«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Νικήσατε! Η ΖARA δεσμεύεται για μόδα χωρίς τοξικά!

29 Νοεμβρίου, 2012
Η ΖARA, η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων στον κόσμο, δεσμεύτηκε σήμερα να σταματήσει την απελευθέρωση επικίνδυνων χημικών ουσιών σε όλη τη γραμμή παραγωγής και τα προϊόντα της έως το 2020! Μία μεγάλη νίκη που ανήκει στους cyber-ακτιβιστές, τους εθελοντές, τους fashionistas, τους bloggers και φυσικά τους χρήστες των social media παγκοσμίως που άσκησαν πίεση στην εταιρία με κάθε τρόπο.
Μέσα σε μία μόλις εβδομάδα, εκατομμύρια άνθρωποι από όλο τον κόσμο πίεσαν την εταιρεία να αλλάξει πολιτική, ενώ για την εκστρατεία ενημερώθηκαν συνολικά  7,1 εκατ. χρήστες των social media. Μόνο στο twitter υπήρξαν τουλάχιστον 43.800 αναφορές στην εταιρία αυτή την εβδομάδα. Περισσότεροι από 300.000 cyber-ακτιβιστές έστειλαν email διαμαρτυρίας, ενώ τουλάχιστον 700 εθελοντές της Greenpeace βρέθηκαν έξω από καταστήματα ΖARA το περασμένο Σάββατο, σε 20 χώρες ζητώντας με τη δράση τους: Μόδα ΖARA χωρίς Τοξικά.
«Η δέσμευση της ΖARA, της μεγαλύτερης εταιρείας λιανικής πώλησης ρούχων στον κόσμο, δείχνει ότι δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για τις υπόλοιπες εταιρείες ρούχων να μην προχωρήσουν στην απάλειψη των τοξικών από τη γραμμή παραγωγής τους και σε μόδα χωρίς τοξικά. Οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν ποιες τοξικές ουσίες βρίσκονται στα ρούχα τους. Η σημερινή μέρα μπορεί να αποτελέσει ένα ορόσημο στον τρόπο που κατασκευάζονται τα ρούχα και μπορεί να πιέσει και άλλες εταιρείες ρούχων να ακολουθήσουν στον στόχο της απάλειψης των τοξικών ουσιών από τη γραμμή παραγωγής ως το 2020» , δήλωσε η Ναταλία Τσιγαρίδου, υπεύθυνη του Δικτύου Δράσης Καταναλωτών της Greenpeace.
Η ΖARA έρχεται τώρα να προστεθεί στις εταιρείες Nike, Adidas, Puma, H & M, M & S, C & A και Li-Ning όπου έχουν ήδη δεσμευτεί να εξαλείψουν τα τοξικά από την παραγωγή τους. Ωστόσο, χρειάζεται και οι άλλες κορυφαίες εταιρείες ειδών ένδυσης να ανταποκριθούν στην επείγουσα ανάγκη να γυρίσουν ανάλογα την παραγωγή τους και να μην απορρίπτουν πλέον τοξικά στο νερό, τα ποτάμια, τις λίμνες και τις θάλασσες. Ελέγξαμε τα δείγματα 20 κορυφαίων εταιρειών ρούχωνκαι εντοπίσαμε τις επικίνδυνες χημικές ουσίες που διασπώνται στο περιβάλλον για να σχηματίσουν τοξική ρύπανση. Οι εταιρείες αυτές μπορούν όμως να αποτελέσουν μέρος της λύσης, αφού σε συνεργασία με τους προμηθευτές τους μπορούν να στραφούν σε μη-επικίνδυνα εναλλακτικές λύσεις.
Ο κόσμος έχει δύναμη και το απέδειξε! Δυστυχώς όμως, οι απορρίψεις τοξικών από τα εργοστάσια ρούχων συνεχίζονται. Και ενώ η ΖARA είναι σημαντική, χρειάζεται τώρα περισσότερες εταιρείες να αναγνωρίσουν το πρόβλημα ενεργώντας σύμφωνα με τον επείγοντα χαρακτήρα της κατάστασης. Οι cyber-ακτιβιστές, οι εθελοντές, οι fashionistas, οι bloggers και οι χρήστες των social media θα επιστρέψουν, απαιτώντας μόδα χωρίς τοξικά!
http://www.greenpeace.org/
Μοιραστείτε το!

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>