Η ΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΟΥΛΗ

ΕΛΛΗΝΕΣ Η ΑΡΧΉ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ!!!

Η Γενετική Ιστορία των Κατοίκων της Ελλάδας: Το DNA των Ελλήνων

ΚΑΙΡΟΣ

O καιρός σήμερα

ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

   Αθήνα 10η   Απριλίου 2013 
Κατά τις διατάξεις του Άρθρου 1 παράγραφο 2 του ισχύοντος ακόμη ελληνικού Συντάγματος, ορίζεται ότι: «Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία.» κατά δε την παράγραφο 3 αυτού επιτάσσεται ότι: «Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από τον Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους…».                                                                                                                                            
Ως κυρίαρχος λοιπόν Λαός, μην μπορώντας να συμβιβαστούμε με την συντελούμενη εις βάρος μας, εκ μέρους των θεσμών και των λειτουργών αυτών, ανομία και διαφθορά, που έχει μετατρέψει πλέον το πολίτευμα από Δημοκρατία σε Τυραννία, ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΟΣ, συντασσόμεθα, ως Έλληνες, με τις διατάξεις του ακροτελεύτιου Άρθρου 120 παράγραφο 4 του Συντάγματος που επιτάσσει: «Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία».
Υπό το πνεύμα της εφαρμογής των ανωτέρω διατάξεων και της διεκδικήσεως των Συνταγματικών μας δικαιωμάτων, εμείς, ως  ύστατη προσπάθεια υπεράσπισης του Έθνους μας, βάλαμε ευθέως εναντίον εκείνων που με την σιωπή τους γίνονται συναυτουργοί στην συντελούμενη ΕΘΝΟΚΤΟΝΙΑ και στραφήκαμε, διά των συνημμένων επιδοθέντων εξωδίκων μας, προς τους καθ’ ύλην αρμοδίους θεσμικούς παράγοντες θέτοντάς τους ενώπιον των ευθυνών τους, προκειμένου να ασκήσουν οι ίδιοι τα υπό του Συντάγματος και των Νόμων οφειλόμενα προς το Έθνος, προς το Κράτος και κατ’ επέκταση προς τους πολίτες αυτού και τούτο διότι με την λαίλαπα που σαρώνει κυριολεκτικά την Ελλάδα ΟΥΔΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ. Εδώ συντελείται μια γενοκτονία της ελληνικής φυλής με αιχμή την πλήρη ανομία των εξουσιαστών και ΟΥΔΕΙΣ εκ των κατά νόμο υπεύθυνο ενδιαφέρεται.
Εμείς, σήμεραπου το Έθνος βρίσκεται υπό κατοχή με την συμμετοχή μιάς κυβερνητικής οπερέτας που πρόδωσε τον Λαό, την Δημοκρατία, τον Στρατό, την Πατρίδα και το Έθνος, μιάς ερμαφρόδιτης τρισυπόστατης «κυβέρνησης» υποτακτικής των τραπεζών, μιάς «κυβέρνησης» που δολοφονεί ένα ολόκληρο έθνος, με συνείδηση της κοινωνικής μας ευθύνης προς το Έθνος μας, δίνοντας την μάχη μας για αποκατάσταση της νομιμότητος καλέσαμε, μέσω του διαδικτύου, τον ελληνικό Λαό να συνταχθεί με τις προσπάθειές μας, αλλά εις μάτην.
Έχουμε όμως την ιερή υποχρέωση, ως Διοικητικό Συμβούλιο της πατριωτικής οργανώσεώς μας«ΕΘΝΙΚΟΣ ΛΑΪΚΟΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ»[Ε.ΛΑ.Σ.],να ευχαριστήσουμε, από βάθους καρδιάς, αυτούς τους Έλληνες που όρθωσαν το ανάστημά τους και συνυπέγραψαν την εξώδικό μας εμπιστευόμενοι τα πρόσωπά μας, τους στόχους μας και τους σκοπούς μας.      
ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ. Δεν θα τους χαρίσουμε το Έθνος μας. Δεν θα τους χαρίσουμε την πατρίδα μας. Δεν θα τους χαρίσουμε την Ελλάδα μας. Δεν θα τους χαρίσουμε την ΖΩΗ μας. ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΩΝ.
Για τον Ε.ΛΑ.Σ.
Οδυσσέας Α. Τηλιγάδας     Μαρία Ι. Εξαρχουλάκου

Τηλ: 210 3241961               Τηλ: 210 8239965

2 comments to ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

  • pipis

    Στο α110του Σ κατοχυρώνεται η λαϊκή αρχή απαγορεύοντας ρητά την αναθεώρηση διατάξεων καθοριστικών της δημοκρατικής μορφής του πολιτεύματος.
    Αρθρο 110.
    1. Οι διατάξεις του Συντάγματος υπόκεινται σε αναθεώρηση, εκτός από
    εκείνες που καθορίζουν τη βάση και τη μορφή του πολιτεύματος, ως
    Προεδρευόμενης Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας, καθώς και από τις
    διατάξεις των άρθρων 2 παράγραφος 1, 4 παράγραφοι 1, 4 και 7, 5
    παράγραφοι 1 και 3, 13 παράγραφος 1 και 26.

    Η νομική κατοχύρωση της δημοκρατικής αρχής του πολιτεύματος πραγματοποιείται στο
    Άρθρο 1 του Συντάγματος 1. Το πολίτευμα της Ελλάδας είναι Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία.
    Η δημοκρατική αρχή συγκεκριμενοποιείται στις παραγράφους 2 και 3 του α. 1 του Σ
    2. Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία.
    3. Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.
    Η διατύπωση του ισχύοντος Συντάγματος παρουσιάζει δύο ουσιώδεις εννοιολογικές θεωρήσεις για την έννοια του λαού.
    Α) Με την στενή έννοια, ως όργανο της πολιτείας (Εκλογικό Σώμα).
    Ο λαός ασκεί εξουσία όπως ορίζουν οι διατάξεις των παρ. 3, 5 α. 51 του Σ, που εξασφαλίζουν την πλατιά αναγνώριση του εκλογικού δικαιώματος και του α 52 του Σ που εγγυώνται την ελεύθερη και ανόθευτη εκδήλωση της λαϊκής θελήσεως ως έκφραση της λαϊκής Κυριαρχίας. Ο λαός με την στενή έννοια, ως εκλογικό σώμα, δεν μπορεί να θεωρηθεί πολιτική ενότητα. Αντιθέτως, η αναγνώριση των πολιτικών κομμάτων α.29 του Σ ως παράγοντας διαμόρφωσης της πολιτικής βούλησης του λαού, δείχνει πως το Σύνταγμα δέχεται την αρχή της πλειοψηφίας ως το μόνο δυνατό κανόνα με τον οποίο η λαϊκή κυριαρχία μπορεί να πάρει την μορφή συγκεκριμένης πολιτικής απόφασης. Από αυτό προκύπτει πως η πραγματικότητα των κοινωνικών αντιθέσεων ανήκει στην ηθελημένη (πολυφωνία) συνταγματική ομαλότητα. Ο λαός δηλαδή, κατά την διενέργεια των εκλογών, εκφράζει δια της ψήφου του ποιο πολιτικό κόμμα τον εκφράζει. Το πολιτικό κόμμα που θα πλειοψηφήσει είναι αυτό που λαμβάνει την λαϊκή εντολή για να σχηματίσει κυβέρνηση, όπως ο εκάστοτε εκλογικός νόμος ορίζει.

    Β) Υπό την ευρεία έννοια ο λαός εμφανίζεται 1. ως πηγή κάθε εξουσίας 2.ως φορέας κάθε εξουσίας 3. η παρεμβολή της φράσης υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους, δηλαδή η ταυτόχρονη αναφορά στον λαό και στο έθνος αποτελεί κατευθυντήριο κριτήριο άσκησης εξουσίας.
    Δηλώνει ότι όλες οι εξουσίες που πηγάζουν από τον λαό οφείλουν να έχουν γνώμονα την μέγιστη ωφέλεια για αυτόν και το Έθνος. Ποιος είναι συνταγματικά αρμόδιος να το κρίνει αυτό; Ο ίδιος ο κυρίαρχος λαός με την ψήφο του.
    Έτσι λοιπόν ο λαός, υπό την ευρεία έννοια, εκφράζει μια ιδεατή πολιτική ενότητα (Συνταγματολόγος Δ. Τσάτσος, Βιβλ. Θεμελιώδεις αρχές του συνταγματικού δικαίου). Ο λαός έχει την κυρίαρχη εξουσία και δύναται να εξετάσει και κρίνει το κατά πόσο οι εξουσίες που πηγάζουν από αυτόν ασκούνται υπέρ αυτού και του Έθνους. Δρώντας ελεγκτικά έναντι του πολιτικού συστήματος μετεξελίσσεται σε κυρίαρχη πολιτική ενότητα. Στην περίπτωση αυτή δεν εννοούμε ότι ο λαός, ως πηγή και φορέας εξουσίας, εξετάζει και κρίνει την νομιμότητα των αποφάσεων ή την συνταγματικότητα τον νόμων (αρμοδιότητα δικαστηρίων) της εκλεγμένης Κυβερνητικής πλειοψηφίας, αλλά το κατά πόσο οι αποφάσεις αυτές και οι νόμοι ωφελούν τον κυρίαρχο λαό και το ελληνικό έθνος (πχ μεταναστευτική πολιτική, οικονομική πολιτική, νόμος περί ευθύνης υπουργών κλπ). Είναι ο συνταγματικά αρμόδιος να το πράξει. Με αυτό το κριτήριο εξετάζει και κρίνει την συνολική εικόνα όλων των πολιτικών κομμάτων και των πολιτικών που αυτά ασπάζονται, για την διακυβέρνηση της χώρας. Αν θεωρήσει ότι δεν τον ικανοποιούν τότε ως πηγή και κυρίαρχος φορέας εξουσίας μπορεί να τους αποδοκιμάσει, να τους αποκηρύξει και να τους καταργήσει ως διεκδικητές της εξουσίας. Πως μπορεί να γίνει αυτό; Συνταγματικά αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την διεξαγωγή εκλογών και την πλειοψηφική χρήση του λευκού ψηφοδελτίου.

    Όταν πάνω από το 50%(πλειοψηφική αρχή) του Εκλογικού Σώματος επιλέξει την λευκή ψήφος, ως ελεύθερο τρόπο έκφρασης 52 Σ, τότε οι εξουσίες (πχ πολιτική εξουσία) που πηγάζουν από αυτόν και υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους δεν δύναται να ασκηθούν από τα συμμετέχοντα στις εκλογές πολιτικά κόμματα. Υπάρχει σαφή λαϊκή εντολή που απορρίπτει την κατάληψη και άσκηση της εξουσίας από τα υπάρχοντα πολιτικά κόμματα. Υπάρχει σαφή λαϊκή εντολή προς όλες τις εξουσίες του δημοκρατικού μας πολιτεύματος για αυτή την αμετάκλητη βούληση του Κυρίαρχου λαού. Δηλώνει, με τον ποιο ξεκάθαρο τρόπο, ότι δεν επιτρέπει τις εξουσίες που πηγάζουν από αυτόν να τύχουν αντιπροσώπευσης από τα υπάρχοντα πολιτικά κόμματα. Απορρίπτει ως ακατάλληλους όλους τους διεκδικητές των πολιτικών κομμάτων. Η ακαταλληλότητα αυτή μπορεί να τεκμαίρεται τόσο από την ως τώρα πολιτική ηθική και πρακτική των συμμετεχόντων στα πολιτικά δρώμενα της χώρας και από τις επιπτώσεις που μπορεί αυτές να είχαν στον λαό και στο έθνος, όσο και από την αποδοκιμαστέα, από τον λαό, πολιτική προοπτική που πρεσβεύουν. Αυτή την λαϊκή εντολή αποκήρυξης όλων των πολιτικών κομμάτων, λαμβάνει και ο ΠτΔ ως ρυθμιστής του πολιτεύματος (α. 30 του Σ) από τον Κυρίαρχο Λαό. Αυτή την λαϊκή εντολή υποχρεούται να εφαρμόσει άρθρο 49. Δεν δύναται ο ΠτΔ να παραβιάσει την ρητή λαϊκή εντολή του Κυρίαρχου λαού για διάλυση των πολιτικών κομμάτων και να προχωρήσει στον σχηματισμό Κυβέρνησης από το πλειοψηφούν πολιτικό κόμμα της μειοψηφίας του λαού. Δεσμεύεται από το α. 120 παρ.3 του Σ .

    Αν γνώριζε την δύναμή του ο λαός τότε κανείς δεν θα τολμούσε να τον ‘παραμυθιάζει’.

  • pipis

    Σχετικά με την λευκή ψήφο γίνεται πολύς λόγος για το αν το λευκό είναι έγκυρο ή άκυρο ή τίποτα από τα δύο
    Εξ αρχής το ερώτημα είναι λανθασμένο.
    Τα λευκά ψηφοδέλτια μπορεί να αποδειχτεί ότι δεν είναι ούτε έγκυρα ούτε άκυρα.
    Άρα είναι μια ξεχωριστή κατηγορία ψηφοδελτίων.
    Γιατί τα λευκά ψηφοδέλτια δεν είναι έγκυρα;

    ΥΠΕΣ Αριθ. Εγκυκλίου: 61
    16.3 Διαλογή ψήφων

    Κάθε έγκυρο ψηφοδέλτιο αριθμείται κατά τη σειρά εξαγωγής του από την κάλπη. Ο πρόεδρος της εφορευτικής επιτροπής, θέτει τη μονογραφή του στο κάθε έγκυρο ψηφοδέλτιο, καθώς και δίπλα από κάθε σταυρό προτίμησης, ενώ αναγράφει ολογράφως το συνολικό αριθμό των σταυρών προτίμησης. Υπογραμμίζεται ότι η μονογραφή των σταυρών προτίμησης και η αναγραφή του αριθμού τους είναι υποχρεωτική και στην περίπτωση που ο πρόεδρος της επιτροπής δεν έχει θέσει τη μονογραφή του στο ψηφοδέλτιο παραπλεύρως του σταυρού και δεν έχει αναγράψει στο ψηφοδέλτιο ολογράφως το συνολικό αριθμό σταυρών προτίμησης, το ψηφοδέλτιο προσμετράται απλώς υπέρ του συνδυασμού χωρίς να λαμβάνεται υπόψη σταυρός προτίμησης (άρθρο 72 παρ.10 του Π.Δ. 96/2007).
    Στην περίπτωση που ψηφοδέλτιο δεν φέρει σταυρό προτίμησης, αυτό θεωρείται έγκυρο και, προς αποφυγή της δυνατότητας προσθήκης σταυρού εκ των υστέρων, ο δικαστικός αντιπρόσωπος θα πρέπει να αναγράψει «κανένας σταυρός» και να μονογράψει.
    Στη συνέχεια ο αριθμός κάθε ψηφοδελτίου σημειώνεται στους δύο ειδικούς πίνακες διαλογής (ΒΙΒΛΙΑ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΨΗΦΩΝ), από τους οποίους ο ένας τηρείται για τους συνδυασμούς κομμάτων ή συνασπισμών και για τους μεμονωμένους υποψηφίους, ενώ ο άλλος τηρείται για τους υποψηφίους των συνδυασμών. Στον πρώτο πίνακα και απέναντι από το όνομα του συνδυασμού ή του μεμονωμένου υποψηφίου που ψηφίζεται, αναγράφεται ο αριθμός του ψηφοδελτίου. Στο δεύτερο πίνακα, ο αριθμός του ψηφοδελτίου αναγράφεται απέναντι από το όνομα του υποψηφίου, υπέρ του οποίου έχει σημειωθεί έγκυρος σταυρός προτίμησης, σύμφωνα με όσα ορίζονται στις παραγράφους 7 και 9 του άρθρου 72 του Π.Δ. 96/2007 (άρθρο 91 παρ.1, περ. γ’ του Π.Δ. 96/2007).
    Τα άκυρα και τα λευκά ψηφοδέλτια, δεν αριθμούνται ούτε καταγράφονται στους πίνακες διαλογής, μονογράφονται όμως και αυτά από τον πρόεδρο της επιτροπής και αναγράφονται στην πράξη που συντάσσεται μετά το τέλος της διαλογής των ψήφων.
    Επισημαίνεται επίσης ότι, τα λευκά ψηφοδέλτια δεν προσμετρώνται στα έγκυρα (άρθρο 98 παρ.8 του Π.Δ. 96/2007).
    Σχόλιο: Σωστά δεν προσμετρούνται τα λευκά γιατί είναι ξεχωριστή κατηγορία ψηφοδελτίων. Στα προαναφερόμενα περιγράφεται πότε ένα ψηφοδέλτιο ανήκει στα έγκυρα!!!!!!
    Γιατί τα λευκά ψηφοδέλτια δεν είναι άκυρα;

    ΥΠΕΣ Αριθ. Εγκυκλίου: 61

    16.4 Εγκυρότητα – Ακυρότητα ψηφοδελτίων
    Από το πνεύμα των συνταγματικών διατάξεων, της εκλογικής νομοθεσίας, αλλά και από τις αποφάσεις του Εκλογοδικείου παλαιότερα και του Ανωτάτου Ειδικού Δικαστηρίου σήμερα, συνάγεται ότι κατά την κρίση των ενστάσεων κατά του κύρους των ψηφοδελτίων, επιβάλλεται η αποφυγή κάθε υπερβολής.
    Συγκεκριμένα, οι διατάξεις που προβλέπουν ακυρότητα των ψηφοδελτίων κατά την ψηφοφορία, θα πρέπει να εφαρμόζονται μόνο στις περιπτώσεις εκείνες, όπου σαφώς προκύπτουν ελαττώματα, που βάσιμα μπορεί να θεωρηθεί ότι οδηγούν στην παραβίαση του απορρήτου της ψηφοφορίας.
    Σύμφωνα με το Π.Δ. 96/2007, ακυρότητα των ψηφοδελτίων συντρέχει:
    Σε περίπτωση που το ψηφοδέλτιο δεν είναι έντυπο, έστω και μερικά (άρθρο 70 παρ.3 του Π.Δ 96/2007).
    Σε περίπτωση αλλοίωσης του περιεχομένου του ψηφοδελτίου (άρθρο 73 παρ.1 του Π.Δ 96/2007).
    Σε περίπτωση που σημειωθούν λέξεις, φράσεις, υπογραμμίσεις, στίγματα ή άλλα σημεία σε οποιαδήποτε πλευρά του ψηφοδελτίου (άρθρο 73 παρ.2 του Π.Δ 96/2007).
    Σε περίπτωση λευκού ψηφοδελτίου με διαγραφές, εγγραφές ή διορθώσεις, που καθιστούν αμφίβολο το περιεχόμενό του (άρθρο 74 παρ.6 του Π.Δ 96/2007).
    Σε περίπτωση που λευκό ψηφοδέλτιο δεν έχει την σφραγίδα της εφορευτικής επιτροπής, την ημερομηνία της εκλογής και τη μονογραφή του οικείου δικαστικού αντιπροσώπου (άρθρο 74 παρ.7 του Π.Δ 96/2007).
    Σε περίπτωση που ο φάκελος φέρει σημειωμένα στίγματα, σημεία ή λέξεις, τα οποία θα κριθούν σαν διακριτικά γνωρίσματα, που ολοφάνερα παραβιάζουν το απόρρητο της ψηφοφορίας και συνεπώς επάγονται την ακυρότητα του ψηφοδελτίου που περιέχει ο φάκελος. (άρθρο 75 παρ.4 του Π.Δ 96/2007).
    Εκτός από την ακυρότητα των ανωτέρω άρθρων το ψηφοδέλτιο είναι άκυρο και στις ακόλουθες περιπτώσεις που ορίζονται περιορίστηκα, δηλαδή εάν: α) εκτυπώθηκε σε χαρτί, που ολοφάνερα διαφέρει στο χρώμα απ’ αυτό που χορηγήθηκε από το Δημόσιο ή με τυπογραφικά στοιχεία πρόδηλα διαφορετικά στο χρώμα απ’ αυτά που γενικά χρησιμοποιήθηκαν, β) έχει σχήμα ή διαστάσεις που διαφέρουν φανερά από τα οριζόμενα στην παράγραφο 2 του άρθρου 70, γ) δεν είναι ακριβώς σύμφωνα με τους όρους των παραγράφων 2-6 του άρθρου 72, δ) βρεθεί στον ίδιο φάκελο μαζί με ένα ή περισσότερα άλλα έγκυρα ή άκυρα ψηφοδέλτια του ίδιου ή άλλου συνδυασμού, ε) χρησιμοποιηθεί σ’ εκλογικό τμήμα άλλης εκλογικής περιφέρειας και όχι αυτής, που αναγράφεται πάνω σ’ αυτό και στ) βρεθεί σε φάκελο, που δεν είναι σύμφωνο με τους όρους των παραγράφων 1 έως 3 του άρθρου 75 (άρθρο 76 του Π.Δ 96/2007).

    Επιπλέον, κρίνεται χρήσιμο να διευκρινιστεί ότι, δεν αποτελούν κατά κανόνα λόγο ακύρωσης από τις εφορευτικές επιτροπές, ήσσονος σημασίας διαφορές των ψηφοδελτίων, οι οποίες ενδέχεται να οφείλονται σε:
    συνήθεις τυπογραφικές αβλεψίες
    ασήμαντες αποκλίσεις από τις οριζόμενες διαστάσεις (στις οποίες η σχετική απόφαση αναφέρεται με τη λέξη “περίπου”), αναπόφευκτες άλλωστε κατά την κοπή των φύλλων του χαρτιού
    απλές παραλλαγές της απόχρωσης ή της ποιότητας του χαρτιού
    ατέλειες στην κοπή των πλευρών
    στίγματα ή ξέσματα, που επέφερε η εκτύπωση του μεγάλου όγκου των ψηφοδελτίων

    Σχόλιο: Στα παραπάνω περιγράφεται πότε ένα ψηφοδέλτιο είναι άκυρο. Καταλαβαίνουμε ότι τα λευκά δεν είναι άκυρα γιατί δεν εντάσσονται στις περιπτώσεις των άκυρων. Τα λευκά αποτελούν ξεχωριστή κατηγορία ψηφοδελτίων.

    Οι αρχές και οι κανόνες δικαίου που πηγάζουν τόσο από τα Σύνταγμα μας όσο και από το ευρωπαϊκό κεκτημένο αφορούν τις πολιτικές επιλογές (είτε έγκυρο είτε λευκό) των ψηφοφόρων που άμεσα, καθολικά, υποχρεωτικά, ισότιμα και ελεύθερα (να επιλέξουν ότι θέλουν) μετέχουν στην εκλογική διαδικασία.
    Η ισότιμη συμμετοχή του πολίτη-εκλογεύς σημαίνει ότι κάθε πολίτης έχει μόνο μία ψήφος, αφενός και ότι οι ψήφοι όλων των πολιτών είναι νομικά ισοδύναμες, αφετέρου. Η αρχή της ισότητας της ψήφου θεμελιώνει έτσι την απαγόρευση οποιωνδήποτε κατ’αρχήν διακρίσεων ή διαφοροποιήσεων στη νομική επενέργεια του δικαιώματος. Επίσης, αν αντιστρέψουμε την όψη του νομίσματος, υπαγορεύει τη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών για την από κάθε άποψη ισότιμη σύμπραξη των πολιτών στη διαμόρφωση των βασικών επιλογών του κυρίαρχου λαού. Αυτή η σύμπραξη δύναται να είναι και απορριπτική των προτεινόμενων , από τα πολιτικά κόμματα, επιλογών. Η αρχή της ισότητας έχει δηλαδή, με την απλή άθροιση και τη μη στάθμιση της ψήφου, απόλυτο αριθμητικό και όχι σχετικό-αναλογικό περιεχόμενο.
    Βασικός λόγος που διεξάγονται οι εκλογές είναι για να εκφρασθεί – ψηφίσει ο Κυρίαρχος λαός. Η κυριαρχία του κάθε ψηφοφόρου περιορίζεται με βάση την πλειοψηφική αρχή προκειμένου να εκλέξουν πολιτική πρόταση. Η νομική ισότητα της ψήφου, λοιπόν, περιορίζεται κατά περίπτωση με βάση τον εκλογικό νόμο. Αυτός ο περιορισμός του εκλογικού νόμου είναι συνταγματικός εφόσον δεν προσβάλλει την Λαϊκή Κυριαρχία.
    Με την επιλογή του εγκύρου ψηφοδελτίου ουσιαστικά ο εκλογέας επιλέγει αφενός πολιτικό συνδυασμό και υποψήφιο βουλευτή (αν θέλει), αφετέρου με την έγκυρη ψήφο του εκφράζεται (αυτό που ψήφισε) από το υπάρχοντα πολιτικά κόμματα. Επομένως, το έγκυρο ψηφοδέλτιο επικυρώνει το υπάρχον πολιτικό σκηνικό.
    Με την επιλογή του λευκού ψηφοδελτίου ουσιαστικά ο εκλογέας απορρίπτει αφενός όλους τους πολιτικούς συνδυασμούς και τους υποψήφιους βουλευτές αυτών, αφετέρου δεν εκφράζεται από τα υπάρχοντα πολιτικά κόμματα. Επομένως, το λευκό ψηφοδέλτιο αποκηρύσσει το υπάρχον πολιτικό σκηνικό.
    H λευκή ψήφος έχει τη μορφή του πολιτειακού δημοψηφίσματος, γιατί είναι ο μοναδικός τρόπος ο Κυρίαρχος Λαός, κατά το Σύνταγμα, να επιβληθεί στα πολιτικά κόμματα.
    Επομένως όταν το 50% + 1 επιλέξει το λευκό ψηφοδέλτιο διαλύονται όλα τα κόμματα γιατί έτσι αποφάνθηκε η πλειοψηφία του εκλογικού σώματος. Δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει και να διαστρεβλώσει την ελεύθερη βούληση του κυρίαρχου λαού (50%+1 λευκά) και το αποτέλεσμα να προκύψει από το σύνολο των εγκύρων όπως αναγράφεται στο α.100 πδ 96/2007. Ο νομοθέτης έχει αντιμετωπίσει έως τώρα θέματα που άπτονται της υπαρκτής πραγματικότητας. Η πραγματικότητα αυτή έλεγε ότι τα έγκυρα είναι η μεγάλη πλειοψηφία των εκλογικών αναμετρήσεων. Δεν έχει θεσμοθετήσει την υποθετική περίπτωση του 50% +1 λευκά ψηφοδέλτια. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ισχύουν οι αρχές και οι κανόνες δικαίου που εμπεριέχονται τόσο στο Σύνταγμα όσο και στο ευρωπαϊκό κεκτημένο(άρθρο 39 παρ.2 της συνθήκης της ΕΚ καθώς και το άρθρο 3 του Πρόσθετου Πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ) . Όταν θα συμβεί τότε θα αποφανθούν με τις παραπάνω αρχές για την δύναμη των λευκών ψηφοδελτίων.

    Σε ότι αφορά τον εκλογικό νόμο, ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ.!!!!! Πολύ περισσότερο όταν ο Ν.3434/2006 είναι καθ’ όλα συνταγματικός. Τα λευκά δεν προσμετρούνται στα έγκυρα. Σωστά! Τα ‘όχι’ (λευκά) του δημοψηφίσματος δεν προσμετρούνται με τα ‘ναι’(έγκυρα). Τα λευκά προσμετρούνται στα άκυρα , σωστότατα. Γιατί; Και τα δύο δείχνουν , για διαφορετικούς λόγους και χωρίς να έχουν την ίδια νομική επενέργεια, ότι τμήμα του κυρίαρχου λαού δεν εκφράσθηκε στις εκλογές. Τα άκυρα = ελαττωματική ψήφος. Τα λευκά = αρνητική ψήφος προς τα υπάρχοντα κόμματα. Είναι άλλο όμως τα λευκά και άλλο τα άκυρα. Τα λευκά είναι απορριπτική έκφραση του Κυρίαρχου λαού έναντι των πολιτικών προτάσεων που πρεσβεύουν συνολικά τα πολιτικά κόμματα. Τα λευκά έχουν την ίδια νομική επενέργεια με τα έγκυρα ψηφοδέλτια, ενώ το άκυρο δεν έχει νομική υπόσταση. Άκυρο δύναται να είναι τόσο το λευκό όσο και το ψηφοδέλτιο πολιτικού συνδυασμού όταν πχ ζωγραφίσω καρδούλες πάνω σε αυτό ή γενικότερα κάποιο σημάδι που προσβάλλει την αρχή της μυστικής ψήφου. .
    Περίπτωση 1η
    Η κατανομή των εδρών γίνεται από τον αριθμό των εγκύρων.
    Β) Η αρχή της πλειοψηφίας ως το μόνο δυνατό κανόνα με τον οποίο η λαϊκή κυριαρχία μπορεί να πάρει την μορφή συγκεκριμένης πολιτικής απόφασης.
    Συμπέρασμα από Α+Β ;Η κατανομή των εδρών από των αριθμό των εγκύρων ψηφοδελτίων τελείται όταν τα έγκυρα ψηφοδέλτια είναι πάνω από το 50% των ψηφισάντων.
    Περίπτωση2η
    Α) 50%+1 λευκά ψηφοδέλτια
    Β) Η αρχή της πλειοψηφίας ως το μόνο δυνατό κανόνα με τον οποίο η λαϊκή κυριαρχία μπορεί να πάρει την μορφή συγκεκριμένης πολιτικής απόφασης.
    Συμπέρασμα από Α+Β απόρριψη πολιτικών κομμάτων από την πλειοψηφία του Κυρίαρχου λαού (κυρίαρχη πολιτική ενότητα), διάλυση των κομμάτων και δημιουργία νέων από των κυρίαρχο λαό.
    Την πνευματική μας ανεπάρκεια σαν λαός δεν έχουμε σκοπό να την δούμε ποτέ; Θέλετε να διαπιστώσουμε το μέγεθος αυτής της ανεπάρκειας μας; Τόσα χρόνια ακούμε και έχουμε πιστέψει ότι τα “τα λευκά λέει…πάνε στο πρώτο κόμμα”! Τι λογική είναι αυτή; Αν χρησιμοποιήσουμε την ίδια λογική, γιατί να μην ισχύει το αντίστροφο; Γιατί δηλαδή να μην πάνε οι ψήφοι του ΠΑΣΟΚ ή της ΝΔ υπέρ του λευκού; Καταλαβαίνετε τι παραμύθι έχουμε ‘φάει’ ως λαός για να παραχωρήσουμε την συνταγματική κυριαρχία μας στα πολιτικά κόμματα;
    Είναι πλέον φανερό, ότι αυτά που κατά καιρούς γράφονται ότι το λευκό(50%+1) = άκυρο = αποχή ή ότι 50% +1 λευκά ψηφοδέλτια αποτελούν στατιστικά στοιχεία, είναι μπούρδες του αέρος.
    Επίσης, ο θεωρίες περί σχηματισμού κυβέρνησης από το σύνολο των εγκύρων ψηφοδελτίων, μειωμένης δημοκρατικής νομιμοποίησης εφόσον τα λευκά είναι πάνω από το 50%, λέγονται από ‘επιστήμονες’ που θεωρούν ότι το κόμμα είναι υπεράνω του Κυρίαρχου Ελληνικού Λαού.