«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Στις Αυτόδιοικητικές εκλογές 2014 Ο «ψολοκομπιάς Αρχολίπαρος» βυσσοδομεί για την επανεκλογή του

«Η βλακεία, η εγωπάθεια, η μωρία, η γενική αναπηρία της ηγετικής τάξης στην Ελλάδα, σε φέρνει να ξεράσεις…..είμαι βέβαιος, πως τούτοι οι ελεεινοί δεν αντιπροσωπεύουν τη ζωντανή Ελλάδα»[1] Γιώργος Σεφέρης Ημερολόγιο 1945

Λαέρτης ο Πύλιος

Προoίμιο:  Το σημερινό δημοτικό κοπίδι ακκίζεται*  να διατηρεί  το δόγμα: «Άλλα λέω, άλλα εννοώ, άλλα, εντέλει, πράττω…»,τῷ γ’ ἔργῳ  φενάκη*συνεχίζεται από την προεκλογική δημοτική περίοδο του 2010, [2],  μέχρι σήμερα.. Το θράσος του,            ο σαγματοχρισμένος*, «Χαλασοχώρης»*, το φανερώνει με το άρθρο “δόλωμα” που δημοσίευσε στις 22-11-2013: «Οι Αυτοδιοικητικές εκλογές του 2014 δεν είναι εκδηλώσεις «διαδοχής καρέκλας»[3]. Ο «ψολοκομπιάς* Αρχολίπαρος*» με  πληρωμένες υπηρεσίες  πολιτικού «μάρκρτινγ» βυσσοδομεί* και γράφει : «Η κρίση την οποία διέρχεται η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, πέρασε γρήγορα από το επίπεδο της οικονομίας, στους θεσμούς, την ηθική, την πολιτική ηγεσία.

Είναι μια κρίση αντιπροσώπευσης, και μόνο η αποκατάσταση μιας σχέσης εμπιστοσύνης και συνεργειών, ανάμεσα στην κοινωνία και τους αιρετούς εκπροσώπους της θα λειτουργήσει εποικοδομητικά στην κατεύθυνση της συγκρότησης μιας Ελλάδας που θα έχει μάθει από τα λάθη του παρελθόντος και θα τα έχει αφήσει πίσω της…. Οι εκλογές του Μαΐου του 2014 δε γίνονται για να γίνουν εκδηλώσεις «διαδοχής της καρέκλας» του Περιφερειάρχη ή του Δημάρχου. Ούτε γίνονται για να κριθεί εν είδει δημοψηφίσματος το αντιμνημονιακό ή μνημονιακό φρόνημα των πολιτών.
Γίνονται για να αποφασίσουν οι δημότες, σε ποιους θα εμπιστευτούν, την ελπίδα για προκοπή και το μέλλον του Δήμου ή της Περιφέρειας τους…..».

Είναι αυταπόδεικτο ότι ο κύριος «ήλθα για να μείνω»  κατασκευάζει ψευδής εντυπώσεις, προτάσσοντας την «argumentum ad verecundiam» ένα είδος λογικής πλάνης, για να  υφαρπάξει την ψήφου του πολίτη-δημότη, ώστε να μην υπάρξει «διαδοχή καρέκλας»και να παραμείνει ο ίδιος  ο  εξουσιαστικής  του δήμου για άλλα πέντε χρόνια. “Κυλώνειο άγος” η ψολοκομπία* του,  καθόσον η κρίση  αντιπροσώπευσης την οποία διέρχεται η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια δημιουργήθηκε  όταν  το πολιτικό σύστημα έπαυσε να είναι αντιπροσωπευτικό, αλλά κομματοκρατικό, δηλαδή, η κρίση αντιπροσώπευσης γέννησε την κομματοκρατία που  είναι η έσχατη αλλοτρίωση* της δημοκρατίας στη νεωτερικότητα*[4 ].

Απόδειξη  η μέχρι σήμερα πορεία της «Σωτηροβασίλως» με τις ολιγαρχικές κομματικές  «συμμορίες», «υποδούλωσαν» την δημοτική κοινωνία προς κομματικό και ίδιο συμφέρον. Είναι «ηλίου φαεινότερον» ότι  ο  δημόσιτος ταγός  κτίζει  ως παλίγλωσσος* τρυπαλώπηξ* την επανεκλογή του, από την μια για να συνεχίσει το καθεστώς του κομματικού διεφθαρμένου πελατειακού συστήματος  και από την άλλη να «αρπάξει» την εξουσία ως «δυνάστης» της δημοτικής κοινωνίας για ίδιον συμφέρον.

Στις προσεχείς αυτοδιοικητικές εκλογές του 2014,  είναι να χλευάσεις, να μυστηρήσεις, να στηλεύσεις, τις αεσίφρωνες* προεκλογικές διεργασίες του μεταρσιολέσχη*, καθόσον κρίβει  εσκεμάνα  τις λέξεις  Σπουδαρχίδια,  Φαυλότεροι , κοπροκρατία,  που θεμελίωσαν αρχαιόθεν και αρχήθεν, οι τρείς  μεγάλοι του Γένους: Αριστοφάνης- Θουκυδίδης- Ελύτης [5].

Τις τρεις παραπάνω θεόσταλτες  λέξεις των τριών αρίστων και μεγίστων του Τόπου μας, τις πήρα και τις αντέγραψα, εξεγειρόμενος εκ της κόπρου που μας έριξαν όλα αυτά τα μνημονιακά κοπίδια, που κατεξευτελίζουν την αιγίδα Ελλάδα με τα «αρχαία αγάλματα και την σύγχρονη θλίψη».

Κι έτσι μη αιφνιδιασμένος, αλλά εξεγερμένος  αποφάσισα με αυτό το άρθρο, να «κράξω»  αφενός την μνημονιακή «σύγχρονη θλίψη» που μας δημιούργησαν οι  «σκυλοκοίτες»  και οι «ερεβομανείς» του παράσιτου μνημονιακού δικομματισμού και αφετέρου να «κράξω» όλους αυτούς που ισχυρίζονται ότι στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2014 δεν πρέπει να κριθεί εν είδει δημοψηφίσματος  το συναμφότερον* «μνημονιακού-αντιμνημονιακού» φρονήματος των πολιτών, είδηση, μια μορφή ολιγαρχικής ψευδολογίας,  μας λέει ο Θουκυδίδης, καθόσον οι σπουδαρχίδες, οι φαυλότεροι  εν συναλληλία* κοπροκρατούν, από την μια επιβάλλοντας τον αυταρχισμό τους και την φτώχια  στην κοινωνία και από την άλλη  δούλοι της ξένης τοκογλυφίας και ανδράποδα της οσφυοκαμψίας ενώπιον του «Μνημονίου».

Επιπλέον, ο μεγάλος  συνεργάτης της Ελληνογερμανικής Συνέλευσης, ραδιουργεί με υπερβατική «άνοιξη» για την επανεκλογή του, με σκοπό να προωθήσει τις διαδικασίες  «κηδεμονίας» των Δήμων της χώρας από Γερμανικούς αυτοδιοικητικούς σχηματισμούς [6]  για να σωθεί η πατρίδα και ο δήμος.

Βεβορβορωμένε* κομματο-κεκράχτη* αιδώς*!, θα πρέπει να μάθεις, ότι για να σωθεί η Ελλάδα  χρειάζεται αυτοθυσία όπως του Έλληνα μαχητή με την φωνή «αέρααααα» και όχι τεχνικές καταγραφής «μετά οίας ανεπιστημοσύνης και ψευδολογίας».  Αυτά τα δυο πλαδαρά οιδήματα, η ανεπιστημοσύνη και η  ψευδολογία, ξεσκεπάζουν τις προθέσεις σου και καθρεπτίζουν τον ρωποπερπερήθρα*  γκρεκιλικό ναρκισσισμό σου.

Επίμετρο:  Κατά την τετράχρονη θητεία του, οι παρουσιαζόμενοι «Άθλοι» του, μέσω δελτίων τύπου,  παρήγαγαν  «Άθλια» πεπραγμένα, με αποτέλεσμα να καταστήσουν τον δήμο χρεμύλο* [7]. Ο   απολογισμός είναι απογοητευτικός, με αρνητικές αποδόσεις σε όλα τα δημοτικά και κοινοτικά διαμερίσματα, σε όλες τις γεωργικές και τουριστικές περιοχές-ζώνες, όπως το επιβεβαιώνουν: αφενός o αρνητικός  βαθμός  ανάπτυξης σε ολόκληρο το δήμο και αφετέρου οι δείκτες ικανότητας και απόδοσης.

Σε σένα πολίτη – δημότη απομένει μια πραγματικά προσωπική δυνατότητα αντίστασης στον ανασκολοπισμό σου από την κομματοκρατία, η ψήφος σου. Να πάψεις να μονιμοποιείς την ανικανότητα, την αλαζονεία, την δημοκοπροσίτιση  και την ιταμότητα των καισαρίσκων της εξουσίας, την αυθάδεια, την ασυνέπεια και την αναίσχυντη ψευδολογία.

Εύστοχα ο μέγιστος Σεφέρης παρατηρεί ότι:  «Η βλακεία, η εγωπάθεια, η μωρία, η γενική αναπηρία της ηγετικής τάξης στην Ελλάδα, σε φέρνει να ξεράσεις…..είμαι βέβαιος, πως τούτοι οι ελεεινοί δεν αντιπροσωπεύουν τη ζωντανή Ελλάδα». Αναπόφευκτα λοιπόν, κομματο-αισύφιε* σπουδαρχιδομανή,  ο σημερινός βουβός θυμός  των πολιτών-δημοτών εγκυμονεί για σένα και για την κομματικρατία, την Αδράστεια στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2014.

ΥΓ:Οι Συγκατανευσιφάγοι* για να μην διαδίδουν ότι οι λέξεις που χρησιμοποιώ είναι υβριστικές, συνεχίζω να παραθέτω αφιλοκερδώς “το λεξικό του άρθρου” για να καταλαβαίνουν τι διαβάζουν τα  «κούτσουρα απελέκητα» του Δ. Μελάθρου και οι πέριξ αυτών παρατρεχάμενοι.

Λεξικό του άρθρου

Αδράστεια= Ήταν η θεά (προσωποποίηση) του ανθρώπινου ενστίκτου της τιμωρίας

Ακκίζομαι= προσποιούμε (από το ουσ. άκκισμα=προσποίηση)

Φενάκη= ψέμα που λέγεται για εξαπάτηση, παραπλάνηση

Χαλασοχώρης=ανάλγητους κι ανεύθυνους πολιτικός, από το αφήγημα «Οι Χαλασοχώρηδες»,του Παπαδιαμάντη.

Σαγματοχρισμένος= Ο χρισμένος υποψήφιος από τον Σαμαρά (από το Σάγμα(σαμάρι)+χρίσμα

Ψολοκομπιάς=Καυχησάρης αλαζόνας, ψόλος(καπνός )+κομπάζω.

Αρχολίπαρος = αυτός που επιθυμεί και επιδιώκει αξιώματα, εκλιπαρώντας ή κολακεύοντας τους άρχοντες, από το αρχή + λιπαρῶ (=επιθυμώ, επιζητώ)

Βυσσοδομώ = ενεργώ με ύπουλο, δόλιο και παρασκηνιακό τρόπο, σχεδιάζω και προγραμματίζω κρυφά, από το βυσσός + δομέω + -εύω = (βυθός + δομέω ή δομώ = χτίζω σε βάθος)

Ψολοκομπία=ηαλαζονία

“Κυλώνειο άγος” =για κάθε πράξη που μπορεί να επισύρει ντροπή σε πόλη ή κράτος.

Αλλοτρίωση= η διαδικασία της αποξένωσης (αρχ. Απώθηση).

Νεοτερικότητα= τέλειος αντίποδας του ελληνικού ανθρωπισμού

Παλίγλωσσος= Αυτός που λέει ψέματα, ο ψευταράς, από το πάλιν+γλώσσα

Τρυπαλώπηξ= αυτός που λειτουργεί με πανουργία, από το τρύπα+αλώπηξ

Αεσίφρων=Ανόητος, από το αάω(φθείρω)+φρην(νους)

Μεταρσιολέσχη=αυτός που μιλάει περί ανέμων και υδάτων, από το μετάρσιος(μετέωρος)+ λέσχη(τόπος συνάθροισης)

Σπουδαρχίδια= τούτη την διαβρωτική μικροπρεμούρα για τα αξιώματα μας την προτείνει ο Αριστοφάνης: η σπουδή, η γελοία βιασύνη για ένα και μικρό αξίωμα, έστω σε μια θεσούλα στο διάδρομο όπου δρομολογείται η Αρχή και η αρχή της διαφθοράς. Αυτή η μικρή ή μεγάλη αρχή, η μικρή ή μεγάλη θεσιθηρία που σπεύδει να καταλάβει το κομματοπαράσιτο ονομάζεται  «Αρχίδιον>.

Φαυλότεροι = που επικράτησαν, υπερίσχυσαν  αυτοί που δεν έχουν:

ήθος ,αξιοπρέπεια, ηθικότητα, καταλληλότητα και ικανότητα καταμηνύει νηφάλιος ο Θουκυδίδης

Κοπροκρατία=οι «σκυλοκοίτες, κι ερεβομανείς κοπροκρατούν το μέλλον», το μέλλον μας, των παιδιών μας, των εγγονών μας και των δισεγγονών μας της υπεράλλου πέραν, της υπερπέραν Ελλάδος.  Ετυμηγορεί αμείλικτος  ο Οδυσσέας Ελύτης  στο «Στο άξιον εστί»:  Κοπροκρατούν

Βεβορβορωμένος= ο κυλισμένος στον βούρκο, από το βορβορώνω (=λερώνω με βόρβορο, βρομίζω)

Συναμφότερον= Η αλληλεξάρτηση της ύπαρξης, συν + αμφί + έτερον.

Συναλληλία= Σχέση μεταξύ δύο εννοιών τέτοια, ώστε αυτές, χωρίς να έχουν απόλυτη ομοιότητα μεταξύ τους, να έχουν κοινό ένα χαρακτηριστικό που επιτρέπει να τις περιλάβουμε σε μία άλλη

Κεκράχτης= ο εγκάθετος κράχτης

Αιδώς= ντροπή, σεμνότητα, συστολή

Ρωποπερπερήθρα=Αυτός που εκστομίζει φτηνοπράγματα, από το                               ρώπος (=φτηνόπραγμα)+πέρπερος (=φλυαρος, καυσιάρης)

Ο χρεμύλος  =Ο πνιγμένος στα χρέη (το όνομα είναι επινόηση του Αριστοφάνη, από τις λέξεις χρέος + αιμύλω = απατώ),

Αισύφτος =  Άχρειος. Από το αίσιλος(κακός, αχρείος)

Συγκατανευσιφάγος=ο τρεφόμενος με το να λέει πάντοτε «ναί».

Πηγές 

[1]  Γιώργος Σεφέρης, «Πολιτικό Ημερολόγιο Α’ 1935-1944» και «Β’ 1945-1947, 1949, 1952», εκδόσεις Ικαρος, 1979 και 1985

[2] http://newsmessinia.blogspot.com/2010/11/blog-post_906.html

[3] http://aftodioikisi.gr/sunenteuxeis/-oiaftodioikitikeseklogestou-2014-deneinaiekdiloseisdiadoxiskareklas

http://www.tharrosnews.gr/news/content/%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AE%

«Δεν είναι μνημονιακό ή αντιμνημονιακό δημοψήφισμα οι εκλογές του 2014»

[4]. Χρήστος Γιανναράς: Κομματοκρατία εκδόσεις Πατάκη

[5]  Κώστας Ζουράρις : Ελληνικη Δημοκρατίαεκδόσεις Αρμός

[6]  http://ppress.gr/?p=3150  Όλο και πιο Γερμανοί γίνονται οι Καφαντάρης-Νίκας Οκτωβρίου 27, 2013 

[7] http://dipanoskaltsis.blogspot.gr/2013/01/5-online-28-2013_29.html

http://ithominews.blogspot.gr/2013/01/blog-post_8849.html  Χρεμύλος  ο δήμος Πύλου Νέστορα 20 Ιανουαρίου 2013.

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>