«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

Εξημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπω. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπω. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Με το καλό Χαλασοχώρηδες και ψολοκομπιάδες!

 

<Μα για να σωθεί ο δήμος*  στους καιρούς τους ύστατους βρείτε κάπου έναν καιάδα και γκρεμοτσακίστε τους>[1]

           Νίκος Γκάτσος

Λαέρτης ο Πύλιος

Προοίμιο: Ο Ευκλείδης ο Μεγαρέας (καμιά σχέση με τον μαθηματικό)  έλεγε: «Όταν παλεύουμε για έναν σκοπό πρέπει να προσέχουμε  ώστε αντικείμενο των επιθυμιών μας να είναι το «είναι» κι όχι το φαίνεσθαι»[2].

Ας δώσουμε ένα παράδειγμα: Αν κάποιος θέλει να διοικήσει ένα δήμο γιατί νιώθει την ανάγκη να βελτιώσει τη ζωή των συμπολιτών του, πλησιάζει το «είναι» της δουλειάς του δημάρχου. Αν όμως κίνητρό του είναι το γόητρο, το προσωπικό κέρδος και οι τιμές τις εξουσίας, τότε πάει να πει πως τον έλκυσε το «φαίνεσθαι» του ρόλου.

 

 

Συγκεκριμένα μετά τις τελευταίες δημοτικές εκλογές, ο ανεμοδούρας*  δημοφάγος*  και   αλλουβρεχής*  αχυράνθρωπος της  σαγματικής κοπροσιτίας, με τις  ψευδολογίες  και τον πάσχοντα  πολιτικό του  στραβισμό, έλκυσε το «φαίνεσθαι» του ρόλου και «υποδούλωσε» την δημοτική κοινωνία  μαζί με  τις τοπικές  κομματολιγαρχικές  συμμορίες  και τους  συγκατανευσιφάγους*, προς  κομματικό και ίδιο συμφέρον.

Πράγματι μετά από τέσσερα χρόνια δημοτικής διοίκησης, τα  χαρακτηριστικά της περεταίρω απαξίωσης στο δήμο ταξινομούνται ως εξής:

Άλωση του δήμου από το κόμμα της ΝΔ και τις τοπικές ομάδες συμφερόντων, με την σιωπηρή ανοχή των τοπικών κομμάτων της δημοτικής αντιπολίτευσης.

Απαξίωση του ηθικό-πολιτικού διλήμματος με  συνέπεια να αυξηθεί η κακοδιαχείριση.

Παραγκωνισμός του κοινωνικού ζητήματος από τον δημόσιο διάλογο.

Ενσάρκωση του δήμου από τον συγκριμένο κομματικό φορέα, με πρωταγωνιστή την ναρκισσιστική προβολή του πρώτου δημοτικού σπουδαρχίδη.

Σύμπτωση ελεγκτή και ελεγχόμενου δημιουργούν προφανώς μια ιδιάζουσα πολιτική κατάσταση, μοναδική για την εκκόλαψη της διαφθοράς και διαπλοκής.

Καταπάτηση του θεμελιώδους γνωρίσματος της δημοκρατίας, που είναι η απόσπαση του κομματικού  συστήματος από το δήμο και η ενσάρκωσή του στην κοινωνία.

Σήμερα τα χαρακτηριστικά της υποδούλωσης  και της περεταίρω απαξίωσης,  αναδύονται και με τις  λαμβανόμενες αποφάσεις από τη πλειοψηφία του ΔΣ, καθόσον δημιουργούν επικίνδυνες καταστάσεις υγείας στους δημότες και  δουλικές οσφυοκαμψίες που ζημιώνουν το δημοτικό συμφέρον. Πράγματι ο <Χρισμένος δημοσούρτης*> και  οι  δημόσιτοι*  ταγοί,  αφενός  μετά  οίας  ανεπιστημοσύνης*,  έστησαν το σκουπιδότοπο του Αι Νικόλα, τον ονομαζόμενο εφεξής, <Πυρίδεινο Αφρικανικό Κλαυστήρα της Σωτηροβασίλως>, για να παράγουν το μείγμα των  καρκινογόνων διοξινών  της  χωματερημποχλάδας*, που δημιουργεί σοβαρά προβλήματα  στην δημοτική υγεία [3], και αφετέρου  εμμένουν να αντιστρατεύονται το κοινό συμφέρον υπέρ εκείνου του «Λακκόπλουτου», “Βασιλιά του τσιμέντου”  στο Βασιλίτσι  και να θέτουν την δημοτική κοινωνία στον παραγκωνισμό, στο ραγιαδισμό και στη υποτέλεια [4]. Τα δυο αυτά παραδείγματα κάνουν διακριτή τη διαφορά μεταξύ νομιμότητας και ανομίας, μεταξύ δημοκρατικών δημοτικών διαδικασιών και αυταρχικής αναφοράς της δημοτικής διοίκησης, μεταξύ ιδίου και δημοτικού συμφέροντος. Επομένως συνάγεται ότι,  η  δημοτική κομματοκρατία  ως  ενορχηστρωτής  και  διαχειριστής  των ειδεχθών * εγκλημάτων  (τα έχουν διαπράξει συγκεκριμένα εξουσιαστικά κοπίδια, που έχουν ονοματεπώνυμο),  είναι  επικίνδυνη για την δημοτική  υγεία  και  υπεύθυνη  για τα  συμφέροντα της δημοτικής κοινωνίας. Αν ζούσε σήμερα Νίκος Γκάτσος θα μας έλεγε: <….όλοι μαζί  να  διώξουμε τα κομματικά σκουπίδια από το δήμο…>[5].

Συμπέρασμα:  To παραπάνω “σάμαλι”  της φαύλης <σπουδαρχιδίας>  με μπόλικη αναισχυντία θεμελίωσε, το κανόνα της  “ομοιοπαθητικής ομοιοστασίας*”  μεταξύ της επανεκλεγμένης  δημοτικής   διακυβέρνησης  και  της  δημοτικής  κοινωνίας, με άλλα λόγια: «πάσσαλος πασσάλω ἐκκρούεται», ἢ «κύλισε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι», που σημαίνει ότι από την μια  δίνει την απάντηση  σε  αυτούς  που αναρωτιούνται,  πως  στις πρόσφατες εκλογές  οι δημότες  νομιμοποίησαν  το δημοτικό κομματικό-ολιγαρχικό  καθεστώς και  διαιώνισαν  το  κατεστημένο της τοπικής  κομματοκρατίας  και τους  μηχανισμούς των  συγκαντανευσυφάγων,  και από την άλλη  όπως παρατηρούν οι  Θουκυδίδης και  Ἀριστοτέλης, ναι, τον <Λακκόπλουτο>*  μπορεί και τον εξυπηρετεί μόνον ένας  άλλος  κοπρίτης- παρίας*.

Είναι Ηλίου φαεινότερο ότι  όλη  αυτή  η κόπρος του Αυγείου, που έχει συσσωρευτεί στο δήμο από  την  < έτεροδιοικητική>  τοπική  δημοτική  αρχή, οφείλεται στο  ότι εκτελεί  αυτά που της  υπαγορεύουν :

– Η Φούχτελ-Κομμαντατούρ για τα σκουπίδια, και

– Ο <λακκόπλουτος τσιμεντάς» για ια κατασκευάσει στο Βασιλίτσι την βίλα του με άδεια πέργκολας και  με τις  δήθεν <διαβρώσεις> των ακτών, για να κατασκευάσει το   ιδιωτικό του  λιμάνι.

Συνεπώς,  τούτη η δημοτική  μεμαλθακισμένη  οσφυοκαμψία, με φθέγμα αμφίμετρο* και με πηχτό μείγμα παρανομίας, υποκρισίας και ψευτιάς, έχει διαπράξει ειδεχθή εγκλήματα τα οποία πρέπει  να καταχωρηθούν στα  Αρχεία της Εισαγγελίας, να εκδικαστούν από τα αρμόδια δικαστήρια  και να καταλήξουν οι υπεύθυνοι στο Κορυδαλλό. Με το καλό  χαλασοχώρηδες* και  ψολοκομπιάδες*!.

ΥΓ1: Η λέξη «ο δήμος*» , προστέθηκε από εμένα, η  πραγματική λέξη στο ποίημα  “Τα Γερόντια” του Νίκου Γκάτσου είναι «η Ελλάδα».

ΥΓ2: Συνεχίζω να παραθέτω αφιλοκερδώς “το λεξικό του άρθρου”, αφενός για να καταλαβαίνουν τι διαβάζουν τα  «κούτσουρα απελέκητα» του Δ. Μελάθρου και οι πέριξ αυτών παρατρεχάμενοι και αφετέρου για να καλυτερεύσουν το προσωπικό τους  δείκτη : «γλωσσικής και πνευματικής καλλιέργειας».

Το Λεξικό του άρθρου

Ανεμοδούρας=  ο άστατος και αλλοπρόσαλλος άνθρωπος

Δημοφάγος= ο καταστροφέας του δήμου

Αλλουβρεχής= ο Αδιάφορος,, ο πέρα βρέχει.

Συγκατανευσιφάγος= ο τρεφόμενος με το να λέει πάντοτε «ναί».

Δημοσούρτης= Αυτός που σέρνει το δήμο.

Δημόσιτος= Αυτός που τρέφεται από το δήμο

Ανεπιστημοσύνης = απειρία, αδαημοσύνη

Πυρίδεινος=(πυρ + δεινός,)  αυτός που προκαλεί  φόβο με τη φωτιά του

Κλαυστήρας = κακά συντηρημένος καυστήρας που ο καπνός του μυρίζει κλανιά αρσενικού που έχει φάει μπρόκολο

Ομοιοστασία = ισοστάθμιση μεταξύ πολλών κοινωνικών φαινομένων που σχετίζονται μεταξύ τους

Χωματερημποχλάδα= συνδυασμός  λέξεων, χωματερή+ μπόχα (= βρώμα, δυσωδία) και αγελάδα (= το θηλυκό βοοειδές).

Ειδεχθές =[εἶδος + ἔχθος]=αυτό που  προκαλεί φρίκη και αποτροπιασμό

Λακκόπλουτος= ὁ (Α) (κωμική προσωνυμία τού Καλλία) αυτός που πλούτισε από θησαυρό τον οποίο βρήκε κρυμμένο σε λάκκο. [ΕΤΥΜΟΛ. «Επ ευκαιρία» σύνθ. < λάκκος + πλοῦτος]

Παρίας = άτομο ή κοινωνικό σύνολο που μειονεκτεί ως προς τα κοινωνικά και πολιτικά του δικαιώματα έναντι των άλλων.

Φθέγμα αμφίμετρο= λόγος διάτρητος

Χαλασοχώρηδες = ανάλγητους κι ανεύθυνους πολιτικός, από το αφήγημα «Οι Χαλασοχώρηδες»,του Παπαδιαμάντη

Ψολοκομπιάδες= Καυχησάρης αλαζόνας, ψόλος(καπνός )+κομπάζω

 

Πηγές

[1] http://prkls.blogspot.gr/2012/05/blog-post_30.html  ΤΑ ΓΕΡΟΝΤΙΑ Νίκος Γκάτσος

 http://netakias.com/2011/10/24/exit/ Ν.ΓΚΑΤΣΟΣ : “βρείτε κάπου έναν καιάδα* και γκρεμοτσακίστε τους!”

[2]  http://filosofoumen.blogspot.gr/2008/05/blog-post_06.html

[3] http://www.arxaiaithomi.gr/2014/07/01/%CE%BF Ο Πυρίδεινος* Αφρικανός κλαυστήρας* της Σωτηροβασίλως, Λαέρτης ο Πύλιος

[4]  http://www.best-tv.gr/2012-08-02-12-50-26/item/19643-me-adeia-pergkolas-kai-diavrosis-tis-aktis-dinoun-gi-kai-ydor  Με άδεια πέργκολας και… διάβρωσης της ακτής – ΔΙΝΟΥΝ «ΓΗ ΚΑΙ ΥΔΩΡ

http://www.best-tv.gr/2012-08-02-12-49-58/item/19592-mipos-paradosame-to-vasilitsi-kai-tin-koroni  Μήπως παραδώσαμε το… Βασιλίτσι και την Κορώνη;

http://dipanoskaltsis.blogspot.gr/2014/09/la-carte-express.html Η. Κανάκης: «Η απόφαση του Δ.Σ. Πύλου-Νέστορος πάρθηκε a la carte και σε χρόνο express για την δημιουργία αγκυροβολίου στην βίλα Καλτσίδη»

http://dipanoskaltsis.blogspot.gr/ Π. Γιαννόπουλος «Τα κατεπείγοντα προβλήματα της Κορώνης μπορούν να περιμένουν. Προέχουν τα ιδιωτικά λιμενικά έργα του βασιλιά του τσιμέντου»

 [5] http://contogeorgis.blogspot.gr/2013/02/blog-post_17.html  Οι υπόνομοι ξεχείλισαν και τα λύματα κατέκλυσαν την πόλη.