Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

ΕΛΛΗΝΕΣ Η ΑΡΧΉ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ!!!

Η Γενετική Ιστορία των Κατοίκων της Ελλάδας: Το DNA των Ελλήνων

ΚΑΙΡΟΣ

O καιρός σήμερα

ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ

Πλοία θανάτου με ραδιενέργεια βυθίστηκαν σε Πελοπόννησο, Κεφαλλονιά και Ζάκυνθο!

Αυτό το θέμα είναι μια βραδυφλεγή βόμβα για όποιον το αγγίζει!

Οι λόγοι είναι πολλοί, ένας είναι, το ερώτημα;;;

Μήπως είναι προβοκάτσια για τον τουρισμό, για την αλιεία, μήπως θέλουν να αγοράσουν τα δυτικά παράλια της Ελλάδος που είναι μοναδικά σε εξευτελιστική τιμή;;;

Από την άλλη είναι σκέτη φρίκη, τι έχουμε πάθει – και τι θα πάθουμε, αν αυτά αρχίσουν να διαλύονται από διάβρωση, ή τα διαλύσουν με τις γεωτρήσεις, που γίνονται με σεισμικές δονήσεις;;;

Δέκα χρόνια, καθημερινά στον Κυπαρισσιακό κόλπο έκανα μπάνιο και έτρωγα πεταλίδες από τους βράχους, που μου άρεσε υπερβολικά!

Εκεί κάναμε μπάνιο με την οικογένειά μου!

Το εγκάθετο κράτος, το ανύπαρκτο κράτος, το εχθρικό κράτος κατά του λαού, το κράτος μεσάζων των διεθνών απατεώνων, δεν έπρεπε να έχει ενημερώσει με αποδείξεις τον λαό, για να το εμπιστευτεί;;;

Αν αυτά είναι αλήθεια ακόμα και το 10%, τότε μιλάμε για φρίκη, τι θα συμβεί με την σταδιακή διάβρωση, ή με τις εξορύξεις σεισμικές γεωτρήσεις;;;

ΠΛΑΤΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΥΡΙΝΙΚΑ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟΣ

Τα βούλιαξαν σκόπιμα από το 1985 έως το 1996. Θανάσιμες συνέπειες (και για την Ελλάδα) σε ανθρώπους και οικοσύστημα Σύμφωνα με αποκαλυπτικό δημοσίευμα της εφημερίδας «Δημοκρατία»,  ενενήντα εμπορικά πλοία-ραδιενεργές βόμβες βυθίστηκαν σκόπιμα στη Μεσόγειο Θάλασσα κατά την περίοδο 1985-1996, μετατρέποντας σχεδόν το σύνολο της θαλάσσιας περιοχής σε υγρό τάφο, με τις θανάσιμες συνέπειες (και για την Ελλάδα) που είναι δεδομένο πως υπάρχουν για την ανθρώπινη υγεία, αλλά και το οικοσύστημα, να παραμένουν ανυπολόγιστες!

Ενα από αυτά, μάλιστα, όπως έγραφε χθες η εφημερίδα «Il Messaggero», καταβυθίστηκε την περίοδο εκείνη ανοιχτά των ακτών της Καλαβρίας, όπου πρόσφατα υπήρξαν καταγγελίες για «αυξημένα επίπεδα ραδιενέργειας», γεγονός που έδωσε αφορμή στις Αρχές να δώσουν εντολή πραγματοποίησης μετρήσεων, τα αποτελέσματα των οποίων όμως δεν έχουν εκδοθεί ακόμη.

Σαν να μην έφτανε αυτό, η εφημερίδα αναφέρεται και σε έγγραφο του 2009 του δικαστή Μπρούνο Τζορντάνο, σχολιάζοντας ότι η υπόθεση θάφτηκε, καθώς «κρατήθηκε μυστικό για χρόνια».

Σε αυτό το έγγραφο μάλιστα ο δικαστής καταγγέλλει ότι εντοπίστηκε στο Ιόνιο, ανοιχτά των ακτών της Καλαβρίας, το πλοίο-φάντασμα «Cunsky», στο οποίο επίσης υπήρχαν βαρέλια με επικίνδυνα απόβλητα, αλλά και ανθρώπινα κρανία!

Την αποκάλυψη του σκανδάλου έκανε χθες επιτροπή του ιταλικού Κοινοβουλίου, η οποία την περίοδο αυτή ερευνά υποθέσεις παράνομης διακίνησης ραδιενεργών κα…

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.logiosermis.net/2017/02/blog-post_22.html#.WWQHSWqUfce

…………………………………….

ΠΛΟΙΑ – ΘΑΝΑΤΟΣ ! :

Γέμισαν με ραδιενέργεια τις θάλασσες της Ελλάδας

ΠΥΡΙΝΙΚΑ 3
Το θέμα με την επιβάρυνση των θαλασσών μας με ραδιενεργά απόβλητα, το οποίο πριν λίγους μήνες είχε αναδείξει η «ΠΡΩΤΗ» επανέφερε στο προσκήνιο η εφημερίδα Δημοκρατία.

Η οποία δημοσίευσε αποκαλυπτικά στοιχεία για 90 εμπορικά πλοία που τα βούλιαξαν σκόπιμα από το 1985 έως το 1996 με θανάσιμες συνέπειες (και για την Ελλάδα) σε ανθρώπους και οικοσύστημα
Το ρεπορτάζ έχει ως εξής:
Ενενήντα εμπορικά πλοία-ραδιενεργές βόμβες βυθίστηκαν σκόπιμα στη Μεσόγειο Θάλασσα κατά την περίοδο 1985-1996, μετατρέποντας σχεδόν το σύνολο της θαλάσσιας περιοχής σε υγρό τάφο, με τις θανάσιμες συνέπειες (και για την Ελλάδα) που είναι δεδομένο πως υπάρχουν για την ανθρώπινη υγεία, αλλά και το οικοσύστημα, να παραμένουν ανυπολόγιστες!

Ενα από αυτά, μάλιστα, όπως έγραφε χθες η εφημερίδα «Il Messaggero», καταβυθίστηκε την περίοδο εκείνη ανοιχτά των ακτών της Καλαβρίας, όπου πρόσφατα υπήρξαν καταγγελίες για «αυξημένα επίπεδα ραδιενέργειας», γεγονός που έδωσε αφορμή στις Αρχές να δώσουν εντολή πραγματοποίησης μετρήσεων, τα αποτελέσματα των οποίων όμως δεν έχουν εκδοθεί ακόμη.

Σαν να μην έφτανε αυτό, η εφημερίδα αναφέρεται και σε έγγραφο του 2009 του δικαστή Μπρούνο Τζορντάνο, σχολιάζοντας ότι η υπόθεση θάφτηκε, καθώς «κρατήθηκε μυστικό για χρόνια».

Σε αυτό το έγγραφο μάλιστα ο δικαστής καταγγέλλει ότι εντοπίστηκε στο Ιόνιο, ανοιχτά των ακτών της Καλαβρίας, το πλοίο-φάντασμα «Cunsky», στο οποίο επίσης υπήρχαν βαρέλια με επικίνδυνα απόβλητα, αλλά και ανθρώπινα κρανία!

Την αποκάλυψη του σκανδάλου έκανε χθες επιτροπή του ιταλικού Κοινοβουλίου, η οποία την περίοδο αυτή ερευνά υποθέσεις παράνομης διακίνησης ραδιενεργών και τοξικών αποβλήτων.

Απόρρητα έγγραφα των μυστικών υπηρεσιών που αποχαρακτηρίστηκαν πρόσφατα δείχνουν, σύμφωνα με τη «Messaggero», ότι περίπου 90 σκοπίμως βυθισμένα πλοία έχουν δηλητηριάσει τη θαλάσσια γειτονιά μας.

Πιο συγκεκριμένα, την αποκάλυψη έκανε ο πρόεδρος της επιτροπής Αλεσάντρο Μπράτι, ανακοινώνοντας ότι 60 έγγραφα της πρώην υπηρεσίας πληροφοριών Sismi έχουν αποχαρακτηριστεί έπειτα από αίτημά του και το περιεχόμενό τους πρόκειται να δοθεί στη δημοσιότητα.

Εγγραφα

ΠΥΡΙΝΙΚΑ 4
Ανάμεσά τους βρίσκονται και έγγραφα, τα οποία αφορούν πλοία που βυθίστηκαν στη Μεσόγειο.

«Τα ναυάγια μπορεί να περιέχουν επικίνδυνα ή ραδιενεργά απόβλητα» σημειώνει η κοινοβουλευτική επιτροπή, σύμφωνα με την εφημερίδα.

Ενα από τα έγγραφα, το οποίο η Sismi απέστειλε στο πρωθυπουργικό γραφείο του Λαμπέρτο Ντίνι και το υπουργείο Αμυνας της Ιταλίας στις 5 Σεπτεμβρίου 1995, αποκαλύπτει ότι από τις 14 Απριλίου 1989 έως τις 22 Ιουλίου 1995 περίπου 90 εμπορικά πλοία με επικίνδυνα απόβλητα βυθίστηκαν στη Μεσόγειο.
Οπως σημειώνει η «Messaggero», καταγράφονται οι συντεταγμένες των ναυαγίων, το φορτίο, τα στοιχεία των εφοπλιστών, η διαδρομή τους κ.ά. Αγνωστο παραμένει δε, και το αν υπάρχει ελληνική εμπλοκή, καθώς θα χρειαστεί να περιμένει κανείς να δει το περιεχόμενο των εγγράφων για να μπορέσει να διαπιστώσει αν στα ονόματα των πλοιοκτητών αναφέρεται και το όνομα κάποιου Ελληνα εφοπλιστή.

«Τα τοξικά προκαλούν λευχαιμία και άλλες θανατηφόρες ασθένειες»

«Τα πυρηνικά είναι γεννήτορες της λευχαιμίας και πολλών άλλων θανατηφόρων ασθενειών. Πρόκειται για ένα τεράστιο περιβαλλοντικό σκάνδαλο, ένα έγκλημα που αποσιωπάται…» αναφέρει στη «δημοκρατία» ο διευθυντής στο Ινστιτούτο Θαλάσσιας Προστασίας Αρχιπέλαγος Θοδωρής Τσιμπίδης, σχολιάζοντας τα όσα αποκαλύφθηκαν χθες από τον ιταλικό Τύπο.

«Τα βαρέλια αυτά (με τοξικά και πυρηνικά απόβλητα) κάποια στιγμή θα ανοίξουν.

Κάποια πιθανώς να υπέστησαν ρήγματα την ώρα που βυθίζονταν.

Μετά τα 100-150 μέτρα θέλει ειδική κατασκευή (για να μη διαρρεύσουν), η οποία προφανώς δεν υπήρχε.

Και όσα δεν έσπασαν από την πίεση που ασκεί το βάθος από εκεί και πέρα κινδυνεύουν από τη διάβρωση που θα προέλθει από την ηλεκτρόλυση, η οποία διαρκεί περίπου μία δεκαετία.

Αρα, σήμερα κινδυνεύουμε άμεσα.

Πρέπει ο κόσμος να καταλάβει πως είναι τα απόβλητα των Βορειοευρωπαίων.

Δεν υπάρχουν μικρές χημικές βιομηχανίες, αλλά και η πυρηνική βιομηχανία στην Ευρώπη είναι συγκεκριμένη.

Μία “μαφία” οργανωμένη, με κοστούμια, έκανε συμφωνίες με μεγάλες βιομηχανίες στην Ευρώπη, με την “υπόσχεση” ότι θα πάνε τα απόβλητα κοντά στην Αφρική και θα τα θάψουν εκεί».
dimokratianews.gr
…………………………
ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΟΣ ΦΟΒΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΟΝΙΟ

ΠΥΡΙΝΙΚΑ 5

SΟS από την ιταλική οργάνωση Λεγκαμπιέντε για τα ναυάγια πλοίων που μετέφεραν επικίνδυνα απόβλητα

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Μάνος Χαραλαμπάκης Χάρης Καρανίκας | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/09/2009

Ήταν Ιούλιος του 1985 όταν ο καπετάνιος του μότορσιπ «Νίκος Ι» πριν ξεκινήσει το ταξίδι του από τη Λα Σπέτσια στην Ιταλία συλλαμβάνεται για το φορτίο του πλοίου του.

Από τις αρχές διατάσσεται συντηρητική κατάσχεση και του μότορσιπ και του φορτίου μέχρι νεωτέρας, αλλά λίγες εβδομάδες αργότερα για αδιευκρίνιστους μέχρι σήμερα λόγους δίνεται το πράσινο φως: το «Νίκος Ι» ξεκινάει το ταξίδι του από το ιταλικό λιμάνι δηλώνοντας ως προορισμό τη Λομέ στο Τόγκο.

Κανονικά θα έπρεπε να πάει μέσω Γιβραλτάρ, αφού η Λα Σπέτσια βρίσκεται στη Βορειοδυτική Ιταλία και η αφρικανική πρωτεύουσα στη Δυτική Αφρική, αλλά δεν πρόλαβε: αφού πέρασε την Ελλάδα, στην πορεία προς τον Λίβανο βυθίστηκε ανεξήγητα.

Το «Νίκος Ι» είναι μόνο ένα από τα 30 ναυάγια στα οποία μπορεί να υπάρχουν τοξικά και πυρηνικά απόβλητα, σύμφωνα με την ιταλική περιβαλλοντική οργάνωση Λεγκαμπιέντε.

Στον χάρτη με τις πιθανές τοποθεσίες των ύποπτων ναυαγίων που έστειλε στα «ΝΕΑ» η Λεγκαμπιέντε, στοιχεία της οποίας βοήθησαν σε εισαγγελικές έρευνες στην Ιταλία για τα ναυάγια πλοίων με ραδιενεργά και τοξικά απόβλητα, φαίνεται ότι 7 από αυτά βρίσκονται δίπλα στους Παξούς, δυτικά της Κεφαλονιάς, δυτικά και νότια της Ζακύνθου, καθώς και στα ανοιχτά της Μεσσηνίας.

ΠΥΡΙΝΙΚΑ 6

Ο φάκελος

«Συλλέγουμε στοιχεία γι΄ αυτού του είδους τα ναυάγια εδώ και πάνω από δέκα χρόνια.

Ως εκ τούτου έχουμε καταρτίσει έναν μεγάλο φάκελο με τα ναυάγια που πιθανώς να έχουν προκληθεί από τη Μαφία για την απόρριψη επικίνδυνων αποβλήτων στον βυθό της Μεσογείου.

Κάποια από αυτά τα ύποπτα ναυάγια εντοπίζονται κοντά στην Ελλάδα, συγκεκριμένα στο Ιόνιο», λέει στα «ΝΕΑ» ο κ. Αντόνιο Περγκολίτσι από την ιταλική περιβαλλοντική οργάνωση.

Σύμφωνα με τον καθηγητή Πυρηνικής Φυσικής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Αθανάσιο Γεράνιο, τα βαρέλια στα οποία μεταφέρονται παρανόμως τα ραδιενεργά ή τοξικά απόβλητα, φυσικά δεν κατασκευάζονταν από ανθεκτικά υλικά, που πληρούν τις προδιαγραφές για τη φύλαξή τους.

«Η παράνομη διάθεση των αποβλήτων προτιμάται για το χαμηλό κόστος της.

Είναι φυσικό λοιπόν να χρησιμοποιήθηκαν για τη μεταφορά σχετικά φθηνά υλικά, που δεν έχουν μεγάλη ανθεκτικότητα.

Κατά τη γνώμη μου, δεν αποκλείεται η διάβρωση των βυθισμένων βαρελιών με τα ραδιενεργά ή τα τοξικά να αρχίζει 25 χρόνια μετά την απόρριψή τους», επισημαίνει ο κ. Γεράνιος.

Αναφέρει επίσης πως από ένα μεταλλικό δοχείο μισού τόνου γεμάτο με ραδιενεργά απόβλητα μπορεί να διαρρεύσει δεκαπλάσια ποσότητα ραδιενέργειας από αυτή που εκλύθηκε από την πυρηνική βόμβα 15 κιλοτόνων που έπεσε στη Χιροσίμα.

Επισημαίνεται ότι το φορτίο του «Κούνσκι», του πλοίου που εντοπίστηκε την προηγούμενη εβδομάδα στα ανοιχτά της παραλίας Τσετράρο στην Καλαβρία, θεωρείται πως αποτελείτο από 120 βαρέλια συνολικού βάρους περίπου 20 τόνων.

Ο εντοπισμός

«Ο πλέον ενδεδειγμένος τρόπος για να βρεθούν τα ναυάγια είναι με μετρήσεις ραδιενέργειας, μόνο όμως σε περίπτωση κατά την οποία έχει αρχίσει έστω και μικρή διαρροή.

Και πάλι, πρέπει να ξέρεις πού έχει γίνει το ναυάγιο για να κάνεις την έρευνα στη συγκεκριμένη περιοχή, δεδομένου ότι μέρος ή όλο το φορτίο μπορεί να έχει παρασυρθεί από τα ρεύματα.

Αν δεν υπάρχει διαρροή, τότε είναι πολύ δύσκολο να εντοπιστούν καθώς η ακτινοβολία γάμμα που εκπέμπεται είναι ελάχιστη για να μετρηθεί», λέει ο κ. Γεράνιος.

Όπως επισημαίνει ο καθηγητής, «σε περίπτωση που βρεθεί ραδιενεργό ναυάγιο σε μεγάλο βάθος, ο μόνος τρόπος για να ανακτηθούν τα απόβλητα είναι από ειδικό μικρό υποβρύχιο που τα συλλέγει και τα απομονώνει με ασφάλεια».

Μέχρι χθες το βράδυ δεν είχε επιβεβαιωθεί από τις μετρήσεις του ειδικού υποβρύχιου ρομπότ ότι τα βαρέλια με τα απόβλητα στο «Κούνσκι» έχουν διαβρωθεί και διαρρέει ραδιενέργεια στο περιβάλλον. «Αυτή τη φορά είμαστε πιο κοντά από ποτέ στις χειροπιαστές αποδείξεις.

Σε περίπτωση που οι υποψίες μας αποδειχθούν σωστές- ότι δηλαδή δεκάδες πλοία στον βυθό της Μεσογείου περιέχουν ραδιενεργά και τοξικά απόβλητα- οι επιπτώσεις θα είναι καταστροφικές για ολόκληρη την περιοχή», επισημαίνει ο κ. Περγκολίτσι από την περιβαλλοντική οργάνωση Λεγκαμπιέντε.

ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΟΧΕΙΟ…

ΠΥΡΙΝΙΚΑ 7
μισού τόνου με απόβλητα μπορεί να διαρρεύσει δεκαπλάσια ραδιενέργεια… μιας Χιροσίμα

Το μεγάλο κόλπο της μαφίας με τη βύθιση των πλοίων

ΚΑΛΑΒΡΕΖΙΚΗ ΜΑΦΙΑ, γνωστοί πολιτικοί και μυστικές υπηρεσίες.

Αυτοί ήταν οι τρεις βασικοί πυλώνες του δικτύου που βύθιζε καράβια με τοξικά απόβλητα στην Ιταλία, το Ιόνιο και την Αφρική, όπως αποκαλύπτει ο μετανοημένος Φραντσέσκο Φόντι, πρώην αφεντικό της Ντρανγκέτα.

«Για χρόνια κανείς δεν ήθελε να ακούσει αυτά που έλεγα στους δικαστές» δηλώνει στο περιοδικό «Εspresso».

Ο Φόντι αποκαλύπτει ότι τα φορτία με τα απόβλητα που βύθιζε η μαφία προέρχονταν κυρίως από βιομηχανικές του ιταλικού Βορρά.

Ενδιάμεσος ήταν ένας πράκτορας των μυστικών υπηρεσιών του στρατού, ενώ δύο πολιτικοί που έπαιζαν σημαντικό ρόλο στην επιχείρηση ήταν ο Τζάνι ντε Μικέλις, υπουργός Εξωτερικών στις κυβερνήσεις του Μπετίνο Κράξι, και ο Τσιρίακο ντε Μίτα, πρωθυπουργός το 1988 και πρόεδρος της Χριστιανοδημοκρατίας επί σειρά ετών.

Σύμφωνα με τον Φόντι, η αμοιβή για κάθε φορτίο που κατέληγε στον βυθό άρχιζε από 4 δισ. λιρέτες και μπορούσε να φτάσει τα 30 δισ.

Σε μερικές περιπτώσεις τα χρήματα είχαν κατατεθεί σε τράπεζες της Κύπρου.

«Δεν έχουμε μετρήσει ραδιενέργεια»

ΕΤΟΙΜΗ να κάνει μετρήσεις μόλις αποδειχθεί ότι έχουν ναυαγήσει πλοία με τοξικά ή ραδιενεργά απόβλητα κοντά στις ελληνικές ακτές δηλώνει η Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας.

Μιλώντας στα «ΝΕΑ» ο πρόεδρος της Επιτροπής Χρήστος Χουσιάδας τόνισε ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν περισσότερα στοιχεία πέρα από τα ιταλικά δημοσιεύματα, τα οποία έχουν αναπαραχθεί και στον ελληνικό Τύπο.

«Η Επιτροπή είναι σε διαρκή επικοινωνία με όλα τα ευρωπαϊκά και διεθνή δίκτυα ατομικής ενέργειας.

Ωστόσο, δεν έχει προκύψει κάτι περισσότερο ούτε είχαμε κάποια ειδοποίηση ή ενημέρωση από τις ιταλικές αρχές».

Προσθέτει μάλιστα ότι το 2007 ολοκληρώθηκε ένα πρόγραμμα μετρήσεων ραδιενέργειας από τον Διεθνή Οργανισμό Ατομικής Ενέργειας Ιnternational Scientific Cruise to Αdriatic and Ιonian Seas στα νερά τόσο της Αδριατικής όσο και του Ιονίου, στο οποίο συμμετείχαν ξένα εργαστήρια αλλά και τα εργαστήρια του «Δημοκρίτου» και του ΕΛΚΕΘΕ.

«Ωστόσο, τα αποτελέσματα των μετρήσεων αυτών- που σημειωτέον δεν έγιναν λόγω κάποιας υποψίας για ναυάγιο ή ρύπανση- δεν έδειξαν κάτι πέρα από τα συνηθισμένα και φυσιολογικά». Παρόμοιες δειγματοληψίες στο Ιόνιο είχαν γίνει και το διάστημα 1993- 2003 από τον «Δημόκριτο» χωρίς επίσης να προκύψει κάτι το ανησυχητικό.

Νέες μετρήσεις
«Αν διαπιστώσουμε ότι υπάρχουν περισσότερα στοιχεία και δεδομένα γι΄ αυτά τα ναυάγια, προφανώς θα επαναλάβουμε τις μετρήσεις κατά τρόπο στοχευμένο πλέον, σε συγκεκριμένα σημεία και αφού λάβουμε υπ΄ όψιν και την κίνηση των θαλάσσιων ρευμάτων στις περιοχές», συμπληρώνει ο κ. Χουσιάδας.

Ο ωκεανογράφος Μάνος Δασενάκης, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναφέρει ότι η έκταση της ρύπανσης από αυτά τα ναυάγια εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

«Από τον χρόνο ζωής στη θάλασσα των ουσιών που μετέφεραν, από το αν ήταν καλά συσκευασμένα ή όχι, από τα βάθη στα οποία βρίσκονται».

Συνήθως, όπως λέει, στα μεγάλα βάθη κάποιες από τις χημικές ουσίες αραιώνονται.

«Πάντως, η καταστροφή των οικοσυστημάτων και των θαλάσσιων οργανισμών σε τοπικό επίπεδο είναι πιθανότατη και είναι βέβαιο ότι η όποια ρύπανση προκαλείται, προστίθεται στη συνολική ρύπανση της Μεσογείου».

Πάντως, ο κ. Δασενάκης συμπληρώνει ότι αν αποδειχθεί πως έχουν ναυαγήσει στο Ιόνιο πλοία που μετέφεραν τοξικά, επειδή εκεί οι θαλάσσιες περιοχές έχουν μεγάλα βάθη μπορεί και οι επιπτώσεις να είναι μικρότερες, «αφού στα μεγάλα βάθη είναι μεγαλύτερη η αραίωση και φτωχά τα οικοσυστήματα».

Προσθέτει βέβαια ότι ουδείς μπορεί να γνωρίζει αν η ρύπανση έχει περάσει στην τροφική αλυσίδα μέσω των ψαριών.
……………………….

ΠΥΡΙΝΙΚΑ 8
Περιβαλλοντική «βόμβα» μεγατόνων απειλεί τα νησιά του Ιονίου

26 Σεπτεμβρίου 2016

Το Newsbomb.gr ανοίγει ξανά τον φάκελο μιας ξεχασμένης (;) ιστορίας – Κίνδυνος από τον «υγρό τοξικό τάφο» δεκάδων πλοίων που ναυάγησαν μυστηριωδώς στη γειτονιά μας, μεταφέροντας επικίνδυνα χημικά και πυρηνικά απόβλητα.

Είναι μια αληθινή ιστορία που θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελέσει τη βάση για το σενάριο μιας ταινίας του Χόλιγουντ με απίστευτη πλοκή, όμως οι συνέπειές της στην πραγματικότητα είναι ολέθριες για το περιβάλλον και δη για τα θαλάσσια οικοσυστήματα αλλά και για τους κατοίκους των νησιών στο Ιόνιο Πέλαγος:

Ο λόγος για τα χιλιάδες βαρέλια τοξικών και πυρηνικών αποβλήτων που βρίσκονται στον πυθμένα της θάλασσας, ως συνέπεια ναυαγίων που σημειώνονται υπό μυστηριώδεις συνθήκες τα τελευταία 30 τουλάχιστον χρόνια, με τις «ευλογίες» της «Ντράγκετα», της σικελικής Μαφίας και με τη συμμετοχή πολιτικών προσώπων από τη γειτονική Ιταλία.
Επιμέλεια – Ρεπορτάζ: Χρήστος Θ. Παναγόπουλος

Η υπόθεση δεν είναι διόλου άγνωστη στη χώρα μας.

Βρισκόμαστε περίπου στα μέσα του 2009.

Στον ελληνικό Τύπο ο θόρυβος ξεσπά μέσω μιας πληθώρας δημοσιευμάτων, όταν ήρθαν στο φως της δημοσιότητας, μέσω της εφημερίδας «La Repubblica» οι μαρτυρίες του πρώην αρχινονού της «Ντραγκέτα», Φραντσέσκο Φόντι, ο οποίος παραδέχεται στις ιταλικές δικαστικές Αρχές ότι είχε βυθίσει με εκρηκτικά τρία μεγάλα φορτηγά πλοία, τα οποία μετέφεραν κατά καιρούς τεράστιες ποσότητες άκρως επικίνδυνων χημικών και τοξικών αποβλήτων στην θαλάσσια περιοχή του Ιονίου.

Τις μαρτυρίες του Σικελού αρχιμαφιόζου επιβεβαιώνει και η ιταλική περιβαλλοντική οργάνωση «Lega Ambiente».

Ναυάγια με τοξικά και πυρηνικά απόβλητα στη Μεσόγειο

Το πιο ανησυχητικό, όμως, είναι ότι ο Φόντι είχε εκτιμήσει πως από τη δεκαετία του ’80, οπότε και αυστηροποιήθηκε η νομοθεσία της γειτονικής χώρας, απαγορεύοντας την απόρριψη ανεπεξέργαστων αποβλήτων, έως και τα τέλη της δεκαετίας του ’90, έχουν σημειωθεί τουλάχιστον άλλα 30 τέτοια ναυάγια, επτά από τα οποία εντοπίζονται πολύ κοντά σε νησιά όπως οι Παξοί, η

Κεφαλονιά, η Ζάκυνθος αλλά και αρκετά κοντά στις ακτές του νομού Μεσσηνίας.
RWASTE
Ανίερη και… άκρως ραδιενεργή «μπίζνα»

ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΑΝΗΠΟΨΙΑΣΤΟΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑ!

Έτσι, ξεδιπλώνεται μια απίστευτη και άκρως επικερδής «μπίζνα» για τους Ιταλούς μαφιόζους, που δωροδοκούσαν, σύμφωνα με τα τότε δημοσιεύματα του ιταλικού Τύπου ακόμη και πολιτικά πρόσωπα των κυβερνήσεων του Μπετίνο Κράξι αλλά και του Σίλβιο Μπερλουσκόνι, για να αναλάβουν αποκλειστικά, με εταιρείες – φαντάσματα, τη διαχείριση και απόρριψη τέτοιων επικίνδυνων φορτίων.

Ωστόσο, η «μηχανή» που στήνεται, συνιστά την υπ’ αριθμόν ένα περιβαλλοντική απειλή για την ευρύτερη περιοχή.
Μάλιστα, ο «νονός» της σικελικής Μαφίας είχε αποκαλύψει στις ανακριτικές αρχές της γειτονικής χώρας και τις «ταρίφες»: η αμοιβή για κάθε φορτίο που κατέληγε στον βυθό άρχιζε από 4 δισ. λιρέτες (2,06 εκατ. ευρώ σε σημερινές τιμές) και μπορούσε να φτάσει τα 30 δισ. λιρέτες (15,49 εκατ. ευρώ περίπου) Σε μερικές περιπτώσεις τα χρήματα κατατίθονταν σε τράπεζες της Κύπρου.

Από την άλλη πλευρά, φτάνει να σκεφτεί κανείς την έκδηλη ανησυχία που εξέφραζαν την περίοδο εκείνη επιστήμονες και καθηγητές στον «Δημόκριτο»: υπολογίζεται ότι φτάνουν μόλις 500 βαρέλια πυρηνικών αποβλήτων, για να εκλύσουν 10 φορές την ραδιενέργεια που απελευθερώθηκε με την ατομική βόμβα στη Χιροσίμα στις 6 Αυγούστου 1945.
image 25811 640 panofree qoch 25811
Ένα εξίσου ανησυχητικό στοιχείο, όπως επισημαίνουν οι ειδικοί επιστήμονες, είναι πως τα βαρέλια που αυτή τη στιγμή βρίσκονται στον πυθμένα της θάλασσας, μόλις μερικές δεκάδες ναυτικά μίλια μακριά από την περιοχή των Επτανήσων, μπορούν να αντέξουν στη διάβρωση που προκαλεί το θαλασσινό νερό έως 25 χρόνια. Και το ερώτημα που προκύπτει είναι απλό: τι θα συμβεί εάν αυτά τα βαρέλια αρχίσουν να «σκάνε» και ν’ ανοίγουν από τη σκουριά και την πολυκαιρία; Και, δυστυχώς, υπάρχουν πολύ συγκεκριμένα παραδείγματα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Γερμανική εταιρεία έφερνε τοξικά απόβλητα στην Ελλάδα

πυρινικα 2

Η περίπτωση των ναυαγίων «Νίκος Ι» και «Κούνσκι»
Ας γυρίσουμε τον χρόνο πίσω κατά 31 χρόνια. Ήταν Ιούλιος του 1985 όταν ο καπετάνιος του μότορσιπ «Νίκος Ι» πριν ξεκινήσει το ταξίδι του από το λιμάνι της Λα Σπέτσια στην Ιταλία συλλαμβάνεται για το φορτίο του πλοίου του, στο οποίο εντοπίζονται μεγάλες ποσότητες τοξικών και ραδιενεργών αποβλήτων.
Από τις αρχές διατάσσεται συντηρητική κατάσχεση και του μότορσιπ και του φορτίου μέχρι νεωτέρας, αλλά λίγες εβδομάδες αργότερα για αδιευκρίνιστους μέχρι σήμερα λόγους, το «Νίκος Ι» ξεκινάει το ταξίδι του από το ιταλικό λιμάνι δηλώνοντας ως προορισμό την πόλη Λομέ στο Τόγκο.

Κανονικά θα έπρεπε να πάει μέσω Γιβραλτάρ, αφού η Λα Σπέτσια βρίσκεται στη βορειοδυτική Ιταλία και η αφρικανική πρωτεύουσα στη Δυτική Αφρική, αλλά δεν πρόλαβε: αφού πέρασε την Ελλάδα, στην πορεία προς τον Λίβανο βυθίστηκε ανεξήγητα, μαζί με όλο του το φορτίο.
ships of poison map
Το 1992 ακόμη ένα πλοίο, το «Κούνσκι», με εξίσου επικίνδυνο ραδιενεργό φορτίο (120 βαρέλια συνολικού βάρους 20 τόνων), βυθίζεται υπό αδιευκρίνιστες, έως τότε, συνθήκες στ’ ανοικτά της ιταλικής πόλης Κοσέντζα.

Το πλοίο αυτό, όπως αποκάλυψε ο Φόντι στους Ιταλούς ανακριτές, ήταν ένα από τα τρία συνολικά πλοία, που ο ίδιος έστειλε στον πάτο της θάλασσας, παγιδεύοντάς το με εκρηκτικά.

Η αντίδραση της ελληνικής πλευράς

Οι παλίρροιες έφεραν στην παραλία νεκρούς αστακούς, καβούρια, αστερίες, και ακόμη περισσότερες ρέγγες.

Οι παλίρροιες έφεραν στην παραλία νεκρούς αστακούς, καβούρια, αστερίες, και ακόμη περισσότερες ρέγγες. Στους επιστήμονες που βασίζετε ο λαός, λένε ψέματα. ή κάνουν την κορόιδα!
Ας ξαναγυρίσουμε, όμως, στο 2009.

Στην Ελλάδα, οι μαρτυρίες του πρώην αφεντικού της σικελικής Μαφίας σκάνε σαν «βόμβα».

Ο καθηγητής Πυρηνικής Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθανάσιος Γεράνιος, δηλώνει σε συνέντευξή του στην «Καθημερινή»:

«Το ότι αυτά τα πλοία μετέφεραν πυρηνικά απόβλητα είναι βέβαιο – εξετάζεται τώρα εάν μετέφεραν και τους ίδιους τους αντιδραστήρες, τη λειτουργία των οποίων η Ιταλία διέκοψε οριστικά το 1987».
GERANIOS
Ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών στον Τομέα Πυρηνικής Φυσικής και Στοιχειωδών Σωματιδίων, Αθανάσιος Γεράνιος
Στις 18 Αυγούστου 2009 ο πρόεδρος της Ελληνικής Επιτροπής Ατομικής Ενέργειας, Χρήστος Χουσιάδας, σε συνέντευξή του στα «Νέα» αναφέρει:

«Η Επιτροπή είναι σε διαρκή επικοινωνία με όλα τα ευρωπαϊκά και διεθνή δίκτυα ατομικής ενέργειας.

Ωστόσο, δεν έχει προκύψει κάτι περισσότερο ούτε είχαμε κάποια ειδοποίηση ή ενημέρωση από τις ιταλικές αρχές».

Παράλληλα, προαναγγέλλει νέες μετρήσεις και δειγματοληψίες στο Ιόνιο, με σκοπό να διερευνηθεί η υπόθεση.
husiadas1
Ο πρόεδρος της ΕΑΕΕ, Χρήστος Χουσιάδας

Στο ίδιο δημοσίευμα αναφέρονται και δειγματοληπτικοί έλεγχοι που είχαν διενεργήσει από το 1993 έως το 2003 ο «Δημόκριτος» και το Ελληνικό Κέντρο Θαλάσσιων Ερευνών (ΕΛΚΕΘΕ), αλλά χωρίς να αναφέρεται κάτι ανησυχητικό.
Στις 25 Μαΐου 2011 ο πρώην βουλευτής του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού, Γιώργος Ανατολάκης, καταθέτει επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή προς τον τότε υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, Ιωάννη Διαμαντίδη, για το θέμα, για να λάβει την απάντηση ότι «σύμφωνα με τα στοιχεία που τηρούνται στα αρχεία των Λιμενικών Αρχών Κέρκυρας, Κεφαλληνίας, Ζακύνθου, Κυλλήνης, Καλαμάτας, Πύλου και Κατακόλου, δεν έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα στις περιοχές δικαιοδοσίας τους, η ύπαρξη ναυαγίων με φορτία ή κατάλοιπα φορτίων τοξικών ή πυρηνικών αποβλήτων».

ΔΡΑΜΑΑν αληθεύουν τα παραπάνω, καταλαβαίνουμε την φρίκη, τι θα συμβεί με τις γεωτρήσεις;;;

Εντούτοις, μέσα στο χρονικό διαστημα 2009-2011 ακολουθούν πάμπολλα δημοσιεύματα που μιλούν για τον «υγρό τοξικό τάφο» του Ιονίου, ανάμεσα στις ιταλικές και τις ελληνικές ακτές.

Και ξαφνικά σιωπή:

Ερωτήματα που αναζητούν απάντηση…

Από το 2012 και μετά το όλο θέμα φαίνεται πως μπαίνει, κατά έναν πολύ περίεργο τρόπο, στον «πάγο».

Και το ερώτημα που προκύπτει είναι γιατί ξαφνικά τέτοια σιωπή;

Γιατί οι ηγεσίες – πρώην και νυν – του υπουργείου Περιβάλλοντος δεν συνέχισαν να ψάχνουν το θέμα;
– Συνεχίζουν οι αρμόδιες υπηρεσίες (ΕΛΚΕΘΕ, ΕΕΑΕ και «Δημόκριτος») να ελέγχουν τη συγκεκριμένη περιοχή του Ιονίου;

Κι αν ναι, τι ευρήματα υπάρχουν τη στιγμή που γράφονται τούτες οι γραμμές;

– Κι ένα εξίσου σοβαρό ζήτημα: από τη στιγμή που υπάρχουν επιβεβαιωμένα, βάσει μαρτυριών, τουλάχιστον επτά ναυάγια πλοίων που κουβαλούσαν επικίνδυνα τοξικά και ραδιενεργά φορτία κοντά στις δυτικές ακτές της Ελλάδας, γιατί δεν έχει κινητοποιηθεί η Δικαιοσύνη;

Γιατί, θα πρέπει να θυμίσουμε, στο σημείο αυτό, πως υπάρχει ψηφισμένος νόμος από τη Βουλή των Ελλήνων, ο 4042 του 2012, ο οποίος προβλέπει την «ποινική προστασία του περιβάλλοντος», εναρμονιζόμενος πλήρως με την Οδηγία 2008/99/ΕΚ, βάσει της οποίας καθορίζεται με επάρκεια το πλαίσιο παραγωγής και διαχείρισης αποβλήτων.

Δεν θα μπορούσε, λοιπόν, να κινηθεί εισαγγελική έρευνα, υπό το πρίσμα αυτό, ώστε να διερευνηθεί εάν και κατά πόσο υπάρχουν ποινικές ευθύνες γύρω από την υπόθεση αυτή;
Διαβάστε εδώ αναλυτικά τι προβλέπει ο Ν. 4042/2012
Ένα είναι σίγουρο: Τίποτε δεν έχει κλείσει. Το Newsbomb.gr θα συνεχίσει την έρευνα γύρω από το θέμα αυτό. Μείνετε συντονισμένοι…

Read more: http://www.newsbomb.gr/ellada/apokalypseis/story/730834/perivallontiki-vomva-megatonon-apeilei-ta-nisia-toy-ionioy#ixzz4mVoWGYxp
……………………………………………

Την  επιμέλεια έκανε ο ΠΛΑΤΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ

http://arxaiaithomi.gr/