υπουργός και οι “ηλεκτρολόγοι” του!

Οι οποίοι δεν θέλουν να φωτίσουν αλλά να συσκοτίσουν.

Καταργούν ουσιαστικά την Αρχαία και Μεσαιωνική Ιστορία μας, με την οποία μπορούμε να προβληθούμε σε παγκόσμια κλίμακα, υποβαθμίζουν το ’21 και μεταφέρουν το ιστορικό προτσές στα τελευταία χρόνια, χρόνια διχασμών και εμφυλίων πολέμων, για να σπαρεί καινούριο μίσος στη νέα γενιά.

Το μάθημα της Ιστορίας να γίνει μάθημα όχι για ενότητα αλλά για διχασμό.

Σε μια εποχή ειδικά όπου οι απειλές εναντίον της χώρας μας είναι προ των πυλών».

Ο κ. Καργάκος, ο οποίος την προσεχή Τετάρτη παρουσιάζει το 100ό βιβλίο του, με τίτλο «Ολυμπιάδα – Βίος και πολιτεία της μητέρας του Μεγάλου Αλεξάνδρου», με τη σειρά του εστιάζει στο «βασικό πρόβλημα αυτών των ιστορικών, που είναι να καταρρίψουν την ιστορική συνέχεια των Ελλήνων.

Ομως όλοι οι αγωνιστές στα απομνημονεύματά τους έγραψαν, αλλά προπαντός στη συνείδησή τους ένιωθαν ότι συνεχίζουν την ιστορία των αρχαίων Ελλήνων.

Ο υπόδουλος ραγιάς γαλουχήθηκε με τη φυλλάδα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, που είχε κάνει 25 εκδόσεις μέσα στην Τουρκοκρατία, νιώθοντας ότι αποτελεί συνέχεια ενός κόσμου που έζησε στο παρελθόν.

Οι “ηλεκτρολόγοι” του υπουργείου Παιδείας θέλουν να σπάσουν αυτή τη συνέχεια και όταν σπάσει αυτή η συνέχεια, τότε η Ελλάδα θα γίνει θυγατρική εταιρεία της Γαλλικής Επανάστασης.

Οτι ουσιαστικά ο ιστορικός βίος του ελληνικού κόσμου αρχίζει από τη Γαλλική Επανάσταση και εδώ. Αφού είμαστε πνευματικά εξαρτήματα της Ευρώπης, άρα θα πρέπει να είμαστε και πολιτικά και οικονομικά εξαρτήματα».

«Στρατηγική αποεθνικοποίησης»

Για συντονισμένο σχέδιο από μια συγκεκριμένη ομάδα επιστημόνων που ως στόχο έχει την πλήρη αλλαγή της Ιστορίας κάνει λόγο ο συγγραφέας και επικεφαλής της Κινήματος Αρδην Γιώργος Καραμπελιάς:

«Πρόκειται για ομάδα που έχει συνέχεια και η οποία τα τελευταία χρόνια δουλεύει προς μία κατεύθυνση.

Επιχειρούν να αλλάξουν την Ελληνική Ιστορία και την εκπαίδευση ώστε να πάψει να είναι εθνικιστική, όπως την εννοούν, δηλαδή να έχει οποιαδήποτε πατριωτική αναφορά και να γίνει πολυπολιτισμική.

Να μην έχει κεντρική αναφορά σε εθνική ταυτότητα.

Δεν μιλάμε για απλή επιτροπή του υπουργείου Παιδείας, αλλά για μια συνολική αντίληψη που εκπορεύεται κεντρικά από την κορυφή της κυβέρνησης και εφαρμόζεται με μία διπλή τακτική.

Από τη μία πλευρά να περάσουμε αυτά τα πράγματα σήμερα, που οι άνθρωποι βρίσκονται σε κατατονία και κατάθλιψη, και άρα εύκολα μπορούμε να περνάμε διάφορα τέτοια και από την άλλη να παρουσιάσουμε και μια αριστεροσύνη σε όσους μας κριτικάρουν για τα ξεπουλήματα που κάνουμε στο πεδίο της πολιτικής και της οικονομίας.

Αριστεροσύνη στον αντιπατριωτισμό, στην άρνηση της εθνικής ταυτότητας και της θρησκείας.

Το θέμα της αλλαγής των βιβλίων της Ιστορίας εντάσσεται σε μια συνολική στρατηγική, αυτή της αποεθνικοποίησης της χώρας και της μεταβολής της σε πολυπολιτισμική κοινότητα χωρίς κεντρική ταυτότητα».

Μας το έστειλε ο αγαπητός αναγνώστης Δημήτρης Μπακαλίδης dmpakalidis@outlook.com

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>