«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Ρε πατριώτες, αυτό το πετσάφι, αυτό το πρόστυχο υποκείμενο, από που αντλεί το θράσος, ότι οι Έλληνες θα δεχτούν τον θάνατό τους με την υπογραφή τους;;;

ΔΝΤ: Το 2019 το αφορολόγητο και για τα αντίμετρα… βλέπουμε
Όχι ένα αλλά τέσσερα διαφορετικά πλαφόν περιγράφει το τεχνικό μνημόνιο του Διεθνούς Νομισματικού που δόθηκε τα ξημερώματα στη δημοσιότητα.

dnt-to-2019-to-aforologito-kai-gia-ta-antimetra-blepoume

του Θάνου Τσίρου | 21 Ιουλ. 17 (19:13

Όχι ένα αλλά τέσσερα διαφορετικά πλαφόν περιγράφει το τεχνικό μνημόνιο του Διεθνούς Νομισματικού που δόθηκε τα ξημερώματα στη δημοσιότητα.

Ουσιαστικά, τα χέρια της ελληνικής κυβέρνησης είναι δεμένα καθώς δεν μπορεί να ξεπεράσει το όριο του χρέους σε επίπεδο μάλιστα κεντρικής κυβέρνησης, δεν μπορεί να παράσχει περισσότερες εγγυήσεις σε επίπεδο γενικής κυβέρνησης ενώ πρέπει να μην ξεπεράσει τα πλαφόν σε πρωτογενείς δαπάνες καθώς και λειτουργικές δαπάνες του δημοσίου.

Τα τέσσερα διαφορετικά πλαφόν, ουσιαστικά εκμηδενίζουν τα περιθώρια άσκησης οικονομικής πολιτικής.

Για παράδειγμα, ακόμη και αν οι αγορές έδειχναν «φιλικό πρόσωπο» στην Ελλάδα καλύπτοντας τις εκδόσεις των ελληνικών ομολόγων με ένα ικανοποιητικό επιτόκιο, η χώρα δεν θα μπορούσε να απορροφήσει το φρέσκο χρήμα παρά μόνο για να πληρώσει παλαιές οφειλές.

Έτσι, για παράδειγμα, μπορεί να επιτραπεί η έκδοση ενός ομολόγου 5ετούς διάρκειας με στόχο να αντικαταστήσει ένα παλαιότερο ομόλογο ίσης αξίας, δεν είναι όμως αποδεκτό να υπάρξει πρόσθετος δανεισμός 1-2 δις. ευρώ προκειμένου η Ελλάδα να αρχίσει να χτίζει έναν «κουμπαρά» για να είναι ασφαλής κατά την έξοδό της στις αγορές.

Τα τέσσερα πλαφόν

Τα τέσσερα διαφορετικά πλαφόν όπως περιγράφονται στο τεχνικό μνημόνιο, έχουν ως εξης:

1. Το πρώτο πλαφόν αφορά στο χρέος. Το όριο ορίζεται από το ύψος του χρέους σε επίπεδο κεντρικής κυβέρνησης στο τέλος Δεκεμβρίου 2016, δηλαδή περίπου 321 δις. ευρώ. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι είναι Ελλάδα δεν μπορεί να δανειστεί ούτε… ευρώ για να χρηματοδοτήσει αναπτυξιακές πολιτικές. Ακόμη δηλαδή και όταν θα επιστρέψει στις αγορές, το όριο του δανεισμού της θα είναι συγκεκριμένο. Αυτή η κατάσταση αναμένεται ότι θα διαρκέσει αρκετά χρόνια. Η Ελλάδα θα δανείζεται από τον επίσημο μηχανισμό (τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2018) μόνο και μόνο για να αποπληρώνει παλαιές οφειλές ενώ θα πρέπει να καλύπτει τους τόκους με τα πρωτογενή πλεονάσματα.

2. Το δεύτερο πλαφόν, αφορά στις εγγυήσεις που μπορεί να προσφέρει η Ελλάδα καθώς και αυτές εμμέσως επηρεάζουν το ύψος του χρέους. Οι εγγυήσεις, αφορούν σε επίπεδο γενικής κυβέρνησης και ουσιαστικά εμποδίζουν το να δοθούν εγγυήσεις για όλες τις εταιρείες που είναι συνδεδεμένες με το Ελληνικό Δημόσιο.

3. Το τρίτο πλαφόν αφορά στις δαπάνες του δημοσίου για αγαθά και υπηρεσίες. Το τεχνικό μνημόνιο ορίζει ότι δεν μπορεί να ξεπεραστεί το ανώτατο όριο δαπανών τόσο στον στενό δημόσιο τομέα όσο και σε επίπεδο φορέων γενικής κυβέρνησης.

4. Το τέταρτο πλαφόν αφορά στο ύψος των πρωτογενών δαπανών. Το τεχνικό μνημόνιο δίνει κάποια περιθώρια «ελευθερίας» μόνο σε ότι αφορά τις δαπάνες για την ενίσχυση του τραπεζικού συστήματος, τις αποπληρωμές ληξιπρόθεσμων οφειλών του δημοσίου κλπ.

Οι νέες προειδοποιήσεις για αφορολόγητο και αντίμετρα

Την ίδια στιγμή, όχι και τόσο ευοίωνες εμφανίζονται οι προβλέψεις του Ταμείου σε μια σειρά από πεδία, ενώ σαφή είναι και τα μηνύματα που αφορούν τόσο το θέμα των τραπεζών όσο και εκείνο των μεταρρυθμίσεων στα εργασιακά.

Ειδικότερα, το ΔΝΤ ζητεί ουσιαστικά από την Αθήνα να προχωρήσει σε νέες στρες τεστ για τις τράπεζες προκειμένου να διασφαλιστεί ότι αυτές είναι επαρκώς κεφαλαιοποιημένες έως το τέλος του προγράμματος, ενώ καλεί την κυβέρνηση να μην ανατρέψει μετά το τέλος του προγράμματος τους περιορισμούς στις συλλογικές διαπραγματεύσεις.

Ακόμη, με βάση τις προβλέψεις του, το Ταμείο εκτιμά ότι για να επιτευχθεί ο στόχος για πρωτογενές πλεόνασμα 3,5%, η μείωση του αφορολόγητου θα πρέπει να έρθει τελικώς μαζί με τη μείωση των συντάξεων το 2019 και όχι το 2020, ενώ δημοσιονομικός χώρος για αντίμετρα θα υπάρξει μετά το… 2023. Και αυτό διότι τότε ο στόχος για το πλεόνασμα θα μειωθεί κοντά στο 2%. Σημειώνεται ότι η συμφωνία που πέρασε από τη βουλή προέβλεπε τη μείωση του αφορολόγητου ορίου το 2020 και ταυτόχρονη εφαρμογή των αντίμετρων.

Απαισιόδοξες είναι και οι προβλέψεις του Ταμείου για τα έσοδα που θα έχει η χώρα από τις ιδιωτικοποιήσεις. Ειδικότερα, το Ταμείο εκτιμά ότι θα είναι της τάξης των 2 δισ. ευρώ από το 2017 – 2030, ενώ για τη διετία 2017-2018 προβλέπονται έσοδα μόλις 1,1 δισ. ευρώ.