«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

Εξημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπω. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπω. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Στοιχειά και στοιχεία

Της καινούργιας    Δημοσαγματικής ομαδάρας.

Φίλε Κωνσταντίνε καλημέρα,

Σου στέλνω ένα σκωπτικό κείμενο για δημοσίευση, για να μην συγχέουν στο δήμο το «καινούργιο» με αναμηρυκασμούς τεσσάρων  χρόνων κουτόχορτου.

   Τοπικό Σαγματοσαχλαμαριστάν εικοστός πρώτος Μεσαίων                                             

Συνδημότες της Πύλου,

Οι διεργασίες σε τούτο το τόπο, μετά από τριάμισι χρόνια διακυβέρνησης, είχαν σαν  αποτέλεσμα να δημιουργήσουν την  ολόπλευρη ανάπτυξη των παραγωγικών δυνάμεων του σαγματικού μαντριού,  δίνοντας με αυτό τον τρόπο, την δυνατότητα να  επιπλεύσουν οι  παραγωγικές σχέσεις της φοβέρας και της λέρας.

 

Τα αποτελέσματα  αυτών των διεργασιών θεμελίωσαν ένα παγιωμένο και  δεδομένο πεδίο, εις το  οποίο  ο < Αγαπούλας  κοτζαμπάσης >,  έδωσε  εντολή  στο “χρισμένο-εκλεγμένο” τοπικό εκλεκτό του  <άχθος αρούρης>*, να επιλέξει και  να συγκροτήσει σε διοικητικό δημομάζεμα τους  οσφιοκάμτες* σαγμολείκτες*, ούτως ώστε να δημιουργηθεί η  δημόσιτη  ομαδάρα  με επωνυμία <Σωτηρία του δήμου>. Περαιτέρω για να λειτουργήσει ο κανόνας της <ομοιοπαθητικής ομοιόστασης>, θα χρειαστεί η βοήθεια του δημοτελή* δημαρχοσιογραφιστή <Κοκκοούση>, με τη ρητή εντολή να προωθήσει και να <σανιδώσει> την <ομαδάρα  Σωτηρίας>  στο τοπικό τύπο, για να ενημερωθούν οι δημότες, έτσι ώστε να αναλογιστούν, ότι  όποιοι δεν έχουν πρόσβαση στο κρατικό πρυτανείο και  δεν είναι Συγκατανευσιφάγοι, θα υποστούν  δέος* και  δείμος*  στο δήμο. Πράγματι δημόθεν* με μεγάλη ψολοκομπία* ανακοινώθηκε ότι ο  δημούχος* έμεινε απόλυτα ευχαριστημένος.

Απόδειξη της παραπάνω ικανοποίησης φανερώνεται από  το παρακάτω διάλογο που έγινε σε πολυτελέστατο θέρετρο, όπου ο <Άχθος αρούρης> παρουσίασε  τα στοιχειά και τα στοιχεία  της καινούργιας ομαδάρας  στον  <Αγαπούλα κοτζαμπάση>. Ιδού : -<Άχθος αρούρης>: Οι < έντεκα βασικοί παιχταράδες> που συγκροτούν την ομαδάρα  είναι:

-Κοτρώνας

– Σαρδίνης

– Μπαϊντάνης

-Μούσης

-Δραχμάκη

– Κάλος ή Ανθυποκλητήρας

-Λουχούμας

-Φουφτοπούλου

–  Ακανθόχοιρος ή εχίνος

–  Χοιροβοσκός

και μπροστά μόνος εγώ ο νάρκισσος κανονιέρης  <άχθος αρούρης> ή <Σωτηροβασίλω>, με τα κίβδηλα  διπλώματά μου.

-< Αγαπούλας  κοτζαμπάσης >: Ώπα, ρε μεγάλε! …πως το έκανες αυτό και <…ό τε δήμος μη μαλακίζηται ; ….>*  ( ….ο δήμος  αποφεύγει την μανθακότητα;….)

 -<Άχθος αρούρης>: Αλλά! ….Έτσι  όπως «Κεχώδεν η φορβάς  εν τη άλω» (Χέστηκε  η φοράδα στ’ αλώνι)!

Και ο νοών νοείτω!…

Με επικούρειους χαιρετισμούς

Λαέρτης ο Πύλιος

ΥΓ1: Αναπληρωματικοί: ο <Γούτσου-Γούτσου>, ο <Aφρικανός> και άλλα κομματικά θυείδια*

ΥΓ2: Τo  ανωτέρω άρθρο είναι προϊόν μυθοπλαστικής φαντασίας. Κάθε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι συμπωματική, με ασύμπτωτους τους άξονες

Λεξικό του άρθρου

Άχθος αρούρης (βάρος γης)= είναι έκφραση ομηρική (Ιλιάδα Σ 104) που σημαίνει κατά λέξη »βάρος της γης», δηλαδή τον άχρηστο και συνάμα επικίνδυνο άνθρωπο για την κοινωνία, για την ίδια την γη!

Οσφυοκάμπτης < οσφύς + κάμπτω =ο υποτελής, ο δουλοπρεπής

Σαγμολείκτες (σάγμα+λείκτης (λείχω))= Σαμαρογλύφτες

Δημοτελής = αυτός που εκτελεί κάτι με δημοτική δαπάνη

Συγκατανευσιφάγος= ο τρεφόμενος με το να λέει πάντοτε «ναί»

Δέος=φόβος

Δείμος=Τρόμος

Δημόθεν (επιρ.)= από τον δήμο

Δημούχος= ο ιδιοκτήτης του δήμου

Ψολοκομπία= αλαζονεία  

Κίβδηλα= ψεύτικα, ανειλικρινή

<ό τε δήμος μη μαλακίζηται >*= Θουκυδίδης: Πελοποννησιακός πόλεμος IV, 47

Θυείδιο= το γουδί.