«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Αποκάλυψη ΒΟΜΒΑ! ΨΕΥΤΙΚΟ το έλλειμμα για να μπούμε σε ΜΝΗΜΟΝΙΟ… (ΕΓΓΡΑΦΟ) Πληροφοριακά Στοιχεία

Ερωτώ; αυτό το έγγραφο είναι αληθινό; Το κάνουμε βόλτες, αποδεικνύετε ότι είναι γνήσιο; Έχει δοθεί στον εισαγγελέα;;; Αν είναι αληθινό, ανατρέπονται όλα τα δεδομένα μέχρι σήμερα! Το γνωρίζουμε ότι υπήρξε προδοσία, το θέμα είναι να μπορούμε να το αποδείξουμε;;; 

Έχει αναρτηθεί και στους παρακάτω συνδέσμους – και αύριο θα ελεγχθεί από δικό μας δικηγόρο!

ΕΛΣΑΤ ΤΕΛΣΑΤ Δ

http://www.dimokratianews.gr/content/75435/dear-poul

http://readpoint.com/dimokratia

ΠΛΑΤΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΛΣΑΤ

Δημοσιεύθηκε : 04 Ιούνιος 2017
Μια επιστολή-κόλαφο για τις προθέσεις και τις μεθόδους του πρώην επικεφαλής της ΕΛΣΤΑΤ, Ανδρέα Γεωργίου, ο οποίος δικάζεται αυτές τις ημέρες για παράβαση καθήκοντος, φέρνει στο φως η εφημερίδα κυριακάτικη Δημοκρατία.

Η επιστολή έχει αποστολέα τον Γεωργίου και απευθύνεται στον Πόουλ Τόμσεν με την οποία ο Έλληνας επικεφαλής της στατιστικής υπηρεσίας ζητεί να παρέμβει στην ελληνική κυβέρνηση για να μπορεί να κάνει ό,τι θέλει το Διοικητικό Συμβούλιο.

Η «φίμωση» του Δ.Σ. ήταν καθοριστικής σημασίας αφού τόσο ο αντιπρόεδρος της υπηρεσίας, Νικ. Λογοθέτης, όσο και το μέλος Ζωή Γεωργαντά, εξέφραζαν σφοδρές αντιρρήσεις για το «φούσκωμα» του ελλείμματος, το οποίο ξεκίνησε από το 6% για να καταλήξει να σταλεί από τον Γεωργίου χωρίς καμία συναίνεση από το Δ.Σ., στην Eurostat στο 15,6%.

Η αύξηση αυτή ήταν και το «διαβατήριο» για την επιτροπεία του Μνημονίου.

Εκείνη την περίοδο μάλιστα, ο Γεωργίου είχε παρατύπως εργασιακή σχέση με το ΔΝΤ, και η επιστολή απευθύνεται στον Τόμσεν σε φιλικό τόνο ενώ κοινοποιείται και σε δύο στελέχη της Eurostat, κάτι που σύμφωνα με τους καταγγέλλοντες αποδεικνύει την άμεση συμμετοχή της ευρωπαϊκής υπηρεσίας να αλλάξει τον ιδρυτικό νόμο 3832/2010 και να φιμώσει το υπόλοιπο Δ.Σ.

Μάλιστα, ο ένας εκ των δύο, υποτίθεται ότι ήταν ο εκπρόσωπος της Eurostat στην ΕΛΣΤΑΤ, ως σύμβουλος «επί τεχνικών θεμάτων».

Το μεταφρασμένο κείμενο της επιστολής:

Αγαπητέ Poul,

Όπως γνωρίζεις, η ιδιαίτερα ασυνήθιστη κατάσταση με κάποια μέλη του Δ.Σ. της ΕΛΣΤΑΤ, δημιούργησε την ανάγκη δημιουργίας μιας πρότασης για τροπολογία στον Ελληνικό Στατιστικό Νόμο (3832) με στόχο να ξεκαθαριστεί ο ρόλος του Δ.Σ. (συμπεριλαμβανομένου του αντιπροέδρου του Δ.Σ.). Αυτή ήταν η πρόταση του νομικού συμβούλου (ειδικού) της Eurostat στην ΕΛΣΤΑΤ, Χάλκριμουρ Σνόρανσον. (Τόσο η άποψη του Σάμουελσον όσο και οι παρατηρήσεις του Σνόρανσον σχετικά με αυτήν είναι συνημμένες).

Ως αποτέλεσμα όλων αυτών, οι δύο ειδικοί της Eurostat καθώς κι ένας Έλληνας ειδικός στο Δημόσιο Δίκαιο, τον τελευταίο μήνα, συνέταξαν μια πρόταση για τροπολογία του νόμου 3832, την οποία υπέβαλα χθες στον υπουργό Οικονομικών.

Η προτεινόμενη αλλαγή περιλαμβάνει την απαραίτητη νομική προστασία (τόσο στα ελληνικά όσο και στα αγγλικά), την οποία επίσης συνάπτω. Αυτά τα κείμενα εστάλησαν επίσης και στον γενικό διευθυντή της Eurostat κ. Ραντεμάχερ.

Σε αυτό το πλαίσιο θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Eurostat μόλις άνοιξε και πάλι το θέμα του διορισμού του Δ.Σ. της ΕΛΣΤΑΤ στο Κοινό Γενικό Στατιστικό Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας, με την παρατήρηση ότι αποτελεί σημαντικό κίνδυνο συνολικά για τη μεταρρύθμιση του στατιστικού συστήματος και απαιτεί, μεταξύ άλλων και αλλαγές στον νόμο, ώστε να προωθηθεί. Αυτό το θέμα, που αποτελεί «κόκκινη σημαία», αναμένεται να συζητηθεί στο ECOFIN στις αρχές Νοεμβρίου, εκτός εάν θίξει το ζήτημα η ελληνική πλευρά.

Όπως βλέπετε από τα συνημμένα κείμενα, οι αλλαγές στον νόμο αναφέρονται λεπτομερώς. Κάποιοι νομικοί κύκλοι μπορούν να το θεωρήσουν υπερβολικά λεπτομερές,, αλλά δικαιολογείται διότι α) ο νόμος 3832 είναι ήδη πολύ λεπτομερής και β) υπάρχει απόλυτη ανάγκη να ξεκαθαριστούν οι ρόλοι του προέδρου και του Δ.Σ. (συμπεριλαμβανομένου και του αντιπροέδρου) στον ίδιο νόμο, καθώς σημειώνονται διαρκώς παρερμηνείες του υπάρχοντος νόμου από κάποια μέλη του Δ.Σ. με καταστροφικά αποτελέσματα για την λειτουργία της ΕΛΣΤΑΤ, οι οποίες θέτουν σε κίνδυνο όλη τη διαδικασία μεταρρυθμίσεων στις ελληνικές στατιστικές.

Ίσως επιθυμείς να συζητήσεις το θέμα αυτό με τον κ, Σνόρανσον, ο οποίος ως εκπρόσωπος της Eurostat μέσα στην ΕΛΣΤΑΤ έχει εμπειρία της όλης κατάστασης από πρώτο χέρι. Το καθήκον που έχουμε μπροστά είναι να περάσει η προτεινόμενη τροπολογία «όπως είναι» όσο το δυνατόν γρηγορότερα, καθώς κάθε ημέρα που περνά η κατάσταση χειροτερεύει.

Ο κίνδυνος είναι ότι η τροπολογία (στην περίπτωση που η κυβέρνηση την προωθήσει) μπορεί να υποστεί αλλαγές, με την επίκληση της ανάγκης για συμβιβασμό, κι έτσι η κατάσταση μπορεί να παραμείνει κρίσιμη και δυσλειτουργική, κάτι που δεν είναι προς όφελος κανενός.

Εγώ κι ο Έλληνας νομικός, όπως και οι κ. Σνόρανσον και Σάμουελσον, στους οποίους επίσης στέλνω αυτό το μήνυμα, είμαστε πρόθυμοι να απαντήσουμε σε οποιαδήποτε ερώτησή σας που αφορά την τροπολογία και τη διαδικασία που ακολουθήθηκε ώστε να δημιουργηθεί η πρόταση.

Θα σε πάρω και τηλέφωνο προκειμένου να συζητήσουμε το θέμα.

Με τους καλύτερους χαιρετισμούς μου,

Ανδρέας»

http://www.voicenews.gr/index.php/politiki/97900-apokalypsi-vomva-pseftiko-to-elleimma-gia-na-boyme-se-mnimonio-eggrafo.html

Μας το έστειλε η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ!

Μοιραστείτε το!

3 comments to Αποκάλυψη ΒΟΜΒΑ! ΨΕΥΤΙΚΟ το έλλειμμα για να μπούμε σε ΜΝΗΜΟΝΙΟ… (ΕΓΓΡΑΦΟ) Πληροφοριακά Στοιχεία

  • .
    .
    .
    .
    .
    (VIDEO)
    .
    Η ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩ!
    .
    ΟΠΟΙΟΙ ΔΑΝΕΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    .
    (ΕΛΛΗΝΕΣ) ΜΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΤΟ 2007,
    .
    ΣΗΜΕΡΑ ΚΕΡΔΙΣΑΝ 12626 ΕΥΡΩ!!!
    .
    .
    .
    .
    .
    http://3.bp.blogspot.com/-KTadWxTRAoQ/UIWc7ehJYGI/AAAAAAAAVaI/7wtvaOz216I/s200/staparaskinia.gr.JPG
    .
    .

    .
    .
    ΦΑΝΤΑΣΘΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΣΑΝ 1.000.000 ΕΥΡΩ ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΑΝ!
    .
    .
    Γι’΄αυτό πολεμούν λυσσαλέα την επιστροφή στην δραχμή. Γι’ αυτό ο Σαμαράς μιλάει για “λόμπι της δραχμής”.
    .
    Γι’ αυτό απειλούν συνεχώς τον κόσμο. Γι’ αυτό ο Στουρνάρας ξαναπειλεί με πείνα εάν δεν πάρουμε το δάνειο των 31,5 δις ευρώ!
    .
    Τρομοκρατούν και εκβιάζουν, δείχνοντας ως εχθρό την δραχμή, διότι υπηρετούν τα συμφέροντα των κερδοσκόπων και των τραπεζών. Μόνο μια επιστροφή στο εθνικό μας νόμισμα θα έσωζε την χώρα και τον λαό.
    .
    Όσο παραμένουμε στο ευρώ, η κατάσταση θα επιδεινώνεται μέρα με την μέρα. Οι αυτοκτονίες θα αυξάνουν και η φτώχεια θα επεκτείνεται σε όλο και μεγαλύτερο μέρος πληθυσμού.
    .
    .
    Το παρακάτω βίντεο λέει πολλά.
    .
    .
    ΒΙΝΤΕΟ
    .
    .
    ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Τρέμουν την Δραχμή – Γ.ΑΔΑΛΗΣ
    .
    .
    .
    https://www.youtube.com/watch?v=bOyHjJxxRoc
    .
    .
    .
    Ανέβηκε στις 3 Νοε 2011

    .

    Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΤΟΘΕΛΗΤΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ ΤΩΡΑ… ΔΕΙΤΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ… ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΟ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟ (ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΗΞΕΡΑΝ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΗΣΑΝ…) – Δ Ι Α Δ Ω Σ Τ Ε – ΤΟ – Β Ι Ν Τ Ε Ο !!!

    Στο βίντεο ομιλεί ο Οικονομολόγος κ. Γιώργος Αδαλής
    Η συνέντευξη δώθηκε στις 13 Μαίου του 2010

    Greece has been chosen as a target for a social experiment. The corrupt politicians who obey the global bankers and speculators have accepted fictional debts and use this fallacy to impose severe taxes and suspend the civil rights of the people in order to impoverish them and make them fully manipulated. They try to bring down every aspect of welfare and steal the country’s rich natural resources. If they succeed they will do the same in every other country, bringing the world under the control of their New World Order. We must unite to overthrow the puppets and restore real democracy!

    Η Ελλάδα έχει πλέον τεθεί υπό ξένο έλεγχο. Οι ανίκανοι και προδότες πολιτικοί έχουν παραβεί κάθε συνταγματική επιταγή και υπακούοντας στις εντολές των ξένων αφεντικών τους έχουν ξεκινήσει την προσπάθεια εξαθλίωσης του λαού με σκοπό να ξεπουλήσουν στους ξένους τα πλούσιες πλουτοπαραγωγικές πηγές της χώρας. Αφού τις κρατούσαν κρυφές για τόσα χρόνια, τώρα έχουν ξεκινήσει τη διαδικασία παράδοσης των στα αφεντικά τους, μετατρέποντας τη χώρα σε ένα ελεγχόμενο προτεκτοράτο. Έχουμε υποχρέωση να προστατεύσουμε τη χώρα από αυτά τα αρπακτικά!
    .
    .
    makeleio.gr
    .
    Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012
    .
    .
    http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2012/10/video-2007-12626.html#ixzz4j4hE4cuF
    .
    .
    .
    .
    .
    ΤΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ ΤΩΝ ΧΙΛΙΕΤΕΙΩΝ ……..
    .
    .
    ΑΡΠΑΞΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ………….
    .
    .
    .
    .
    ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    .
    .
    .
    ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΟΥΡΑΓΙΟ
    .
    .
    .

  • .
    .
    .
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ
    ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ Η ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΟΥ
    .
    .
    .
    ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ
    .
    .
    .
    Τι ήταν η Ελλάδα : Ιδιώτες – Κράτος – Φόροι και Γερμανικά Δάνεια

    ΙΔΙΩΤΕΣ – ΚΡΑΤΟΣ – ΔΑΝΕΙΑ – ΦΟΡΟΙ

    Τα πρώτα χρόνια μετα την έλευση του Οθωνα, η κατανομή της γης ανάμεσα στο κράτος και τους ιδιώτες ήταν περίπου η εξής :

    ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΓΗΣ ΣΕ ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ

    ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΙΜΗ ΓΗ

    α ) ΚΡΑΤΙΚΗ 6.068.000
    β ) ΙΔΙΩΤΙΚΗ 2.513.566

    ΑΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΗ

    α ) ΚΡΑΤΙΚΗ 10.046.000
    β ) ΙΔΙΩΤΙΚΗ 3.063.188

    Πάνω από το 70% της γης, δηλαδή, ανήκε στο Δημόσιο. Μόνο ένας στους έξι Έλληνες είχε δική του γη. Και μόνο ένας στους τέσσερεις είχε δικό του ζώο.

    “Στη Φθιώτιδα, οι χωρικοί ζουν όχι σε σπίτια αλλά σε καλύβες χωρίς δάπεδο…”, γράφει ένας ξένος μελετητής της εποχής.
    “Στη Λιβαδειά, τα σπίτια είναι χτισμένα με ταρσούς και καλάμια(…).
    Στη Θήβα ακόμη και το έδαφος που είναι χτισμένα τα σπίτια είναι Εθνική γη.
    Οι βοσκές, που στην τουρκοκρατία ήταν κοινοτικές, τώρα είναι κρατική περιουσία ( … ). Η γεωργία είναι νεκρή”.

    Πάνω από 60.000 καλλιεργητές προτίμησαν να διασχίσουν τα χώματα που είχαν ποτίσει με το αίμα τους, να διασχίσουν τα σύνορα που είχαν φτιάξει με το σπαθί τους και να επιστρέψουν στην άθλια κατάσταση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, οπού η αυθαιρεσία δεν ήταν και τόσο μεγάλη.

    Ο καλλιεργητής της Εθνικής γης πλήρωνε ποσοστό 15% ως ενοίκιο για τη γη και επιπλέον 10% ως φόρο δεκατης ( αυτόν τον πλήρωνε και επι οθωμανικής περιόδου ).. Του έμενε δηλαδή ποσοστό 75% επι της παραγωγής ( αν και στην πράξη οι αυθαιρεσίες των εισπρακτόρων των φόρων οδηγούσαν σε πραγματικό ποσοστό 60% ).
    Ότι απέμενε, ο καλλιεργητής το μοίραζε με τον ιδιοκτήτη των ζώων και των εργαλείων ( μέσων παραγωγής ), μετα την αφαίρεση του σπόρου. Πρακτικά, δηλαδή δεν απέμενε ούτε το 30% της παραγωγής. Το ποσοστό υπερεργασίας ήταν πάνω από 250%, δηλαδή για κάθε μια μέρα που δούλευε για τον εαυτό του ο καλλιεργητής, χρειαζόταν άλλες δυόμιση μέρες να δουλέψει για το κράτος, τον φοροεισπράκτορα και τον ιδιοκτήτη των μέσων παραγωγής. Η επιδείνωση, σε σχέση με την οθωμανική περίοδο, ήταν εμφανής.

    ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ
    Έτσι, αυτός ο πάμπτωχος αγροτικός πληθυσμός, μέσα από την αγροτική φορολογία, επιβαρυνόταν με ένα από τα υψηλοτέρα φορολογικά ποσοστά στην Ευρώπη, μεγαλύτερο από εκείνο της Ρωσίας, της Σουηδίας, της Ισπανίας, της Ιταλίας, της Ιρλανδίας, της Αυστρίας.

    Από 6,2 εκατομμύρια δραχμές το 1834, οι άμεσοι αγροτικοί φόροι έφτασαν τα 10,4 εκατομμύρια το 1840, ακολουθώντας τις δημοσιές δαπάνες, που από 11,1 ανέβηκαν στα 17,5 εκατομμύρια δραχμές.

    Το λιλιπούτειο ελλαδικό βασίλειο συντηρούσε ένοπλες δυνάμεις που έφταναν 10% του πληθυσμού και απορροφούσαν το 40% του προϋπολογισμού.
    Ένα άλλο 25% απορροφούσε η εξυπηρέτηση του δημοσίου χρέους.
    Ελάχιστα απέμεναν, έτσι, για τις άλλες δημοσιονομικές ανάγκες, δηλαδή την Αυλή, τα ανάκτορα, τους υπουργούς, τους υπάλληλους, τους επιθεωρητές, τους δασονόμους, τους δασκάλους και τον κρατικό μηχανισμό εν γένει.

    Κι ακόμη πιο λίγα για σχολεία, δρόμους και έργα υποδομής, που απλώς δεν υπήρχαν.

    Ο στρατός του ελλαδικού βασιλείου δεν είχε σχηματιστεί για να πολεμήσει έναν εξωτερικό εχθρό. Κατ’ αρχάς δομήθηκε για να συμπεριλάβει αρκετούς από τους “φιλέλληνες” Βαυαρούς νέους, που ήρθαν στην Ελλάδα ονειρευομενοι ηρωικές και αποδοτικές διεξόδους για το “φιλελληνισμό” τους. Δεύτερον, επεκτάθηκε για να συμπεριλάβει, σε περιορισμένο πάντως βαθμό, τα “παλικάρια”, που είχαν ξεριζωθεί από την παραγωγική διαδικασία. Τρίτον, λειτούργησε για να αντιμετωπίζει τη ληστεία, που αναπτύχθηκε επειδή ακριβώς ο στρατός, όσο μεγάλος κι αν ήταν, δε μπορούσε να συμπεριλάβει όλους όσοι ήταν διαθέσιμοι να προσφέρουν στρατιωτικές υπηρεσίες.
    Όποιος δεν έμενε στις τάξεις του στρατού, περνούσε στη ληστεία. Τη δεδομένη εποχή, η ληστεία δεν αποτελούσε απλώς ένα παρεπόμενο, μια δευτερεύουσα πλευρά του πολιτικού συστήματος, αλλά την κύρια, τη βασική πλευρά του.

    Ο ρυθμιστικός παράγοντας των δημοσίων οικονομικών ήταν το περίφημο δάνειο των 60.000.000, από το οποίο καταβλήθηκαν 44.000.000.

    Η καταβολή του υπολοίπου υπήρξε το καρότο και το μαστίγιο των τριών “προστάτιδων” δυνάμεων απέναντι στον Οθωνα. Το δάνειο αυτό συνδυάστηκε με την έλευση του νέου βασιλιά.

    Αν είχε δοθεί στον Καποδίστρια, ίσως θα απέτρεπε τη δολοφονία του και την αναρχία που επακολούθησε, αφού ο Καποδίστριας μπορούσε να κάνει καλύτερη χρήση από ότι οι Βαυαροί. Το μεγαλύτερο μέρος του δανείου απορροφηθηκε σε συσσωρευμένες υποχρεώσεις – κυρίως προς την Τουρκία- και στη συντήρηση του στρατού και της βαυαρικής ακολουθίας του μικρού πρίγκηπα Οθωνα.

    Όμως, καθώς η φοροδοτική ικανότητα των ρακένδυτων χωρικών είχε φτάσει στο όριο της, ενώ η βουλιμία των μελών του κρατικού μηχανισμού ήταν ακόμη στην αρχή της, κάτω από την πίεση της διεθνούς συγκυρίας ( και ιδιαίτερα τη διακοπή του εμπορίου με την Οθωμανική Αυτοκρατορία ) η Αθήνα έφτασε στα 1841 σε αδυναμία να πληρώνει τα χρεολύσια του δανείου. Τότε , οι “προστάτιδες” δυνάμεις έχασαν την υπομονή τους, διότι αν η Ελλάδα δεν πλήρωνε τα χρεολύσια, θα έπρεπε να τα πληρώσουν αυτές , ως εγγυήτριες.

    Έτσι, το δάνειο αποδείχθηκε ένας από τους κυριότερους λόγους της μεταπολίτευσης του 1843. Το Μάιο του έτους εκείνου, ειδικό συνέδριο των “προστάτιδων” δυνάμεων όρισε με πρωτόκολλο ότι το ελληνικό κράτος μπορούσε και θα έπρεπε να κάνει ετήσιες οικονομίες 3.742.000 για την αποπληρωμή του δανείου.

    Το ποσόν ήταν τεράστιο ( 20-25% των δημοσίων δαπανών ) και σήμαινε ουσιαστικό περιορισμό των προσωπικών εισοδημάτων των μελών του κρατικού μηχανισμού. Σε εκείνο το σημείο, ο κρατικός μηχανισμός επαναστάτησε και υποχρέωσε τον Οθωνα να διώξει τους Βαυαρούς, πετυχαίνοντας έτσι μερικές οικονομίες.

    Αλλά το κύριο αποτέλεσμα της 3ης Σεπτέμβριου ήταν η αναστολή του πρωτοκόλλου των 3,7 εκατομμυρίων και η παύση της πληρωμής του χρέους. Πίσω από τις ωραιολογιες για “σύνταγμα” και “ελευθερία”, η ελλαδική κρατική τάξη φρόντιζε με περίσκεψη για το εισόδημα της.
    Έστω και επαναστατώντας.

    Κείμενο του Προέδρου του Οικονομικού Τμήματος του ΑΠΘ, Βαγγέλη Α. Χεκιμογλου.

    Ειδική Βιβλιογραφία
    α ) Ανδρέα Ανδρεάδου, Έργα, τόμοι Ι και ΙΙ, Αθήνα 1938-1939
    β ) Παντελής Αγιανογλου, Το πέρασμα από τη φεουδαρχία στον καπιταλισμό στην Ελλάδα, Αθήνα 1981
    γ ) Ευάγγελος Χεκιμογλου, Η ιστορικότητα και η χωρητικότητα του πλεονάσματος: Χώρος και μηχανισμοί απόσπασης του πλεονάσματος στην Ελλάδα, 1800-1870 ( διατριβή ΑΠΘ ) Θεσσαλονίκη 1987

    Σημαντική ανακοίνωση για το άρθρο; Πατήστε εδω

    August 2015

    Stamos Tsanoussis

    http://stsanoussis.blogspot.gr/2015/08/blog-post.html
    .
    .
    .
    ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ
    .
    .

  • .
    .
    .
    .
    Ευριπίδης Μπίλλης: Μία εκπληκτική ανάλυση ως απάντηση στην Ξαφά, τον Γεωργίου και τους λοιπούς θιασώτες του ΔΝΤ και στην πολιτική αλητεία του ΓΑΠ.
    .
    .
    Ιουνίου 6, 2017
    .
    .
    .
    https://olympiada.files.wordpress.com/2017/06/img_4719.jpg?w=300&h=296
    .
    .
    .

    .
    Ευριπίδης Μπίλλης
    .
    Και η αλήθεια:
    .
    .
    .
    ΘΕΜΑ 1ο
    .
    α)
    .
    Το έλλειμμα του 2009 εσκεμμένως αυξήθηκε από την κυβέρνηση
    Γ. Παπανδρέου στο 13,6% του ΑΕΠ με πολύ συγκεκριμένους
    τρόπους, που περιγράφονται αναλυτικά παρακάτω.
    .
    Η πραγματικότητα είναι, ότι η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ Παπανδρέου
    ξόδεψε συνειδητά αυτά τα 10 δισ. στο τελευταίο τρίμηνο του
    2009. Στόχος της ήταν να αυξήσει το έλλειμμα στο 12,7% του ΑΕΠ
    να κατηγορήσει τη Νέα Δημοκρατία και ταυτόχρονα να διευκολύνει
    την προσπάθεια μείωσής του την επόμενη χρονιά. Αυτό άλλωστε
    αποδεικνύεται από το γεγονός, ότι τον Οκτώβριο, όταν η κυβέρνηση
    του ΠΑΣΟΚ έκανε την εκτίμηση για έλλειμμα 12,7% στο τέλος του
    χρόνου, συμπεριέλαβε δαπάνες τις οποίες τελικά δεν έκανε. Για
    παράδειγμα, είχε υπολογίσει να πληρώσει 2,2 δισ. ευρώ για
    εξόφληση χρεών των νοσοκομείων, αλλά πλήρωσε μόνο 1,2 δισ. Το
    ίδιο έγινε με τις αμυντικές δαπάνες: Υπολόγισε 3,1 δισ. ευρώ, αλλά
    κατέβαλε 2,1 δισ. Το γεγονός ότι οι δαπάνες δεν υλοποιήθηκαν στο
    σύνολό τους, σημαίνει ότι θα μπορούσαν εξ αρχής να μην έχουν
    εγγραφεί – άρα και το έλλειμμα θα ήταν μικρότερο από το 12,7% του
    ΑΕΠ.
    .
    Αυτό εννοούμε όταν λέμε ότι η κυβέρνηση φούσκωσε το έλλειμμα
    του 2009. Και ιδού αποδείξεις με συγκεκριμένα νούμερα:
    .
    • Η κυβέρνηση, το τελευταίο τρίμηνο του 2009 προχώρησε σε
    επιστροφές φόρων ύψους 1,5 δισ. ευρώ, ενώ τις πάγωσε
    από τον Ιανουάριο. Ακόμη και στο πρώτο εννεάμηνο του 2010
    και ενώ προηγήθηκαν έντονες διαμαρτυρίες από το σύνολο
    τους επιχειρηματικού κόσμου, οι επιστροφές φόρων
    υπολείπονταν κατά 200 εκατ. ευρώ περίπου, σε σχέση με το
    2009.
    .
    • Η κυβέρνηση, το τελευταίο τρίμηνο του 2009, και μάλιστα τις
    τελευταίες ημέρες του έτους, πλήρωσε 1,2 δισ. ευρώ για χρέη
    νοσοκομείων, χωρίς να κάνει την αναγκαία διαπραγμάτευση
    με τους προμηθευτές για να περιορίσει αισθητά την οφειλή.
    .
    • Η κυβέρνηση, το τελευταίο τρίμηνο του 2009 αύξησε τις
    δαπάνες για εξοπλιστικά προγράμματα κατά 0,7 δισ. ευρώ.
    .
    • Η κυβέρνηση, το τελευταίο τρίμηνο του 2009 δαπάνησε 0,5
    δισ. ευρώ για την πρώτη δόση του επιδόματος
    αλληλεγγύης.
    .
    • Η κυβέρνηση, το τελευταίο τρίμηνο του 2009 μετέθεσε για το
    2010 την είσπραξη του ΕΤΑΚ που αναλογούσε στο 2009,
    ύψους 0,6 δισ. ευρώ.
    .
    • Η κυβέρνηση, το τελευταίο τρίμηνο του 2009 αύξησε κατά 0,2
    δισ. τις δαπάνες για το Πρόγραμμα Δημοσίων
    Επενδύσεων, σε σχέση με τις ήδη αυξημένες προβλέψεις του
    Προγράμματος Σταθερότητας. Την ίδια στιγμή, τα επίσημα
    στοιχεία δείχνουν, ότι στο 9μηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου
    του 2010 περιέκοψε τις πληρωμές για το ΠΔΕ κατά 30,3% σε
    σχέση με το 2009, προκειμένου να εμφανίσει ότι το έλλειμμα
    μειώθηκε.
    .
    • Η κυβέρνηση, το τελευταίο τρίμηνο του 2009 κατήργησε τις
    ρυθμίσεις για τους ημιυπαίθριους (που επανέφερε
    αργότερα), την επιβολή φόρου στα λαχεία, το ξυστό και τα
    σκάφη αναψυχής (που επίσης επανέφερε αργότερα) χάνοντας
    έτσι έσοδα 2,2 δισ. ευρώ.
    .
    • Η κυβέρνηση, το τελευταίο τρίμηνο του 2009 αύξησε τις
    δαπάνες για οδοιπορικά, τις λειτουργικές δαπάνες και
    προμήθειες του Δημοσίου κατά 0,7 δισ. ευρώ επιπλέον των
    δαπανών που θα έκανε αν διατηρούσε το ρυθμό του πρώτου
    9μήνου.
    .
    • Η κυβέρνηση, το τελευταίο τρίμηνο του 2009 και ενώ
    κατηγορεί τη Νέα Δημοκρατία για δήθεν κατάρρευση του
    φοροεισπρακτικού μηχανισμού, έχασε κυριολεκτικά κάθε
    έλεγχο στα έσοδα. Η υστέρηση εσόδων στο 9μηνο
    Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2009 σε σχέση με το 2008 ήταν 1,1
    δισ. ευρώ. Μόνο στο τελευταίο τρίμηνο του έτους ξεπέρασε
    τα 2 δισ. ευρώ, για να φθάσει στο σύνολο του έτους περίπου
    στα 3 δισ. ευρώ ! Δηλαδή , στο τελευταίο τρίμηνο οι απώλειες
    εσόδων ήταν διπλάσιες από ό,τι στο 9μηνο που κυβερνούσε τη
    χώρα η ΝΔ .
    .
    Αν η κυβέρνηση κατάφερνε να διατηρήσει τις,
    έστω και μη ικανοποιητικές κατά το ΠΑΣΟΚ, επιδόσεις της ΝΔ
    στο διάστημα που είχε την ευθύνη, (αν για παράδειγμα δεν
    καθυστερούσε τρεις μήνες να τοποθετήσει γενικό γραμματέα
    στο Υπουργείο Οικονομικών) τότε ο προϋπολογισμός θα είχε
    επιπλέον έσοδα 1,7 δισ. ευρώ.
    .
    Το άθροισμα όλων των παραπάνω ισούται με 9,3 δισ. ευρώ. Η
    διαφορά ως τα 10 δισ. οφείλεται σε επιμέρους κονδύλια, όπως
    αυξημένες δαπάνες για τόκους, λιγότερα έσοδα από το φόρο κινητής
    τηλεφωνίας, κ.α. Αυτό είναι το δήθεν κρυφό έλλειμμα και είναι πλέον
    φανερό σε ποιόν οφείλεται. Αντίθετα, το 2010 η κυβέρνηση έκοψε
    τις δαπάνες για το ΠΔΕ, περιόρισε τις επιστροφές φόρων κλπ, με
    αποτέλεσμα το έλλειμμα να εμφανίζεται μειωμένο. Στο ερώτημα αν
    είχαν ληφθεί αντίστοιχα μέτρα στο τέλος του 2009, η απάντηση
    δυστυχώς είναι ότι από τον Οκτώβριο ως και το τέλος του 2009,
    δεν υπήρξε ούτε ένα μέτρο περιορισμού του ελλείμματος.
    Υπήρξαν μόνο μέτρα που το αύξησαν. Σε αντίθεση με εμάς που
    είχαμε δεσμευτεί πριν τις εκλογές ότι θα λαμβάναμε πρόσθετα
    μέτρα, στο πνεύμα των εξαγγελιών και των μέτρων που ανακοίνωσε
    στη ΔΕΘ, το Σεπτέμβριο του 2009, ο πρώην πρωθυπουργός κ. Κ.
    Καραμανλής.
    .
    Χωρίς αυτή την σκόπιμη παρέμβαση το έλλειμμα του 2009 θα
    έκλεινε περίπου στο 8 – 9 % του ΑΕΠ.
    .
    .
    .
    β)
    .
    Βεβαίως αργότερα στη διάρκεια του 2010 μεθοδεύτηκε νέα
    αύξηση του ελλείμματος του 2009 στο ύψος του 15,4% του ΑΕΠ με
    τον συνυπολογισμό σε αυτό των ΔΕΚΟ και άλλων δημοσίων
    οργανισμών, υπόθεση που βρίσκεται ήδη στη κρίση της Δικαιοσύνης,
    αφού μέλη της ΕΛΣΤΑΤ κατηγορούν με ισχυρά στοιχεία τον
    επικεφαλής της ΕΛΣΤΑΤ Ανδρέα Γεωργίου ότι αυθαίρετα αύξησε
    ακόμα περισσότερο το έλλειμμα, με τις γνωστές οδυνηρές για όλους
    συνέπειες.
    .
    .
    γ)
    .
    Χωρίς την μεθοδευμένη αύξηση του, το έλλειμμα του 2009 θα
    εκινείτο περίπου στον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
    .
    Πόσο αυξήθηκαν τα ελλείμματα στις χώρες της ΕΕ το 2009
    .
    2008, 2009 και μεταβολή
    Ιρλανδία -7.3 -14.4 -7.1
    Κύπρος 0.9 -6 -6.9
    Ισπανία -4.2 -11.1 -6.9
    Φιλανδία 4.2 -2.5 -6.7
    Βουλγαρία 1.7 -4.7 -6.4
    Πορτογαλία -2.9 -9.3 -6.4
    Μ. Βρετανία -5 -11.4 -6.4
    Ελλάδα -9.4 -15.4 -6
    Ολλανδία 0.6 -5.4 -6
    Λετονία -4.2 -10.2 -6
    Δανία 3.2 -2.7 -5.9
    Λιθουανία -3.3 -9.2 -5.9
    Σλοβακία -2.1 -7.9 -5.8
    Βέλγιο -1.3 -6 -4.7
    Γαλλία -3.3 -7.5 -4.2
    Σλοβενία -1.8 -5.8 -4
    Λουξεμβούργο 3 -0.7 -3.7
    Πολωνία -3.7 -7.2 -3.5
    Γερμανία 0.1 -3 -3.1
    Σουηδία 2.2 -0.9 -3.1
    Τσεχία -2.7 -5.8 -3.1
    Αυστρία -0.5 -3.5 -3
    Ρουμανία -5,7 -8,6 -2.9
    Ιταλία -2.7 -5.3 -2.6
    Ουγγαρία -3.7 -4.4 -0.7
    Μάλτα -4.8 -3,8 1
    Εσθονία -2.8 -1.7 1.1
    Μ.Ο. ΕΕ-27 -2.3 -6.8 -4.5
    Μ.Ο ευρωζώνης -2 -6.3 -4.3
    .
    Πηγή:Eurostat
    .
    .
    Το πιο εντυπωσιακό παράδειγμα όμως, είναι αυτό της Ιρλανδίας. Το
    επικαιροποιημένο πρόγραμμα σταθερότητας της Ιρλανδίας για την
    περίοδο 2009 – 2014, το οποίο συζητήθηκε στο Ecofin τον Απρίλιο
    του 2010, προέβλεπε για το 2009 έλλειμμα 11,7% και για το 2010,
    11,6%. Είναι γνωστό ότι η τελευταία εκτίμηση της Ιρλανδικής
    κυβέρνησης ανέβασε το έλλειμμα του 2010 στο 32%, δηλαδή σχεδόν
    σε τριπλάσια επίπεδα.
    .
    Τα στοιχεία αυτά αποδεικνύουν επίσης ότι λόγω της πρωτοφανούς
    τότε διεθνούς κρίσης οι αποκλίσεις μεταξύ εκτιμήσεων και τελικών
    πραγματοποιήσεων ήταν φυσιολογικά μεγαλύτερες του συνήθους.
    .
    .
    δ)
    .
    Να σημειωθεί ότι στη διάρκεια του 2009 η κυβέρνηση της ΝΔ:
    .
    – Προειδοποίησε για τις δυσμενείς οικονομικές εξελίξεις ήδη σε
    προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση στη Βουλή στις 12
    Φεβρουαρίου 2009, την οποία προκάλεσε η ίδια.
    .
    – Εκάλεσε υπό τον τότε Π/Θ τους πολιτικούς αρχηγούς σε
    συναντήσεις στις 5 Μαρτίου 2009 να συμφωνήσουν σε ένα
    πλαίσιο 6 αρχών για να την οικονομική διαχείριση. Το πλαίσιο
    απερρίφθη πρωτοστατούντος του τότε αρχηγού της
    Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.
    .
    – Έλαβε τρεις φορές περιοριστικά δημοσιονομικά μέτρα :
    5.2.2009, στις 18.3.2009 και στις 25.6.2009. Τα μέτρα αυτά
    αντιμετωπίστηκαν με πρωτοφανή επιθετικότητα από τα
    κόμματα της αντιπολίτευσης και το συντριπτικά μεγαλύτερο
    τμήμα του γραπτού και ηλεκτρονικού τύπου.
    .
    – Προκήρυξε εκλογές για τις 4.10.2009 με διακύβευμα την
    ανάγκη αυστηρής δημοσιονομικής πολιτικής. Η στάση αυτή,
    παρά την ακραία ανευθυνότητα της τότε Αξιωματικής
    Αντιπολίτευσης, προλείανε το έδαφος για την ακολουθητέα
    μετακλογικά πολιτική, προοπτική που δυναμίτισε με
    προκλητικό τρόπο η κυβέρνηση που προέκυψε.
    .
    .
    ΘΕΜΑ 2ο
    .
    .
    Ο μύθος της εκτόξευσης του δημοσίου χρέους από τη κυβέρνηση της
    Ν. Δ. Όπως προκύπτει ξεκάθαρα από τον πίνακα 3.
    .
    Η αλήθεια για το δημόσιο χρέος:
    .
    Την 31/12/2003 το Χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης ήταν 182 δισ.
    ευρώ και την 31/12/2008 διαμορφώθηκε σε 262 δισ. ευρώ. Δηλαδή
    αυξήθηκε κατά 80 δισ. ευρώ.
    .
    Που πήγαν αυτά τα χρήματα:
    .
    – 50 δισ. πήγαν για την πληρωμή τόκων, στο δημόσιο χρέος που
    κληρονόμησε η Νέα Δημοκρατία.
    .
    – 10δισ. πήγαν για την πληρωμή αμυντικών εξοπλισμών που
    είχαν παραγγελθεί από τις προηγούμενες κυβερνήσεις του
    ΠΑΣΟΚ και πληρώθηκαν επί ΝΔ.
    .
    – 2,5 δισ. πήγαν για χρέη Νοσοκομείων που βρήκε η ΝΔ από
    προηγούμενα χρόνια.
    .
    – 7 δισ. πήγαν για υποχρεώσεις προς τα ασφαλιστικά ταμεία
    που είχαν αναλάβει οι προηγούμενες κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ.
    .
    Δηλαδή από τα 80 δισ. τα 70 περίπου, πήγαν για την κάλυψη
    υποχρεώσεων που είχαν αναλάβει οι προηγούμενες κυβερνήσεις, του
    ΠΑΣΟΚ.
    .
    Ακόμη και αν συνυπολογίσουμε το 2009. χρονιά κατά την οποία το
    Δημόσιο χρέος αυξήθηκε κατά πολύ, όπως συνέβη σε όλες τις χώρες,
    λόγω της διεθνούς κρίσης, η συνολική εικόνα δεν αλλάζει. Στο τέλος
    του 2009, το χρέος ήταν 298 δισ. ευρώ, δηλαδή αυξημένο κατά 116
    δισ. ευρώ, σε σχέση με το 2003. Στο διάστημα 2003 – 2009 οι τόκοι
    που πληρώθηκαν ήταν 61 δισ. ευρώ, 20 δισ. ήταν οι δαπάνες για
    εξοπλισμούς, χρέη νοσοκομείων και ταμεία που αναλύσαμε
    παραπάνω. Αλλά 5,2 δις. καλύπτουν τις δαπάνες για την απόκτηση
    προνομιούχων μετοχών των τραπεζών και την αύξηση κεφαλαίου
    του ΤΕΜΠΜΕ, στο πλαίσιο των προγραμμάτων ενίσχυσης της
    πραγματικής οικονομίας και στήριξης του τραπεζικού συστήματος.
    Τα υπόλοιπα 30 δισ. περίπου είναι το έλλειμμα του 2009, όπου
    φρόντισε να το φτάσει το ΠΑΣΟΚ. Πρέπει όμως να σημειώσουμε, ότι
    η αύξηση του χρέους το 2009 συνδέεται και με την προσπάθεια της
    κυβέρνησης της ΝΔ να στηρίξει την πραγματική οικονομία, με
    προγράμματα ενίσχυσης συγκεκριμένων κλάδων της οικονομίας
    (π.χ. εξαγωγές, οικοδομή), που θα είχαν πολλαπλασιαστικό
    αποτέλεσμα. Το ύψος του δημοσίου χρέους που κληρονομήσαμε,
    όπως φαίνεται από τα στοιχεία που παρατέθηκαν προηγουμένως,
    δεν επέτρεπε περαιτέρω επέκταση των προγραμμάτων αυτών.
    Όσον αφορά εξάλλου, την αναθεώρηση του χρέους για το 2009 και
    τα προηγούμενα χρόνια από την Eurostat, το Νοέμβριο του 2010,
    αυτή δεν οφείλεται στην αποκάλυψη δήθεν κρυφών
    υποχρεώσεων. Οφείλεται στο γεγονός ότι καταγράφηκαν στο
    χρέος το γνωστό swap της Goldman Sachs, (που έγινε το 2001, επί
    ΠΑΣΟΚ, και μας ακολουθεί έκτοτε) και οι συσσωρευμένες οφειλές
    των ΔΕΚΟ, οι οποίες ήταν γνωστές εντός και εκτός Ελλάδος από
    τους δημοσιευμένους ισολογισμούς. Δεν ήταν κρυφά, για
    παράδειγμα, τα χρέη του ΟΣΕ, του Μετρό, της ΕΡΤ, των αμυντικών βιομηχανιών, κ.λ.π. Ουδέποτε όμως η Eurostat είχε ζητήσει στο παρελθόν να περιληφθούν αυτά στα στοιχεία της γενικής κυβέρνησης.
    .
    Η αύξηση του χρέους στο 127% του ΑΕΠ το 2009 οφείλεται κατά κύριο λόγο σε επιλογές των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ.
    .
    Σε κάθε περίπτωση να σημειωθεί ότι:
    .
    .
    α. Η ευθύνη της ΝΔ αφορά μόνο το πρώτο εννεάμηνο του 2009. Το τελευταίο τρίμηνο του 2009 (Οκτώβριος – Δεκέμβριος) με την κατάρρευση των φορολογικών εσόδων και την μεθοδευμένη έκρηξη του ελλείμματος, συνεπώς και της ανάλογης αύξησης του δημοσίου χρέους βαρύνει σχεδόν αποκλειστικά την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
    .
    .
    β. Ακόμα και έτσι πάντως, είναι τουλάχιστον οξύμωρο ότι κατά το πρόγραμμα της Τρόϊκας θα χρειαστεί περίπου μια δεκαετία
    αιματηρών θυσιών των Ελλήνων, δραματικής πτώσης του βιοτικού επιπέδου, αλλά και εθνικής αποδυνάμωσης για να βρεθεί το Δημόσιο Χρέος στο ύψος του 120%
    .
    .
    αυτό δηλαδή που υποτίθεται πυροδότησε την ελληνική κρίση και έκανε αναγκαία την παρέμβαση της ΕΕ και του ΔΝΤ!!!!!__
    .
    .
    .

    https://olympia.gr/2017/06/06/%ce%b5%cf%85%cf%81%ce%b9%cf%80%ce%af%ce%b4%ce%b7%cf%82-%ce%bc%cf%80%ce%af%ce%bb%ce%bb%ce%b7%cf%82-%ce%bc%ce%af%ce%b1-%ce%b5%ce%ba%cf%80%ce%bb%ce%b7%ce%ba%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b1%ce%bd%ce%ac/#more-777608
    .
    .
    .
    ,
    ΣΤΟ ΓΟΥΔΗ . ΣΤΟ ΓΟΥΔΗ . ΣΤΟ ΓΟΥΔΗ ΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
    .
    .
    .

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>