«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Επικοινωνία εδώ

Για σχόλια, καταγγελίες και επικοινωνία στο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ενημέρωση των αναγνωστών.

Προσοχή στις απάτες, η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε συναλλαγή με κάρτες η άλλον τρόπω και άλλα στον όνομά της, Ή στο όνομα του κυρίου Γ. Θ, Χατζηθεοδωρου. Δεν έχουμε καμία χρηματική απαίτηση από τους αναγνώστες με οποιοδήποτε τρόπο.
Αγαπητοί αναγνώστες η ανθελληνική και βρόμικη google στην κορυφή της ιστοσελίδας όταν μπείτε, αναφέρει μη ασφαλής την ιστοσελίδα, ξέρετε γιατί;;; Διότι δεν της πληρώνω νταβατζιλίκι, κάθε φορά ανακαλύπτει νέα κόλπα να απειλή. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ σας εγγυάται, ότι δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο, διότι πληρώνω με στερήσεις το ισχυρότερο αντιβάριους της Eugene Kaspersky, όπως δηλώνει και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kaspersky Lab "Πιστεύουμε ότι όλοι μας δικαιούμαστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο. Eugene Kaspersky

Ανακοίνωση

Τη λειτουργία μίας νέας γραμμής που αφορά τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοινώνει, ότι από σήμερα 07.03.2020 λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κοροναϊό.

Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα που πέφτει θύμα ενδοοικογενειακής βίας;

«Μένουμε σπίτι θα πρέπει να σημαίνει πως μένουμε ασφαλείς και προστατευμένες. Για πολλές γυναίκες, όμως, σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Εάν υφίστασαι βία στο σπίτι, δεν είσαι μόνη. Είμαστε εδώ για σένα. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει ότι υπομένουμε τη βία. Μένουμε σπίτι δεν σημαίνει μένουμε σιωπηλές. Τηλεφώνησε στη γραμμή SOS 15900. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί της γραμμής θα είναι εκεί για σε ακούσουν και να σε συμβουλέψουν. Δεν μπορείς να μιλήσεις; Στείλε email στο sos15900@isotita.gr ή σε οποιοδήποτε από τα Συμβουλευτικά Κέντρα ” λέει σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της η Ελεονώρα Μελέτη.

Προς ενημέρωση στους αναγνώστες. 4/8/2020

Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ δεν ανάγκασε ποτέ κανένα να κάνει κάτι με παραπλανητικές μεθόδους, αλλά ούτε με οποιοδήποτε τρόπο. Ο γράφων είμαι ένας ανήσυχος ερευνητής της αλήθειας. Και αυτό το κάνω με νόμιμο τρόπο. Τι σημαίνει αυτό; ότι έχω μαζέψει πληροφορίες επιστημονικές και τις παρουσιάζω, ή αυτούσιες, ή σε άρθρο μου που έχει σχέση με αυτές τις πληροφορίες! Ποτέ δεν θεώρησα τους αναγνώστες μου ηλίθιους ή βλάκες και ότι μπορώ να τους επιβάλω την γνώμη μου. Αυτοί που λένε ότι κάποια ιστολόγια παρασέρνουν τον κόσμο να μην πειθαρχεί… Για ποιο κόσμο εννοούν;;; Δηλαδή εκ προοιμίου θεωρούν τον κόσμο βλάκα, ηλίθιο και θέλουν να τον προστατέψουν;;; Ο νόμος αυτό το λέει για τους ανώριμους ανήλικους. Για τους ενήλικους λέει ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πράττουν. Στον ανήλικο χρειάζεται ένας διπλωματούχος ιδικός για να τον δασκαλέψει, καθηγητής, δάσκαλος. Στους ενήλικες δεν υπάρχει περιορισμός. Ποιος λέει και ποιος ακούει, διότι ο καθένας ενήλικος είναι υπεύθυνος και προς τους άλλους και προς τον εαυτό του.

Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Για να φτάσουμε σήμερα εδώ, μας δηλητηρίαζαν 2.000 χιλιάδες χρόνια! Μέχρι πότε θα το υπομένουμε αυτό το προδοτικό και ρουφιάνικο ασκέρι;

Αυτοί είμαστε! Όχι οι μαύρες ρόμπες.

05.05.2011

ΑΡΘΡΟΝ 18 ΠΑΡ. 8 ΚΑΙ ΑΡΘΡΟΝ 105 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΣΗΜΕΡΑ

μια αναλυση του Γ.Θ.Χατζηθεοδωρου Δοκτορος πτυχιουχου μηχανικου

ΑΡΘΡΟΝ 18 ΠΑΡ. 8
Δεν επιτρεπεται να απαλλοτριωθει η αγροτικη ιδιοκτησια των Σταυροπηγιακων Ιερων Μονων της Αγιας Ανασταιας της Φαρμακολυτριας στη Χαλκιδικη, των Βλαταδων της Θεσσαλονικης και του Ευαγγελιστη Ιωαννη του Θεολογου στην Πατμο, με εξαιρεση τα μετοχια. Επισης δεν επιτρεπεται να απαλλοτριωθει η περιουσια που βρισκεται στην Ελλαδα των Πατριαρχειων Αλεξανδρειας, Αντιοχειας και Ιεροσολυμων, καθως και της Ιερης Μονης του Σινα.

ΑΡΘΡΟΝ 105
1. Η χερσονησος του Αθω, απο τη Μεγαλη Βιγλα και περα, η οποια αποτελει την περιοχη του Αγιου Ορους, ειναι, συμφωνα με το αρχαιο προνομιακο καθεστως του, αυτοδιοικητο τμημα του Ελληνικου Κρατους, του οποιου
η κυριαρχια πανω σ’ αυτο παραμενει αθικτη. Απο πνευματικη αποψη το Αγιο Ορος διατελει υπο την αμεση δικαιοδοσια του Οικουμενικου Πατριαρχειου. Ολοι οσοι μοναζουν σ’ αυτο αποκτουν την ελληνικη
ιθαγενεια μολις προσληφθουν ως δοκιμοι μοναχοι, χωρις αλλη διατυπωση.

2. Το Αγιο Ορος διοικειται, συμφωνα με το καθεστως του, απο τις εικοσι Ιερες Μονες του, μεταξυ των οποιων ειναι κατανεμημενη ολοκληρη η χερσονησος του Αθω, το εδαφος της οποιας ειναι αναπαλλοτριωτο.
Η διοικηση του ασκειται απο αντιπροσωπους των Ιερων Μονων, οι οποιοι αποτελουν την Ιερη Κοινοτητα. Δεν επιτρεπεται καμια απολυτως μεταβολη στο διοικητικο συστημα ‘η στον αριθμο των Μονων του Αγιου Ορους, ουτε
στην ιεραρχικη ταξη και τη θεση τους προς τα υποτελη τους εξαρτηματα. Απσγορευεται να εγκαταβιωνουν στο Αγιο Ορος ετεροδοξοι ‘η σχισματικοι.

3. Ο λεπτομερης καθορισμος των αγιορειτικων καθεστωτων και του τροπου της λειτουργιας τους γινεται απο τον Καταστατικο Χαρτη του Αγιου Ορους, τον οποιο, με συμπραξη του αντιπροσωπου του Κρατους, συντασσουν και
ψηφιζουν οι εικοσι Ιερες Μονες και τον επικυρωνουν το Οικουμενικο Πατριαρχειο και η Βουλη των Ελληνων.

4. Η ακριβης τηρηση των αγιορειτικων καθεστωτων τελει ως προς το Πνευματικο μερος υπο την ανωτατη εποπτεια του Οικουμενικου Πατριαρχειου και ως προς το διοικητικο μερος υπο την εποπτεια του
Κρατους, στο οποιο ανηκει αποκλειστικα και η διαφυλαξη της δημοσιας ταξης και ασφαλειας.

5. Οι πιο πανω εξουσιες του Κρατους ωασκουνται απο διοικητη, του οποιου τα δικαιωματα και καθηκοντα καθοριζονται με νομο. Με νομο επισης καθοριζονται η δικαστικη εξουσια που ασκουν οι μονοστηριακες αρχες και
η Ιερη Κοινοτητα, καθως και τα τελωνειακα και φορολογικα πλεονεκτηματα του Αγιου Ορους.

Το Ρωμαiικο Κρατιδιο απο την συσταση του μετα την επανασταση του 1821 εως σημερα ισχυριζεται οτι θετει σαν βαση της επισημης ιδεολογιας του την διαχρονικοτητα του Ελληνισμου. Το κρατιδιο αυτο θελει την ιστορια της
Ελλαδος να αρχιζη απο τους λαμπρους παναρχαιους ελληνικους πολιτισμους της Αιγαιακης, της Μινω’ι’κης και της Μυκηνα’ι’κης περιοδου, που με λεπτομερειες περιγραφονται απο τον Ομηρο και επαληθευονται απο την
Αρχαιολογια και με τους ακομη παλαιοτερους, προκατακλυσμιαιους, της «Θεογονιας» που παρασιωπουνται ‘η αποκλειονται ακομη ως «προελληνικοι» και να συνεχιζεται ακομη και στο Βυζαντιο παρ’ ολο που σε αυτο, πλην της
γλωσσας, τα πολιτικα και ιδεολογικα του στοιχεια μεχρι λιγο προ της Αλωσεως της Κωνσταντινουπολης ηταν κατα το μεγαλυτερο μερος οχι απλα ξενα προς καθε ελληνικο, αλλα και αποδεδειγμενα επαιξαν κατ’ υποδειξη του Ιουδα’ι’σμου τον ρολο του ιστορικου εξολοθρευτη και «διακοπτη» της ελληνικης συνεχειας. Με το Βυζαντιο δινει η Ρωμαiικη επισημη ιδεολογια μια πλαστογραφημενη και παραποιημενη μορφη της διαχρονικης πορειας του
Ελληνισμου και αποσιωπα των δια μεσου των αιωνων ανθελληνικων διωγμων καθε υφης, ειδους και κατηγοριας απο το μερος των Ρωμαιων, Βυζαντινων, Φραγκων, Τουρκων και Τουρκογυφτων της Ρωμιοσυνης. Η σφαγη 15.000
Ελληνων στον Ιπποδρομο της Θεσσαλονικης το 390 μ.Χ., δηλαδη το πιο αποτροπαιο εν ψυχρω διαπραχθεν εγκλημα ενος αυτοκρατορα εβρα’ι’κης προελευσης «ευγενους εξ Ιβηρων» σηματοδοτει την εναρξη του Μεσαιωνα
που διατηρειται μεχρι σημερα στην Θεσσαλονικη. Η Ελλαδα σαν προτυπο, σαν τροπο αντιληψης της ζωης και του κοσμου και σαν παγκοσμιο πολιτιστικο μεγεθος βειωνεται, βαλλεται, πληττεται, αποσιωπαται, διαστρεμβλωνεται, καταπατειται, συκοφαντειται και «πολιορκειται» απο παντου με επιμονη, με μισος και με δολια μεσα και με συνεχεια και συνεπεια. Μεσω της Τουρκοκρατιας το «Βυζαντιο» αναγεννηθηκε και στις ημερες μας διανυει την ακμαιοτερη ισως περιοδο της ιστοριας του. Το κοινωνικο, οικονομικο, πολιτικο και ηθικο «Βυζαντιο» ειναι, δηλαδη οι επιγονοι των Τουρκοκοτζαμπασηδων, Τζωρμπασηδων, Κεχαγιαδων, Καλλικαντζαρων κ.α. που διεσωσε η Ορθοδοξη Εκκλησια και οχι φυσικα τον Ελληνισμο, τον οποιο καταπιεσε και συνεχιζει να καταπιεζει με τον πλεον κτηνωδη τροπο (7).
Η Ορθοδοξη Εκκλησια της Ελλαδος προσπαθει να κανη τους αμαρτωλους πιστους της να αισθανωνται ακομα πιο αμαρτωλοι, για να εχουν το πανω χερι στην σωτηρια τους και σε καποιους στην περιουσια τους. Τα οικοπεδα στον
παραδεισο στοιχιζουν ακριβα και οι ουρανεμποροι της καστας των ανδρων που φορουν μαυρες φουστες τα πολανε οσο πιο ακριβα μπορουν.
Η Ελλαδα τιποτε δεν οφειλει στην Ορθοδοξη Χριστιανικη Εκκλησια, δηλαδη στο Παρακρατος της Θεοκρατιας, παρα μονο πολλα σε εκεινους τους λιγους Ελληνας πατριωτες, που εδωσαν μερος της περιουσιας τους, για να κτισθουν
σχολεια, να πληρωθουν οι δασκαλοι, αλλα και να βοηθηθουν οι φτωχοι μαθητες. Ο σημαντικωτερος παραγωντας για την προοδο του εθνους ειναι η μαθηση (9). Για να επιστρεψουν για μονιμη εγκατασταση οι Μουσες στην
Ελλαδα, επιβαλλετα η εκτοπιση της καστας των ανδρων που φορουν , μαυρες φουστες, αλλα και των επιγονων των Τουρκοκοτζαμπασηδων, Τζωρμπασηδων, Κεχαγιαδων και των αλλων Τορκογυφτων, οριζοντια και
καθετα, πρωτα απο τα Υπουργεια Παιδειας και Πολιτισμου και μετα απ’ ολες τις θεσεις κλειδια των λειτουργειων του Κρατους. Η Δεισιδαιμονια, οι
προκαταληψεις και η αμαθεια πρεπει να εγκαταλειψουν την χωραν μας μια και για παντα. H επισημη και ψευτικη ιδεολογια του Κρατιδιου της Ρωμιοσυνης εχτισε ενα ψευτικο, ενα συγχρονο θλιβερο ελληνοορθοδοξο κατασκευασμα
και ως αντιιστορικη ιδεολογια, δεν μπορει να εγγυηθη ουτε να γεννηση «ιστορια», που σημαινει, οτι η προοπτικη για το μελλον της Ελλαδος χωρις σωτηριες κοσμογονικες διαδικασιες εκ μερους των ενοπλων της δυναμεων ειναι
η βεβαιοτητα για εναν επερχομενο ιστορικο θανατο της πατριδας μας. Ειναι συνεπως ζητημα ζωης ‘η θανατου να δουμε καταματα το αληθινο παρελθον. Οι σημερινοι Ρωμιοι δεν κατανοουν αυτα που συμβαινουν σημερα στην Ελλαδα, γιατι δεν γνωριζουν αυτα που πραγματι συνεβησαν στο παρελθοντος τους. Και δεν μπορουν να προβλεψουν και να πορευθουν με σιγουρια στο αυριο, αν δεν εχουν κατανοησει πρωτα τι εγινε χθες και τι γινεται σημερα. Ποιος π.χ. επωφελειται σημερα απο την ταυτιση Ελλαδας-Βυζαντιου ; Αν οι Ρωμιοι μεταβληθουν εγκαιρα σε Ελληνες και αρνηθουν να αποδωσουν στο Βυζαντιο τον χαρακτηρα του «Κληρονομου της Ελλαδος», θα
καταρρευση το ψευδεπιγραφο κυρος του και μαζι με αυτο και το δογμα «Εξ Ανατολων το φως» που τοσο συμφερει την καστα των ανδρων που φορουν μαυρες φουστες (8).

Η πατροτητα των αρθρων 18 και 105 του Συνταγματος, οπως ισχυει σημερα,
δεν μπορει παρα να ανηκη μονον σε Τουρκογυφτους της Ρωμιοσυνης

ΕΞΗΓΟΥΜΕ

1. Αρθρο 18, παρ. 8
Τζαους Μοναστηρι ‘η Ιερα Μονη των Βλαταδων Θεσσαλονικης (1).

Η πριγκηπισσα του Θερμα’ι’κου που πηρε το 315 π.Χ. το ονομα της απο την αδελφη του Μεγαλου Αλεξανδρου και γυναικα του βασιλεα της Μακεδονιας Κασσανδρου, μετα την υπουλη και βαρβαρη σφαγη 15.000 κατοικων της το
390 μ.Χ. απο τον πολυεθνικο στρατο του Βυζαντιου κατα διαταγην του ανθελληνα αυτοκρατορα Θεοδοσιο, εβρα’ι’κης καταγωγης απο την Κακαουνα της Ισπανιας, υποταχθηκε ολοκληρωτικα στον Εβραιοχριστιανισμο.
Τον Μαρτιο του 1430 μ.Χ. ο σουλτανος Μουρατ ο Β’ στρατοπεδευει περιμετρικα εξω απο τα τειχη της Θεσσαλονικης και την πολιορκει. Ο συγγραφεας και λογοθετης του αρχαιοτερου τουρκικου ιδρυματος της Κωνσταντινουπολης Ιεραξ στο «Χρονικο» του περιγραφει την πολιορκεια και καταληψη της Θεσσαλονικης – Νεοελληνικη αποδοση απο τον Βασιλειο
Μαυροματη (1) – ως εξης :

«Αφου δε ωριμασε η σκεψη του σουλτανου για την καταληψη της πολεως, εκυκλωσε τους Θεσσαλονικεις, που βρισκονταν στην πολη, και τοτε αναρωτηθηκε κι απορησε, πως θα γινοταν δυνατον να κυριευση και να εκπορθηση την πολη την περιφανη των Θεσσαλονικεων. Και ποθησε και φουντωσε μεσα του η επιθυμια για την κατακτηση της. Τοτε καποιοι
ρακενδυτοι μοναχοι εκ της Μονης Βλατταιων κατεγραψαν τας κοινησεις κι ολα τα εσωτερικα της πολεως και τα παρεδωσαν στον σουλτανο με λογια και γραπτα. «Ο κυριε σουλτανε, εσυ που θελεις ν’ αρχης στην Θεσσαλονικη, λαβε αυτην κι εμας και απαντες σ’ αυτην την πολη».
Τοτε οι Μοναχοι εκοψαν τους σωληνες νερου, που ερχονταν απ’ τον Χορτιατη, και ξεσπασε διψα παντου αλλα και απορια, για το πως συνεβη τελικως αυτο που ο σουλτανος ποθουσε. Το ορος Χορτιατης βρισκεται
εξω απ’ την Θεσσαλονικη και στην πολη γλυκο νερο φερνει. Οταν ο σουλτανος εμαθε γι’ αυτο, πραγματοποιησε το κοψιμο της παροχης νερου.
Το εκανε δε πραξη με τον τροπο που οι μοναχοι του’ χαν πει κι επιασε την πολη οπως πιανεται στην παγιδα το ακακο σπουργιτι και οπως πιανονται τα ορτυκια στην φωλια, οταν λειπη η μανα, αλλα και λογω της ελλειψεως αγαπης που υπηρχε μεταξυ των κατοικων της πολεως. Κι εβαλε Τζαουσηδες δικους του να φυλανε, τους ιδιους τους καλογερους που προδοσαν την πολη.
Τζουσηδων λεγεται και μεχρι σημερα η Μονη Βλατταιων, κι αυτο για να μην τους πειραζη ποτε κανεις απ’ τον στρατο των Τουρκων, κι εμειναν τα δικαιωματα τους μεχρι και σημερα οπως ηταν απ’ αρχης, κι ακομη
μνημονευεται αναμεσα μας το εργο αυτο των μοναχων (2)».

Ελληνες της Θεσσαλονικης !!!
Ο σουλτανος Μουρατ Β’ παραχωρησε απο ευγνωμοσυνη στην Μονη των Τζαουσηδων της εβραιοχριστιανικης θρησκειας, με Φιρμανια, τεραστιες δασικες τοτε εκτασης στο Σε’ι’χ Σου Θεσσαλονικης, τις οποιες οι
σημερινοι Τουρκογυφτοι της Ρωμιοσυνης συνεχιζουν να αναγνωριζουν με το αρθρο 18, παρ. 8 του ισχυοντος ακομη Συνταγματος. ΟΠΟΙΑ ΑΘΛΙΟΤΗΣ !!!

Ελληνες της Θεσσαλονικης !!!
Η Μονη των Τζαουσηδων που δεσποζει πανω απο την πολη σας χτισθηκε τον 11ο μ.Χ. αιωνα πανω στα θεμελια αρχαιου ελληνικου ναου που τα τα ιδια εβραιοχριστιανικα καθαρματα κατεστρεψαν. Προς τιμην της
προδοσιας των καθαρματων αυτων στεγαζεται και το Κεντρο Πατερικων
Μελετων και αποτελει παραρτημα του Αριστοτελειου Πανεπιστημιου Θεσσαλονικης. Συμφωνα με τον ιδρυτικο Νομο 3441/1925 το Πανεπιστημιο
αυτο απεκαλειτο «Πανεπιστημιο Θεσσαλονικης». Επωνομασθηκε το 1954 σε «Αριστοτελειο» χωρις να υπηρχε εως προσφατα πουθενα ο Αριστοτελης ειτε ως Αγαλμα ειτε και ως Τοιχογραφια. Αναζητηθηκε μια αγιογραφια
του ετσι ονομασθεντος αγιου Δημητριου, οχι τοιχογραφια του Αριστοτελη, που να αρμοζη για την σφραγιδα του Αριστοτελειου Πανεπιστημιου και εληφθη απο διπλη βλακια η τοιχογραφια του αγιου Νεστορα απο την Μονη
Αγιου Νικολαου Ορφανου Θεσσαλονικης ως του αγιου Δημητριου (3). Ετσι το Πανεπιστημιο της Θεσσαλονικης που χτισθηκε πανω σε εβρα’ι’κο Νεκροταφειο ωνομασθηκε μεν Αριστοτελειον, αλλα εχει σαν εμβλημα τον αγιο Δημητριο, που δεν ειναι ο αγιος Δημητριος αλλα ο αγιος Νεστορας και το παραρτημα του
Πανεπιστημιου αυτου ειναι η Μονη των Τζαουσηδων ‘η Βλατταιων ‘η Βλαταδων. ΟΠΟΙΑ ΑΘΛΙΟΤΗΣ !!!

Ελληνες της Θεσσαλονικης !!!
Εκει που αλλοτε ανθουσε το ηρω’ι’κο εθνος των Μακεδονων, στην πολη σας, σημερα αρχει και ανθει παραλληλα με τον πολιτικο Σιωνισμο και το παρακρατος της ορθοδοξου χριστιανικης θεοκρατιας.
Γιατι ανεχεσθε ακομη την σκονη της Ιστοριας ; Γιατι δεν αντιδρατε ;

2. Αρθρο 105 του Συνταγματος οπως ισχυει σημερα

Κατα τον Πουκεβιλ (4) :
«Το ορος Αθως, διαμονη των πιο πλουσιων και ισχυρων καλογηρων απ’ αυτους που εχουν διασκορπιστη στην Ελλαδα, αντι να ειναι ασυλο ειρηνης και αναπαυσης, ειναι, οπως αποδεικνυεται, το κρησφυγετο της διχονοιας και
της διαβολης…Αν το ορος Αθως ειναι ενα αδιακοπο θεατρο διχονοιας και διαβολων, δεν ειναι, ωστοσο, παρα μονο το σημειο, οπου καταληγουν οι πιο ισχυρες και αποτελεσματικες απο αυτες, που γινονται στο Φαναρι.
Σ’ αυτη τη συνοικια της ολιγαρχιας εξυφαινονται οι μεγαλες σκευωριες, για να προωθησουν στο πατριαρχικο αξιωμα εναν Ελληνα πριγκιπα, απλο ως τοτε καλογερο στο ορος Αθως. Δωροδοκουν με χρηματα τον βεζιρι ‘η εκεινους
που τον πλησιαζουν, πολιορκουν μαλιστα τον σουλτανο, ο οποιος δεινει το αξιωνα».

Τους καλογερους περιγραφει ο ρητορας Λιβανιος τον 4ον μ.Χ. αιωνα ως
εξης (5) :

α.) «…εκεινα τα μαυροφορεμενα υποκειμενα, που τρωνε περισσοτερο κι απο
τους ελεφαντες, κατεβαζοντας αμετρητα ποτηρια, παρενοχλουν τους αλλους, που συνοδευουν το πιοτο τους με τραγουδια, αυτοι που συγκαλυπτουν τις επιδοσεις τους στο φαγοποτι με τεχνητη χλωμαδα του προσωπου».

β.) «……Ως σκωληξ εισδυουν εις σωμα ζων και βιβρωσκουν αυτο εως ου καταστρεψει τα κυρια αυτου οργανα, ουτω και οι Φαναριωται δια της δεσποτικης αυτης πιεσεως και των εκ τουτων επιβληθεντων νομων, δια της εισαγωγης διεφθαρμενων καλογηρων και επι τελους δια της ιδιας αυτων διαφθορας διεφθειραν και εξευτελισαν τον λαον τουτον…..».

Το ορος Αθως υπηρξε στην αρχαιοτητα ο κηπος της θεας Αρτεμιδος και ειναι γεματο απο αρχαιες πολεις που καταστραφηκαν εντελως απο τους καλογερους.
Οι περισσοτερες απο τις συνολικα 20 Μονες του ορους Αθως εχουν κτισθη στην θεση των αρχαιων ελληνικων οικισμων (6) με χρηση αρχαιου υλικου, οπως η Μονη Μεγιστης Λαυρας, που εχει κτισθη επιτων Ακροθωων, η Μονη
Ιβηριον επι του Χαραδρου, η Μονη Παντοκρατορα επι του Ολοφυξου, η Μονη Εσφιγμενου επι του Διου, η Μονη Κασταμονιτου επι του Θυσσου, η Μονη Ξηροποταμου επι των Κλεωνων κ.α. και ειναι για τον λογο αυτο παρανομες.
Στην θεση της Μονης Φιλοθεου υπηρχε Ασκληπειο, ενω στη θεση της Μονης Γρηγοριου ο ναος του Ποσειδωνα.
Ο βιαιος εκχριστιανισμος των Θεσσαλονικεων απο τους Ρωμαιοβυζαντινους του αυτοκρατορα Θεοδοσιου Α’, το προδοτικο παρελθον των καλογερων της Μονης Βλατταιων (Τζαουσηδων) και η προδοσια της πολεως στους Τουρκους, αλλα και η παραδοση του μεγαλου ηγετη της επαναστασεως του 1821 στην Μακεδονια Εμμανουηλ Παππα απο τους καλογερους του ορους Αθως στους Τουρκους δυστυχως ξεχασθηκαν σταδιακα απο τους κατοικους της Θεσσαλονικης, ενω ο σημερινος Επισκοπος της πολης με το ποιμνιον του, των ηλιθιων Ρωμιων, τιμουν με πομπωδες τελετες τον ψευτοπολιουχο τους Δημητριο αγνοωντας ολοκληρωτικα την πραγματικη τους ιστορια, που τοσο εντεχνα τοσο οι θρησκευτικοι οσο και πολιτικοι εξουσιαστες της πολης τους αποκρυπτουν απο τον λαο. ΟΠΟΙΑ ΑΘΛΙΟΤΗΣ !!!

Εκ των ανωτερω, με αναθεωρηση του ακομη ισχυοντος Συνταγματος, γινεται αναγκαιο :

1. Το αυτοδιοικητο δεν ειναι αρχαιο προνομιακο καθεστως, διοτι η εβραιοχριστιανικη θρησκεια, ως επισημος θρησκεια, ανακηρυσσεται απο τον ηλιολατρη και δολοφονο της γυναικα του Φαυστα και του γιου του
απο τον αυτοκρατορα Φλαβιο Βαλεριο Κωνσταντινο το 324 μ.Χ.
Επιβαλλεται συνεπως η καταργηση του αυτοδιοικητου της χερσονησου του Αθως και γενικα η αναθεωρηση ολοκληρου του αρθρου 105 του Συνταγματος που αφορα το Καθεστως του Αγιου Ορους.

2. Πως ειναι ποτε δυνατον, ο κηπος της θεας Αρτεμιδος, δηλαδη το ορος
Αθως, να διατελη ακομη απο πνευματικη αποψη υπο την αμεση δικαιδοσια του Οικουμενικου Πατριαρχειου, δηλαδη του αρχαιοτερου Τουρκικου Ιδρυματος της Κωνσταντινουπολης ; Ο Τουρκος αυτος υπηκουος που
αξιωνει επιτακτικα κατα διαστηματα και δικαιωματα περαν του ορους Αθως και στις αλλες Μητροπολεις της βορειας Ελλαδος και κρατει στα τουρκικα χερια του τις Μητροπολεις της Δωδεκαννησου και Κρητης σαν να μην απελευθερωθηκαν οι περιοχες αυτες απο τον τουρκικο ζυγο, εργαζεται αποκλειστικα για τα συμφεροντα της Τουρκιας και Ισραηλ και εμποδιζει με καθε μεσο την δημιουργια Λομπυ για τα συμφεροντα της
Ελλαδος στο εξωτερικο. Ειναι ο πιο επικινδυνος εχθρος του Ελληνισμου που χρηματοδοτειται μαλιστα και απο τους ηλιθιους Ρωμιους της εξουσιας που βαζουν ως πρωταρχικο σκοπο της ελληνικης εξωτερικης πολιτικης την επαναλειτουργια της θελογικης σχολης της Χαλκης.
ΟΠΟΙΑ ΑΘΛΙΟΤΗΣ !!

3. Επιβαλλεται η εκτελεση αρχαιολογικων ανασκαφων για να ξαναδουν το φως της ημερας οι αρχαιοελληνικες πολιτειες Ακροθωων, Χαραδρου, Ολοφυξου, Διου, Θυσσου, Κλεωνων κ.α. ως και ολα τα Ασκληπιεια και
οι αρχαιελληνικοι ναοι.

4. Καταργηση της απαγορευσης εισοδου στο ορος Αθως γυναικων. Εαν καποτε εκλεξουν οι Ελληνες ως Πρωθυπουργο, οπως σημερα οι Γερμανοι, μια γυναικα, θα απαγορευθη απο τους καλογερους ο
Πρωθυπουργος αυτος να επισκευθη το τμημα της επικρατειας του, που ονομαζεται ορος Αθως ; Και θα γινη το παραλογο αυτο ανεκτο απο τους Ελληνες ;

5. Με Νομο που θα ψηφισθη στο Ελληνικο Κοινοβουλιο ελεγχο ολων των Βιβλιοθηκων των 20 Μονων του ορους Αθως για εντοπισμο αρχαιοελληνικων συγγραμματων που διεφυγαν ισως την καταστροφικη μανια των χριστιανων.

Dr. Georg Chaziteodorou
05.05.2011

Βιβλογραφια

1. Μαυροματης Β. «Το Ντουκουμεντο της Προδοσιας της Θεσσαλονικης».
Απο καλογερους στους Τουρκους το 1430 μ.Χ.
Δαυλος αρ. 287, Ιανουαριος 2006, σ. 19341-19345

2. Σαθας Κ. «Ιερακος Χρονικον δια την των Τουρκων Βασιλειαν»
Μεσαιωνικη Βιβλιοθηκη, Τομος Α’, Βενετια 1872

3. Γρηγορομιχαλάκης Γ. «Αριστοτελειο Πανεπεστημιο με Εμβλημα του αγιου
Δημητριου που ειναι ο αγιος Νεστορας !»
Δαυλος αριθ. 315, Ιουλ.-Αυγ. 2008, σ.22310-22311

4. Πουκεβιλ «Ταξιδι στον Μορια»
Εκδοσεις αδελφων Τολιδη, Αθηνα 1980

5. Χατζηθεοδωρου Γ. «Η Πορεια προς τον Πατο»
Δαυλος αρ. 318, Νοεμβριος 2008, σ. 22617-22628

6. Λαζαρης Γ. «Φαια φεροντες Αγιορειτες εφεραν ες Εδαφος τις Αρχαιοτητες»
Δαυλος αρ. 297, Ιανουαριος 2003, δ. 16421-16471

7. Λαμπροπουλος Θ. «Απο τον Βυζαντινισμο στην παγκοσμια πρωτια της
Διαφθορας»
Δαυλος αρ. 315, Ιουλ-Αυγ. 2008, σ.22312-22320

8. Γρηγορομιχελακης Γ. «Θεσσαλονικη και Βυζαντιο»
Δαυλος, αρ.271, Ιουλιος 2005, σ.17868

9. Χατζηθεοδωρου Γ. «Η Παιδεια της Θρησκοληψιας»
Δαυλος αρ. 316, Σεπτεμβριος 2008, σ. 22429-22436

Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou

http://www.arxaiaithomi.gr/wp-admin/post-new.php

Μοιραστείτε το!

1 comment to Για να φτάσουμε σήμερα εδώ, μας δηλητηρίαζαν 2.000 χιλιάδες χρόνια! Μέχρι πότε θα το υπομένουμε αυτό το προδοτικό και ρουφιάνικο ασκέρι;

  • Έξοχη ανάλυση ,πλήρως τεκμηριωμένη.Δυστυχώς ο ελληνικός λαός είναι σώμα και πνεύμα υπόδουλος. Κάποτε πρέπει να βρούμε την άκρη του νήματος από εκεί που την έκοψαν οι Ρωμαίοι, αλλά θέλει αρετή και τόλμη η αλήθεια .

Leave a Reply to ΑΦΟΥΣΙΑ Cancel reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>