«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Καλημέρα Ελλάδα – Καληνύχτα Ελλάδα

ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΘΑ ΤΑ ΧΑΛΑΣΟΥΜΕ

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΤΟ 2017

ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ! ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΜΕ ΝΟΜΟ ΛΕΓΟΜΑΣΤΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ!

Την ώρα που κοιμόμασταν με τα τσαρούχια και σκίζαμε τα ιμάτιά μας για το ευρωκόμμα και για τον δημοτικό σωτήρα που θα υπερασπιστεί το νερό και την γη του τόπου μας, πέρασε από την πίσω πόρτα ο νόμος που καταργεί τις εθνικές ταυτότητες. Δεν είσαι Έλληνας πλέον και με το νόμο.

Είσαι Ευρωπαίος ιθαγενής. Έτσι σε αποκαλεί το Υπουργείο Εσωτερικών το οποίο μάς ενημερώνει ότι από τις προσεχείς εκλογές και για τον αιώνα τον άπαντα δικαίωμα εκλέγειν και εκλέγεσθαι στην χώρα σου δεν το έχεις μόνο εσύ Ελληνάρα μου, αλλά και ο οποιοσδήποτε υπήκοος κάθε κράτους-μέλους της ΕΕ.

Με το νόμο 4244/2014 και με ημερομηνία ισχύος από την 11η Μαρτίου του 2014 μπορεί να κατέλθει ως υποψήφιος δήμαρχος ή δημοτικός σύμβουλος όποιος θέλει αρκεί να είναι Ευρωπαίος. Το ίδιο συμβαίνει και για όποιον θέλει να κατέλθει και ως ευρωβουλευτής εκπρόσωπος της Ελλάδας. Μετά από την οδηγία του Συμβουλίου της ΕΕ οι πολίτες της Ένωσης που κατοικούν σε κράτος- μέλος της ΕΕ του οποίου δεν είναι υπήκοοι έχουν το θεμελιώδες δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι κατά τις τοπικές εκλογές της Ένωσης.
Εσένα ως κακό παιδί για την δημοκρατία τους έχουν το δικαίωμα να σού στερήσουν τα πολιτικά δικαιώματά σου, αλλά αν είσαι Άγγλος, Γάλλος, Γερμανός κλπ τότε θα μπορείς να εκπροσωπείς την δική μου χώρα στο Ευρωκοινοβούλιο και το τραγικότερο να μπορείς να διαχειρίζεσαι την δημοτική περιουσία (νερό, οικόπεδα, κτίρια, ιστορία) της δικής μου ιδιαιτέρας πατρίδας. Αρκεί να έχεις ένα εξοχικό στην Ελλάδα που κάνεις τα μπάνια σου, λεφτά να ξεκινήσεις τον προεκλογικό αγώνα και βέβαια τους ανάλογους παλαμακιστές που με 100 ευρώ σου δίνουν το κλειδί της πόλης και την διαχείριση αυτής.

Αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους Έλληνες ψηφοφόρους. Το μυαλό τους είναι αυτή την στιγμή στα 500 ευρώ πληρωμένη ψήφο που τους έταξε ο Σαμαράς από το πρωτογενές πλεόνασμα. Λεφτά που θα τούς τα πάρει οποιαδήποτε ώρα πίσω βαφτίζοντας έναν νέο φόρο πατριωτικό. Η ειρωνεία των ημερών. Να σου μιλάνε για πατριωτικά μέτρα και την ίδια στιγμή να κάνουν Έλληνα πατριώτη υποψήφιο τον ίδιο σου τον εχθρό.

Αυτός ο νόμος αποδεικνύει περίτρανα ότι η ψήφος είναι ο φερετζές της δημοκρατίας και ότι ανά πάσα στιγμή βαφτίζοντας ψηφοφόρο τον οποιονδήποτε μπορούν να επαίρονται για τις “δημοκρατικές” νίκες τους. Άντε με το καλό και στις βουλευτικές εκλογές να βαφτίσετε όποιον θέλετε Έλληνα ψηφοφόρο για την απόλυτη κυριαρχία σας. Δεν πέρασαν και πολλά χρόνια από τις περίλαμπρες νίκες μεγάλων κομμάτων με βαφτισμένες ως ελληνικές αλλοδαπές ψήφους.

Δυστυχώς επειδή η αντιπολίτευση μόνο αντιπολίτευση δεν κάνει αφού περνάνε τέτοιοι νόμοι δύο μήνες πριν τις εκλογές δεν θα πάρουμε ποτέ μια επίσημη απάντηση από την κυβέρνηση για το τι θα συμβεί αν η Αλβανία και τα Σκόπια αύριο το πρωί γίνουν μέλη-κράτη της ΕΕ. Ίσως να βολεύει την αντιπολίτευση η κατάσταση βλέποντας μπροστά της την εξουσία χωρίς να την ενδιαφέρει κι αυτήν η εθνική ταυτότητα. Λίγες μέρες πέρασαν που δύο κράτη της ΕΕ έχουν έρθει σε αντιπαράθεση. Η Ουγγαρία ζητάει την αυτονομία κομματιού της Ρουμανίας διότι είναι ουγγρόφωνοι και έχουν στην διαχείριση της περιοχές εκλεγμένους Ούγγρους υπηκόους. Όπως είπε και ο Ούγγρος πρωθυπουργός “στην ΕΕ το να είσαι αυτόνομος επιτρέπεται αφού δεν ζητάς απόσχιση”.

Για ποια εθνική ανεξαρτησία μιλάει ο αντιπρόεδρος Βενιζέλος και για ποια εθνική ταυτότητα και πατριωτισμό χτυπιέται με ύφος ο Σαμαράς; Έχουν δώσει τα πάντα, έχουν συμφωνήσει στα πάντα, αποκαλούν τους Έλληνες μέσα από τις ιστοσελίδες των Υπουργείων τους ως “ευρωπαίους ιθαγενείς” αλλά ο λαουτζίκος (γιατί για λαουτζίκο πρόκειται) κοιτάει πώς θα βάλει υποψηφιότητα σε δημοτικό ψηφοδέλτιο ή για να χωθεί και να σωθεί ή λόγω της εντοπιότητάς του μην πάρει καμιά μετάθεση 20 χιλιόμετρα μακρύτερα από το σπιτάκι του.

Με την ουσία δεν ασχολείται κανένας γιατί η ουσία είναι η αλήθεια και πονάει. Η αλήθεια θέλει αλήθεια για να αντιμετωπιστεί αλλά όταν χαίρεσαι και ψηφίζεις με τα δυο χέρια τα αποδεδειγμένα ψέμματα που σου πλασάρουν είσαι άξιος της μοίρας που έγραψε για σένα το αφεντικό ΕΕ.
Με την βούλα του προέδρου της Δημοκρατίας ακόμα και η συνειδητή σου αποχή από τις εκλογές εκμηδενίζεται. Με 1,000,000 βαφτισμένους διαμένοντες στην Ελλάδα Ευρωπαίους η αποχή σου από 40% θα πάει στο 1%. Και τότε τι θα έχεις να λες; Ότι σε κυβερνάει η μειοψηφία; Άλλα θα δείχνουν τα νόμιμα και ηθικά νούμερά τους. Θα έχεις Δημοκρατία 100%. Το ίδιο ακριβώς νούμερο με τον πρόεδρο Κιμ της Βόρειας Κορέας.

Η διαφορά σου με τους βορειοκορεάτες θα είναι μία και μοναδική. Αυτοί θα συνεχίζουν να έχουν εθνική ταυτότητα, ενώ εσύ θα είσαι απλά ένας ιθαγενής μιας ηπείρου. Δεν ξέρεις ακόμα τι σημαίνει να μην έχεις ταυτότητα, χώρο, αέρα, νερό, πατρίδα, ελευθερία, κομμάτι γης για να ταφείς. Ακόμα δεν ξέρεις, αλλά πολύ σύντομα θα το νιώσεις στο πετσί σου.

Αυτά αποδέχεσαι, ευρωπαίε μου ιθαγενή. Αυτά σου αξίζουν γιατί πολύ απλά ήσουν ανάξιος για μια πατρίδα σαν την Ελλάδα.
oparlapipas.com

http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/2014/06/blog-post_9084.html

ΠΛΑΤΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ – ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ

http://arxaiaithomi.gr/

Μοιραστείτε το!

3 comments to Καλημέρα Ελλάδα – Καληνύχτα Ελλάδα

  • .
    .
    .
    .
    .

    ΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΣ ΟΛΟ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
    .
    .

    ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ! ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΜΕ ΝΟΜΟ ΛΕΓΟΜΑΣΤΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ!
    .
    .
    http://arxaiaithomi.gr/2017/06/08/%ce%ba%ce%b1%ce%bb%ce%b7%ce%bc%ce%ad%cf%81%ce%b1-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%ac%ce%b4%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%ce%b7%ce%bd%cf%8d%cf%87%cf%84%ce%b1-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%ac%ce%b4%ce%b1/
    .
    .
    .
    .
    ΞΑΝΑ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ ……………
    .
    .
    .
    Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2013
    Τι κρύβει η εκμάθηση τουρκικής γλώσσας στα ελληνικά σχολεία;

    Πως είναι δυνατόν σε μια χώρα σαν την Ελλάδα με πληγές και μαρτυρικές θύμησες από το παρελθόν, να επιτρέπουμε να συμβαίνουν εγκλήματα σαν αυτό που μόνο θυμό μπορεί να προκαλέσει με όποιο επακόλουθο τελικά.
    Στην εφημερίδα της κυβέρνησης (αριθμός φύλλου 867 , 10 Ιουλίου 2006) ανακοινώνεται η εφαρμογή εκμάθησης Τουρκικής γλώσσας στα Ελληνικά σχολεία και παρουσιάζονται μάλιστα και αναλυτικά οι στόχοι αυτής της απόφασης.

    Η εκμάθηση της Τουρκικής γλώσσας ορίζεται για τις τρεις πρώτες τάξεις του Γυμνασίου .
    Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα ;
    Και ποιος είναι ο σκοπός άραγε αυτών που τόλμησαν να αποφασίσουν τα ελληνόπουλα να μαθαίνουν την γλώσσα των Τούρκων στα σχολεία;
    Ενδιαφέρθηκαν άραγε με τον ίδιο ζήλο και για την σωστή εκμάθηση της ελληνικής;

    Την ώρα που η Ελλάδα βάλλεται από παντού ,την στιγμή που τα ελληνόπουλα βομβαρδίζονται από ένα λάθος εκπαιδευτικό σύστημα, αντί να βελτιώσουν την
    καθημερινότητα του μαθητή και να τον βοηθήσουν να μάθει σωστά ελληνικά , αποφασίζουν να τον κάνουν γνώστη της τουρκικής φιλοσοφίας για να μπορεί να πάρει μέρος σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία όπως αναφέρει η εφημερίδα της κυβέρνησης. Κάνουν και οι Τούρκοι το ίδιο; Μαθαίνουν και οι Τούρκοι στα σχολεία τους ελληνικά στα παιδιά τους;

    Η τουρκική βουλή και οι Τούρκοι υπουργοί παιδείας αποφάσισαν και αυτοί ,τα παιδιά τους να μάθουν ελληνικά για να συμμετάσχουν και αυτά σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία;

    Διάβασα πολύ προσεκτικά την εφημερίδα της κυβέρνησης. Ξεκάθαρα δεν δεν αναφέρεται η εφαρμογή της αποφάσεως αυτής σε κάποια περιοχή ή νομό. Το έχει αφήσει προφανώς αόριστο για κάπιοιο λόγο. Ισχύει από της δημοσιεύσεως στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως!
    Ούτε αναφέρεται ότι η εκμάθηση της Τουρκικής θα είναι προαιρετική.

    Εντωμεταξύ τα ΜΜΕ όχι μόνο σιωπούν αλλά οι υπεύθυνοι προγράμματος των καναλιών αγοράζουν και προβάλλουν διαρκώς τουρκικές σειρές σκύβοντας πρώτοι το κεφάλι στην τουρκική προπαγάνδα με τις ευλογίες του Ερντογάν ( διαδώστε παντού την τουρκική γλώσσα κουλτούρα και φιλοσοφία ζωής)

    Τα κόμματα της Βουλής γιατί το αποσιωπούν;
    Μην σας φανεί περίεργο αν σε μερικά χρόνια όλα τα Ελληνόπουλα δεν θα μπορούν να περάσουν στο λύκειο αν δεν γνωρίζουν καλά την Τουρκική!
    Πόσο θα μας ξεπουλήσουν πια;

    Πριν από καιρό έγινε θέμα για σχόλια το γεγονός με διαφωνίες για το αν η οδηγία έχει να κάνει με τα σχολεία της Ελλάδας ή μόνο με της Θράκης. Και ρωτάω αν δηλαδή είχε να κάνει με τα σχολεία μόνο της Θράκης θα ήταν θεμιτό ; αποδεκτό;
    Η άγνοια επί βασικών εθνικών ζητημάτων, η παντελής ασυνέπεια λόγων και έργων, μα κυρίως η ακαταλληλότητα και η ανικανότητα που χαρακτηρίζουν τους εμπλεκόμενους πολιτικούς με την απόφαση της διδασκαλίας της Τουρκικής γλώσσας στα Ελληνικά Γυμνάσια της Θράκης.
    Ποιος τους είπε πως η τουρκική γλώσσα «χωράει» στην εκπαίδευση μέσα στα Ελληνικά σχολεία; Ποιος τους «ενημέρωσε» πως με τον τρόπο αυτό μπορούν να ικανοποιήσουν ανάγκες της ακριτικής αυτής περιοχής; Ποιος μπορεί, έχοντας σώας τας φρένας, να προώθησε και να στήριξε μία πολιτική απόφαση εκτουρκισμού ενός μέρος του πληθυσμού της χώρας που λέγεται Ελλάδα αν τελικά αναφέρονται μόνο στην Θράκη;
    Επειδή η σοβαρότητα έχει απωλεσθεί προ καιρού κι επειδή η γνώση είναι προτέρημα των πολιτών και όχι των διερχόμενων πολιτικών, η απόφαση για διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας θα πρέπει να αιτιολογηθεί και μάλιστα σε πανελλαδικό επίπεδο.
    Αδιαφορώ για το ποιος ελαφρά τη καρδία εγκαταλείπει την Θράκη και τους Έλληνες που κατοικούν σε αυτήν στις ορέξεις της Τουρκίας. Επιθυμώ διακαώς, όμως, να γίνει γνωστός ο ενδοτισμός εκείνων που «αποφασίζουν και διατάσσουν» εις βάρος των πολιτών και της χώρας.
    Ποια μπορεί να είναι τα επιχειρήματα μίας τέτοιας μειοδοτικής και εθνικά επικίνδυνης πολιτικής πράξης; Ποιες μπορεί να είναι οι θέσεις αυτού του υπουργού, πρωθυπουργού ή δεν ξέρω τίνος άλλου, πολιτικού, που εκθέτει την Θράκη στον τουρκικό επεκτατισμό; Πού αποσκοπεί η διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας στα σχολεία (γυμνάσια) μίας Ελληνικής περιοχής; Ας πέσουν οι μάσκες και ας δώσουν εξηγήσεις αν άλλο ήθελαν να γράψουν στην εφημερίδα της κυβέρνησης και τελικά άλλο έγραψαν . Μέχρι τότε όμως δεν μπορούμε να μην γνωστοποιούμε το θέμα.
    Και για την ιστορία υπουργός παιδείας τον καιρό της απόφασης αυτής ήταν ο κύριος Στυλιανίδης βουλευτής της περιοχής και σημερινός υπουργός εσωτερικών…
    πηγη

    http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2013/03/blog-post_5162.html#ixzz4jRIYjWfZ
    .
    .
    .
    .
    Η ΣΥΝΤΑΓΗ : ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ……………..
    .
    .
    .
    .
    .
    Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013
    Πλύση εγκεφάλου στα παιδιά Ε’ και Στ’ Δημοτικού. Η δική μας πρόταση στους μαθητές.

    Σχολιάζουμε την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας (υπογραμμίζοντας τις επίμαχες λέξεις και σχολιάζοντας με κόκκινο).
    Στο τέλος κάνουμε τη δική μας πρόταση στους μαθητές.

    “και στη χώρα μας, όπου έχουν εγκατασταθεί μετανάστες και πρόσφυγες”
    -Κατ αρχήν, εσκεμμένα συγχέονται οι έννοιες λαθρομετανάστες (εισήλθαν στη χώρα παράνομα), μετανάστες (είναι όσοι μεταναστεύουν νόμιμα σε άλλη χώρα πχ για εργασία ή για μόνιμη διαμονή) και πρόσφυγες (αφορά ακραίες περιπτώσεις πολέμου, πολιτικών…
    διώξεων κλπ). Οι λαθρομετανάστες -γιατί σε αυτούς αναφέρεται κατ ουσαίαν η εγκύκλιος- χαρακτηρίζονται αυθαίρετα ως “μετανάστες” και ως “πρόσφυγες”.

    “κυνηγημένοι από τις δικές τους χώρες από την ανέχεια, τον πόλεμο και τις διώξεις,”
    -Προσέξτε πόσο έξυπνα δικαιολογούν τη λαθρομετανάστευση: Όποιος αισθάνεται ότι βιώνει “ανέχεια” έχει δικαίωμα να μετακινηθεί σε όποια χώρα θέλει.

    “υπάρχουν άνθρωποι που τους θεωρούν υπεύθυνους και για τα δικά μας προβλήματα”.
    -Τα προβλήματα είναι “δικά μας” και κακώς “υπάρχουν άνθρωποι” που θεωρούν “υπεύθυνους” τους λαθρομετανάστες! Δεν νομίζω τώρα, να τολμήσει κανείς να ισχυριστεί ότι πχ για την αυξημένη εγκληματικότητα ή για την αυξημένη ανεργία ευθύνονται και οι λαθρομετανάστες ε;; ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Δεν θα το συζητήσουμε! Αυτά είναι “δικά μας” προβλήματα.
    Τέλος.!

    “Γι’ αυτό το λόγο πολλές φορές οι μετανάστες και οι πρόσφυγες πέφτουν θύματα ρατσιστικής βίας.”
    -Υπάρχουν εκατομμύρια λαθρομετανάστες στην Ελλάδα. Πόσα περιστατικά ρατσιστικής βίας υπάρχουν; ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΑ. Οι λαθρομετανάστες επιβιώνουν και στέλνουν και χρήματα στις πατρίδες τους. Κι όμως η εγκύκλιος περνάει το μήνυμα στα ανήλικα παιδιά ότι “πολλές φορές” .. “πέφτουν θύματα ρατσιστικής βίας”!

    “Είτε στη δουλειά τους – υπάρχουν αρκετά κρούσματα ξυλοδαρμού τους την ώρα που επιστρέφουν κατάκοποι στο σπίτι”
    -Μάλιστα, είναι συχνό το φαινόμενο, “αρκετά κρούσματα”. Αφού το λέει η εγκύκλιος του Υπουργείου, έτσι θα ναι. Σχεδόν κάθε μέρα, την ώρα που επιστρέφουν “κατάκοποι” (από το λαθρεμπόριο και τις κλοπές;) στο σπίτι, έχουμε τον “ξυλοδαρμό” τους!!

    “– ή ακόμα και στο σχολείο – όπου ο «ξένος» μαθητής αντιμετωπίζεται κάποιες φορές με καχυποψία, με εχθρότητα, ή ακόμα και με λεκτική ή σωματική βία.”
    -Νέο δεδομένο του Υπουργείου: ο “ξένος μαθητής” αντιμετωπίζεται “με εχθρότητα” και “με λεκτική ή σωματική βία”.
    Η πραγματικότητα είναι ακριβώς ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ: τη βία την βιώνει ο Έλληνας μαθητής, από τις παρέες-συμμορίες αλλοδαπών (μαθητών ή εξωσχολικών). Δεν γνωρίζουμε πολλούς Έλληνες μαθητές που θα τολμούσαν να βιαιοπραγήσουν. Η εγκύκλιος όμως καλλιεργεί αισθήματα ενοχής στους Έλληνες μαθητές

    • Για την ΣΤ’ Τάξη (Σκέφτομαι και Γράφω):
    Με αφορμή κάποιο περιστατικό από την καθημερινότητά σας, που έλαβε χώρα σε δημόσιο χώρο (λεωφορείο, προαύλιο, άλλη δημόσια υπηρεσία)και στο οποίο ήσασταν παρόντες ως παρατηρητές ή/και συμμετέχοντες, γράψτε τη γνώμη σας για τον τρόπο που ο καθένας χωριστά αλλά και με συλλογικό τρόπο μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τα ρατσιστικά φαινόμενα και τη βία. Γράψτε τις ιδέες σας για το πώς μπορεί να βοηθήσει το σχολείο- εκπαιδευτικοί και μαθητές – σε μια τέτοια προσπάθεια.”
    -αυτό θα πει φασισμός: το περιστατικό ρατσιστικής βίας ΕΓΙΝΕ. Τέλος. “Γράψτε” τώρα, υποχρεωτικά, “Γράψτε τις ιδέες σας (προσέξτε, όχι γενικά τις ιδέες σας αλλά) για τον τρόπο που θα αντιμετωπίσουμε τα ρατσιστικά φαινόμενα”

    • Για την Ε’ Τάξη (Ζωγραφική):
    Τίτλος ζωγραφικής: «Στην ξενοφοβία και στη ρατσιστική βία δεν σιωπώ – με τα χρώματά μου εκφράζω τη γνώμη μου και δυναμώνω τη φωνή μου».
    -Όπως βλέπετε η “ξενοφοβία” και η “ρατσιστική βία” (εννοεί σε βάρος των λαθρομεταναστών) είναι δεδομένη. Είσαι υποχρεωμένος να την εκφράσεις “με τα χρώματα” και να “δυναμώσεις τη φωνή σου” (το παιδί της Ε Δημοτικού; πως δηλαδή να δυναμώσει τη φωνή του;).

    “Όροι συμμετοχής
    Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί από 28 Φεβρουαρίου 2013 μέχρι και 19 Απριλίου 2013 κατά τη διάρκεια των μαθημάτων και όχι ως κατ’ οίκον εργασία.
    -“κατά τη διάρκεια των μαθημάτων και όχι ως κατ’ οίκον εργασία”. Για να μην μπορεί ο γονιός να επηρεάσει με οποιονδήποτε τρόπο το παιδί.

    “Ως εκ τούτου κρίνεται σημαντικό να διατεθεί μία τουλάχιστον διδακτική ώρα για τη συμμετοχή των μαθητών στο Διαγωνισμό.”
    -Έτσι, το διευκρινίζουμε, “μία τουλάχιστον διδακτική ώρα”. Βέβαια, αν ο δάσκαλος έχει ιδιαίτερες αντιρατσιστικές ευαισθησίες ας αφιερώσει όσες θέλει, μέχρι να πειστεί ότι η πλύση εγκεφάλου και τα αισθήματα ενοχής στους Έλληνες εμπεδώθηκαν καλά.

    “Πριν από το διαγωνισμό θα προηγηθεί ενημέρωση των μαθητών από το Διευθυντή και τους Εκπαιδευτικούς των τμημάτων για το θέμα των προσφύγων”
    -Έτσι πριν υποχρεωθεί ο μαθητής “να γράψει” και να “ζωγραφίσει” πρέπει να προηγηθεί “ενημέρωση από το Διευθυντή και τους εκπαιδευτικούς” (οργανωμένη η πλύση εγκεφάλου, δεν θα μας ξεφεύγει με τίποτε!)

    Ε λοιπόν κάνουμε και εμείς μια πρόταση:
    Οι μαθητές να γράψουν για την πραγματική ρατσιστική βία:

    Εδώ και 20 χρόνια δεν μπορούμε να κυκλοφορήσουμε με ασφάλεια στο δρόμο. Οι πραγματικοί Ρατσιστές (Αλβανοί, Γεωργιανοί, βούλγαροι κλπ) συγκροτούν ρατσιστικές συμμορίες και ληστεύουν. Μας επιτίθενται στο δρόμο, στο λεοφορείο και κλέβουν τα πορτοφόλια, τα κινητά, τα λιγοστά πλέον χρήματα μας. Έχουν ρημάξει κυριολεκτικά τα πάντα. Μέχρι τα σίδερα από τις σιδηροτροχιές και τα καλώδια και τους μετασχηματιστές της ΔΕΗ κλέβουν.

    Εισβάλουν μέσα στα σπίτια γερόντων, τους βουλώνουν το στόμα με πετσέτες και φεϊζόλ και τους αφήνουν ετοιμοθάνατους να πεθάνουν από ασφυξία. Σε άλλες περιπτώσεις τους ξυλοκοπούν ασύστολα μέχρι να τους αποκαλύψουν που έχουν κρυμμένα τα χρήματα ή βιάζουν ακόμη και ηλικιωμένες γυναίκες.

    Τα πεζοδρόμια είναι γεμάτα από λαθρομετανάστες που διακινούν παράνομα εμπορεύματα, χωρίς καμία άδεια, χωρίς να αποδίδουν το ΦΠΑ και χωρία να κόβουν αποδείξεις για την εφορία, καλείς τη Δημοτική Αστυνομία και δεν επεμβαίνει κανείς.
    Ο Έλληνας καταστηματάρχης υποχρεώνεται να πληρώνεις ενοίκιο, ΤΕΒΕ, φόρο, δημοτικά τέλη, λογαριασμούς, αδυνατεί να αντεπεξέλθει και κλείνει το μαγαζί του.

    Στα νοσοκομεία, για να εξεταστούν στα τακτικά ιατρεία οι Έλληνες πολίτες πρέπει να πληρώσουν παράβολο (5-10 ευρώ). Στα ίδια νοσοκομεία, οι λαθρομετανάστες εξετάζονται ΔΩΡΕΑΝ. Υπάρχουν δεκάδες ιατρεία ΜΚΟ που δίνουν φάρμακα και εξετάζουν δωρεάν μόνον αλλοδαπούς.

    Αυτή είναι η πραγματικότητα.
    Γράψτε λοιπόν μικροί μαθητές και ζωγραφίστε αφού έτσι σας υποχρεώνουν.
    Γράψτε και ζωγραφίστε αν θέλετε, την αλήθεια.
    Να σταματήσει επιτέλους η ρατσιστική βία και η αδικία σε βάρος των Ελλήνων.

    Να μπορούμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια στους δρόμους.
    Να πεθαίνουν οι γέροντες μας από τα γηρατειά και όχι από βίαιες εγκληματικές ενέργειες.
    Να μπορεί να ζει ο κάθε νόμιμος μετανάστης και πρόσφυγας στην χώρα μας με ασφάλεια αλλά να μπορούμε να ζήσουμε και εμείς. Δικαιώματα που προστατεύονται από το Σύνταγμα της Ελλάδος (άρθρο 5, παρ.1 και 2).
    Φτάνουν πια, τα αισθήματα ενοχής που μας καλλιέργησαν.
    Έχουμε και εμείς δικαιώματα σε αυτή τη χώρα.

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
    ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

    Πηγή

    http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2013/03/blog-post_330.html#ixzz4jRIqAJGf
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ …………..
    .
    .
    ΟΛΟΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ……………..
    .
    .
    ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ! ! !
    .
    .
    .
    .
    ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΟΥΡΑΓΙΟ
    .
    .
    .
    .
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ …………..
    .
    .
    .
    .

    • Με αφορμή την γραφή της ελληνικής γλώσσας, οι Καραμανλής και Τσάτσος απέδειξαν ότι το «Ανήκομεν εις την Δύσιν» μπορεί να έχει διαφορετικές ερμηνείες

      Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Κ. Καραμανλή που έγιναν σαν σήμερα (28.5.1979), η Ελλάδα, εδώ και 37 χρόνια, έχει αποδεχθεί οριστικά την Ευρωπαϊκή της μοίρα. Κάποιοι θεωρούν την ιστορική ημερομηνία ως πλήρη εκπλήρωση των στόχων της Επανάστασης του 1821. Κάποιοι (λίγοι μάλλον) την θεωρούν αποφράδα ημέρα αρ. 3, μετά την 13η Απριλίου 1204 και την 29ηΜαΐου 1453. Γιατί είπε “οριστικά” ο Καραμανλής; Δεν έχει απαντηθεί, ίσως, κυρίως, επειδή αυτό δεν είναι γνωστό.

      Το ότι ο ίδιος Καραμανλής ήθελε να εξομοιώσει την ελληνική γραφή με την λατινική είναι ακόμη λιγότερο γνωστό. Έχει επιβεβαιωθεί έμμεσα από τον τότε ΠτΔ Κ. Τσάτσο, και άμεσα από τον Ε. Παπανούτσο που αντέδρασαν (ο πρώτος με παραίτηση!). Ο Καραμανλής ήθελε να καταργήσει την διάκριση των φωνηέντων και μέσω της φωνητικής -ουσιαστικά- γραφής να εφαρμόσει τα greeklish πολύ νωρίτερα από την μερική, ανεπίσημη χρήση τους. Τελικά αρκέστηκε στην εντολή για εφαρμογή του μονοτονικού συστήματος που, όμως, έγινε από τον “πολιτικό του αντίπαλο και αντιευρωπαϊστή” Α. Παπανδρέου. Ο Γ. Ράλλης είπε αργότερα ότι ως υπουργός Παιδείας είχε αρνηθεί να εφαρμόσει το μονοτονικό.
      Ο Κώστας Καραμανλής πρώτος τον λίθο βαλέτω, επέβαλε να διδάσκονται υποχρεωτικά από τα Ελληνικά σχολεία, αρχής γινομένης από Ξάνθη, Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη!!!
      Για να μην ξεχνιόμαστε!

  • .
    .
    .
    .
    ΠΑΡ ΌΛΟ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ .
    .
    .
    .
    ΠΑΡ΄ ΟΛΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ Β . ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ
    .
    .
    .
    .
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ……………
    ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΑΣ ΞΑΦΝΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ
    .
    .
    .
    .
    ΣΟΚ: Καμαρώστε την φυλή που κυβερνά την Ευρώπη – Μετά την ΚΤΗΝΟΒΑΣΙΑ, “Θεμελιώδες δικαίωμα η ΑΙΜΟΜΙΞΙΑ” λένε οι ΓΕΡΜΑΝΟΙ !!!
    Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2014

    http://3.bp.blogspot.com/-9AZvaGK7AN0/VCm-yGxlx5I/AAAAAAAEY6A/lRgJaoQAW0g/s400/2014-09-29_231735.png Πιθανώς να επιτραπεί η αιμομιξία μεταξύ αδερφών στη Γερμανία, έπειτα από… πρόταση κυβερνητικής επιτροπής δεοντολογίας η οποία υποστηρίζει ότι η υπάρχουσα νομοθεσία που την απαγορεύει αποτελεί απαράδεκτη προσβολή του δικαιώματος της σεξουαλικής αυτοδιάθεσης.

    «Ο νόμος δεν μπορεί από μόνος του να διατηρεί μια κοινωνική προκατάληψη», ανέφερε το Γερμανικό Συμβούλιο Δεοντολογίας, συμπληρώνοντας μάλιστα πως «το θεμελιώδες δικαίωμα των ενήλικων αδερφών για σεξουαλική αυτοδιάθεση πρέπει να ληφθεί περισσότερο υπόψη από την αφηρημένη ιδέα της προστασίας της οικογένειας».

    Η παρέμβαση έγινε με αφορμή περιστατικό αιμομιξίας στη Σαξονία. Το ζευγάρι μεγάλωσε ξεχωριστά και γνωρίστηκε όταν ο Πάτρικ ήταν ενήλικος ενώ η Σούζαν 16 ετών. Απέκτησαν μαζί τέσσερα παιδιά. Ο Πάτρικ καταδικάστηκε σε τριετή κάθειρξη γιααιμομιξία και απέτυχε επανειλημμένως να ανατρέψει την ετυμηγορία από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

    Το ζευγάρι υποχρεώθηκε να ζήσει ξεχωριστά, έπειτα από δικαστική απόφαση που είχε ως σκοπό την προστασία των παιδιών τους από τις συνέπειες της σχέσης τους. Μάλιστα δύο από τα παιδιά τους είναι ειδικών αναγκών, επιβεβαιώνοντας τις απόψεις που θέλουν τηναιμομιξία υπεύθυνη για τη γέννηση παιδιών με γενετικές ανωμαλίες.

    Ωστόσο, το συμβούλιο αντέταξε το επιχείρημα πως δεν έχει απαγορευτεί η τεκνοποίηση σε άλλα ζευγάρια με γενετικές δυσλειτουργίες. Πρόσθεσε ότι βάσισε την γνωμοδότησή σε εκτενή έρευνα που έδειξε πως πολλά αιμομικτικά ζευγάρια, μη έχοντας άλλη επιλογή, καταφεύγουν στη μυστικότητα.

    Σε μια περίπτωση μάλιστα, γυναίκα δέχθηκε απειλές από τον πατέρα της και τον πρώην σύζυγό της ότι θα της στερούταν η επιμέλεια των παιδιών της αν δεν σταματούσε άμεσα την κρυφή σχέση που διατηρούσε με τον ετεροθαλή αδερφό της.

    Η αιμομιξία παραμένει παράνομη στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες και η συζήτηση για το θέμα εξακολουθεί να αποτελεί ταμπού στη Γερμανία. Μάλιστα, σε έρευνα του γερμανικού Ινστιτούτου Μαξ Πλανκ, το 2-4% των Γερμανών παραδέχθηκε πως έχει «αιμομικτικές εμπειρίες».

    ΠΗΓΗ

    http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2014/09/blog-post_1918.html#ixzz4jSJWXjzI

    .
    .
    .
    .
    .
    ΑΙΣΧΟΣ …Ενωση Γερμανων Κτηνοβατων
    Δευτέρα, 8 Σεπτεμβρίου 2014
    https://olympiada.files.wordpress.com/2014/09/wpid-20140907044511.png?w=320&h=141

    Παμε γερα….παιρνουμε παραδειγματα ανοχης…
    Εκμοντερνισμος.
    Οι Γερμανοι ειναι τελειως ΖΩΑ για εκτελεση….και ανεχομαστε να μας υπαγορευουν νομους και ηθικες μη-μισους κα ανοχης.
    Η Γερμανια ειναι ενας οικος ανοχης.

    Δημητρης Καμμενος
    olympia

    http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2014/09/blog-post_937.html#ixzz4jSKB7xWY
    .
    .
    .
    .
    .
    ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΑΥΡΙΟ ΤΑ ΝΕΩΤΕΡΑ ,
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ………………
    .
    .
    .
    .

Leave a Reply to Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ Cancel reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>