«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΟΙ ΡΙΖΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΟΥΣΑΣ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ.

Μια μικρή εισαγωγή, αγαπητέ φίλε με πρόλαβες, ούτε στο μυαλό μου να ήσουν! θα γράψω αργότερα, ότι δεν ελευθερωθήκαμε ποτέ, ότι η σκλαβιά των 400 χρόνων άλλαξε μορφή και συνεχίζουμε να είμαστε 600 χρόνια ελεύθεροι σκλάβοι, ότι ο Κολοκοτρώνης έκανε τεράστιο λάθος που συμπορεύτηκαι με τις μαύρες ρόμπες που χωρίς να το θέλει έκανε την δουλειά τους και το πλήρωσε και μαζί χάσαμε την αληθινή ελευθερία μετά από τέτοιον ηρωικό αγώνα και ΑΙΜΑΤΟΧΥΣΙΑ.

ΠΛΑΤΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Δ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
 

Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

 

Κατα την διαρκεια της ελληνικοτατης Επαναστασης του 1821 και ενω στα μετοπιστα οι Τουρκοκοτζαμπασηδες, Κεχαγιαδες, Τσορμπασηδες, Καλλικατσαροι, Καψιμαλληδες και πασης μορφης αλλοι Τουρκογυφτοι κεροσκοπουσαν και οι Φαναριωτες της Κωνσταντινουπολης μηχανορραφουσαν, η καστα των ανδρων με τις μαυρες φουστες της εβραιοχριστιανικης απατης επιχειρουσε με θρασσος να συρη για μια αλλη φορα, οπως ειχε κανει το 1453 μ. Χ., σιδηροδεσμο το Νεοελληνικο Εθνος στους Οθωμανους.

Οι αγωνες του Νεοελληνικου Διαφωτισμου απο γνησιου Ελληνες για Εξελληνισμο των Ρωμηων μεταξυ 1828 και 1870 μ.Χ. παρεμειναν λογω των ως ανω καιροσκοπισμων και μηχανορραφιων αναπολεσματικοι και συνετελεσαν αποφασιστικα στην ηττα, κατα την ποιο κρισημη μαχη, για μια συχρονη και ευνομουμενη κοινωνια εναντιον της επαναφορας μιας νεοβυζαντινου τυπου θεοκρατιας.

Ετσι η δημοσια ζωη στα απελευθερωθεντα εδαφη αρχισε να ξαναπεριφερεται γυρω απο την καστα της εβραιοχριστιανικης απατης και γυρω απο τους Τουρκοκοτζαμπασηδες και τους αλλους Τουρκογυφτους και τους Φαναριωτες, οι οποιοι απετελεσαν και την πρωτη υλη για την σημερινη ψευδοαστικη ταξη των Συνασπισμων των Βλακων (Μασονια, Ροταρυ, Λιονς, Μπιλντερνμπεργκ κ.α.), των εικονικων επιχειρηματιων, των κατα φαντασια βιομηχανων και πολιτικαντηδων ολων των κομματικων Βρωμομαγαζων.

Τα μελη της σημερινης, οικονομικης πολιτικης και στρατιωτικης ηγεσιας εντος των Συνασπισμων των Βλακων, μεθουν στις ταβερνες της ελπιδας και γονατιζουν στα παλατια του φοβου, τεντωνοντας στρημογμενα και πανικοβλημενα τον λαιμο τους γλυφωντας ταυτοχρονα και τα χερια και μαχαιρια των σφαγεων τους.

Ορισμενα απο τα μελη αυτα τρεμουν απο τον φοβο τους, οτι θα καιγονται αιωνια στις φλογες της κολασεως και ανυπομονουν να σφαγουν για να βοσκουν αιωνια στα καταπρασινα χωραφια της αλλης ζωης.

Ολα τα μελη της αρχουσας ταξης στην σημερινη Ελλαδα προσχωρησαν στον Βυζαντινισμο, στην Ρωμηοσυνη και στον εξουσιασμο του διεθνους πολιτικο σιωνισμου, για να σωσουν τα ακεφαλα σωματα τους.                                                                                                              

Την εικονα της καταστασης της αρχουσας ταξης στην Ελλαδα μεταξυ 1830 και 1909 μ.Χ. (που δεν διαφερει καθ’ ολου απο την σημερινη) την περιγραφει ο Κωστης Παλαμας με τους στιχους των «Σατιρικων Γυμνασματων» του:

«Στ’ ακαθαρτα κυληστε μας του βουρκου και πιο βαθια.

Πατηστε μας με κατι κι απο το ποδι πιο σκληρο του Τουρκου.

Διαβασμενοι, ντοτοροι, σπιρουνατοι, ρασοφοροι, δασκαλοι, ρουσφετληδες,  οικοπεδοφαγαδες, αβοκατοι, κομματαρχηδες και κοτζαμπασηδες και της γραμματικης οι μανταρινοι και της πολιτικης οι φασουλιδες, ταρτουφοι, ραμπαγαδες, ταρταρινοι!

Αμαν! Αγα, στα ποδια σου! ακου! ακου!

Βυζαντινοι – Γασμουλοι – Λεβαντινοι  Ρωμαιικο, να!

Με γειασου, με χαρα σου»

Παρ’ ολες τις μεγαλες ντροπες του 1897, του 1922 και 1974 συνεχιζουν μεχρι σημερα να κυβερνουν την πατριδα μας ανικανοι πολιτικαντηδες, των οποιων οι κυριες δραστηριοτητες αποτελουν το μεγαλοεμπορειο οπλων και ναρκωτικων, το ξεπλημα μαυρου και δανεισμενου χρηματος, η λεηλασια μαζι με τους ξενους του δημοσιου καρβονα, η φοροδιαφυγη και αλλα πολλα μπροστα στο ματι της μονοφθαλμης πορνης που μας το παιζει τυφλη θεα. Η πορνη αυτη (Δικαιοσυνη των Αχτιναμεδων) ειναι η κυρια υπευθυνη για την σημερινη τραγικη κατασταση της πατριδας μας. Η προδοτικη της σιωπη μαζι με αυτην των εν ενεργεια και των εφεδρων αξιωματικων των Ελληνικων(;) Ενοπλων Δυναμεων (Στρατηγων-Ναυαρχων- και Πτεραρχων) και των Ελληνικων (;) Σωματων Ασφαλειας, ενθαρυνει τους σημερινους Εβραιους, Τουρκους και Αλβανους πολιτικους της  συμπολιτευσης και αντιπολιτευσης με ελληνοποιημενα ονοματα, να οδηγησουν τον Ελληνικο Λαο στα «Κοινοταφια» που ηδη ανοιγονται.

Η μονη ελπιδα που απομενει, ειναι η αμεση ενοπλη επανασταση του Ελληνικου Λαου και επιβολη της Νεμεσις συμφωνα με τα αρθρα 134-135 του πολιτικου ποινικου κωδικα και τα αρθρα 138-151 του ποινικου κωδικα. Αλλως η συνεχεια της ανοχης της σκονης της ιστοριας, των ακεφαλων σωματων και των κεφαλων χωρις σωματα, των υποκριτων και κωφαλαλων πολιτικαντηδων που ζουν στα σκοτεινα υπογεια του Ηφαιστου, του ξενοφερτου φρουτου του Κοινοβουλευτισμου και του στρατου κατοχης της πατριδας μας, θα οδηγησει στην ολοκληρωτικη καταστροφη.

Η ικανοποιηση του ιερου σκοπου σωτηριας της πατριδας μας επιτρεπει την χρησιμοποιηση ολων των δυνατων μεσων για εξοδο μια για παντα απο τον σημερινο εξευτελισμο.

Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

 

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>