«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Wall Street Journal: Δύο οικογένειες δημιούργησαν καρτέλ των καυσίμων στην Ελλάδα[ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ]

ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΧΟΥΝ ΟΝΟΜΑ! ΚΙ Ο ΛΑΟΣ, ΑΝΑΘΕΜΑ!

– Εάν έριχναν τις τιμές των καυσίμων θα έπεφτε ο πληθωρισμός 1%
– Τα περιθώρια κέρδους στην αγορά καυσίμων της Ελλάδας είναι τα υψηλότερα στην Ευρώπη
– Η έκθεση του ΔΝΤ “καρφώνει” Βαρδινογιάννη και Λάτση
– 1 δισ. δολάρια το χρόνο πληρώνουν παραπάνω οι Έλληνες πολίτες!

Με δημοσίευμά της, η Wall Street Journal, “καρφώνει” τους δύο Έλληνες μεγιστάνες. Για την ακρίβεια, η εφημερίδα δημοσιεύει την έκθεση του ΔΝΤ, σύμφωνα με την οποία τα διυλιστήρια των Βαρδινογιάννη και Λάτση αντίστοιχα, που χρησιμοποιούν – όπως τονίζει η Wall Street Journal – τη δύναμή τους για να ελέγξουν αποτελεσματικά την αγορά. Διαβάστε στο planet-greece ΟΛΟ το δημοσίευμα….
Το planet-greece μεταφράζει και δημοσιεύει αυτούσιο ολόκληρο το κείμενο, διατηρώντας, πάντως, τις επιφυλάξεις μας για το αν κρύβονται άλλα συμφέροντα πίσω από το συγκεκριμένο δημοσίευμα. Όλο το ακριβές κείμενο έχει ως εξής:

ΔΝΤ: Η έλλειψη ανταγωνισμού “σκοτώνει” την Ελληνική αγορά καυσίμων

του ALKMAN GRANITSAS, στην Wall Street Journal

Η έλλειψη ανταγωνισμού κοστίζει στους Έλληνες καταναλωτές πάνω από 1 δις δολάρια το χρόνο, σύμφωνα με σχετική απόρρητη έκθεση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, ως ένδειξη των βαθιών διαρθρωτικών προβλημάτων, που επικαλούνται οι διεθνείς οικονομολόγοι για να εξηγήσουν τους λόγους για τους οποίους η Ελλάδα δεν μπορεί να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες να σταθεί στα πόδια της.

Παρά την 5ετή ύφεση, την ραγδαία αύξηση της οικονομίας και τις επανειλημμένες προσπάθειες για το άνοιγμα των αυστηρών ρυθμίσεων (σ.σ. εννοεί των κλειστών επαγγελμάτων), οι τιμές στην Ελλάδα παραμένουν σε πολύ υψηλά επίπεδα – ένα σημαντικό εμπόδιο για την αποκατάσταση της χαμένης ανταγωνιστικότητας και της ανάπτυξης της. Ένας από τους λόγους, σύμφωνα με το ΔΝΤ και άλλοι αναλυτές, είναι ένας συνδυασμός των κυρίαρχων εταιρειών και η υπερβολική ρύθμιση που καταπνίγει τους ανταγωνιστές. Οι προσπάθειες για την απελευθέρωση σε δεκάδες τομείς, συμπεριλαμβανομένων των νομικών υπηρεσιών και τα κρουαζιερόπλοια, έχουν σημειώσει μόνο μέτρια πρόοδο.

Οι Αξιωματούχοι του ΔΝΤ, αποτελούν ένα μέρος της Τρόικας των διεθνών επιθεωρητών που έχουν αναλάβει τον έλεγχο και διάσωση της χώρας, μέσω του τελευταίου δανείου των 173 δισ. ευρώ. Η τελευταία εσωτερική έκθεση που εκπονήθηκε από το ΔΝΤ καταγράφει το μεγάλο πρόβλημα της γραφειοκρατίας στην Ελλάδα αλλά και τα λάθη που στην επιβολή του νόμου, τα οποία επιτρέπουν μεγάλους παίκτες να κυριαρχούν στις αγορές πετρελαίου, ντίζελ και θέρμανσης, βλάπτοντας την οικονομία .

Η νέα συντηρητική κυβέρνηση συνασπισμού που εκλέχθηκε τον Ιούνιο, ισχυρίζεται ότι θέλει να διορθώσει κι ότι κινείται για την καταπολέμηση των αντιανταγωνιστικών πρακτικών στην αγορά.

Ερωτηθείς από την εφημερίδα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου τόνισε ότι “Η καλύτερη λειτουργία της αγοράς καυσίμων είναι κάτι που θέλουμε να κάνουμε και θα εξετάσουμε κάθε πρόταση σχετικά με το πώς μπορούμε να το καταφέρουμε αυτό» και πρόσθεσε “Ηδη έχουμε εντατικοποιήσει τους ελέγχους μας, γιατί γνωρίζουμε καλά ότι λόγω των υψηλών φόρων, η Ελλάδα έχει τους υψηλότερους φόρους καυσίμων στην Ευρώπη. Οι Έλληνες, λόγω της κρίσης, πληρώνουν πολύ υψηλές τιμές για τη βενζίνη.” Ο. κ. Κεδίκογλου πάντως αρνήθηκε να σχολιάσει τις λεπτομέρειες της έκθεσης λέγοντας ότι το περιεχόμενό του δεν έχει γνωστοποιηθεί στην κυβέρνηση.

Η έκθεση, σύμφωνα με την Wall Street Journal, παρουσιάζει μια σειρά από εμπόδια για την εγκατάσταση ανεξάρτητων παραγωγών φυσικού αερίου από την αγορά καυσίμων του εξωτερικού. Όλοι οι εισαγωγείς πρέπει να διαθέτουν εγκαταστάσεις και τα καύσιμα θα πρέπει να μεταφέρονται μόνο σε μεγάλα ρυμολκούμενα δεξαμενόπλοια. “Αυτό καθιστά αδύνατη για τους ανεξάρτητους σταθμούς φυσικού αερίου τη μεταφορά καυσίμων στην Ελλάδα», αναφέρει η έκθεση.

Το ΔΝΤ αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά με το σχέδιο, αλλά επιβεβαίωσε την αυθεντικότητά του.

Τέλος όπως αναφέρεται στην έκθεση «Η ελληνική αγορά είναι εξαιρετικά συγκεντρωμένη και ελέγχεται ουσιαστικά από δύο μεγάλα εγχώρια διυλιστήρια (ΕΛΠΕ και Motor Oil), προσθέτοντας ότι οι χαμηλότερες τιμές των καυσίμων θα μπορούσε να βοηθήσουν στην μείωση του πληθωρισμού στη χώρα περισσότερο από 1%. Επίσης όπως επισημαίνεται τα περιθώρια κέρδους για τα προϊόντα των καυσίμων στην Ελλάδα είναι από τα υψηλότερα στην Ευρώπη, στην περίπτωση δε του πετρελαίου θέρμανσης, περισσότερο από το διπλάσιο από το μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Tέλος η έκθεση αναφέρει ότι «οι καταναλωτές και οι παραγωγοί, οι φορολογούμενοι, αλλά και τα βενζινάδικα” θα ωφεληθούν από την ελευθέρωση. Αλλά προειδοποιεί ότι «οι ιδιοκτήτες και οι εργαζόμενοι των δύο διυλιστηρίων, οι χονδρέμποροι καθώς και οι τελωνειακοί υπάλληλοι θα αντισταθούν σθενάρα σε μια πιθανή απελευθέρωση στον τομέα των καυσίμων.

http://attikanea.blogspot.gr/

Kostas Sinioris kwstas1969loki@yahoo.gr

Μοιραστείτε το!

1 comment to Wall Street Journal: Δύο οικογένειες δημιούργησαν καρτέλ των καυσίμων στην Ελλάδα[ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ]

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>