Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

ΕΛΛΗΝΕΣ Η ΑΡΧΉ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ!!!

Η Γενετική Ιστορία των Κατοίκων της Ελλάδας: Το DNA των Ελλήνων

ΚΑΙΡΟΣ

O καιρός σήμερα

ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ

Χριστιανικοί Αναθεματισμοί Κατά των Ελλήνων .

Ο ΖΕΥΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ 1

Κυριακή Ορθοδοξίας και οι 7 αναθεματισμοί. Από τόν Θεοδόσιο έως τήν Ευδοξία καί τό 843 εξοντώθηκε ό Ελληνισμός.

Η γιορτή τής Ορθοδοξίας έβαλε τήν ταφόπετρα τής Ελληνικής Ιδέας.

“Η Κυριακή της Ορθοδοξίας”

Η δάφνη κατεμαράνθη

Το αρνί και ο λύκος.

“Η δάφνη κατεμαράνθη.

Έτσι δεν εψιθύριζε ο Σολωμός στο Διάλογο κλαίγοντας;

Η δάφνη κατεμαράνθη.

Όταν είσαι μέσα στο μάτι του κυκλώνα, είναι δύσκολο νά ‘χεις εικόνα για τα γύρω σου.

Και ζώντας μέσα στη χώρα δεν έχουμε εικόνα για τη σημερινή Ελλάδα.

Για τους ευρωπαίους οι νεοέλληνες είμαστε μια δράκα ανθρώπων απρόσωπη, ανάμεσα σε βαλκανιλίκι, τουρκο-λογιά και αράπηδες.

Είμαστε οι “ορτοντόξ” Τυχαίο, είναι πως ο λαός που κατοικεί σήμερα στη χώρα που παλαιά την εκατοίκησαν οι έλληνες, ονομάζουνται έλληνες.

Η έρευνα μας έδειξε ότι μόνο έλληνες δεν είναι.

Γιατί τους έλληνες ούτε τους βλέπουν ούτε τους γνωρίζουν.

Από το Ελληνικό ερχόμαστε στο Εβραίικο:

Ερωτάμε το ίδιο στατιστικό δείγμα, το ευρύ και το πλήρες, αν έχουν ακουστά τα ονόματα Μωϋσής, Αβραάμ, Ησαΐας, Ηλίας με το άρμα, Νώε, Βαφτιστής, Εύα η πρωτόπλαστη, Ιώβ, ο Δαναήλ στο λάκκο, η Σάρα που γέννησε με εξωσωματική.

Και όχι μόνο τα ονόματα, αλλά και τις πράξεις ή τις αξίες που εκφράζουν αυτά τα ονόματα.

Υπαρχει γριά στην επικράτεια που να μην τους ξεύρει τούτους τους εβραίους;

Δεν υπάρχει ούτε γριά, ούτε ορνιθοκλόπος στις Σποράδες, ούτε κλεφτογιδάς στην Κρήτη.

Εδώ τα ποσοστά αντιστρέφουνται.

Στους χίλιους νεοέλληνες τα ναι γίνουνται ενιακόσια τόσα, και τα όχι δύο.

Και δεν ξεύρουν μόνο τα ονόματα, αλλά είναι έτοιμοι να σου κάνουν αναλύσεις στην ουνιβερσιτά και στην ακαντέμια για τις ηθικές και άλλες αξίες που εκφράζει το κάθε όνομα.

Μ’ ένα λόγο, ο μέγας και ο βαθύς εβραίικος πολιτισμός -δεν ειρωνεύομαι, κυριολεκτώ- μέσα από τη χριστιανική του μετάλλαξη, κι αυτή πια δεν είναι ούτε μεγάλη ούτε βαθιά, πέρασε ως το μυελό των οστών και στη διπλή σπείρα του DNA όλων των νεοελλήνων.

Ένα μόνο δε γνωρίζουν.

Ότι ο σπουδαίος αυτός πολιτισμός είναι εντελώς αντίθετος με τον πολιτισμό της κλασικής Ελλάδας. Το αρνί και ο λύκος.

Ο πάμφωτος ναός της Αφαίας στην Αίγινα, και το μονύδριο της αγίας Ελεούσας στο νησί της λίμνης των Ιωαννίνων, με την αγράμματη καλόγρια που κυνηγά τις έγκυες και τις λεχώνες, γιατί ‘ναι μαγαρισμένες, λέει.

Δυστυχώς, από τόν Θεοδόσιο έως τήν Ευδοξία καί τό 843 εξοντώθηκε ό Ελληνισμός.

Η γιορτή τής Ορθοδοξίας έβαλε τήν ταφόπετρα τής Ελληνικής Ιδέας. “Κλάψε με, μάνα, κλάψε με και πεθαμένο γράψε με”

Μ’ ένα λόγο, ο μέγας και ο βαθύς εβραίικος πολιτισμός -δεν ειρωνεύομαι, κυριολεκτώ- μέσα από τη χριστιανική του μετάλλαξη, κι αυτή πια δεν είναι ούτε μεγάλη ούτε βαθιά, πέρασε ως το μυελό των οστών και στη διπλή σπείρα του DNA όλων των νεοελλήνων.

Ένα μόνο δε γνωρίζουν. Ότι ο “σπουδαίος” αυτός πολιτισμός είναι εντελώς αντίθετος με τον πολιτισμό της κλασικής Ελλάδας.

Το αρνί και ο λύκος.

Ο πάμφωτος ναός της Αφαίας στην Αίγινα, και το μονύδριο της αγίας Ελεούσας στο νησί της λίμνης των Ιωαννίνων, με την αγράμματη καλόγρια που κυνηγά τις έγκυες και τις λεχώνες, γιατί ‘ναι μαγαρισμένες, λέει.

Έλληνες θα ειπεί δύο και δύο τέσσερα στη γη.

Όχι δύο και δύο είκοσι δύο στον ουρανό.

Έλληνες θα ειπεί να τελείς στους νεκρούς τις χοές της Ηλέκτρας.

Όχι κεριά στους νεκρόλακκους, και δηνάρια στο σακούλι του τουρκόπαπα.

Έλληνες θα ειπεί να προσκυνάς τακτικά στους Δελφούς το «γνώθι σ’ αυτόν».

Όχι να κάνεις την εξομολόγηση στους αγράμματους «πνευματικούς» και στους μαύρους ψυχοσώστες.

Έλληνες θα ειπεί να σταθείς μπροστά στη στήλη του Κεραμεικού και να διαβάσεις το επιτύμβιο: “στάθί και οϊκτιρον”.

Σταμάτα, και δάκρυσε• γιατί δε ζω πιά. Κι όχι να σκαλίζεις πάνω σε σταυρούς κορακίστικα λόγια και νοήματα: προσδοκώ ανάσταση νεκρών.

Έλληνες θα ειπεί το πρωί να γελάς σαν παιδί.

Το μεσημέρι να κουβεντιάζεις φρόνιμα.

Και το δείλι να δακρύζεις περήφανα.

Κι όχι το πρωί να κάνεις μετάνοιες στα τούβλα.

Το μεσημέρι να γίνεσαι φοροφυγάς στο κράτος και επίτροπος στην ενορία σου.

Και το βράδυ να κρύβεσαι στην κώχη του φόβου σου, και να ολολύζεις σα βερέμης.

Ακόμη κι ο Ελύτης, καθώς εγέρασε, τό ‘ριξε στους αγγέλους και στα σουδάρια.

Τι απογοήτεψη… .

Έλληνες θα ειπεί όσο ζεις, να δοξάζεις με τους γείτονες τον ήλιο και τον άνθρωπο.

Και να παλεύεις με τους συντρόφους τη γη και τη θάλασσα.

Και σαν πεθάνεις, να μαζεύουνται οι φίλοι γύρω από τη μνήμη σου, να πίνουνε παλιό κρασί, και να σε τραγουδάνε:

Τρεις αντρειωμένοι εβούλησαν να βγουν από τον Άδη, Ένας το Μάη θέλει να βγει κι άλλος τον Αλωνάρη, Κι ο Δήμος τ’ αγια-Δημητριού ν’ ανοίξει γιοματάρι.

Μια λυγερή τους άκουσε, γυρεύει να την πάρουν.

Κόρη, βροντούν τ’ ασήμια σου, το φελλοκάλιγό σου, και τα χρυσά γιορντάνια σου, θα μας ακούσει ο Χάρος.

Δημήτρης Λιαντίνης απο το βιβλίο του “ΓΚΕΜΜΑ”

http://terrapapers.com/wp-content/uploads/2016/01/I-am-not-a-Christian-xristianiki-panoukla.jpg

Κυριακή Ορθοδοξίας και οι 7 αναθεματισμοί .

Την Κυριακή της ορθοδοξίας, αναγιγνώσκονται οι κάτωθι αναθεματισμοί εναντίον των ΕΛΛΗΝΩΝ:

1ος Αναθεματισμός

Ἐπὶ τοῖς φρονοῦσι καὶ λέγουσι κτιστὴν εἶναι πᾶσαν φυσικὴν δύναμιν καὶ ἐνάργειαν τῆς τρισυποστάτου θεότητος, ὡς κτιστὴν ἐκ τούτου πάντως καὶ αὐτὴν τὴν θείαν οὐσίαν ἀναγκαζομένοις δοξάζειν.

Κτιστὴ γὰρ κατὰ τοὺς Ἁγίους ἐνέργεια, κτιστὴν δηλώσει καὶ φύσιν ἄκτιστον δέ, ἄκτιστον χαρακτηρίζει οὐσίαν.

Κἀντεῦθεν ἤδη κινδυνεύουσι εἰς αθεΐαν παντελῆ περιπίπτειν, καὶ τὴν ἑλληνικὴν μυθολογίαν καὶ τὴν τῶν κτισμάτων λατρείαν, τῇ καθαρᾷ καὶ ἀμώμω τῶν χριστιανῶν πίστει προστριβομένοις.

Μὴ ὁμολογοῦσι δὲ κατὰ τὰς ἁγίας θεοπνεύστους θεολογίας καὶ τὸ τῆς Ἐκκλησίας εὐσεβὲς φρόνημα, ἄκτιστον εἶναι πᾶσαν φυσικὴν δύναμιν καὶ ἐνέργειαν τῆς τρισυποστάτου θεότητος ἀνάθεμα τρίς.

Σε όσους φρονούν και λένε ότι είναι φτιαχτή κάθε φυσική δύναμη και ενέργεια της τρισυπόστατης Θεότητας, και αναγκάζονται ως εκ τούτου να δεχτούν ότι και η θεία ουσία είναι χωρίς άλλο φτιαχτή γιατί η δημιουργημένη ενέργεια, σύμφωνα με τους Αγίους, θα φανερώσει ότι είναι [εκ των υστέρων] φτιαγμένη- δημιουργημένη και η [θεία] ουσία [της τρισυπόστατης Θεότητας].

Κι από κει και πέρα, πλέον, κινδυνεύουν να πέσουν σε ολοκληρωτική αθεΐα, όσοι ζουν με την καθαρή κι αμόλυντη χριστιανική πίστη, και να δεχθούν την ελληνική μυθολογία και την λατρεία των κτισμάτων – δημιουργημάτων.

Σε όσους, άρα, δεν ομολογούν, σύμφωνα με τις θεόπνευστες θεολογικές ερμηνείες των Αγίων και το ευσεβές φρόνημα της Εκκλησίας, ότι είναι άκτιστη κάθε φυσική δύναμη και ενέργεια της τρισυπόστατης Θεότητας, τρεις φορές ανάθεμα.

Σε όσους ασπάζονται τις διδασκαλίες των Ελληνων και δεν τις σπουδάζουν μόνο για μόρφωση, αλλά ακολουθούν και τις μάταιες θεωρίες τους και τις πιστεύουν ως αληθινές, και μάλιστα ωσάν αυτές να περιέχουν τη βεβαιότητα, και παρασύρουν σ’ αυτές άλλοτε κρυφά και άλλοτε φανερά και τις διδάσκουν χωρίς κανέναν ενδοιασμό, τρεις φορές ανάθεμα.

2ος Αναθεματισμός

Τοῖς τὰ ἑλληνικὰ διεξιοῦσι μαθήματα, καὶ μὴ διὰ παίδευσιν μόνον ταῦτα παιδευομένοις, ἀλλὰ καὶ ταῖς δόξαις αὐτῶν ταῖς ματαίαις ἑπομένοις, καὶ ὡς ἀληθέσι πιστεύουσι καὶ οὕτως αὐταῖς ὡς τὸ βέβαιον ἐχούσαις ἐγκειμένοις, ὥστε ἑτέρους ποτὲ μὲν λάθρα, ποτὲ δὲ φανερῶς ἐνάγειν αὐταῖς καὶ διδάσκειν ἀνενδοιάστως ἀνάθεμα τρίς.

Σε όσους ασπάζονται τις διδασκαλίες των Ελλήνων και δεν τις σπουδάζουν μόνο για μόρφωση, αλλά ακολουθούν και τις μάταιες θεωρίες τους και τις πιστεύουν ως αληθινές, και μάλιστα ωσάν αυτές να περιέχουν τη βεβαιότητα, και παρασύρουν σ’ αυτές άλλοτε κρυφά και άλλοτε φανερά και τις διδάσκουν χωρίς κανέναν ενδοιασμό, τρεις φορές ανάθεμα.

3ος Αναθεματισμός

Τοῖς μετὰ τῶν ἄλλων μυθικῶν πλασμάτων, ἐφ᾿ ἑαυτῶν καὶ τὴν καθ᾿ ἡμᾶς κλίσιν μεταπλάττουσι, καὶ τὰς πλατωνικὰς ἰδέας ὡς ἀληθεῖς δεχομένοις καὶ ὡς αὐθυπόστατον τὴν ὕλην παρὰ τῶν ἰδίων μορφοῦσθαι λέγουσι, καὶ προφανῶς διαβάλλουσι τὸ αὐτεξούσιον τοῦ Δημιουργοῦ, τοῦ ἀπὸ τοῦ μὴ ὄντος εἰς τὸ εἶναι παραγαγόντος τὰ πάντα, καὶ ὡς ποιητοῦ πᾶσιν ἀρχὴν καὶ τέλος ἐπιτιθέντος ἐξουσιαστικῶς καὶ δεσποτικῶς ἀνάθεμα τρίς.

Σε όσους μαζί με τα άλλα μυθικά πλάσματα, με δική τους πρωτοβουλία, διαστρεβλώνουν τις δικές μας πεποιθήσεις και δέχονται ως αληθινές τις πλατωνικές ιδέες και λέγουν ότι η ύλη, ούσα αυθύπαρκτη, μορφοποιείται από τις ίδιες ιδέες, και προφανώς αμφισβητούν το αυτεξούσιο του Δημιουργού, ο οποίος από την ανυπαρξία έφερε στην ύπαρξη τα πάντα και ως ποιητής έθεσε σε όλα αρχή και τέλος με τη δύναμη του εξουσιαστή και δεσπότη, τρεις φορές ανάθεμα.

4ος Αναθεματισμός

Τοῖς δεχομένοις καὶ παραδίδουσι τὰ μάταια καὶ ἑλληνικὰ ῥήματα, ὅτι τε προΰπαρξίς ἐστι τῶν ψυχῶν, καὶ οὐκ ἐκ τοῦ μὴ ὄντος τὰ πάντα ἐγένετο, καὶ παρήχθησαν, ὅτι τέλος ἐστὶ τῆς κολάσεως ἡ ἀποκατάστασις αὔθις τῆς κτίσεως, καὶ τῶν ἀνθρωπίνων πραγμάτων, καὶ διὰ τῶν τοιούτων λόγων τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν λυομένην πάντως, καὶ παράγουσαν εἰσάγουσιν, ἣν αἰωνίαν καὶ ἀκατάλυτον αὐτός τε ὁ Χριστὸς καὶ Θεὸς ἡμῶν ἐδίδαξε, καὶ παρέδοτο καὶ διὰ πάσης τῆς Παλαιᾶς καὶ Νέας Γραφῆς ἡμεῖς παρελάβομεν ὅτι καὶ ἡ κόλασις ἀτελεύτητος καὶ ἡ βασιλεία ἀΐδιος, διὰ δὲ τῶν τοιούτων λόγων ἑαυτούς τε ἀπολλύουσι, καὶ ἑτέροις αἰωνίας καταδίκης προξένους γενομένοις ἀνάθεμα τρίς.

Σε όσους δέχονται και διαδίδουν τις μάταιες ελληνικές αντιλήψεις, ότι και οι ψυχές προϋπήρχαν και ότι τα πάντα δεν προήλθαν ούτε προέκυψαν από την ανυπαρξία, και ότι ήρθε το τέλος της κολάσεως από τη στιγμή που δημιουργήθηκε και η κτίση και το ανθρώπινο είδος, και διαδίδουν με τέτοια λόγια ότι η Βασιλεία των Ουρανών έχει τελείως καταλυθεί και εκλείψει, την οποία και ο ίδιος ο Χριστός και Θεός ως αιώνια και ακατάλυτη μας δίδαξε, παρέδωσε και εμείς από την Παλαιά και Καινή Διαθήκη παραλάβαμε ότι και η Κόλαση είναι ατέλειωτη και η Βασιλεία παντοτινή, και καταστρέφουν με τέτοια λόγια και τους εαυτούς τους και προξενούν σε άλλους αιώνια καταδίκη, τρεις φορές ανάθεμα.

5ος Αναθεματισμός

Τοῖς εὐσεβεῖν μὲν ἐπαγγελλομένοις τὰ τῶν Ἑλλήνων δὲ δυσσεβῆ δόγματα τῇ ὀρθοδόξῳ καὶ καθολικῇ ἐκκλησίᾳ περί τε ψυχῶν ἀνθρωπίνων, καὶ οὐρανοῦ καὶ γῆς, καὶ τῶν ἄλλων κτισμάτων ἀναιδῶς ἢ μᾶλλον ἀσεβῶς ἐπεισάγουσιν ἀνάθεμα τρίς.

Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν τις ασεβείς δοξασίες των Ελλήνων στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα με αναίδεια ή πολύ περισσότερο με ασέβεια, τρεις φορές ανάθεμα.

6ος Αναθεματισμός

Τοῖς τὴν μωρὰν τῶν ἔξωθεν φιλοσόφων λεγομένην σοφίαν προτιμοῦσι, καὶ τοῖς καθηγηταῖς αὐτῶν ἑπομένοις, καὶ τάς τε μετεμψυχώσεις τῶν ἀνθρωπίνων ψυχῶν, ἢ καὶ ὁμοίως τοῖς ἀλόγοις ζῴοις ταύτας ἀπόλλυσθαι, καὶ εἰς τὸ μηδὲν χωρεῖν δεχομένοις καὶ διὰ τοῦτο ἀνάστασιν, καὶ κρίσιν, καὶ τὴν τελευταίαν τῶν βεβιωμένων ἀνταπόδοσιν ἀθετοῦσιν ἀνάθεμα τρίς.

Σε όσους προτιμούν την ανόητη λεγόμενη σοφία των εκτός [χριστιανισμού] φιλοσόφων και ακολουθούν τους δασκάλους τους και δέχονται τις μετεμψυχώσεις των ανθρώπινων ψυχών, ή ότι αυτές [οι ψυχές] χάνονται ομοίως με των άλογων ζώων και ξεπέφτουν στην ανυπαρξία και για αυτό αθετούν την ανάσταση, την κρίση και την ανταπόδοση σύμφωνα με όσα βίωσαν, τρεις φορές ανάθεμα.

7ος Αναθεματισμός

Τοῖς λέγουσιν ὅτι οἱ τῶν Ἑλλήνων σοφοὶ καὶ πρῶτοι τῶν αἱρεσιαρχῶν, οἱ παρὰ τῶν ἑπτὰ ἁγίων καὶ καθολικῶν συνόδων, καὶ παρὰ πάντων τῶν ἐν Ὀρθοδοξίᾳ λαμψάντων πατέρων ἀναθέματι καθυποβληθέντας, ὡς ἀλλότριοι τῆς καθολικῆς ἐκκλησίας διὰ τὴν ἐν λόγοις αὐτῶν κίβδηλον καὶ ῥυπαρὰν περιουσίαν κρείττονες εἰσι κατὰ πολύ, καὶ ἐνταῦθα καὶ ἐν τῇ μελλούσῃ κρίσει, καὶ τῶν εὐσεβῶν μὲν καὶ ὀρθοδόξων ἀνδρῶν, ἄλλως δὲ κατὰ πάθος ἀνθρώπινον ἣ ἀγνόημα πλημμελησάντων ἀνάθεμα τρίς.

Σε όσους λένε ότι οι σοφοί των Ελλήνων και πρωτοστάτες στις αιρέσεις – στους οποίους οι επτά άγιες και Καθολικές Σύνοδοι και όλοι οι Πατέρες που έλαμψαν μέσα στην Ορθοδοξία τούς αναθεμάτισαν, ως ξένους στην Καθολική Εκκλησία, λόγω του ψεύτικου και βρώμικου περιεχομένου των λόγων τους – είναι πολύ καλύτεροι κι εδώ και στην μέλλουσα κρίση από τους ευσεβείς και ορθόδοξους ανθρώπους που αμάρτησαν από ανθρώπινο πάθος ή από άγνοια, τρεις φορές ανάθεμα.

Πώς το ανέχεται αυτό ο Ελληνικός λαός;

Μα, έχει πάψει να υπάρχει Ελληνικός λαός, στην πλειονότητα του είναι ΡΑΓΙΑΔΕΣ .

Λεξησαφίνηση

ανάθεμα το [anáθema] : 1α.ως κατάρα, για να εκφράσουμε την έντο νη αγανάκτησή μας για κτ. που μας έχει συμβεί ή για κπ. που είναι ο αίτιος της δυστυχίας μας αναθεματισμένος, καταραμένος να είναι: ~ την ώρα που γεννήθηκα. ~ την ώρα και τη στιγμή που τον γνώρισα.

Aνάθεμά τον που με έβαλε να πουλήσω το σπίτι. (έκφρ.) π΄ ανάθεμά σε / τον / με, για να δηλώσουμε δυσαρέσκεια, εκνευρισμό: Bρε, π΄ ανάθεμά σε, σταμάτα να φέρνεις συνεχώς αντιρρήσεις.

Tι βλακεία έκανα π΄ ανάθεμά με. ρίχνω σε κπ. το ~, τον αναθεματίζω. || (ειρ.) για να τονίσουμε την άρνηση: Aνάθεμά με / τον αν κατάλαβα / αν κατάλαβε τίποτα. || (σε επιφ. χρ.) στ΄ ~, στο διάολο: Άντε / σύρε στ΄ ~. Πού στ΄ ~ πήγε αυτός / αυτό το παιδί; Πού στ΄ ~ είναι τα κλειδιά μου; β. (εκκλ.) η ποινή της αποβολής από την εκκλησιαστική κοινωνία, ο αφορισμός:

Ο πάπας και ο πατριάρχης Kωνσταντινουπόλεως συμφώνησαν στην αμοιβαία άρση του αναθέματος, που ίσχυε αμοιβαία για τους πιστούς των δύο δογμάτων.

  1. ο σωρός από πέτρες που σχηματιζόταν στο σημείο όπου κάθε περαστικός έριχνε μια πέτρα, αναθεματίζοντας κπ.: Έστησαν ~ στον προδότη. (έκφρ.) ρίχνω την πέτρα / το λίθο του αναθέματος σε κπ., τον θεωρώ μοναδικό υπεύθυνο για κάποια κοινή συμφορά. αναθεματίζω [anaθematízo] -ομαι Ρ2.1 : 1.καταριέμαι κπ. ή κτ., λέω “ανάθεμα”:

  2. Tον ~ για το κακό που μου ΄κανε. Aναθεμάτιζε τη μοίρα του / την ώρα που τη γνώρισε. || (μππ.) για κπ. ή για κτ. που μας δημιουργεί δυσάρεστες καταστάσεις• καταραμένος2*: Πού ρεμπέλευες βρε αναθεματισμένε;

  3. Aυτά τα αναθεματισμένα τα κουνούπια δε με άφησαν να κοιμηθώ. Aυτή η αναθεματισμένη η βροχή δε λέει να σταματήσει. 2. (εκκλ.) αποβάλλω κπ. από την εκκλησιαστική κοινωνία, του απαγγέλλω το ανάθεμα, τον αφορίζω: Ο πατριάρχης αναθεμάτισε τους επαναστάτες. [1: ελνστ. ἀναθεματίζω• 2: μσν. σημ.]

αναθεμάτισμα το [anaθemátizma] Ο49 : η ενέργεια του αναθεματίζω1: Nευρίασε και άρχισε τα αναθεματίσματα.

[αναθεματισ- (αναθεματίζω) -μα]

.αναθεματισμός ο [anaθematizmós] Ο17 : (εκκλ.) εκκλησιαστικό ανάθεμα, κατάρα, αφορισμός: Ο δεσπότης διάβασε μπροστά στο εκκλησίασμα τον αναθεματισμό του εξωμότη.

Αναζήτησε τα άρθρα

Ποιά Αξιοπρέπεια Ελληνοεβραίοι;   –  http://terrapapers.com/?p=28847

Σκυθόπολη και Σταυροφορίες: Θρησκευτικό Πλιάτσικο     –  http://terrapapers.com/?p=35334

Βυζαντινή Ορθόδοξη Ιερά Εξέταση     –   http://terrapapers.com/?p=37107

http://terrapapers.com/?p=37829

ΚΑΙ  ΟΛΟΚΛΗΡΗ  ΤΗΝ  ΖΩΗ  ΣΟΥ

ΝΑ  ΞΟΔΕΨΕΙΣ  ΣΤΗΝ  ΕΡΕΥΝΑ  ΤΗΣ  ΑΛΗΘΕΙΑΣ  ,

ΔΕΝ  ΕΙΝΑΙ  ΖΩΗ  ΧΑΜΕΝΗ   ,

ΑΛΛΑ    ΣΩΣΤΟ  ΜΟΝΟΠΑΤΙ ………

ΚΑΛΗ   ΛΕΥΤΕΡΙΑ

Μας Το έστειλε η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ

Όρκος Αθηναίων Εφήβων
18 Ιου
2008
1
Όρκος Αθηναίων Εφήβων από mytF
mytf Ημ/νία: 18-07-2008
Ώρα: 09:16

Οι Αθηναίοι, όταν γίνονταν 18 ετών παρουσιάζονταν στην εκκλησία του δήμου στην Πνύκα, αναγράφονταν στους καταλόγους των πολιτών (ληξιαρχικόν γραμματείον), τους χορηγούνταν ένα δόρυ και μια ασπίδα, και υπηρετούσαν για δύο χρόνια στρατιώτες, αφού έδιναν τον «Όρκο των Αθηναίων εφήβων», μπροστά από το ναό της Αγλαύρου, όπως μας τον διασώζει ο Λυκούργος στον «Κατά Λεωκράτους» λόγο 77. Λέγεται μάλιστα πως ο όρκος γράφτηκε από τον ίδιο το Σόλωνα, νομοθέτη των Αθηναίων.

Κρατώντας τα όπλα που του εμπιστεύονταν η Πατρίδα,
ο Αθηναίος έφηβος μπροστά στο ναό της Αγραύλου έδινε τον παρακάτω όρκο …;

Ου καταισχυνώ τα όπλα (τα ιερά), ουδ” εγκαταλείψω τον παραστάτη ώ αν στοίχω.

Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών και την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.

Και συνήσω των αεί κρινόντων (εμφρόνως), και τοις θεσμοίς τοις ιδρυμένοις πείσομαι, και ούς τίνας άλλους το πλήθος ιδρύσεται ομοφρόνως.

Και αν τις αναιρή τους θεσμούς ή μη πείθηται, ουκ επιτρέψω, αμυνώ δε και μόνος και μετά πάντων.

Και τα ιερά τα πάτρια τιμήσω.

Ίστορες θεοί τούτων Αγραυλος, Ενιάλιος, Aρης, Ζεύς, Θαλλώ, Αυξώ, Ηγεμόνη

Δε θα ντροπιάσω τα όπλα μου, ούτε θα εγκαταλείψω τον παραστάτη μου με όποιον και αν στοιχιθώ.

Θα αμύνομαι υπέρ ιερών και οσίων, και μόνος και με πολλούς και την πατρίδα δε θα παραδώσω μικρότερη, αλλά μεγαλύτερη και πολεμικότερη απ” όση θα μου παραδοθεί.

Θα συντάσσομαι με τους αιώνιους κριτές και θα πειθαρχώ στους θεσπισμένους θεσμούς και σε όποιους άλλους το πλήθος θεσπίσει ομόφωνα.

Κι αν κάποιος αναιρέσει ή αμφισβητήσει τους θεσμούς δεν θα το επιτρέψω, και θα αμυνθώ και μόνος και με όλους.

Και τα πάτρια ιερά θα τιμήσω.

Μάρτυρές αυτών οι θεοί Αγραυλος, Ενυάλιος, Aρης, Ζεύς, Θαλλώ, Αυξώ, Ηγεμόνη

Καί λίγα ενημερωτικά:

Άγραυλος : Ήταν κόρη τού κόρη τού βασιλέως τής Αττικής Κέκροπος καί τής γυναίκας του Αγραύλου, αδελφή δέ τής Έρσης καί τής Πανδρόσου.

Θυσιάστηκε υπέρ τής πατρίδος της κατακρημνισθείσα από τήν Ακρόπολη κάποτε πού η Αθήνα δέχτηκε εχθρική επιδρομή.

Πρός τιμήν της οι Αθηναίοι ίδρυσαν ιερόν στήν θέση πού σκοτώθηκε κάτω απ” τό βόρειο τείχος όπου ο βράχος σχηματίζει πολλά σπήλαια.

Ένα απ” αυτά αφιερώθηκε στήν Άγραυλο καί θέσπισαν ώστε νά δίνεται σ” αυτό ο καταπληκτικός όρκος τών Αθηναίων εφήβων υπέρ τής Πατρίδος.

Ηγεμόνη : Ήταν χθονία θεότης, πού αργότερα ταυτίστηκε μέ τήν Άρτεμι, η οποία έλαβε καί τό επίθετο Ηγεμόνη.

Μέ αυτό τό όνομα λατρευόταν η Άρτεμις στήν Σπάρτη, στήν Αρκαδία, στήν Τεγέα , στήν Αμβρακία, στήν Αιτωλία καί αλλού. Κατ΄άλλη εκδοχή ήταν αδελφή τής χάριτος Αυξούς, η οποία οδηγεί, ηγείται καί ετιμάτο στήν Αθήνα.

Θαλλώ : Ήταν μία από τίς Ώρες γιά τούς Αθηναίους. Προσωποποιούσε τήν βλάστηση τής ανοίξεως καί συνεπώς τό κάλλος όταν είναι στήν ακμή του.

Η άλλη Ώρα γιά τούς Αθηναίους ήταν η Καρπώ πού προσωποποιούσε τήν ωρίμανση τού θέρους.

Αυξώ : Ήταν μία από τίς Χάριτες γιά τούς Αθηναίους καί συμβόλιζε τήν αύξηση, τήν ανάπτυξη.

Αναφέρονται επίσης καί ως τρείς Ώρες οι κόρες τού Διός καί τής Θέμιδος οι οποίες ήσαν η Θαλλώ, η Αυξώ καί η Καρπώ. Πάντως λατρευόνταν στήν Αθήνα μέ εξαιρετικές τιμές.

Όρκος Ελλήνων στίς Πλαταιές (479 π.χ.)

Ού ποιήσομαι περί πλείονος τό ζήν τής ελευθερίας.

Ουδέ εγκαταλείψω τούς ηγεμόνας, ούτε ζώντας, ούτε αποθανόντας.

Αλλά τούς εν τή μάχη τελευτήσαντας τών συμμάχων άπαντας θάψω.

Καί κρατήσας τώ πολέμω τούς βαρβάρους, τών μέν μαχεσαμένων υπέρ τής Ελλάδος πόλεων ουδεμίαν ανάστατον ποιήσω, τάς δέ τά τού βαρβάρου προελομένας απάσας δεκατεύσω.

Καί τών ιερών εμπρησθέντων καί καταβληθέντων υπό τών βαρβάρων ουδέν ανοικοδομήσω παντάπασιν.

Αλλ” υπόμνημα τοις επιγιγνομένοις εάσω καταλείπεσθαι τής τών βαρβάρων ασεβείας.

(Λυκούργος, Κατά Λεωκράτους, 81 και Ηρόδοτος, Ζ,131)

Δε θα προτιμήσω περισσότερο τη ζωή από την ελευθέρια.

Ούτε θα εγκαταλείψω τους ηγεμόνες, ούτε ζωντανούς ούτε νεκρούς.

Αλλά όσους στη μάχη σκοτωθούν από τους συμμάχους όλους θα τους θάψω.

Και, νικώντας στον πόλεμο τους βαρβάρους, στις μεν πόλεις που πολέμησαν υπέρ της Ελλάδας καμία αναστάτωση δεν θα κάνω, στις δε που πήραν το μέρος του βαρβάρου όλες θα τις κάνω φόρου υποτελείς.

Και κανένα απ'; τα ιερά, που οι βάρβαροι πυρπόλησαν ή γκρέμισαν, δεν θ'; ανοικοδομήσω.

Αλλά θα τ'; αφήσω μνημεία στους μεταγενέστερους της ασέβειας των βαρβάρων.

Μάχη τών Πλαταιών : Έγινε τό 479 π.Χ. μεταξύ τών ενωμένων Ελλήνων υπό τόν Σπαρτιάτη βασιλιά Παυσανία καί τών Περσών υπό τόν Μαρδόνιο, πού ήταν καί γαμβρός τού Πέρση βασιλιά Ξέρξη. Στό πλευρό τών Περσών πολέμησαν καί οι μηδίσαντες Θηβαίοι. Νίκησαν οι Έλληνες.

Αξίζει νά αναφέρουμε αυτό πού είπαν κατάσκοποι τών Περσών, στόν Μαρδόνιο, όταν είδαν τούς Έλληνες νά αδιαφορούν καί φυσικά νά μήν φοβούνται τό πολυπληθές τών Περσών:

Παπαί Μαρδόνιε,
ποίους επ” άνδρας ήγαγες μαχησομένους ημέας,
οί ού περί χρημάτων τόν αγώνα ποιεύονται,
αλλά περί αρετής !

http://eineken.pblogs.gr/2012/02/296474.html

http://arxaiaithomi.gr/

1 comment to Χριστιανικοί Αναθεματισμοί Κατά των Ελλήνων .

  • .
    .
    .
    .
    .
    Ο δημιουργός αποζητά συντρόφους, όχι πτώματα ή βοσκούς, ή πιστούς
    .
    Πέμπτη, 13 Ιουλίου 2017
    .
    .
    .
    https://4.bp.blogspot.com/-ybDxaA46BfY/WWdfpWsZSAI/AAAAAAABDbQ/WIQ5bj_d2scuaQTeSXdDEZslh2ZUbue1gCLcBGAs/s400/2017-07-13_145501.png

    .
    .
    .
    «Ένα φως γεννήθηκε μέσα μου: έχω ανάγκη από συντρόφους, ζωντανούς κι όχι νεκρούς συντρόφους και πτώματα, που να τους κουβαλώ μαζί μου, όπου μ” αρέσει.

    .
    Αλλά χρειάζομαι ζωντανούς συντρόφους που να μ” ακολουθούν επειδή θέλουν ν” ακολουθήσουν τον εαυτό τους, -και που να θέλουν να πάνε όπου θέλω εγώ.
    .
    Ένα φως άστραψε μέσα μου: ο Ζαρατούστρας δε θα μιλά πια στους ανθρώπους μα σε συντρόφους! Ο Ζαρατούστρας δεν θα γίνει κανένας βοσκός ή το σκυλί καποιανού κοπαδιού!
    .
    Για να προσελκύσω πολλούς μακριά απ” το κοπάδι, γι” αυτό το λόγο έχω έρθει. Οι άνθρωποι και το κοπάδι θα θυμώσουν μαζί μου: οι βοσκοί θα λένε ότι ο Ζαρατούστρας είναι ληστής.
    .
    Εγώ τους λέω βοσκούς, μα αυτοί λένε πως είναι οι καλοί κι οι δίκαιοι.
    .
    Εγώ τους λέω βοσκούς: μα αυτοί λένε πως είναι οι πιστοί της αληθινής πίστης.
    .
    Για δες τους καλούς και τους δίκαιους! Ποιον μισούν το πιο πολύ; Αυτόν που συντρίβει τις δέλτους των αξιών τους, αυτόν που σπάζει, που συντρίβει το νόμο, -μα που είναι δημιουργός.
    .
    Ο δημιουργός αποζητά συντρόφους, όχι πτώματα ή βοσκούς, ή πιστούς.
    .
    Ο δημιουργός ζητά συντρόφους στη δημιουργία του, αυτούς που θα χαράξουν νέους νόμους πάνω σε καινούργιες δελτους.
    .
    Ο δημιουργός ζητά συντρόφους και βοηθούς στο θερισμό: γιατί μαζί του το κάθε τι ωριμάζει για θέρο. Μα του λείπουν τα εκατό του δρεπάνια: γι” αυτό και ξεριζώνει τ” αυτιά των καλαμποκιών κι είναι αγανακτισμένος.
    .
    Ο δημιουργός ζητά συντρόφους και μάλιστα τέτοιους που να ξέρουν πως ν” ακονίζουν τα δρεπάνια τους. Θα τους αποκαλέσουν καταστρέφτες και περιφρονητές του καλού και του κακού. Αλλά αυτοί είναι οι θεριστάδες κι οι γλεντοκόποι, που χαίρονται τη ζωή.
    .
    Ο Ζαρατούστρας ζητά συντρόφους στη δημιουργία, συντρόφους στη συγκομιδή, και συντρόφους στο γλεντοκόπι: τι σχέση έχει αυτός με τα κοπάδια, τους τσοπάνηδες και τα πτώματα!
    .
    Δεν θα “μαι ο βοσκός κι ο νεκροθάφτης, δεν θα ξαναμιλήσω πια στο πλήθος: μίλησα σ” ένα νεκρό για στερνή φορά.
    .
    .
    .
    Θα κάνω συντροφιά με δημιουργούς, με θεριστάδες, με γλεντοκόπους: θα τους δείξω το ουράνιο τόξο και την κρεμαστή σκάλα που οδηγεί στον Υπεράνθρωπο.
    .
    .
    .
    Θα πω το τραγούδι μου στον μοναχικό ερημίτη και στους ερημίτες που ζουν ζευγαρωτά.
    .
    Και θα κάνω την καρδιά εκείνου που έχει ακόμη αυτιά για πρωτάκουστα πράγματα, βαριά από την ευτυχία μου.
    .
    Ξεκινώ για το σκοπό μου, παίρνω πια το δρόμο μου.
    .
    Θα πηδήσω πάνω απ” τους δισταχτικούς και τους νωχελικούς.
    .
    Έτσι το δικό μου πέρασμα για μπρος θα γίνει το βασίλεμα τους.»

    .
    .
    .
    Φρίντριχ Νίτσε (Έτσι μίλησε ο Ζαρατούστρα) [Μ1, ο πρόλογος του Ζαρατούστρα, 9]

    .

    mythiki-anazitisi
    .
    .

    http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2017/07/blog-post_748.html#ixzz4mylzr1wY
    .
    .
    .
    .
    .
    Ευδαιμονία δεν είναι η απόκτηση της αρετής, αλλά η χρήση της
    .
    .
    .
    http://1.bp.blogspot.com/–xUN2CIXw_0/ViQXcIs1Z4I/AAAAAAAAHIo/ydHCCscd4uQ/s400/223140_3811641925513_1371316149_n.jpg

    .
    .
    .

    «Ισχυρίζομαι ότι η αρετή είναι ικανή να οδηγήσει προς την μη κακοδαιμονία, και η κακία προς την μη ευδαιμονία, εάν κρίνουμε αυτές τις καταστάσεις. Ο κακός κατ’ ανάγκη πάντοτε κακοδαιμονεί, είτε κατέχει υλικά αγαθά (διότι τα χρησιμοποιεί κακώς) είτε τού λείπουν, όπως και ο τυφλός […] είτε υπάρχει φως και ορατή λαμπρότητα είτε βρίσκεται στο σκοτάδι…
    .
    Ο αγαθός, πάλι, δεν ευδαιμονεί πάντοτε, γιατί ευδαιμονία δεν είναι η απόκτηση της αρετής, αλλά η χρήση της, αφού ούτε όποιος έχει όραση βλέπει πάντοτε, διότι δεν βλέπει όταν δεν υπάρχει φως.
    .
    Δύο οδοί ανοίγονται στον βίο: η μία σκυθρωπότερη, και την βάδισε ο ταλαίπωρος Οδυσσεύς, και η άλλη φωτεινότερη, και την περπάτησε ο Νέστωρ.
    .
    Ισχυρίζομαι ότι η αρετή επιθυμεί την δεύτερη οδό, αλλά υπομένει και την πρώτη.
    .
    Η φύση, όμως, διακηρύσσει ότι η ευδαιμονία είναι επιθυμητός κ’ ευσταθής βίος επειδή εκτελούνται οι αποφάσεις μας ώστε – για όσα κάποιος δεν θέλει να εισέλθουν στον βίο του – δεν είναι, βέβαια, ευδαίμων, αλλά οπωσδήποτε δεν είναι κακοδαίμων.
    .
    Ας μην τολμούν, λοιπόν, να λένε ότι ο αγαθός δεν προσβάλλεται από νόσους και πόνους, ούτε να έχουν την θρασύτητα να λένε ότι είναι άλυπος διότι, όπως αφήνουμε στο σώμα κάποιους πόνους, έτσι αφήνουμε και οδύνες στην ψυχή.
    .
    Ωστόσο, οι λύπες των αφρόνων είναι αστόχαστες, ενώ των φρονίμων φτάνουν μέχρι εκείνο τον βαθμό που επιτρέπει ο λόγος, ο οποίος καθορίζει τα πράγματα.
    .
    Και η καύχηση για την απάθειά τους, όμως, εκδιώκει την ευγένεια της αρετής, εάν αντιμετωπίζει τον θάνατο, τον πόνο και την φτώχεια ως αδιάφορα και όχι ως κακά, διότι εύκολα αντιμετωπίζονται τα μη κακά.
    .
    Οφείλουμε, λοιπόν, ν’ ασκούμαστε στην πορεία προς την μετριοπάθεια, ώστε εξίσου ν’ αποφεύγουμε και την αναλγησία και την εμπάθεια, χωρίς να μιλούμε κατά τρόπο ανώτερο της δικής μας φύσης.»
    .
    .
    Αρχύτας Πυθαγόρειος – Περί ηθικής παιδεύσεως.
    .
    .
    .

    mythiki-anazitisi
    .
    Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου 2015
    .
    .
    http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2015/10/blog-post_5875.html#ixzz4mykZLt8n
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Είμαι Έλλην, ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι Χριστιανός! Απολλώνιος
    .
    .
    Είμαι χριστιανός, ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι Έλλην!» Γεννάδιος Σχολάριος
    .
    .
    .
    BINTEO
    .
    .
    ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ Η ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
    .
    .
    .
    https://www.youtube.com/watch?v=LC4YtEcZRoM
    .
    .
    .
    Δημοσιεύτηκε στις 8 Μαρ 2011
    .
    .
    .
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ http://eineken.pblogs.gr/ ΚΑΙ http://enneaetifotos.blogspot.com/
    http://ellhnwndaimonia.blogspot.com http://apollonios.pblogs.gr/ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ
    .
    .
    .
    Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ,
    .
    .
    Η ΛΑΙΛΑΠΑ ΤΗΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΛΟΝΙΖΟΥΝ ΣΥΘΕΜΕΛΑ
    .
    .
    ΤΙΣ ΣΑΘΡΕΣ «ΑΥΘΕΝΤΙΕΣ» ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΧΝΗΤΑ ΒΑΘΡΑ ,
    .
    .
    ΠΟΥ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ΤΙΣ ΕΙΧΕ ΑΝΕΒΑΣΕΙ.
    .
    .
    .
    .
    ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΠΡΟΧΩΡΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΜΟΝΟ ΤΟΥ,
    .
    .
    .
    ΧΩΡΙΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ,
    .
    .
    .
    ΑΚΛΟΝΗΤΟ ,
    .
    ..
    ΑΝΟΘΕΥΤΟ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ.
    .
    .
    .
    ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ
    .
    .
    .
    Ο . . . .Π .Λ .Α .Ν .Η .Τ .Η .Σ . . . .Τ .Ω .Ν . . . .Ε .Λ .Λ .Η .Ν .Ω .Ν
    .
    .
    .
    ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ
    .
    ΤΩΡΑ ! ! !
    .
    .
    .
    .
    .
    .