«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΑΣΧΗΜΗ ΕΡΩΤΙΣΗ ΚΑΙ ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ! ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ «ΕΛΛΗΝΕΣ» ΚΑΙ «ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ»;

PD Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou Bleibergweg 11 D-40885 Ratingen Tel.+Fax: 0049 2102 32513  E-Mail: chaziteo@t-online.de

      19.03.2016

ΖΕΥΣ Α

Η χρησιμοποιηση ψευδεπιγραφα των ενδοξων ονοματων «Ελλας» και «Ελληνες» απο τους βυζαντινορθοδοξους ζητιανους Ρωμιους του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης, αποτελει εξισου μεγαλη «απατη» οπως και η χρησιμοποιηση των ονοματων  «Μεκεδονια» και «Μακεδονες» απο τους αλβανους, τουρκους. σερβους, βουλγαρους, τσιγγανους  και απο τους αγορασμενους απο τον Τιτο επιγονους των κομιτατζηδων Ρωμιων του κρατιδιου των σκοπιων ‘η του βαρδαρ!

Αν οχι, απατειται η Αλλαγη των ψευδεπιγραφων «ενδοξων»  αρχαιοελληνικων ονοματων και για τα δυο ως ανω κρατιδια, διοτι αυτα δεν ταιριαζουν σε πασης μορφης και προελευσης ζητιανους!

Ποιος ειναι ο Ελλην και ποιοι ειναι οι Ελληνες;

Ο Αριστοτελης στα Μετεωρολογικα του (1,352α) τοποθετει την «αρχαια Ελλαδα» στην παρα την Δωδωνη και τον Αχελωο περιοχη. «Και γαρ αυτος (ο κατακλυσμος) περι τον ελληνικον εγενετο μαλιστα τοπον.

Αυτη δ’ εστι η περι την Δωδωνη και τον Αχελωον. Ουτως γαρ πολλαχου το ρευμα μεταβεβληκεν, Ωικουν γαρ οι Σελλοι ενταυτα και οι καλουμενοι τοτε μεν Γραικοι ωυν δε Ελληνες».

Μετα τον κατακλυσμον του Δευκαλιωνος οι Ελληνες παραθετουν και απαριθμουν τις γενεες των απογονων του Δευκαλιωνα.

Ο Δευκαλιων ειχε γιους τον Αμφικτυονα και τον Ελληνα.

Ο Ελλην ελαβε ως συζυγο την νυμφην Ορση’ι’δα, και εγεννησε τρεις γιους, τον Α’ι’λον, γεναρχην των Αιολεων, τον Δωρον, γεναρχην των Δωριεων και τον Ξουθον, τεκνα του οποιου ηταν ο  Αχαιος, γεναρχης των Αχαιων και ο Ιων, γεναρχης των Ιωνων κλπ. κλπ.

Ο Ελλην συνεπως ο οποιος ανεκαλυψε με την παιδεια το οργανο της αφθαρσιας, ηταν αδυνατο να φθαρη.

 

 

Αυτος εναρμονισε το ηθος με τους συμπατικους νομους (ηλεκτρομαγνητικη δυναμη, ασθενης και ισχυρα πυρηνικη δυναμη και δυναμη βαρυτητας) και το εξεφρασε με τις Αρετες, τις Αξιες, τις Αρχες και τα Ιδανικα.

Οι Αρετες  αποτελουνται απο την Φρονηση, την Σωφροσυνη, την Ανδρεια και την Δικαιοσυνη.

Στις Αξιες συμπερικαμβανονται το Καλον, το Αγαθον, το Αληθες και το Ελευθερον.

Οι Αρχες περιεχουν την Τιμη, το Σεβας, την Αμιλλα και την Μετοχη ‘η την Λειτουργια.

Τα Ιδανικα συμπαιριλαμβανουν την Υγεια, την Ηδονη, τον Πλουτο και τις Τιμες.

  Η Αρχαιοελληνικη Παιδεια απο την πλευρα της στηριχθηκε στην αυτοσυνειδηση του πνευματος, η οποια εκδηλωθηκε ταυτοχρονα και αυτοματα στην πατριδα των Ελληνων σε ολες τις σφαιρες της ζωης ως π.χ. στις σχεσεις των Ελληνων μεταξυ τους και στην σχεση του Ελληνα προς την φυση και προς τον εαυτον του.

Ετσι γεννηθηκαν η «Πολις», ο «Πολιτης», το «Πολιτευμα», και η «θεωρητικη και η πρακτικη Διαλεκτικη του Νου» που ηταν η προ’υ’ποθεση και για ολα τα αλλα του Ελληνικου πολιτισμου.

Οι Ελληνες οχι μονο δεν απουσιασαν ποτε απο την ιστορια, απο το προσκηνιο της ιστοριας, αλλα σε αντιθεση με τους Εβιονιμ και Γεφυραιους υποχρεωσαν την βια της ιστοριας να υποκυψη παντοτε, εμμεσα ‘η αμεσα στο Ελληνικο πνευμα.

Τα βηματα που εκαναν οι Ελληνες την εποχη που αρχιζει με τα Ομηρικα επη και κλεινει με την πτωση του ελληνικου χωρου στα χερια πρωτα των Ρωμαιων και μετα των Εβιονιμ και των Οθωμανων, ανοιξαν τον δρομο για την σημερινη υπαρξη της ανθρωποτητας και γι’ αυτο θα εξακολουθουν εσαει να υπαρχουν ανεξαρτητα απο την προβλεπομενη λογω ανικανοτητας καταστροφικη εξαφανιση του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης.

Η Ελλας σημερα κατοικειται απο Ρωμιους και εξουσιαζεται απο  τα «ανθρωποειδοι» της οικογενειοκρατιας.

Τοσο οι μεν οσο και οι δε αισθανονται πρωτα κατα συνειδηση και επιταγη «βυζαντινορθοδοξοι χριστιανοι» και υστερα κατα συνθηκη  «Ζητιανορωμιοι», οι οποιοι ομιλουν την παραμορφωμενη Ελληνικη γλωσσα και κορο’ι’δευουν τους παντες και τα παντα εμφανιζομενοι σαν «Ελληνες», ενω δεν αισθανονται τιποτε γι’ αυτους και κατα συνεπεια δεν εχουν τιποτε το κοινο με αυτους και αποτελουν γι’αυτο την εσχατη καταπτωση και τον αυτοεξευτελισμο των Ελληνων.

Αυτο φαινεται ξεκαθαρα στην συμπεριφορα της ετσι ονομασθεισης ψευδεπιγραφα «Ακαδημιας των Αθηνων». Αυτη παρα τον οικονομικο της πλουτο δεν κυκλοφορησε ακομη ουτε το λεξικο της «Ελληνικης Γλωσσης», ουτε τα κειμενα των «Αρχαιων Ελληνων Συγγραφεων».

Επειδη η Ελληνικη γλωσσα ρεει εξελισομενη χαριν των αναγκων του Ελληνικου πολιτισμου (σημερα συρρικνωνεται λογω καταπτωσης του Ελληνικου πολιτισμου) ηταν επομενο και η Ελληνικη γραφη να συνεχιση τον δικον της δρομο.

Η σκοπιμη σημερα παραμορφωση της Ελληνικης γλωσσας σημερα απο ανθρωπους, που στελεχωνουν τα «υπουργεια παιδειας και πολιτισμου του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης», αντικατατροπιζεται στο κατωθι παραδειγμα της  «αριστεροπροοδευτικοσταλινικης» σχιζοφρενειας στο βιβλιο ενος ηλιθιου καθηγητου γλωσσολογιας του υπουργειου παιδειας:

«Ξερο πος ι φονιτικι γραφι χτιπα’ι’ ασκιμα sτο ματι τον περιsοτερον γραματιζομενον.

Γιατι εδο κι εκατον πενιντα χρονια, ι ‘λογιοτατι καλαμαραδεs τυ τοπυ, καταφεραν να μας υποχρεοsυν να μιν ακολυθιsυμε τον ζοντανο δρομο, πυ μας εδιχναν ο Βιλαρας, Καλαρας, Κονσταντας κε αλι προοδεφτικι διαβαζμενι τις εποχις…».

Οι ουσιαστικα οι αγραμματοι γλωσσολογοι Ρωμιοι «αριστεροπροοδευτικοσταλινικης» προελευσης στο υπουργειο παιδειας φαινεται οτι δεν εχουν διαβασει τιποτε σχετικα με την «Ιστορια γενεσσεως της Ελληνικης Γλωσσας» του αξιολογου γλωσσολογου Τσατσομοιρου ή και απο τα μετα τα Φυσικα (Λ9) του Αριστοτελη: «Ων ει τις χωρισας αυτο λαβοι μονον το πρωτον, οτι θεους ωοντων τας πρωτας ουσιας ειναι, θειως αν   ειρησθαι νομισειεν, και κατα το εικος πολλακις ευρυμενης εις το δυνατον εκαστης και τεχνης και φιλοσοφιας και παλιν φθειρομενων και ταυτας τας δοξας εκεινων οιον λειψανα περισεσωσθαι μεχρι του νυν».

Ο γραφων σκοπημα δεν μεταφραζει τα ως ανω του Αριστοτελη για να αναγκαση τα προοδευτικα γλωσσολογικα «βοδια» του υπουργειου παιδειας να κατανοησουν, οτι τα Αρχαια Ελληνικα ειναι μια ζωντανη γλωσσα, την οποιαν και σημερον ακομη μιλουν οι Ρωμιοι, ασχετα απο την μορφωση τους (ιδε, «Αρχαια Ελληνικα», Μεθοδος κατανοησεως Κωνσταντινου Πλευρη).

Ουτε καν ιχνη απο τα στοιχεια στα οποια αναφερεται ο Ισοκρατης (380 μ.Χ.) εχουν οι σημερινοι Ρωμιοι: «Ελληνες θα επρεπε να αποκαλουμε μαλλον…τους της παιδευσεως της ημετερας ‘η τους της κοινης φυσεως μετεχοντες, η δε παιδεια το των Ελληνων ονομα πεποιηκε μηκετι του γενους, αλλα της διανοιας δοκειν ειναι».

Με τον Ισοκρατη, το κοινο γνωρισμα της παιδειας τοποθετηκε για πρωτη φορα υπερανω της κοινοτητας του αιματος, η δε συνειδηση υπερανω της φυλης, η ιστορια υπερανω της φυσεως και το πνευμα υπερανω του «γενους».

 Για τους ως ανω λογους μπορει ο Ελληνας της Ελλαδος να χαθηκε, μπορει η Ακροπολης των Αθηνων να πολιορκειται ακομη λογω του εξολοθρευτικου μεινους και των εγκληματικων ενεργειων των Ιουδαιων και «Γαλιλαιων» (οπως ονομαζε ο αυτοκρατωρας Ιουλιανος τους   Χριστιανους), ο Ελληνας στην υφηλιο ομως, ως γλωσσα, πνευμα, συνειδηση και παραδοση, ποτε δεν σβησθηκε και ποτε δεν θα μπορεσει να σβηστη.

Δεν χαθηκε ποτε ο Ελλην απο τον πλανητη Γη, ποτε και πουθενα, ως πνευματικη παρουσια, ως νομοθετης αξιων και ως ηθικο παραδειγμα παρ’ ολες τις εγκληματικες επιθεσεις που δεχθηκε απο τους «Εβιονιμ» (οπως ονομαζαν οι Ιουδαιοι τους Χριστιανους).

Θανατοφοροι εχθροι του Ελληνα και των Ελληνων γενικωτερα ειναι συνεπως οι βυζαντινορθοδοξοι Ζητιανορωμιοι, οι κατα τον Ιουλιανο «Γαλιλαιοι» και κατα των Ιουδαιων «Εβιονιμ» και οι ιδιοι οι Γεφυραιοι.

Ολοι οι ως ανω αντιπροσωπευονται σημερα στην κοινωνια του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης σε ολα τα επιπεδα.

Η πικρη Αληθεια ειναι οτι ολοι αυτοι ψευδονται ασυστολα οταν υποστηριζουν οτι δηθεν το Ελληνικο γενος κατορθωσε να αφομοιωση τον Χριστιανισμο.

Τι πνευματικο κουβαλουσαν οι Εβιονιμ, δηλαδη.οι Γαλιλαιοι ‘η οι βυζαντινορθοδοξοι Ζητιανορωμιοι για να αφομοιωθουν.

Η πικρη Αληθεια ειναι, οτι οι θεμελιωτες της νεας ιουδα’ι’κης θρησκευτικης αιρεσης ειχαν προετοιμασει ηδη απο τον 2ον μ.Χ. αιωνα την καταστροφη και εξαλειψη ολων των μορφων και θεσμων του Ελληνικου πολιτισμου, τον οποιον συστηματικα υπεσκαβαν και συκοφαντουσαν σαν «ελληνικη μανια», «ελληνικη μωρια», «ειδωλολατρεια», «εργον του Διαβολου» και με αλλα πολλα.

Ειναι ενα μεγαλο ιστορικο ψευδος αυτο που υποστηριζουν οι βυζαντινορθοδοξοι Ρωμιοι οτι τα «χιλια χρονια της βυζαντινης αυτοκρατοριας ειναι χιλια χρονια νεας εντονωτατης ελληνικης ιστοριας, νεων θαυμαστων επιτευγματων της ελληνικης ψυχης».

Ολοι οσοι υποστηριζουν τετοιες ανοησιες, δηλαδη οι σημερινοι επιγονοι των πρωτων χριστιανορδοδοξων Ρωμιων, ειναι τα μελη ενος θρησκευτικου κατασκευασματος του μωσα’ι’κου ιερατειου και του προπαγανιστου Γκαμαλιηλ Σαουλ που ψευδεπιγραφα ονομαζεται Αποστολος Παυλος.

Ολοι οι ως ανω, ακομη και οι σημεριμοι επιγονοι τους (ιδε την καταστροφη του «Αλσους των Μουσων» απο τον νυν Αρχιεπισκοπον Αθηνων και πασης Ελλαδος, Δαυλος 248-249, Αυγ.-Σεπτ. 2992, σ.16109-16115), ως «Δεισιδαιμονες», τιποτε το Αρχαιοελληνικο δεν αφησαν που να μην κυνηγησαν ‘η να το κτυπησαν, προκειμενου να επιβαλουν την γελοια δογματικη θεωρια της θρησκευτικης τους αιρεσης.

Οι βυζαντινορθοδοξοι Ρωμιοι που αμαυρωνουν το απαστραπρον εθνικον παρελθον καθε αλλο παρα μπορουν να θεωρηθουν απογονοι ενδοξων προγονων, Τα ελεεινα εβραιογενη υποκειμενα του δηθεν πνευματικου κοσμου των Ρωμιων, της δηθεν «Ακαδημιας Αθηνων», που δεν ανερχονται με την αξιαν της επιστημονικης τους παραγωγης, δεν ειναι ποτε δυνατο να συγκριθουν με τις ακτινοβολουσες αρχαιοελληνικες προσωπικοτητες που ελαμπρυναν με το φως της γνωσεως τους την ανθρωποτητα!

Δεν υφισταται η παραμικρη πιθανοτητα «ανορθωσης» και «επανελληνισης» των «βυζαντινορθοδοξων χριστιανων Ρωμιων». Αυτοι εσαει και τρεμοντας απο τον φοβο τους θα στριμοχθωνται στα αχουρια της θρησκειας τους και θα εκληπαρουν φιλωντας τα χερια των σφαγεων τους, να σφαγουν για να μπορουν να βοσκουν στα καταπρασινα χωραφια της αλλης ζωης.

Αυτοι ανεχονται την θυσια ενος ολοκληρου εθνους για εναν Αρχιεπισκοπο, 82 Δεσποταδες, 11.000 παπαδες και μερικες χιλιαδες επιγονων των Τουρκοκοτσαμπασηδων και αλλων Τουρκογυφτων. 

Δεν αξιζει συνεπως ο κοπος να γινη οποιανδηποτε προσπαθεια απο τον «ΕΝΑΝ ΕΛΛΗΝΑ» που τον εψαχνε ηδη το 1910 ο δολοφονηθεις απο τους «Εβιονιμ» Ιων Δραγουμης, που θα επιβληθει και με εμπνευσμενη πολιτικη θα αγωνισθει για ενα τετοιο οραμα!

«Ενας Ελλην να’ μενε και ολοι να πεθαιναν και να ηρχονταν Σουηδοι ‘η Ιρλανδοι ‘η Αιγυπτιοι να κατοικουσαν στην Ελλαδα, στα νησια και στην λεκανη του Αιγαιου, θα γινονταν Ελληνες».

Οι βυζαντινορθοδοξοι χριστιανοι Ρωμιοι του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης δεν αξιζουν καλλυτερης τυχης απ’ αυτην του θανατου με αυτοκτονιες, του θανατου απο την πεινα λογω της λεηλασιας τους απο τους εταιρους της Ε.Ε., του θανατου απο τις επιδημιες χολερα και πανουκλα, του θανατου λογω του δημογραφικου προβληματος και του θανατου απο την μελλοντικης τους σφαγη απο τους τσιχαδιστες μεταναστες και απο τους Τουρκους.

Αλλωστε η κοινωνια του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης σχεδον εχει ηδη πεθανει. 

Η ασυλληπτη παρακμη των Ενοπλων Δυναμεων και των Σωματων Ασφαλειας του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης φανηκε στην προστασιαν των ανυπαρκτων (κατα τους αριστεροπροοδευτικοσταλινικης προελευσης ασκουντες εξουσιαν) θαλασσιων συνορων που καταληθηκαν απο μια φουχτα τουρκικων μαφιοζικων οργανωσεων διακινησης μεταναστων.

Το ενδοξο πολεμικο ναυτικο του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης ειναι ακομη ανικανο να φυλαξη ορισμενα θαλασσια στενα μεταξυ των νησων Χιου. Λεσβου, Κω κ.α. και των τουρκικων ακτων.

Ο καθε «ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝ» του πολεμικου ναυτικου θα εκδιδεν ενα ΝΟΤΑΜ προς την Τουρκια, για επεμβαση και εξαλυψη επι τοπου των μαφιοζικων τουρκικων οργανωσεων, εαν η Τουρκια ολιγορουσε να το κανη η ιδια.

Φαινεται οτι σημερα λοιπουν απο το πολεμικο ναυτικο του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης, ο ναυαρχος Ευρυβιαδης και ο Θεμιστοκλης.

Χωρις αυτους ο στολος δεν μπορει να αποπλεει σε ταξη μαχης και με ανδρες κινουμενους ως ενα σωμα, με μια ψυχη και μια θεληση: Να νικησουν για την  Ευρωπη των Πατριδων και τον Ευρωπα’ι’κο Πολιτισμο.

Το σημερινο κατασκευασμασμα του δεθνους πολιτικου σιωνισμου που φερει το ονομα Ε.Ε. δεν εχει καμμια σχεση με την Ευρωπη των Πατριδων

Ειναι ο δηθεν ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ και υπουργος εθνικης Αμυνας του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης, Ελληνας ‘η Ρωμιος ‘η Γεφυραιος;

Οι καθε Πικραμμενοι, Καμμενοι, Ασπροι, Μαυροι, Βραχοι κ.α. ειναι ως γνωστο Κρυπτοεβραιοι!

Εαν εχουν ετσι τα πραγματα εξηγειται η αδρανεια των Ενοπλων Δυναμεων και των Σωματατων Ασφαλειας του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης!

Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

Μοιραστείτε το!

7 comments to ΑΣΧΗΜΗ ΕΡΩΤΙΣΗ ΚΑΙ ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ! ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ «ΕΛΛΗΝΕΣ» ΚΑΙ «ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ»;

  • Μήπως ο στόχος είναι να μην έχουμε μέλλον;

    Να μην έχουμε Εθνος!

    ……………………………………………
    Η υποβάθμιση της ελληνικής Ιστορίας και το βρώμικο παρασκήνιο στο τμήμα Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών
    Ιωάννης Φιλίστωρ 21 Ιουλίου 2011

    Η Απόλυτη Κατάντια των Ελληνικών ΑΕΙ. Σημείωση: Φροντίστε να μάθετε ιστορία μόνοι σας. Το Καθεστωτικό “εκπαιδευτικό” σύστημα φροντίζει επιμελώς να ξεχάσετε και αυτά που ήδη γνωρίζετε για την Ιστορία της Ελλάδος! Συγκλονιστική συνέντευξη του Κου Εμμανουήλ Μικρογιαννάκη στο περιοδικό Hellenic NEXUS.

    Hellenic NEXUS: Γα τελευταία χρόνια η Ελλάδα βάλλεται από παντού. Ωστόσο, ιδιαίτερα σημαντικές είναι οι βολές εκ των έσω. Αρχίζοντας με τη μείωση βασικών μαθημάτων (όπως τα Αρχαία Ελληνικά), την απάλειψη του προσδιορισμού «εθνική», περνώντας στην αλλοίωση κειμένων, κυρίως στα βιβλία της Ιστορίας, και καταλήγοντας στην ουσιαστική κατάργηση της, κάνοντας τη μάθημα επιλογής! Πώς τα ερμηνεύετε όλα αυτά εσείς, που έχετε διά βίου υπηρετήσει την Ελληνική Παιδεία και, μάλιστα, από την έδρα της Ιστορίας;
    Εμμανουήλ Μικρογιαννάκης: Σήμερα, πράγματι, μας απασχολεί μία κατάστασις, η οποία είναι ανυπόφορη! Πολλαπλά πλήγματα και κίνδυνοι που υπάρχουν για το Έθνος μας. Ποιο είναι αυτό το Έθνος; Μήπως αυτή η έννοια έχει παραμεληθεί και παραγκωνισθεί, ώσπου να την εγκαταλείψουμε; Πολλά με το όνομα «εθνικόν» έλειψαν. Μένει ακόμη «εθνικός κήπος», «εθνικό θέατρο», «εθνική άμυνα». Επί του παρόντος μένουν. Μήπως είναι ένας διωγμός του Έθνους;
    –Για να επιτευχθεί η σημερινή άλωση της Παιδείας, έπρεπε να υπάρξει το «έμψυχο υλικό» που θα την πραγματοποιούσε: που θα τολμούσε να σβήσει τη λέξη «Εθνική» που καθόριζε την Ελληνική Παιδεία, να εξωραϊσει τα 400 χρόνια υποδούλωσης στην Οθωμανική Αυτοκρατορία, να συρρικνώσει σε 4 σελίδες την Επανάσταση και σε 8 σειρές την Άλωση, να αλλοιώσει νεώτερα ιστορικά γεγονότα, όπως εκείνο των Ιμίων, και να φτάσει στο τελευταίο βήμα του σχεδίου: να κάνει την ιστορία «μάθημα επιλογής»…

    Η.Ν.: Τι ακριβώς συνιστά αυτό που αποκαλούμε «Εθνος»;
    Ε.Μ.: Ο χώρος και ο χρόνος. Πρώτον είναι ο χώρος. Χρόνος είναι όλη μας η Ιστορία. Το Έθνος γίνεται μέρος της εθνικής μας υποστάσεως. Δηλαδή, το Έθνος είναι η ίδια η ψυχή μας. Χρονικότητα και εθνικότητα σχεδόν συμπίπτουν.
    Το Έθνος, δε, για να υπάρχει μία αφετηρία, έχει ένα παρελθόν.Έχει ένα πόθεν. Και βέβαια έχει το νυν, αλλά οπωσδήποτε και μια προσδοκία, ένα όραμα. Αν δεν έχει όραμα, δεν ζεσταίνεται η ψυχή του ανθρώπου, δεν τείνει κάπου. Και όταν δεν τείνει κάπου, λέει: «Καλά είμαι εδώ, επαναπαύομαι και βολεύομαι επί του παρόντος». Ζει μόνο για το παρόν. Αλλά το Έθνος πρέπει να έχει κάποιο όραμα, στο οποίο να τείνει. Ετσι μόνο ζωοποιείται ο άνθρωπος.
    Η.Ν.: Μήπως ο στόχος είναι να μην έχουμε μέλλον;
    Ε.Μ.: Να μην έχουμε Εθνος! Όσο κάποιος τοξεύει στο μέλλον και έχει ένα όραμα, τόσο ζητεί βαθύτερες ρίζες στο παρελθόν. Όλα τα Έθνη της Γης ζητούν το «ριζοβολείν», δηλαδή να βάλουν ρίζα βαθιά και, αν δεν έχουν, να βρουν. Διότι, όπως συμβαίνει και με το φυτό, αυτό δεν μπορεί να αναπτυχθεί αν δεν ριζώσει καλά. Το ίδιο κάνουν και τα ζώα, το ίδιο κάνουν και οι άνθρωποι.

    Αν, λοιπόν, το Έθνος μας δεν έχει ρίζα, δεν έχει και μέλλον. Έχει, δε, αποδειχθεί ότι έθνη που είχαν μικρή προοπτική, είχαν και μικρό παρελθόν. Και πολλές φορές κατασκευάζουν παρελθόν από τα λίγα στοιχεία που έχουν, κάνοντας και κάποια μυθοποίηση αυτού του παρελθόντος. Αυτό το έκαναν οι Ρωμαίοι. Όταν εξελίχθησαν, έσκυψαν βαθιά να βρουν ρίζες και, μάλιστα, βρήκαν ελληνικές! Αναφέρθηκαν στα Τρωικά για να κάνουν μεγάλο παρελθόν. Αυτό κάνουν και οι Αμερικανοί. Αν τους πεις σήμερα «Οι ερυθρόδερμοι είναι το παρελθόν σας», θα πουν «Όχι, δεν είναι αυτοί το παρελθόν μας. Είναι η Ευρώπη».Άρα, όταν έχουμε τέτοιο παρελθόν, πρέπει να το προσέξουμε. Όχι να λατρεύουμε το παρελθόν καθεαυτό, αλλά να είναι μια γόνιμη αφετηρία. Δεν υπάρχει κίνησις προς το μέλλον, αν δεν υπάρχει κάποιο θεμέλιο.
    Η.Ν.: Είναι η Ιστορία το «εργαλείο» για να κάνουμε αυτή τη «διαδρομή»; Όχι μόνο από το παρελθόν στο τώρα, αλλά και προς το μέλλον…
    Ε.Μ.: Την Ιστορία την υφαίνουμε εμείς οι ίδιοι. Και όχι μόνον την υφαίνουμε είναι βίωμα μας, μέρος του ψυχισμού μας. Χωρίς τον ιστορικό βίο, εμείς είμαστε ένα σωματίδιον. Η Ιστορία είναι το ένδυμα μας, ο χιτώνας που φορούμε. Διότι ενυφαίνεται μέσα εις το άτομο αυτή η έννοια της Ακροπόλεως, των μνημείων της Ακροπόλεως. Ο χρόνος δεν είναι κάτι ανεξάρτητο ημών. Η χρονικότητα ως μορφή εσωτερικής εποπτείας, όπως θα έλεγε ο Καντ, είναι δικό μας πράγμα. Και αναφαίρετο. Θα φύγει μόνο όταν πεθάνουμε.

    Οι επιπτώσεις της μετατροπής της Ιστορίας σε μάθημα επιλογής

    Η.Ν.: Τι επιδιώκεται, λοιπόν, αφαιρώντας ουσιαστικά την Ιστορία (με τη μετατροπή της σε μάθημα επιλογής) στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση;
    E.M.: Απαξιώνεται γενικά το παρελθόν, το οποίον είναι μια πλούσια Ιστορία. Μοναδική στην παγκόσμια Ιστορία, όσο και αν θέλουμε, εξετάζοντας την εις βάθος, να βρούμε και τρωτά της σημεία.
    Αυτή η Ιστορία δεν ήταν μόνο κάτι το θαυμαστό. Είχε και τραγωδία. Το κλασικό είναι μαζί γοητεία και φρίκη. Η Ελληνι¬κή Ιστορία είναι δραματική. Δεν είναι μόνο εξάρσεις. Είναι και καταπτώσεις, είναι και αλώσεις…
    Η.Ν.: Γιατί ενοχλεί τόσο;
    Ε.Μ.: Διότι θέλουν να μας τα αποστερήσουν όλα αυτά και να τα πάρουν άλλοι λαοί. Για παράδειγμα, οι Τούρκοι περιμέ¬νουν: αν εσείς απεμπολήσετε την Εφεσο, τη Μίλητο, την Κων¬σταντινούπολη, τα κάνουμε δικά μας! Ο Νταβουτογλού έχει πει πολύ χαρακτηριστικά: «Εμείς θα αξιοποιήσουμε όλα τα πα¬ρελθόντα. Μεταξύ αυτών [των παρελθόντων] είναι και το ελληνικό. Και με αυτά θα φτιάξουμε το παρελθόν μας, τον Τουρκισμό μας, που ουδείς επιτρέπεται να τον θίξει.»Έχουμε, λοιπόν, μια έξαρση του εθνικισμού τους, σε αντίθεση με εμάς. Και από την άλλη πλευρά, ξέρετε τι λέει ο Εθνικός Ύμνος των Ιταλών, που είναι φιλελεύθερος λαός; Ουέ και αλοίμονο, αν είχαμε εμείς τέτοιο εθνικό ύμνο! «Αδελφοί Ιταλοί, η Ιταλία ξύπνησε, φόρεσε την περικεφαλαία του Σκιπίωνος, η Νίκη εί¬ναι δική μας! Δούλοι μας, θα στρατευτείτε σ’ αυτό τον μεγάλο αγώνα, έτοιμοι να φτιάξετε τη ζωή σας; – Ναι, φωνάζουν όλοι»! Όλοι οι λαοί, στους εθνικούς τους ύμνους, έχουν μια προτροπή: «Μπρος, ξυπνήστε, κάντε κάτι!»
    Η.Ν.: Ποιοι είναι οι κίνδυνοι που διατρέχουμε; Ε.Μ.: Το γενικό σχέδιο που διαβλέπω είναι η μείωσις της εννοίας «Ελλάς». Η μείωσις γίνεται κατά δυο τρόπους: ή παίρνουμε μια ψαλίδα και κόβουμε εδάφη -δεν ξέρω αν εί¬ναι στη Θράκη, στο Αιγαίο ή κάπου άλλου- και το άλλο είναι η ψαλίδα της χρονικότητος. Κατά καιρούς, έχουμε δει περιορισμό της Ιστορίας στο Γυ¬μνάσιο ή πραγματική περικοπή. Θα πουν ότι «αυτό δεν μας ανήκει». Άλλοτε είπαν: «Η Ελληνική Ιστορία κόβεται περί το 476 ή κόβεται στο 146, διότι τότε γίνεται Ρωμαϊκή και, από εκεί και πέρα, δεν έχουμε Ελληνική Ιστορία». Εμείς λέμε «Υπάρχει Ελλάδα κατω από τη Ρώμη». Διότι η Ρώμη εσεβάσθη τον ελληνικό πολιτισμό, σχεδόν τον προώθησε. Είχε, μεν, ρωμαϊκό μανδύα πολιτειακό, αλλά πολιτιστικά ανεπτύσσετο πάρα πολύ καλά. Έτσι, η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, στη βυζαντινή της περίοδο, είναι και δική μας εθνική ιστορία, την οποία δεχθήκαμε και απετέλεσε μέρος του εθνικού μας κορμού. Αλλά, όταν τα περισσότερα μέρη της Μ. Ασίας τα οικειο¬ποιούνται και τα σφετερίζονται οι Τούρκοι, καταλαβαίνετε τι κάνουμε εμείς…
    Η.Ν.: Και τι κάνουμε εμείς γι’ αυτό;
    Ε.Μ.: Πολιτική, η οποία δεν είναι εθνικώς πρέπουσα!
    Η.Ν.: Ποιοι «εμείς», κύριε καθηγητά; Να πούμε ξεκάθαρα και ποιοι το επιδιώκουν;
    Ε.Μ.: Πολλοί κάνουν σχέδια. Εγινε ένα σχέδιο: να αναπλα¬στεί, να αναδιαμορφωθεί η Νοτιοανατολική Ευρώπη. Συγ¬γράφτηκε, λοιπόν, μια τετράτομη ιστορία Τι πρέπει να διδά¬σκεται, πώς πρέπει να είναι, πού πρέπει να τείνει αυτή η Νο¬τιοανατολική Ευρώπη. Αυτή η ιστορία μειώνει την Ελλάδα, γιατί κανείς εκ των συγγραφέων της δεν ήταν Ελλην – από την Κροατία, τη Ρουμανία, τη Γιουγκοσλαβία κ.λπ. Κανείς Έλλην.
    Η.Ν.: Να μου επιτρέψετε να επιμείνω στο να ειπωθούν κά¬ποια ονόματα.
    Ε.Μ.: Δεν λέω ονόματα, διότι δεν αξίζει τον κόπο…..
    Η.Ν.: Αυτή την τετράτομη ιστορία την έχει δεχθεί το Υπουρ¬γείο Παιδείας;
    Ε.Μ.: Δεν μας έχει δοθεί ακόμη. Εν πάση περιπτώσει, σε όλα έχει μειωθεί η Ελλάδα. Και ο αγώνας του 1821 δεν δικαιώνε¬ται. Διότι λένε: «Κάνατε ένα αγώνα εναντίον της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, ενώ περνούσατε καλά». Δικαιώνει ουσιαστι¬κά τους Τούρκους εις το ότι ήταν μάλλον άχρηστος ο αγώνας. Εδώ αμφισβητείται ακόμη και το φρόνημα των ηρώων της Επανάστασης! Ενώ αυτοί που έκαναν την Επανάσταση, αν και ήσαν ολιγογράμματοι και αγράμματοι, είχαν έντονο εθνικό φρόνημα. Πίστευαν στην αρχαιότητα και σε όλες τις φάσεις του Ελληνικού Κόσμου. Όλοι αυτοί είχαν έντονο εθνικό συ¬ναίσθημα. Ζούσαν το παρελθόν πολύ έντονα, το θεωρούσαν δικό τους και έτειναν στο μέλλον. Είχαν ένα εθνικό όραμα!

    Το θέμα της γλώσσας

    Η.Ν.: Ποια είναι η δική μας ευθύνη, όχι απαραίτητα προσωπι¬κώς, και ιδιαιτέρως των εκπαιδευτικών;
    Ε.Μ.: Και προσωπικώς! Όταν διδάσκουμε παν ό,τι άλλο πλην της ελληνικής μας κληρονομιάς, αυτό είναι φυσικά καθ’ οιονδήποτε τρόπο περιορισμός του μαθήματος της Ιστορίας, αλλά και των πολιτιστικών αγαθών. Για παράδειγμα, των Αρ¬χαίων Ελληνικών. Διότι, εδώ που τα λέμε, η ελληνική γλώσ¬σα είναι εκείνη που μας συνδέει με το παρελθόν αμεσότερα. Εδώ παρατηρείται ότι κάνουμε παν το δυνατόν να τονίσου¬με ότι είναι άλλη γλώσσα η Αρχαία και άλλη η Νέα Ελληνική! Η ιδέα ότι είναι «άλλη» γλώσσα καλλιεργείται με κάθε τρό¬πο. Και, μάλιστα, γίνεται και προσπάθεια να αλλοιώνεται η γλώσσα, ώστε να γίνεται απομάκρυνση…
    Η.Ν.: Με ποιον τρόπο, γίνεται αυτή η «απομάκρυνση»;
    Ε.Μ.: Λέγοντας, για παράδειγμα, όχι στους τόνους: απλοποιείς την ορθογραφία, βάζεις το λατινικό αλφάβητο. Αυτή η επιδίωξις είναι εθνικώς επιβλαβής. Εμείς πρέπει να είμεθα συνδετικώτατοι στη γλώσσα. Συνδετικώτατοι είναι πολλοί λαοί: οι Γάλλοι, οι Άγγλοι… Συνδετικώτατοι είναι και οι Ισραηλινοί, οι οποίοι δεν είχαν γλώσσα. Και είναι «θαύμα» αυτό που έγινε στο Ισραήλ. Ενώ δεν είχαν ομιλούμενη γλώσσα, κάθησαν οι λόγιοι και κατασκεύασαν γλώσσα ομιλούμενη από τη γλώσσα της Βίβλου, που ήταν απρόσφορη. Διότι δεν ήταν εύκολο να κατα¬σκευάσεις από μια γλώσσα της Βίβλου -της λεγομένης από εμάς «Παλαιάς Διαθήκης», που είναι σχεδόν ποιητική και δεν παρέ¬χει στοιχεία ομιλούμενης γλώσσας- μια γλώσσα ομιλούμενη.
    Εάν, για παράδειγμα, έσπαγε η γλωσσική παράδοση και στο μέλλον θέλαμε να κάνουμε από την αρχή ελληνική γλώσσα ομιλούμενη, για μας θα ήταν πολύ ευκολότερο απ’ ό,τι για τους Ισραηλινούς. Διότι η ελληνική γλώσσα, με την τραγωδία της, παρέχει διαλογικά στοιχεία. Και με τους διάλογους του Πλά¬τωνος ή του Λουκιανού κ.λπ.
    Η.Ν.: Που σημαίνει ότι δεν ελλοχεύει κίνδυνος εξαφάνισης της ελληνικής γλώσσας;
    Ε.Μ.: Εγώ πιστεύω ότι, ακόμα κι αν προς στιγμήν παραμερί¬σουμε τα Αρχαία Ελληνικά, θα επανέλθουν. Το 2100, το 2200, δεν ξέρω. Αυτή είναι η ουσία της Παιδείας. Τα Αρχαία Ελλη¬νικά έχουν ένα ζωντανό, παιδευτικό χαρακτήρα. Ανανεώ-νουν τον άνθρωπο. Τον πτερώνουν. Όταν, κατά την Αρχαιό¬τητα, τα Ελληνικά εγκαταλείφθηκαν στο δυτικό μέρος της αυ¬τοκρατορίας χάρη των Λατινικών, έσβησαν σε όλη τη μεσαιω¬νική περίοδο. Εδιδάσκοντο στην Κωνσταντινούπολη, αλλά όχι στο δυτικό κράτος. Οπότε, περί την Αναγέννηση, τους ήρθε μια έντονη λαχτάρα να γυρίσουν στην Ελλάδα και, σιγά-σιγά, άρχισαν να διαβάζουν τα Αρχαία Ελληνικά. Η Αναγέννηση αυτή της Ελλάδος εσήμανε την Αναγέννηση της Ευρώπης. Το ξαναγέννημα του Ανθρώπου, που είχε βυθι στεί στον Μεσαίωνα, που είχε χάσει την έννοια της ανθρωπιάς. Τώρα (με την Αναγέννηση) ο άνθρωπος χαίρεται τη Φύση, συνομιλεί μαζί της, αισθάνεται πτέρωμα ψυχικό, ώστε αυτός ο πολιτισμός φέρει τον πολιτισμό. Δηλαδή, δημιουργεί τον άνθρωπο στην τελειότερη του μορφή.

    Πανεπιστημιακή… τρομοκρατία!

    Η.Ν.: Τότε γιατί χτυπιέται τόσο άγρια (από παντού) αυτός ο πολιτισμός;
    Ε.Μ.: Χτυπιέται κατά τούτο: θα μελετάτε, αλλά με μια προϋπόθεση: θα θεωρείται (αυτός ο πολιτισμός) «κοινή μεσογειακή κληρονομιά», όχι ελληνική. Δεν είναι προνόμιο της Ελλάδος ότι αυτή τον έχει ως παρακαταθήκη και κληρονομιά της. Είναι κληρονομιά «όλων μας». Η φράση αυτή προβάλλεται στο Τμήμα Ιστορίας, τώρα που δεν είμαι εκεί πρόεδρος.
    Η.Ν.: Δηλαδή ο εκάστοτε πρόεδρος ελέγχει και καθορίζει το τι διδάσκεται στο τμήμα του;
    Ε.Μ.: Η κακομοιριά των Πανεπιστημίων έφερε όλα αυτά τα πράγματα. Διότι αρνηθήκαμε να υπηρετούμε εκείνο για το οποίο έχουμε κληθεί. Διότι υπάρχουν αυτοί που θέλουν να ικανοποιούνται τα σχέδια που λένε μείωση της Ελλάδος, σε κάθε τομέα. Και εδαφικώς και χρονικώς (ιστορικώς). Πρέπει να περιοριστεί η Ελλάδα. «Πολύ ψηλά» είχε πάει το όνομα της Ελλάδος!
    Η.Ν.: Εννοείτε Ελληνες καθηγητές;
    Ε.Μ.: Έλληνες μίσθαρνα όργανα στο Τμήμα Ιστορίας, στο τμήμα που υφαίνει την ιστορική πραγματικότητα. Σε αυτό το Τμήμα, πιστεύω ότι έχω παίξει ένα ρόλο κατά τούτο: είδα ό,τι αποκλείνει – δηλαδή, ό,τι υπηρετεί τον σκοπό που θέλουν αυτοί. Και επειδή το είδα αυτό, έφυγα από το Φιλολογικό Τμήμα, με δική μου αίτηση, και πήγα στο Ιστορικό. Το να πάω στο Ιστορικό δεν ήταν απλώς ένας λόγος.’Επρεπε να πάρω και την προεδρία. Διότι, χωρίς προεδρία, δεν κατευθύνεις το Τμήμα.
    Εβαλα υποψηφιότητα και βγήκα πρόεδρος. Έπαιρνα πάντοτε 70% των ψήφων. Άρα, η ετυμηγορία του τμήματος ήταν 70 προς 30. Εάν -προσέξτε τη δραματικότητα- ζητούσα φανερή ψηφοφορία, δεν θα έπαιρνα καμία ψήφο! Καταλαβαίνετε πόσο μεγάλη πίεση ασκείται; Τρομοκρατία. Αυτό δείχνει ότι οι λίγοι αυτοί (το 30%) έχουν τη μεγάλη δύναμη…
    Εδώ αρχίζει το θέμα της τρομοκρατίας στο Πανεπιστήμιο. Η ηγετική μορφή από αυτούς, που τους κατευθύνει, εξέπεσε από το Συμβούλιο της Επικρατείας. Ζήτησα από τον Πρύτανη να εφαρμόσει την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, όπως κάνουμε πάντοτε. Κατά το Σύνταγμα, οι αποφάσεις του Σ.τ.Ε. είναι άμεσα εκτελεστές. Κανένας Πρύτανης, ούτε Γέροντας, ούτε Δημόπουλος, ούτε Μπαμπινιώτης εφήρμοσε την απόφαση! Τον άφησαν εκεί, να διδάσκει και να πιέζει…
    Η.Ν.: Και ποιο είναι το όνομα του, κύριε καθηγητά;
    Ε.Μ.: Τον ξέρει όλος ο κόσμος! Λιάκος λέγεται. Άρα, αυτή τη στιγμή, το Τμήμα αυτό δεινοπαθεί. Δεν υπάρχει μια δύναμη να φέρει μια ανάσχεση!
    Χαρακτηριστικό είναι ότι, όταν έκανα την πρώτη τετραετία (προε¬δρίας) και επειδή θα μεσολαβούσαν δυο χρόνια για να ξαναθέσω υπο ψηφιότητα, έλειψα για να κάνω ένα σημαντικό έργο (Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού) και στην Κίνα, και στην Ινδία. Γυρίζοντας ξαναβγήκα πρόεδρος, και η πρώτη μου δουλειά ήταν να δω τι γίνεται στο Τμήμα Ιστορίας. Βλέποντας τον κατάλογο των διδακτορικών των υπο¬ψηφίων διδακτόρων που έχουμε στο Τμήμα, είδα ότι, ενώ ο νόμος καθόριζε να πάρουμε μόνο δύο στην ανωτέρα Ιστορία, που είναι η κρίσιμη Ιστορία για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα, υπήρχαν διακόσιοι! Αυτοί οι διακόσιοι ταχέως αποκτούν το διδακτορικό, χωρίς εμπόδια, και έχουν τη δυνατότητα να κάνουν 7μελείς επιτροπές με «δικούς τους» και να τους προ¬ωθούν «διδακτοροποιούντες τους»!
    Είναι μεγάλη υπόθεση αυτό. Να έχεις το «έμψυχο υλικό». Διότι αυτοί που θέλουν να δράσουν, πρέπει να έχουν ένα φυ¬τώριο. Να έχουμε διακόσιους ανθρώπους που να έχουν τοπο¬θετηθεί σε διακόσιες πανεπιστημιακές μονάδες ή σε ινστιτού¬τα πνευματικά ή να έχουν πάρει κάποιες θέσεις με κάποιο τίτλο – δηλαδή, να μην είναι απλοί απόφοιτοι πανεπιστημίων, αλλά να έχουν κάποιο διδακτορικό. Πολύ σκληροί στα διδα¬κτορικά «των άλλων» και πολύ εύκολοι στα διδακτορικά αυτών. Θα ήταν ευχής έργον να γραφεί μια διατριβή «τι απέγι¬ναν οι διακόσιοι λαθραίως εισελθόντες εις το μεταπτυχιακόν πρόγραμμα»…
    Η.Ν.: Όσοι συνάδελφοι σας δεν λειτουργούν έτσι (ακόμη και αν είναι λίγοι), γιατί δεν αντιδρούν;
    Ε.Μ.: Είναι πολλοί. Αλλά είτε δεν αντιλαμβάνονται το πρόβλημα, είτε σκέπτονται «πού να μπλεχτώ τώρα σε φασαρίες. Θέλω να εξελιχθώ σε μια ανώτερη βαθμίδα».
    Είναι πολύ φυσικό. Ο καθηγητής, όταν μπαίνει στο Πανεπι¬στήμιο, έχει τέσσερις βαθμίδες: είναι λέκτωρ, επίκουρος, ανα¬πληρωτής και καθηγητής. Η κύρια μεριμνά του είναι πώς να πάει στην επόμενη βαθμίδα! Αυτό δεν το κατακρίνω. Είναι θεμιτό.
    Αλλά υπάρχουν και μερικά όρια. Διότι έχουμε έναν σκοπό. Έχουμε Τμήμα Ιστορίας; Έχουμε Εθνική Ιστορία; Ποια είναι αυτή; Ποιο είναι το εθνικό μας πρόβλημα; Τι θα πει «Ελλάς»; Τι σήμα εκπέμπει η Ελλάς; Εκπέμπει ένα σήμα, που σημαίνει ορισμένα πράγματα.
    Σήμα = σημαία. Μπορεί να είναι «πανί», αλλά είναι σύμβο¬λο. Και εδώ «συμβάλλει», μαζεύεται η όλη εθνική υπόστασις. Η σημαία είναι το οπτικό σύμβολο του Έθνους, το σύντομο. Ο Εθνικός μας ‘Υμνος λέει τι γυρεύω ως Έθνος. Αν σβήσουμε ως Έθνος, τότε τι είμεθα; Είδατε κάποιο κράτος, όπως τη Γερ¬μανία, την Ιρλανδία, τη Σουηδία ή τη Γαλλία, να εγκαταλείπει την εθνικότητα του; Θα μας «πετάξουν έξω»! Είναι σαν να μας «γδύνουν» ψυχικώς. Δεν ζεις χωρίς Έθνος!
    Η.Ν.: Το να «μας πετάξουν έξω» μπορεί να επιτευχθεί ευκολότερα μέσα από την Παιδεία;
    Ε.Μ.: Εγώ στην Παιδεία βλέπω ότι, με τον περιορισμό των Αρχαίων Ελληνικών και της Ιστορίας, δεν έχουμε καλή προοπτική. Με αυτή τη χαλάρωση που υπάρχει, ευνοείται η αμεριμνησία, η ολιγωρία περί τα εθνικά θέματα.
    Στο Πανεπιστήμιο, οι περισσότεροι λένε «αν μιλήσω και φωνάξω, δεν θα εξελιχθώ».Έπειτα, οι φοιτητές με τους οποίους συνεργάζεσαι, ψηφίζουν. Και δεν σε «βγάζουν» Πρύτανη, αν δεν σου βρουν κάποια «τρωτά». Τα «τρωτά» έγιναν… προτέρημα! Έχω πολλές περιπτώσεις που οι Πρυτάνεις ακολουθούν την τακτική που τους λένε οι φοιτητές. Οι καταλήψεις διαδέχονται η μία την άλλη. Το λεγόμενο «άσυλο» έχει τόσο παραχαραχθεί, ώστε θα ευχόμουν σήμερα να βρούμε ένα… άσυλο να μας γλυτώσει από το υπάρχον άσυλο!
    Πουθενά δεν γίνεται τέτοια απαξίωση της εθνικής μας ζωής, όσο μέσα στο Πανεπιστήμιο! Εν ονόματι του άσυλου, μπορεί να πας στο Πανεπιστήμιο και να κάνεις του κόσμου τις αθλιότητες, χωρίς να παρέμβει κανείς. Αν αποφασίσουν οι φοιτητές να κλείσουν τη Σχολή (και είναι γνωστός ο τρόπος με τον οποίο αποφασίζουν), οι καταλήψεις διαδέχονται η μία την άλλη. Αυτό δεν το μαθαίνει ο κόσμος. Αυτό είναι κατάχρησις του ασύλου! Διότι, ενώ λένε ότι «το άσυλο είναι για να μπορεί ελευθέρως ο καθηγητής να κυκλοφορεί και να λέει ό,τι θέλει» (ελευθερία και διδασκαλία ιδεών), δεν του επιτρέπεται! Όχι μόνο να έχει ελευθερία διακινήσεως ιδεών, αλλά ούτε να μπει στο Πανεπιστήμιο! Δηλαδή τελεία αχρήστευσις της εννοίας του ασύλου.

    Το άγνωστο παρασκήνιο στα ΑΕΙ

    Η.Ν.: …και αντίθετα με την έννοια της Δημοκρατίας.
    Ε.Μ.: Ποια έννοια Δημοκρατίας; Είναι η Δημοκρατία των ολίγων, η δημοκρατία του «συφερτού». Αυτοί επιβάλλονται με μερικούς καθηγητές. Και μερικοί φοιτητές, που είναι «συφερτός», κάνουν ό,τι θέλουν. Αποφασίζουν: θα καταλάβουμε τη Φιλοσοφική Σχολή!
    Ενας καθηγητής μεμονωμένα, το πολύ-πολύ, να πει «δεν θα κάνω εξετάσεις». Το λένε πολλοί, αλλά μόλις προχωρήσουν στην ημέρα των εξετάσεων, σιωπούν. Άρα, οι φοιτητές ξέρουν ότι, ακόμα κι αν απειλήσει ο καθηγητής, υπάρχουν τρόποι εύκολοι τρόποι. Θα «του σύρει» μια φωνή ο Πρύτανης, ο οποίος συνεργάζεται μαζί τους και τον κάνουν ό,τι θέλουν – τον έχουν εκλέξει! Εσύ, ο καθηγητής, δεν μπορείς να βρεθείς ανάμεσα στους φοιτητές και τους Πρυτάνεις. Δηλαδή ανάμεσα σε Συμπληγάδες…
    Θα σας πω ένα χαρακτηριστικό, για το οποίο καμαρώνω. Ως Κοσμήτωρ της Σχολής έχεις τον δεύτερο ρόλο στο Πανεπιστήμιο, μετά τον Πρύτανη. Το Πανεπιστήμιο έχει τέσσερις Κοσμήτορες. Περί το 2000, έπρεπε να πούμε για μια φορά ότι «θα χάσουμε το εξάμηνο». Να μη μείνει απειλή, αλλά να το κάνουμε. Γιατί, επαναλαμβάνω, τέτοιες απειλές έχουν γίνει σε όλα τα Πανεπιστήμια.
    Έχω, λοιπόν, τη θέση του Κοσμήτορος και πρέπει να θέσω αυτό το πρόβλημα για όλη τη Φιλοσοφική Σχολή (πάνω από 10 τμήματα, 25.000 φοιτητές). Αρχίζει η κατάληψις. Απαγορεύεται η είσοδος των φοιτητών και των καθηγητών στο Πανεπιστήμιο. Φυσικό ήταν να τους πω: «Πού πάτε, με αυτό τον τρόπο θα χάσετε το εξάμηνο σας.» – «Καλά, μας το είπαν και άλλοι.» -«Σας καλώ και κάνω και συνεδρίαση. Έλα κι εσύ, κύριε Πρύτανη, να είσαι παρών», του λέω, «για να δεις ότι η απειλή είναι άμεση». – «Ας τελειώσουμε το εξάμηνο και θα μετρήσουμε τις εβδομάδες μαθήματος, αν έγιναν 13», λέει ο Πρύτανης. Ούτε μία δεν είχε γίνει! Κατάλαβα ότι είχαν συνεννοηθεί.
    Όταν τελείωσε το εξάμηνο, βγάζω μία ανακοίνωση η οποία κοινοποιείται σε όλα τα μέλη της Φιλοσοφικής Σχολής, και στους φοιτητές, και στο διοικητικό προσωπικό και στους συναδέλφους καθηγητές: «Αγαπητοί συνάδελφοι, το εξάμηνο ετελείωσε. Όλοι ξέρουμε πώς. Δεν έγιναν μαθήματα. Αφού δεν έγιναν μαθήματα, δεν θα κάνουμε εξετάσεις»! Ε, τότε άρχισε ο πόλεμος. Λέει ο Πρύτανης να πάμε το πρόβλημα στη Σύγκλητο και εκείνη να αποφασίσει. Η Σύγκλητος γυρίζει το θέμα στα επί μέρους τμήματα.
    Η.Ν.: Γιατί;
    Ε.Μ.: Διότι αυτό ζήτησαν οι φοιτητές! Πηγαίνουν στη συνεδρίαση κάθε Τμήματος και αποφασίζουν αυτοί και εξω-πανεπιστημιακά στοιχεία.Ετσι βγαίνει απόφασις από μέλη που δεν ανήκουν στο Τμήμα ή πηγαίνουν από Τμήμα σε Τμήμα. Άρα, τα ίδια πρόσωπα λαμβάνουν αποφάσεις να κάνουν εξετάσεις χωρίς να έχουν γίνει (λόγω καταλήψεων) καθόλου μαθήματα. Εξετάσεις επί ποίας ύλης; Επί μηδαμινής. Εμπαιγμός, δηλαδή.
    Κατά σύμπτωση, δεν ήμουν μόνο Κοσμήτωρ, αλλά και πρόεδρος στο Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας. Λέω: «Ας γίνουν στα άλλα Τμήματα, στο δικό μου δεν θα γίνουν εξετάσεις.» Οι φοιτητές φώναζαν. Άρχισαν να με πιέζουν. Εγώ δεν υπέκυπτα. Και έκαναν το εξής τρομακτικό: πάει ο Πρύτανης με τον Υπουργό Παιδείας και με απολύουν! Η θητεία μου τελείωνε σε δύο μήνες. Αλλά έπρεπε να γίνουν οι εξετάσεις… Άπαξ και παύομαι εγώ, αναλαμβάνει ο αναπληρωτής και κάνει εξετάσεις!
    Το τελευταίο μετερίζι που μου έμενε ήταν το δικό μου μάθημα. Είπα, λοιπόν: «Κάντε εσείς εξετάσεις όπου θέλετε, εγώ δεν κάνω στο δικό μου μάθημα.» Αλλά δεν ήταν μόνο το Φιλολογικό. Είχα και άλλα Τμήματα. Οπότε πήγαν στον Πρύτανη και απαίτησαν να βρεθεί λύση. Και βρήκαν τον τρόπο: να κάνουμε μια συνεδρίαση Συγκλήτου, στην οποία συμμετέχουν μόνο οι πρόεδροι των τμημάτων και ορισμένος μικρός αριθμός φοιτητών. Αλλά απαίτησαν από τον Πρύτανη να γίνει η συνεδρίαση όχι στη μικρή αίθουσα που συνεδριάζει η Σύγκλητος, αλλά στη μεγάλη αίθουσα των τελετών του Πανεπιστημίου. Γέμισε, λοιπόν, η αίθουσα με φοιτητές που άρχισαν να με απειλούν. Παρά τις πιέσεις δεν υποχώρησα και, παρά την απόφαση του Πρύτανη να γίνουν οι εξετάσεις με μια επιτροπή, τελικά εξετά¬σεις δεν έγιναν. Και βρήκαν τρόπο να μη μου δώσουν τον βαθμό του «ομότιμου» καθηγητού – ένα βαθμό που τον παίρ-νουν όλοι. Βεβαίως, για μένα είναι άκρως τιμητικό. Και, βεβαίως, οι φοιτητές πέτυχαν να έχουν στο ενεργητικό τους την τιμωρία ενός καθηγητή που δεν έκανε εξετάσεις, αφού δεν είχαν γίνει μαθήματα ολόκληρο το εξάμηνο λόγω καταλήψε¬ων. Πρέπει να είμεθα πειθήνια όργανα σε όλα. Καταλαβαίνετε τι μηχανισμοί κινούνται και σε μπλέκουν…
    Η.Ν.: Οι φοιτητές που δημιουργούν αυτές τις καταστάσεις προωθούνται;
    Ε.Μ.: Βεβαίως. Αυτοί συνήθως παίρνουν τίτλους. Αυτούς προωθούν, καμιά φορά, και στα μεταπτυχιακά. Γιατί αυτοί είναι όργανα. Δεν είναι κακά παιδιά. Τους χαλάει το σύστημα. Αν υπήρχε κάπως η έννοια ότι υπάρχει τάξις, κάποια δυνατότητα να επιβληθεί κάποια ποινή… Όπως είπε ένας φιλόσοφος: «Αν φτάσουμε στο σημείο να υπάρχει ανεπιπληξία, δηλαδή να απαγορεύεται η απλή επίπληξις, τότε χαθήκαμε»! Διότι Παι¬δεία είναι έπαινος και ψόγος. Όταν ισοπεδώνονται όλοι, δεν υπάρχει Παιδεία!
    Η.Ν.: Το σύστημα αυτό, όμως, επιβάλλεται εκ των άνω, που σημαίνει ότι και οι καθηγητές έχουν ευθύνες. Ε.Μ.: Αυτοί που θέλουν να εξασθενήσουν την Παιδεία έχουν τρόπους να το προωθούν και να τους καθοδηγούν.
    Η.Ν.: Σε «αυτούς» συμπεριλαμβάνονται και πολιτικά πρόσωπα;
    Ε.Μ.: Για τους πανεπιστημιακούς μιλάω. Η Πολιτεία λέει: «Εχετε αυτοδιοίκηση, κάντε ό,τι θέλετε».
    Είναι εύκολο να βρεις 5 ανθρώπους και να τους καθοδηγείς. Πολύ εύκολο. Ο σχεδιαστής ενός τέτοιου προγράμματος θα πει: «Πρέπει να βρούμε καμιά 20αριά καθηγητές να ενεργή¬σουν. Εμπροσθοφυλακή.» Θα πάρουν μερικούς καθηγητές, οι οποίοι είναι ευάλωτοι. Θα βρουν μερικές εφημερίδες, μερικά εκδοτικά συγκροτήματα να τους βοηθήσουν. Είναι πολύ εύκο¬λο να σκεφθεί κάποιος πώς γίνεται η άλωσις. Η άλωσις δεν γίνεται με στρατό, γίνεται με αυτό τον τρόπο.Ολοι είναι ωνητοί.

    Πηγή

    Περιοδικό Hellenic Nexus τεύχος Ιουλίου σελ. 16

    http://olympia.gr

    http://newworldorder-wakeup.blogspot.com/2011/07/blog-post_191.html

    http://www.istorikathemata.com/2011/07/blog-post_21.html

  • ΒΙΝΤΕΟ

    ΑΝΤΙ-ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ (ANTI-NWO)

    ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ…

    Προσκυνήσομεν , του Κτήνους δεηθώμεν …

    ως «Ξεφτιλισμένοι Έλληνες» εις το Μεγαλύτερο Κέντρο Αποφάσεων …

    το Ισραηλιτικό …

    Κατά τα άλλα …

    να ξέρετε…

    είναι συνωμοσιολογία το ότι ο Σιωνισμός

    παίζει στα δάχτυλα τους κλόουν των Δυτικών Κυβερνήσεων.

    Τι δεν καταλαβαίνεις ???

    ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ…

    https://www.facebook.com/yannis.963/videos/10201544974462296/

  • Περαστικος

    Καλημερα κωνσταντινε. Κωνσταντινε δεν μου λες κατι; Εσυ δεν εισουνα που τον Τσιπρα λεβεντη τον ανεβαζες ηγετη τον κατεβαζες; Εσυ δεν εισουνα που τον αποκαλουσες ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ; Εσυ δεν εισαι αυτος που του ειχες απολυτη εμπιστοσυνη, και μας παρακαλουσες να δειξουμε κατανοηση και υπομονη γιατι ελεγες οτι ο Τσιπρας εχει καλα κρυμμενο στο μανικι του εναν ΑΣΣΟ;
    Εσυ δεν μας εγραφες περιμενετε και θα δειτε τι σχεδιο εχει ο Τσιπρας και παει να τους χαλασει τα σχεδια;

    Το λιγοτερο που μπορεις να κανεις φιλε Κωνσταντινε ειναι να ζητησεις συγνωμη απο ολους εμας που σε διαβαζαμε Και το καλυτερο θα ειναι να κλεισεις την ιστοσελιδα σου.

    Με συνγχωρεις φιλε μου αλλα δεν θα μασησω τα λογια μου. Εισαι και εσυ υπευθυνος που εδειξες τοσο μεγαλοψυχη εμπιστοσυνη στο καμαρι σου τον Τσιπρα.
    Δεν εκανες καν τον κοπο κωνσταντινε να διαβασεις του συριζα το καταστατικο;;; Σε ρωταω!
    Δεν σου ειπε ποτε κανενας οτι το κομμα του Τσιπρα δεν αναγνωριζει τα Ελληνικα συνορα και οτι ειναι λατρεις του διεθνισμου;;;

    Πως μπορεις τωρα Κωνσταντινε να γινεις εσυ ο πνευματικος μου ηγετης; Οταν αλλα μας ελεγες πριν απο ενα χρονο και λιγοτερο, και αλλα μας λες τωρα;

    Κωνσταντινε δεν σε θεωρω ουτε επικινδυνο ουτε χαζον ουτε ανθελληνα. Πιστευω πως αγαπας την Ελλαδα οπως την αγαπαμε ολοι οι Ελληνοψυχοι.
    Αλλα φιλε Κωστα δεν κανεις… Σε θεωρω ξεπερασμενο και μπερδεμενο σαν να βρισκεσε σε μια αλλη εποχη.

    • Αγαπητέ φίλε καλημέρα,, όσο μπορούμε να λέμε καλημέρα ακόμα. Αγαπητέ φίλε σε ευχαριστώ που με κρήνης διότι αυτός ειναι ο σκοπός την δικής μου πατριωτικής αλήθειας. Η παγκόσμια κοινότητα βρίσκετε σε σύγχυση και η πατρίδα μας ειναι ένα καρυδότσουφλο που καταφέρνει ακόμα να βρίσκετε στην επιφάνεια μια μεγάλης θαλασσοταραχής. Σου αναγνωρίζω ότι έχεις δίκιο και μου αναγνωρίζω τις καλές μου προθέσεις για την πατρίδα μου. Όμως δεν δήλωσα ποτέ παντογνώστης και ούτε θα το κάνω, διότι τότε δεν θα είμαι τίποτα, αγαπητέ φίλε με ότι υλικό έχεις χτίζεις το σπίτι σου, αν είσαι τυχερός και έχεις καλά υλικά θα ειναι στέρεο. Όταν έγραφα για τον Τσίπρα δεν είχαμε καλύτερο υλικό και για αυτό παράλληλα σε πολλά άρθρα μου έγραψα το ερώτημα, πολύ θέλω να δω πως θα συνεργαστούν αυτές οι λεγόμενες συνιστώσες; Ας παραδεχτούμε ότι εγώ έκανα λάθος, μπορείς να μου πεις πια θα ήταν η δική σου επιλογή μέσα από έναν πολιτικό βούρκο που ήταν και ειναι σήμερα όλος ο πολιτικός κόσμος; Για μένα έχουμε δυο επιλογές, ή χτίζουμε με ότι έχουμε μέχρι να βρούμε καλύτερα υλικά, η πάμε σε λαϊκή επανάσταση, που το τίμημα ειναι αβέβαιο όταν ο λαός ειναι διχασμένος, που σημαίνει ότι όλη αυτή η βρομιά για να ξεπλυθεί χρειάζεται αίμα. Αν θα διαβάσεις την ιστορία θα δεις ακόμα και η καλύτερη επανάσταση παγκόσμια δεν πέτυχε, άμεσα καπελώθηκαν και εδώ ειναι το ερώτημα που μένει μετέωρο σε παγκόσμια κλίμακα τι επιλογές έχει σήμερα ο άνθρωπος; Εγώ έχω καταλήξει ότι δεν έχουμε καλύτερη επιλογή από τον διάλογο και σιγά σιγά το ξεσκαρτάρισμα. Το αλεύρι όταν πιάσει μαμούνια δεν το πετάς γιατί θα πεθάνεις από την πείνα, το κοσκινίζεις. Με λίγα απλά λόγια η πατρίδα μας ιστορικά βρίσκετε στην δυσκολότερη στιγμή της ιστορίας της και κανείς δεν ειναι σε θέσει να προτείνει αυτό ή το άλλο. Αναγνωρίζω ότι έκανα ένα λάθος, ότι έδωσα μεγαλύτερες ελπίδες με τον Τσίπρα και κυρίως ότι πήρα θέσει πολιτική χωρίς να ανήκω στον Σύριζα που μου προκαλεί αλλεργία. Διότι εγώ δεν ανήκω σε κανέναν σημερινό κομματικό σχηματισμό εδώ και 20 χρόνια. Όμως θα σου το θέσω πάλι στην βάση της πατριωτικής λογικής τι είδαμε μετά τον Τσίπρα, εκλογές σε μια συντηρητική παράταξη που δεν έκανε τίποτα να απαλλαγή από τα δικά της κατακάθια, με αποτέλεσμα αντί να κάνει μια βελτιώσει πολιτική, έκανε ότι χειρότερο για την πατρίδα, εκλέγοντας τον Γόνο ενός προδότη, ο οποίος ειναι και αυτός βουτηγμένος στον προσωπικό και οικογενειακό βούρκο. Τώρα όσο για την ιστοσελίδα θεωρώ ότι ειναι χρήσιμη και για αυτό το λόγο την κρατώ στο διαδίκτυο, σκέψου ότι 24 ώρες βρίσκομε στην ιστοσελίδα, στερούμε πόρους διαβίωσης που δεν έχω για να την συντηρώ και πολλά άλλα προβλήματα που απορρέουν από τις ανάγκες μιας ιστοσελίδας, λες να δέρνομε από μαζοχισμό και συνεχίζω, θεωρώ ότι ακόμα και έναν να προβληματίσω σε πατριωτικά και κοινωνικά θέματα ειναι επιτυχία! Θα κλείσω με την εξής δηλώσει, συνεχίζω να έχω ελπίδα Στον Τσίπρα, όχι στον Σύριζα, διότι εγώ δεν βλέπω αυτήν την στιγμή κάτι άλλο σαν εναλλακτική λύσει που να μην φαίνεται ουτοπία αν την προτείνω. Να στο πω διαφορετικά, ένας πατέρας που έχει ένα παιδί που κάνει λάθει δεν το σκοτώνει, άλλοτε το μαλώνει, άλλοτε το επικροτεί, άλλοτε το σπάει στο ξύλο διότι έγινε κίνδυνος για το κοινωνικό σύνολο, αυτό κάνω με τον Τσίπρα. Αγαπητέ φίλε είμαι από τους ανθρώπους που δεν επιδιώκω το μπράβο, ούτε το αλάθητο, είμαι από τους ανθρώπους που βελτιώνομε μέσα από τα λάθει μου, λάθει δεν κάνει μόνο ο νεκρός. Είμαι υπερήφανος διότι τα λάθει μου με βελτιώνουν και δεν ειναι προδοτικά!Αγαπητέ φίλε θέλω την κριτική σου για να γίνομε καλύτερος και σοφότερος.

  • ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ……..ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΑΜΑ……

    ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΑ ΤΟ 1993……ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ……….

  • Ευαγόρας

    Αρχικά σου έδωσαν το Ευρωπαϊκό Κύπελλο
    Ακολούθησαν μερικά Ολυμπιακά χρυσά μετάλλια
    Πίστεψες στο μεγαλείο του ¨Έλληνα.
    Ακολούθησε
    Τόπινκ για τους Ολυμπιονίκες
    Σκάνδαλα, μίζες
    Φτώχια εξαθλιώσεις
    Ξεπούλημα του Εθνικού Πλούτου
    Πλήρης Υποταγή
    Κατοχή για τα επόμενα 100 Χρόνια.
    «Εγώ δεν μπορώ να διδάξω τίποτα σε κανένα, εγώ μονάχα μπορώ να τον κάνω να σκέφτεται!»
    Σωκράτης

    • Ευαγόρας

      Αρχικά σου έδωσαν το Ευρωπαϊκό Κύπελλο
      Ακολούθησαν μερικά Ολυμπιακά χρυσά μετάλλια
      Πίστεψες στο μεγαλείο του ¨Έλληνα.
      Ακολούθησε
      Τόπινκ για τους Ολυμπιονίκες
      Σκάνδαλα, μίζες
      Φτώχια εξαθλιώσεις
      Ξεπούλημα του Εθνικού Πλούτου
      Πλήρης Υποταγή
      Κατοχή για τα επόμενα 100 Χρόνια.
      «Εγώ δεν μπορώ να διδάξω τίποτα σε κανένα, εγώ μονάχα μπορώ να τον κάνω να σκέφτεται!»
      Σωκράτης

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>