Η ΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

ΕΛΛΗΝΕΣ Η ΑΡΧΉ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ!!!

Η Γενετική Ιστορία των Κατοίκων της Ελλάδας: Το DNA των Ελλήνων

ΚΑΙΡΟΣ

O καιρός σήμερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΝΕΣΕΩΣ ΤΟΥ HOMUS ECONOMIKOS ‘Η ΑΝΘΡΩΠΙΘΗΚΟΥ ‘Η ΠΙΘΗΚΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ……

PD Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou Bleibergweg 114 D-40885 Ratingen Tel.+Fax: 02102 32513 E-Mail: chaziteo@t-online.de

22.08.2013

Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

Ακομη και σημερα υπαρχουν ανθρωπιθηκοι ‘η πιθηκανθρωποι ερευνητες που υποστηριζουν, ότι η καταγωγη του του ανθρωπινου γενους από τους πιθηκανθρωπους της Αφρικης είναι μια πραγματικοτητα.

Ο γραφων υποστηριζει το αντιθετο!

Τα ανθρωπολογικα ευρηματα των σπηλαιων Πετραλωνος Χαλκιδικης και Απηδημας Μανης αποδεικνυουν, οτι ο ανθρωπος πριν περιπου 1 εκατομμυρια χρονια εζησεν ως ανθρωπος και όχι πιθηκανθρωπος ‘η ανθρωπιθηκος όπως σημερα.

Αυτος κατά πασα πιθανοτητα ακολουθησε και θα ακολουθησει την εξης εξελικτικη πορεια:

• Ανθρωποειδες στην Χαλκιδικη (Παλαιοπλειστοκαινος γεωλογικη εποχη, 12 εκατομμυρια χρονια).

• Αυστραλοπιθηκος (αρχες της Πλειοστοκαινου γεωλογικης εποχης, 1,8-2,0 εκατομμυρια χρονια).

• Homo habilitis (αρχες της Πλειοστοκαινου γεωλογικης περιοδου, 1,8-2,0 εκατομμυρια χρονια).

• Homo erectus (προς το τελος της Πλειοστοκαινου περιοδου, 1,0 εκατομμυρια χρονια).

• Homo sapiens (Αρχανθρωπος, 1,0 εκατομμυρια χρονια, ολοκληρου-τε ως Ανθρωπος πριν τουλαχιστον 100.000 χρονια με ογκο εγκεφαλου 1.200-1.600 κυβικα εκατοστα)

* Νεαντερταλιος (πριν τουλαχιστον 40.000 χρονια με ογκο εγκεφαλου 760-1200 κυβικα εκατοστα)

• Homo floresiens (της ιδιας περιοδου με τον Ανθρωπο πριν τουλαχι-στο 12.000 χρονια στο Φλωρες Ινδονησιας)

• Homo economikos ‘η ανθρωπιθηκος (πριν τουλαχιστον 1.700 χρονια με ογκο εγκεφαλου απο αχυρο 1.200-1.600 κυβικα εκατοστα).

• Homo humanus (ισως στο μελλον;)

Στην τεταρτογενη γεωλογικη, που διηρκησε 5 εκατομμυρια χρονια και τελειωσε πριν 10.000 χρονια, ελαβε χωρα η κυρια εξελικτικη πορεια του ανθρωπου και του πολιτισμου.

Η μεγαλη σημασια της εξελιξης μπορει να κατανοηθη, εάν παρακολουθησει κανεις την δομην του ανθρωπινου αγωνα με τις δυναμεις της φυσεως. Κατά την διαρκεια της Πλειστοκαινου της τεταρτογενους γεωλογικης εποχης υπηρχαν φασεις πολύ υψηλου ψυχους με μεγαλης εκτασης παγετωνων, που διακοπτονταν όμως από θερμες φασεις.

Στην υποθεση, οτι ο προγονος του ανθρωπου υπηρξεν ο πιθηκος και όχι ο προγονος του σημερινου ανθρωπιθηκου, ο ανθρωπος, δημιουργειται ενας προβληματισμος που πρεπει να εξηγηθη.

Στην υποθεση αυτή καποτε πρεπει να υπηρξε ενας ιστορικος ανθρωπος του οποιου ο πατερας ‘η μητερα οφειλεν να είναι ενας πιθηκος.

Ο ανθρωπος όμως, ως προς την ουσια του, υπηρξε κατι πολύ μεγαλυτερο απ’ ότι ο σημερινος και υπερεξελιγμενος ανθρωπιθηκος.

Τουλαχιστο πριν 100.000 χρονια και πιθανως πριν 700.000 χρονια, ελλογος πλεον ο ανθρωπος, συγκροτει κοινωνιες και ιδρυει με καλυβες, φωλιες ‘η κυψελες στην πρωτη φαση πολεις.

Ο γραφων δεν αποκλειει ότι στην χρονικη αυτή περιοδο των 700.000 χρονων εως την καταστροφη της Ελλαδος που αρχισεν το 301 μ.Χ., δηλαδη εως πριν περιπου 1.700 χρονια (από τοτε ο συλλογισμος του ανθρωπου, δηλαδη η ανωτερα μορφη νοησεως εριφθη στην φυλακη του δογματος και της ιερης εξετασης) , ο ανθρωπος να ξεπερασε σε ενδιαμεσες φασεις ακομη και τον σημερινο τεχνολογικο πολιτισμο του σημερινου ανθρωπιθηκου και άλλες τοσες φορες να καταστραφηκαν οι φασεις αυτές από τρομακτικα κοσμο’ι’στορικα γεω-αστροφυσικα συμβαντα.

Ακομη και εάν υποθετηθουν και ενδιαμεσες καταστασεις από πιθηκους σε ανθρωπιθηκους και πιθηκανθρωπους σε ανθρωπους, οφειλεν να υπαρξη στην συγκεκριμενη γενεολογικη σειρα τουλαχιστον μια φορα ενας κροικος, ο οποιος στην ουσια του να ηταν ακομη ανθρωπιθηκος, δηλαδη στην ουσια του να ηταν ενας πιθηκος, ο οποιος θα ειχε ένα παιδι, το οποιο θα ηταν πιθηκανθρωπος και στην ουσια ανθρωπος.

Κατά τον τροπο αυτό οφειλεν ενας συγκεκριμενος πιθηκος να εφερε στον κοσμο έναν συγκεκριμενο ανθρωπο. Ακολουθησε όμως ο πολιτισμος του ανθρωπου όπως σημερα πιστευεται, αυξουσα πορεια ‘η ακολουθησε μετα την μεγαλη καταστροφη ‘η τις μεγαλες καταστροφες μια φθινουσα πορεια;

Όταν ο Πλατων στον «Τιμαιο» του μιλα για κατακλυσμο δεν εννοει βεβαια μια παρατεταμενη βροχοπτωση και καποιες τοπικες πλημυρες στην Μεσοποταμια (Κατακλυσμος του Νοε).

Τετοιοι ανθρωπιθηκοι ‘η πιθηκανθρωποι και σημερινοι ερευνητες περιορισμενης πνευματικης ικανοτητας διοτι ο 1.200-1.600 κυβικα εκατοστα εγκεφαλος τους είναι από αχυρο, γεφυρωνουν το χασμα μεταξυ πιθηκου και ανθρωπου, με την αερογεφυρα χρησιμοποιησης της φωτιας.

Με το επιχειρημα αυτό θα επρεπε σε κάθε φαση της εξελικτικης πορειας να υπηρχε ενας ιστορικα ζωντας οργανισμος, που ως πρωτος χρησιμοποιησε την φωτια.

Αυτος ο ζωντας οργανισμος, που ο γραφων τον χαρακτηριζει εδώ «Προμηθεοπιθηκο», στην πρωτη φαση της υπαρξης του δεν εγνωριζεν την φωτια.

Συνεπως κατά τον ορισμο της εξελικτικης του πορειας, δεν υπηρξε ακομη ανθρωπος, αλλα ακομη ενας πιθηκας.

Με την ανακαλυψη της χρησης της φωτιας από τον ζωντα αυτόν οργανισμο, κατά τον ορισμο της εξελικτικης πορειας, απεκτησε τα χαρακτηριστικα του ανθρωπου.

Ως πιθηκας φυσουσε την φωτια για να αναψη και ως ανθρωπος την εσβησεν.

Κατά την υποθεση αυτή της εξελικτικης πορειας, που δεν δεχεται ο γραφων, υπηρξε τουλαχιστον μια φορα ενας ιστορικα ζωντας οργανισμος, που κατά τον ορισμο γεννηθηκε ως πιθηκας και πεθανε ως ανθρωπος.

Η υποθεση αυτή αγνοει ότι καμμια άλλη ζωσα μορφη περαν του ανθρωπου δεν είναι σε θεση να πλησιαση τις ικανοτητες του ανθρωπινου εγκεφαλου και την κατασκευαστικη του δομη.

Στο σημειο αυτό θα ασχοληθει ο γραφων εν ολιγης και με την ερευνα του «ανθρωπινου εγκεφαλου» που στην εποχη που ζουμε με την επικοινωνια ‘η προπαγανδα μεταμορφωθηκε σε «εγκεφαλο ενός πιθηκανθρωπου ‘η ανθρωπιθηκου»!!!

ΕΞΗΓΟΥΜΕ!

Ο ανθρωπος στην βιοσφαιρικη και πλανητικη γη αντιλαμβανεται μονο τον «κοσμο τονδε» και ορισμενα μονο φαινομενα χωρις την ουσια αυτου, διοτι ο εγκεφαλος του δεν είναι ακομη σε θεση να νοηση χαοτικες καταστασεις ‘η κλασματομορφες.

Όλα τα μηνυματα που του στελνουν τα αισθητηρια οργανα του και οι διαφορες συσκευες παρατηρησεως και μετρησεως, τα μετατρεπει ο εγκεφαλος σε απλα σχηματα (κυβους, τριγωνα, γραμμες) με βαση το σημειο ‘η σε αριθμους, με βαση την μοναδα.

Η μοναδα ομως δεν κατατασεται ουτε στους αρτιους ουτε στους περιττιυς αριθμους και γι’ αυτό ταυτιζονταν από τους αρχαιους Ελληνες με το συμβολο της θεοτητας.

Ένα τετραγωνο π.χ. με πλευρα 1 εχει διαγωνιο τετραγωνικη ριζα 2 = 1,4142….(αρρητο). Πως είναι όμως δυνατο να μην μπορη να μετρηθη η πεπερασμενη διαγωνιος του τετραγωνου, ενώ ολοι παρατηρουμε ότι είναι πεπερασμενο συθυγραμμο σχημα; Αρα το απειρο ενυπαρχει μεσα στο πεπερασμενο και το παραλογο χαος μεσα στην αρμονια.

Τα μεγεθη αυτά ονομασθηκαν από τους Πυθαγορειους «αλογα», τα οποια σημερα ονομαζονται «αρρητα».

Το ότι βλεπουμε τον Κοσμο ετσι που τον βλεπουμε και όχι διαφορετικα και ότι μερικα πραγματα μας είναι διαισθητικα ευκολα κατανοησημα και αλλα πολύ δυσκολα, οφειλεται στο ότι και ο ανθρωπινος εγκεφαλος είναι προ’ι’ον της εξελεκτικης πορειας του ανθρωπου.

Είναι ενας ηλεκτρονικος υπολογιστης του ανθρωπινου σωματος που εξελιχθηκε για να επιζηση χωρις δυσκολιες σε ένα μεσο κοσμο, οπου τα απαραιτητα αντικειμενα για να επιζηση ο ανθρωπος δεν ηταν ουτε ιδιαιτερα μεγαλα αλλα και ουτε ιδιαιτερα μικρα.

Ο ηλεκτρονικος αυτος υπολογιστης απότελειται από δισεκατομμυρια νευρωνες, που συνδαιονται μεταξυ τους με ένα τεραστιο δικτυο καλωδιων και συνδεσεων και στα οποια κυκλοφορουν ηλεκτρικες και χημικες ωσεις που περιγραφονται ολοκληρωτικα με μοριακους και φυσικοχημικους ορους.

Το πώς όμως οι συνελευσεις των νευρωνων μπαινουν σε ενεργεια σε ένα ξεχωριστο ψυχονοητικο αντικειμενο, παραμενει ακομη αγνωστο.

Από την στιγμη που το DNA των χρωματοσωματων στο κυτταρο διασπαται σαν ολοτητα, δεν γνωριζουμε ακομη που βρισκεται στον εγκεφαλο αποθηκευμενο το γενετικο προγραμμα.

Εάν η ανθρωπινη σκεψη αποτελει μια απλη λειτουργια των εγκεφαλικων κυτταρων, πως λειτουργει αυτή;

Πως τα συνδετικα κεντρα του ανθρωπινου εγκεφαλου περεμβαλλονται μεταξυ των κεντρων του εγκεφαλικου φλοιου, ο οποιος, όπως πιστευεται, αποτελει προβλητικη επιφανεια αισθητηριων διεργεσεων, ώστε να γινονται ετσι οι διανοητικες και ψυχικες λειτουργιες;

Πως αποτυπωνονται οι παραστασεις από τις αισθησεις στα κυτταρα του εγκεφαλικου φλοιου;

Μετασχηματιζονται μηπως αυτές σε ειδικους αναριθμητους τυπους αναλογα με τις απειροπληθεις των αντιστοιχων παραστασεων, και πως αυτές εισαγονται στην συνειδηση, ώστε να αποκτα αυτή αντιληψη ολοκληρου του περιβαλλοντος σε μας κοσμου για μια γενικη εποπτεια;

Πως γινεται ο σχηματισμος μιας σκεψης;

Δια μετακινησεως, μετασχηματισμου και αλλοιωσης των κυτταρων του εγκεφαλου, ωστε αυτά να ερχωνται σε επαφη και συναφεια μεταξυ τους, για να εξαγαγει ο εγκεφαλος το πορισμα της σκεψης, αφου αυτά κατεχουν ωρισμενη θεση εντος του εγκεφαλου;

Και πως το πορισμα αυτό παραμενη στην μνημη; Σχηματιζεται μηπως νέο κυτταρο ως φορεας της μνημης; Και πως τα παραγωγικα της σκεψης κυτταρα παραμενουν ακεραια, αφου η σχετικη προς αυτά παρασταση δεν εξαφανιζεται;

Και ποιος προκαλει τις κινησεις και τις συνθεσεις αυτές;

Πως πολλες φορες η θεληση προκαλει αυθορμητα σκεψεις χωρις να προκαληται αυτό από ένα ερεθισμα που προερχεται από εξω;

Και πως ακομη μπορει να εξηγηθη η συγκρατηση στην συνειδηση αφηρημενων εννοιων, εικονων, ακουσματων που μεταβαλλονται με τον χρονο;

Πως γινεται δυνατον να επανερχονται μετα πολύ χρονο οι αναμνησεις, οι οποιες φαινονταν να εχουν εξαφανισθη από την μνημη;

Όλα τα ως ανω ερωτηματα αποδεικνυουν ότι δεν γνωριζουμε ακομη πολλα πραγματα για την λειτουργια του ανθρωπινου εγκεφαλου.

Αυτό που γνωριζουμε είναι ότι αυτος λειτουργει όπως μια μηχανη προγνωσης.

Αποθηκευει προωρα το μελλον και το μεταμορφωνει βασει υπο θεσεων για τα συμβαντα που θα ερθουν στο παρων. Τα τα’ εοντα, προτα’ εοντα, τα τα’ εσομενα.

Ο ανθρωπος εως την εξοντωση του μετα το 301 μ.Χ. από τον πιθηκανθρωπο, χαρακτηριζονταν με συνειδηση, με σεβασμο στην φυση, στους συμπατικους νομους, στον ερωτα που συνεχει τα στοιχεια της φυσεως.

Εταυτιζε το θειο με την φυση, ακολουθουσε τις ιδεες της υβρεως, της δικης, της νεμεσης.

Αγαπουσε την γνωση, ενεργοποιουσε απολυτα το σωμα και το πνευμα του από πολύ νεαρη ηλικια και αυτοθυσιαζονταν χαριν της ελευθεριας του ατομου ‘η της πατριδας του.

Εναρμονισε σε αντιθεση με τον ανθρωπιθηκο ‘η πιθηκανθρωπο τους συμπατικους νομους και τους εξεφρασε με την «τετρακτυν», δηλαδη με τις Αρετες (Φρονηση, Σωφροσυνη, Ανδρεια και Δικαιοσυνη), με τις Αξιες (Καλον, Αγαθον, Αληθες Ελευθερον), με τις Αρχες (Τιμη, Σεβας, Αμιλλα, Μετοχη) και με τα Ιδανικα (Υγεια, Ηδονη, Πολυτο, Τιμες).

Ο σημερινος Homo Economicos ‘η ανθρωπιθηκος ‘η πιθηκανθρωπος, αποτελει την εσχατη καταπτωση και τον ακροτατο αυτοεξευτελισμο του ανθρωπου.

Με την πολιτικη επικοινωνια ‘η προπαγανδα που ελεγχει, κωδικοποιησε τους βασικους κανονες αυτης, διεγραψε τις σταθερες Αρετες,Αξιες, Αρχες και Ιδανικα σε ένα ολοκληρωμενο συστημα, διαπιστωνοντας ότι οι πολιτικες ιδεες, αυτές καθ’ αυτές, οποιαδηποτε κα εάν είναι η πραγματικη τους αξια, δεν κατεκτησαν ποτε μονες τους τον κοσμο.

Η ιδεα δεν εχει αξια παρα μονο αν μετατραπει σε πολιτικη και αγωνιστικη πιστη, σαφως καθωρισμενη, αυστηρα ωργανωμενη, με ανθρωπους αποφασισμενους και εμψυχωμενους από ένα μοναδικο δογμα και μια ενιαια θεληση.

Οι παθησεις της θελησης απορρεουν από την ηλαττωμενη δυναμικοτητα του ψυχικου πυρηνα, αλλα και της νοησης και του οργανισμου ακομη, διοτι και από αυτά εξαρταται και η θεληση.

Οι κυριες παθησεις της θελησης είναι η αβουλια και η παλιμβουλια, οι οποιες εμφανιζουν όχι μονο ελαττωματικη ενεργεια του ψυχικου πυρηνα, αλλα και ελαττωματικην λειτουργια της νοησης.

Παραφυαδες των παθησεων της θελησης είναι ο φοβος, η ατολμια, η ελλειψη αποφασιστικοτητας και θαρους για την ζωη και η πνευματικη υποδουλωση.

Ο αβουλος και ο ατολμος σημερινος μνημονιακος βουλευτης δεν εχεi την δυναμη να ασκηση πρωτοβουλια ‘η να αναλαβη τις ευθυνες των πραξεων του, αλλα ζητει να στηριχθη σε καποιον αλλον.

Δεν εχει την δυναμη να θεση σε κριση τις ιδεες και πεποιθησεις του, οι οποιες θα μπορουσaν να είναι πεπλανημενες.

Όλα τα ως ανω αγουν τον ανθρωπιθηκο ‘η πιθακανθρωπον σημερινο μνημονιακο βουλευτη, σε αποτυχια στην ζωη του και πολλες φορες στην καταστροφη της χωρας του.

Κυριο γνωρισμα του ανθρωπινου και σε αντιθεση με το πνευμα του σημερινου πιθηκανθρω-που ‘η ανθρωπιθηκου, είναι το διπτυχο Λογος-Αληθεια, δηλαδη η σταθερη, ελευθερη, λογικη κινηση του ανθρωπου προς την ουσια της ζωης και του κοσμου, επεκεινα οιαδηποτε πρακτικης ‘η εξουσιαστικης σκοπιμοτητας και χωρις κανενα υποκειμενικο ‘η αντικειμενικο περιορισμο.

Ο λογος είναι ενας πολυδαιδαλος φιλοσοφικος ορος ο οποιος ερμηνευθηκε ποικιλοτροπα από φιλοσοφους και φιλοσοφικες σχολες.

Η παρακμη και η βαθεια οικονομικη και πνευματικη εξαθλειωση της συγχρονης ανθρωποτητας είναι αποτελεσμα του παγκοσμιου θριαμβου του εξουσιαστικου πνευματος των πιθηκανθρωπων ‘η ανθρωπιθηκων.

Ο σημερινος και παρηκμασμενος κοσμος μας είναι καθ’ ολοκληριαν δεσμιος της δογματικης αντιληψης για την ζωη των πιθηκανθρωπων αυτων, τοσο στην παλαια θρησκευτικη μορφη της οσο και στην νεωτερη πολιτικοκοινωνικη εκδοση της.

Στην θεση της αληθειας μπηκε η εξουσια, στην θεση της ιδεας μπηκε ο σιωνιστης-υπερανθρωπιθηκος, στην θεση του πνευματικου πολιτισμου μπηκε η τεχνοκρατια και στην θεση του Λογου μπηκε το δογμα του.

Η σημερινη και ετσι ονομασθεισα επικοινωνια, δηλαδη η προπαγανδα, χαρακτηριζεται με αδιαφορια σε ηθικους ενδοιασμους, με εκμεταλλευση του ενστικτου της παλης και με την ικανοτητα δημιουργιας ανακλαστικων αντιδρασεων.

Χρησιμοποιη αυτή παντοτε την ιδια αρχη: την υπερβολη, την απειλη, την ενεση φοβου και παραλληλα την προκληση ενθουσιασμου και την εκταση στα πληθη.

Οι νομοι της είναι, της απλοτητας, της εκκινησης, της συμπαθειας, της συνθεσης, του αιφνιδιασμου, της επαναληξης, του κορεσμου, της ανιας, της προσθετης πραξης και της διοικητικης ενοτητας.

Με τον δεκαλογο των νομων αυτων της προπαγανδας πολύ ευκολα δολοφονησαν οι ανθρωπιθηκοι ‘η οι πιθηκανθρωποι την παρα τοις ουρανιοις θεοις ονομαζομενη ΘΕΜΙΣ, παρα τοις χθονιοις ΔΙΚΗ και παρα τοις ανθρωποις ΝΟΜΟΣ και μεταμορφωσαν την τυφλη Θεα σε μια μονοφθαλμη και αλληθωριζουσα ΠΟΡΝΗ.

Οι ανθρωπιθηκοι ‘η πιθηκανθρωπη αυτοι δεν είναι σε θεση να κατανοησουν, ότι ολοι οι ανθρωποι του πλανητη γη είναι συγκληρονομοι μιας μεγαλης, πλουσιας και ωραιας κληρονομιας της παγκοσμιας ζωης και ολοκληρης της παγκαλου φυσεως, η οποια θα μπορουσε να απολαυθη από ολους τους ανθρωπους και εξ ολοκληρου και οι οποια θα εξασφαλιζεν σε ολους τους ανθρωπους την ευτυχια και την δοξα.

Οι ανθρωπιθηκοι ‘η πιθηκανθρωποι αυτοι εγκαταλειπουν όλα αυτά, για να αποκτησουν ελαχιστα πραγματα…

Οι ανθρωποι του 21ου μ.Χ. αιωνα, πρεπει να απόκτησουν την ικανοτητα να κατανοησουν «που βρισκεται ο γορδιος δε-σμος των ανθρωπινων προβληματων», για να τον κοψουν τελεσιδηκα.

Άλλη λυση από την εξοντωση των πιθηκανθρωπων ‘η ανθρωπιθηκων δεν υπαρχει. Αλλως δρομος για να προκυψη ο νεος τυπος ανθρωπου ο «Homo humanus» δεν υπαρχει.

Υπαρχουν δρομοι για την δημιουργια ενός νεου τυπου ανθρωπου, που δεν είναι φανταστικοι και που οδηγουν σε μια πιθανη επιτυχια ενός τετοιου εγχειρηματος;

Οι βαθεια ριζωμενες πρακτικες και συμπεριφορες των ανθρωπιθηκων ‘η πιθηκανθρωπων ως π.χ. καννιβαλισμος, σκλαβια, δουλοπαροικια, δικαιο πυγμης, βεντετα, μονομαχια, ανθρωποθυσια, δολοφονια αιχμαλωτων, βασανιστηρια στο ποινικο δικαιο, ενστικτα αγωνων και πολεμων κ.α. πολλα, εξεδηλωθηκαν στην προουμανιστικη και στην ουμανιστικη φαση, πριν από 100 εκατομμυρια και πριν 1 εκατομμυριο χρονια και εξεδηλωνονται εν μερει και σημερα.

Δεν υπαρχει όμως κανενας νομος που να οριζη ότι ο πολεμος ποτε δεν θα εγκαταλειψει την ανθρωποτητα.

Εάν δινονταν στους ανθρωπους αυτά που αποκτουνται με τους πολεμους, δεν θα υπηρχε κανενας λογος για κηρυξη πολεμων.

Πως όμως μπορει να προκυψη ο Homo humanus που θα είναι απαλλαγμενος από κάθε κακοτητα, αδικοπραγια, ανεντιμοτητα και από την εκ προθεσεως προσβολη των δικαιωματων των αλλων;

Ενας ακεραιος, αρτιος, ορθιος μεσα του ανθρωπος, πραγματικα ελευθερος που θα θεωρει χρεος και χαρα του να γινεται ωφελιμους στους αλλους;

Ενας τετοιος ανθρωπος μπορει να γινη εάν εγκαιρα τυχει να εχη αγαθη ψυχικη προδιαθεση και τυχει να απολαυση ορθη παιδεια.

Η πραγματικη παιδεια είναι η παιδευση της ψυχης και του πνευματος και όχι η εκπαιδευση.

Με την εκπαιδευση αποκτα ο ανθρωπος ικανοτητες ως π.χ. τεχνικες και εξειδικευμενες γνωσεις για χρηση μηχανων και ηλεκτρονικων μηχανων, αλλα χωρις πνευματικη και ψυχικη καλλιεργεια, χωρις ικανοτητες μιας γενικοτερης θεωρησης της ζωης και των αξιων της παραμενει ο ανθρωπος ανθρωπιθηκος ‘η πιθηκανθρωπος.

Από την άλλη πλευρα η γνησια τυφλη θεα και όχι ο μονοφθαλμη πορνη που αλληθωριζει, παρεχει στον ανθρωπο μεγαλη ψυχικη ηρεμια, διοτι ζει χωρις να φοβαται, ουτε ντρεπεται κανεναν και ζει ένα βιο με ηδονη και δυναμη.

Κατι τεοιο δεν ταιριαζει σημερα στους στοχους των υπερπιθηκανθρωπων και των δουλων τους.

Οι υπερπιθηκανθρωποι επιδιωκουν μια ψυχρη, αμουση και αγευστη των διαιωνιων ηθικων αξιωματων της αξιοπρεπειας και της ελευθεριας του ανθρωπου.

Αυτοι απεχθανονται έναν Homo humanus και γι’-αυτό επιδιωκουν την διαμορφωση ενός «νεου πιθηκανθρωπου» χωρις ηθος, χωρις συναισθημα, χωρις αρχες, ένα θλιβερο και αξιοθρηνητο ζητιανο του χρηματος και της εξουσιας, ένα μικροχαρη, μικροπρεπη, γιγαντονανο πιθηκανθρωπακι.

Οι υπερπιθηκανθρωποι θελουν να επικρατη εσαει στον πλανητη μας μονον ο πονος και ο στεναγμος, να κυριαρχη το σκοτος και ο θανατος και να επικρατη ο αλληλοσπαραγμος, διοτι τον φανταζονται σαν ισχυοντα φυσικο νομον.

Με την γνησια παιδεια διεθνως θα διαδεχθει το σημερινο χαος των ανθρωπινων συνειδησεων η ταξη και η αρμονια, διοτι ολοι οι ανθρωποι θα βρισκονται στην ιδια βαθμιδα διανοητικης και συναισθηματικης αναπτυξης.

Κάθε ανθρωπος θα βλεπει τον κοσμο τουδε, όπως αυτος προβαλλεται από τον εσωτερικο του κοσμο.

Κάθε σωμα μεσα στο συμπαν μας και κατ’ επεκταση και ο πλανητης μας, αποτελει ένα εργαστηριο, εις το οποιο εκδηλωνεται η ζωη, για να φερη εις το φως και να προαγει το εκδηλουμενο σε αυτό πνευμα, του οποιου η μοιρα είναι να εξελιχθη, να τελειοποιηθη, να φωτισθη, να γινη τελεια συνειδηση και να ευδαιμονηση.

Καμμια δυναμη, και συνεπως ουτε και αυτή των υπερπιθηκανθρωπων και των δουλων τους, θα δυνηθει να αλλαξη την τροχια της εξελιξης της κοσμικης ουσιας.

Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

 

Related posts: