Η ΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

ΕΛΛΗΝΕΣ Η ΑΡΧΉ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ!!!

Η Γενετική Ιστορία των Κατοίκων της Ελλάδας: Το DNA των Ελλήνων

ΚΑΙΡΟΣ

O καιρός σήμερα

ΠΩΣ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ, ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ, ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΔΗΜΟ-ΚΡΑΤΙΚΗΣ «ΣΟΒΙΕΤΙΚΗΣ-Ε.Ε.», ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΟΛΗΝ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.

 

 

PD Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou                                               Bleibergweg 114
                                                                                                   D-40885 Ratingen
                                                                                           Tel.+Fax: 02102 32513
                                                                                 E-Mail: chaziteo@t-online.de
                                                                                                               13.05.2013
Ηδη μετα τις γερμανικες βουλευτικες εκλογες, η Ευρωπη του Μααστριχτ Iθα δηλωσει ξαφνικα αδυναμια να λυση τα οικονομικα της προβληματα, εκτος εαν δηθεν υποκυψει σε μια νεα αναγκαιοτητα, σε μια νεα συμβαση Μααστριχτ ΙΙ, η οποια  θα οδηγησει κατ’ ευθειαν σε μια παγκοσμια κυβερνηση!
Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου
Το οτι η «Σοβιετικη-Ε.Ε.» πασχει απο δημοκρατικη ανεπαρκεια και το οτι η «διακυβερνηση του Λαου, δια του Λαου και δια τον Λαον» αποτελει ενα παραμυθι της γιαγιας για χιλιες και μια νυχτα, αυτο εγινε κοινο κτημα για ολους τους πολιτες.
Οι πολιτες αισθανονται οτι προδοθηκαν και εχασαν ηδη προ πολλου την πιστη τους για την απροκαταληψια των οργανων της «Σοβιετικης- Ε.Ε.».                                                                                                                             
Οι υπευθυνοι για την κατασταση αυτη, ουδεποτε πρεπει να ξεχασουν, οτι οι λαοι της Ευρωπης αντισταθηκαν αιματερα επι εκατονταετιες σε καθε προσπαθεια «ηγεμονικης επιβουλης».
Την ιδια τυχη θα εχει και η νεα προσπαθεια των Μεγιστανων του χρηματος, με τον Μανδυα των Βρυξελλων (Συμβουλιο,  Επιτροπη, Κοινοβουλιο, Δικαστηριο, Λογιστηριο, Κεντρικη Τραπεζα κ.α.) να επιβληθη επι των λαων της Ευρωπης.
Την ιδια τυχη θα εχουν και οι περισσοτεροι των 30.000 εγκομιαστων των Μεγιστανων του χρηματος που κατασκηνωνουν στις Βρυξελλες και λερωνουν τα ηθη.
Πολλοι βουλευτες του Κοινοβουλιου της «Σοβιετικης-Ε.Ε.» ειναι καλλοπληρωμενοι εγκομιαστες Επιχιρησεων, Σωματειων και μη κυβερνητικων Οργανωσεων και ξεπουλουν ετσι σαν κοινοι εγκληματιες την βουλευτικη τους ανεξαρτησια.                                                                                
Το επικεντρο των εγκομιαστων συγκεντρωνεται στην Επιτροπη της «Σοβιετικης-Ε.Ε.», διοτι αυτη μονοπωλει τις προτασεις για τα προγραμματα (την προταση για ενα νεο Συνταγμα της «Σοβιετικης-Ε.Ε.» επεξεργαζεται στις ημερες μας το Κεντρο για Εφηρμοσμενη Ερευνα της Πολιτικης, «CAP», που εδρευει στο Μοναχο).                                                                              
Στην αρχικη φασης ενος τετοιου προγραμματος η συμβουλη των εγκομιαστων μπορει να ειναι αποφασιστικη. Τα στελεχη της Επιτροπης και οι υπαλληλοι της ειναι επαγγελματικα ασχετοι και βρισκοντα μακρυα απο την Εφαρμογη των αποφασεων και γι’ αυτο εξαρτωνται απο την πληροφορια και απο την συμβουλη των εγκομιαστων.
Το κενο αυτο προσπαθουν να καλυψουν οι εγκομιαστες και να επιρρεασουν τις αποφασεις, οπως το επιθυμουν οι Μεγιστανοι του χρηματος.                                                     

Βεβαιως εχουν στο στοχαστρο τους οι εγκομιαστες και το ηδη αναβαθμισμενο Κοινοβουλιο της «Σοβιετικης-Ε.Ε.» και τους αγορασθεντες Βουλευτες που επιδρουν επισης αποφασιστικα και στην νομοθετικη εξουσια.

Οι Επιχειρησεις, τα Σωματεια, οι μη κυβερνητικες οργανωσεις κ.α. μεταμορφωνουν τους πουλημενους Βουλευτες σε αντιπροσωπους τους.
Για παραδειγμα το Συγκροτημα-Bertelsmann διατηρει μια αρμαδα πληρωμενων Βουλευτων μεσα στο Κοινοβουλειο της «Σοβιετικης-Ε.Ε.». Ο ιδιοκτητης της «CAP» ειναι ενας μακροχρονιος συνεργατης του υπουργειο εξωτερικων της Γερμανιας, μελος της Λεσχης της Ρωμης, εκδοτης του περιοδικου «Διεθνης Πολιτικη» και μελος του διοκητικου συμβουλιου του Συγκροτηματος-Bertelsmann, που χρηματοδοτει και την CAP.                                                                                            

Με τον τροπο αυτο κατω απο τον Μανδυα των Βρυξελλων κρυβονται και δραστηριοπουνται μελη των Μασονικων οργανωσεων και Ροταριανων αλλα και αλλων δουλων των Μεγιστανων του χρηματος υπο την εποπτεια της λεσχης Μπιλντερμπεργ, της CFRκαι της Τριμερους Επιτροπης. Κανενα μελος του Συμβουλιου, της Επιτροπης, του Κοινοβουλιου, του Δικαστηριου, του Λογιστηριου, της Κεντρικης Τραπεζας κ.α οργανων της «Σοβιετικης-Ε.Ε.» δεν εκλεγεται εφ’ οσον δεν ανηκει σε μια απο τις αναφερθεισεις οργανωσεις.                                                                                                                 

Η στρατια αυτη των λειτουργων της «Σοβιετικης-Ε.Ε.» απο την Πολιτικη, την Οικονομια και την Επιστημη των χωρων μελων μπορει ευκολα να αγεται, δηλα- δη να αποθαρρυνεται εαν προσφερεται σε αυτους επαγγελματικη και κοινωνικη αναρριχηση. Την επιλογη της ως ανω Πλεμπας αναλαμβανουν οι μασονικες στοες και οι λεσχες των Ροταριανων, Πεν, Μπιλντερνμπεργ κ.α. Την Πλεμπα αυτη την συνανταμαι οριζοντια και καθετα σε ολα τα Κοινοβουλια των χωρων μελων της «Σοβιετικης-Ε.Ε.».
Η Πλεμπα αυτη υπηρετει αποκλειστικα τα συμ- φεροντα των Μεγιστανων του χρηματος, δηλαδη τα συμφεροντα της παγκοσμιας εξουσιαστικης καστας που καλα καμουφλαρισμενη κρυβεται απο τα βλεμματα των πολιτων.
Εκ των ως ανω γινεται κατανοητο γιατι τοσες χωρες της «Σοβιετικης-Ε.Ε.» ειναι και σε ποιον υπερχρεωμενες.
Οι Μεγιστανοι του χρηματος ειναι η κυρια εξουσια πισω απο καθε κυβερνηση των χωρων μελη της «Σοβιετικης-Ε.Ε.», οι οποιες αναγκαζονται να δανειοδοτουνται και να καταχρεωνονται. Εαν καθε κυβερνηση των χωρων μελη της «Σοβιετικης-Ε.Ε.» ειχε το δικο της νομισμα και την δικη της κρατικοποιημενη κεντρικη τραπεζα και διαχειριζονταν με ορθολογικα κριτηρια την οικονομια της, δεν υπηρχε κανενας λογος να ειναι καποια χωρα καταχρεωμενη. 
Για την «Σοβιετικη-Ε.Ε.», τα παραμυθια περι «ισχυροποιησης της αλληλεγγυης» μεταξυ των Λαων της Ευρωπης και τα σχετικα περι «οικονομικης και κοινωνικης προοδου», μαζι με την φουσκα της «ενισχυσης της ταυτοτητας και της ανεξαρτησιας της Ευρωπης», ειναι  παραμυθια της γιαγιας χωρις καμια αξια. Αυτα που μετρουν αποκλειστικα ειναι τα συμφεροντα των Μεγιστανων του χρηματος που επιτυγχανονται με την λεηλασια των λαων και την επιτευξη της «Κυβερνησης του Ενος Κοσμου».
Η λεηλασια των λαων εξασφαλιζεται με το ΔΝΤ, δηλαδη με την αντικαταστατικη θεσμικη οργανωση για την προγραμματισθεισα «Κετρικη Τραπεζα των Κεντρικων Τραπεζων», η οποια σε διεθνες επιπεδο κανει αυτα που κανει μια Κεντρικη Τραπεζα σε εθνικο επιπεδο.
Οπου διοχετευεται το εγκληματικο ΔΝΤ και εφαρμοζει τα προγραμματα του, παραγει για καθε λαο τον ολεθρο και ικανοποιει τα συμφεροντα των ολιγων
κανοντας τους πλουσιους πλουσιωτερους και τους φτωχους φτωχωτερους  μεγαλωνοντας την ψαλιδα του βιοτικου τους επιπεδου σε βαρος των φτωχων. 
Ολα τα εφαρμοζομενα προγραμματα δηθεν ανορθωσης της οικονομιας των υπερχρεωμενων χωρων στοχο εχουν να μεγαλωσουν τις διαφορες των εσοδων των λα’ι’κων στρωματων και τις κοινωνικες εντασεις και υπηρετουν την λεηλα-σια της κρατικης και ιδιωτικης περιουσιας των χρεωμενων λαων. Ολα αυτα επιτυγχανονται χαριν της συνεργειας των εγχωριων εφιαλτων.
Η επιδοκιμασια και η αποδοχη των ευρωπαιων πολιτων για το παραμορφωμενο δημιουργημα που φερει το ονομα «Σοβιετικη-Ε.Ε.»,  κομματιαζεται.
Ενα συνταγμα που δεν γινεται αποδεκτο απο την πλειονοτητα των πολιτων, που θα αποτελουσε τον βασικο νομο, δεν εχει κατα τα δημοκρατικα κριτηρια καμια θεση στην ζωη των πολιτων.
Η δημιουργος δυναμη ενος συνταγματος ειναι ο ιδιος ο λαος και ο πυρηνας του η ετσι ονομασθεισα λα’ι’κη ανεξαρτησια. 
Η διαμορφωση των συμβασεων ειναι στην πραγματικοτητα εργο των κυβερνησων των μελων κρατων της «Σοβιετικης-Ενωσης».
Οι κυβερνησεις αυτες ομως, οπως πολλαπλα διατυπωθηκε, δεν αντιπροσωπευουν τους λαους τους. Αυτες ομως κλεινουν τις συμβασεις που εχουν βαθειες αρνητικες επιδρασεις στους λαους που υποτιθεται οτι αντιπροσωπευουν.
Οι λαοι δεν επιτρεπεται να εκφρασουν απ’ευθειας και ελευθερα τις πεποιθησεις τους.
Γι’ αυτους αποφασιζουν και ψηφιζουν τα διαβρωμενα κοινοβουλια που επισης πολυ ευκολα αγονται απο τους διαβρωμενους κομματαρχες.
Ο εκβιασμος σε ολο το μεγαλειο του! 
Πως εκλεγονται τα Κοινοβουλια των μελων κρατων της «Σοβιετικης-Ενωσης»;
Τι πραγματι μπορει να επιτυχη στην πραξη ο πολιτης με την ψηφο του;                                                                                                                                     
Τα κομματα των μελων κρατων της «Σοβιετικης-Ενωσης» αποφασιζουν δηθεν δημοκρατικα για ολα τα σοβαρα θεματα προ και μετα των εκλογων, Οι κομματικοι ηγετες, με λιγες εξαιρεσεις, ειναι σχεδον ολοι μελη των οργανωσεων Μπιλντερμπεργκ, CFRκ.α. και ελεγχονται απολυτα.
Οι υποψηφιοι βουλευτεςστις εκλογικες λιστες ολων των κομματων μιας χωρας μελους της «Σοβιετικης Ενωσης» ειναι χωρις εξαιρεση μασονοι, ροταριανοι, λα’ι’ονς και καθε αλλης απο την Μπιλντερμπεργκ ελεγχομενης οργανωσης. Ετσι εκλεγονται τοσο στην κυβερνηση οσο και στην αντιπολιτευση καθα χωρας μελους, πνευματικα αδερφια.                                                                                                                                   
Τα ιδια ισχυουν και για τις εκλογες της «Σοβιετικης-Ε.Ε.». Παντου εκλεγονται μασονοι, ροταριανοι, λα’ι’ονς και αλλα παρομοια σκατα απο το κυτιο της Πανδωρας.
Για το φαινομενο αυτο τηρουν σιγην υχθυος ολα τα διαβρωμενα Μεσα Μαζικης Εξαπατισης των λαων της «Σοβιετικης-Ε.Ε.».

Οι Βουλευτες των Κοινοβουλιων των χωρων μελη της «Σοβιετικης-Ε.Ε.» εκλεγονται στις γενικες εμμεσες εκλογες οπως καθωριζει  το αρθρο 190 παρ. 1 ΕGκαι κατα την αμεση εκλογικη διαδικασια (2002) το αρθρο 1 παρ. 3. Στην πραγ-ματικοτητα ομως η ισοτητα των εκλογων δεν διατηρηται και αποτελει μια φαρσοκομωδια.                                                                                                                   

Οι εκλογες ειναι διαμετρικα ανησες. Υπαρχουν 27 διαφορετικα εκλογικα συστηματα στα οποια σε καθε λιστα προτεραιοτητα εχουν μασονοι, ροταριανοι, λα’ι’ονς και καθε αλλο καθυκι.
Χωρις την καταποντιση ολης της σημερινης «Σοβιετικης-Ε.Ε.» και ξαναδημιουργια της Ευρωπης των Πατριδων του στρατηγου Ντε Γκωλ, η φαρσοκομωδια των δηθεν δημοκρατικων εκλογων θα συνεχιζεται.
Τα ιδια ισχυουν και για το αρθρο 6 παρ. 1 EUV που διατυμπανιζει οτι:
 «Η ενωση βασιζεται στις αρχες της ελευθεριας, της δημοκρατιας, της αναγνωρισης των ανθρωπινων δικαιωματων και βασικων ελευθεριων οπως και του κρατους δικαιου. Οι ως ανω αρχες ειναι κοινες για ολες τις χωρες μελη» 
To βασικο λαθος του ισχυοντος εκλογικου συστηματος ειναι οι αδικιες κατα την επιλογη των υποψηφιων στις λιστες, ο κατακερματισμος και ο μεγαλος αριθμος των υποψηφιων της ευρωβουλης. Οι αδικιες θα μπορουσαν να αντιμετωπισθουν με συγκρισημες εκλογες σε ολες τις χωρες μελη, στις λιστες των οποιων δεν θα τοποθετουνται σχεδον απιοκλειστικα μελη μυστικων οργανωσεων οπως π.χ. της μασονιας, αλλα μονο μη διαβρωμενοι ανθρωποι απο τους λαους.
Για μια γνησια αντιπροσωπευση ολων των μη διαβρωμενων στρωματων των λαων θα επρεπε να περιοριζονταν στις εκλογικες λιστες ο αριθμος των μελων εκ της μασονιας, εκ των ροταριανων και αλλων τετοιων οργανωσεων που καθε αλλο παρα τα συμφεροντα των πολιτων αντιπροσωπευουν.
Επιπλεον θα επρεπε να υπαρχουν και ελευθερες εκλογικες λιστες για το ευρωκοινοβουλιο στις οποιες οι εκλογεις θα μπορουσαν να εκλεξουν και υποψηφιους απο αλλες λιστες που δεν προερχονται απο τις αναφερθεισες μυστικες ως επι το πλειστον οργανωσεις.
Τα διαβρωμενα απο την μασονια κομματα καθε χωρας μελος της «Σοβιετικης-Ε.Ε.» θα επρεπε δια νομου να υποχρεωνονταν για την εξασφαλιση συμμετοχης στην εκλογικη διαδικασια και πολιτων που δεν ανηκουν στις αναφερθεισες μυστικιστικες οργανωσεις.
Ως προς την πολιτικη ενεργοποιηση των πολιτιτων και την στενη επαφη των βουλευτων με τους πολιτες οι ως ανω προτασεις θα ειχαν θετικα αποτελεσματα και εις το επιπεδο εξουσιας της σημερινης ψευτοδημοκρατιας της ΣοβιετικηςΕ.Ε. Με τον τροπο αυτο θα μειωνονταν αισθητα και η επιδραση των εργαλειων των ετσι ονομασθεντων «Ελιτ» των τραπεζων και κρατων που δι’ αυτων απομονωνουν απο τα γιγνομενα τους λαους των κρατων μελων της ενωσης και την διαδικασια ανανεωτικης ροης σε ολα τα επιπεδα εξουσιας. Με τις προτεινομενες μεταβολες θα εμποδιζονταν και οι σημερινες εγκληματικες λεηλασιες των δημοσιων περιουσιων των κρατων και των ιδιωτικων των λαων της ενωσης απο τους κερδοσκοπους και πασης αποχρωσης Μεγιστανους του χρηματος. Ετσι οι χωρες-υαινες της Σοβιετικης-Ε.Ε., που αποκλειστικα ενφιαφερονται για την σωτηρια των τραπεζων τους, δεν θα ειχαν καμια δυνατοτητα για την λεηλασια των χωρων μελων της ενωσης που περιφρονητικα ονομζουν PIIGS, δη-  λαδη χωρες «Γουρουνια»!!!
Βασει των αθλιων διαδικασιων σωτηριας των τραπεζων των Μεγιστανων του χρηματος, με καταληστευση των λαων. δεν υπαρχει αλλη λυση απο την αιματερα αντιδραση. 
Μια τραπεζα, απο τους λογους υπαρξη της, ειναι στην ουσια ενα δανειοδοτικο ινστιτουτο, που κερδιζει χρηματα με τους τοκους απο τα δανεια που δινει.
Μοντερνες τραπεζες ειναι επισης και επιχειρησεις που προσφερουν υπηρεσιες.
Οι τραπεζες αυτες φυλασουν τα χρηματα των πελατων τους, διατηρουν ιδιωτικους και εμπορικους λογαριασμους και εξασφαλιζουν ολην την διαδικασιαν της ροης πληρωμων δια επιταγων και ανταλλασουν τα διαφορα νομισματα.
Οι υπηρεσιες αυτες που προσφερουν δεν εχουν καμια σχεση με τους τοκους δανειζομενων χρηματων. Υπο την σκοπια αυτη οι τραπεζες αυτες ειναι απαραιτητες.
Ιδανικη τραπεζα θα ηταν εκεινη, που θα περιοριζονταν στην προσφορα υπηρεσιων, δηλαδη ενα απλο ιντιτουτο για την διεκπεραιωση εγχωριων και διεθνων ροων πληρωμων και για τις προσφερομενες υπηρεσιες της δεν ελαμβανε τοκους, αλλα μονο σε λογικα υψη και σε αναλογια εβρισκομενες δαπανες-καταναλωση χρονου τελη, οπως καθε αλλη επιχειρηση που προσφερει υπηρεσιες. 
Ο γνησιος τοκος κατα την εννοιολογια του δεν δρισκεται σε καμια σχεση με την προσφορα υπηρεσιων. Γι’ αυτο μια εντιμη τραπεζα κανει σαφη διαχωρισμο μεταξυ τοκο και τελους. Η εισπραξη τοκων χωρις δανειοδοτιση χρηματων ειναι σκετη απατη, που πρεπει να διωκεται ποινικα. 
Μια τραπεζα δεν διαθετει μονο τα εις αυτην «εμπιστευομενα» χρηματα αποταμιευσης υπο μορφη συνηθεισμενων δανειων αλλα κατα προτεραιοτητα επισης υπο μορφην και συμμετοχων σε επιχειρησεις και σε αγορα κρατικων ομολογων και μετοχων.
Αγοραζει μια τραπεζα με τις ως ανω μορφες περισσοτερο απο το ημισυ μιας επιχειρησης, γινεται στην ουσια αυτη ο ιδιοκτητης ‘η τουλαχιστον αυτη καθωριζει την επιχειρηματικη πολιτικη της επιχειρησης. Στις περισσοτερες φορες δεν χρειαζονται οι τραπεζες την «στρατηγικη» πλεοψηφια των μετοχων μιας επιχειρησης για να μπορουν σε αυτην να κανουν οτι επιθυμουν. 
Διοτι οι περισσοτεροι μικροι μετοχοι εξουσιοδοτουν συνηθως τις τραπεζες τους για να τους εκπροσωπουν και αυτες εκμεταλλευομενες την εξουσιοδοτιση αυτη κερδοσκοπουν για να αποκτησουν την πλειονοτητα των μετοχων της επιχειρησης.
Στην περιπτωση αυτη μπορει η τραπεζα να χειραγωγηση χρημαστηριακα την «επιχειρηματικη πολιτικη» της επιχειρησης και στην χειρωτερη περιπτωση σε βαρος ακομη και εκεινων που την εξουσιοδοτησαν! 
Οι διοικητες των κεντρικων τραπεζων των χωρων-μελων της «Σοβιετικης-Ε.Ε.» με τον διοηκητη της ΕΚΤ δεν ειναι οι πραγματικα κατεχοντες την εξουσια στο επιπεδο των Μεγιστανων του χρηματος αλλα οι απλοι διαχειριστες αυτων στις χωρες τους και υπακουν τυφλα στις διαταγες των ιδιοκτητων των επενδυτικων-τραπεζιτων και μπορουν ανα πασα στιγμην να αντικατασταθουν.
Η με καταστροφικα αποτελεσματα χρημαστηριακη κριση της 24.10.1929 μπορει ανα πασα στιγμην να δρομολογηθη και να επαναληφθη.
Σκοπημα λανθασμενα τοποθετουνται οι εξηγησεις για την «οικονομικη κριση» της εποχης αυτης στις κυκλικες καπιταλιστικες κρισεις της υπερπαραγωγης και ως αργοπορημενο αποτελεσμα του πρωτου παγκοσμιου πολεμου που εληξε το 1918!  
Ολοι αποσιωπουν τον ρολο που επαιξε η κεντρικα τραπεζα (FED) των ΗΠΑ και την εννοια «Diskontsatzanhebung», δηλαδη την αυξηση των τελων προ- εξοφλησης.
Η εγληματικη αυτη χειραγωξηση των χρηματιστηριων της απο τους Μεγιστανους του χρηματος ελεγχομενης FED, που δημιουργησε την υφεση και τις αναγκαιες προ’υ’ποθεσεις για το σχεδιασθεν «NewDeal», μπορει ανα πασα στιγμη να επαναληφθη. 
Μεταξυ 1923 και 1929 αυξησε η FED την κυκλοφορια του χρηματος κατα 62%.
Τα περισσοτερα των νεοτυπωθεντων δολλαριων των ΗΠΑ σκοπημα χρησιμοποιηθηκαν και με την καταλληλη προπαγανδα των χειραγωγημενων ΜΜΕ για να σηκωσουν τον χρηματιστηριακο δεικτη σε απαραδεκτα υψη.
Η προπαγανδα για γρηγορο πλουτισμο οδηγησε τους πολιτες στην ληψη δανειων και επενδυση αυτων στο χρηματιστηριο αγοραζοντας ακριβα μετοχες των επιχειρησεων.
Ο αμερικανικος λαος οδηγηθηκε στην παγιδα της κερδοσκοπιας. Η φουσκα φουσκωνε επι χρονια χωρις καμια διακοπη εως οτου αυτη να σπαση την 24.10.1929. 
Η κερδοσκοποι της Νεας Υορκης αρχισαν να απαιτουν απο τους μεσιτες του χρηματιστηριου την επιστροφη των 24 ωρων διαρκειας δανειων.
Οι μεσιτες του χρηματιστηριου και οι πελατες τους αναγκασθηκαν να πουλησουν στο χρηματιστηριο τις μετοχες τους για να ξεπληρωσουν τα δανεια τους.
Αυτο οδηγησε σε πανικο και σε κατακορυφο πτωση του χρηματιστηριακου δεικτη και κατ’ επεκταση και στην χρεωκοπια των τραπεζων που δεν ανηκαν στους Μεγιστανους του χρηματος.
Η FED ενω ηταν υποχρεωμενη εκ του νομου να βοηθηση τις τραπεζες που δεν ανηκαν στους Μεγιστανους του χρηματος, παρανομα δεν το επραξε.
Εαν σημερα συμβει κατι το αντιστοιχο τοσο η FEDοσο και η EΚΤ δεν θα στηριξουν παλι τις τραπεζες που δεν ανηκουν στους Μεγιστανους του χρηματος και θα τις αφησουν παλι να καταρρευσουν. Τα σημερινα παραμυθια «περι σωτηριας των τραπεζων» ειναι παραμυθια για τους ηλιθιους. Θα σωσουν μονο τις τραπεζες που ανηκουν ‘η υπακουουν τυφλα στα κελεσματα των Μεγιστανων του χρηματος.
Το μερος του αμερικανικου πληθυσμου που δανεισθηκε και επενδυσε τα χρηματα στο χρηματιστηριο οπως και οι περισσοτεροι μεσιτες του χρηματιστηριου δεχθηκα τα θανατηφορα κτυπηματα. Οχι ομως οι πληροφορημενοι εγκαιρα απο τους Μεγιστανους του χρηματος.
Αυτοι σκοπημα δεν επενδυσαν στο χρηματιστηριο μη παρασυρθεντες απο την προπαγανδα των ΜΜΕ ‘η πουλησαν τις μετοχες τους προτου σπασει η φουσκα, κερδιζοντας πολλα χρηματα.
Οι Μεγιστανοι του χρηματος μετα το σπασιμο της φουσκας συγκεντρωσαν παμφθηνα τις μετοχες των πανικοβαλλημενων πολιτων και τις τραπεζες που κατερρευσαν. 
Η νεα μεγαλη και παγκοσμια οικονομικη κριση ειναι καθ’ οδον….
Η γερμανικη ηλιθια μεθοδος οικονομικης αυτοκτονιας των κρατων, με την μεθοδο θανατηφορας αποταμιευσης χρηματων για πληρωμη των χρεων, βασει των επισης εγκληματικων Μνημονιων που μονο ηλιθιοι ψηφισαν και υπεγραψαν, ειναι η αρχη της νεας κρισης. 
Μετα τις γερμανικες βουλευτικες εκλογες του Σεπτεμβριου του 2013 οι δουλοι των Μεγιστανουν του χρηματος που ασκουν σημερα εξουσια θα μας λεγουν τα αντιθετα απο αυτα που μας λεγουν σημερα. Σημερα δηθεν μονο η «Σοβιετικη-Ε.Ε.» του Μααστριχτ Ι, ειναι σε θεση να μας οδηγηση εξω απο την κριση.
Αυριο οι ιδιοι δουλοι των Μεγιστανων του χρηματος θα μας λεγουν, οτι μονο με μια «Σοβιετικη-Ε.Ε.» του Μααστριχτ ΙΙ, θα βγουμε απο την κριση, ενω στην πραγματικοτητα θα οδηγηθουμε ως αιωνιοι σκλαβοι στην παγκοσμια κυβερνηση του ενος κοσμου! Αλλη λυση απο μια αιματερα ανατροπη των ως ανω καθαρματων που ασκουν εξουσια δεν υπαρχει!
Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου
Στα γερμανικά
PD Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou                                              Bleibergweg 114
                                                                                                   D-40885 Ratingen
                                                                                           Tel.+Fax: 02102 32513
                                                                                 E-Mail: chaziteo@t-online.de
                                                                                                               14.05.2013
 
 
WIE DIE FUNKTIONÄRE DES RATES, DER KOMMISSION, DES PAR- LAMENTS UND DER ANDEREN ORGANE DER PSEUDODEMO- KRATISCHEN EUdSSR, GANZ EUROPA AN DIE HOCHFINANZ VER-SCHERBELN.
————————————————————————————————
 
Schon nach den deutschen Parlamentswahlen wird das Europa von Maa-
stricht plötzlich seine wirtschaftliche Probleme nicht mehr zu lösen vermö-
gen, es sei den in Unterordnung unter eine neue Notwendigkeit, unter einen
neuen Vertrag von Maastricht (II) der direkt zu einer Weltregierung füh- ren wird!
 
Dr. Georg Chaziteodorou
 
Dass die EUdSSR unter einem Demokratiedefizit leidet und dass das «regieren
des Volkes, durch das Volk und für das Volk» ein Märchen von Tausend und eine Nacht ist, sind inzwischen fast für allen Bürger Europas ein Gemeingut ge- worden. Die Bürger fühlen sich heute über den Tisch gezogen und haben längst
den Glauben an die Unvoreingenommenheit der Organe der EUdSSR verloren.
                                                                                                                                        Die verantwortlichen für diesen Zustand, dürfen niemals vergessen, dass in lan- gen Jahrhunderten die europäischen Völker jeden Versuch der «Hegemonie»
mit strömen von Blut niedergekämpft haben. Sie werden auch den neuen Ver-
such der Hochfinanz und dessen Statthalter, die weltweite Vorherrschaft im                      Brüsseler Gewand (Rat, Kommission, Parlament, Gerichtshof, Rechnungshof, Zentralbank u.a.) zu legalisieren, nicht lange dulden. Sie werden auch die
Tätigkeit der mehr als 30.000 Lobbyisten (Werkzeuge der internationalen Hochfinanz) in Brüssel nicht mehr dulden, weil diese durch verschleierten Be- 
trügereien die Sitten verwildert. Viele Abgeordnete, als hoch bezahlte Lobbyi-
sten von Unternehmen, Verbänden und Nichtregierungsorganisationen sich verdingen und ihre Unabhängigkeit als gewöhnliche Verbrecher verkaufen.
 
Ein wichtiger Adressat für die Lobbyisten ist die Kommission der
EUdSSR, die Aufgrund ihres Initiativmonopols alle Entwürfe ausarbeitet (zu
Zeit auch den Entwurf für eine erste Verfassung der EUdSSR von der in Mün-
chen ansässigen Denkfabrik CAP = Centrum für angewandte Politikforschung).
 
 
In diesem frühen Stadium kann der Einflussnahme der Lobbyisten besonders
effektiv für die Hochfinanz sein. Die Kommissionsmitglieder und ihre Beamten
sind so weit von der Praxis entfernt, dass sie auf Information und Beratung gera-
dezu angewiesen sind. Diesen Bedarf suchen die Lobbyisten mit zu befriedigen, wobei sie – bereits durch die Auswahl der mitgeteilten Informationen – in ihrem Sinne zu steuern versuchen.                                                                                        
 
Natürlich zielen Lobbyisten neben der Kommission auch auf das Parlament, sei-
dem dieses an Einfluss gewonnen hat und ein großer Teil der Gesetzte nicht  ohne Zustimmung zustande kommt. Hier nehmen Lobbyisten sogar von innen heraus Einfluss, indem Unternehmen oder Verbände Abgeordnete anheuern und  diese auch zu ihren Vertretern machen. So hält sich z.B. der Bertelsmann -Kon-
zern Abgeordnete der EUdSSR als Lobbyisten. Auch der Leiter der «Denkfa
brik» CAP = Centrum für Angewandte Politikforschung, ist ein langjähriger
Mitarbeiter im Deutschen Auswärtigen Amt und Mitglied des Clup of Rome und
Herausgeber der Zeitschrift «Internationale Politik» und sitzt im Vorstand der
mächtigen «Bertelsmann Stiftung», die die CAP und damit auch den Entwurf  für eine neue Verfassung der EUdSSR, finanziert.
 
Damit ist das Brüsseler Gewandt, von Freimaurer, Rotarier und anderen Mitglie-
der der Hochfinanz dienenden Koalitionen von Idioten, unter Aufsicht der Klubs von Bilderberg, CFR und Trilateraler gestrickt worden. Kein Funktionär des Ra- tes, der Kommission, des Parlaments, des Gerichtshofes, des Rechnungshofes,
der Zentralbank u.a. Organe der EUdSSR kann gewählt werden, wenn er nicht
vorher Mitglied der genannten Organisationen geworden ist.                                      
 
Diese Armee der Funktionäre der EUdSSR, aus der Politik, Wirtschaft und Wis-
senschaft der einzelnen Mitgliedsländer, kann man leicht bevormunden bzw.  
entmündigen, wenn man ihnen gesellschaftlichen und  beruflichen Aufstieg an-  
bietet. Die Auswahl diesen Plebs übernehmen die Organisationen der Freimau-
rer, Rotarier, Pen, Bilderberg u.a.                                                                                   
 
Man trifft diese Plebs vertikal und horizontal in allen Parlamenten der Mit-  
gliedsländer der EUdSSR. Sie dienen ausschließlich den Interessen der Hoch- finanz d.h. den Interessen der eigentlichen Herrscherkaste der Welt, die sich stets von den Blicken der Bürger verbirgt. Damit wird es klar, warum in der
EUdSSR so viele Länder und bei wem diese verschuldet sind. Der Hochfinanz ist die Hauptmacht hinter den Regierungen der Länder der EUdSSR, bei der so
gut wie alle Regierungen Anleihen aufnehmen und somit verschuldet sind.
Wenn jeder Regierung der Länder der EUdSSR ihre eigene Währung ausgäbe und vernünftig regulierte und diesen Vorgang von der Hochfinanz fernhielte,
gäbe es keinen Grund für die Staaten der EUdSSR, hoch verschuldet zu sein.
 
 
Es geht tatsächlich bei der pseudodemokratische EUdSSR weder um eine «Stär-
kung der Solitarität» zwischen den Völkern Europas noch um deren «wirt-
schaftlichen und sozialen Fortschritt» und schon gar nicht um die «Stärkung
der Identität und Unabhängigkeit Europas». Es geht ausschließlich um die
langfristige Interessen der Hochfinanz, es geht um die Ausplünderung der Völ- ker, es geht um die rasche Verwirklichung der Einen –Welt-Regierung.
 
Für die Ausplünderung der Völker Europas sorgt die IWF d.h. die Ersatzinstitu-tion für die anvisierte «Zentralbank der Zentralbanken» die auf internationa-
ler Ebene das tut, was die Zentralbanken auf nationaler Ebene tun. Wo diese
Gauner-Institution mit ihren Programmen eingesetzt wird, begünstigt die Um-verteilung gesellschaftlichen Reichtum zugunsten der Reichen, die Freimaurer,
Rotarier und Mitglieder anderen Koalitionen von dienenden Idioten. Die IWF verschärft in den verschuldeten Ländern der EUdSSR die vorhandenen Einkom-
mensunterschiede und mit ihnen die soziale Spannungen.                                                  
 
Alle IWF-Anpassungsprogramme, dienen ausschließlich die Ausplünderung der
Staats- und Privatvermögen der verschuldeten Völker Europas, damit deren
Schuldendienstfähigkeit dieser, mit Wirkung der regierenden Brüdern, für kurze
Zeit wiederhergestellt wird. Diese Ausplünderung kann nur in Zusammenarbeit
mit der jeweiligen regierenden politischen- und Finanzgauner der Mitgliedslän-
der der EUdSSR geplant und ausgeführt werden.
 
Die Zustimmung und die Akzeptanz der europäischen Bürger für das Missgebilde mit dem Namen EUdSSR, bröckelt.
 
Eine Verfassung, die nicht die überwiegende Zustimmung der Bürger findet, für
die sie als rechtliche Grundordnung gelten soll, hat nach übereinstimmender de- mokratischer Auffassung auf Dauer keine Berechtigung. Die Verfassungsge-
bung ist damit Sache des Volkes und das ist der Kern der so genannten Volks- souveränität.                                                                                                            
 
Tatsächlich liegt die Gestaltung der europäischen Verträge in der Hand der Re- gierungen der Mitgliedsländer der EUdSSR. Diese Regierungen aber, wie dar-
gestellt wurde, repräsentieren nicht die Völker. Sie schließen trotzdem die Ver-
träge und ihre Änderungen ab. Das Volk darf darüber aber nicht in allen Staaten abstimmen. Häufig brauchen lediglich die Parlamente zustimmen, indem sie die
Verträge «ratifizieren». Sie können die Verhandlungspakete aber nicht wieder aufschnüren, sondern nur insgesamt absegnen.
 
Wie aber werden diese demokratische (?) Parlamente gewählt?
 
 
 
Wahlen sind bekanntlich die Schlüssel für die Legitimation der Demokratie.
Doch wie sieht es mit diesem demokratischen Fundamentalrecht der Bür- ger in der Praxis aus? Was kann der Bürger mit seiner Stimme wirklich ausrichten?                                                                                                                      
 
Die Parteien der Mitgliedsländer der EUdSSR treffen ja fast alle wichtigen Ent-
scheidungen ganz allein – vor und nach den Wahlen. Die Parteiführer sind fast alle Mitglieder von Organisationen die von den Kommissionen der Bilderberg
und CFR gelenkt und kontrolliert werden. Die Parlamentskandidaten jeder Par- tei, die in den Wahllisten aufgenommen werden, sind ebenfalls Mitglieder der
gleichen Organisationen die von den Kommissionen der Bilderberg und CFR
kontrolliert werden. Damit sind die gewählten Parlamentarier der Regierung und der Opposition geistliche Brüdern.
                                            
Das gleiche gilt auch für die Europawahlen. Gewählt werden überall geistige
Brüder d.h. Freimaurer, Rotarier u.a. Damit bestehen sowohl die Organe der ein-
zelnen Regierungen als auch die Funktionäre der Organe der pseudodemokrati-
schen EUdSSR aus geistlichen Brüdern. Darüber wird offiziell wenig gespro-
chen. Hier aber ist das Krebsgeschwür, die Todeskrankheit der EUdSSR ver- steckt. Die politische Bildung, der sich die politische Klasse seit langem be-
mächtigt hat, hat es bisher wohlweislich versäumt, den Bürgern das tatsächliche Funktionieren des Wahlsystems der Mitgliedsländer der EUdSSR nahe zu bringen.                                                                                                                         
 
Kaum ein Wähler, der sein demokratisches Grundrecht der Wahl ausübt, kennt die genauen Zusammenhänge. Die Abgeordneten des Parlaments der EUdSSR
«werden in allgemeiner unmittelbarer Wahl gewählt». So heißt in Art. 190
Abs. 1 EG, und der so genannte Direktwahlakt in der Fassung von 2002 ergänzt
in Art. 1 Abs. 3. In Wirklichkeit aber die Gleichheit der Wahl wird von vornhe-
rein wie dargestellt wurde nicht eingehalten und das ganze ist es deshalb eine «Farce».
 
Die Wahlen zum Parlament der EUdSSR sind von extremer Ungleichheit ge-
kennzeichnet. Es bestehen immer noch 27 unterschiedliche Wahlsysteme, und
man traut sich nicht zu, sowohl diese demokratischen Fundamentalmängel als
auch die Besetzung der Wahlenlisten der einzelnen Mitgliedsländer mit Frei- maurern zu beheben. Diese Farce besteht fort. Eine durchgreifende Beseitigung
dieser Farce im Stimmungsgewicht der europäischen Bürger ist wahrscheinlich
für immer oder bis zum Zusammenbruch der EUdSSR, nicht mehr zu erwarten.
 
Sowohl der Gleichheitssatz als auch das Verbot europäischen Bürger auf Grund
Ihrer Staatsangehörigkeit nicht zu diskriminieren und das Demokratieprinzip
 
 
werden bei der EUdSSR nicht erfüllt. Die Verfassungstradition in den meisten
Mitgliedsstaaten der EUdSSR bei den Wahllisten der Parteien diskriminiert die-jenigen Bürger die nicht Mitglieder der genannten Organisationen sind. Damit
wird auch Art. 6 Abs. 1 EUV zu einer Farce degradiert:
 
«Die Union beruht auf den Grundsätzen der Freiheit, der Demokratie, der Achtung der Menschenrechte und Grundfreiheiten sowie der Rechtstaat-lichkeit; diese Grundsätze sind alle Mitgliedstaaten gemeinsam.»
 
Die Kardinalfehler des derzeitigen Wahlrechts sind seine Ungerechtigkeiten bei
der Aufnahme von Kandidaten in der Wahllisten, seine Zersplitterung und die
ungeheuere Zahl der Parlamentsmandate insgesamt. Die Ungerechtigkeit konnte
dadurch beseitigt werden, dass die Wahlen nach einem einheitlichen Verfahren
nationenübergreifend, bei Ausschließung bei den Wahllisten von Mitgliedern
von Organisationen wie der Freimaurerei, organisiert würden.                                         
 
Um den Bürgern auch Einfluss auf die Personen zu geben, die sie in Parlament
vertreten, sollte zumindest ein System «loser gebundener Listen» vorgesehen
werden, bei dem die Wähler die von den Parteien vorgegebene Reihenfolge der
Kandidaten (meist Freimaurer!) nach ihren Vorstellungen verändern können.                                   
 
In Frage kämen auch freie Listen, bei denen der Wähler auch Kandidaten ande-
rer Listen und bisher von keiner Liste vorgesehenen Kandidaten die keine Frei- maurer waren, wählen könnte. Die infiltrierten Parteien sollten dadurch gezwun-
gen werden die Selektionskriterien der Wähler schon bei Aufstellung der Listen
zu antizipieren und indirekt intensiven Kontakt mit den Wähler zu halten und in
der Bürgerschaft bekannt und anerkannt zu sein.
 
Im Hinblick auf die politische Mitwirkung der Bürger und die Bürgernähe der
Abgeordneten hätte die vorgeschlagene Veränderung positive politische Effekte
auf alle Ebene der Organe der pseudodemokratische EUdSSR. Auf dieser Art
wären z.B. auch die Werkzeuge der so genannten heutigen Eliten, der Banken
und Staaten, die die Bevölkerung der einzelnen Mitgliedsländer radikal enteig-
nen sehr stumpf geworden und die Durchlaufposten des enteigneten Staats-und
Privatvermögens der Mitgliedsländer nach oben und Richtung Hochfinanz zum
großen Teil beseitigt werden.                                                                                  
 
Gemäß der Gesetzmäßigkeiten des perversen Ausplünderungssystems der
EUdSSR muss alles zerstört und wieder neu aufgebaut werden. Es kann nicht
sein, dass die Hyänenstaaten der EUdSSR bzw. deren Eliten Gesamteuropa
in Geiselhaft nehmen und überall ihren Willen aufzwingen wollen. Deshalb muss die EUdSSR die nur für die Bankenrettung interessiert ist, zusammen- gebrochen werden.
 
Eine Bank, von ihrer Konzeption her ist im wesentliche ein Kreditinstitut, das
Gewinne durch bloßes Geldverleihen erzielen will, indem sie für ihre Darlehen
Zinsen fordert und nötigenfalls eintreibt.                                                                            
 
Moderne Banken sind aber auch Dienstleistungsunternehmen. Diese Banken bewahren das Geld ihrer Kunden auf, führen Privat- und Geschäftskonten, be-
sorgen den gesamten bargeldlosen Zahlungsverkehr und tauschen Geld unter-
schiedlicher Währungen um. Dienstleistungen, die mit dem Zinsgeschäft an sich nichts zu tun haben und praktisch unverzichtbar sind.
 
Die ideale Bank wäre diejenige, die sich auf derlei Dienstleistungen be-
schränkte, also ein bloßes Institut zur Abwicklung des nationalen und internationalen Zahlungsverkehrs darstelle und für ihre Dienste keine Zinsen, sondern lediglich ein angemessenes, den gesamten Kosten-Aufwand deckende Entgelt in Form von Gebühren beanspruchte wie jedes andere Service-Unternehmen auch.                                                         
 
Dem echten Zins steht definitionsgemäß keinerlei anrechenbare Arbeitsleistung
gegenüber. Bekanntlich lassen sich die Banken ihre Dienstleistungen im Zah- lungsverkehr gesondert durch ausdrücklich so bezeichnete «Gebühren» hono-
rieren, sind also auf eine sorgfältige Unterscheidung zwischen Gebühren und Zinsen bedacht, gehen dadurch aber auch unumwunden zu, dass sie die Zinsen e
einstreichen, ohne dafür irgendeine nennenswerte Arbeitsleistung erbracht zu haben.                                            
 
Eine Bank heute legt die ihr «anvertrauten» Spargelder nicht nur in Form gewöhnlicher Kredite, sondern mit Vorliebe auch in Gestalt von Unterneh- mensbeteiligungen und Staatspapieren (Wertpapieren, Aktien) an. Kauft eine Bank sich auf solche Weise zu mehr als der Hälfte in eine Unternehmen ein, ist
sie dessen Besitzer oder hat zumindest faktisch das Sagen. Meist brauchen die
Banken nicht einmal die absolute oder «strategische» Mehrheit der Aktien eines Unternehmens selbst zu erwerben, um dort frei schalten und walten zu können.                                   
 
Denn die allermeisten privaten Kleinaktionäre lassen ihre Aktien von einer Bank verwalten und übertragen ihr Aktienstimmrecht per Vollmacht dieser Bank, die dann in den Aufsichtsräten der betroffenen Aktiengesellschaften formell «na-
mens» der von ihr vertretenen Kleinaktionäre agiert, tatsächlich jedoch, unbe- aufsichtigt von ihren Kunden, eigene Wege für Spekulationen, um Mehrheits- aktionär zu werden, gehen kann! In diesen Fall kann die Bank die «Politik» des
Unternehmens börsenwirksam manipulieren, schlimmstenfalls sogar zu Ungun-
sten und entgegen den Interessen der von ihr selbst angeblich vertretenen Klein- aktionäre!
 
 
Die Leiter der zentralen Hauptbanken der Mitgliedsländer der EUdSSR inklusiv
der EZB, sind nicht die wahre Machthaber in der Hochfinanz sondern vielmehr
nur die Techniker und Agenten der beherrschenden Investment-Bankiers ihrer
eigene Länder, die sie hochgehoben werden und die durchaus in der Lage sind,
sie wieder fallen zu lassen. Die tatsächliche finanzielle Macht der Hochfinanz
ist in den Händen dieser Investment-Bankiers, die zum größten Teil hinter den
Kulissen ihrer eigenen, nicht zusammengeschlossenen Privatbanker verbleiben.
 
Der folgenschwerste Börsenkrach von 24.10.1929 kann jederzeit wieder einge-leitet werden. Offizielle Geschichtsbücher reihen fälschlich diese «Wirtschafts-
krise» einfach in die zyklische kapitalistischen Überproduktionskrisen ein und
erklären die erst 1929 eingetretene Katastrophe zu einer Spätfolge des schon 1918 zu Ende gegangenen 1. Weltkriegs!                                                                          
 
Sie verschweigen die Rolle die die Zentralbank der USA (FED) gespielt hat und dem Begriff Diskontsatzanhebung. Diese unverantwortliche Manipula-
tion, der von der Hochfinanz kontrollierte «Federal Reserve System», die die Depression verursachte und die Voraussetzung für das «New Deal» schuf, kann schon Morgen wiederholt werden.
 
Zwischen 1923 und 1929 erhöhte die FED die Geldversorgung um 62 %. Das
meiste dieses neuen gedrucktes Geldes wurde absichtlich dazu gebraucht, die
Börsenkurse zu Schwindel erregenden Höhen hinauf zu reizen.                                     
 
Zum gleichen Zeit begannen die kontrollierten Massenmedien die Propaganda
vom schnellen Reichtum an der Börse zu verbreiten. Die Allgemeinheit musste
zum Spekulation verleitet werden. Der Ballon, der Jahren lang ständig absichtlich aufgeblasen wurde, platzte am 24.10.1929.                                                                                    
 
Die New Yorker Finanziers begannen von den Börsenmaklern die 24-Stunden-
Abrufsdarlehen zurückzufordern. Die Börsenmakler und deren Kunden wurden
gezwungen ihre Aktien in die Börse zu verkaufen, um so ihre Darlehen einlösen
zu können. Das führte zu einem Börsensturz und zum Zusammenbruch der Ban-
ken in ganzen USA. Die Bankiers die nicht zum Hochfinanz gehörten, waren zu dieser Zeit sehr stark in die Abrufforderungen der Börsenmakler verwickelt. Da-
mit waren die Zahlungsmittel der Banken sehr schnell erschöpft, so dass sie schließen mussten.                                          
 
Die FED kam ihnen absichtlich nicht zu Hilfe, obwohl es, angewiesen durch das
Gesetz, verpflichtet war, eine elastische Währung aufrecht zu erhalten. Wenn
heute das gleiche Spiel wiederholt wird weder die FED noch die EZB wer-
den die Geschäftsbanken unterstützen sonder nur die Banken der Hochfi-
 
nanz. Das meinen mit Bankenrettung und nicht anderes.
 
Der Teil der Bevölkerung, der Geld geliehen und in der Börse investiert hatte,
erhielten ebenso wie die meisten Börsenmakler und Bankiers den entscheiden- den Schlag. Nicht so die Insider und die Bankiers die der Hochfinanz angehör- ten. Sie waren entweder frei von Börseninvestitionen oder verkauften ihre An-teile kurzfristig, wobei sie enormen Profit machten, als die Aktienkurse abstürz-
ten. Die Hochfinanz versucht, die ihrem Imperium noch nicht einverleibten Re-
ste des Bankwesens der EUdSSR auf dem Wege von «Fusionen» einzusam-                                                                                                                                            
meln. Die neue große Wirtschaftskrise ist bereits unterwegs. Der Vernichtungs-
wettbewerb und das idiotische Todsparen deutscher Prägung innerhalb der
EUdSSR muss vor der Krise ein Ende gesetzt werden.                                         
 
Vernichtet werden sollen auf Befehl der Hochfinanz alle kleinen und mittleren wirtschaftlich selbständigen Existenzen in den einzelnen Mitgliedsländern.
 
Nach den deutschen Parlamentswahlen im Herbst 2013, werden die Knechte der Hochfinanz das glatte Gegenteil von dem, was uns noch heute sagen. Heute wird
Angeblich nur das politisch vereinte Maastricht-Europa in der Lage, den uns allen ja gemeinsamen «Herausforderungen der Zukunft» gerecht zu werden.
 
Schon nach den deutschen Parlamentswahlen wird das Europa von Maastricht
plötzlich seine wirtschaftliche Probleme nicht mehr zu lösen vermögen, es sei denn in Unterordnung unter eine neue Notwendigkeit, unter eine neuer Vertrag
von Maastricht (II) der direkt zu einer Weltregierung führen wird!
 
 
Dr. Georg Chaziteodorou

Related posts: