«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

Εξημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπω. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπω. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Το ΔΝΤ απαντά για τις σημερινές εξελίξεις: Ελάφρυνση χρέους και γενναίες μεταρρυθμίσεις από Ελλάδα

ΔΝΤ, Ολιβιέ Μπλανσάρντ,

Το ΔΝΤ απαντά για τις σημερινές εξελίξεις: Ελάφρυνση χρέους και γενναίες μεταρρυθμίσεις από Ελλάδα
Posted date: June 14, 2015In: ΔΝΤ, Ελλαδα, Οικονομια, ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟNo Comments

Ισχυρή παρέμβαση σημειώθηκε το βράδυ από το ΔΝΤ το οποίο ζητά ελάφρυνση του ελληνικού χρέους και πρόσθετη χρηματοδότηση της Ελλάδας από τους Ευρωπαίους πιστωτές. Με σημείωμα του επικεφαλής των οικονομολόγων του ΔΝΤ, Ολιβιέ Μπλανσάρντ, υπογραμμίζεται επίσης η ανάγκη όπως η Αθήνα λάβει αξιόπιστα μέτρα που θα διασφαλίζουν τους αναθεωρημένους στόχους για τα πρωτογενή πλεονάσματα.

 

 

 

Με τίτλο «Ελλάδα: Μια αξιόπιστη συμφωνία θα απαιτήσει δύσκολες αποφάσεις από όλες τις πλευρές» ο κ. Μπλανσάρ σημειώνει ότι «την ίδια στιγμή που η κατάσταση των διαπραγματεύσεων ανάμεσα στην Ελλάδα και τους επίσημους πιστωτές της – την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, την ΕΚΤ και το ΔΝΤ – κυριαρχούν στα πρωτοσέλιδα στο επίκεντρο των διαπραγματεύσεων τίθεται μια απλή ερώτηση: «Πόση προσαρμογή πρέπει να γίνει από την Ελλάδα και πόση από τους επίσημους πιστωτές της;»

Γράφει ότι «στο πρόγραμμα που συμφωνήθηκε το 2012 από την Ελλάδα και τους ευρωπαίους εταίρους της, η απάντηση ήταν ότι η Ελλάδα έπρεπε να παράγει αρκετό πρωτογενές πλεόνασμα για να περιορίσει το χρέος της, αλλά και μια σειρά από μεταρρυθμίσεις που θα οδηγούσαν σε υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης. Σε αντάλλαγμα της εφαρμογής του προγράμματος εκ μέρους της Ελλάδας οι Ευρωπαίοι πιστωτές θα παρείχαν την απαιτούμενη χρηματοδότηση, αλλά και «ανακούφιση» χρέους ώστε το χρέος να μην ξεπερνούσε το 120% του ΑΕΠ έως το τέλος της δεκαετίας».

Ο κ. Μπλανσάρ προσθέτει ότι «το πρωτογενές πλεόνασμα στο πρόγραμμα αυτό ήταν 3% το 2015 και 4,5% το επόμενο έτος, αλλά οι οικονομικές και πολιτικές εξελίξεις κατέστησαν ανέφικτο το στόχο αυτό και πρέπει πλέον να μειωθεί. Το ίδιο πρόγραμμα περιελάμβανε επίσης μια σειρά από μεταρρυθμίσεις που αποσκοπούσαν στην αύξηση του ΑΕΠ και καθιστούσαν τη δημοσιονομική προσαρμογή πιο εύκολη. Αυτές πρέπει επίσης να επανεξεταστούν», σημειώνει ο αξιωματούχος του Ταμείου και τονίζει:

«Στο πλαίσιο αυτό, κατά πόσο πρέπει να μειωθεί το πρωτογενές πλεόνασμα;», αναρωτιέται ο γνωστός οικονομολόγος και προσθέτει τα εξής: «Ένας χαμηλότερος στόχος οδηγεί σε μια λιγότερο επώδυνη δημοσιονομική και οικονομική προσαρμογή για την Ελλάδα. Αλλά οδηγεί επίσης στην ανάγκη για πιο μεγάλη εξωτερική χρηματοδότηση από τους επίσημους δανειστές και σε μια δέσμευση για περισσότερη ανακούφιση χρέους εκ μέρους των ευρωπαϊκών πιστωτριών χωρών».

Προσθέτει ότι: «Ακριβώς όπως υπάρχει ένα όριο στο τι μπορεί να κάνει την Ελλάδα, υπάρχει ένα όριο στο πόσο χρηματοδότηση και ελάφρυνσης του χρέους οι επίσημοι πιστωτές είναι πρόθυμοι να παρέχουν σε ρεαλιστικά βάση, δεδομένου ότι έχουν να λάβουν υπόψη τους δικούς τους φορολογούμενους».

Ο κ. Μλανσάρ υποβάλει το εξής ερώτημα: Πως πρέπει να μειωθεί η αρχική δέσμη των μεταρρυθμίσεων; Και απαντά ότι οι Έλληνες πολίτες, μέσω μιας δημοκρατικής διαδικασίας, ξεκαθάρισαν ότι υπήρχαν ορισμένες μεταρρυθμίσεις που δεν επιθυμούν.

Υπογραμμίζει ότι: «Πιστεύουμε ότι αυτές οι μεταρρυθμίσεις είναι αναγκαίες, και ότι αν απουσιάσουν οι μεταρρυθμίσεις αυτές, η Ελλάδα δεν θα είναι σε θέση να διατηρήσει σταθερή ανάπτυξη, και το βάρος του χρέους της θα γίνει ακόμη μεγαλύτερο. Εδώ πάλι, υπάρχει ένας συμβιβασμός: Στο βαθμό που ο ρυθμός των μεταρρυθμίσεων είναι πιο αργός, οι πιστωτές θα πρέπει να παρέχουν περισσότερη ελάφρυνση του χρέους. Εδώ πάλι, υπάρχει ένα σαφές όριο για το τι είναι διατεθειμένοι να κάνουν», λεει και προσθέτει:

Η προσφορά των θεσμών προς την ελληνική κυβέρνηση την περασμένη εβδομάδα κατέγραψε αυτές τις σκέψεις και αυτά τα ανταλλάγματα. Πρότεινε να μειωθεί το πρωτογενές πλεόνασμα του προϋπολογισμού του στόχου από 4,5% του ΑΕΠ σε 3,5% κατά μέσο όρο και να δοθεί στην Ελλάδα χρόνος δύο ετών για την επίτευξη αυτού του στόχου (έτσι ο στόχος για το πλεόνασμα το τρέχον έτος μειώθηκε στο 1%), ενώ προτάθηκε και ένα πιο περιορισμένο σύνολο μεταρρυθμίσεων.

Ο αξιωματούχος του Ταμείου σημειώνει ότι για να είναι μια συμφωνία προς την κατεύθυνση αυτή αποτελεσματική και αξιόπιστη, πρέπει να πληρούνται δύο προϋποθέσεις. Από τη μία πλευρά, η ελληνική κυβέρνηση να προσφέρει πραγματικά αξιόπιστα μέτρα για να φθάσει στο στόχο του πλεονάσματος του προϋπολογισμού, και να αποδείξει τη δέσμευσή της για την υλοποίηση των μεταρρυθμίσεων.

Συγεκριμένα τονίζει:

«Πιστεύουμε ότι ακόμη και ο χαμηλότερος νέος στόχος για το πλεόνασμα δεν μπορεί να επιτευχθεί με αξιόπιστο τρόπο χωρίς μια συνολική μεταρρύθμιση του ΦΠΑ – που αφορά στη διεύρυνση της βάσης της – και χωρίς μια περαιτέρω προσαρμογή των συντάξεων», επισημαίνει και προσθέτει: «Γιατί επιμένουμε στις συντάξεις; Συντάξεις και μισθοί αντιπροσωπεύουν περίπου το 75% των πρωτογενών δαπανών. Το υπόλοιπο 25% έχουν ήδη κοπεί μέχρι το κόκαλο. Οι συνταξιοδοτικές δαπάνες αντιπροσωπεύουν πάνω από το 16% του ΑΕΠ και οι μεταβίβασεις από τον προϋπολογισμό στο συνταξιοδοτικό σύστημα είναι κοντά στο 10% του ΑΕΠ. Πιστεύουμε ότι μια μείωση των συνταξιοδοτικών δαπανών κατά 1% του ΑΕΠ (από 16%) είναι απαραίτητη, και ότι αυτό μπορεί να γίνει με παράλληλη προστασία των φτωχότερων συνταξιούχων. Είμαστε ανοιχτοί σε εναλλακτικούς τρόπους για το σχεδιασμό τόσο του ΦΠΑ όσο και της μεταρρύθμισης του συνταξιοδοτικού συστήματος, αλλά αυτές οι εναλλακτικές λύσεις πρέπει να αποδώσουν την απαιτούμενη δημοσιονομική προσαρμογή».

Ο επικεφαλής των οικονομολόγων του ΔΝΤ προσθέτει: «Από την άλλη πλευρά, οι ευρωπαίοι πιστωτές θα πρέπει να συμφωνήσουν σε σημαντική πρόσθετη χρηματοδότηση, και σε μια επαρκή ελάφρυνση του χρέους για να διατηρηθεί η βιωσιμότητά του. Πιστεύουμε ότι, σύμφωνα με την υπάρχουσα πρόταση, η ελάφρυνση του χρέους μπορεί να επιτευχθεί μέσα από μια μακρά αναδιάταξη των πληρωμών με χαμηλά επιτόκια. Οποιαδήποτε περαιτέρω μείωση του στόχου για το πρωτογενές πλεόνασμα, τώρα ή αργότερα, πιθανόν να απαιτούσε «κούρεμα» χρέους».

Καταλήγει ως εξής:

«Αυτές είναι οι δύσκολες επιλογές, και οι σκληρές δεσμεύσεις που πρέπει να γίνουν και από τις δύο πλευρές. Ελπίζουμε ότι μια συμφωνία μπορεί να επιτευχθεί κατά μήκος αυτών των γραμμών».

http://mignatiou.com/