«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Νότης Μαριάς από τα Χανιά: Να ακυρωθεί εδώ και τώρα η παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport

Αθήνα, 21/2/2017.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ/ΒΙΝΤΕΟ


Συνέντευξη τύπου κατά της παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport παραχώρησε ο Ανεξάρτητος Ευρωβουλευτής Καθηγητής Νότης Μαριάς χθες Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017.

Όπως επισήμανε ο Νότης Μαριάς στη συνέντευξη τύπου η παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport είναι παράνομη καθώς είναι αποτέλεσμα εκβιασμού προς την Ελληνική κυβέρνηση και την Ελληνική πολιτεία αφού συνδέεται με το τρίτο μνημόνιο και τη συνέχιση της δήθεν δανειοδότησης της Ελλάδας από την τρόικα.

Υπογραμμίζοντας βέβαια με νόημα ότι η εν λόγω δανειοδότηση «δεν πηγαίνει υπέρ του λαού και του τόπου αλλά πηγαίνει για να πληρωθούν τα παλιά χρέη των δανειστών.

Ως εκ τούτου πρόκειται για ένα επονείδιστο χρέος, μια καραμπινάτη περίπτωση, και δικαιούμαστε σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο να προχωρήσουμε στη διαγραφή αυτού του επονείδιστου χρέους. Είμαι βέβαιος ότι μια Πατριωτική  Ελληνική κυβέρνηση η οποία θα προκύψει από τον ίδιο τον Ελληνικό λαό θα προχωρήσει στην ακύρωση όλων αυτών των παράνομων Συμβάσεων και παραχωρήσεων και θα προχωρήσει στη διαγραφή του επονείδιστου χρέους».

Επιπλέον ο Έλληνας Ανεξάρτητος Ευρωβουλευτής επισήμανε ότι το υπό παραχώρηση αεροδρόμιο των Χανίων όπως και ορισμένα αεροδρόμια των νησιών του Αιγαίου παίζουν καθοριστικό ρόλο στην άμυνα της χώρας. Για το λόγο αυτό κάλεσε τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας  αλλά και τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ να ενημερώσουν κατά πόσο ο παράγοντας αυτός έχει ληφθεί υπόψη, υπογραμμίζοντας με νόημα ότι «ακόμα και στις ΗΠΑ τη μητρόπολη του καπιταλισμού όταν γίνονται ιδιωτικοποιήσεις υπάρχει ρήτρα εθνικής ασφάλειας» που στην περίπτωση της σύμβασης με τη Fraport δεν υπάρχει.

Σε σχέση με τη δήθεν ιδιωτικοποίηση παρατήρησε ότι στην ουσία πρόκειται για «μια επανακρατικοποίηση για μία αρπαγή της δημόσιας περιουσίας της Ελλάδας από το γερμανικό δημόσιο».

Ακόμα τόνισε πως παρά τις παρεμβάσεις του στην Ευρωβουλή και τις Γραπτές Ερωτήσεις που έχει καταθέσει η Κομισιόν «σφυρίζει» αδιάφορα αφού είναι στην υπηρεσία των δανειστών και συμμετέχει στην τρόικα.

Επίσης παρατήρησε ότι «υπάρχει παραβίαση της διαδικασίας περί κρατικών ενισχύσεων διότι ακόμη και σήμερα αυτή τη στιγμή που προσγειωθήκαμε είδαμε ότι εκτελούνται έργα ΕΣΠΑ  στο αεροδρόμιο των Χανίων. Αυτό απαγορεύεται σύμφωνα με  κανονισμό της ΕΕ για τα διαρθρωτικά ταμεία και δεν έχει αλλάξει, αυτός ο κανονισμός ισχύει. Επομένως έχουμε παραβίαση καραμπινάτη την οποία ανέφερα προχθές  την προηγούμενη εβδομάδα στην κ. Κρέτσου κατά τη διάρκεια συζήτησης στην Ευρωβουλή το βίντεο είναι στη διάθεσή σας  και η οποία έλεγε “άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε”».

Τέλος ο Νότης Μαριάς ανέφερε ότι «η ίδια η Συνθήκη απαγορεύει τις κρατικές ενισχύσεις. Εν προκειμένου «η Fraport έχει κυρίαρχη θέση στα θέματα διαχείρισης αεροδρομίων Διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης και στην περιφέρεια των Βαλκανίων διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Λιουμπλιάνα, της Βάρνας ένα αεροδρόμιο στην Τουρκία και 14 περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα. Αποκτά λοιπόν κυρίαρχη μονοπωλιακή θέση στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής αγοράς για τη διαχείριση αεροδρομίων και καταχράται τη δεσπόζουσα θέση, κατά παραβίαση των διατάξεων περί ανταγωνισμού της ίδιας της ΕΕ. Και επιπλέον μέτοχος της Fraport είναι η Lufthansa οποία έχει κυρίαρχη θέση επίσης στις αεροπορικές μεταφορές και εν προκειμένω αυτό που θα γίνει σε όλη την Ελλάδα με τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια είναι να δημιουργηθεί ένα γερμανικό τουριστικό προτεκτοράτο όπου θα καθορίζουν τους όρους με τους οποίους θα ασκείται η πολιτική η τουριστική σε όλη την Ελλάδα. Και να μην έχουν αυταπάτες διάφοροι φίλοι εδώ στα Χανιά που νομίζουν ότι η Fraport θα τους αντιμετωπίσει θετικά. Πρώτα απ’ όλα θα εξαφανίσει οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία χαμηλού κόστους όπως είναι συγκεκριμένες εταιρίες που έχουν δώσει δουλειά και δεύτερον αφού εκκαθαρίσει το τοπίο θα τους ζητήσει να δίνουν τα δωμάτια και τα ξενοδοχεία αντί πινακίου φακής».

Ακολουθεί βίντεο με τη συνέντευξη τύπου του Νότη Μαριά κατά της παραχώρησης των 14 Περιφερειακών αεροδρομίων στη γερμανική Fraport.

https://youtu.be/yvmm50hpnX8

 ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ

http://arxaiaithomi.gr/

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>