«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Πώς η αλαζονεία της καθεστωτικής ολιγαρχίας εκχωρεί στη Χρυσή Αυγή την σήμανση της κοινωνικής ευαισθησίας

Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2013

Η ερώτηση που οδηγεί στην αντιστροφή της λογικής του πράγματος: εάν οι συνολικές απολαβές του βουλευτή καθοριζόταν με βάση τον κατώτερο μισθό του ανειδίκευτου εργάτη και η αύξησή τους συνοδεύονταν με ρήτρα ανάπτυξης της οικονομίας, θα πολιτευόταν με τον ίδιο ιδιοτελή, λεηλατικό και ανάλγητο τρόπο; Το ερώτημα αυτό, ακολουθεί την επισήμανση των καθεστωτικών και, ούτως ή άλλως, βαθιά ολιγαρχικών βουλευτών, οι οποίοι, όταν τους ζητώ να αναφέρουν έναν λόγο που, με δική τους απόφαση (!), κοστίζουν στον ελληνικό λαό πάνω από 25.000 ευρώ -χωρίς να συνεκτιμήσουμε τις φαραωνικές συνθήκες που έχουν εγκαταστήσει και απολαμβάνουν στη βουλή-, τη στιγμή που περισσότεροι από 2 εκ Έλληνες είναι άνεργοι και άλλοι τόσοι στο όριο της φτώχιας, αντιτείνουν ότι αυτά τα λέει η Χρυσή Αυγή!.. Προφανώς, νομίζουν ότι έτσι θα φοβίσουν τον συνομιλητή τους, εγγράφοντάς τον στη σημειολογία της “νεο-ναζιστικής” δεξιάς (!) ή και ότι θα απαξιώσουν το ερώτημα στα μάτια της κοινωνίας. Δεν αντιλαμβάνονται όμως ότι με τον τρόπο αυτόν ομολογούν την αλαζονεία τους και ιδίως ότι έχουν εκχωρήσει στη Χρυσή Αυγή το επιχείρημα της κοινωνικής ευαισθησίας ή, με απλούστερη διατύπωση, ότι απουσιάζει από τον λόγο και τη σκέψη τους η κοινωνία των πολιτών. Την θέλουν για να τους παρέχει πολιτική νομιμοποίηση, ώστε στη συνέχεια να πολιτεύονται με βάση τη δοκιμασμένη αρχή -και διαχρονική σταθερά σχεδόν του συνόλου του πολιτικού προσωπικού της χώρας-“ότι φάμε ότι πιούμε κι ότι προλάβουμε ν’αρπάξουμε” τη συνοδεία των συγκατανευσιφάγων εταίρων του δημόσιου αγαθού. Η ανάγκη να εναρμονισθούν οι απολαβές των βουλευτών με εκείνες του εξαθλιωμένου εργαζόμενου δεν προκύπτει μόνο από το γεγονός ότι έχουν αποξενωθεί από το διακύβευμα της χώρας και της κοινωνίας ή ότι αυτοί κατέστρεψαν εξ αποφάσεως, δηλαδή εν συνειδήσει τον κόσμο της. Απορρέει επίσης από τον ρόλο τους. Διότι στην πραγματικότητα η παρουσία τους στη βουλή είναι άνευ αντικειμένου. Δεν βουλεύονται, απλώς λειτουργούν ως τυπικοί εκτελεστές των αποφάσεων της προσωποπαγούς ηγεσίας. Αρκεί επομένως να συγκροτηθεί ένα Διαβούλιο των αρχηγών, στο ίδιο αποτέλεσμα θα καταλήγει, χωρίς το φαραωνικό κόστος που συνεπάγεται.  Έχει επίσης ενδιαφέρον να προσεχθεί ότι η επισήμανση της αναλγησίας, της καταστροφής που επέφεραν στη χώρα, της με δική τους απόφαση εξαίρεσής τους από το “κράτος δικαίου”, της αμνήστευσης του λεηλατικού τους ρόλου και της “λευκαντικής” λειτουργίας της βουλής, η ίδια η αναφορά στην κοινωνία και στην βούλησή της, ορίζονται ως λαϊκισμός. Δεν ομολογείται έτσι μόνον το ολιγαρχικό υπόβαθρο της ιδεολογία τους, αλλά κυρίως η απέχθειά τους προς την κοινωνία των πολιτών. Είναι σημαιολογικά ενδιαφέρον -και γι’αυτό άξιο αναφοράς- ότι τα δύο τελευταία κρούσματα εκχώρησης στη Χρυσή Αυγή της κοινωνικής ευαισθησίας, εκδηλώθηκαν από δύο γυναίκες βουλευτές του Σύριζα, τις κυρίες Δούρου και Φωτίου. 

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>