«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Δεν θα μπορούσα να επιβεβαιώσω καλύτερα την άδικη θυσία των ηρώων του 1821 σήμερα, αν δεν διάβαζα τον Ζητιάνο του Ανδρέα Καρκαβίτσα!

Δεν έχει αλλάξει τίποτα μετά σχεδόν 200 χρόνια, ο ίδιος ραγιαδισμός, η ίδια δουλικότητα, η ίδια ατομικότητα!!!

Τον ζητιάνο μπορείτε να τον διαβάσετε στο τέλος

«Ποίω καθαρμώ»;
«Οι αρχές διατάχτηκαν βιαστικά να υπερασπίσουν με κάθε θυσία τα κυριαρχικά δικαιώματα των μπέηδων και να τιμωρήσουν αλύπητα τους χωριάτες. Το υπαγόρευεν η διπλωματική πολιτική… και εξακολουθεί ακόμη η Ελλάς».
(Ανδρέα Καρκαβίτσα: Ο ζητιάνος»)
Οπως το δικαπιστώνει, πριν από ενάμιση αιώνα, ουδέν καινόν υπό τον ραγιαδισμόν, ο Καρκαβίτσας: η «άψογος στάσις» των σημερινών υπομειόνων της δικομματίλας τούς υποχρεώνει «να τιμωρήσουν αλύπητα» τις συντάξεις, τα μεροκάματα, τα ροδάκινα, τα νοσοκομεία, τα σχολεία, διότι έτσι «το υπαγόρευεν η διπλωματική πολιτική», στους διπλωμένους από την διαπλοκή και την υποτέλεια «κρατούντες» της γερμανοτσολιάδικης, μνημονιακής δικομματίλας. Οπως τότε στο Νυχτερέμι.
Και εμείς, ο λαός ο μνημονιόπληκτος; Πάλι πασίγνωστον, όταν η «ύβρις φυτεύει τύραννον»: εμείς, ξέπνοα, εξαθλιωμένα μέσα σε «σακσές στόρια» μηδενικά… Για μας, «ως υμάς ίσα και το μηδέν»4, ξαναλέει ο Χορός των ανέργων και των απελπισμένων σακσές.
Τι μας μένει; Μένει ο καθαρμός. Να τους καθαρίσουμε όλους αυτούς που μας μνημονιοδέσανε, μας κατακλέψανε, μας ξεφτιλίσανε.

Ποίω καθαρμώ; Ή «ανδρηλατούντας ή φόνω φόνον λύοντας»5, απαντά ως χρυσαυγίτης ο Κρέων, στον κουβελικό Οιδίποδα. Ή ανδρηλασίαν, να τους εξορίσουμε σε Μακρονήσια, ή οφθαλμόν αντί οφθαλμού: αφού μας έβγαλαν τα μάτια, κι εμείς να τους τα εξορύξουμε. Φόνον, αυτοκτονίες λαού, φόνω, λύοντας, εμείς, διαλύοντας τους δικομματίλας σεσηπότας και σάπιους από την αποφορά τους.
Πρότινος, αριφραδής, στελεχάρα της καθ’ ημάς Σαπρίας, εδήλωσε για κείνα τα μιζαδόρικα της Μίζενς και τινά ακόμη, ότι «αναλαμβάνω την πολιτική ευθύνη»! Και, ως «ευθύνη», παρέμεινε υπουργός, επεδίωξε κι άλλα λούσα, έδρεψε δάφνας κομματικάς (έστω και τζούφιες). Στον δημοκρατικό μας καιρό, ω Πανσεπτοσεβαστοκράτορ Κυριεία, όταν οι ναυκρατούντες νικητές στις Αργινούσες δεν μπόρεσαν να περισυλλέξουν τους νεκρούς, εξ αιτίας της τρικυμίας, τότε, η Εκκλησία του Δήμου, τους κατελόγισε την «πολιτική ευθύνη»: τους κατεδίκασε σε θάνατο. Και τους εξετέλεσε…
– Δεν σας στείλαμε να νικήσετε. Σας στείλαμε να μαζεύετε, νικητές εσείς, τα πτώματα των νικητών. – «Πολιτική ευθύνη» σας;
– Θάνατος – …«…φόνω φόνον λύοντας».
Τέτοια είναι η σοβαρή δημοκρατία, ω κυνώπα, ω κερδαλεόφρον ημέτερον δικομματικόν, συλλογικόν σπουδαρχίδιον! Κι όχι ο ρύπος σας «περί ευθύνης υπουργών».

Ανδρέα Καρκαβίτσα: Ο ζητιάνος

O Καστοριάδης γράφει για τους διανοούμενους: «Διανοούμενος. Ουδέποτε συμπάθησα (ούτε αποδέχτηκα για λογαριασμό μου) αυτόν τον όρο, και για λόγους αισθητικούς, εξαιτίας της άθλιας και αμυντικής υπεροψίας πού αυτός ο όρος προϋποθέτει, άλλα και για λόγους λογικούς• ποιος δεν είναι διανοούμενος;», αλλά επίσης «δίνει» έναν ορισμό: «…όλους εκείνους πού, ανεξάρτητα από το επάγγελμά τους, επιχειρούν να υπερβούν τη σφαίρα της ειδίκευσής τους και ενδιαφέρονται ενεργά για ό,τι συμβαίνει στην κοινωνία. Αλλά αυτό είναι, και θα πρέπει να είναι, ο ορισμός του δημοκρατικού πολίτη, οποιαδήποτε κι αν είναι η απασχόλησή του». Κορνήλιος Καστοριάδης: Ο Θρυμματισμένος Κόσμος (εκδόσεις Ύψιλον, 1999)
[2] O υπερενενηντάχρονος και προς τιμή του Νάνος Βαλαωρίτης, δήλωσε με αφορμή το Ναζιστικό μόρφωμα: «Πολλοί από τους συναδέλφους μου διανοούμενους και συγγραφείς δεν μοιάζουν να το παίρνουν στα σοβαρά. Δεν βαριέσαι, έχουμε δει κι άλλα κι αυτό θα περάσει, λένε ελαφρά τη καρδία».
……………………………………………
Οι Έλληνες διανοούμενοι έχουν στριμωχτεί σαν κοπάδι μέσα στο μαντρί, αργά τη νύχτα, καθώς ακούνε το ούρλιασμα του λύκου…, γράφει ο συγγραφέας Δημήτρης Ελέας, στο Βήμα, και δίνει μια μαχαιριά στους σκεπτόμενους, μετριότατους και απόντες στοχαστές της χώρας.

Την επιμέλεια έκανε ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>