«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

24grammata Culture e-Magazine

Αυτή την εβδομάδα ο Γιώργος Δαμιανός συνομιλεί με τη Φωτεινή Τσαλίκογλου κλικ εδώ
Προτείνουμε τα πρώτα βήματα για τη μύηση στην έβδομη Τέχνη
Εξ αφορμής: 13 Φεβρουαρίου του 1894 οι αδελφοί Λυμιερ κατασκεύασαν την πρώτη φορητή συσκευή του κινηματογράφου
24grammata.com/ κινηματογράφος
επιμέλεια: Γιώργος Δαμιανός

50 ταινίες που δεν πρέπει να λείπουν από κανένα σπίτι

Στην εποχή που κάθε ηλεκτρονικός υπολογιστής “κατεβάζει” νυχθημερόν εκατοντάδες ταινίες- σκουπίδια (για πόσο ακόμα άραγε;), ο καλλιτεχνικός κινηματογράφος είνα&io ta; παντελώς άγνωστος στο ευρύ κοινό. Αν βαρεθήκατε τις ταινίες με αίμα, σπέρμα και “κάποιος αγαπάει κάποια” και αν θεωρείτε πλεονέκτημα την άσκηση της αισθητικής και του πνεύματο&sigmaf ; είναι καιρός να ¨κατεβάσετε” και τα πραγματικά παυσίλυπα της 7ης Τέχνης. Από την άλλη είναι αδύνατον να κάνεις επιλογή στα έργα Τέχνης και να δημιουργείς μια λίστα με τις καλύτερες, &kap pa;ατά τη γνώμη σου, ταινίες. Το γεγονός ότι πρέπει να παρουσιάσεις 50 μόνο ταινίες από την ιστορία του παγκόσμιου κινηματογράφου καθιστά τα πράγματα ακόμα πιο δύσκολα. Και σωστά πρέπει ν&a lpha; είναι μικρός ο προτεινόμενος αριθμός αν επιθυμείς να είναι χρηστική τούτη η λίστα. Σκοπός των 24γραμμάτων δεν είναι να δώσουν τις 50 “καλλίτερες ταινίες” (φράση δίχως νόημα) αλλά να δώσ&omic ron;υν την ευκαιρία ειδικά στη νέα γενιά να δουν τις δημιουργίες των μεγάλων του κινηματογράφου: Eisenstein, Chaplin, Rosellini, Bergman, Hitchcock, Welles, Pasollini, Kubrick, Allen, Demme και πολλών άλλων (και ας μας συγχωρήσουν όσοι, επίσης, μεγάλοι αφήσ& alpha;με απ έξω, όπως: Kitano, Dovzhenko, Riefenstahl και πολλοί άλλοι). Η επιλογή έγινε με κριτήριο το τι θα μπορούσε να δει ένα αμύητο κοινό στην πρώτη ουσιαστική επαφή του με την έβδομη Τέχνη. Η εύκολη δουλειά των π&eps ilon;ριοδικών είναι να ειρωνεύονται τα σκουπίδια ορισμένων τηλεοπτικών εκπομπών. Η δύσκολη δουλειά είναι να προτείνουν οτιδήποτε (ακόμα και αν είναι υποκειμενικό ή ελλιπές).
Τα 24γράμματα πάνε κινηματογράφο
Οι ταινίες για τη “βασική εκπαίδευση μας” στον κινηματογράφο (με αλφαβητική σειρά)
Ai no corrida (Nagisa Oshima, 1976) Η Αυτοκρατορία των Αισθήσεων
All the President’s Men (Alan Jay Pakula) Όλοι οι Άνθρωποι του Προέδρου
Amarcord (Fererico Fellini, 1973) Θυμάμαι
America America (Elia Kazan, 1963) Αμέρικα, Αμέρικα
Anaparastassi-αναπαράσταση- (Θεόδωρος Αγγελόπουλος, 1970)
Apocalypse Now (Francis Ford Coppola, 1979) Αποκάλυψη Τώρα
Battleship Potemkin (Sergei Eisenstein, 1925) Θωρηκτό Ποτέμκιν
Blue Velvet (David Lynch, 1986) Μπλε Βελούδο
Cinema Paradiso (Giuseppe Tornatore, 1988) Σινεμά ο Παράδεισος
Citizen Kane (Orson Welles, 1941) Πολίτης Κέιν
City Lights (Charles Chaplin, 1931) Τα Φώτα της Πόλης
Clockwork Orange (Stanley Kubrick, 1971) Το Κουρδιστό Πορτοκάλι
Decameron (Pier Paolo Pasolini, 1971) Το Δεκαήμερο
Germany Year Zero (Roberto Rossellini, 1948) Γερμανία, Έτος Μηδέν
Hero (Zhang Yimou, 2002) Ο Ήρωας
La Dolce Vita (Federico Fellini, 1960) Γλυκιά Ζωή
The Bicycle Thief -Ladri di biciclette- (Vittorio de Sica, 1948) Κλέφτης Ποδηλάτων
Le Cercle rouge (Jean-Pierre Melville, 1970) Ο Κόκκινος Κύκλος
Lolita (Stanley Kubrick, 1962) Λολίτα)
Modern Times (Charles Chaplin, 1936) Μοντέρνοι Καιροί
Death in Venice (Morte a Venezia) (Luchino Visconti, 1971) Θάνατος στη Βενετία
Oldboy (Park Chan-Wook, 2003)
One Flew Over the Cuckoo’s Nest (Milos Forman, 1975) Στη Φωλιά του Κούκου
Padre Padrone (Paolo & Vittorio Taviani,, 1977) Πατέρας Αφέντης
Parsifal (Hans-Jurgen Syberberg, 1982) Πάρσιφαλ
Radio Days (Woody Allen, 1987) Μέρες Ραδιοφώνου
Repulsion (Roman Polanski, 1965) Αποστροφή
Roma citta aperta (Roberto Rossellini, 1945) Ρώμη ανοχύρωτη πόλη
Run Lola Run (Tom Tykwer, 1998) Τρέξε Λόλα, Τρέξε
Solaris (Andrei Tarkovsky, 1972) Σολάρις
Taxi Driver (Martin Scorsese, 1976) οΤαξιτζής
That Obscure Object of Desire (Luis Bunuel, 1977) Το Σκοτεινό Αντικείμενο του Πόθου
The Bridge on the River Kwai (David Lean, 1957) Η Γέφυρα του Ποταμού Κβάι
The Cotton Club (Francis Ford Coppola, 1984) Κόττον Κλαμπ
The Deer Hunter (Michael Cimino, 1978) Ο Ελαφοκυνηγός
The Elephant Man (David Lynch, 1980) Ο Άνθρωπος Ελέφαντας
The Godfather (Francis Ford Coppola, 1972-74) Ο Νονός
The Last Emperor (Bernardo Bertolucci, 1987) Ο Τελευταίος Αυτoκράτορας
The Seventh Seal (Ingmar Bergman, 1957) Η Έβδομη Σφραγίδα
The Silence of the Lambs (Jonathan Demme, 1991) Η Σιωπή των Αμνών
The Six Sense (M. Night Shyamalan, 1999) Η Έκτη Αίσθηση
The Wrong Many (Alfred Hitchcock, 1957) Δεκατρία Εγκλήματα Ζητούν Ένοχο
Thiassos, ο Θίασος (Θεόδωρος Αγγελόπουλος, 1975)
Three Days of the Condor (Sydney Pollack, 1975) Τρεις Μέρες του Κόνδορα
Underground (Emir Kusturica, 1995)
Vertigo (Alfred Hitchcock, 1958) Δεσμώτης Ιλίγγου
I Vitelloni (Federico Fellini, 1953)
Wild Strawberries (Ingmar Bergman, 1957) Άγριες Φράουλες
Z (Κώστας Γαβράς, 1969)

δείτε επίσης την ταινιοθηκη του 24grammata culture webtv

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα culture WebTV (με την εγγύηση του 24grammata.com)
480 βίντεο σε 4 κατηγορίες: Α. Τέχνη Β. Ιστορία Γ. Επιστήμη Δ. Διάφορα
κλικ εδώ για τις υποκατηγορίες
Α. Τέχνη:

 

κλικ εδώ για τις υποκατηγορίες του Α. Τέχνη:
όλα
Α1. Κινηματογράφος (αυστηρή επιλογή)
Α2. Θέατρο (αυστηρή επιλογή)
Α3. Ντοκιμαντέρ / μελέτες / παρουσιάσεις
Α4. Ταινίες μικρού μήκους
Α5. Ποίηση σε βίντεο
Α6. Ζωγραφική
Α7. Χορός
Α8. Μουσική – Τραγούδι
Β. Ιστορία
κλικ εδώ για τις υποκατηγορίες του Β. Ιστορία:
όλα
Β1. Αρχαία
Β2. Βυζάντιο – Μεσαίωνας
Β3. 19ος αιώνας
Β4. 20ος αιώνας
Γ. Επιστήμη
κλικ εδώ για τις υποκατηγορίες του Γ. Επιστήμη:
όλα
Γ1. Θετικές επιστήμες
Γ2. Θεωρητικές επιστήμες
 Dimitrios Adamopoulos makrinitsa@hotmail.com

 

Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>