«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΝΕΟΙ ΑΛΑΡΙΧΟΙ , ΜΟΡΟΖΙΝΙ ΚΑΙ ΕΛΓΙΝΟΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

Κρεμάστε τους προδότες, που προσβάλουν και μολύνουν τους προγόνους μας.

Αίσχος και Ντροπή στα ΒΔΕΛΥΓΜΑΤΑ

ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΝΟΣ ΛΕΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ Ο ΟΙΚΟΣ ΜΟΔΑΣ GUCCI ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΒΡΑΧΟΥ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ ΓΙΑ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΜΟΔΑΣ ΡΟΥΧΙΣΜΟΥ-ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ-ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΥΚΛΟΙ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΒΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΤΕΡΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ .

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΣΥΜΒΟΛΟ Ο ΠΑΡΘΕΝΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑΟΣ ΑΡΚΕΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΩΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΘΕΩΝ. ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ -ΜΕΤΑΞΥ ΔΕ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΟΣ-Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΦΘΑΡΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΑΡΜΑΡΟΚΟΛΩΝΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΝΗΜΕΙΟ , ΑΛΛΑ Ο ΥΠΕΡΤΑΤΟΣ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΩΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΜΑΣ.

ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑ ΤΗΣ GUCCI ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΟ , ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΒΔΕΛΥΓΜΟΣ.

ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΥΧΟΝ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΤΟΥΤΟ ΘΑ ΣΗΜΑΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΙΕΡΟΣ ΒΡΑΧΟΣ ΘΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΣ ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΩΡΟΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕΧΡΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΟΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΗΝΗΣΕΙ .

ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΚΗ “ΜΥΚΟΝΟ” ΜΕ ΜΠΑΡ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΡΨΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΟΥΣ “ΥΨΗΛΗΣ¨”ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΙΣ ΦΘΟΡΕΣ  ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ(ΚΛΟΠΕΣ, ΚΙΝΔΥΝΟ  ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ κλπ).

ΠΑΝΤΩΣ ΘΕΩΡΩ ΛΙΑΝ ΥΠΟΠΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ , ΔΙΟΤΙ Ο ΑΠΩΤΕΡΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΒΕΒΥΛΩΣΗ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΑΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.

ΟΤΑΝ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΖΑΜΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΒΡΑΧΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ( ΔΕΙΤΕ ΣΥΜΠΤΩΣΗ;;) ΖΗΤΟΥΝ ΤΟΝ ΑΠΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΙΕΡΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΜΝΗΜΕΙΟΥ.

ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ  ΒΑΛΕΙ ΧΕΡΙ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΒΡΑΧΟ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ .

ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΥΠ’ ΟΨΙΝ ΤΟΥ. ΟΙ ΠΑΤΡΩΟΙ ΘΕΟΙ  ΜΑΣ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΙΕΡΑ ΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΠΡΟΣΤΕΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΔΕΛΦΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΡΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΒΡΑΧΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΑΡΙΧΟ

ΑΜΦΙΚΤΥΩΝ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΡΟΩΘΕΙΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ. ΟΙ  ΔΥΝΑΜΕΝΟΙ  ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΟΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ(ΜΜΕ, ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ )

Κωνσταντινος Κωνσταντινίδης kostas01@cyta.gr

………………………………………………….

“Σάλος με την Gucci: «Εντυσε» με ρούχα της τα γλυπτά του Παρθενώνα – Εικαστικό βανδαλισμό καταγγέλλει Ομιλος για την Unesco (εικόνες)

Στη γέννηση της θεάς Αθηνάς, ο Διόνυσος, με πολύχρωμο σορτς, γυναικεία τσάντα και λουλούδι στο αυτί απολαμβάνει τον εαυτό του τραβώντας selfie με το κινητό. Ο Κέκροπας ντυμένος σαν χίπις, ο Ιλισσός φορώντας γυναικεία αξεσουάρ και δίπλα η Καλλιρρόη με το iphone, παρακολουθούν τη φιλονικία του Ποσειδώνα με την Αθηνά για την πόλη Αθήνα.

Αυτό πάνω κάτω δείχνουν τα βιντεάκια που πόσταρε πριν από λίγο καιρό η γνωστή εταιρεία Gucci στο  επίσημο προφίλ της στο Instagram, προκαλώντας σάλο και την οξύτατη αντίδραση της Unesco Πειραιώς και Νήσων η οποία κάνει λόγω για ευτελισμό κλασσικών έργων μοναδικού κάλλους και αισθητικής και εικαστικό βανδαλισμό των γλυπτών.

«Εικαστικός» βανδαλισμός των γλυπτών του Παρθενώνα από την Gucci! -Τι καταγγέλλει η UNESCO Πειραιώς & Νήσων

«Στη γέννηση της θεάς Αθηνάς, ο Διόνυσος, με πολύχρωμο σορτς, γυναικεία τσάντα και λουλούδι στο αυτί απολαμβάνει τον εαυτό του τραβώντας selfie με το κινητό. Ο Κέκροπας ντυμένος σαν χίπις, ο Ιλισσός φορώντας γυναικεία αξεσουάρ και δίπλα η Καλλιρρόη με το iphone, παρακολουθούν τη φιλονικία του Ποσειδώνα με την Αθηνά για την πόλη Αθήνα.

Αυτές είναι οι εικόνες που δημοσίευσε πριν από λίγες μέρες η γνωστή εταιρεία Gucci στο επίσημο προφίλ της στο instagram (https://www.instagram.com/gucci) για να διαφημίσει τη νέα της σειρά.

Το “gucci party” των θεών διαδραματίζεται στο δυτικό και ανατολικό αέτωμα του Παρθενώνα, προσβάλλοντας κάθε έννοια του σεβασμού σε ένα από τα πιο αξιομνημόνευτα μνημεία της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO. Εξευτελίζοντας σύμβολα που για αιώνες έθρεψαν σπουδαίους δημιουργούς απ’ όλον τον κόσμο. Ειρωνευόμενη τα «δάκρυα της Καρυάτιδας» και γελοιοποιώντας τον αγώνα των Ελλήνων για την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα ­ «ασήμαντες λεπτομέρειες » μπροστά στα σημαντικά κέρδη των πωλήσεων ­ η Εταιρεία επέλεξε τον παραπάνω τρόπο για να προβάλλει το έργο της Derya Çakırsoy ως «δημιουργικό». Συγκεκριμένα πρόκειται για «καλλιτεχνική παρέμβαση» στις φωτογραφίες των ανασυνθέσεων του Δυτικού και Ανατολικού Αετώματος του Παρθενώνα που βρίσκονται στο μουσείο της Ακρόπολης, ενώ σημαντικά τμήματα των οποίων βρίσκονται στο Βρετανικό Μουσείο. 

Η άθλια παρέμβαση προβάλλει εμπορεύματα της GUCCI, με πλήρη αδιαφορία ως προς την πολιτιστική και συμβολική αξία των γλυπτών. Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία και τον κανονισμό του Μουσείου της Ακρόπολης, η επαγγελματική φωτογράφιση ή/και η χρήση φωτογραφιών για εμπορικούς – διαφημιστικούς σκοπούς, των εκθεμάτων που βρίσκονται στο Μουσείο επιτρέπεται μόνο κατόπιν γραπτής έγκρισης από το Μουσείο.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Όμιλος για την UNESCO Πειραιώς & Νήσων, του οποίου οι σκοποί και οι δράσεις είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι με την ανάδειξη – προβολή και προστασία της Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς και αποτελεί ενεργό μέρος της συλλογικής προσπάθειας για την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα, καταγγέλλει δημόσια την Εταιρεία για την δημοσίευση των εν λόγω φωτογραφιών και την καλεί να τις ανακαλέσει άμεσα.

Η παραπάνω εμπορική διαφήμιση με άλλοθι την «ελευθερία της έκφρασης», ουσιαστικά ευτελίζει κλασσικά έργα μοναδικού κάλλους και αισθητικής αφαιρώντας τους την «ελευθερία» να υπάρχουν απρόσβλητα ακόμα και από «εκλεπτυσμένους βανδαλισμούς». Παρακάτω παρουσιάζουμε τις φωτογραφίες που δημοσίευσε η Gucci σε αντιστοιχία με τα γλυπτά από το Ανατολικό και Δυτικό Αέτωμα του Παρθενώνα». 

Δυτικό Αέτωμα, ο Κέκροπας κάθεται στη γη και στηρίζεται στο αριστερό χέρι του, ενώ η γονατιστή του κόρη Πάνδροσο τον αγκαλιάζει. Στο σύμπλεγμα ανήκε και ένα φίδι, το οποίο ελισσόταν μπροστά στα πόδια του Κέκροπα. (Μουσείο της Ακρόπολης)

Δυτικό Αέτωμα, Ιλισσός και Καλλιρρόη(Ανασύνθεση στο Μουσείο της Ακρόπολης)

Ανατολικό Αέτωμα, Διόνυσος, αριστερά το Άρμα του Ήλιου, δεξιά Περσεφόνη και Δήμητρα (Βρεττανικό Μουσείο)

Πηγή:

iefimerida.gr

https://ellaniapili.blogspot.gr/2015/12/gucci-unesco.html

http://arxaiaithomi.gr

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>