«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Αυτό θέλουμε να ανεγερθεί στον Βοτανικό και όχι ισλαμικό τζαμί…

Υπόμνημα 40 ακαδημαϊκών στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για το Τζαμί, το Αντιρατσιστικό και τη Λαθρομετανάστευση

https://www.facebook.com/966489950050665/photos/a.967116559988004.1073741828.966489950050665/1275765312456459/?type=3&theater

ΥΠΟΜΝΗΜΑ 

Θέμα: ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΤΕΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟ, ΤΟ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ Η ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
Προς:
Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Αρχηγούς Πολιτικών κομμάτων
Όλα τα μέλη της Βουλής των Ελλήνων
Όλους τους Έλληνες Ευρωβουλευτές
Πρόεδρο και Δικαστές Συμβουλίου της Επικρατείας
Πρόεδρο του Αρείου Πάγου
Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου

  Η απόφαση για την ανέγερση του τεμένους στο Βοτανικό πρέπει να επανεξεταστεί διότι οξύνει το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης, επιβραβεύοντας την  παρανομία, και δημιουργεί τεράστια προβλήματα ασφάλειας και κοινωνικής συνοχής στη χώρα μας. Παράλληλα, το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, όπως έχει, περιορίζει τα δικαιώματα των Ελλήνων, όπως είναι η ελευθερία του λόγου, και γίνεται κίνητρο που ευνοεί τη λαθρομετανάστευση. Πρωταρχικό μέλημα της πολιτείας είναι η αντιμετώπιση του εποικισμού της χώρας μας με μέτρα άμεσα και αποτελεσματικά.

Εξοχότατε κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας,
Εξοχότατε κύριε Πρωθυπουργέ,
Αξιότιμοι κύριοι Υπουργοί,
Αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές,

Η Ελληνική πολιτεία σκοπεύει να χρηματοδοτήσει την κατασκευή και  λειτουργία τεμένους στο Βοτανικό, προφανώς για να ασκείται κρατικός έλεγχος σε αυτό. Όμως στην πραγματικότητα αυτή η κίνηση, γινόμενη υπό την πίεση της Τουρκίας και των Μουσουλμάνων λαθρομεταναστών, επαυξάνει σοβαρά τους κινδύνους που διατρέχει η χώρα μας από το τεράστιο πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης.

Η ανεξέλεγκτη εισροή αλλοεθνών στο έδαφος μιας χώρας είναι παράνομος εποικισμός, συνιστά έγκλημα εθνοκτονίας συντελούμενο κατά κανόνα υπό ανώμαλες συνθήκες πολέμου, και απαγορευόμενο από το διεθνές δίκαιο (Άρθρο 8.2.β.viii του Καταστατικού του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου). Παράνομος μουσουλμανικός εποικισμός είναι ακριβώς αυτό που συμβαίνει εδώ και χρόνια στην Ελλάδα: και οι έποικοι, αντί να απελαθούν, όπως διατάσσουν οι νόμοι, εδραιώνονται και α π α ι τ ο ύ ν. Το δε μέλλον διαγράφεται δυσοίωνο καθώς εκατομμύρια παράνομοι αλλοδαποί βρίσκονται ήδη στη χώρα, ενώ οι νέες αφίξεις παρουσιάζουν υψηλό ρυθμό αύξησης ιδιαίτερα από μουσουλμανικές χώρες. Μια χώρα που μαστίζεται από ανεργία της τάξεως του 27% και παραπαίει στο χείλος της χρεωκοπίας όχι μόνο δεν έχει ανάγκη από μετανάστες αλλά δεν μπορεί να τους  προσφέρει, και περισσότερο σε λαθρομετανάστες, ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης, αφού δεν μπορεί να τις παράσχει και σε μεγάλο ποσοστό των πολιτών της.

Μετά την συνάντηση του Έλληνα πρωθυπουργού με τον Ερντογάν το 2013 μπήκαν στην τελική ευθεία οι διαδικασίες για την κατασκευή, με έξοδα του Ελληνικού κράτους, ισλαμικού τεμένους στον Βοτανικό, στην περιοχή του αρχαίου Ελαιώνα, επάνω σε οικόπεδο που παραχωρήθηκε σε αυτούς από το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό. Με την  παρουσία του τεμένους ο Βοτανικός, μια περιοχή στο κέντρο της πρωτεύουσας της χώρας, διατρέχει τον κίνδυνο να μετατραπεί σε ένα γκέτο ανέργων παράνομων Μουσουλμάνων μεταναστών, με όλα τα κοινωνικά προβλήματα που μαστίζουν τέτοια γκέτο, και μια βάση του φανατικού ισλάμ που φουντώνει  κάτω από τέτοιες συνθήκες. Επιπροσθέτως, η περιβαλλοντική επιβάρυνση από ένα τέτοιο γκέτο θα είναι καταστροφική για μια περιοχή που χρειάζεται ακριβώς το αντίθετο, δηλαδή ανακούφιση και χώρους «αναπνοής» για τους κατοίκους.

Η κατασκευή τεμένους στο Βοτανικό για την ικανοποίηση της Τουρκίας και των απαιτήσεων παράνομων μεταναστών, η υπουργική απόφαση (ΦΕΚ Β’ 1453, 5-6-2014), και το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο που προωθείται από την κυβέρνηση, έχουν επιπτώσεις πολύ ευρύτερες από αυτές στον Βοτανικό. Η κατασκευή  και λειτουργία τζαμιών με δαπάνες του κράτους ανταμείβει την παράνομη εισβολή και στην συνέχεια εποίκηση από αλλοεθνείς επήλυδες πλήρως αναφομοίωτους και οδηγεί στη διάρρηξη της κοινωνικής συνοχής της χώρας με ολέθρια αποτελέσματα. Με το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, το οποίο έχει ήδη κριθεί αντισυνταγματικό από την Κεντρική Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή, επιβάλλεται στους Έλληνες η φίμωση της ελευθερίας του λόγου (που είναι το θεμέλιο της Δημοκρατίας).
Με την υπουργική απόφαση (ΦΕΚ Β’ 1453, 5-6-2014) χορηγείται άδεια διαμονής ενός (1) έτους σε πολίτες ξένων χωρών που φέρονται ως θύματα ρατσισμού, έστω και λεκτικού. Άδεια διαμονής ενός (1) έτους χορηγείται επίσης σε όλους τους ουσιώδεις μάρτυρες, δηλαδή τους  υπόλοιπους λαθρομετανάστες που εισβάλλουν παράνομα μαζί τους. Είναι φανερό ότι και η εν λόγω υπουργική απόφαση οξύνει ακόμη περισσότερο τη μάστιγα της λαθρομετανάστευσης.
Η ανέγερση του τζαμιού προγραμματίστηκε με την υπουργική απόφαση 3512/2006, εφόσον οι νόμοι 1363/1938 και 1672/1939 εξουσιοδοτούσαν τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων να δίδει άδεια για ανέγερση ευκτηρίων οίκων άλλων θρησκειών. Επισημαίνουμε ότι με μια  ad hocτροποποίηση του νόμου περί ευκτηρίων οίκων αλλοθρήσκων το ίδιο έτος (3467/2006) καταργήθηκε η προβλεπόμενη από τους νόμους του 1938-1939 προαπαίτηση της άδειας κ α ι της οικείας εκκλησιαστικής αρχής της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος, έτσι ώστε να εκμηδενισθεί κάθε εμπόδιο για την κατασκευή του τεμένους μετά από μια υπουργική απόφαση που να την υποστηρίζει. Δηλαδή άλλαξε η νομοθεσία αποκλειστικά προς εξυπηρέτηση του Ισλάμ και των φορέων του. Τόσο ο 3512/2006 όσο και η απόφαση του ΣτΕ, όμως, παρακάμπτουν το γεγονός ότι οι νόμοι του 1938-1939 (έστω και στην «τροποποιημένη» τους μορφή) σε καμία περίπτωση δεν αναγνωρίζουν το δικαίωμα λατρείας σε ευκτηρίους οίκους σε μουσουλμάνους μη Έλληνες πολίτες π α ρ α ν ό μ ω ς διαβιούντες στη χώρα και των οποίων οι συνεχώς αυξανόμενοι αριθμοί αποτελούν άμεση εθνική απειλή για την Ελλάδα.
Η μοναδική διεθνής συμβατική υποχρέωση της Ελλάδας για παραχώρηση τόπων θρησκευτικής λατρείας εδράζεται στη Συνθήκη τη Λωζάννης και σχετίζεται αποκλειστικά και μόνον με την μειονότητα των Ελλήνων υπηκόων μουσουλμάνων το θρήσκευμα, οι οποίοι  κατοικούν στη Θράκη. Η κατασκευή τζαμιού εντός της Επικράτειας και πέραν των ορίων της Θράκης σημαίνει dejure και de facto αναγνώριση ετέρων, αγνώστων το πλήθος, μουσουλμανικών μειονοτήτων στην Αττική ή οπουδήποτε αλλού. Έτσι, αυτόματα, αναγνωρίζονται ως νόμιμοι όλοι οι επήλυδες που έχουν εισβάλλει και διαβιούν παράνομα στην Ελλάδα αφού στερούνται / αποκρύπτουν τα απαιτούμενα ταξιδιωτικά έγγραφα, αλλά και οι χιλιάδες που συνωστίζονται στα παράλια της Τουρκίας παρά την θέληση του Ελληνικού Λαού και θα εισβάλλουν στο εγγύς μέλλον. Σημειώνεται ότι: α) η περιοχή του χώρου λατρείας για τους μουσουλμάνους αποτελεί και ιδιοκτησία τους, βάσει του ιερού τους βιβλίου, κάτι που συνεπάγεται ιδιοκτησία Ελληνικού εδάφους από παρανόμως ευρισκομένους σε αυτό αλλοδαπούς· β) εκ των πραγμάτων η περιοχή του τζαμιού (ως λατρευτικού χώρου και βάσει διεθνούς δικαίου) αποτελεί χώρο ασύλου που ενδέχεται να χρησιμοποιηθεί για παράνομες πράξεις.
Το Ισλάμ διαιρείται σε πολυάριθμες σέκτες (σουνίτες, σιίτες, αλεβίτες, κλπ.) κάποιες από τις οποίες βρίσκονται σε αιματηρή αντιπαράθεση εδώ και αιώνες. Ποιους από όλους θα εξυπηρετεί το τέμενος στον Βοτανικό; Σε κάθε περίπτωση η πολιτεία θα αναγκασθεί στο μέλλον να εκδώσει πολυάριθμες νέες άδειες ανέγερσης τζαμιών για τις θρησκευτικές ανάγκες και των υπολοίπων ισλαμικών σεκτών, οι οποίες είναι πολύ πιθανόν να εμπλακούν σε εχθροπραξίες μεταξύ τους, ακριβώς όπως πράττουν σε ολόκληρη την Μέση Ανατολή σήμερα.
Οι προθέσεις των ισλαμιστών της Τουρκίας είναι ξεκάθαρες από την δήλωση του  πρωθυπουργού της Τουρκίας Ερντογάν το 1997: «Η δημοκρατία είναι μόνο το τραίνο, στο οποίο επιβιβαζόμαστε για να φθάσουμε στον στόχο μας. Τα τζαμιά είναι τα στρατόπεδά μας, οι μιναρέδες είναι οι ξιφολόγχες μας, οι τρούλοι είναι τα κράνη μας, οι πιστοί είναι οι στρατιώτες μας». Από το 2001 και έπειτα στο όνομα του Ισλάμ έχουν γίνει περισσότερες από 17.000 τρομοκρατικές επιθέσεις. Οι εκρήξεις στο μετρό της Μαδρίτης το 2004 και του Λονδίνου το 2005 είχαν εκατοντάδες θύματα, πρεσβείες της Δανίας παγκοσμίως έγιναν στόχος εξ αιτίας κάποιων αντί-ισλαμικών γελοιογραφιών και μουσουλμάνοι δεύτερης και τρίτης γενεάς έκαψαν το 2005 προάστια του Παρισιού. Εάν τα ανωτέρω έγιναν σε χριστιανικές χώρες όπου οι μουσουλμάνοι εισήχθησαν ως νόμιμοι μετανάστες, ποιος μπορεί να εγγυηθεί την δημόσια τάξη στην Ελλάδα όπου οι μετανάστες είναι παράνομοι και πολλαπλάσιοι ως ποσοστό απ’ ότι στις καλά οργανωμένες και φυλασσόμενες χώρες της Δύσης; Δείγματα γραφής έχουν ήδη δοθεί με συλλογικούς βανδαλισμούς στο κέντρο των Αθηνών με αφορμή την υποτιθεμένη προσβολή αντιτύπου του κορανίου από Έλληνα αστυνομικό το 2009, με την κατάληψη των Προπυλαίων του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου και των μεγάλων πλατειών των Αθηνών το 2010, και με αμέτρητες ληστρικές επιθέσεις και δολοφονίες Ελλήνων πολιτών.

Οι χριστιανοί αποδεκατίζονται σήμερα σε όλο το φανατικό ισλαμικό τόξο (Λίβανο, Συρία, Αίγυπτο, Ιράκ, Σομαλία, Πακιστάν). Το φανατικό Ισλάμ εξασκεί τη λατρεία όχι μόνο προσβάλλοντας «την δημόσια τάξη και τα χρηστά ήθη», αλλά επιδιώκοντας  την ανατροπή των δημοκρατικών θεσμών και την επιβολή μιας άγριας θρησκευτικής δικτατορίας. Δεν είναι εφιαλτική υπερβολή μια μελλοντική προσπάθεια για εισαγωγή της Σαρίας στη δημόσια ζωή της χώρας μας με την συνεπαγόμενη διατάραξη της ισονομίας σε σχέση με αστικές ελευθερίες και δικαιώματα, όπως γίνεται κατόπιν πιέσεων φανατικών μουσουλμάνων σε ευρωπαϊκές χώρες: Στο Ηνωμένο Βασίλειο ήδη συζητείται η ενσωμάτωσή του Ισλαμικού νόμου στο Βρετανικό νομικό σύστημα, ώστε να εξυπηρετηθούν όλοι οι κάτοικοι της χώρας, ανάλογα με το πολιτιστικό τους υπόβαθρο. Στη Νορβηγία, ισλαμιστικές οργανώσεις της χώρας απαιτούν τη δημιουργία Ισλαμικού χαλιφάτου που να τηρεί τους νόμους της Σαρίας, με την απειλή τρομοκρατικής επίθεσης εναντίον του σκανδιναβικού έθνους.

Καλούμε την Πολιτεία:

1) Να αντιμετωπίσει άμεσα τη μάστιγα της εισβολής-εποίκησης αποκαθιστώντας την υπό πλήρη κατάρρευση πληθυσμιακή συνοχή αλλά και την ασφάλεια της χώρας, όπως έχει υποχρέωση και καθήκον, ως εξής:

α) Καταγγέλλοντας και καταργώντας τους εθνοκτόνους Κανονισμούς «Δουβλίνο ΙΙ και ΙΙΙ» που πλήττουν το εθνικό συμφέρον.

β) Εντοπίζοντας όλους τους αλλοδαπούς που εισήλθαν παράνομα στην Ελλάδα και απελαύνοντάς τους άμεσα, με χρέωση των εξόδων απέλασης στις Πρεσβείες τους.

γ) Επαναφέροντας τα προσφάτως καταργηθέντα άρθρα του Ποινικού Κώδικα με τα οποία προβλέπονταν το μέτρο της διοικητικής απέλασης αλλοδαπών με την διάπραξη πλημμελήματος.

δ) Περιορίζοντας δραστικά το θεσμό του πολιτικού ασύλου, δεδομένου ότι ο θεσμός αυτός καταστρατηγείται συστηματικά για να διευκολύνει την είσοδο των αλλοδαπών στη χώρα.

2) Να αναβάλει την απόφαση για την ίδρυση τεμένους στο Βοτανικό ή αλλού στην Ελληνική επικράτεια, μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της απέλασης των παράνομων αλλοδαπών.

3) Να αποσύρει το κριθέν ως αντισυνταγματικό αντιρατσιστικό νομοσχέδιο που, όπως έχει, καταρρακώνει το αναφαίρετο δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου.

Τέλος, καλούμε τους Έλληνες βουλευτές να συνειδητοποιήσουν τους εθνικούς κινδύνους που επισημαίνονται παραπάνω και να πράξουν τα δέοντα στις επερχόμενες ψηφοφορίες της Βουλής.

ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ

Σταύρος Α. Αναγνωστόπουλος, Ομότιμος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πατρών.

Ιωάννα Αναστασοπούλου, Καθηγήτρια, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.

Αντώνιος Ανδρεάτος, Καθηγητής, Σχολή Ικάρων.

Ιωάννης Αργυρόπουλος, PhD, Διευθυντικό στέλεχος τεχνικού προσωπικού  AT&T Labs, Atlanta.

Ευάγγελος Βαλιανάτος, Διδάκτωρ, συγγραφέας.

Νίνα Γκατζούλη, Καθηγήτρια, University of New Hampshire.

Αθανάσιος Επίσκοπος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Χρήστος Κ. Ευαγγελίου, Καθηγητής Φιλοσοφίας, Πανεπιστήμιο του Μαίρυλαντ (Τάουσον), ΗΠΑ.

Παναγιώτης Εσκίογλου, Καθηγητής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Πέτρος Ιωάννου, Καθηγητής, University of Southern California.

Λεωνίδας Κουμάκης, Νομικός, συγγραφέας.

Ηλίας Κουρούμαλης, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Κρήτης.

Γεώργιος Κυριακού, Καθηγητής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.

Xanthippi Markenscoff, Distinguished Professor, University of California, San Diego.

Ευριπίδης Μπίλλης, τ. Επίκουρος Καθηγητής, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.

Γεώργιος Μπλύτας, PhD Physical Chemistry, συγγραφέας.

Λευτέρης Μέρμηγκας, Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης στο Μπάφαλο, Νέα Υόρκη, ΗΠΑ.

Νικόλαος Λ. Μωραΐτης, Ph.D., Πανεπιστήμιο Καλιφόρνιας,  ΗΠΑ.

Μαρία Νεγρεπόντη-Δελιβάνη, Πρ. Πρύτανης, Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Δημήτριος Παντελής, Επίκουρος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Γρηγόριος Παπαγιάννης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.

Νικόλαος Θ. Παπαδόπουλος, Ομότιμος Καθηγητής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Στέφανος Παπακώστας, ΜΒΑ, τ. Καθηγητής Κολλεγίων Deree, Southeastern, University of Indianapolis.

Νικόλαος Παπαροδόπουλος, τ.Λέκτορας Πανεπιστημίου Αιγαίου

Γεώργιος Παύλος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.

Γεώργιος Πυργιωτάκης, τ. Αναπληρωτής Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Ευάγγελος Ρήγος, Master Mariner, Pace University, NY – BBA, Ελλάς.

Κωνσταντίνος Ρωμανός, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Ηλίας Σταμπολιάδης, Καθηγητής, Πολυτεχνείο Κρήτης.

Αναστασία Τσακιροπούλου, Καθηγήτρια, University of Alabama.

Georgia Triantafillou, Professor of Mathematics, Temple University, Philadelphia, ΗΠΑ.

Μαρία Υψηλάντη, Επίκουρος Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Νικόλαος Φυτρολάκης, Ομότιμος Καθηγητής, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.

Ιωάννης Χατζόπουλος, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Σχόλια:

Είναι καιρός να αφυπνισθούν και άλλα δημόσια πρόσωπα, διανοητές, καλλιτέχνες, συγγραφείς, επιστημονικοί σύλλογοι, λαογραφικά & πολιτιστικά σωματεία, διότι σ’αυτόν τον ακήρυχτο (συμβατικά) πόλεμο όλοι θα είναι θύματα. Τώρα πλέον μετά από όλα αυτά τα ακραία εγκλήματα που συμβαίνουν στο όνομα του θρησκευτικού φασισμού δεν χωράνε δικαιολογίες πολυπολιτισμικότητας. Καλούμε όλους τους Έλληνες να προσυπογράψουν το ανωτέρω κείμενο.

…………………

Με μπέρδεψε ο τίτλος σας…
Νόμισα ότι οι Ακαδημαϊκοί μας, της Ακαδημίας μας καλέ, ξύπνησαν από τον αιώνιο ύπνο τους και ασχολήθηκαν με την Ελλάδα μας!!!
Τί αφελής που είμαι…
Ξέχασα ότι ξυπνούν μια φορά το μήνα,να εισπράξουν τον μισθό τους.Εκτός και ασχολούνται μυστικά με την Ελλάδα μας.

……………………..

10 από τα ονόματα αφορούν Έλληνες του εξωτερικού.

Οι ενταύθα ακαδημαικοί συνεχίζουν την μουγγαμάρα τους λόγω της διαχρονικής υπηρεσίας τους στις πάσης φύσεως κομπίνες και λαμογιές σε αγαστή συνεργασίας με τους ομότιμους κλέφτες των κομμάτων.

……………………….

Οσοι προσωπα ειναι ευρεως γνωστα και δεν εχουν παρει θεση σε αυτο που συμβαινει στην πατριδα μας, πρεπει να θεωρουνται προδοτες και να λοιδωρουνται αναλογως. Ειναι υψιστο πατριωτικο καθηκον να βγουμε ολοι μπροστα και να δηλωσουμε ανοιχτα στους γελοιους προδοτες που εχουν κατσει στο σβερκο μας, ΩΣ ΕΔΩ ΑΓΥΡΤΕΣ, ΩΣ ΕΔΩ ΠΡΟΔΟΤΕΣ, ΩΣ ΕΔΩ ΕΦΙΑΛΤΕΣ, ΩΣ ΕΔΩ!! Εμπρος ολοι η Ελλαδα στο ποδι.

………………………………

ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΕΚΤΡΩΜΑ > ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΑΤΑΡΓΗΣΗ

Η αντίστροφη μέτρηση για την ψήφιση του «αντιρατσιστικού» εκτρώματος στο νεοταξίτικο και κατοχικό «κοινοβούλιο» φτάνει στο τέλος της, και πριν η Ελληνική κοινωνία αρχίζει να γεύεται τα επίχειρα αυτού του αίσχους, αυτό που θριαμβεύει γι ακόμη μια φορά, είναι ο απόλυτος εξευτελισμός του συνόλου των παραδοσιακών θεσμών στον τόπο μας…

του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
http://ellinikoforoum.blogspot.gr/2014/08/blog-post_39.html

Κορυφαία θέση σ αυτό τον πρωτοφανή κατήφορο, έχει η ηγεσία της Ελλαδικής εκκλησίας και ο αρχιεπίσκοπος προσωπικά. Αυτή η άβουλη μαριονέτα αποδεικνύεται καθ όλα ανάξια να αναλάβει τις εκ του ρόλου και της θέσης της απορρέουσες ευθύνες, και να εμπνεύσει έτσι, ένα γενικευμένο εθνικό ξεσηκωμό που να στοχοποιεί ευθέως τη νεοταξίτικη επίθεση και τα ντόπια ανδρείκελα που ανέλαβαν να τη διεκπεραιώσουν, με ευτελέστατο τίμημα και με μηδενική συναίσθηση εθνικής αξιοπρέπειας απέναντι στην κοινωνία την οποία υποτίθεται ότι εκπροσωπούν.

Στον απόλυτο διασυρμό οδηγείται και το πολιτικό σύστημα στο σύνολό του αποδεικνύοντας πως ακόμη και οι φορείς των επιμέρους αντιδράσεων σ αυτό το επικίνδυνο έκτρωμα, δε συνιστούν φωνές πραγματικής αντίστασης, αλλά…

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ>>> http://ellinikoforoum.blogspot.gr/2014/08/blog-post_39.html

…………………………

Ο Γ.Κ. είναι κλασική κωμικοτραγική περίπτωση ακροαριστερού της σύγχρονης εποχής.Θα σας αναλύσω τώρα που οφείλεται η αγάπη όλων αυτών για το Ισλάμ.
Μετά την πανωλεθρία της Σοβιετικής Ένωσης,από τον ελεύθερο και αυτοδημιούργητο άνθρωπο (τον Αμερικανό και τον Ευρωπαίο επιχειρηματία,και τις κοινωνίες τους) και συνακόλουθα την εξάλειψη της προοπτικής η κομμουνιστική δικατορία να εξαπλωθεί και να αποτελέσει παγκόσμια τάξη πραγμάτων,οι “προλετάριοι όλου του κόσμου” τυπικό (βλαχομπαρόκ βέβαια) δείγμα των οποίων είναι ο φίλος μας Γ.Κ. και οι εγχώριοι όμοιοι του,απροσάρμοστοι και ανίκανοι να παράγουν οτιδήποτε και να επιβιώσουν στον σύγχρονο ανταγωνιστικό κόσμο με δικές τους δυνάμεις,βλέποντας πως χάνουν την ευκαιρία να επιβάλλουν την συνέχιση της ασήμαντης ύπαρξης τους με μια μορφή δικατορίας που θα εξίσωνε τους πάντες προς τα κάτω,προς το επίπεδό τους δηλαδή,ακολούθησαν διάφορους εναλλακτικούς δρόμους,ανάλογα με τις αντοχές του καθενός.Κάποιοι (οι πιο αδύναμοι) αυτοκτόνησαν,κάποιες γραφικές περιπτώσεις συνέχισαν να αγωνίζονται για την αυθεντική κομμουνιστική ιδέα μέσα από την αστική δημοκρατία,χωρίς βέβαια να επιζητούν την εξουσία επαναλαμβάνοντας συνεχώς πως δεν αποδέχονται το αστικό Σύνταγμα,ενώ οι πιό έξυπνοι μεταπήδησαν στην σοσιαλδημοκρατία η οποία ήταν το δημιούργημα του ελεύθερου ανθρώπου που αποτέλεσε το πολιτικό αντίπαλο δέος την εποχή της ισχύος της Σοβετικής Ένωσης κατασκευάζοντας το λεγόμενο κοινωνικό κράτος.Ήταν θα λέγαμε ένας “μετριοπαθής κομμουνισμός”,δημιουργημένος με την ανοχή του ελεύθερου ανθρώπου,στις κοινωνίες μας,ως μια αναγνώριση της σπουδαιότητας της ύπαρξης μιας στοιχειώδους αναδιανομής προκειμένου το σύστημα να είναι πιο ευσταθές.Κάποιες τραγικές περιπτώσεις τώρα,όπως ο φίλος μας Γ.Κ. πάλι ανίκανοι να προσαρμοστούν κατέφυγαν (οι πιο τολμηροί) στην τρομοκρατία,οι δε άλλοι (οι διπλά ανίκανοι) αρχικά σε διάφορα γκρουπούσκουλα της αριστεράς και της “προόδου” που (ανίκανοι όπως πάντα) απλά περιορίστηκαν να θαυμάζουν τους τρομοκράτες και να καταγγέλλουν τον νεοφιλελευθερισμό επικεντρώνοντας την κριτική τους σε υπαρκτά προβλήματα του βιομηχανοποιημένου κόσμου όπως λ.χ. το οικολογικό πρόβλημα.Όταν αυτό το τελευταίο κίνησε το παγκόσμιο ενδιαφέρον τα τελευταία χρόνια λόγω της αντικειμενικής υπόστασης της φυσικής κατάστασης που το δημιουργεί,ο ελεύθερος άνθρωπος,με την ευφυΐα που τον διακρίνει,εμπνεύστηκε την λεγόμενη πράσινη ανάπτυξη,επιβεβαίωσε δηλαδή την δυνατότητα του να συνεχίσει να αναπτύσσεται με παράλληλο σεβασμό στο περιβάλλον μέσα από ένα μεταβιομηχανικό μοντέλο ανάπτυξης.Η προβολή αυτής της εξέλιξης στην πολιτική σφαίρα ήταν η οικολογία να αποκτήσει τον mainstream χαρακτήρα που έχει σήμερα,απομακρύνοντας όλα τα γκουπούσκουλα που είχαν συσσωρευθεί εκεί έχοντας άλλες σκέψεις στο μυαλό τους.Αυτοί οι τελευταίοι διωγμένοι πιά από παντού,ηττημένοι από τον ελεύθερο άνθρωπο,ανίκανοι,αποτυχημένοι,φθονεροί,στράφηκαν στην μόνη ελπίδα που τους απομένει.Στο Ισλάμ ως μόνη ρεαλιστική εναλλακτική λύση στη Δύση που τόσο μισούν,που τόσο τους πονά,που τόσο φοβούνται.Θυμίζουν έτσι τους αντιδιαμετρικά ακραίους εταίρους τους που ανέστησαν τον ναζισμό στην εποχή μας.Και οι δύο ομάδες απροσάρμοστων,μην έχοντας άλλη ελπίδα κατέφυγαν σε αυτό που μπορούν να κάνουν (η να θαυμάζουν) καλύτερα,τη βία.Το μόνο που μπορούν να παράγουν.Όσον αφορά τους αριστερούς μπορούν να αντέξουν τα πάντα ακόμα και την απόλυτη θεοκρατία του Ισλάμ προκειμένου να εκδικηθούν εκείνους που δεν μπορούν να αγγίξουν,εκείνους που φθονούν.Τους ελεύθερους ανθρώπους.Και μάλιστα η θέση τους είναι ακόμη πιο τραγική γιατί ο ελεύθερος άνθρωπος έχει σκοπό να κατασκευάσει ένα “μετριοπαθές Ισλάμ” συμβιβαστό όσο γίνεται με την Δυτική Αστική Δημοκρατία το οποίο θα αντιπαλέψει (κατά τη γνωστή πρακτική) το αυθεντικό.Γι’αυτό θα τους δεις σήμερα να υποστηρίζουν ακόμη και το Χαλιφάτο!Σε ότι αφορά εμάς τους ελεύθερους ανθρώπους,θα νικήσουμε ακόμη μια φορά όλα αυτά τα σκύβαλα και θα προχωρήσουμε μπροστά.Ούτε κομμουνιστές,ούτε νεοναζί ούτε ισλαμιστές είναι ικανοί να μας φοβίσουν.

…………………………….

Αφού παρατηρηθή πως η χώρα κατοικείται κυρίως από νεοέλληνες/γραικύλους και δεν αποτελείται από Έλληνες,πια,ωφέλιμο προβάλλει να τονισθή ότι έχουμε,ήδ’,εισέλθη ‘στο τελικό στάδιο μιας διαδικασίας εκποιήσεως/εκχωρήσεως,εφόσον η νέα μορφή δουλείας,η μετοικεσία,έλαβε πανδημικές διαστάσεις κατά την παρελθούσα πεντηκονταετία.Τα κυριώτερα στοιχεία που έχουν αφαιρεθή από τους Έλληνες και τα οποία αμφίβολον εάν και κατά πόσο θα επανακτηθούν,η δημοκρατία και ο διεθνικός της χαρακτήρας,μέσω της Ε.Ε.,αιτία εκτιμήσεως της καθοδικής πορείας που διατρέχει το ελληνικό έθνος σύνθλιψής του τόσον υπό επιβουλής δυτικοευρωπα’ι’κής,λόγω και μυθευμάτων κάθε φορά περί τουριστικής θυρανοίξεως της σαιζόν,όσον και διεμβολίσεως ξενικών στοιχείων(αδιαφόρως ή μη της εθνοτικής αλλοιώσεως και εθνοταυτοτικής μεταλλάξεως)που και συστήνουν θύλακες που ουδέποτε ‘γνώρισεν ο Ελληνισμός κατά τη μακραίωνα διαδρομή της παραδόσεώς του(μη απαραιτήτως μουσουλμανικών),δημιουργώντας το πολυπόθητο του κέντρου βάρους της ελλαδικής εξουσίας ανομοιογενές αλλά σκληροπυρηνικό σύνολο πληθυσμών εκείνο(μετατροπή ‘σε χώρο συνυπάρξεως και συναντήσεως ψευδοκοινοτήτων),ικανό προς περαιτέρω κατάτμηση δυνάμεων της ελληνικής πρωτοβουλίας της/και παρουσίας και απόδοση ‘σε αυτούς δικαιωμάτων χωρίς υποχρεώσεις,ισοκύρως και ισοτίμως,με τον εκ παραλλήλου διεξαγόμενο και συντελούμενο μαινόμενο και ανοικτό πόλεμο του συγκεκριμένου κρατιδίου προς τους κατ’εξοχήν εκφραστάς της αποστολής της βουλήσεώς του,Έλληνες φορολογουμένους πολίτες.Ώσπου η Ἑλλάς να μεταβληθή,από ανοργανωσία ενός φ(θ)όνου και μόνον,πότε ‘σε άντρο συστηματοποιήσεως πότε σκέψεων/ιδεών και ενίοτε αλλά και σπανίως πότε λογισμών και πότε αναψυκτήριο δειλών ανθρώπων,αψύχων και αβούλων,’σε ένα άριστα υπάκουο και απολύτως,ως εκ τούτου,χειραγωγούμενο,περίπου πειθήνιο ακροατήριο,χωρίς δυνατότητα αυτενεργείας και ικανότητα αξιώσεων αυτονομίας και τεκμηρίων αρνήσεως του διεθνούς απομονωτισμού της,τεκμηρίων αυθυπαρξίας,ολικής ή μερικής,με Σύνταγμα καταλυθέν και νόμισμα υποτιμηθέν(αναλόγως παρακολούθημα των νομισματικών ισορροπιών και ανισορροπιών της Ευρώπης που δεν εκδημοκρατίζεται αλλά εκτραχύνεται προς παρόδους άγνωστες προς το πρωταρχικό της όραμα συμφώνως και προς την απάθεια γενική και επιδεικνύουσα του δυναμικώτερού της μέρους εδώ και σχεδόν μόλις δεκαετία κατανεμημένη και εκπεφρασμένη δια στατιστικών μελετών και προβλεπομένη με ταχύτητα/συχνότητα δυσανάλογον του διεθνούς καταμερισμού της ισχύος μιας υφηλίου αναδιατασσομένης ‘σε νέες και με άλλου τύπου οικονομικές επικράτειες-πιέσεις και ζώνες επιρροής μεταξύ των διαφόρων της ηπείρων).Με ηγεσίες και όρους δουλοκτησίας και κατόπιν και της κάμψεως που ακολουθεί ο ελληνικός γεωργικός τομέας της εθνικής οικονομίας(ανυπαρξία αποδοτικών ελεγκτικών μηχανισμών δια μέσου ποιοτικοποιήσεως των κριτηρίων του ελέγχου ακριβώς αυτού)το ελληνικό μέλλον επί του ελληνικού ζητήματος φαντάζει αχανές αλλά και πλήρες αντιφάσεων και συνίσταται αμήχανον ενώπιον διεθνών εξελίξεων αλμάτων…

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΑΧΟΣ – ΠΛΑΤΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ-ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ

Εδώ θα βρείτε αρκετά δεδομένα για το τσαμί-τέμενος στο βοτανικό

%CE%A4%CE%96%CE%91%CE%9C%CE%99

http://www.arxaiaithomi.gr/

Μοιραστείτε το!

1 comment to Αυτό θέλουμε να ανεγερθεί στον Βοτανικό και όχι ισλαμικό τζαμί…

  • Βρισκόμαστε λίγο πριν τη νέα άλωσή μας
    Τρίτη, 8 Νοεμβρίου 2016
    https://3.bp.blogspot.com/-iqzdmKeCVic/WCGrnOFr2cI/AAAAAAACXNM/oqIaxNzfBTw5oTMI-rWPY9m-1uztcK9uACLcB/s400/Constantinople_1453-panorama4.jpg
    Greek Spirit
    8-11-2016

    Οι Έλληνες παραλυμένοι παρακολουθούν αποχαυνωμένοι την έλευση των Τούρκων, για μια ακόμα φορά.

    Η οικονομική κρίση είναι μόνο μέρος της τραγωδίας. Στην ουσία η οικονομική κρίση δεν είναι παρά ένα μονόπρακτο σε σχέση με την τραγωδία που πλησιάζει.

    Οι Έλληνες που έχουν οικονομική επιφάνεια ή τέλος πάντων την ικανότητα και το δαιμόνιο να την αποκτήσουν φεύγουν για το εξωτερικό, είτε σε όμορες χώρες είτε πιο μακριά.

    Αυτοί που μένουν πίσω, ακόμα και οι αδιάφοροι με τα θρησκευτικά, προσβλέπουν προς την εκπλήρωση των προφητειών.Ποιες είναι αυτές οι προφητείες; Μακάρι να γνωρίζαμε..Τα τελευταία δέκα-δεκαπέντε χρόνια γίνεται ανεξέλεγκτη αναπαραγωγή δήθεν προφητειών και προρρήσεων. Το κακό άρχισε από έναν πανέξυπνο βιβλιοπώλη ο οποίος με τηλεοπτική εκπομπή του από το 2000 προωθούσε την προφητολαγνεία . Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει εάν οι αναπαραγόμενες προφητείες ανταποκρίνονται στην αλήθεια τουλάχιστον σε ότι αφορά την πηγή τους . Ο καθένας, πολλές φορές ακόμα και επώνυμα,βγαίνει και λέει ότι ο τάδε Γέροντας του είπε εκείνο, του είπε τ άλλο. Δεκαπέντε χρόνια προφητολαγνείας και πλέον κανείς δεν ξέρει ποια είναι η αλήθεια.

    Όπως είναι φυσικό σε όλες τις μόδες και ρεύματα, έτσι και στην προφητολαγνεία έχουν διαμορφωθεί δύο τάσεις.Η μία πρεσβεύει την απόλυτη καταστροφή, την ανθρωπιστική τραγωδία, την πείνα και τελικά την εισβολή των Τούρκων. Η άλλη τάση πρεσβεύει την απόδοση της Κωνσταντινούπολης στην Ελλάδα και αυτό με κάποιο μυστηριώδη τρόπο χωρίς να επεξηγείται επαρκώς.Μάλιστα δε η θεωρία αυτή υποστηρίζει ότι την Πόλη θα μας παραδώσουν οι Ρωσοι.

    Οι δύο παραπάνω τάσεις παρόλο που υποστηρίζουν διαμετρικά αντίθετες εξελίξεις δεν παύουν να επικοινωνούν μεταξύ τους, σχηματίζοντας έτσι μια γκρίζα περιοχή -σε ένα ήδη γκρίζο πεδίο αποχαύνωσης- στην οποία είναι κοινός τόπος η εξαθλίωση και η πείνα (λιμός) . Υπάρχουν βέβαια και άλλες τάσεις που εκπορεύονται από τις δύο κύριες , όπως ακριβώς με όλα τα δόγματα, έτσι και η προφητολαγνεία έχει γίνει δόγμα μέσα στο χριστιανικό δόγμα. Όσοι θρησκεύονται είναι πολύ κοντά πλέον στην παγίδα να παρατήσουν κατά μέρος την ορθόδοξη λατρεία και να αρχίσουν να λατρεύουν την προφητειολογεία. Όσοι δεν θρησκεύονται έχουν μπερδέψει την προφητειολογεία με τον μυστικισμό και γενικά έχει διαμορφωθεί μια κατάσταση εκτός ελέγχου η οποία ούτε με την Ορθόδοξη λατρεία συνάδει αλλά ούτε και με φυσιολογική αντιμετώπιση της πραγματικότητας από ώριμα άτομα.

    Υπάρχει βέβαια και μια τρίτη τάση, αυτή των αριστεριστών οι οποίοι πιστεύουν ότι τελικά οι δικές τους προφητείες περί επικράτησης του κομμουνισμού βρίσκονται λίγο πριν την εκπλήρωση τους και ότι η σημερινή κυβέρνηση επιτέλους θα μας μετατρέψει σε Καμπότζη των Χμερ Ρουζ ή τέλος πάντων σε Λενινιστικό παράδεισο.

    Η δεισιδαιμονία και η ιδεοληψία είχαν επικρατήσει ακριβώς και πριν την άλωση της Κωνσταντινούπολης το 1453. Πέρα όμως από την δεισιδαιμονία υπήρχαν και τότε χαρακτηριστικά ανάλογα με τα σημερινά, οικονομική διάλυση, χάσιμο εδαφών ( θυμάστε ότι το 1974 χάσαμε το 37% της Κύπρου) κατάλυση της κοινωνικής συνοχής, διαφθορά και άλλα.

    Οι προφητείες καλά κάνoυν και υπάρχουν. Η ερμηνεία τους ωστόσο δεν μπορεί να ορισθεί χρονικά διότι το θέλημα του Θεού δεν γνωρίζει χρόνο και όρια.

    Γιατί δηλαδή το 1940 οι Έλληνες δεν παράτησαν τα όπλα ; Θα μπορούσαν κάλλιστα να επικαλεσθούν την προφητεία του Αγίου Κοσμά Αιτωλού περί συγκεντρώσεων δυνάμεων στο Δυρράχιο και πολέμου από την Δαλματία, για παράδειγμα.

    Την εποχή του Ναπολέοντα. του Γάλλου Χίτλερ, οι ευρωπαίοι νόμισαν ότι αυτός ήταν το θηρίο 666. Εμείς βέβαια δεν πήραμε χαμπάρι απ αυτά διότι ήμασταν ακόμα σκλαβωμένoi, λίγα χρόνια πριν την επανάσταση.

    Γιατί οι Αθηναίοι του κατοχικού χειμώνα του 1942-43 που πέθαιναν από την πείνα κατά δεκάδες χιλιάδες δεν επικαλέσθηκαν τις προφητείες;

    Γιατί οι πρόσφυγες του 1922, της Μικρασιατικής καταστροφής δεν επικαλέσθηκαν τον εσχατολογικό χαρακτήρα των προφητειών αλλά επέμεινα να φτιάξουν ξανά τις ζωές όπως μπορούσαν ;

    Πριν απο δύο χρόνια ένας ιερέας, νομίζω από την Κύπρο ,ο οποίος εκτελούσε ιεραποστολικό έργο στην Αφρική είχε προβεί σε σειρά συνεντεύξεων έχοντας πλημμυρίσει το διαδίκτυο με βίντεο του και ομιλίες του στις οποίες ισχυρίζονταν ότι θα επέλθει πέινα τόσο μεγάλη, ακόμα πιο φονική και από αυτή της κατοχής του 41-44. Ο ιερέας αυτός ισχυρίζονταν πως όλα ήταν θέμα μερικών μηνών.Τα χρόνια πέρασαν και τίποτα τέτοιο δεν συνέβη, πείνα υπάρχει αλλά σε καμία περιπτωση δεν έχει αγγίξει τα κατοχικά επίπεδα όποτε και μαζεύαν τους νεκρούς κάθε πρωί τα καροτσάκια του δήμου Αθηναίων κατά δεκάδες από τους δρόμους.

    Ο ιερέας αυτός δεν ξαναφάνηκε ωστόσο πολλοί τον είχαν πιστέψει, τουλάχιστον στο διαδίκτυο. Οι σελίδες προφητειών που φιλοξενούσαν τις δηλώσεις του αφού εξασφάλισαν τα χιλιάδες ΄΄κλικ΄΄ και αυτές με την σειρά τους κάνουν σήμερα ΄΄την παλαβή΄΄.

    Αλλά δεν ήταν μόνο οι ανώνυμες σελιδες προφητειών που αναπαρήγαγαν την καταστροφλογία, ακόμα και έγκριτες ραδιοφωνικές εκπομπές της επαρχίας έπεσαν στην παγίδα.

    Από σεβασμό στον ιερωμένο δεν θέλω να δημοσιεύσω το όνομα του, όποιος θελει μπορεί να μου το ζητήσει.Στο κάτω κάτω ο ιερέας απο καλή πρόθεση το έκανε και δεν έχω τίποτα εναντίον του.

    Πείνα θα υπάρξει, είναι σίγουρο, αλλά δεν έχει νόημα να μας προσπαθούμε να μάθουμε πότε Το νόημα βρισκεται στην μάχη για επιβίωση.

    Όταν καποιος παει στο πόλεμο, στην πρώτη γραμμή, ο μοναδικός τρόπος για να αυξήσει τις πιθανότητες για επιβίωση είναι να πολεμήσει και όχι να προσπαθει να μαντέψει πότε θα σκοτωθεί

    Γιατί σήμερα εξ αιτίας ενός βιβλιοπώλη και μερικών ιστοσελίδων έχουμε παραιτηθεί;

    Διαβάστε παρακάτω ένα άρθρο στο οποίο αποτυπώνονται οι απόψεις τους βυζαντινολόγου Ελένης Γλύκατζη Αρβελέρ σχετικά με την κατάσταση προ της αλώσεως της Πόλης το 1453 και κάντε τις συγκρίσεις με το σήμερα.

    Είναι σίγουρο ότι οδεύουμε σε δεύτερη Οθωμανική σκλαβιά

    «Κερκόπορτα; Αστεία πράγματα»

    31-5-2012

    Η Ελένη Γλύκατζη- Αρβελέρ θυμάται παλαιότερα τους- ξένους φοιτητές της στη Σορβόννη να της στέλνουν… συλλυπητήριο τηλεγράφημα κάθε 29η Μαΐου, την ίδια ώρα που τα περισσότερα Ελληνόπουλα αν τα ρωτούσες τι έγινε τη μέρα εκείνη δεν ήξεραν ακριβώς. Τα τελευταία χρόνια η κατάσταση αντιστράφηκε. Στην Ελλάδα έγινε, λίγο έως πολύ, μόδα να θυμόμαστε κάθε χρόνο τέτοια μέρα την Άλωση της Πόλης- μερικοί από κεκτημένη ταχύτητα ή άγνοια μιλούν για «εορτασμό», αντί για επέτειο, και να μην αρκούμαστε στον εορτασμό της έναρξης της Επανάστασης, κάθε 25 του Μαρτίου. Μεγάλη η σημασία της Πόλης, θα πει κανείς, για τους Έλληνες. Σωστό. Οπότε και η συμβολική σημασία της Άλωσης είναι εξίσου μεγάλη. Έστω και αν η πολιορκία της από τους Οθωμανούς ήταν απλώς μία από τις πολλές, έστω και αν το κλίμα της εποχής ήταν τέτοιο, η κατάσταση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας ήταν τέτοια, που έκπληξη θα ήταν το να μην αλωθεί η Πόλη.

    «Βρισκόμαστε στα μέσα του 15ου αιώνα, γύρω στο 1450. Η Πόλη είναι μια μικρή πόλη πια- έχει δεν έχει 70.000 κατοίκους, όταν άλλοτε είχε περάσει το μισό εκατομμύριο» αφηγείται στα «ΝΕΑ» η Ελένη Γλύκατζη- Αρβελέρ, επιχειρώντας να βάλει για λογαριασμό μας τα πράγματα στη θέση τους, να καταγράψει αλήθειες και μύθους της Αλωσης έτσι όπως μόνο μία βυζαντινολόγος με τη δική της διαδρομή μπορεί να κάνει. «Η Πόλη έχει αποδεκατιστεί από την πανώλη και τις αλλεπάλληλες πολιορκίες των Τούρκων. Αλλά και από τις διαμάχες των Δυτικών, αφού οι προστριβές Γενοβέζων και Βενετσιάνων γίνονταν στο λιμάνι της μέσα. Υπήρχε και μια τάση ανεξαρτητοποίησης των λίγων χωρών που παρέμεναν ελεύθερες- όχι μόνο του Μυστρά που παρεμπιπτόντως έπεσε το 1460, επίσης στις 29 Μαΐου! Η κατάσταση ήταν μιας ανασφάλειας γενικής».

    Ο διχασμός.

    Και σαν να μην έφθαναν αυτά, «υπήρχε μια μεγάλη ενωτική και ανθενωτική διαμάχη, υπέρ και εναντίον της Ενωσης των Εκκλησιών. Οι αντίθετοι στην Ενωση συμμαχούσαν και με τους Τούρκουςήταν οι λεγόμενες παρά φύσιν συμμαχίες. Οι υπέρμαχοι της Ενωσης διακήρυσσαν: “Οταν οι δύο Ρώμες ήταν ενωμένες διαφεντεύαμε τον κόσμο. Οταν διχάστηκαν, χάσαμε τα πρωτεία”. Με αυτή την έννοια η πραγματική πτώση της Πόλης χρονολογείται από το 1204 και μετά. Η ανθενωτική διαμάχη πήρε μάλιστα τεράστιες διαστάσεις μετά το 1438 και τη Σύνοδο της Φερράρας. Εκεί ο Αυτοκράτορας Ιωάννης Η΄ ξεσήκωσε την Εκκλησία σε μια τελευταία προσπάθεια Ενωσης, αλλά ενώ η διανόηση ήθελε να είναι αναγεννησιακή, η Εκκλησία παρέμενε προσηλωμένη στα πάτρια κατά τρόπο φανατικό, αν όχι τίποτα παραπάνω», λέει χωρίς να μασάει τα λόγια της η ελληνίδα βυζαντινολόγος, η πρώτη γυναίκα πρύτανης της Σορβόννης στα 700 χρόνια ιστορίας του μεγάλου γαλλικού πανεπιστημίου.

    Και συνεχίζει: «Υπήρχε όμως ακόμη ένας παράγοντας παρακμής. Ηταν η γενική δεισιδαιμονία που τρεφόταν από τις προφητείες. Ηδη από τον 6ο αιώνα υπήρχαν προφητείες, τότε ήταν όμως αισιόδοξες. Τώρα προφήτευαν το τέλος της Πόλης και μαζί το τέλος του κόσμου και της Ιστορίας. Αυτό ήταν, λοιπόν, το κλίμα στην Κωνσταντινούπολη της εποχής. Δεισιδαιμονία, διχόνοια, φτώχεια, κακομοιριά. Οι Βυζαντινοί ζούσαν σε μια πόλη ερημωμένη. Και στα ανάκτορα του Πορφυρογέννητου πολύ λίγα δωμάτια χρησιμοποιούνταν. Οπως λέει και ο Παλαμάς στον “Δωδεκάλογο του Γύφτου”: “Και ήταν οι καιροί που η Πόλη/ πόρνη σε μετάνοιες ξενυχτούσε/ και τα χέρια της δεμένα τα κρατούσε/ και καρτέραγ΄ ένα μακελάρη (…) Και καρτέραγε τον Τούρκο να την πάρει”».

    Πηγή http://antikleidi.com/2012/05/31/1453/

    hellenicsunrise.blogspot.gr

    http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2016/11/blog-post_400.html#ixzz4PUDOFwHF

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>